Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Zobacz jak wygląda smartfon z GTA V w realnym świecie!

      Minęły zaledwie trzy tygodnie od premiery Grand Theft Auto 5 na PC, a już ktoś stworzył aplikacje na smartfona, która zamienia go w ten dostępny w grze.

      To nie jest aplikacja towarzysząca iFruit, które gracze używali uzupełnić swoje doświadczenia w GTA 5 na urządzeniach z iOS i Android. Jest to aplikacja na iPhone, który wygląda jak interfejs komórki dostępnej w grze a co najważniejsze łączy się z grą korzystając z dostępnego w niej telefonu tylko, że w rzeczywistości!

      Oczywiście pewnie wielu z was chciałoby przetestować tą ciekawą aplikacją, ale niestety muszę was zmartwić, ponieważ tu nie wystarczy sama aplikacja na telefon. Film możecie obejrzeć poniżej, gdzie przedstawiony smartfon został zmodyfikowany do manipulowania grą dzięki odpowiednio przesyłanym komendom do serwera WWW opartym o Arduino. To oznacza, że poziom trudności znacznie podnosi poprzeczkę prostego POBIERZ MODA - ZAINSTALUJ -URUCHOM - SPRAWDŹ W GRZE.



      Mimo to, chcemy pogratulować zdolności dla planetleak (autora aplikacji), który dzięki swojemu zapałowi potrafi tworzyć tak świetne aplikacje w świecie rzeczywistym dla GTA 5 na smartfony.

      Na oficjalne wsparcie tej aplikacji nie ma co liczyć, ponieważ do takiego przedsięwzięcia wymagane byłoby zaangażowanie firm trzecich... co w praktyce jest mało realne.

      0 komentarzy
      227 wyświetleń
    2. Zobacz jak oglądać wydarzenie Gamescom na żywo w tym tygodniu!

      Być może nie byliśmy w stanie cieszyć się coroczna prezentacją E3 w tym roku, ale niemiecka impreza Gamescom pomimo kryzysu ekonomicznego związanego z pandemią COVID-19 ma się odbyć, choć w formacie cyfrowym, a nie na żywo.
       
      Wydarzenie będzie trwać przez kilka dni od czwartku do niedzieli i rozpocznie się [początkowo jako Opening Night Live - dwugodzinną ekstrawagancją prezentacją prowadzoną przez Geoffa Keighleya, w ramach, której zaprezentowane zostanie co najmniej 38 tytułów od 18 wydawców.
      Najlepiej nieco złagodzić swoje oczekiwania, ponieważ tylko „niektóre” z nich będą stanowić zapowiedzi nowych gier, ale nadal wygląda na to, że będzie to interesujące wydarzenie, w tym ujawnienie rozszerzenia kampanii DOOM Eternal, możliwe wiadomości dotyczące Age of Empires III : Definitive Edition i aktualizacje szerokiej gamy już zapowiedzianych tytułów.
       
      Pre-Show rozpocznie się dokładnie o 19:30, 27 sierpnia (czwartek), natomiast o 20:00 tego samego dnia odbędzie się główna prezentacja imprezy.
       
       
      Impreza potrwa od 27.08 - 30.08.2020. Mamy nadzieję, że pojawi się coś ciekawego związanego z nadchodzącymi konsolami od Sony i Microsoftu.
       
      Dajcie znać w komentarzach czy będziecie razem z nami oglądali tą imprezę. Kanał wideo pojawi się również na Forum.

      • Gangst3r
      1 komentarz
      485 wyświetleń
    3. Znana z NES-a gra Duck Hunt wraca w wirtualnej rzeczywistości

      Kreatywni użytkownicy tworzą w drukarkach pady do NES-a czy całe konsole wraz z Raspberry Pi, dzięki którym można odtwarzać dziesiątki gier na zaprojektowanej dizajnersko konsolce. Najnowszy pomysł w zakresie retro grania to jednak zupełnie nowy poziom rozrywki. Chodzi bowiem o wirtualną rzeczywistość i kultową grę z NES-a (w Polsce głównie jako Pegasus), czyli "Duck Hunt".

      Twórcą tego fenomenalnego portu znanych nam z dzieciństwa "kaczek" jest 21-letni student informatyki, Joseph Delgado. Przeróbkę na potrzeby wirtualnej rzeczywistości stworzył w jeden dzień podczas Global Game Jam 2016. Delgado usiadł przy Oculus Rift DK2 i w dobę stworzył remake "Duck Hunta".

      Nowa wersja "kaczek" jest oparta na wokselach. Delgado przetworzył wszystkie dwuwymiarowe obiekty na woksele, a także nieco zmienił tło gry. Część obiektów, zwłaszcza na dalszym planie, musiała być nieruchomymi i niezależnymi od ruchów kamery billboardami ze względu na potencjalne mdłości podczas używania hełmu VR.

