Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Ranking

  1. marek7_ak

    marek7_ak

    Arcade User


    • Punkty

      29

    • Liczba zawartości

      892


  2. Gangst3r

    Gangst3r

    Administrator


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      30 862


  3. luzik1980

    luzik1980

    Arcade User


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      293


  4. a_team

    a_team

    Moderator


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      2 391


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03.06.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeżeli chcecie zagrać w gry na Xboxie po polsku to jest już od jakiegoś czasu taka możliwość. Daję tutaj linki do wszystkich spolszczeń jaki udało mi się znaleźć. Opis instalacji znajduję się w każdym archiwum, jeżeli go nie ma to po prostu działamy na tak zwaną "podmiankę" czyli zamieniamy pliki gry na te z paczki. AKTUALIZACJA 10.10.2021 - Odświeżone linki przez Gangst3r Black (28.67 KB) [Hidden Content] Blood Rayne (43.75 KB) [Hidden Content] Brothers In Arms Road to Hill 30 (254.5 KB) [Hidden Content]
    29 punktów
  2. Mam ten wynalazek i fajnie to działa, ale jedna wolę to. Działa z padami Bluetooth (już testowałem Elite Series V2), ale dopiero po zakupie 8BitDO (brązowy adapter) umożliwia grę na niemal każdym kointrolerze.
    2 punkty
  3. To ja się pochwale swoim ostatnim pokręconym wynalazkiem Co powiecie ? , zawsze wiedziałem ta zaślepka musi do czegoś być :))
    2 punkty
  4. Mój Xbox przeszedł już szereg modyfikacji, teraz czeka na złożenie do nowej obudowy (Skeleton) z konsoli, którą sprowadziłem z Japonii. Ogółem wygląda to teraz tak: Xbox v1.4 z CPU 1.4Ghz i 128MB Obudowa Skeleton (Crystal Black z Japonii) DVD i HDD: LG 8164B flashowany oraz 2TB 2,5 HDD Modchip: OpenXenium Black z biosami Cerbios, Xecuter 5035 oraz Ind-Bios Moduł OGX360 do łączenia bezprzewodowego z kontrolerami Xbox 360, Xbox One, Xbox Series S/X Wbudowana karta WIFI Wbudowany moduł Xerc2 do włączania konsoli z pilota Zamontowany wentylator N
    2 punkty
  5. Tam jak wspominałem wstawiam poniżej fotki gotowego zestawu Xbox 1.4 Skeleton Black Edition Dla przypomnienia: - Xbox v1.4 z procesorem 1.4Ghz na podstawce N64 Freak w obudowie Skeleton Black (przeźroczysta czerń) sprowadzona z Japonii za 60€ - 128MB RAM dla lepszej stabilności i emulacji - Dysk 2TB z adapterm Startech (oryginał) działa z UDMA5 - XboxHD+ (HDMI MOD) od MakeHz - Project Stellar (Modchip) od MakeHz - Xerc2 XE (oryginał) do uruchamiania konsoli z pilota - Noctua Fan 60mm z adapterem - Usunięty kondensator zegara - poprawione ści
    1 punkt
  6. To już ostatni, nie zamierzam więcej eksperymentować, po za tym dla kilku klasyków, które odpalam aktualna konfiguracja w zupełności wystarczy. Do modowania mam inne egzemplarze Nie myślę o tym, chociaż cały czas chciałem mieć unikatowego Xbox'a, który wyróżniałby się na tle innych. Myślę, że jutro zrobię dokładne fotki płyty głównej, całego zestawu i menu Takie małe archiwum mojego ostatniego Xbox'a.
    1 punkt
  7. Do konsoli wleciał ostateczny mod - Project Stellar... Teraz zmodyfikowane CPU nie wymaga patchowania gier, ponieważ oprogramowanie modchipa Stellar wspiera konsole z CPU 1.0Ghz - 1.4Ghz a co najważniejsze. Project Stellar rozwiązuje tym samym problemy z grami działającymi zbyt szybko, co dla mnie miało wielkie znaczenie, tym bardziej, że lista niekompatybilnych gier była spora, a znajdowały się tam takie klasyki jak seria GTA czy RallySport Challenge. Projekt na dzień dzisiejszy jest podłączony do sieci Xbox Live, ma zmodyfikowany system XBMC4 Gamers i podpięty HDD na UDMA5.
