Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • 180 posts in this category

    1. Jak SSD wpływa na wydajność w grach?

      Nowa technologia świetnie zastępuje poprzednią generację "twardzieli", która dominuje głównie pod względem szybkości przesyłania danych.
       
      Instalacja gry na dysku SSD drastyczne zmniejsza czas ładowania, który w nich występuje, a to za sprawą szybkości transferu danych na dyskach SSD (wynoszącą ponad 400 MB/s), która jest znacznie wyższa, niż ta dostępna starych dyskach twardych, gdzie dostarczana prędkość wynosiła ok 170 MB/s.
       
      Oczywiście dysk SSD nie zastąpi nam poprawy jakości w grach ponieważ przy doborze takiego nośnika pamięci ważny jest zarówno moc CPU jak i GPU. Bez nich
       
      Jakość poprawy widoczna jest przy oprogramowaniu np. instalując na nim system Windows zauważymy sporą poprawę w szybkości ładowania systemu od uruchomienia do pulpitu. Na tradycyjnym dysku można trzymać nasze pliki, a na dysku SSD programy, które często uruchamiamy. Poprawa wydajności jest widoczna gołym okiem.
       
       
       
      Jeśli chodzi o zakup to ogólnie zalecamy największy dysk jaki tylko jesteście w stanie kupić. Naszym faworytem jest dysk Crucial MX100 SSD 512GB, którego prędkość zapisu sięga 500 MB/s! W testach jego faktyczna prędkość zapisu wyniosła 474 MB/s a przeniesienie ok 30 GB zajęło aż 191 sekund!
       
       
       
      Najlepszą wydajność dysku z pamięcią zapisu flash osiągniesz na złączu PCIe, ale obecnie takie dyski są bardzo drogie. Dobry dysk znanej marki o pojemności 512 GB to koszt ok. 1500 zł. Dlatego polecam jeszcze poczekać z ich zakupem ponieważ cena wraz z rosnącą konkurencją zacznie szybko spadać.
       
      Jedynie o czym należy pamiętać przy kupnie takiego dysku w porównaniu do tego na złączu SATA jest możliwość obsługi przez Bios nowego standardu jakim jest NVMe. Nowe dyski Intela z serii 750 są szybkie jak cholera, ale wymagają obsługi NVMe, a sprawy komplikują się, gdy jeden z twoich portów PCIe jest używany przez inny komponent. Dlatego polecamy poczekać na nowsze płyty główne, które dadzą nam możliwość korzystania z portów PCIe niezależnie.
       
       
       
      Podsumowując, pomimo, że dyski SSD są bardzo szybkie to inwestycja w wersje SATA, przy obecnych standardach i nowszych grach wydaje się być mało trafna. Moim zdaniem lepiej poczekać na poprawną obsługę dysków poprzez port PCIe, który zagwarantuje najlepszą możliwą prędkość odczytu i zapisu co posłuży nam latami.
       
       

      9 comments
      399 views
    2. Pierwszy w Europie Hotel dla graczy już otwarty

      Jeśli jeszcze nie byłeś w Amsterdamie to masz teraz świetny powód, żeby tam pojechać. Ponieważ w zeszłym tygodniu otwarto tam pierwszy w Europie Hotel dedykowany graczom. Arcade Hotel, bo tak brzmi jego nazwa mieści się w stolicy Holandii w dzielnicy De Pijp.


      Wszystkie pokoje w hotelu wyposażone są w konsole każdego sortu, począwszy od stacjonarnych po handheldy. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, ponieważ dostępne są zarówno nowsze jak i klasyczne konsole. Ciekawą opcją jest możliwość rozgrywki wieloosobowej przy barze, a to wszystko bez dodatkowych opłat! W hotelu nie zabrakło również kącika z komiksami.


      Właścicielem Arcade Hotel jest Daniel Salmanovich prowadząc rodzinny interes, wpadł na pomysł stworzenia nowej koncepcji hotelu. Jak sam twierdzi: "Przebudowując ten hotel główny nacisk kładłem na stworzenie miejsca dla ludzi, którzy kochają gry. Zależało mi na stworzeniu miejsca, w którym zarówno turyści jak i gracze poczuli się jak u znajomego w domu."


      Trzeba przyznać, że stworzenie takiego hotelu to odważny krok. Niemniej jednak już mówi się o planach rozbudowy hotelu z 36 do 45 pokoi i stworzenie specjalnego pokoju wyłącznie do grania. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie hotelu - http://www.arcadehotel.nl/



      Jak dla mnie nie ma innego wyjścia jak ponownie wybrać się do Amsterdamu

      3 comments
      177 views
    3. TEST: Która platforma oferuje najlepszą wersję Dark Souls 2? - Xbox One czy PS4

      Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie rozwija skrzydła. Według doniesień dewelopera dopiero na platformach nowej generacji ich pozycja wygląda tak jak to wcześniej sobie zaplanowali.
       
       
       
      From Software 0 japoński producent odpowiedzialny za wypuszczenie choćby genialnego Bloodborne (następcy serii Dark Souls) twierdzi, że byli zmuszeni do ograniczenia możliwości graficznych ich produkcji, a to za sprawą mocy obliczeniowej Playstation 3 i Xbox 360. Dopiero wersje na PS4 i Xbox One pokazują na co stać silnik graficzny na którym oparty jest Dark Souls 2.
       
       
       
      Obie gry standardowo mają 60 fps, lecz podczas testów zauważono, że na PS4 jest ich 48 a na Xbox One 36. Jak wygląda sprawa rozdzielczości? Zarówno wersja na PS4 jak i Xbox One oferuje pełne 1080p oraz opcję anty-aliasing FXAA co na pewno ucieszy posiadaczy tych konsol.
       

       
      W przeprowadzonych testach wydajności stwierdzono, że wersja na PS4 wygląda i działa lepiej, niż na maszynce konkurencji. Dowodzi ku temu filmik, na którym testowano m.in. płynność działania, framerate, czy szybkość klatek.
       
      Jeśli posiadasz obie te konsole, to doradzamy wybór tej gry w wersji na Playstation 4.

