Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
- Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”.
W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC:
- Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”.
- Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości.
- Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.
USPRAWNIENIA
- Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze.
- Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami.
- Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci.
- Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10).
- Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych.
- Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu.
- Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu.
- Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC.
- Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami.
- Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić.
- V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy.
- Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył.
- Dodano opcję porównywania wszczepów.
- Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione.
- Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów.
- Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V.
- Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało.
- Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej.
- Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała.
- Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd.
- Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.
ZMIANY W BALANSIE
- Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej.
- Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani".
- NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata.
- NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą.
- Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia.
- Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki.
- Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki.
- Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki.
- Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki.
- Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace.
- Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego).
- Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania.
- Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy.
- Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania.
- Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia.
- Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów.
- Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry).
- Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni.
- Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru.
- Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań.
- Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana.
- Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców.
- Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny.
- Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia.
- Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.
ROZGRYWKA
- Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy.
- Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack.
- Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”.
V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
- Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach.
- Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych.
- Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów.
- Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi.
- Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”.
- Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”.
- Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów.
- Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu.
- V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu.
- V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody.
- Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów.
- Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup.
- Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana.
- Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść.
- Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić.
- Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów.
- Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup.
- Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie.
- Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice.
- Poprawiono wygląd elementu złomu.
- Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza.
- Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny.
- Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji.
- Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi.
- Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu.
- Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców.
- Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach.
- Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep.
- Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń.
- Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi.
- Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami.
- Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM.
- Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem.
- Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią.
- Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko.
- Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach.
- Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę.
- Dostosowano wygląd anten punktów dostępu.
- Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne.
- Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu.
- Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów.
- Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa.
- Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu.
- NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim.
- Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale.
- Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji.
- Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego.
- Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego.
- Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je.
- Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu.
- Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji.
- Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”.
- Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze.
- Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem.
- Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń.
- Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy.
- Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną.
- Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.
- Usunięto szereg błędów związanych z windami.
- Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10.
- W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie.
- Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony.
- Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu.
- Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta.
- Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami.
- Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu.
- NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem.
- Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki.
- Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V.
- Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu.
- Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia.
- Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania.
- Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania.
- Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane.
- Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać.
- Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie.
- Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki.
- Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon.
- Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze.
- Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania.
- Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac.
- Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania.
- Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami.
- Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych.
- Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V.
- Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go.
- Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała.
- Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia.
- Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu.
- Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie.
- Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia.
- Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi.
- Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie.
- Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia.
- Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania.
- Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone.
- NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu.
- Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów.
- Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki.
- Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza.
- Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli.
- Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City.
- Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM.
- Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora.
- Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów.
- Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek.
- Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa.
- Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu.
- Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja.
- Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach.
- Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami.
- Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings.
- Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania.
- Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji.
- Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie.
- Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
- Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym...
- Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości.
- Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki.
- Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym...
- Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center.
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym...
- Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki.
- Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away.
- Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.
INTERFEJS
- Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy.
- Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa.
- Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia.
- Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa.
- Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”.
- Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon.
- Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty.
- Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim.
- Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty.
- Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem.
- Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu.
- Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu.
- Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu.
- Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”.
- Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie.
- Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania.
- Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu.
- Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”.
- Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania.
- Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia.
- Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś.
- Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku.
- Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu.
- Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11.
- Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry.
- Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie.
- Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek.
- Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone.
- Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie.
- Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie.
- Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono.
- Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu.
- Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.
GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
- Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V.
- Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie.
- Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi.
- Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie.
- Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy.
- Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V.
- Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza.
- Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały.
- Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach.
- W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku.
- Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.
LOKACJE I POZIOMY
- Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo.
- Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center.
- Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe.
- Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem.
- Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza.
- GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.
ZADANIA
- Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach.
- Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów.
- Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.
Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.