Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Rozmiar gry Halo Infinite na Xbox prawdopodobnie będzie większy, niż przypuszczano

      Nie jest to niespodzianką, ale wygląda na to, że rozmiar pliku Halo Infinite będzie dość duży. Dzięki kampanii, trybowi wieloosobowemu i podstawom stale rozwijającej się gry ma to sens. Niedawno "wyciekł" obraz krąży obecnie w mediach społecznościowych, umieszczając jego całkowity rozmiar pliku na 97.24GB na Xbox.
       
      Należy zauważyć, że nie jesteśmy do końca pewni, skąd pochodzi ten obraz, więc może być potencjalnie fałszywy, ale na pierwszy rzut oka wygląda na to, że jest to prawdziwa okazja. Zakładamy, że dotyczy to konkretnie wersji Xbox Series X:
       
      Oczywiście Halo Infinite nie zostało jeszcze oficjalnie wydane, a prace nad nim nadal trwają, więc ten rozmiar pliku może się znacznie wahać do tego czasu, chociaż tak naprawdę nie jest to wielkim zaskoczeniem, ponieważ już wcześniej otrzymywaliśmy gry, które zajmowały podobną, a nawet większą ilość miejsca (GTA5, Red Dead Redemption 2), że potencjalnie może wynosić około 100 GB. Biorąc pod uwagę, jak gigantyczny ma być cały pakiet, najlepiej zacząć przygotowywać dodatkowe miejsce na konsoli.
       
      Czy byłbyś zaskoczony, gdyby rozmiar pliku Halo Infinite wynosił około 100 GB? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      89 wyświetleń
    2. Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

      Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
       
      Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
       
       
      Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
       
      Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
       

       
      Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
       
      Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.

      1 komentarz
      290 wyświetleń
    3. Demon's Souls PS5 sprzedało się do tej pory w ponad 1,4 miliona egzemplarzy

      Jednym z wyróżniających się tytułów startowych na PlayStation 5 był niewątpliwie Demon's Souls, świetny remake gry, który zapoczątkował formułę "Souls-like games". Opracowana przez Bluepoint Games gra akcji z elementami RPG jest pięknym odtworzeniem oryginału z konsoli PS3, zgrabnie rozwijając niektóre archaiczne systemy, jednocześnie szlifując grafikę do oszałamiającego połysku.
       
      Po świetnym remake'u, studio Bluepoint Games dołącza do PlayStation Studios jako zespół first-party, a w komunikacie prasowym dla tej wiadomości znajduje się aktualizacja wyników sprzedaży najnowszego wysiłku zespołu. Od 19 września 2021 roku Demon's Souls sprzedało się w "ponad 1,4 miliona egzemplarzy" od czasu premiery. Biorąc pod uwagę, że PS5 sprzedało się w ponad 10 milionach sztuk, gdzie już w lutym informowaliśmy o granicy blisko 8 milionów egzemplarzy, nie jest to zły wynik zwłaszcza, że gra jest dość hardcorowym wydaniem.
       
      Czy wybrałeś Demon's Souls wraz ze swoim PS5? Dźgnij kostki Tower Knight w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      298 wyświetleń
    4. IO Interactive poszukuje nowych pracowników do pomocy w opracowaniu gry o agencie 007

      Deweloper IO Interactive - najbardziej znany z pracy nad najnowszą serią Hitman i nadchodzącym tytułem Hitman 3 - zatrudnia nowych agentów do pomocy przy opracowywaniu nadchodzącej gry o Jamesie Bondzie, Project 007.
       
      Na oficjalnej stronie dewelopera reklamuje ponad 10 pozycji dla tego konkretnego projektu (naliczyliśmy około 14, łącznie). Są prace od programisty gier, od producenta do starszego artysty postaci. Możesz zobaczyć je wszystkie w linku poniżej.
       