      3 comments
      199 views
    4. Google Stadia - streamowanie gier w przeglądarce w 4K i 60 FPS

      Podczas dzisiejszej konferencji GDC w San Francisco, Google ujawnił swój nowy projekt streamingu gier, który - trzeba przyznać - nie był jakoś mocno ukrywany przed światem. Krążyły o nim plotki i legendy, ale dopiero teraz w stu procentach wiemy, czym będzie. A będzie niczym innym jak możliwością grania w gry przy pomocy wyłącznie przeglądarki internetowej, na zasadzie jak odbywało się to w testach o nazwie Project Stream, w ubiegłym roku. Bez ściągania, w 4K, w 60 klatkach na sekundę, bez znaczenia jakim sprzętem dysponujemy. Ot jedno "klik" i już jesteśmy w świecie gry. Google zaznacza, że w przyszłości możemy spodziewać się rozgrywki także w rozdzielczości 8K i 120 klatkach na sekundę. Ale po kolei...

      Google Stadia będzie możliwością grania w wymagające sprzętowo gry przy pomocy wyłącznie przeglądarki internetowej dowolnego komputera, smartfona bądź telewizora. Wszystko bez ściągania, w 4K i 60 fpsach.


      O ile Project Stream pozwalał na grę (dokładnie na gameplay w Assassin's Creed: Odyssey) w rozdzielczości 1080p oraz 60 klatkach na sekundę, finalny produkt, to jest Google Stadia, ma oferować zabawę już w 4K. Obecnie celem Google jest nawiązanie współpracy z jak największą liczbą deweloperów, aby dostarczyć możliwie dużej biblioteki gier do streamowania - co ważne - na każdej platformie. Dla zobrazowania, Google przestawił przykładową sytuację, w której oglądamy trailer (bądź gameplay) jakiejś gry na YouTubie, zaś obok znajduje się przycisk z zapytaniem "chcesz zagrać"? Będąc zalogowanym do serwisu YouTube/Google (a więc i do Google Stadia) wystarczy już tylko, że klikniemy we wspomniany odnośnik, a następnie w przycisk Play i rozpoczniemy zabawę. Stadia będzie działać na przeglądarkach internetowych naszych pecetów, na smartfonach, tabletach oraz telewizorach typu Smart TV. Start usługi rozpocznie się jeszcze w tym roku (nie podano szczegółów) i będzie ona początkowo dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, a także "w większości krajów Europy". Czy więc załapiemy się na Google Stadia jako jedni z pierwszych? Tego nie wiadomo.


      Jeśli chodzi o stronę techniczną, Stadia skorzysta z interfejsu graficznego API Open Source Vulkan. Obsługuje również silnik Unreal Engine. Google zaznaczyło przy tym, że Stadia nie jest więc kolejną, fizyczną konsolą, która miałaby konkurować z urządzeniami od firmy Sony czy Microsoft. Będzie to usługa oparta w pełni na chmurze, dlatego też dostępna z tak wielu zróżnicowanych urządzeń. Póki co więc konsoli nie będzie, jednak gigant zaznaczył, że pracuje obecnie wraz z AMD nad urządzeniem będącym "niestandardowym sprzętem dedykowanym Google Stadia". Nie omieszkano zaznaczyć, że urządzenia te będą oferować moc większą, niż konsola Xbox One i PlayStation 4 razem wzięte. Jeśli deweloperzy tak postanowią, będą mogli napisać grę, która będzie działała w systemie crossplay, co pozwoli na rozrywki międzyplatformowe. Stadia bowiem nie zamyka się na takie rozwiązania. Mimo wszystko firma widzi pewne niebezpieczeństwo związane z opóźnieniami, zwłaszcza w grach multiplayer: zawsze osoba grająca w wersji zainstalowanej na komputerze będzie miała przewagę nad tą, grającą w chmurze.


      Dlatego też Google znalazło nieco inne rozwiązanie, niż można by się spodziewać. Mowa o opcjonalnym akcesorium (kontrolerze), które może zmniejszyć niechciane opóźnienia. Kontroler Stadia z obsługą WiFi ma bezpośrednio łączyć się z grą w chmurze, nie zaś z telefonem, tabletem czy telewizorem. Pad ma także wbudowany przycisk przechwytywania i udostępniania sesji gry na YouTubie. Jest też przycisk Asystenta Google, który ma pomóc w uzyskiwaniu wskazówek do gry, bez konieczności jej wyłączania. Ostatecznie wiadomo więc, że Google Stadia uruchomimy na Chromebooku, tablecie z systemem Chrome, smartfonie, a nawet słabym pececie. No i na telewizorze - poprzez Chromecast. Google twierdzi, że wysłał już wspomniany sprzęt dedykowany projektowi do ponad stu studiów deweloperskich. Sam zaś gigant otwiera własne studio, nazwane jako Stadia Games and Entertainment.


      Źródło: Google
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      2 comments
      210 views
    5. 10 najlepszych gier From Software

      Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się dziś 10 najlepszym grom japońskiego dewelopera – wybór oparliśmy na ocenach z Metacritic, ocenach społeczności oraz naszym małym upodobaniom. Jeśli chcielibyście poczytać więcej na temat From Software, polecamy zajrzeć do artykułu o historii studia, jaki pojawił się na PPE jakiś czas temu.
      10. Otogi 2: Immortal Warriors

      Zanim From Software robiło tak fantastyczne produkcje jak Soulsy, od czasu do czasu studiu zdarzało się wypuścić perełkę, która zachwycała graczy. Głównym bohaterem drugiej odsłony Otogi ponownie został znany z „jedynki” legendarny wojownik Raikoh Minamoto, który ponownie musiał stawić czoła demonom. Tym razem paskudne maszkary najechały japońską stolicę. Z dzisiejszej perspektywy śmiało można opisać ten tytuł jako połączenie walki w stylu Bayonetty, klimatu Onimushy i mroku godnego Soulsów.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=RSSZnQIKK3Y]
      9. King's Field II

      Wydane w 1995 roku dzieło stanowi według wielu swoisty pierwowzór, na kanwie którego zbudowano podstawy kultowego Demon’s Souls. King’s Field II zostało pierwszą wydaną na Zachodzie odsłoną cyklu, dzięki czemu From Software zostało w końcu zauważone przez szersze grono odbiorców. Po tej produkcji Japończyków możecie spodziewać się przede wszystkim fantastycznego klimatu, niezmiennie świetnej kreatywności w projekcie przeciwników, a do tego naprawdę imponującej oprawy graficznej – jak na możliwości PSX’a, rzecz jasna. Lubicie staroszkolne, hardcore’owe RPG? Jeśli tak, dajcie szansę temu klasykowi!

