Diablo 2: Resurrected to coś więcej niż zwykły remaster, ze specjalistami od remake'u Vicarious Visions na czele i obiecującym ogromnym zakresem ulepszeń. Ale konkretnie w wersji na PS5 moglibyśmy patrzeć na pełną obsługę kontrolera DualSense, a studio potwierdziło, że chętnie uwzględni haptyczne sprzężenie zwrotne.
Podczas dyskusji przy okrągłym stole medialnym związanym z nadchodzącym tytułem deweloper powiedział: „Nadal pracujemy nad tym, jak chcemy używać [DualSense], ale dotykowe sprzężenie zwrotne na kontrolerze jest naprawdę ekscytujące, więc chcemy się upewnić że z tego skorzystamy”.
Teoretycznie, haptyczne sprzężenie zwrotne może świetnie pasować do Diablo 2: Resurrected. Będąc RPG akcji, nietrudno wyobrazić sobie wszystkie różne wibracje, które można poczuć, wyzwalając wszelkiego rodzaju zaklęcia i zdolności. Z pewnością może przynieść dodatkowy, znaczący poziom informacji zwrotnej do doświadczenia.
Diablo 2: Resurrected ma zostać uruchomiony w pewnym momencie jeszcze w tym roku, ale nie mamy jeszcze zdefiniowanego okna wydania.
Nie możesz się doczekać udaremnienia armii piekła? Przenieś rzeź do sekcji komentarzy poniżej.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.