       
       
      Sam projekt będzie pierwszą główną grą o Bondzie od ponad dziesięciu lat i jest opisywany jako „całkowicie oryginalna historia Bonda” - w której James musi zdobyć status 00 w historii pochodzenia.
      Nie ma jeszcze daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że IOI wciąż znajduje się w fazie rekrutacji, nie spodziewaj się, że ten projekt pojawi się w najbliższym czasie.
       
       
      Nie możesz się doczekać powrotu Jamesa Bonda? Odpal komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      277 wyświetleń
    5. The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

      The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
       
      Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
       
      The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
       
      Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      144 wyświetleń
    6. Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

      Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
      Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
       
      Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
       
      Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
       
      Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
       
      Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      148 wyświetleń
    7. PS5 osiągnęło wynik 10 milionów sprzedanych egzemplarzy - jest najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii

      Wszyscy wiemy, jak trudno jest teraz kupić PlayStation 5. Ilość konsol PS5 była bardzo mono ograniczona od czasu jej premiery w listopadzie ubiegłego roku, a kiedy rzeczywiście trafiła na półki sklepowe, wyprzedaje się niemal natychmiast. Jednak tak duże zapotrzebowanie doprowadziło do tego, że sprzęt Sony pobił rekordów sprzedanych jednostek do tego czasu - w momencie pisania tego tekstu mówimy już o 10 milionów sprzedanych konsol PS5.
       
      Oznacza to, że PS5 jest nie tylko najlepiej sprzedającą się konsolą na rynku, ale również najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii marki, osiągając pułap 10 milionów około miesiąca wcześniej, niż PS4. Ponownie, to bardzo imponujące fakty, zwłaszcza dla systemu, który jest ledwo dostępny na dłużej, niż kilka minut po dodaniu do oferty klepu.
       
      Należy zauważyć, że Sony jest w pełni świadomy niedoborów zapasów, a szef PlayStation Jim Ryan powiedział wcześniej, że firma robi wszystko, co w jej mocy, aby poprawić liczbę produktów. I chociaż te nowe statystyki są oczywiście świetne dla Sony, organizacja w pełni oczekuje, że sprzedaż PS5 wzrośnie, gdy niedobory zapasów zostaną ostatecznie rozwiązane.
       
       
      Czy kiedykolwiek myślałeś, że PS5 będzie tak popularny, biorąc pod uwagę sytuację na rynku? Napisz co o tym sądzisz w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    8. Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

      Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
       
       
      Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
       
      WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
       
      Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    9. GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

      Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
       

       
      Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
       

       
      Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
       
      A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    10. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy PS5 Pulse 3D dostępny w kolorze Midnight Black od przyszłego miesiąca

      Jeśli posiadasz już kontroler Midnight Black DualSense na PlayStation 5, to wiesz, że nie pasuje on do żadnego z innych akcesoriów. Oczywiście nie jest to koniec świata, ale byłoby miło, gdyby wszystko pasowało - w tym samo PS5. W międzyczasie Sony ogłosiło nową kolorystykę bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Pulse 3D Wireless.
       
       
      Obecnie dostępny tylko w domyślnych biało-czarnych kolorach PS5, nowy zestaw słuchawkowy Midnight Black pojawi się w sprzedaży detalicznej w październiku w sklepach uczestniczących w programie. Idealnie pasuje do twojego czarnego kontrolera PS5, więc jeśli szukasz tego całkowicie czarnego stylu, może to być interesujące. 
       
      Jeśli chodzi o bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Pulse 3D, najnowsza aktualizacja oprogramowania układowego PS5 zawiera kilka nowych opcji dedykowanych zestawowi słuchawkowemu. Nowa funkcja korektora zapewnia trzy ustawienia wstępne, które zmieniają krajobraz dźwiękowy w zależności od tego, co chcesz uzyskać, a suwaki pozwalają jeszcze bardziej dostosować dźwięk pod własne wymagania. Całkiem fajnie, prawda?
       