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=QCEy2EEt0GY]
      8. Armored Core 2

      W czasach panowania pierwszego PlayStation From zapoczątkowało bardzo dobrą serię trzecioosobowych strzelanin, w których główną rolę odgrywały mechy. Na PlayStation 2 pojawił się sequel oryginalnej trylogii opowieści z szaraka i do dziś stanowi najlepszą odsłonę cyklu. Akcja gry toczy się bowiem 67 lat po wydarzeniach ukazanych w pierwowzorze, gdzie Ziemia została cofnięta w rozwoju podczas wyniszczającego konfliktu z udziałem megakorporacji. Epoka ta, oprócz morza ruin, pozostawiła jednak po sobie też skarby takie jak plan kolonizacji Marsa.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=5P4t-1PDetw]
      7. Otogi: Myth of Demons

      Pierwsze Otogi było ciut lepszą produkcją niż wydany w 2004 roku następca i stanowiło tytuł, którego z pewnością wielu graczy zazdrościło posiadaczom Xboksa. Fabuła Otogi przedstawia nam losy wojownika inspirowanego prawdziwym legendarnym samurajem z XI wieku jakim był Minamoto no Yorimitsu. Niejaki Raikoh zmuszony zostaje przez Cesarza do zabójstwa własnego ojca, na co się oczywiście nie zgadza i aby pokrzyżować plany władcy, wykrada starożytny miecz Soul Shrine i ucieka do ówczesnej stolicy Japonii, Kyoto. W wyniku tego działania, padła bariera dzieląca świat ludzi i demonów.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=OR9hfZnZQc8]
      6. Dark Souls II

      Teraz przejdziemy do współczesnych arcydzieł From Software i jak się możecie spodziewać, zostaniemy przy nich do samego końca – bo skoro omawiamy najlepsze gry, nie możemy pominąć żadnej z nich. Druga odsłona Dark Souls jest tą najmniej lubianą wśród społeczności miłośników Soulsów, a jest tak z kilku powodów. Przede wszystkim nad DS2 bezpośrednio nie pracował najwybitniejszy reżyser From Software, Hidetaka Miyazaki, lecz para mniej doświadczonych projektantów Tomohiro Shibuya oraz Yui Tanimura – panowie znani głównie z Resident Evil: Outbreak i Armored Core 2. Brak dokładnej opieki mistrza nad uczniami sprawiło, że co prawda Dark Souls II i tak okazał się fantastyczną grą, lecz nie był aż tak magiczny jak poprzednicy i następcy.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=qByFob7-8VY]
      5. Dark Souls

      Pierwsze Dark Souls było swego rodzaju przełomem w historii From Software, albowiem dopiero wtedy seria Souls została dostrzeżona i pokochana przez szerokie grono odbiorców. Bardzo tajemniczy klimat, wyśrubowany, aczkolwiek sprawiedliwy poziom trudności, a do tego naprawdę bogata warstwa fabularna sprawiły, że Soulsy zaczęły obrastać kultem, a na kolejne produkcje Japończyków czekało coraz więcej osób. Teraz gdy na wszystkich platformach dostępny jest remaster, zdecydowanie warto odświeżyć sobie tę wspaniałą przygodę.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=KibniXLqcf8]
      4. Dark Souls III

      Do pracy nad ostatnimi Soulsami powrócił już Hidetaka Miyazaki i w niemalże perfekcyjny sposób zamknął opowieść o świecie, jaki poznajemy w całej serii Dark Souls. Po doświadczeniu nabranym przy Bloodborne, japoński mistrze designu nadał „trójce” większej dynamiki, a do tego jeszcze bardziej podkręcił klimat i dopieścił sposób opowiadania fabuły poprzez środowisko. Tutaj też zobaczyliśmy wielu z najlepszych bossów nie tylko w historii From Software, lecz także całej naszej branży!

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=grJ_6d-y9cU]
      3. Demon’s Souls

      Demon’s Souls było pierwszą produkcją, w której Miyazaki ukazał swój fenomenalny kunszt i udowodnił, że Japończycy wciąż potrafią robić fantastyczne, zaskakujące oraz wyjątkowe gry wideo – a było to w 2009 roku niezwykle ważne, gdyż wielu innych jego rodaków, na siłę „amerykanizowało” swoje dzieła. Mistyczny, bardzo tajemniczy świat zaintrygował posiadaczy PlayStation 3 i po raz pierwszy przedstawił wizję opowiadania poruszającej, niezwykle złożonej legendy poprzez krótkie i niejednoznaczne przekazy. Wielu hardcore’owych miłośników Soulsów uważa ten tytuł za najlepszy z serii, dlatego umieszczamy go na podium.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=N1n7S2G6cmk]
      2. Sekiro: Shadows Die Twice

      Najnowsze dzieło Japończyków jest na rynku od zaledwie dwóch dni, jednakże już teraz śmiało można powiedzieć, że From wspięło się na wyżyny i dostarczyło najbardziej dopieszczoną grę pod kątem mechaniki rozgrywki w swojej karierze. Za reżyserię Sekiro również odpowiedzialny był Hidetaka Miyazaki, więc osoby zaznajomione z tym nazwiskiem wiedzą, czego mogą się spodziewać. Tym razem twórcy połączyli w swojej perełce świetnie znane i dopracowywane przez ostatnią dekadę mechaniki rozgrywki ze stylem kojarzącym się z marką Tenchu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=aUnEezrBFoA]
      1. Bloodborne

      Oparta na mechanice Soulsów gra na wyłączność dla PlayStation 4 natychmiast przykuła uwagę setek tysięcy osób, które w 2014 roku jeszcze zastanawiały się nad zakupem konsolki Sony. Gdy Bloodborne ukazał się już na rynku, definitywnie pozamiatał całą konkurencją i z miejsca został przez wielu uznany za najlepszy tytuł na wyłączność w całej historii naszej branży. Hidetaka Miyazaki wycisnął z siebie 110% kreatywności oraz umiejętności i dał Sony dzieło tak dobre, że inne gry zaczęły wyglądać przy Bloodborne jak badziewia sklecone na kolanie. Nawet obecnie, w 2019 roku, gdy mamy za sobą już God of Wara i Red Dead Redemption 2, pojawiają się opinie i artykuły głoszące, że BB było, jest i będzie grą idealną. Ale czy to prawda, każdy powinien ocenić sam.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=I4s83-OuHX8]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      2 comments
      184 views
    6. Smart Boy zamieni twojego iPhone 6 Plus w Game Boy Color

      Firma Hyperkin zajmująca się tworzeniem gadżetów i akcesoriów do różnych konsol, teraz pracuje nad nowym urządzeniem, które zamieni iPhone 6 Plus w Game Boy Color.
       