      Stworzenie gry w pełnym wymiarze, wymagało jednak więcej zachodu niż samo przepisanie programu na nowo. Delgado użył czujnika ruchu Razer Hydra, który zmodyfikował i połączył z Oculus Riftem. Czujnik musiał jednak znajdować się na hełmie, zatem… Delgado dodrukował zaprojektowaną na Thingiverse przystawkę, dzięki której sensor mógł nadążać za ruchami ciała użytkownika.

      Choć "Duck Hunt" nie wygląda jak coś, czym z reguły chwalą się twórcy wirtualnej rzeczywistości, to z pewnością miły prezent dla tych co bardziej nostalgicznych graczy. Na poniższym wideo widać zresztą, że kaczki w rytmie wirtualnej rzeczywistości wywołują te same efekty - kręcimy się po pokoju i strzelamy z pistoletu w nadziei, że tym razem pies nie będzie się z nas śmiał.

      Delgado stworzył swoją grę na potrzeby Game Jam, natomiast po wyszlifowaniu zamierza udostępnić za darmo pełną wersję "Duck Hunt".

      Obejrzyj wideo - Duck Hunt VR, czyli popularne kaczki w wirtualnej rzeczywistości:
      Zobacz także: DroneDeploy pozwala na drukowanie w 3D na bazie zdjęć wykonanych przez drona

      Źródło: 3ders

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      214 wyświetleń
    4. Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

      Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
      Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
       
      Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
       
      Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
       
      Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
       
      Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      147 wyświetleń
    5. Xbox i Adidas wspólnie wypuszczają limitowaną edycję butów z okazji 20. rocznicy marki Xbox

      Xbox i adidas ogłosiły dziś partnerstwo, w ramach którego Microsoft prezentuje swoją "pierwszą inspirowaną konsolą współpracę sneakersów na cześć 20. rocznicy Xbox", która obejmuje wiele sneakersów.
       
      Na razie obie firmy podkreślają ekskluzywne nowe trampki adidas Originals by Xbox, które zawierają "półprzezroczyste zielone detale inspirowane specjalną edycją oryginalnej konsoli Xbox na premierę Halo: Combat Evolved w 2001 roku", wykorzystując projekt adidas Forum Tech.
       
        Szef marki Xbox twierdzi, że więcej sneakersów inspirowanych 20. rocznicą zostanie ujawnionych w nadchodzących miesiącach, a "pierwsze w historii sneakersy dostępne do kupienia przez naszych fanów" będą dostępne jeszcze w tym roku (nie ujawniono jeszcze ceny). Będzie również sposób na wygranie pary butów z limitowanej edycji w przyszłym konkursie na oficjalnym koncie Xbox w serwisie Twitter.
       
      Co sądzisz o nowych trampkach Xbox od Adidas? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    6. Wyprzedaż gier Capcomu w Humble Store

      Na Humble Store wystartowała promocja gier Capcomu, w której znajdziemy m.in. przecenione Monster Hunter World. Przeceny sięgają w niektórych przypadkach aż 80%. Wyprzedaż potrwa do 19 kwietnia.

      6 nowych gier w Origin Access

      Poniżej znajdziecie najciekawsze tytuły z wyprzedaży Capcomu na Humbe Store:

      Monster Hunter World - 39,59 euro
      Okami HD - 13,99 euro
      Residen Evil 7 Biohazard - 19,49 euro
      Ducktales: Remastered - 1,64 euro
      Mega Man Legacy Collection - 5,99 euro
      Devil May Cry HD Collection - 19,79 euro
      Remember Me Complete - 6,19 euro
      Dead Rising - 5,99 euro
      Strider - 4,49 euro
      Street Fighter X Tekken - 5,59 euro
      DMC: Devil May Cry Complete - 9,99 euro

      Pełna oferta w Humble Store

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      212 wyświetleń
    7. Wyciekły dokumenty, które sugerują, że szef Xbox'a chce przenieść Game Pass na inne konsole

      Trwająca walka sądowa między Epic Games i Apple (która ciągnie się już od roku) przyniosła wiele poufnych dokumentów do centrum uwagi, a jeden z nich sugeruje, że Xbox „nie zawahałby się”, wprowadzając Xbox Game Pass na inne konsole.
      Szef Xbox, Phil Spencer, wspomniał o tym w e-mailu do CEO Epic Games Tima Sweeneya w sierpniu 2020 roku, mówiąc mu - „Chciałem tylko powiedzieć, że mam twój punkt widzenia na temat xCloud na innych konsolach (nie poddałem się!)”, jak podkreślił The Verge i Windows Central:
      „Poza tym Phil Spencer zauważył również, że 'nie zrezygnowali' ze sprzedaży Xbox Game Pass na innych konsolach, np. Nintendo Switch.”
       
       
      Warto zauważyć, że Spencer odwołuje się do Xbox Cloud Gaming, a nie Xbox Game Pass w swoim e-mailu, ale ponieważ obie usługi są obecnie połączone, wygląda na to, że zespół Xbox chciałby konkretnie przenieść transmisję Game Pass na inne konsole.
      Druga część wiadomości e-mail od Spencera dotyczy przede wszystkim wysiłków Xboxa zmierzających do usunięcia wymogu Xbox Live Gold w grach free-to-play, co ostatecznie miało miejsce w zeszłym miesiącu. W sierpniu 2020 roku szef Xbox powiedział Sweeneyowi, że „jeśli dotrzemy do celu [z F2P (Free-to-play - red.)] to chcę z tobą współpracować”.
       
