Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. GTA V wyglądające prawie tak samo jak realny świat - to już mozliwe

      GTA V gra z pod szyldu Rockstar już samo w sobie wygląda świetnie i nie raz potrafi zaskoczyć szczegółami lecz nowy nieoficjalny mod do tej gry ma za zadanie zmienić tą postać rzeczy i przedstawić zupełnie nowy i jeszcze bardziej realistyczny świat gry przypominający wyglądem i detalami prawdziwy świat!

      Oczywiście jeśli mowa o detalach to wiadomo, że PeCety daleko przeganiają konsole i biją je na łeb w kwestii możliwości graficznych, ale pomijając ten fakt, należy zwrócić uwagę na to, że gra pojawiła się o wiele wcześniej na konsolach, niż na domowych komputerach, niemniej jednak nie należy zapominać, że to ten drugi ma o wiele lepszy potencjał do modyfikowania gry.

      Jeśli już mówimy o modach to do dnia dzisiejszego można pochwalić się sporą ich ilością, do zwykłych dodatków po modyfikacje tekstur i samego gameplayu.

      Tym razem nie jaki Martin Bergman postanowił przenieść grę na zupełnie nowy poziom i w momencie wydawania modyfikacji zwanej ToddyEnhancer, która przenosi nas w zupełnie nowy wymiar grafiki jaki widzieliśmy do tej pory. Bergman postanowił odświeżyć system graficzny GTA V poprzez przemodelowanie tekstur, odświeżenie Shaderów, wprowadzenie kilku trików w ENB oraz tona zmian w remapowaniu detali.
      Efekt prac Bergmana możecie zobaczyć na filmiku dostępnym poniżej.
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=kHujc-XgtF4]

      Trzeba przyznać, że efekt prac autora nie poszedł na marne i wygląda nie mal identycznie jak realny świat. Oczywiście mod dostępny jedynie na PC, lecz póki co nie ma oficjalnej daty premiery, ale autor zapowiada, że możemy go spodziewać się już niebawem.

      0 komentarzy
      221 wyświetleń
    2. Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

      Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
       
       
      21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
       
      Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
      Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
       
      Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
       
      Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
      "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
       
      Brack wydał również własne oświadczenie:
      "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
       
      Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
       
      Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
       
      Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

      0 komentarzy
      165 wyświetleń
    3. Doom 2 jako gra akcji TPP w modzie Eternal Slayer

      Projektant o pseudonimie zheg udostępnił kilka dni temu modyfikację Eternal Slayer do Dooma 2. Mod zmienia kultową strzelankę w grę akcji, w której bohater korzysta z potężnego miecza.
      Energetyczne ostrze rozpoznają wszyscy fani tegorocznej odsłony Dooma. Model postaci też jest wzorowany na tym z wydanej w marcu produkcji id Software.
      Twórca postarał się też o całkiem rozbudowany gameplay. Slayer może skakać i wykonywać szybkie uskoki. Jest też cała lista kombosów do wykonania.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      275 wyświetleń
    4. To jest największa maszyna Arcade na świecie!

      Jeśli myślicie, że widzieliście już wszystko to jestem ciekaw, czy widzieliście największą maszynę Arcade zbudowana przez jednego człowieka.


      Inżynier Jason Camberis postanowił zbudować największą na świecie maszynę do gier Arcade. Jego dzieło mierzy ponad 4 metry wysokości i ponad 1 metr głębokości, a jego waga przekracza wagę średniego słonia afrykańskiego!
       
      Camberis wraz ze swoim automatem znalazł się w Światowych rekordach Guinessa, gdzie w podsumowaniu swojego osiągnięcia dodał, iż motywacją do budowy tak wielkiego automatu było przyprawienie ludziom uśmiechu na twarzy. Chciał również odwzorować czasy jakie towarzyszyły mu jeszcze za czasów dziecka, kiedy to będąc w salonie gier miał trudności z dostaniem się do kontrolera. Patrząc na jego wielką maszynę, trzeba przyznać, że udało mu się to osiągnąć.
       
      Jest to kolejny świetny przykład na to, że gracze są potrafią zrobić wszystko w związku ze swoim hobby.
       