       
       
       
       
       
       
       
       

       
      Nowy gadżet nazwany Smart Boy, miał zamienić naszego smartfona w przenośną konsolę Nintendo. Hyperkin ogłosił tą informację na facebooku, określając ją jako primaaprilisowy żart. Jednak jak się okazuje, ten żart miał tylko sprawdzić podejście zainteresowania rynku do ich nowego pomysłu. Projekt cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że już następnego dnia Hyperkin ogłosił, iż będą oficjalnie pracować nad tym gadżetem.
       
      Hyperkin potwierdził, że Smart będzie zawierać D-pad, dwa przyciski akcji oraz przyciski start i select. Dodatkiem ma być wbudowana bateria, która może być ładowana bezpośrednio przez sam telefon, co powinno trwać około pięciu godzin.
       
      Smart Boy ma pojawić się tylko na iPhone 6 Plus.
       
      Zdjęcie zamieszczone na początku tego wpisu to tylko koncepcja gadżetu, więc oficjalny wygląd tego urządzenia może się różnić.

      2 comments
      172 views
    7. Mortal Kombat X zostanie wydany na iOS

      Najnowsza część Mortal Kombat X trafi do AppStore. Najwyraźniej Apple idzie w ślady Google i Sklepu Play, ponieważ gra ma być dostępna całkowicie za darmo! Posiadacze iPhone od 5s po 6s+ mogą już zacierać ręce.
       
      Mortal Kombat X w wersji na smartfony został opracowany przez samego Netherrealm Studios, co gwarantuje świetny wygląd gry i gameplay zbliżony do wersji na duże konsole.
       

       
      Netherrealm Studios ma już doświadczenie w grach wydawanych na telefony i tablety, mowa tutaj o świetnym Injustice: God Among Us (ponad 43 mln pobrań), więc o sterowanie nie mamy się co martwić.
      W mobilnej wersji gry zobaczymy wszystkie znane postacie takie jak Scorpion, Sub-Zero, Raiden oraz Kano, które będą dostępne obok 24 pozostałych postaci. Nie zabraknie także nowych twarzy, w tym Cassie Cage, D'Vorah i Kotal Kahn.
       
      Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę oprzeć się pokusie pobrania gry na swojego iPhone tym bardziej, że jest całkowicie za darmo! Poniżej filmik przedstawiający grę w akcji.
       
       
       
      https://youtu.be/uHH2R4sY3ws
       
       
       
      Gra jest dostępna dla urządzeń iPhone, iPad oraz iPod Touch.

      2 comments
      176 views
    8. Logitech przedstawia nowe kierownice G29 oraz G920

      Logitech zaprezentował swoją nową kierownicę dla konsoli Xbox One, Playstation i PC. Tym razem zamiast jednej otrzymamy dwie kierownice dopasowane do naszych konsol.

      Producent urządzeń peryferyjnych do gier, zapowiedział dziś jesienną premierę Logitech G920 Driving Force – kierownicy z siłowym sprzężeniem zwrotnym dla konsoli Xbox One i komputerów PC oraz Logitech G29 Driving Force dla Playstation 4 (PS4), Playstation 3 (PS3).
      Logitech G920

      Obie kierownice Logitech G920 oraz Logitech G29 zostały zaprojektowane z myślą o precyzyjnym sterowaniu i długotrwałej niezawodności. Kierownice wyposażono w opracowany przez firmę Logitech mechanizm siłowego sprzężenia zwrotnego o dwóch silnikach, pozbawioną luzów przekładnię ze spiralnymi kołami zębatymi oraz pedały ze stali nierdzewnej. Ponadto są ręcznie obszyte z wysokiej jakości skóry.

       

      Cena nowego zestawu ma wynosić PLN 1749.00, więc nie mało, ale jak za tej klasy kierownicę to ta cena nie wydaje się zbyt wygórowana. Premiera już jesienią tego roku.

      2 comments
      172 views
    9. Klient z serwisu eBay zamawia kontroler PS5, otrzymuje pomalowany kontroler od Xbox'a

      Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek zamówić kontroler i otrzymać go na inną konsolę? Pytanie wydaje się być absurdalne, ale wydaje się, że jeden nieszczęsny użytkownik Reddita spotkał dokładnie taki los. Tylko w tym przypadku kupujący otrzymał kontroler nie dość, że od innej konsoli, to jeszcze w unikatowej kolorystyce.
       
       
      Po zamówieniu nowego, błyszczącego kontrolera PS5 z serwisu eBay, użytkownik Reddit crihyde podzielił się końcowym wynikiem tego, co otrzymał, a produkt jest... wątpliwy. Wygląda na to, że wysłano mu kontroler od konsoli Xbox One, który został pomalowany tak, aby przypominać swoim wyglądem oryginalny DualSense od PS5... cóż, pomysł w efekcie okazał się być całkiem ciekawy. Chyba, że taka zmiana pozwala na podłączenie urządzenia do konsoli konkurencji? Hmm... Jak sądzicie?
       
       
      Choć to dziwna próba "oszustwa" to możemy sobie tylko wyobrazić, czy wysłanie samego kontrolera PS5 byłoby tańsze i mniej kosztowne, niż tego na zdjęciu powyżej. Przynajmniej całość tworzy zabawną anegdotę... a sam wpis zdobył już mnóstwo głosów na Reddicie!
       
       
      Co myślisz o tej dziwacznej historii z kontrolerami? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      2 comments
      244 views
    10. Hulk Hogan nie pojawi się w WWE 2K16

      Legendarny zapaśnik Hulk Hogan nie pojawi się w najnowszej części z pod znaku WWE, ze względu na problemy rasistowskie przez co został wyrzucony z WWE oraz gry WWE 2K16 co w efekcie doprowadziło do zerwania kontraktu.

      2K Games potwierdziło informację o usunięciu postaci zapaśnika z gry, ponieważ nie mogli naruszyć praw związanych z ich partnerem jakim jest licencjodawca, czyli federacja WWE.

      Powodem całego zajścia jest nagranie na taśmie, gdzie Hogan skierował zakazane słowa do chłopaka jej córki Brooke. W ujawnionym materiale rasistowskie słowo zostało użyte niejednokrotnie. Hogan osobiście złożył przeprosiny, lecz w tej sprawie złożono już odpowiedni pozew do sądu.

