Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Rozgrywka w Far Cry 6 wygląda dziko i chaotycznie - więcej już w październiku

    Ubisoft ujawnił również, że jeszcze więcej informacji jest tuż za rogiem, więc spodziewaj się, że gra pojawi się podczas cyfrowej prezentacji wydawcy w przyszłym miesiącu. Dalsze szczegóły ujawnione po ujawnieniu transmisji na żywo Far Cry 6 otrzyma trzy elementy DLC, a Gold Edition i Ultimate Edition będą już dostępne w przedsprzedaży w sklepie Ubisoft. Właściciele konsol zarówno Xbox One oraz PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do ulepszonych wersji na konsole nowej generacji.
     
    Co sądzisz o tym najnowszym kawałku materiału? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

    0 comments
    4 views

    PSN offline dla wielu użytkowników PS3, Sony prowadzi obecnie dochodzenie

    Jeśli próbujesz grać online na PlayStation 3, możesz mieć pecha. Wielu użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do PSN na swoich konsolach PS3, a na ekranie pojawia się kod błędu 8002A537.
    Wygląda na to, że dotyka to całkiem sporą liczbę ludzi na całym świecie, a subreddit na PS3 jest zalany skargami na ten problem. Na szczęście Sony wydaje się być świadome całej tej sytuacji i PlayStation Japan już wydało oświadczenie w tej sprawie, zapewniając fanów, że bada przyczynę błędu.
     
    Chociaż na razie wszystko wygląda na offline, zaktualizujemy tę historię, jeśli i kiedy problem zostanie rozwiązany.
     
    Czy napotkałeś błąd 8002A537 na konsoli PS3? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

    0 comments
    3 views

    Microsoft ma pięć nowych gier AAA do zapowiedzi na E3 dla Xbox Series

    Jeśli myślałeś, że Microsoft już pracuje nad mnóstwem obiecujących gier ze swoich własnych studiów, to zapnij pasy, ponieważ słowo na ulicy to kolejne pięć, które zostaną zaprezentowane na E3.
    Jak wspomniał dobrze znany informator Klobrille na forach Xbox Era, zasugerował, że możemy zobaczyć pięć zupełnie nowych gier z całego Xbox Game Studios. Mówi się, że wszystkie mają budżet AAA, dołączając do wcześniej ogłoszonych gier z zeszłego roku, takich jak Fable i Avowed.
     
    Klobrille wierzy również, że w tym roku zobaczymy o wiele więcej rozgrywki w porównaniu z rokiem ubiegłym. Negatywne opinie z prezentacji Xbox zeszłego lata dotyczyły nadmiernego nasycenia zwiastunów CGI (materiały wideo przedstawiające fabułę lub sceny nie występujące w grze), a nie samej rozgrywki. Mając to na uwadze, wydaje się, że w tym roku spodziewamy się więcej rozgrywki na tegorocznym wydarzeniu.
     
    „W zeszłym roku na Xbox Games Showcase Xbox ujawnił 4 nowe gry AAA pochodzące z ich własnych studiów: Forza Motorsport, State of Decay 3, Avowed i oczywiście Fable.
    W tym roku, w tym XGSP i Bethesda, myślę, że wiem już o 5 zupełnie nowych tytułach AAA, które zostaną ogłoszone tego lata. Niektórzy bardziej oczekiwali niż inni.
    Plany jednak wciąż się zmieniają. Podsumowując, myślę, że słuszne jest oczekiwanie, że zwiastuny rozgrywki i/lub dema powinny mieć większą obecność, przynajmniej w przypadku już ogłoszonych gier, które pojawią się w tym i przyszłym roku”.
     
    W przeszłości Klobrille wcześniej chwalił się z plotkami, które okazały się prawdziwe. W ostatnich wspomnieniach był jednym z wielu informatorów wskazujących na ogromną liczbę tytułów FPS Boost, które zostały ujawnione wkrótce potem. Jednak, jak już wspomnieli, plany „nadal się zmieniają”, a do E3 jeszcze kilka tygodni. Wszystko może się zmienić, ale nie możemy nie być podekscytowani perspektywą jeszcze większej liczby odsłon na konsoli Xbox.
     
     
    Jak myślisz, które studia mogą zaprezentować nowy tytuł na E3? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 comments
    3 views

    Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

    Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
    Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
     
    Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
     
    Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

    0 comments
    4 views

    Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

    Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
    Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
    Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
    1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
    2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
    3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
    4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
    5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
    6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
    7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
     
     
    Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
     
    Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
     
    „Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
     
    Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
     
    Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    4 views

    Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

    W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
    Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
     
     
    Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
     
    Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.