      Co o tym myślisz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      101 wyświetleń
    8. Windows 10 będzie miało premierę w lipcu!

      System Windows 10 zostanie wydany pod koniec lipca, zgodnie z zapewnieniami producenta procesorów firmy AMD.

      Microsoft nie bez powodu wcześniej wspomniał o "lecie" tego roku, jako okres wydania nowego systemu Windows 10.

      Nowy Windows będzie dostępny w formie bezpłatnej aktualizacja dla wszystkich użytkowników posiadających system Windows 7 lub Windows 8.1 (dostępnych na smartfonach+ lub PC). Nawet użytkownicy, którzy posiadali wersje pirackie będą mogli bezpłatne uaktualnić swój system.

      Nowy Windows 10 pozwala również na strumieniowanie gier pomiędzy Xbox One, PC oraz tabletem za pośrednictwem lokalnej sieci WiFi. Ogólnie rzecz biorąc całość teraz ma być zintegrowana za sprawą nowego systemu.

      Zakupione przez nas gry, aplikacje, dodatki, usługi zakupione na jednej platformie będą dostępne na pozostałych dzięki opcji streamowania oraz ogólnodostępnym narzędziom dla deweloperów można wykonywać szybkie porty i optymalizacje na słabsze platformy (tablety lub smartfony).

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    9. Web PS Store wreszcie dodaje sortowanie i opcje filtrowania

      Równolegle z ogłoszeniem, że wyszukiwarka Google dodaje pasek wyszukiwania do sklepu Stadia (poważnie), Sony dodało opcje filtrowania do internetowego PlayStation Store. Funkcjonalności tej brakowało, gdy witryna sklepu internetowego została ponownie uruchomiona w zeszłym roku, ale japoński gigant powoli wprowadza funkcje, których celem jest przywrócenie użyteczności platformy opartej na przeglądarce.
      Jak po raz pierwszy zauważyło Gematsu, możesz filtrować gry według typu i porządkować je według popularności, daty wydania i nie tylko. Na podstawie tego, co próbowaliśmy, działa dobrze, ale nie doskonale - podczas szukania gry 
      Stranded Deep w wynikach pojawia się gra Control... takich przypadków może być więcej, natomiast nowe PS Store zaczyna nabierać rumieńców - cóż, przynajmniej zmierza we właściwym kierunku, co? Mamy nadzieję, że Sony będzie w stanie nadal wprowadzać znaczące zmiany do przodu.
       
      A jak wasze doświadczenia z odświeżonym interfejsem sklepu Playstation? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      99 wyświetleń
    10. W Mortal Kombat 11 pojawi się wersja Shang Tsunga z filmu z 1995 roku

      Studio NetherRealm ujawniło dwie kolejne grywalne postacie, które pojawią się w płatnym dodatku Mortal Kombat 11, będą nimi Shang Tsung oraz Noob Saibot.
       
      Pierwsza postać, czyli czarnoksiężnik Shang Tsung wizerunkiem opierał będzie się na wersji ze słynnej filmowej adaptacji z 1995 roku.
       
      Shang Tsung będzie gospodarzem specjalnego trybu Krypty, w którym gracze odblokują szereg zróżnicowanych bonusów kosmetycznych do wykorzystania podczas zabawy. Data premiery dodatku nie jest znana.
       

       
      Natomiast drugą postacią będzie Noob Saibot, który swój debiut miał już drugiej części serii, pojawiając się cyklicznie w kolejnych odsłonach.
       
      Noob Saibot jest starszym bratem Sub-Zero, zamordowanym przez Scorpiona, posiada własny zestaw ruchów i ciosów. Jest jednym z lepiej przyjętych zawodników przez graczy. Nazwa postaci wzięła się od twórców gry Eda Boona i Johna Tobiasa, których nazwiska czyta się od tyłu.
       

      Czytaj więcej...
       
      Póki co nie wiadomo kiedy pakiet DLC będzie oficjalnie dostępny. Mortal Kombat 11 pojawi się 23 kwietnia 2019 na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz PC.

      1 komentarz
      254 wyświetleń
    11. W grze Microsoft Flight Simulator pojawi się śnieg padający w czasie rzeczywistym

      Microsoft Flight Simulator stał się jeszcze lepszy, ponieważ deweloper Asobo Studio ogłosił, że zaktualizował grę o śnieg padający w czasie rzeczywistym. Całość ma dodać kolejny element fizyki jak w prawdziwym życiu odpowiadający za opady śniegu, będzie ono mieć odzwierciedlane w grze na całym świecie.
      Dołączono do tego wiadomość od zespołu - wspominającą o tym, jak więcej nowych funkcji, aktualizacji i wydań zawartości pojawi się w tym roku do gry Flight Simulator, w związku z dalszą współpracą z fanami.
      „Z niecierpliwością czekamy na nowe funkcje, aktualizacje i premiery zawartości w tym roku i cieszymy się, że będziemy kontynuować naszą pracę razem z wami, naszą społecznością”.
       