       

      Jednak trzeba pamiętać, gdy jest się celebrytą na taką skalę, to trzeba ostrożnie dobierać słowa

      2 comments
      183 views
    11. Bear Simulator wystartował na Kickstarterze

      Zerknijmy na chwilę na swoją półkę z grami. Co widzimy? Z pewnością takie tytuły jak GTA, Pokemon, Dark Souls, Call of Duty, Battlefield, Fifa, jedna bądź kilka gier z serii The Elder Scrolls... co łączy te tytuły? Kierujemy postacią ludzką. Czy to bandziorem, dzieciakiem który włada mistycznymi potworami, żołnierzem... wymieniać możemy w nieskończoność.  Farjay Studios zwróciło na to uwagę i zaproponowało nam grę w której... będziemy kierować niedźwiedziem. Bear Simulator, bo tak nazywa się ta gra, wystartowało z akcją na Kickstarterze i już, z planowanych prawie 30 tysięcy Dolarów, uzbierało prawie 20 tysięcy. Tak oto prezentuje się wersja alfa:
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=A5rJk6tLRCw?feature=player_embedded]
       
       
      Twórca zapowiada duży otwarty świat, dobry system walk no i mnóstwo zagadek do odkrycia. W sumie może być to bardzo ciekawy pomysł.

      • MCL
      1 comment
      144 views
    12. Nowy bezprzewodowy kontroler dla Apple TV- SteelSeries Nimbus!

      W czasie, gdy Apple oficjalnie ogłosiło, że ich najnowszy Apple TV będzie umożliwiać pobieranie i obsługę większości gier dostępnych w AppStore wywołało niemałe zamieszanie. Firma do nowej funkcjonalności przygotowała zupełnie nowy pilot, który działa również jako kontroler na podobnej zasadzie co Wiilot dla Nintendo Wii.

      Z nowych funkcji nadchodzącego Apple TV 4 postanowiły skorzystać również firmy trzecie wypuszczając na rynek bardziej tradycyjne kontrolery do gier. Pierwszym z nich jest Nimbus zaprojektowany przez firmę SteelSeries.

      Komunikację z urządzeniem zapewnia połączenie Bluetooth, a jego bateria zapewni nam do 40 godzin spokojnej zabawy bez ładowania. Kontroler zawiera standardowy D-Pad, dwa analogi umieszczone obok siebie, spusty L1,L2, R1,R2, przez co bardziej przypomina kontroler DualSchock znanego z konsoli Playstation oraz 4 przyciski z dużą czułością nacisku. po środku znajdziemy przycisk Menu odpowiadający za szybką nawigację.


      Nimbus pojawi się w sprzedaży dopiero, gdy Apple umożliwi dostęp do nowej aplikacji, którą będą gry na AppleTV 4. Jego cena detaliczna ma nie przekraczać kwoty $50.

       

      Na koniec podajemy pełne dane techniczne kontrolera od SteelSeries:

      Rozmiary

      Szerokość: 150 mm (5.91 in)
      Wysokość: 110 mm (4.33 in)
      Grubosć 63.2 mm (2.49 in)

      Komunikacja

      Bluetooth v4.0

      Zawartość opakkowania

      Kontroler
      Szybka instrukcja obsługi
      Naklejki SteelSeries

      Dodatkowe funkcje

      Bateria o wytrzymałości ponad 40 godzin ciągłego grania
      Złącze Lightning umożliwiające szybkie ładowanie
      Przycisk Menu ułatwiający korzystanie z różnorodnych funkcji kontrolera i Apple TV
      Przyciski z czujnikami nacisku, gwarantujące precyzję

      1 comment
      117 views
    13. Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

      Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
       
      Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
       
       
      Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
       
      Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
       

       
      Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
       
      Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.

      1 comment
      97 views
    14. System Windows 10 ma ukazać się latem tego roku!

      System Windows 10 ma się ukazać latem tego roku w 190 krajach, w 111 językach, Microsoft potwierdził tą informację, ale nie określił jeszcze daty.
       
      Jak omawiano wcześniej, nowy OS będzie dostępny jako bezpłatna aktualizacja w pierwszym roku do właścicieli systemu Windows 7 i Windows 8.1.
       
      System Windows 10 ma zostać wypuszczony z aplikacją Xbox, co ma połączyć PC oraz Xbox One w jeden ekosystem. Najnowszy DirectX 12 będzie również dostarczany z systemem operacyjnym i obiecuje znacznie lepsze wykorzystanie rdzeni procesora, wśród wielu innych ciekawych funkcji.
       
      Ponadto, Microsoft ujawnił również system Windows Hello. Hello to usługa, która będzie korzystać z czujników biometrycznych i kamery w komputerze lub laptopie do uwierzytelniania i personalizacji użytkownika. Możesz dowiedzieć się więcej o tych i nowych technologiach odwiedzając oficjalny blog firmy - http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/03/17/making-windows-10-more-personal-and-more-secure-with-windows-hello/.
       
      System Windows 10 jest obecnie w fazie testów beta.

      1 comment
      101 views
    15. Zobacz jak oglądać wydarzenie Gamescom na żywo w tym tygodniu!

      Być może nie byliśmy w stanie cieszyć się coroczna prezentacją E3 w tym roku, ale niemiecka impreza Gamescom pomimo kryzysu ekonomicznego związanego z pandemią COVID-19 ma się odbyć, choć w formacie cyfrowym, a nie na żywo.
       
      Wydarzenie będzie trwać przez kilka dni od czwartku do niedzieli i rozpocznie się [początkowo jako Opening Night Live - dwugodzinną ekstrawagancją prezentacją prowadzoną przez Geoffa Keighleya, w ramach, której zaprezentowane zostanie co najmniej 38 tytułów od 18 wydawców.
      Najlepiej nieco złagodzić swoje oczekiwania, ponieważ tylko „niektóre” z nich będą stanowić zapowiedzi nowych gier, ale nadal wygląda na to, że będzie to interesujące wydarzenie, w tym ujawnienie rozszerzenia kampanii DOOM Eternal, możliwe wiadomości dotyczące Age of Empires III : Definitive Edition i aktualizacje szerokiej gamy już zapowiedzianych tytułów.
       
      Pre-Show rozpocznie się dokładnie o 19:30, 27 sierpnia (czwartek), natomiast o 20:00 tego samego dnia odbędzie się główna prezentacja imprezy.
       
       
      Impreza potrwa od 27.08 - 30.08.2020. Mamy nadzieję, że pojawi się coś ciekawego związanego z nadchodzącymi konsolami od Sony i Microsoftu.
       
      Dajcie znać w komentarzach czy będziecie razem z nami oglądali tą imprezę. Kanał wideo pojawi się również na Forum.

      1 comment
      342 views
    16. W Mortal Kombat 11 pojawi się wersja Shang Tsunga z filmu z 1995 roku

      Studio NetherRealm ujawniło dwie kolejne grywalne postacie, które pojawią się w płatnym dodatku Mortal Kombat 11, będą nimi Shang Tsung oraz Noob Saibot.
       
