Za każdym razem, gdy jakaś firma ujawnia nowe logo, powszechną praktyką jest nienawiść do tego nowego logo, dopóki wszyscy się nie zmęczą i nie przejdą na coś innego. Najnowszą ofiarą tego bezowocnego cyklu jest Bandai Namco, wydawca gier, który ma tę samą czerwono-pomarańczowo-żółtą plamę logo od czasu połączenia obu podmiotów w 2005 roku. Teraz firma w końcu odświeża swoją tożsamość korporacyjną o nowy wizerunek.
Oto logo, które wszyscy znamy:
Począwszy od kwietnia 2022 r., Jest to logo, do którego wszyscy będziemy musieli się przyzwyczaić:
Bandai Namco wyjaśnia zmianę w komunikacie prasowym, szczegółowo opisując uzasadnienie logo i jego nowy cel korporacyjny. Pod hasłem "Fun for All into the Future" wydawca ma na celu (jak sam twierdzi) "...dzielenie się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Łącząc ludzi i społeczeństwa z wyjątkowo rozrywkowymi produktami i usługami, cały czas pracując nad stworzeniem jaśniejszej przyszłości dla wszystkich."
Logo, którego używa od ponad dekady, "wyraża fuzję Bandai i Namco", ale dopiero nowe będzie reprezentować ten nowy cel:
Cytat"Nowy motyw dymka z nazwą firmy, tzw. "Fukidashi" w języku japońskim, wyraża potencjał marki do łączenia się z ludźmi na całym świecie i inspirowania ich niesamowitymi pomysłami. Dymek reprezentuje również japońską kulturę mangi, która stała się tak popularna wszędzie. Logo oznacza naszą determinację w komunikowaniu się z fanami na całym świecie, łączeniu się z nimi i tworzeniu rozrywki unikalnej dla Bandai Namco."
Jak można się domyśleć widząc te szkice raptem z programu Paint stworzone przez jakiegoś 10-letniego z prezesów firmy, zwane "nowym logo" wywołało niemałą burzę w sieci. To duża zmiana w stosunku do tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale wydaje się, że największym problemem jest to, że nowe logo jest przykładem tego, że wystarczy kilka prostych ruchów myszką i myk, logotyp gotowy. No cóż... Oczywiście całość należy potraktować jako ciekawostka i nie zawracać sobie tym głowy, nadchodzą teraz takie czasy, że wszystko dąży do minimalizmu oraz prostoty. A wy co myślicie o nowym (nadchodzącym) logo firmy? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.