      Czy w przyszłym miesiącu zamierzasz zaopatrzyć się w zestaw słuchawkowy Midnight Black Pulse? Dostrój się do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      200 wyświetleń
    11. Nowy znak towarowy SEGI sugeruje kontynuację gry Judgment

      SEGA niedawno zarejestrowała znak towarowy dla „Lost Judgement” w Japonii, jak zauważył Gematsu. Nie ma wyraźnego wskazania, czym może być „Lost Judgment”, ale to nie powstrzymało ludzi przed łączeniem kropek; czy to potencjalna kontynuacja Judgement, spin-offu Yakuzy, który ukazał się w 2019 roku?
       
      Z pewnością możemy zobaczyć związek, ale nie jest to rozstrzygający dowód. Znów ten znak towarowy został zarejestrowany w Japonii, a w Japonii Judgment nie nazywa się Judgment - nazywa się Judge Eyes. W związku z tym ta teoria kontynuacji wydaje się nieco rozciągnięta. O ile SEGA nie planuje rebrandingu Judgment w Japonii, to póki co nie widzimy, z czym to powiązać.
      Nie oznacza to jednak, że nigdy nie będzie kontynuacji Judgment. Wszyscy wiemy, że SEGA lubi wydawać co roku nowy tytuł Yakuzy, a historia nieszczęśliwego detektywa Yagami była hitem na PlayStation 4. Biorąc pod uwagę, że w przyszłym miesiącu pojawi się remaster PS5, ostateczna kontynuacja pewnie jest na kartach - po prostu nie jesteśmy pewni, czy ten znak towarowy jest dowodem, którego potrzebujemy.
       
      Czy zagrałbyś w sequel Judgement? Przeprowadź własne dochodzenie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    12. Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

      W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
      Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
       
       
      Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
       
      Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.

      0 komentarzy
      254 wyświetleń
    13. Microsoft Flight Simulator w przyszłości może dodać helikoptery

      W aktualizacji zespołu programistów na początku tego tygodnia jedna z opinii ujawnia najlepsze życzenia społeczności, a najwyżej wybrany jest dodanie helikopterów.
       
      Ciekawym faktem, jest to, że funkcja jest najwyraźniej już "planowana" na 2022. Podczas gdy helikoptery zostały już dodane do MFS jako darmowe mody, prawdopodobnie byłoby to coś bardziej oficjalnego.
       
      Microsoft Flight Simulator jest już dostępny na PC i zostanie uruchomiony na Xbox Game Pass oraz Series X | S już 27 lipca.
       
      Czy chciałbyś zobaczyć helikoptery dodane do tej gry? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      130 wyświetleń
    14. Activision Blizzard pozwany za nierówną kulturę pracy oraz dyskryminację płci żeńskiej

      Ostrzeżenie o zawartości: Należy pamiętać, że poniższy artykuł zawiera źródła związane z wykroczeniami prawnymi, w tym dyskryminacji, molestowaniu seksualnego, napaści oraz samobójstwa.
       
      Bloomberg Law poinformował dziś, że pozew został złożony przeciwko Activision Blizzard, Inc. przez California Department of Fair Employment and Housing, sugerując, że firma sprzyja nieprzyjazną kulturą pracy, w którym pracownice są przedmiotem ciągłego poniżania, brakiem przyjaznej atmosfery, nierównym traktowaniem oraz niższym wynagrodzeniem wobec mężczyzn na tych samych lub niższych stanowiskach pracy.
       
      Jak podkreślono w raporcie, zarzuca się, że "pracownicy płci męskiej grają w gry wideo w ciągu dnia pracy, delegowując obowiązki pracownicom, angażując się w przekomarzanie seksualne i otwarcie żartując między innymi o gwałtach".
       