      Pierwsza postać, czyli czarnoksiężnik Shang Tsung wizerunkiem opierał będzie się na wersji ze słynnej filmowej adaptacji z 1995 roku.
       
      Shang Tsung będzie gospodarzem specjalnego trybu Krypty, w którym gracze odblokują szereg zróżnicowanych bonusów kosmetycznych do wykorzystania podczas zabawy. Data premiery dodatku nie jest znana.
       

       
      Natomiast drugą postacią będzie Noob Saibot, który swój debiut miał już drugiej części serii, pojawiając się cyklicznie w kolejnych odsłonach.
       
      Noob Saibot jest starszym bratem Sub-Zero, zamordowanym przez Scorpiona, posiada własny zestaw ruchów i ciosów. Jest jednym z lepiej przyjętych zawodników przez graczy. Nazwa postaci wzięła się od twórców gry Eda Boona i Johna Tobiasa, których nazwiska czyta się od tyłu.
       

      Czytaj więcej...
       
      Póki co nie wiadomo kiedy pakiet DLC będzie oficjalnie dostępny. Mortal Kombat 11 pojawi się 23 kwietnia 2019 na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz PC.

      1 comment
      160 views
    17. GTA V wygląda bajecznie w wersji na PC

      Rockstar najwyraźniej się postarało i wynagrodziło długie oczekiwanie przez graczy PC ich wersji Grand Thieft Auto V.
       
      Premiera GTA V na PC ma odbyć się już 14 kwietnia, więc pozostało 10 dni! A tym czasem Rockstar podkręca klimat i zamieszcza w sieci najnowsze foto prezentujące ich flagowy tytuł w dopracowanej graficznie oprawie - zmiany obejmują dopracowane tekstury, ulepszone efekty wizualne, czy znacznie większą odległość widzenia. Całość ma pracować w oparciu o 1080p przy pełnych 60 klatach.
       
      Gracze PC muszą wyposażyć swoje maszynki w drogie podzespoły, aby móc się cieszyć pełnym możliwością jakie oferuje gra od Rockstar.
       
      Choć powiedzmy sobie szczerze czy oglądanie gry w takiej jakości nie jest warte każdej złotówki? Jeśli nadal się zastanawiasz to zachęcam do obejrzenia poniższej galerii.
       
      [gallery link=file" ids="5214,5215,5216,5217,5218,5219,5220,5226,5221,5222,5223,5224,5225]
       
       

      1 comment
      110 views
    18. Valve Index - właściciel Steama zapowiada własny headset VR

      Niespodziewanie, piątkowego wieczoru Valve opublikowało zaskakującą grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwano jako Valve Index i wydaje się ono być urządzeniem autorskim, nie zaś produktem wykonanym przy współpracy z długoletnim partnerem VR, HTC. Strona zauważona pierwotnie przez portal Ars Technica nie zawiera żadnych konkretnych informacji poza tym, że data wydania (zapowiedzi?) Valve Index to już maj 2019 roku. Ze zdjęcia można jednak wywnioskować co nieco o specyfikacji. Index będzie miał więc z pewnością aż cztery aparaty szerokokątne, a także suwak, który być może odpowiada za dość powszechną funkcję, to jest za ustawienie indywidualnego PD (odległości źrenic) użytkownika.

      Valve opublikowało grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwane Valve Index wydaje się być urządzeniem zupełnie autorskim.


      Poza tymi informacjami tak naprawdę nie otrzymaliśmy niczego więcej i na szczegóły będziemy musieli poczekać. Na szczęście niezbyt długo, bo jak już zauważyłem, premiera bądź oficjalna zapowiedź urządzenia odbędzie się już w maju. Wtedy z pewnością dowiemy się czy będzie to urządzenie samodzielne, czy też wymagające połączenia z komputerem, na kształt Oculus Rift S, HTC Vive czy HTC Vive Pro. Ciekawe też, jaką rozdzielczością uraczy swoje urządzenie Valve. Poniżej znajduje się oryginalne zdjęcie w wysokim kontraście, które ujawnia interesujące, tajemnicze, jaśniejsze kropki.


      W tym momencie możemy także skorzystać z listopadowych przecieków serwisu UploadVR, który twierdził, że planowany headset wspomnianej marki, pracował będzie w zakresie 135-stopniowego pola widzenia. Obecnie wiemy także, że Valve pracuje również nad nowymi kontrolerami ruchu, które mają być już od jakiegoś czasu testowane przez wybranych deweloperów zajmujących się oprogramowaniem i grami VR. Teraz pojawia się pytanie, czy nie będą one częścią zestawu Valve Index, mimo że nie zostały zaprezentowane w trailerze.
       
      Źródło: Arstechnica
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 comment
      227 views
    19. Microsoft twierdzi, że darmowy Windows jest "zdecydowanie możliwy"

      System Windows już od dłuższego czasu dominuje rynek oprogramowania dla komputerów, przez ten czas zarobił sporo pieniędzy dla Microsoftu. Nic w tym dziwnego, ponieważ firma głównie skupiała się na nim. Ale czasy się zmieniają i Microsoft pewnego dnia może zmienić się z wraz z nimi w taki sposób, że stanie się to niewyobrażalne.
       
      Windows w dalszym ciągu dominuje rynek pod względem oprogramowania OS, ale alternatywne systemy takie jak Linux w dalszym ciągu dokonują inwazji, która nie może być ignorowana. Otwarte oprogramowanie staje się groźnym rywalem na rynkach zdominowanych przez Microsoft, dla przykładu można podać darmowy (i przy tym wyjątkowo popularny) OpenOffice. To osiągnięcie jest na tyle znaczące, że ​​Mark Russinovich z firmy Microsoft Azure, przyznał w trakcie trzydniowego ChefConf 2015, że "takie podejście do rynku jest zdecydowanie możliwe" i Microsoft może kiedyś wypuścić darmowy system Windows.
       
       
       
      Już teraz Microsoft podchodzi do sprawy bardzo poważnie, co umożliwiło posiadaczom systemu Windows 7 i 8 wykonanie aktualizacji do systemu Windows 10 bez pobierania opłat za okres do jednego roku po jego wydaniu.
       
       
       
      A wy jak myślicie? Czy Microsoft postanowi wejść na rynek wolnego oprogramowania i udostępniać swoim użytkownikom darmowe systemy Windows?