      [gallery type=rectangular" ids="6040,6041]
       
      Maszynka Arcade Camberis'a jest prawie 3-krotnie większa od wszelkich elementów znanych rozmiarów standardowych maszyn Arcade.
      Posiada ogromny 16" trackball oraz wysuwane schody umożliwiające dostanie się do panelu przycisków maszynki i zagrania w ok 200 dostępnych gier.

      0 komentarzy
      241 wyświetleń
    5. Amazon tworzy swój kontroler

      Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
       
       
       
      Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
       
       
       
      Więcej zdjęć u źródła.

      • MCL
      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    6. Disintegration. Fuzja strzelanki i strategii oceniona w recenzjach. Zobaczcie zwiastun premierowy

      Disintegration wskoczy na półki sklepowe 16 czerwca. Z wyprzedzeniem możemy zapoznać się z recenzjami tej produkcji.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      374 wyświetleń
    7. Kto nie chce zobaczyć Mario Kart w GTA V?

      Czy jest ktoś taki, kto nie chce zobaczyć jakby wyglądał Mario w swojej mrocznej odsłonie w GTA 5?



      Dla wszystkich ciekawskich po to zaistniały w grach mody, które pozwalały na urozmaicanie rozrywki, a przede wszystkim dodawanie rzecz do gry, które nigdy nie miałyby miejsca w oficjalnym wydaniu.

       

      W tej modyfikacji Mario pokazuje swoją ciemną stronę osobowości, przemierzając ulice dostępne w grze w swoim mobilu znanym z serii Mario Kart, rzucając koktajlami Mołotova i będąc głównie ordynarnym.

       

      Modyfikację zawierającą postać Mario możecie pobrać tutaj natomiast model gokarta, którym porusza się po mapie Grand Theft Auto możecie łyknąć pod tym linkiem.

       

      Miłej zabawy

      0 komentarzy
      213 wyświetleń
    8. Google Stadia zamyka wewnętrzne studia

      Z obozu Google wypływa dziś kilka bardzo interesujących wiadomości, ponieważ ujawniono, że działająca w chmurze usługa Google Stadia zamknęła swoje wewnętrzne studia i nie planuje rozwijać własnych gier.
       
      Wiadomość pojawiła się w raporcie Kotaku i została zweryfikowana przez oficjalne oświadczenie PR Google, wyjaśniające, że firma podjęła decyzję ze względu na związane z nią koszty i aktualny cel marki:
      „Tworzenie najlepszych w swojej klasie gier od podstaw zajmuje wiele lat i wymaga znacznych inwestycji, a koszty rosną wykładniczo. Biorąc pod uwagę nasze skupienie się na rozwijaniu sprawdzonej technologii Stadia, a także zacieśnianiu współpracy biznesowej, zdecydowaliśmy że nie będziemy dalej inwestować w dostarczanie ekskluzywnych treści od naszego wewnętrznego zespołu deweloperskiego SG&E (Stadia Games and Entertainment), poza wszelkimi planowanymi w najbliższym czasie grami”.
       
      W rezultacie doświadczony producent Jade Raymond zdecydował się opuścić firmę, a Google twierdzi, że wykorzysta rok 2021, aby „rozszerzyć wysiłki, pomagając twórcom gier i wydawcom w wykorzystaniu tej technologii platformowej i dostarczaniu gier bezpośrednio do swoich graczy”:
       
      „Widzimy ważną okazję do współpracy z partnerami poszukującymi rozwiązania do gier opartego na zaawansowanej infrastrukturze technicznej Stadia i narzędziach platformy. Uważamy, że jest to najlepsza droga do przekształcenia Stadia w długoterminową, zrównoważoną firmę, która pomaga rozwijać branżę”.
       
      Wygląda na to, że Google Stadia nie planuje zamknięcia się na dobre, ale z perspektywy Xbox'a dzisiejsze wiadomości z pewnością sprawiają, że usługa Project xCloud Xbox wygląda na bardziej kuszącą perspektywę dla fanów gier w chmurze. A dla programistów, którzy niestety nie mają pracy, interesujące może okazać się rozwiązanie,  trafienia w najbliższej przyszłości do jednego z wielu zespołów Xbox Game Studios.
       