      Całość w praktyce możecie zobaczyć w akcji na materiale wideo zamieszczonym poniżej:
       
       
      Microsoft Flight Simulator oficjalnie pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S latem 2021 roku, a od pierwszego dnia będzie dostępny w Xbox Game Pass.
      Czy miałeś już okazję latać w tych chłodniejszych warunkach, czy też czekasz na wydanie konsoli? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      246 wyświetleń
    12. Valve Index - właściciel Steama zapowiada własny headset VR

      Niespodziewanie, piątkowego wieczoru Valve opublikowało zaskakującą grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwano jako Valve Index i wydaje się ono być urządzeniem autorskim, nie zaś produktem wykonanym przy współpracy z długoletnim partnerem VR, HTC. Strona zauważona pierwotnie przez portal Ars Technica nie zawiera żadnych konkretnych informacji poza tym, że data wydania (zapowiedzi?) Valve Index to już maj 2019 roku. Ze zdjęcia można jednak wywnioskować co nieco o specyfikacji. Index będzie miał więc z pewnością aż cztery aparaty szerokokątne, a także suwak, który być może odpowiada za dość powszechną funkcję, to jest za ustawienie indywidualnego PD (odległości źrenic) użytkownika.

      Valve opublikowało grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwane Valve Index wydaje się być urządzeniem zupełnie autorskim.


      Poza tymi informacjami tak naprawdę nie otrzymaliśmy niczego więcej i na szczegóły będziemy musieli poczekać. Na szczęście niezbyt długo, bo jak już zauważyłem, premiera bądź oficjalna zapowiedź urządzenia odbędzie się już w maju. Wtedy z pewnością dowiemy się czy będzie to urządzenie samodzielne, czy też wymagające połączenia z komputerem, na kształt Oculus Rift S, HTC Vive czy HTC Vive Pro. Ciekawe też, jaką rozdzielczością uraczy swoje urządzenie Valve. Poniżej znajduje się oryginalne zdjęcie w wysokim kontraście, które ujawnia interesujące, tajemnicze, jaśniejsze kropki.


      W tym momencie możemy także skorzystać z listopadowych przecieków serwisu UploadVR, który twierdził, że planowany headset wspomnianej marki, pracował będzie w zakresie 135-stopniowego pola widzenia. Obecnie wiemy także, że Valve pracuje również nad nowymi kontrolerami ruchu, które mają być już od jakiegoś czasu testowane przez wybranych deweloperów zajmujących się oprogramowaniem i grami VR. Teraz pojawia się pytanie, czy nie będą one częścią zestawu Valve Index, mimo że nie zostały zaprezentowane w trailerze.
       
      Źródło: Arstechnica
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 komentarz
      313 wyświetleń
    13. Umowa została zawarta, Codemasters jest teraz oficjalnie własnością EA

      Jeszcze w grudniu EA złożyło ofertę 1,2 miliarda dolarów dla specjalistów wyścigowych Codemasters (przewyższając pierwotną ofertę Take-Two na studio), a teraz umowa została oficjalnie sfinalizowana.
      W rezultacie wszystkie marki DiRT, Formula One, GRID i Project Cars należą aktualnie do EA, „umożliwiając większe innowacje i zwiększając możliwości dostarczania treści i wrażeń prawdziwie globalnej publiczności dla rozrywki wyścigowej”.
       
       
      Według EA przejęcie jest częścią strategii rozwoju firmy, która „koncentruje się na dostarczaniu bardziej wyjątkowych wrażeń i najlepszych usług online oraz dotarciu do większej liczby graczy na większej liczbie platform na całym świecie”. Jak wcześniej ujawniono, domniemana wartość przejęcia Codemasters wynosi 1,2 miliarda USD (4,44 mld PLN), więc mówimy tu o ogromnej sumie.
       
      Oto, co CEO EA, Andrew Wilson, powiedział w komunikacie prasowym:
      „To początek nowej, ekscytującej ery gier wyścigowych i całej innej zawartości, ponieważ łączymy utalentowane zespoły z Electronic Arts i Codemasters.
      Fandom wyścigów wciąż rośnie na całym świecie, a franczyzy w naszym połączonym portfolio pozwolą nam tworzyć innowacyjne, nowsze doświadczenia i wprowadzać więcej graczy w ekscytację samochodami i sportami motorowymi. Nasze zespoły będą światową potęgą w rozrywce wyścigowej, z niesamowitymi grami dla graczy na każdej platformie i nie możemy się doczekać, aby zacząć prace nad nimi."
       
       
      Co sądzisz o dołączeniu Codemasters do EA? Opowiedz nam w komentarzach.