      1 comment
      189 views
    20. Sega Mega Drive Mini - znamy datę premiery i cenę retro konsoli

      Względnie niedawno swoją premierę miała retro-konsola Sony PlayStation Classic, która niestety zasłużyła sobie na niechlubną opinię. Była droga, nieszczególnie masywna, rozczarowywała także niewielką listą wbudowanych gier. Listą, której nie można było rozszerzyć (o ile nie uciekliśmy się do rozwiązań niekonwencjonalnych, które to jednak nie były oczywiste dla przeciętnego "śmiertelnika"). Lepiej w tej materii radziły sobie retro konsole od Nintendo, a już niebawem przekonamy się, jak poradzi sobie Sega. Zapowiedziano bowiem urządzenie Sega Genesis Mini (w Europie jako Sega Mega Drive Mini). Konsolę wyceniono na 79,99 euro, będzie ona dostępna od 18 września.

      Sega zapowiada datę premiery nowej, małej retro-konsolki, nazwanej po prostu jako Sega Mega Drive Mini. 16-bitowa konsola trafi do sprzedaży 18 września 2019 w cenie 79,99 euro.


       

      Test konsoli PlayStation Classic: tylko dla największych fanów retro?
      Retro-konsolka od Segi miała pierwotnie pojawić się 29 października 2018 roku, czyli w 30 lat od premiery pierwowzoru. Jednak dopiero teraz ta 16-bitowa konsola otrzyma własną wersję Mini. Wraz z konsolką, udostępnionych zostanie wiele klasycznych gier jak chociażby Sonic the Hedgehog 2. W urządzeniu znajdziemy ogółem 40 wbudowanych kultowych gier, które będą się nieznacznie różniły w zależności od rynku (USA, Europa, Japonia) na jakim zostanie wydane urządzenie. Na tę chwilę poznaliśmy zaledwie 10 tytułów z wersji japońskiej:


      Sonic the Hedgehog 2
      Puyo Puyo Tsu
      Shining Force
      Vampire Killer
      Wrestleball
      Gunstar Heroes
      Comix Zone
      Rent A Hero
      Space Harrier II
      Madou Monogatari I
      Sega Genesis Mini bazuje na modelu Genesis 1, jednak będzie o około 55 procent mniejszy, niż jego pierwotna wersja. W pudełku znajdzie się Genesis Mini, dwie repliki kontrolerów na USB, jeden kabel zasilający micro USB i jeden kabel HDMI. W Ameryce Północnej dołączony będzie również zasilacz. Preorder ma ruszyć już niebawem, a póki co, zostawiam jeszcze link do oficjalnej strony Sega Mega Drive Mini (klik). Może warto też rozważyć zapisanie się do Newslettera znajdującego się na stronie, dzięki czemu osoby chętne na zakup konsolki, w pierwszej kolejności zostaną powiadomione o dostępności urządzenia.

      Źródło: Gamespot
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 comment
      172 views
    21. Mortal Kombat X: Zobacz jak prezentuje się Goro w akcji!

      Goro będzie dostępny w Mortal Kombat X, ale tylko jako bonus w wersji pre-order gry. Choć tak naprawdę nigdy nie mieliśmy dobrego spojrzenie na niego w akcji.
      Przez weekend, Netherrealm na swoim strumieni zawartości z gry Mortal Kombat X pokazali także pierwszy w historii gameplay powiązany z Goro.
      Oto krótki trailer:

      https://www.youtube.com/embed/LlvFd3GDmHM

      1 comment
      96 views
    22. Mortal Kombat X niedługo dostępny w sklepach, a już otrzymamy na start patch ważący 1.8GB

      Mortal Kombat X już jest dostępne dla tych co wiedzą gdzie szukać.
       

       
      Otrzymaliśmy raporty z różnych źródeł o tym,  że gra jest już dostępna w sprzedaży u niektórych sprzedawców detalicznych. Dowodem na to są wpisy użytkowników na pod stronie Reddit dedykowanej graczom Mortal Kombat.
       
       
       
      Gra w dzień premiery otrzyma ważący 1,8 GB patch. Informacje te pochodzą z wersji na PlayStation 4, ale nie trudno sobie wyobrazić, że ten sam patch pojawi się dla w wersji Xbox One.
      Poprawka będzie oznaczona numerkiem 1.01 i wprowadza następujące zmiany:





      Według kilku użytkowników z Reddit, poprawka obniżyła również liczbę osiąganych punktów, które otrzymasz za wygraną walkę. Wirtualna waluta służy głównie do odblokowania nowych wydarzeń w Krypcie (opcja znana z poprzednich części).

      My oczywiście nie jesteśmy w stanie potwierdzić te doniesienia, dlatego zawsze istnieje szansa, że ta zmiana może być nieprawdziwa.

      Mortal Kombat X pojawi się na PC, PlayStation 4, Xbox One już 14 kwietnia.

      1 comment
      138 views
    23. Cyberpunk 2077 może stać się najbardziej dochodową grą w historii

      CD Projekt RED nadal nie potwierdził ostatecznej daty premiery Cyberpunk 2077, ale produkcja ma odnieść olbrzymi sukces. Tak przynajmniej twierdzi analityk z Mirabaud Securities, który rozmawiał z dziennikarzem StrefyInwestorów.

      Premiera Cyberpunk 2077 nadciąga. CD Projekt RED szuka ważnego specjalisty
      CD Projekt jak Take-Two?

      Neil Campling podczas dyskusji porównał CD Projekt do Take-Two. Nie jest to pierwsza sytuacja, gdy rodzima firma jest zestawiana z wydawcą Grand Theft Auto V, ponieważ Polacy prezentują bardzo zbliżony model biznesowy do amerykańskiej korporacji. CDP nie wrzuca systematycznie małych tytułów na rynek, a skupia się na zaoferowaniu graczom znacznie większych produkcji, które systematycznie osiągają sukcesy. Nie są to puste słowa, ponieważ firma może pochwalić się wyjątkową wartością rynkową.

      Take Two rzeczywiście ma wiele franczyz, ale bezpośrednio w swoim portfolio trzyma niewiele gier. CD PROJEKT ma dwa aktywa, ale są to bardzo znaczące aktywa. Mówię tu oczywiście o prawach do Wiedźmina i do Cyberpunka. Wycena CD PROJEKT bazuje na tym, że są bardzo duże oczekiwania co do gry Cyberpunk 2077.

      Z tego co sprawdzaliśmy, CD PROJEKT jest obecnie nr 11 na światowym rynku producentów gier, jeśli chodzi o kapitalizację, czyli wartość rynkową. I co ważne, w naszej ocenie, ta wycena nie oddaje do końca możliwości, jakie wiążą się z grą Cyberpunk.