       
      A wy korzystaliście już z usług Google'a? Dajcie znać w komentarzach jak wam się podoba młoda platforma od giganta z Kalifornii.

      0 komentarzy
      286 wyświetleń
    9. Rozmiar gry Halo Infinite na Xbox prawdopodobnie będzie większy, niż przypuszczano

      Nie jest to niespodzianką, ale wygląda na to, że rozmiar pliku Halo Infinite będzie dość duży. Dzięki kampanii, trybowi wieloosobowemu i podstawom stale rozwijającej się gry ma to sens. Niedawno "wyciekł" obraz krąży obecnie w mediach społecznościowych, umieszczając jego całkowity rozmiar pliku na 97.24GB na Xbox.
       
      Należy zauważyć, że nie jesteśmy do końca pewni, skąd pochodzi ten obraz, więc może być potencjalnie fałszywy, ale na pierwszy rzut oka wygląda na to, że jest to prawdziwa okazja. Zakładamy, że dotyczy to konkretnie wersji Xbox Series X:
       
      Oczywiście Halo Infinite nie zostało jeszcze oficjalnie wydane, a prace nad nim nadal trwają, więc ten rozmiar pliku może się znacznie wahać do tego czasu, chociaż tak naprawdę nie jest to wielkim zaskoczeniem, ponieważ już wcześniej otrzymywaliśmy gry, które zajmowały podobną, a nawet większą ilość miejsca (GTA5, Red Dead Redemption 2), że potencjalnie może wynosić około 100 GB. Biorąc pod uwagę, jak gigantyczny ma być cały pakiet, najlepiej zacząć przygotowywać dodatkowe miejsce na konsoli.
       
      Czy byłbyś zaskoczony, gdyby rozmiar pliku Halo Infinite wynosił około 100 GB? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      89 wyświetleń
    10. Sony planuje droższą opcję PS Plus, która może zawierać Crunchyroll

      Od jakiegoś czasu mówimy, że Sony musi pomyśleć o przebudowie usługi subskrypcji PlayStation Plus. Obecnie subskrybenci otrzymują co miesiąc garść "darmowych" gier na PS5 i PS4, uzupełnionych ekskluzywnymi zniżkami w PlayStation Store, a czasami innymi korzyściami od samego Sony. Granie w większość gier wieloosobowych PlayStation online również wymaga subskrypcji PS Plus.
       
      Nie jest to zła oferta dla tego, co jest mniej więcej ceną jednego detalicznego wydania gry wideo rocznie, ale w zestawieniu z rosnącą popularnością usług subskrypcyjnych, takich jak Xbox Game Pass, jej postrzegana wartość jest często kwestionowana.
       
      Ulepszona oferta PS Plus może być jednak w drodze. Według wiarygodnego źródła, jakim jest Eurogamer, Sony może planować zaoferowanie "droższej oferty premium PlayStation Plus", która mogłaby obejmować pewien rodzaj dostępu do Crunchyroll - popularnej platformy do przesyłania strumieniowego i publikowania anime, którą Sony właśnie nabyło za około 1 miliard dolarów. Choć moim skromnym zdaniem droższa oferta jedynie z dostępem do Crunchyroll aktualnie wypada biednie - już wolałbym większą ilość gier w darmowym comiesięcznym zestawieniu lub dodatkowe rabaty na gry.
       
      Droższa opcja PS Plus to ciekawa propozycja, o czym od lat dyskutuje się wśród użytkowników konsol Sony. Zakładając, że Sony ma zamiar wdrożyć o wiele ciekawszą opcję (alternatywę dla Game Pass Ultimate) to już, teraz nie możemy powstrzymać się od zastanawiania się, co jeszcze Sony byłoby w stanie przygotować dla swoich użytkowników.
       