      0 komentarzy
      258 wyświetleń
    14. Ubisoft wspiera Nepal po trzęsieniu ziemi oferując 100 000$

      Po trzęsieniu ziemi, który miał miejsce jeszcze w kwietniu tego roku w Nepalu jeden z deweloperów odpowiedzialnych za stworzenie serii Far Cry - mowa tutaj o studiu z Montrealu Ubisoft, postanowił wesprzeć finansowo tamtejszych mieszkańców kwotą w wysokości 100 000$. Ostatnia gra od UbiSoft - Far Cry 4, była mocno inspirowane tamtą okolicą.

      "Po spędzeniu kilku lat nad tworzeniem gry Far Cry 4, która była inspirowana Nepalem i jej mieszkańcami, chcemy z głębokimi wyrazami współczucia płynącymi prost z serca wesprzeć finansowo oraz medycznie Kanadyjski Czerwony Krzyż, który mobilizuje zespół szpitala w Kathmandu" - dodał deweloper.

      W Nepalu zginęło około 5200 ludzi, a wielu innych pozostało bez dachu nad głową.

      0 komentarzy
      202 wyświetleń
    15. Twórca Xbox przeprasza AMD za niezręczne przejście w ostatniej chwili na Intela przy pracach nad oryginalnym Xbox'em

      20 lat to długi czas, prawda? Z pewnością każda zła decyzja po upływaie takiego czasu została zapomniana, przynajmniej tak by mogło się wydawać. Cóż, oryginalny twórca Xbox'a Seamus Blackley nadal czuje się winny wobec AMD, po tym, jak w ostatniej chwili podczas ujawniania konsoli firma zmieniła decyzję wybierając sprzęt Intela.
       
      Blackley zabrał głos na Twitterze, aby publicznie przeprosić Lisę Su, prezesa i dyrektora generalnego AMD. Wyjaśnił, w jaki sposób dokonano zmiany w "dosłownej ostatniej sekundzie" przed ujawnieniem konsoli, w której AMD zostało zamienione na procesor Intela.
       
      Co gorsza, inżynierowie AMD siedzieli w pierwszym rzędzie prezentacji, którą Blackley opisał jako "wyglądającą tak smutno".
       
      Porozmawiaj o niezręczności.
       
       
      Jak pisze: "Możemy sobie tylko wyobrazić, jak okropny musiał to być moment dla tych pracowników AMD, którzy włożyli swoją energię w ożywienie oryginalnego Xboxa, tylko po to, aby odebrać im ją w ostatniej sekundzie. Blackley obwiniał tę decyzję będącą 'czystą polityką'."
       
       
      Przynajmniej Blackley przeprosił za tę sytuację, nawet jeśli nie była to bezpośrednio jego wina. Ale nadal nie możemy powstrzymać się od wzdrygania się na tę sytuację i na to, jak boleśnie niezręcznie musiało to być w tym czasie dla pracowników firmy AMD. Przynajmniej ta sytuacja nie miała sporego wpływu na dalszą współpracę pomiędzy firmami i dzięki temu Xbox Series X jest teraz zasilany przez procesory AMD...
       
       
      Takie zmiany w tej branży to nic nowego, a podobne miały miejsce już kilka razy w historii produkcji konsol. Sega np. podczas tworzenia swojej konsoli Dreamcast w ostatniej chwili zrezygnowała z układów graficznych firmy 3DFX (z powodu ujawnienia kilku danych dotyczących nadchodzącej konsoli firmy przed jej premierą).
       
      Co sądzisz o zmianie Microsoftu w ostatniej chwili z AMD na Intel? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    16. Twórca serii Tekken uważa, że jego nowa gra może być najdroższym projektem w historii Bandai Namco

      Podczas noworocznej transmisji na żywo, dyrektor generalny firmy Bandai Namco, Katsuhiro Harada odpowiedzialny za grę Tekken 7, wspomniał, że prawdopodobnie pracuje nad „najbardziej kosztownym projektem rozwojowym” japońskiej firmy w historii.
      Sam Harada nie może nawet uwierzyć, że przełożeni w firmie dali jej zielone światło.
      „Cóż, szczerze mówiąc, myślę, że to może być najbardziej kosztowny projekt rozwojowy w historii Bandai Namco. Myślę, że to niesamowite, że przełożeni firmy go zaakceptowali. Cóż, zatwierdzenie już mamy, po prostu z powodu koronawirusa nie byliśmy w stanie prawidłowo rozpocząć projektu. ”
       
      Chyba dla każdego fana informacja o nadchodzącej nowej części gry Tekken lub pojawienie się nowego wojownika w postaci dodatku DLC byłoby czymś oczywistym (wszak od premiery ostatniej gry minęło już prawie 6 lat), to weteran serii wspomina, że nie myślał, iż kiedykolwiek stworzy grę walki inną niż Tekken. Na uwadze ma również rozwijanie innych gatunków gier, niż tylko te opierające się o sztuki walki.
       