    1 punkt
  8. zamieniłem oryginalne pliki na te od ciebie. przegrałem pierwsze trzy minuty, działa. Jeszcze tylko napisy polskie gdzieś znaleźć i pełne spolszczenie będzie. Dzięki byczq. Niech twoja poduszka będzie z obu stron przyjemnie zimna
    1 punkt
  9. Faktycznie, mój błąd, spróbuje wyodrębnić pliki z gry i wrzucić jeszcze raz
    1 punkt
  10. https://drive.google.com/drive/folders/1l9-WeprkDqrYSAX4QJNQMH0YoghYn0aM?usp=sharing Zrobiłem re-upload na dysk google, jest tam też spolszczenie do gry, którego szukasz.
    1 punkt
  11. Czynników może być wiele, zakurzenie, może inna wymagająca gra ? Czy grałeś na czymś nowym czy to są podobne gry, w które grałeś od marca ? Trzeba też pamiętać, że XSS jest słabszą konsolą, więc bardziej wymagające gry mogą ją bardziej obciążać
    1 punkt
  12. No nie do końca, pod spodem masz link a w niej płytka konwertująca sygnały , proste do zrobienia (dodam jeszcze do posta), polecane pico to co najmniej 160 XT i tu jest kłopot z linią 5 V, bo ma ona max 8A a w zasilaczu xboxowym jest 13 A , podobno działa zmniejszenie pojemności kondensatorów na pico i usunięcie kilku w xboxie na lini 5V, ja jednak mam w głowie myśl aby przeciąć połączenie wtyczki ATX z pico, a do pinów 5v w wtyczce atx dać przetwornicę step down do 12A , co wy na to ? https://www.ogxbox.com/forums/index.php?/topic/117-atx-psu-to-xbox-adapter/
    1 punkt
  13. Hm... biały mnie nie przekonuje (w crystalu) , jeżeli biały to taki , cholernie mi się podoba (w zwykłym) i taki też u siebie zrobię
    1 punkt
  14. Ostatnio widziałem malowanie Crystala, tzw. Crystal Frost. Malowanie białą farbą od wewnątrz. Pozostaje pewien efekt jakby przejrzystości plus biel. Wygląda to super. Konsola plus pad. Mam dwie konsole i nosi mnie, żeby spróbować, chociaż nigdy w malowanie konsol się nie bawiłem https://tinyurl.com/cbnyc8bw
    1 punkt
  15. Aha , ja ogólnie zawsze łącze masy i pooprowadzam je ekranem z wtyczki do odbiornika (czy jak t tam zwał), natomiast wracając do tematu, poniżej zdjęcia mojego flagowca (crystala) czarna klatka i niebieskie podświetlenie i jak dla mnie nic mu więcej nie potrzeba, a co wy nim sądzicie ? (a właśnie limit 4 mb zdjęć odnosi się do postu czy do konta ?)
    1 punkt
  16. Wersja 2.0.0

    104 pobrań

    Xbox Mast3r Installer v2 HD Xbox Mast3r Installer v2 - to kontynuacja autoinstalatora dla konsoli Xbox z serii Xbox Mast3r. Nowa wersja posiada nie tylko zmieniony wygląd głównego menu, ale m.in. poprawione opcje, przyśpieszone instalacje, zaktualizowane oprogramowanie tj. emulatory, dashboardy oraz programy do nowszych stabilniejszych wersji, wyeliminowane wszystkie drobne błędy, które miały miejsce w poprzednim wydaniu oraz dodane kilka zupełnie nowych opcji! Ale to nie wszystkie zmiany, które występują w Xbox Mast3r Installer v2! Co posiada nowy Xbox Mast3r Inst
    1 punkt
  17. Call of Cthulhu Dark Corners of the.7z (77.2 MB) [Hidden Content] Dzięki za link, ale pamiętaj o tym, żeby takie linki z treścią kodować i dodawać do tagów hide - Gangst3r
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.