       
      Co o tym sądzisz? Skusiłbyś się na droższą opcję PS Plus? Zważ swoje subskrypcje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      92 wyświetleń
    11. Bear Simulator wystartował na Kickstarterze

      Zerknijmy na chwilę na swoją półkę z grami. Co widzimy? Z pewnością takie tytuły jak GTA, Pokemon, Dark Souls, Call of Duty, Battlefield, Fifa, jedna bądź kilka gier z serii The Elder Scrolls... co łączy te tytuły? Kierujemy postacią ludzką. Czy to bandziorem, dzieciakiem który włada mistycznymi potworami, żołnierzem... wymieniać możemy w nieskończoność.  Farjay Studios zwróciło na to uwagę i zaproponowało nam grę w której... będziemy kierować niedźwiedziem. Bear Simulator, bo tak nazywa się ta gra, wystartowało z akcją na Kickstarterze i już, z planowanych prawie 30 tysięcy Dolarów, uzbierało prawie 20 tysięcy. Tak oto prezentuje się wersja alfa:
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=A5rJk6tLRCw?feature=player_embedded]
       
       
      Twórca zapowiada duży otwarty świat, dobry system walk no i mnóstwo zagadek do odkrycia. W sumie może być to bardzo ciekawy pomysł.

      • MCL
      1 komentarz
      234 wyświetleń
    12. Nowy AppleTV wkracza w rynek gier!

      Po premierze i dostępnego już od pewnego czasu na rynku iPhone 6 oraz iPhone 6+ czas na kontynuację set-top-box'a od Apple, czyli kolejną wersję AppleTV.


      Tym razem gigant z Cupertino postanawia oprzeć swoje najnowsze urządzenie o najnowszy system iOS 9, który miał swoja premierę 16 września br. AppleTV 4 zarówno jak poprzednik po raz kolejny zapewni dostęp do serwisów muzycznych i strumieniowania wideo, lecz istotną nowością jest wprowadzenie dostępu do gier ze sklepu AppStore, gdzie większość z nich jest przystosowana do wyświetlania w wysokiej rozdzielczości oraz kontrolerów firm trzecich podłączanych do iPad'a i iPhone'a.
       

       
      Pewne anonimowe źródła donoszą, że nowe urządzenie firmy będzie głównie sprzedawane jako inteligentne urządzenie multimedialne, a jego możliwość uruchamiania gier, pozostanie oddzielną kampanią reklamową.
       

       
      Cena urządzenia będzie sięgać 149$ za wersję 32GB i 199$ za wersję 64GB.
       
       
       
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    13. Ten krótki zwiastun z Battlefield 2042 przedstawia łodzie i... dinozaury

      Ponieważ seria skoncentrowana na trybie wieloosobowym znana jako Battlefield nie będzie wyposażona w kampanię dla jednego gracza w najnowszym Battlefield 2042, deweloper EA DICE przygotowuje graczy z wyprzedzeniem krótkim filmem, który prezentuje wydarzenia, które prowadzą do walk online o dominację. Te mecze wieloosobowe idą drogą znanego wszystkim Titanfall, wstrzykując im trochę historii tu i tam, ale poza tym to prawie 10-minutowe wprowadzenie do tego, czego możemy się spodziewać się po nowej produkcji.
       
      "Powraca Kimble „Irish” Graves, znany z Battlefield 4 – już nie jako żołnierz piechoty morskiej, tylko dowódca znanego jako Exodus okrętu Bezpatów. Jest zmuszony do wybrania pomiędzy życiem dwustu uchodźców na statku, a przyszłością wszystkich bezpaństwowców" - jak czytamy w opisie na YouTube. "Poznaj wydarzenia prowadzące do wybuchu wojny totalnej w krótkometrażowym filmie z akcją osadzoną w świecie 2042 roku".
       
       
      Zapowiada się całkiem ciekawa rozgrywka wieloosobowa (aż do 128 graczy jednocześnie), na dynamicznie zmieniających się polach bitwy.
       
      Źródło: Youtube.com
       
       
      Zainteresowany dołączeniem do gry wieloosobowej w Battlefield 2042? Daj znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      92 wyświetleń
    14. Nowy bezprzewodowy kontroler dla Apple TV- SteelSeries Nimbus!