      „Rozwijam inne rzeczy niż gry walki. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek zrobił inną bijatykę poza Tekkenem. Ale na tym etapie nie powiem, czym jest ten projekt, nad którym będziemy pracować”.
       
      Póki co nie ujawniono żadnych szczegółów, ale zważywszy na fakt, że gra ma być najdroższym projektem firmy Bandai Namco może zapowiadać się interesująco.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      287 wyświetleń
    17. Twórca God of War twierdzi, że Sony będzie miało odpowiedź na Xbox Game Pass

      Usługa subskrypcji Xbox Game Pass firmy Microsoft bez wątpienia miała niesamowity rok, dodając pokroju EA Play, ogromnej partii gier Bethesda i niezliczonych tytułów AAA, nie wspominając o pojawieniu się Xbox Cloud Gaming.
      Już w listopadzie Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation ma odpowiedź na sukces Xbox Game Pass, który od dłuższego czasu towarzyszy graczom konkurencji. A teraz twórca God of War David Jaffe również udzielił kilka informacji w wywiadzie dla Video Games Chronicles dotyczących nowych planów Sony na temat subskrypcji PS+.
      Jaffe, który był reżyserem dwóch pierwszych gier God of War, a także współtworzył serię Twisted Metal na PlayStation, przyznał, że nie wie, jak dokładnie będzie wygląda ta "odpowiedź", więc nie był w stanie podać więcej szczegółów jak na razie.
       
       
      Należy też wspomnieć o tym, że jeszcze w poprzednim roku na kilka miesięcy przed premierą PS5 Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation "nie będzie zmieniać aktualnego kierunku na poczet wprowadzania nowych wydań do aktualnego modelu subskrypcji" , dodając, że "dla nas, [to] po prostu nie ma sensu."
       
       
      Jak myślisz, jak Sony zareaguje na sukces Xbox Game Pass? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      122 wyświetleń
    18. To jest największa maszyna Arcade na świecie!

      Jeśli myślicie, że widzieliście już wszystko to jestem ciekaw, czy widzieliście największą maszynę Arcade zbudowana przez jednego człowieka.


      Inżynier Jason Camberis postanowił zbudować największą na świecie maszynę do gier Arcade. Jego dzieło mierzy ponad 4 metry wysokości i ponad 1 metr głębokości, a jego waga przekracza wagę średniego słonia afrykańskiego!
       
      Camberis wraz ze swoim automatem znalazł się w Światowych rekordach Guinessa, gdzie w podsumowaniu swojego osiągnięcia dodał, iż motywacją do budowy tak wielkiego automatu było przyprawienie ludziom uśmiechu na twarzy. Chciał również odwzorować czasy jakie towarzyszyły mu jeszcze za czasów dziecka, kiedy to będąc w salonie gier miał trudności z dostaniem się do kontrolera. Patrząc na jego wielką maszynę, trzeba przyznać, że udało mu się to osiągnąć.
       
      Jest to kolejny świetny przykład na to, że gracze są potrafią zrobić wszystko w związku ze swoim hobby.
       
      [gallery type=rectangular" ids="6040,6041]
       
      Maszynka Arcade Camberis'a jest prawie 3-krotnie większa od wszelkich elementów znanych rozmiarów standardowych maszyn Arcade.
      Posiada ogromny 16" trackball oraz wysuwane schody umożliwiające dostanie się do panelu przycisków maszynki i zagrania w ok 200 dostępnych gier.

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    19. The Division 2 powiększone. Ubisoft przedstawia nowości i uczy gry

      Tom Clancy's The Division 2 to kolejna produkcja Ubisoftu, która będzie rozwijana przez wiele miesięcy po premierze. Twórcy tym razem nie będą dzielić społeczności i wszystkie stworzone dodatki będą dostępne za darmo.

      The Division 2 - poradnik do gry. Wszystko, co musisz wiedzieć o grze Ubisoftu

      Dzisiaj rozpoczyna się prawdziwa zabawa w Tom Clancy's The Division 2. Ubisoft udostępnił pierwszą aktualizację zatytułowaną „Inwazja: Bitwa o Waszyngton”, dzięki której zainteresowani mogą sprawdzić swoje umiejętności podczas walki o nową fortyfikację.

      Tak prezentują się wszystkie nowości:

      Gracze zmierzą się z nowym wyzwaniem w Tidal Basin, nowej fortecy zajętej przez frakcję Czarnych Kłów. Tidal Basin jest siedzibą jednych z najpotężniejszych przeciwników w grze, którzy na pewno nie poddadzą się tak łatwo.
      Po zaliczeniu fortecy Tidal Basin, gracze będą mogli awansować na 5. poziom światowy i odblokować możliwość zdobycia wyposażenia na poziomie 450-500.
      „Inwazja: Bitwa o Waszyngton” wprowadza nowy heroiczny poziom trudności, gwarantujący najcięższe jak dotąd wyzwania.
      Po osiągnięciu 5. poziomu światowego, wprowadzone zostaną cotygodniowe inwazje, podczas których Czarne Kły przejmą kontrolę nad wybranymi misjami głównymi i fortecami w całym mieście. Aktywności te trudniej zaliczyć, ale przynoszą one też lepsze łupy i wyposażenie.
      Gracze mogą teraz korzystać z dwóch nowych egzotycznych rodzajów broni, Plagi i Nemezis, a także z trzech nowych zestawów wyposażenia: Prawdziwego Patrioty, Zaszytego i Aktualnej Dyrektywy.
      W ramach aktualizacji, wszyscy gracze otrzymają także dostęp do nowej mapy PVP, Fort McNair.
      Pojawi się też wydarzenie strojów Inwazji, które pozwoli agentom zebrać kostiumy inspirowane wrogimi frakcjami, a także nowe maski i skórki broni.
      Operacja Dark Hours jest najtrudniejszym ze wszystkich wyzwań: to ośmioosobowy najazd , który sprawdzi zdolność do współpracy w ramach oddziału w przypadku nawet najbardziej doświadczonych agentów. Premiera już 25 kwietnia.
      W późniejszej aktualizacji agenci zyskają szansę odblokowania zupełnie nowej specjalizacji.

      Ubisoft podkreśla, że to nie koniec atrakcji. Jeszcze w tym roku zagramy w trzy kolejne epizody, które w znaczący sposób rozbudują Tom Clancy's The Division 2:

      Epizod 1, Peryferia Dystryktu Kolumbia: Ekspedycje, który pojawi się latem 2019 r., zabierze graczy na przedmieścia Waszyngtonu i pozwoli im walczyć o wyzwolenie miasta w dwóch dodatkowych misjach głównych. Będzie on zawierać także nowy tryb gry, w którym trzeba będzie zbadać los zaginionego konwoju, po drodze mierząc się z niespodziewanymi zagrożeniami;
      Epizod 2: Pentagon: Ostatni Zamek, który pojawi się jesienią 2019 r. i zawierać będzie dwie dodatkowe misje główne, w których agenci będą musieli szturmować Pentagon i ujawnić tajemnice kryjące się pod jednym z najbardziej kultowych miejsc w USA;
      Epizod 3, który pojawi się zimą 2019 i zamknie pierwszy rozdział historii The Division 2 oraz przetrze szlak dla dalszej zawartości.

      Na zakończenie możecie spojrzeć na trzy materiały. Ubisoft ponownie uczy graczy i przedstawia podstawowe informacje dotyczące swojego najnowszego projektu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=L4qWoqFiqtQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=bcElwD_GqaQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=ftI7FoWweoU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      329 wyświetleń
    20. The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

      The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
       
      Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
       
      The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
       
      Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      142 wyświetleń
    21. TEST: Która platforma oferuje najlepszą wersję Dark Souls 2? - Xbox One czy PS4

      Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie rozwija skrzydła. Według doniesień dewelopera dopiero na platformach nowej generacji ich pozycja wygląda tak jak to wcześniej sobie zaplanowali.
       
       
       
      From Software 0 japoński producent odpowiedzialny za wypuszczenie choćby genialnego Bloodborne (następcy serii Dark Souls) twierdzi, że byli zmuszeni do ograniczenia możliwości graficznych ich produkcji, a to za sprawą mocy obliczeniowej Playstation 3 i Xbox 360. Dopiero wersje na PS4 i Xbox One pokazują na co stać silnik graficzny na którym oparty jest Dark Souls 2.
       
       
       
      Obie gry standardowo mają 60 fps, lecz podczas testów zauważono, że na PS4 jest ich 48 a na Xbox One 36. Jak wygląda sprawa rozdzielczości? Zarówno wersja na PS4 jak i Xbox One oferuje pełne 1080p oraz opcję anty-aliasing FXAA co na pewno ucieszy posiadaczy tych konsol.
       

       
      W przeprowadzonych testach wydajności stwierdzono, że wersja na PS4 wygląda i działa lepiej, niż na maszynce konkurencji. Dowodzi ku temu filmik, na którym testowano m.in. płynność działania, framerate, czy szybkość klatek.
       
      Jeśli posiadasz obie te konsole, to doradzamy wybór tej gry w wersji na Playstation 4.

      3 komentarze
      303 wyświetleń
    22. Ten krótki zwiastun z Battlefield 2042 przedstawia łodzie i... dinozaury

      Ponieważ seria skoncentrowana na trybie wieloosobowym znana jako Battlefield nie będzie wyposażona w kampanię dla jednego gracza w najnowszym Battlefield 2042, deweloper EA DICE przygotowuje graczy z wyprzedzeniem krótkim filmem, który prezentuje wydarzenia, które prowadzą do walk online o dominację. Te mecze wieloosobowe idą drogą znanego wszystkim Titanfall, wstrzykując im trochę historii tu i tam, ale poza tym to prawie 10-minutowe wprowadzenie do tego, czego możemy się spodziewać się po nowej produkcji.
       