      Według 29-stronicowego zgłoszenia "kierownictwo i twórcy zaangażowani w rażące molestowanie seksualne bez reperkusji", w którym pracownicy płci męskiej piją duże ilości alkoholu, gdzie podczas czołgania się przez różne kabiny w biurze, często angażują się w niewłaściwe zachowanie wobec kobiet-pracowników.
       
      Zarzuty dotyczące dyskryminacji ze względu na płeć i rasę, obraźliwe komentarze, poniżające zachowanie i samobójstwo są zawarte w pozwie. Chociaż sugeruje się, że skargi zostały złożone wewnętrznie, w tym do prezesa Blizzarda J. Allena Bracka, "oskarżeni nie podjęli skutecznych środków zaradczych w odpowiedzi". W firmie wydarzyła się tragedia jednej z pracownic, która postanowiła odebrać sobie życie poprzez udostępnienie jej nagich zdjęć w sieci przez kolegów z pracy. Po tym incydencie prokuratura wytoczyła stosowny wniosek z pozwem.
       
       
      Activision Blizzard wydało swoje oświadczenie w tej sprawie, gdzie w odpowiedzi na zarzuty, stwierdza, iż "nie ma miejsca w naszej firmie lub branży, ani żadnej branży, na jakiekolwiek nadużycia seksualne lub molestowanie", a "w przypadkach związanych z niewłaściwym zachowaniem podjęto działania w celu rozwiązania problemu". Firma nazwała również pozew jako "zniekształcony, a w wielu przypadkach fałszywy, opisy przeszłości Blizzarda".
       
      Gigant gier wideo nie jest jedyną firmą z domniemanymi problemami molestowania w miejscu pracy. Zarzuty niewłaściwego postępowania skupione wokół  przywództwa  i kultury pracy  miały miejsce również w Ubisoft, co spowodowało, że CEO Yves Guillemot postanowił  wydać oświadczenie wideo przeprosin w zeszłym roku,  a ostatnie skargi złożone we Francji po raz kolejny oskarżają współzałożyciela firmy   "instytucjonalne molestowanie".  
       
       
      Sprawa nabrała takich olbrzymich rozmiarów, że gracze w World of Warcraft pewnego dnia postanowili zrobić wirtualny strajk, porzucając walkę i skupiając się w jednym miejscu na mapie. Nie długo po tym gracze masowo opuszczali serwery gry, co spowodowało milionowe straty dla firmy...
       
       
      O sprawie i jej przebiegu będziemy starać się informować was na bieżąco.

      0 komentarzy
      142 wyświetleń
    15. GTA V wyglądające prawie tak samo jak realny świat - to już mozliwe

      GTA V gra z pod szyldu Rockstar już samo w sobie wygląda świetnie i nie raz potrafi zaskoczyć szczegółami lecz nowy nieoficjalny mod do tej gry ma za zadanie zmienić tą postać rzeczy i przedstawić zupełnie nowy i jeszcze bardziej realistyczny świat gry przypominający wyglądem i detalami prawdziwy świat!

      Oczywiście jeśli mowa o detalach to wiadomo, że PeCety daleko przeganiają konsole i biją je na łeb w kwestii możliwości graficznych, ale pomijając ten fakt, należy zwrócić uwagę na to, że gra pojawiła się o wiele wcześniej na konsolach, niż na domowych komputerach, niemniej jednak nie należy zapominać, że to ten drugi ma o wiele lepszy potencjał do modyfikowania gry.

      Jeśli już mówimy o modach to do dnia dzisiejszego można pochwalić się sporą ich ilością, do zwykłych dodatków po modyfikacje tekstur i samego gameplayu.