      W czasie, gdy Apple oficjalnie ogłosiło, że ich najnowszy Apple TV będzie umożliwiać pobieranie i obsługę większości gier dostępnych w AppStore wywołało niemałe zamieszanie. Firma do nowej funkcjonalności przygotowała zupełnie nowy pilot, który działa również jako kontroler na podobnej zasadzie co Wiilot dla Nintendo Wii.

      Z nowych funkcji nadchodzącego Apple TV 4 postanowiły skorzystać również firmy trzecie wypuszczając na rynek bardziej tradycyjne kontrolery do gier. Pierwszym z nich jest Nimbus zaprojektowany przez firmę SteelSeries.

      Komunikację z urządzeniem zapewnia połączenie Bluetooth, a jego bateria zapewni nam do 40 godzin spokojnej zabawy bez ładowania. Kontroler zawiera standardowy D-Pad, dwa analogi umieszczone obok siebie, spusty L1,L2, R1,R2, przez co bardziej przypomina kontroler DualSchock znanego z konsoli Playstation oraz 4 przyciski z dużą czułością nacisku. po środku znajdziemy przycisk Menu odpowiadający za szybką nawigację.


      Nimbus pojawi się w sprzedaży dopiero, gdy Apple umożliwi dostęp do nowej aplikacji, którą będą gry na AppleTV 4. Jego cena detaliczna ma nie przekraczać kwoty $50.

       

      Na koniec podajemy pełne dane techniczne kontrolera od SteelSeries:

      Rozmiary

      Szerokość: 150 mm (5.91 in)
      Wysokość: 110 mm (4.33 in)
      Grubosć 63.2 mm (2.49 in)

      Komunikacja

      Bluetooth v4.0

      Zawartość opakkowania

      Kontroler
      Szybka instrukcja obsługi
      Naklejki SteelSeries

      Dodatkowe funkcje

      Bateria o wytrzymałości ponad 40 godzin ciągłego grania
      Złącze Lightning umożliwiające szybkie ładowanie
      Przycisk Menu ułatwiający korzystanie z różnorodnych funkcji kontrolera i Apple TV
      Przyciski z czujnikami nacisku, gwarantujące precyzję

      1 komentarz
      205 wyświetleń
    15. Cyberpunk 2077 Patch 1.3 już jest, oto pełne informacje o aktualizacji

      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      137 wyświetleń
    16. GameStop zaprzestał sprzedaży zestawów PS4 i Xbox One zawierających wersje cyfrowe gier

      Przedstawiciele sieci sklepów GameStop oficjalnie poinformowali, ze nie będą oferować w sprzedaży zestawów konsol PS4 oraz Xbox One zawierających gry cyfrowe w postaci vouchera.

      Oczywiście sklep nie zamierza wycofać takich zestawów ze swojej oferty, przez co nadal będziemy mogli kupić w lokalnym sklepie lub online takie konsole, lecz w środku zamiast kodu z grą znajdziemy fizyczną jej kopię.

       

      GameStop swoją akcje rozpoczął już z pakietem Madden NFL 16, gdzie oprócz konsoli mogliśmy otrzymać fizyczna kopię gry. Oferta dotyczy oczywiście obu konsol PS4 jak również Xbox One. Zestawy powstały wraz z porozumieniem zarządców GameStop oraz producentem gry EA. Prezes GameStop wkrótce zamierza stworzyć podobne zestawy z innymi grami.

      Skąd takie zamierzenie? Oczywiście jak wielu z Was wie, sieć sklepów GameStop największą ilość zysków czerpie z rynku wtórnego, czyli odsprzedaży gier używanych. Gry fizyczne znajdujące się w zestawach mają większą szansę na powrót do sklepu, gdzie może zostać ponownie sprzedana.

       

       

       

      0 komentarzy
      219 wyświetleń
    17. CD Projekt RED został poddany cyberatakowi, niektóre systemy wewnętrzne zostały naruszone

      Deweloper Cyberpunk 2077, CD Projekt RED, wszedł na Twittera i upublicznił wiadomość, że stał się ofiarą cyberpunktu, który naruszył niektóre „wewnętrzne systemy” studia. Wspomniana partia zostawiła list z żądaniem okupu, ale polskie studio twierdzi, że nie podda się przedstawionym poniżej żądaniom. Atak internetowy jest podobny do tego, na który cierpi firma Capcom - w wyniku którego ujawniono wewnętrzne dokumenty, które wyciekły do sieci.
       
