Informacje o pliku
Surreal64CE to jeden z najlepszych emulatorów konsoli Nintendo 64 wydanego na pierwszego Xbox'a. Najbardziej wyróżniające funkcje emulatora to możliwość indywidualnych ustawień dla każdej gry z osobna, obsługa wtyczek i przyjazny oraz intuicyjny interfejs.
UWAGA: Jeśli aktualizujesz swój obecnie zainstalowany emulator do wersji 6.0 musisz zapoznać się z kilkoma wskazówkami zamieszczonymi poniżej:
Aby użyć ustawień z nowego Surreal.ini jako ustawień domyślnych dla surreal64xxx B6.0 CE, musisz usunąć folder „ini” z folderu emu Surreal 64. OSTRZEŻENIE: Spowoduje to usunięcie wszelkich wcześniej skonfigurowanych ustawień. Jeśli uważasz, że Twoje ustawienia są lepsze od tych w tym pliku. Prosimy o umieszczanie ich na forum w odpowiednim dziale.
Jeśli nie wiesz jak skonfigurować emulator, aby wykorzystać w pełni jego potencjał zawsze możesz skorzystać z wideo poradnika:
Co nowego w Surreal64 CE B6.0:
- Aktualizacje rdzenia--
* 1964 1.1 dodano
- Począwszy od 2009 roku, freakdave, Ez0n3 i schibo wszyscy dali swoje
starania o przeniesienie tego na Xboksa. Skończyłem tylko to, co zaczęli.
* Dodano PJ64 1.6
- Zanim wyciek zyskał rozgłos w 2012 roku, Mudlord i Squarepusher
udostępnili mi swoje odkrycie i wkrótce pojawił się port Xbox
po.
* Zaktualizowano UltraHLE, aby pasował do podstawy kodu UHLE Alpha
-UHLE Alpha używa większych buforów dla dźwięku i tekstur i ma
bardzo niewielkie zmiany w synchronizacji.
- Aktualizacje wtyczek RSP -
* RSP Recompiler zaktualizowany do wersji 1.7.0.9
* Wtyczka HLE RSP zaktualizowana o MusyX HLE
-MusyX będzie wymagać użycia „AudioMusyX” do czasu uzyskania prawidłowego dźwięku HLE
wtyczka została przeniesiona.
- Aktualizacje wtyczek wideo -
* Rice Video 6.12 zaktualizowane z kilkoma zmianami w stosunku do wersji głównej i niektórymi
poprawki backportów z Rice 5.60.
-Near Plane Clipping hack dla Zelda
Obsługa wierzchołków HW z Rice Video 5.60
-Pixel Shader sumator przełączony na wersję PC (szybszy i kompletny)
-Oprogramowanie Vertex Clipper jako opcja do skrzynek narożnych
-Glide64 LOD fix dla poprawnej głębokości mgły
-Poprawka matrycy wstawki Moveword dla SSB
-Fill_Rect poprawka primColor dla MK64
-Różne zmiany nazw / refaktory i inne mniej zauważalne poprawki błędów
- Aktualizacje wtyczek wejściowych -
* Zmniejszono próg martwych stref dla lepszego odwzorowania przycisków na analogowe
Co nowego w wersji 6.1 r342 Zobacz listę zmian
Dodano
== Aktualizacje rdzenia 1964 do wersji 1.1 ==
- UltraHLE zaktualizowano w celu dopasowania do bazy kodu UHLE Alpha
- UHLE Alpha używa większych buforów dla dźwięku i tekstur i ma bardzo niewielkie zmiany w synchronizacji.
== Aktualizacje wtyczek RSP ==
- Rekompilator RSP zaktualizowany do wersji 1.7.0.9
- Wtyczka HLE RSP zaktualizowana o MusyX HLE
- MusyX będzie wymagać użycia „AudioMusyX” do czasu uzyskania prawidłowego dźwięku HLE
== Aktualizacje wtyczek wideo ==
- Wideo Rice 6.12 zaktualizowane z kilkoma zmianami w stosunku do wersji głównej i niektórymi poprawkami backportów z wersji Rice 5.60.
- Near Plane Clipping hack dla Zelda
- Obsługa wierzchołków HW z Rice Video 5.60
- Pixel Shader sumator przełączony na wersję PC (szybszy i kompletny)
- Oprogramowanie Vertex Clipper jako opcja do skrzynek narożnych
- Glide64 LOD poprawka dla prawidłowej głębokości mgły
- Poprawka matrycy wstawki Moveword dla SSB
- Fill_Rect poprawka primColor dla MK64
- Różne zmiany nazw / refaktory i inne mniej zauważalne poprawki błędów
== Aktualizacje wtyczek wejściowych ==
- Zmniejszono próg martwej strefy dla lepszego odwzorowania przycisków na analogowe