      Tym razem nie jaki Martin Bergman postanowił przenieść grę na zupełnie nowy poziom i w momencie wydawania modyfikacji zwanej ToddyEnhancer, która przenosi nas w zupełnie nowy wymiar grafiki jaki widzieliśmy do tej pory. Bergman postanowił odświeżyć system graficzny GTA V poprzez przemodelowanie tekstur, odświeżenie Shaderów, wprowadzenie kilku trików w ENB oraz tona zmian w remapowaniu detali.
      Efekt prac Bergmana możecie zobaczyć na filmiku dostępnym poniżej.
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=kHujc-XgtF4]

      Trzeba przyznać, że efekt prac autora nie poszedł na marne i wygląda nie mal identycznie jak realny świat. Oczywiście mod dostępny jedynie na PC, lecz póki co nie ma oficjalnej daty premiery, ale autor zapowiada, że możemy go spodziewać się już niebawem.

      0 komentarzy
      219 wyświetleń
    16. Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

      Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
       
       
      21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
       
      Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
      Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
       
      Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
       
      Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
      "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
       
      Brack wydał również własne oświadczenie:
      "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
       
      Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
       
      Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
       
      Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    17. Doom 2 jako gra akcji TPP w modzie Eternal Slayer

      Projektant o pseudonimie zheg udostępnił kilka dni temu modyfikację Eternal Slayer do Dooma 2. Mod zmienia kultową strzelankę w grę akcji, w której bohater korzysta z potężnego miecza.
      Energetyczne ostrze rozpoznają wszyscy fani tegorocznej odsłony Dooma. Model postaci też jest wzorowany na tym z wydanej w marcu produkcji id Software.
      Twórca postarał się też o całkiem rozbudowany gameplay. Slayer może skakać i wykonywać szybkie uskoki. Jest też cała lista kombosów do wykonania.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      273 wyświetleń
    18. To jest największa maszyna Arcade na świecie!

      Jeśli myślicie, że widzieliście już wszystko to jestem ciekaw, czy widzieliście największą maszynę Arcade zbudowana przez jednego człowieka.


      Inżynier Jason Camberis postanowił zbudować największą na świecie maszynę do gier Arcade. Jego dzieło mierzy ponad 4 metry wysokości i ponad 1 metr głębokości, a jego waga przekracza wagę średniego słonia afrykańskiego!
       
      Camberis wraz ze swoim automatem znalazł się w Światowych rekordach Guinessa, gdzie w podsumowaniu swojego osiągnięcia dodał, iż motywacją do budowy tak wielkiego automatu było przyprawienie ludziom uśmiechu na twarzy. Chciał również odwzorować czasy jakie towarzyszyły mu jeszcze za czasów dziecka, kiedy to będąc w salonie gier miał trudności z dostaniem się do kontrolera. Patrząc na jego wielką maszynę, trzeba przyznać, że udało mu się to osiągnąć.
       
      Jest to kolejny świetny przykład na to, że gracze są potrafią zrobić wszystko w związku ze swoim hobby.
       
      [gallery type=rectangular" ids="6040,6041]
       
      Maszynka Arcade Camberis'a jest prawie 3-krotnie większa od wszelkich elementów znanych rozmiarów standardowych maszyn Arcade.
      Posiada ogromny 16" trackball oraz wysuwane schody umożliwiające dostanie się do panelu przycisków maszynki i zagrania w ok 200 dostępnych gier.

      0 komentarzy
      241 wyświetleń
    19. Amazon tworzy swój kontroler

      Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
       
       
       
      Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
       
       
       
      Więcej zdjęć u źródła.

      • MCL
      0 komentarzy
      238 wyświetleń
    20. Disintegration. Fuzja strzelanki i strategii oceniona w recenzjach. Zobaczcie zwiastun premierowy

      Disintegration wskoczy na półki sklepowe 16 czerwca. Z wyprzedzeniem możemy zapoznać się z recenzjami tej produkcji.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      372 wyświetleń
    21. Kto nie chce zobaczyć Mario Kart w GTA V?

      Czy jest ktoś taki, kto nie chce zobaczyć jakby wyglądał Mario w swojej mrocznej odsłonie w GTA 5?