       
      W tweecie CD Projekt RED napisał: „Niezidentyfikowany aktor uzyskał nieautoryzowany dostęp do naszej sieci wewnętrznej, zebrał pewne dane należące do grupy kapitałowej CD PROJEKT i zostawił okup, którego zawartość udostępniamy publicznie. Chociaż niektóre urządzenia w naszej sieci zostały zaszyfrowane, to nasze kopie zapasowe pozostają nienaruszone. Już zabezpieczyliśmy naszą infrastrukturę IT i rozpoczęliśmy przywracanie danych”.
       
      Deweloper nadal bada sprawę włamania, ale na razie twierdzi, że zaatakowane systemy nie zawierały żadnych danych osobowych osób grających w gry wydane przez CD Projekt RED.
       
      Samo żądanie okupu można obejrzeć poniżej.


      Okupujący twierdzi, że ma kody źródłowe Wiedźmina 3: Dziki Gon, Cyberpunk 2077, Gwint: Wiedźmińskiej Gry Karcianej i niewydanej wersji Wiedźmina 3. To może być port PlayStation 5 gry planowanej do wydania w późniejszym czasie. Jeśli obie strony nie mogą dojść do porozumienia, kody źródłowe, o których mowa, zostaną najwyraźniej sprzedane online lub ujawnione „naszym kontaktom w dziennikarstwie gier”. Hakerzy dali programiście 48 godzin na odpowiedź. Jednak CD Projekt RED „nie ustąpi żądaniom ani nie będzie negocjował z cyberprzestępcami”.
      CD Projekt RED podpisuje się stwierdzeniem: „Zwróciliśmy się już do odpowiednich organów, w tym organów ścigania i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także informatyków kryminalistycznych i będziemy z nimi ściśle współpracować, aby w pełni to zbadać incydent."

      0 komentarzy
      267 wyświetleń
    18. Problem z działaniem portalu #1

      Ostatnia aktywność na portalu jak zauważyliście nieco spadła, przez co wpisy zaczęły pojawiać się ze sporym opóźnieniem czasowym lub całkowitym ich brakiem. Niestety powodem tego nie było lenistwo naczelnego ;D , lecz działanie systemu, na którym pracujemy.
       
       
       
      Nie wszystko będzie działać poprawnie przez cały czas, więc trzeba się liczyć z możliwością wystąpienia mniejszych lub większych awarii. Niestety tak, też było w przypadku portalu XboxArcade, gdzie pewne funkcje naszego systemu przestały działać jak należy, czego efekty były już widoczne w serwisie po krótkim czasie. Usterka sprawiła, że na XboxArcade nie mogły pojawiać się żadne wpisy, przez co świeciło ono pustkami. Problem pomimo, iż dotyczył tylko dodawania wpisów, to był na tyle poważny, że skutecznie utrudniał funkcjonowanie, a przy okazji sprawiał, że newsy zamiast pojawiać się na stronie, ulatniały się gdzieś w naszej bazie.
       
       
       
      Naprawa awarii zajęła trochę czasu nim udało się ją usunąć. Wcześniej napisane wiadomości mogły pojawić się ponownie w serwisie, ale zdecydowaliśmy, że ich wstawienie po czasie awarii mija się z celem, ponieważ treści w nich zawarte odnosiły się już do nieaktualnych informacji.
       
       
       
      Po tych doświadczeniach znów wracamy do GRY i mamy nadzieję, że tym razem dostarczanie Wam najciekawszych informacji nie napotka podobny problem.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    19. Hakerzy wystawili na aukcję wykradzione dane firmy CD Projekt Red

      Nie dawno pisaliśmy o tym, że CD Projekt Red padł ofiarą cyberataku - fakt ten potwierdziła sama firma. Cyberprzestępcy dali 48-godzin czasu przedstawicielom firmy na to, aby uiścić należną kwotę okupu, w przeciwnym razie kody źródłowe takich gier jak Gwint: Wiedźmińska Gra Karciania), Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077 zostaną wraz z poufnymi dokumentami.
       