    0 comments
    5 views

    Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

    Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
     
    Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
     
    Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
    Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
    Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
    Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
    Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

    0 comments
    4 views

    TimeSplitters oficjalnie powraca, opracowany przez zreformowany, wolny radykalny projekt

    TimeSplitters oficjalnie (wreszcie) powraca! Po nabyciu własności intelektualnej przez Koch Media pomysł powrotu do życia ukochanej serii FPS stał się nagle realną możliwością. Teraz, w nowym ogłoszeniu wydawcy Deep Silver, oficjalnie rozpoczyna się nowy wpis w serii.
    W oświadczeniu udostępnionym w mediach społecznościowych Deep Silver potwierdza ekscytującą wiadomość, że przywróciła Free Radical Design w celu ożywienia TimeSplitters:
     

    To wciąż bardzo wczesne zapowiedzi — jak napisano w oświadczeniu, rozwój jeszcze się nie rozpoczął — ale fani bez wątpienia będą bardzo zadowoleni, gdy w końcu nadejdzie nowy TimeSplitters. Kluczowi pracownicy z przeszłości serii powrócili do tego projektu, ze Stevem Ellisem i Davidem Doakiem na czele produkcji. Minie trochę czasu, zanim sama gra będzie gotowa do pokazania, ale nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak to się okaże.
     
    Czy jesteś podekscytowany tą wiadomością? Co chcesz zobaczyć od nowego TimeSplitters? Wypowiedz się w sekcji komentarzy.

    0 comments
    4 views

    Gearbox Software „wprowadzi nową franczyzę” w tym roku

    Wygląda na to, że Gearbox pracuje nad „nową franczyzą”, która ma zostać „wprowadzona” jeszcze w tym roku.
    Prezes Take Two, Karl Slatoff, mówił o tym, jak wydawca „wprowadzi w tym roku dwa wydania z nowych serii”, a jedno z nich będzie pochodziło od Gearboxa, twórcy takich gier jak Borderlands.
    Slatoff wspomina również, w jaki sposób te dwa tytuły mają zostać uruchomione w nadchodzącym roku fiskalnym, wraz z „sześcioma nowymi iteracjami poprzednio wydanych tytułów”.
     
    „W roku fiskalnym 2022 zaplanowaliśmy wydanie 21 tytułów, w tym cztery wciągające tytuły podstawowe do kupienia, w tym dwa wydania z nowych serii i dwa tytuły z istniejących już dostępnych serii; jeden nowy tytuł niezależny, OlliOlli World od Private Division, który będzie dostępny do kupienia; 10 darmowych gier mobilnych, w tym sześć tytułów z nowych serii i cztery z istniejących; oraz sześć nowych iteracji poprzednio wydanych tytułów, z których wszystkie będą dostępne w sprzedaży”.
     
    Wcześniej pojawiały się plotki, że nowy projekt Borderlands jest w trakcie prac i jest zlecany poza Gearbox. Dyrektor generalny dewelopera, Randy Pitchford, zdementował te plotki, ale dodał, że zespół pracuje nad zupełnie nowymi (jak sam to określił) „niesamowitymi rzeczami”.
    Od czasu premiery Borderlands zespół niewiele pracował poza tą grą. Inne pozycje takie jak Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever i Battleborn skoncentrowane na trybie wieloosobowym zostały już wydane, ale od czasu premiery nie spotkały się z pozytywnym przyjęciem krytyków i fanów. Battleborn ostatnio na stałe wyłączył swoje serwery, przez co gra była całkowicie niegrywalna.
     
    Podsumowując minione lata i efekty prac dewelopera niezależnie od tego, nad czym pracuje aktualnie Gearbox, mamy nadzieję, że zostanie odebrany lepiej niż inne tytuły.
     
     
    Czy jesteś podekscytowany tym, co może gotować Gearbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    3 views

    Aktualizacja The Last of Us 2 na PS5 jest już dostępna, dodaje opcję 60 klatek na sekundę

    I tak po prostu, Naughty Dog wypuściło nową aktualizację do The Last of Us: Part II, która ulepsza grę na PlayStation 5. Łatka 1.08 zapewnia opcję grania w 60 klatkach na sekundę, podobnie jak w przypadku innych gier tj. God of War i Ghost of Tsushima. Rozdzielczość będzie taka sama jak na PS4 Pro.
    Nie wiemy, dlaczego deweloperowi zajęło tak dużo czasu wdrożenie konkretnej obsługi PS5, ale Naughty Dog twierdzi, że to dopiero początek współpracy z najnowszym systemem Sony. „Ten patch to dopiero pierwszy krok w pracy nad PS5. Damy wam znać, gdy będziemy mieli więcej wiadomości, którymi z chęcią się z wami podzielimy!” pisze.
     
     
    Czy zagrasz w The Last of Us: Part II na PS5? Gawkuj się z podziwem na te animacje w sekcji komentarzy poniżej.

    0 comments
    3 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.