      Dla wszystkich ciekawskich po to zaistniały w grach mody, które pozwalały na urozmaicanie rozrywki, a przede wszystkim dodawanie rzecz do gry, które nigdy nie miałyby miejsca w oficjalnym wydaniu.

       

      W tej modyfikacji Mario pokazuje swoją ciemną stronę osobowości, przemierzając ulice dostępne w grze w swoim mobilu znanym z serii Mario Kart, rzucając koktajlami Mołotova i będąc głównie ordynarnym.

       

      Modyfikację zawierającą postać Mario możecie pobrać tutaj natomiast model gokarta, którym porusza się po mapie Grand Theft Auto możecie łyknąć pod tym linkiem.

       

      Miłej zabawy

      0 komentarzy
      212 wyświetleń
    22. Google Stadia zamyka wewnętrzne studia

      Z obozu Google wypływa dziś kilka bardzo interesujących wiadomości, ponieważ ujawniono, że działająca w chmurze usługa Google Stadia zamknęła swoje wewnętrzne studia i nie planuje rozwijać własnych gier.
       
      Wiadomość pojawiła się w raporcie Kotaku i została zweryfikowana przez oficjalne oświadczenie PR Google, wyjaśniające, że firma podjęła decyzję ze względu na związane z nią koszty i aktualny cel marki:
      „Tworzenie najlepszych w swojej klasie gier od podstaw zajmuje wiele lat i wymaga znacznych inwestycji, a koszty rosną wykładniczo. Biorąc pod uwagę nasze skupienie się na rozwijaniu sprawdzonej technologii Stadia, a także zacieśnianiu współpracy biznesowej, zdecydowaliśmy że nie będziemy dalej inwestować w dostarczanie ekskluzywnych treści od naszego wewnętrznego zespołu deweloperskiego SG&E (Stadia Games and Entertainment), poza wszelkimi planowanymi w najbliższym czasie grami”.
       
      W rezultacie doświadczony producent Jade Raymond zdecydował się opuścić firmę, a Google twierdzi, że wykorzysta rok 2021, aby „rozszerzyć wysiłki, pomagając twórcom gier i wydawcom w wykorzystaniu tej technologii platformowej i dostarczaniu gier bezpośrednio do swoich graczy”:
       
      „Widzimy ważną okazję do współpracy z partnerami poszukującymi rozwiązania do gier opartego na zaawansowanej infrastrukturze technicznej Stadia i narzędziach platformy. Uważamy, że jest to najlepsza droga do przekształcenia Stadia w długoterminową, zrównoważoną firmę, która pomaga rozwijać branżę”.
       
      Wygląda na to, że Google Stadia nie planuje zamknięcia się na dobre, ale z perspektywy Xbox'a dzisiejsze wiadomości z pewnością sprawiają, że usługa Project xCloud Xbox wygląda na bardziej kuszącą perspektywę dla fanów gier w chmurze. A dla programistów, którzy niestety nie mają pracy, interesujące może okazać się rozwiązanie,  trafienia w najbliższej przyszłości do jednego z wielu zespołów Xbox Game Studios.
       
       
      A wy korzystaliście już z usług Google'a? Dajcie znać w komentarzach jak wam się podoba młoda platforma od giganta z Kalifornii.

      0 komentarzy
      285 wyświetleń
    23. Sony planuje droższą opcję PS Plus, która może zawierać Crunchyroll

      Od jakiegoś czasu mówimy, że Sony musi pomyśleć o przebudowie usługi subskrypcji PlayStation Plus. Obecnie subskrybenci otrzymują co miesiąc garść "darmowych" gier na PS5 i PS4, uzupełnionych ekskluzywnymi zniżkami w PlayStation Store, a czasami innymi korzyściami od samego Sony. Granie w większość gier wieloosobowych PlayStation online również wymaga subskrypcji PS Plus.
       