      Cyberpunk 2077 najbardziej dochodową produkcją w historii?

      CD Projekt RED rozwija niezwykle oczekiwaną produkcję, o której najmniejsze informacja wzbudza wielkie zainteresowanie graczy z całego świata. Nadal pamiętamy legendarne „beep”, które rozbudziło Sieć i pozwoliło firmie zanotować kilka wyjątkowych dni na giełdzie.

      Zdaniem specjalisty z Mirabaud Securities, Cyberpunk 2077 jest najbardziej oczekiwaną grą wszech czasów i pozycja ma potencjał na stanie się najbardziej dochodową produkcją w historii:

      Podkreślam, że według nas Cyberpunk 2077 ma potencjał, żeby być najbardziej dochodową grą w historii przemysłu gier video. Oczywiście, czy tak się stanie nie wiadomo, jest wiele czynników ryzyka. Tym niemniej nasze założenia bazowe są takie, że w roku debiutu gry Cyberpunk 2077 CD PROJEKT sprzeda 15 mln gier, a w następnym 18 mln gier. To będzie oznaczało przychód w wysokości 2 mld zł w pierwszym roku i 2,4 mld zł w drugim roku. Idąc dalej, EBITDA może sięgnąć 1,4 mld zł w roku debiutu gry Cyberpunk, a w następnym 1,9 mld zł.

      Cyberpunk 2077 a nowy RPG? A może rozwój Cyberpunka?

      Jak wiadomo CD Projekt RED pracuje także nad tajnym RPG, który zadebiutuje do 2021 roku. Firma nie zdradza szczegółów, ale bardzo ciekawą koncepcję na produkcję przedstawił Neil Campling – jego zdaniem tytuł może narodzić się właśnie z Cyberpunk 2077:

      Nic nie wiem o tym projekcie. [śmiech] Chyba za wcześnie spekulować, co to w ogóle może być za gra. Wydaje mi się, że wewnątrz gry Cyberpunk 2077 będą rozgrywki, które mogą rozwinąć się w osobne produkty. Tak jak Gwint wyszedł z Wiedźmina. Podejrzewam, że CD PROJEKT po premierze Cyberpunka ustali, która z tych rozgrywek jest najbardziej popularna i ma największy potencjał sprzedażowy i na jej podstawie zrobi osobną grę. To właśnie będzie Projekt Z.
      Nie możemy też zapomnieć o plotkach dotyczących rozwoju sieciowego trybu do Cyberpunk 2077 – zdaniem analityka w tej sytuacji możemy być świadkami sytuacji podobnej do Grand Theft Auto Online:


      Z pewnością zobaczymy próby rozwinięcia tego tytułu w takich kierunkach. Wiadomo, że gra Cyberpunk 2077 od samego początku jest tworzona w taki sposób, by mogła być w różny sposób dystrybuowana i by można w nią było grać na różnych platformach. W slangu mówi się, że jest ona future-proofed, czyli odporna na wszelkie zmiany rynkowe i technologiczne, jakie mogą się pojawić w trakcie jej cyklu życia. Podejrzewam, że CD Projekt będzie chciał zrobić to samo z Cyberpunkiem, co zrobiono z Grand Theft Auto 5, udostępniając wersję Grand Theft Auto 5 Online, czyli wydłużyć znacząco cykl życia tytułu.

      Wiedźmin powróci

      Nie możemy oczywiście zapomnieć o Wiedźminie. CD Projekt i CD Projekt RED na pewno mają odpowiedni plan na rozwój także marki wykreowanej przez Andrzeja Sapkowskiego. Aktualnie nie powinniśmy liczyć na jakiekolwiek szczegóły dotyczące projektu, ale rodzima firma na pewno dobrze obserwuje sytuacje z Wiedźminem od Netflix i może w odpowiedni sposób wykorzystać sukces streamingowej platformy.

      Pracownik Mirabaud Securities wspomniał o sporej ciekawostce – gdy ostatnio był u twórców Wiedźmin 3: Dziki Gon, to akurat ich gra została pokonana na Metacritic przez nowego God of War (2018)... Polacy chcą wrócić na szczyt.

      Ale oczywiście, należy pamiętać, że najważniejsza jest jakość gry Cyberpunk 2077 i CD PROJEKT nie powinien za wszelką cenę próbować zmieścić się w tym oknie. Opowiem Panu ciekawą historię. Byłem w siedzibie CD PROJEKT w ubiegłym roku akurat w dniu, w którym gra Gods of War pobiła rekord Wiedźmina 3 jeśli chodzi o ocenę na portalu Metacritic. Gra CD PROJEKT miała 93 pkt., a Gods of War dobiło do 95 pkt. Pamiętam reakcję zespołu, powiedzieli: “Nie damy za wygraną. Nie spoczniemy, dopóki nie odzyskamy naszego miejsca, musimy pobić ten nowy rekord”.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 comment
      187 views
    24. Tak wygląda GTA V na PC przy ustawieniach Ultra!

      GTA V na PC wygląda cudownie - Rockstar wynagradza graczom Steam długie oczekiwanie na premierę.
       
       
       
      YouTuber taltigolt postanowił udostępnić kilka klipów wideo z GTA V ustawionej na max - co najważniejsze większość z nich nagrywana była na rozdzielczości Ultra HD 4k! Niestety serwis Youtube nie posiada obsługi wyświetlania filmów w 4k -  buuuu!
       
      Ustawiajcie teraz max rozdziałki w chrome na Youtube i odpalajcie filmiki.
       

       

       

       

       

       

       


      1 comment
      130 views
    25. GTA 5 na bieżni Virtuix Omni i Oculus Rift - zobacz to w akcji!

      Co może być lepszego od grania w GTA V w najwyższej rozdzielczości i detalach? Cóż według nas chyba granie przy użyciu zestawu do "Wirtualnej Rzeczywistości" z kontrolerem w kształcie pistoletu i specjalnej bieżni do poruszania się naszym bohaterem.

       

      Nie potraficie sobie tego wyobrazić? Szczerze ja też nie dopóki nie zobaczyłem tego filmiku:

      https://youtu.be/QZEnjwUqc4M

      Ruchy głowy gracza są śledzone w czasie rzeczywistym przez Oculus Rift, natomiast nad poruszaniem się naszego bohatera odpowiada bieżnia Virtuix Omni.

       

      Cały zestaw składający się z bieżni i okularów jest póki co drogi i szacuje się w granicach 3000zł, ale trzeba przyznać, że gry takie jak GTA V zachęcają do kupna.

      1 comment
      185 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.