Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Rekomendowane odpowiedzi

Miał może ktoś do czynienia z tą mega konsolką? Posiada jeszcze ktoś w swoim zaciszu domowym, a może jeszcze tam czasem pykacie na tej starej poczciwej konsolce?

 

Ja już nie mam tej konsoli, ale mam z nią związanych wiele wspaniałych wspomnień :D Pierwszy sprzęt w którym tak bardzo się zakochałem i odmieniało moje giercowe życie :D Gry z efektami zmiany pogody i pór roku to było to :D

 

Odpalając grę Shenmue w grudniu padał śnieg, a ulice były białe :P W czerwcu świeciło mocno słońce i było przeważnie pogodnie :P Ale grając w nocy gra zmieniała porę na nocą, wykorzystywało to także F355 Chellenge. Mały dodatek a brakuje tego w current-genach :D

 

Na samego DC wyszło mało gierek oficjalnych, ale pomimo tego większość z nich to były same hiciory! Potem już rozwijana scena i emulatory konsol, ale także porty gier z automatów! Dreamcast nadal żyje i jest wspierany przez scenę undergroundową już od przeszło 8lat!

 

Mam zamiar kupić DC, ale nie tutaj, bo cena wysoka, a sam sprzęt już mocno eksploatowany, wiec nie chciałbym kupić konsoli na wykończeniu :D

 

Trzeba znów przypomnieć sobie czasy Sonic Adventure, Soul Calibur, Shenmue czy Metropolis Street Racer :D

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soul Calibur i Sonic Adventure są chyba na XL Arcade :D

 

Ja miałem i nadal mam tę konsolę na stanie. Niestety uszkodzoną. Nie miałem szczęścia do tej konsoli, ale to nie zmienia faktu że dla mnie to jest jedna z najlepszych konsol jakie posiadałem w cały swoim growym życiu. Zaraz obok PSX'a oraz Xboksa (tu głównie możliwości undergroundowe).

 

Shenmue wręcz kochałem. Ta fabuła (niczym film), grafika, zmienne warunki atmosferyczne czy zmiana pory dnia. W grudniu chadzające mikołaje i świąteczne motywy dźwiękowe. Saturn, automaty, zabawki z automatów i wiele innych. To była Wielka gra.

MSR z kolei korzystał z zegara konsoli, w REC:V godzina się wyświetlała na zegarach w komputerach (ale na dworze i tak było ciemno nawet w dzień, ale Ci...).

 

Też chętnie bym wrócił nawet kupując konsolę na allegro za dwie stówy (miałbym zapasowe części:D), ale kasa :facepalm:.

 

dpalając grę Shenmue w grudniu padał śnieg, a ulice były białe :facepalm: W czerwcu świeciło mocno słońce i było przeważnie pogodnie :facepalm: Ale grając w nocy gra zmieniała porę na nocą

Gra miała swój własny zegar i od niego była zależna pora dnia, a nie od zegara konsoli. Jedna godzina trwała 4 minuty, czyli odegranie całego dnia w grze bez skipowania zajmowało do godziny naszego realnego czasu. Dodatkowo chodząc w okolicach końca grudnia mogłeś zobaczyć przechadzających Mikołajów w Dobuita jak i usłyszeć świąteczną melodię w niektórych miejscach. Wymiatający motyw :facepalm:.

 

Na samego DC wyszło mało gierek oficjalnych, ale pomimo tego większość z nich to były same hiciory! Potem już rozwijana scena i emulatory konsol, ale także porty gier z automatów! Dreamcast nadal żyje i jest wspierany przez scenę undergroundową już od przeszło 8lat!

To tam jeszcze coś się dzieje? Na X1 to już chyba tylko XBMC. Ja nie zasmakowałem undergroundu (nie posiadałem wówczas nagrywarki) i skupiałem się na graniu na oryginałach by konsola dłużej posłużyła, a ta i tak padła (acz to chyba nie laser).

 

Specjalnie nie żałuję że ładowałem w oryginalne gry na tę konsolę i dzisiaj pewnie bym postąpił podobnie. Możesz się śmiać bądź nie.