       
      CD Projekt Red odparł jakąkolwiek chęć współpracy, przez co w pierwszej kolejności ujawniono kod źródłowy gry Gwinta. W efekcie kody źródłowe zaczynają wyciekać i są sprzedawane na aukcjach online.
      Jak zauważył użytkownik Twittera vx-underground (dzięki, Toms Hardware), kod źródłowy Gwent: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest pierwszym, który rzekomo pojawił się. Zauważono, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zostały wystawione do sprzedaży na aukcji która się rozpoczęła począwszy od 1 000 000 $. Ostateczna cena za wykradzione kody źródłowe zestawu (wliczając w to kody źródłowe gier i dokumenty) nie jest znana. Kwota, za którą można było od razu kupić wykradzione dane z pominięciem licytacji ustalona była na 7 000 000 dolarów. 
       
      Natomiast organizacja KELA, która zajmuje się na ogół sprawami cyberprzestępczości i śledzeniem Dark Netu twierdzi, że materiały musiały zostać sprzedane po za aukcją. Z pewnością nie była to żadna inna Polska firma, gdyż "Redzi" od razu wypowiedzieli się w sprawie i jasno zadeklarowali, że nie zamierzają i nie będą współpracować z hakerami. Co zasługuje na wielki szacunek, ponieważ specjaliści od cyberprzestępczości podają że, aż 70 procent firm odkupuje swoje dane oraz nie ujawnia tym samym żadnych informacji do opinii publicznej.
       
       
      Toms Hardware poinformował również o znalezieniu wyciekłych plików Gwinta na różnych forach, ale od tego czasu wszystkie zostały usunięte. Natomiast firma CD Projekt Red jeszcze nie odpowiedziałaa na roszczenia dotyczące ujawnionych plików pojawiających się w Internecie.
       
       
      Co sądzisz o cyberataku na CD Projekt Red? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      265 wyświetleń
    20. Dyrektor artystyczny odpowiedzialny za Jet Set Radio i były dyrektor gry Yakuza, Ryuta Ueda powraca do Segi

      W ostatnim czasie w japońskim przemyśle gier wideo poruszało się wiele kluczowych postaci, a najnowszą osobą, która trafia na pierwsze strony gazet, jest dyrektor artystyczny Jet Set Radio, Ryuta Ueda.
       
      Po spędzeniu prawie dekady w Yahoo! Japan, Ueda ogłosił w poście na Facebooku, o tym, że wrócił do Segi w maju tego roku.
       
      Być może to wynik ostatnich wiadomości o  tym, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball Toshihiro Nagoshi opuszcza Segę,  aby przejść do chińskiej firmy NetEase. Co ciekawe, Ueda był reżyserem dwóch pierwszych gier Yakuzy w tamtych czasach.
       
      Podczas gdy Sega przyjęła wznowienia starszych serii, takich jak Super Monkey Ball, wydaje się, że istnieje większa szansa, że Ryuta Ueda dołączy do zespołu Yakuzy. Przy odrobinie szczęścia widzimy jednak, że niektóre serie retro również powracają.
       
      Czy grałeś w którąś z gier, nad którą pracował Ueda? Czy chciałbyś, aby Jet Set Radio powrócił w odświeżonej wersji lub pełnoprawnej kontynuacji? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      167 wyświetleń
    21. Epic Games prezentuje nowe narzędzie „MetaHuman Creator”

      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    22. Po 25 latach producent takich gier jak Soul Calibur VI, Tekken 7 czy PAc-Man 99, Motohiro Okubo opuszcza Bandai Namco

      Po raz kolejny, słyszymy, że ktoś opuszcza firmę produkującą gry po wielu latach pracy, a dziś jest jedna z tych informacji. Soul Calibur VI, Tekken 7 i producent Pac-Man 99, Motohiro Okubo, ogłosił swoje odejście z Bandai Namco po 25 latach.
       