      "Powraca Kimble „Irish” Graves, znany z Battlefield 4 – już nie jako żołnierz piechoty morskiej, tylko dowódca znanego jako Exodus okrętu Bezpatów. Jest zmuszony do wybrania pomiędzy życiem dwustu uchodźców na statku, a przyszłością wszystkich bezpaństwowców" - jak czytamy w opisie na YouTube. "Poznaj wydarzenia prowadzące do wybuchu wojny totalnej w krótkometrażowym filmie z akcją osadzoną w świecie 2042 roku".
       
       
      Zapowiada się całkiem ciekawa rozgrywka wieloosobowa (aż do 128 graczy jednocześnie), na dynamicznie zmieniających się polach bitwy.
       
      Źródło: Youtube.com
       
       
      Zainteresowany dołączeniem do gry wieloosobowej w Battlefield 2042? Daj znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      91 wyświetleń
    23. Ten "nielegalny" nowy emulator zamienia Twój telefon z Androidem w Nintendo Switch

      Nie od dziś wiadomo, że system Android jest tak wyjątkową platformą, pozwalającą zamienić nasz smartfon w wybrana starą konsolę. Obok znanych emulatorów konsol zarówno tych stacjonarnych oraz przenośnych, pojawił się kolejny - lecz tym razem stosunkowo młodej konsoli, którą jest Nintendo Switch.
      W Internecie pojawił się nowy emulator, który rzekomo pozwala na uruchomienie gier z Nintendo Switch na urządzeniach z Androidem - ale warto wcześniej przeczytać ten artykuł zanim ruszysz wklepywać stosowne hasło do popularnej wyszukiwarki...

      Emulator jest zdecydowanie bardzo podejrzany, ponieważ posiada spreparowany kod, który pojawia się w sporej ilości plików ze skradzionego emulatora PC Switch firmy Yuzu. I pomimo tego, że ten kod jest objęty licencją GPLv2, to emulator, o którym mowa bazujący na ich kodzie pozostaje zamkniętym źródłem - podaje XDA Developers.
       
       
      Oprócz naruszenia licencji typu open source aplikacji innej firmy, emulator wymaga od użytkowników utworzenia konta i zalogowania się, zanim będzie można z niego korzystać, co różni się od wszystkich innych emulatorów Androida, z których kiedykolwiek korzystałem. Mimo że strona twierdzi, że za emulatorem stoi amerykańskie studio, sama aplikacja jest pełna chińskiego tekstu i niedokładnych tłumaczeń na język angielski.
       
       
       
      Obecnie emulator działa tylko z pewnym kontrolerem, który w obecnej chwili nie jest nawet oficjalnie dostępny, a zamówienia w przedsprzedaży są otwarte już od 100 USD. DRM kontrolera emulatora jest głęboko chroniony za pomocą szyfrowania w czasie wykonywania, programów ładujących klasy niestandardowej i innych środków zapewniających, że aplikacja nie może być używana samodzielnie. To wszystko jest bardzo dziwne i na waszym miejscu podchodziłbym bardzo sceptycznie do tego emulatora. Mimo to istnieją dowody na to, że faktycznie działa, przynajmniej w niektórych grach. Może to być podejrzane, ale fajnie jest zdać sobie sprawę, że Twój Switch może teraz zostać uruchomiony na systemie Android, mimo wszystko radzę podejść do tego tematu sceptycznie i  zostać przy odpowiedniku na PC.

      0 komentarzy
      851 wyświetleń
    24. Team Sonic Racing na nowym, klimatycznym zwiastunie

      Sega ma w zwyczaju hucznie promować swoje produkcje. Tak jest też w przypadku najnowszej gry o Niebieskim Jeżu. Ostatnio dostaliśmy pierwszy z dwóch odcinków kreskówki Team Sonic Racing, która ma reklamować nadchodzący projekt szerszej społeczności. 

      Team Sonic Racing reklamowany komicznym filmem animowanym

      Dziś, na kanale Sonic the Hedgehog, na YouTube, pojawił się zwiastun nadciągającej gry wyścigowej. Możemy na nim zobaczyć wiele ciekawych elementów, które zaoferuje Team Sonic Racing.

      W grze dostaniemy możliwość zmiany wyglądu naszych pojazdów. Wachlarz przeróbek wydaje się bardzo szeroki. Co więcej, modyfikacje wpłyną na statystyki samochodu, a nie tylko jego wygląd zewnętrzny. Zwiastun sugeruje także, że oprócz standardowych wyścigów, czekają nas różne wyzwania. 

      Gra została zapowiedziana w zeszłym roku, a pod jego koniec przesunięta o kilka miesięcy. Z perspektywy czasu wydaje się to dobrą decyzją ze strony twórców, ponieważ ostatnie zapowiedzi wyglądają niezwykle obiecująco i klimatycznie. 

      Team Sonic Racing ma być konkurencją dla świetnego Mario Kart, więc poprzeczka wisi bardzo wysoko. Gra zadebiutuje na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC już 21 maja bieżącego roku. 

      [youtube

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    25. Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

      Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
       
       
      Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
       
      WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
       
      Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.