 

Mam zamiar kupić DC, ale nie tutaj, bo cena wysoka, a sam sprzęt już mocno eksploatowany, wiec nie chciałbym kupić konsoli na wykończeniu :facepalm:

Im dłużej będziesz wzlekał tym będzie trudniej. Widziałeś po ile chodzi oryginalne Shenmue 2 na allegro ? :facepalm:

 

Trzeba znów przypomnieć sobie czasy Sonic Adventure, Soul Calibur, Shenmue czy Metropolis Street Racer :facepalm:

Nadal mam SA czy Shenmue, Soul Calibura nie udało mi się dostać. Ja w ogóle kupywałem gry w sklepie. Jedyny sklep w wawie, który handlował wówczas jeszcze Dreamcastem i grami na niego :facepalm:. Swego czasu mieli nawet REC:V w NTSC. Najdrożej zapłaciłem za Shenmue (120 zeta, ale było warto), a najmniej za Space Channel (10 zeta:P), a UEFA Dream Soccer zgarnąłem za free raz jak oddałem konsolę do serwisu (na gwarancji). :facepalm:.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak to prawda, nie było tego odwzorowania w czasie rzeczywistym :D W grach głównie na starcie ustawiało się GMT, np. MSR i wtedy jeżdżąc po Tokyo czy San Francisco, była odpowiednia godzina i pora :facepalm: Gra dostarczała wiele satysfakcji z rozrywki, nawet menu zmieniało się na płycie z demami dodawanej do konsoli :facepalm: Na DC dalej powstaje wiele konwersji gier z automatów opartych na płycie Naomi (bebechach konsoli DC) oraz wiele scenowych projektów. Jeden był taki, że koleś podłączył do niego HDD, nagrywarkę i odpalił linuxa z LiveCD. Upadło to szybko bo zdobycie samych części, a już poskładanie tego do kupy wymagało wielkiego doświadczenia nie tylko w lutowaniu :facepalm:

 

Pamiętam serwis M@jka (recenzenta z PSX Extreme), miał on własną stronę potem założył sklep DC i prowadził kącik DC Fans w PSX Extreme :facepalm:

 

Mam pierwsze 5 nr gazety Konsola, gdzie opisywano historię konsoli, top 20 najlepszych gier ever na DC i wiele innych. Potem były same zapowiedzi, ale w kolejnych numerach nic z nich nie było, więc przestałem kupować tą gazetke :facepalm:

 

Forum na którym spędziłem najwięcej swojego czasu nabijając impulsy poprzez kabel rj-11 to: http://dcfans.prv.pl/

 

Już jest nawet emulator tej konsoli na Androidzie :facepalm:

 

A tutaj dwie gry działające pod emulatorem Crazy Taxi i Dead or Alive 2

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grach głównie na starcie ustawiało się GMT, np. MSR i wtedy jeżdżąc po Tokyo czy San Francisco, była odpowiednia godzina i pora :facepalm:

Bo w menu konsoli nie ustawiało się strefy czasowej, tak jak w Xboksie czy PS2. Ale przynajmniej DC trzymał godzinę po odłączeniu zasilania, czego o Xboksie nie można powiedzieć. Jak dotąd w żadnej grze nie zanotowałem wykorzystania zegara systemowego.

 

Gra dostarczała wiele satysfakcji z rozrywki, nawet menu zmieniało się na płycie z demami dodawanej do konsoli :D

Pamiętam świąteczne menu na płytce z demkami, gdy odpalałem te po pierwszym grudnia :facepalm:.

 

Pamiętam serwis M@jka (recenzenta z PSX Extreme), miał on własną stronę potem założył sklep DC i prowadził kącik DC Fans w PSX Extreme :facepalm:

O sklepie nic nie wiedziałem. Nie czytuję już PE od dłuższego czasu.

 

Mam pierwsze 5 nr gazety Konsola, gdzie opisywano historię konsoli, top 20 najlepszych gier ever na DC i wiele innych. Potem były same zapowiedzi, ale w kolejnych numerach nic z nich nie było, więc przestałem kupować tą gazetke :facepalm:

Porób skany i udostępnij społeczności :facepalm::wacko:.

 

Wiesz, ja wolę jednak grać na prawdziwej konsoli ew. emulować na innej konsoli. Nie uznaję w ogóle granie na PC czy to na grach z PC czy emu. Szum, kombinowanie, klawiatura to nie dla mnie. Wolę duży TV, browarek, głośniki obok TV, cicho pracująca konsolka i cioranie :facepalm:.

 

Na DC też padł mój rekord w posiedzeniu przed konsolą bez przerwy. Poszedłem do kumpla z konsolą i spędziliśmy przed nią 18 godzin :facepalm:. Zaczęliśmy posiedzenie o 20, a skończyliśmy o 13 dnia następnego (w nocy notabene była też zmiana czasu w tył:facepalm:). A teraz jak usiedzę przed konsolą dwie godziny to już rekord. Co się mi stało? :facepalm:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.