      W wiadomości w mediach społecznościowych Okubo podziękował fanom za wsparcie, a także Bandai Namco za wspomnienia. Okubo będzie teraz pracował w firmie zlokalizowanej w Shibuya. W tym momencie dokładna firma nie została ujawniona.
       
       
      Jego odejście wynika z wiadomości z zeszłego tygodnia, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball, Toshihori Nagoshi, może opuścić Segę dla NetEase.
       
      Nas graczy interesuje tylko jedno, aby jego stanowisko zastąpiła osoba, która wprowadzi pewien powiew świeżości do serii Soul Calibur oraz Tekken, którego z każdym kolejnym wydaniem powoli zaczyna brakować.
       
      Czy dałeś ostatnim tytułom Okubo możliwość ssprawdzenia? Co powiesz na SoulCalibur VI? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    23. Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

      Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
       
      Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
       
       
      Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
       
      Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
       

       
      Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
       
      Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.

      1 komentarz
      294 wyświetleń
    24. Mass Effect 5 może używać Unreal Engine zamiast własnego silnika Frostbite od EA

      Nie widzieliśmy ani nie słyszeliśmy zbyt wiele o następnym Mass Effect poza krótkim klipem na The Game Awards 2020, ale nowy raport VentureBeat twierdzi, że BioWare może przejść na Unreal Engine, przy tworzeniu gry.
       
       
      Jak być może pamiętacie, Mass Effect: Andromeda z 2017 roku odszedł od Unreal Engine na rzecz wewnętrznego silnika Frostbite stworzonego przez same EA, ale nie spotkał się z tak pozytywnym odbiorem, jak oryginalne trzy gry z trylogii Mass Effect.
       
      Według raportu "wszystko jest na stole, jeśli chodzi o technologię nowego Mass Effecta", w tym potencjalnie przejście na Unreal Engine. Dodatkowo, niedawna oferta pracy dla gry (dyrektor techniczny) wspomina o doświadczeniu z Unreal Engine jako atutem.
       
      Minusem tego wszystkiego jest to, że Mass Effect 5 wciąż brzmi, jakby było mu daleko do jakiejkolwiek zapowiedzi. Wcześniej wspomniany serwis VentureBeat twierdzi, że Dragon Age 4 jest obecnie pierwszy na liście wydawniczej planowanej wstępnie na 2023 rok, więc prawdopodobnie nie zobaczymy następnego Mass Effecta co najmniej do 2025 roku. Miejmy nadzieję, że warto będzie czekać... przynajmniej w międzyczasie mamy możliwość pogrania w Mass Effect Legendary Edition!
       
      Czy wolałbyś, aby BioWare wróciło na silnik Unreal Engine na potrzeby kolejnego Mass Effecta? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      185 wyświetleń
    25. Razer wprowadza na rynek linię sprzętu inspirowanego Halo

      Halo Infinite jest na horyzoncie, a wraz z nim mnóstwo akcesoriów tematycznych jest w drodze. Tym razem firma Razer wypuści własną linię sprzętu dla graczy w wersję PC, aby powiązać się z jej premierą.
       
      Fani Halo pokochają ten wybór urządzeń peryferyjnych na PC, co pozwoli im idealnie ustawić swoją konfigurację w kultowym sprzęcie. W ofercie znajdziemy m.in. zestaw słuchawkowy, klawiaturę oraz mysz wraz z podkładką z oświetleniem LED (w 4-ech wersjach kolorystycznych).
       
        Nie ujawniono premiery całego zestawu, ale wiemy, że te będą dostępne do zamówienia już w październiku tego roku, jeśli chcesz to już teraz możesz zarejestrować swoje zamówienie, aby zostać powiadomionym, gdy te będą dostępne.
       
      Każde urządzenie peryferyjne jest również wyposażone w kosmetyczne dodatki do odblokowania w grze, więc jeśli chcesz zdobyć ekskluzywny sprzęt, wiesz, co musisz zrobić.
       
      Czy zakupisz do swojej kolekcji sprzęt Razera o tematyce Halo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      176 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.