      Nie jest to zła oferta dla tego, co jest mniej więcej ceną jednego detalicznego wydania gry wideo rocznie, ale w zestawieniu z rosnącą popularnością usług subskrypcyjnych, takich jak Xbox Game Pass, jej postrzegana wartość jest często kwestionowana.
       
      Ulepszona oferta PS Plus może być jednak w drodze. Według wiarygodnego źródła, jakim jest Eurogamer, Sony może planować zaoferowanie "droższej oferty premium PlayStation Plus", która mogłaby obejmować pewien rodzaj dostępu do Crunchyroll - popularnej platformy do przesyłania strumieniowego i publikowania anime, którą Sony właśnie nabyło za około 1 miliard dolarów. Choć moim skromnym zdaniem droższa oferta jedynie z dostępem do Crunchyroll aktualnie wypada biednie - już wolałbym większą ilość gier w darmowym comiesięcznym zestawieniu lub dodatkowe rabaty na gry.
       
      Droższa opcja PS Plus to ciekawa propozycja, o czym od lat dyskutuje się wśród użytkowników konsol Sony. Zakładając, że Sony ma zamiar wdrożyć o wiele ciekawszą opcję (alternatywę dla Game Pass Ultimate) to już, teraz nie możemy powstrzymać się od zastanawiania się, co jeszcze Sony byłoby w stanie przygotować dla swoich użytkowników.
       
       
      Co o tym sądzisz? Skusiłbyś się na droższą opcję PS Plus? Zważ swoje subskrypcje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      92 wyświetleń
    24. Bear Simulator wystartował na Kickstarterze

      Zerknijmy na chwilę na swoją półkę z grami. Co widzimy? Z pewnością takie tytuły jak GTA, Pokemon, Dark Souls, Call of Duty, Battlefield, Fifa, jedna bądź kilka gier z serii The Elder Scrolls... co łączy te tytuły? Kierujemy postacią ludzką. Czy to bandziorem, dzieciakiem który włada mistycznymi potworami, żołnierzem... wymieniać możemy w nieskończoność.  Farjay Studios zwróciło na to uwagę i zaproponowało nam grę w której... będziemy kierować niedźwiedziem. Bear Simulator, bo tak nazywa się ta gra, wystartowało z akcją na Kickstarterze i już, z planowanych prawie 30 tysięcy Dolarów, uzbierało prawie 20 tysięcy. Tak oto prezentuje się wersja alfa:
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=A5rJk6tLRCw?feature=player_embedded]
       
       
      Twórca zapowiada duży otwarty świat, dobry system walk no i mnóstwo zagadek do odkrycia. W sumie może być to bardzo ciekawy pomysł.

      • MCL
      1 komentarz
      234 wyświetleń
    25. Nowy AppleTV wkracza w rynek gier!

      Po premierze i dostępnego już od pewnego czasu na rynku iPhone 6 oraz iPhone 6+ czas na kontynuację set-top-box'a od Apple, czyli kolejną wersję AppleTV.


      Tym razem gigant z Cupertino postanawia oprzeć swoje najnowsze urządzenie o najnowszy system iOS 9, który miał swoja premierę 16 września br. AppleTV 4 zarówno jak poprzednik po raz kolejny zapewni dostęp do serwisów muzycznych i strumieniowania wideo, lecz istotną nowością jest wprowadzenie dostępu do gier ze sklepu AppStore, gdzie większość z nich jest przystosowana do wyświetlania w wysokiej rozdzielczości oraz kontrolerów firm trzecich podłączanych do iPad'a i iPhone'a.
       

       
      Pewne anonimowe źródła donoszą, że nowe urządzenie firmy będzie głównie sprzedawane jako inteligentne urządzenie multimedialne, a jego możliwość uruchamiania gier, pozostanie oddzielną kampanią reklamową.
       

       
      Cena urządzenia będzie sięgać 149$ za wersję 32GB i 199$ za wersję 64GB.
       
       
       
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      173 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.