Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Najnowszy zestaw poprawek do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition został wydany w postaci aktualizacji 1.03 i trzeba przyznać, ze jest to całkiem spora aktualizacja, zawierająca poprawki ponad 100 błędów wraz z kilkoma nowymi funkcjami - od razu uprzedzamy, że wśród nich nie znajdziecie możliwości pływania w Vice City, nadal...
       
      Te nowe funkcje obejmują m.in. dodanie zachmurzenia w GTA: San Andreas podczas lotu na dużej wysokości, dodatkowe animacje dla CJ, gdy jest w formie puszystego lub kulturysty, dostosowanie opadów deszczu, który nie pojawia się już w środku budynków oraz dodanie kinowej kamery we wszystkich trzech grach, które można przełączać podczas jazdy na rowerze w trybie kamery.
       
      Oto pełna lista ulepszeń dla każdego z trzech tytułów w aktualizacji 1.03:
       
      Ogólne - PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC
      Poprawa stabilności Dodano kamerę kinową, którą można przełączać, przełączając tryby kamery podczas gry Naprawiono kilka błędów ortograficznych na teksturach/oznakowaniu Naprawiono kilka błędów, w których deszcz pojawiał się w pomieszczeniach podczas przerywników filmowych  
      Grand Theft Auto III – Edycja Ostateczna
      Dostosowano deszcz podczas przerywnika w intro Give Me Liberty, aby pasował do tego, co jest widoczne podczas rozgrywki Poprawiono rozdzielczość znaków na drzwiach wejściowych taksówki Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz rezydencji podczas przerywnika filmowego do misji Koszenie trawy Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w mieszkaniu Donalda Love'a podczas przerywnika filmowego do misji Liberator. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w Klubie Luigiego podczas przerywnika filmowego do misji Don't Spank Ma Bitch Up Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w garażu Joeya podczas przerywnika filmowego do misji Szofer Ciprianiego Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego misji Bomb Da Base: Akt I. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz pojawiał się pod wodą podczas spadania Naprawiono błąd, który powodował, że trawa była widoczna w garażu Joeya podczas wyjazdu z misji Drive Misty For Me Usunięto błąd, który powodował, że tekstura ściany w pobliżu szpitala w Portland pojawiała się nieprawidłowo podczas jazdy Usunięto błąd, który powodował, że różowe lub czarne tekstury pojawiały się na podłodze Turtle Head Fish Co. Usunięto problem w menu audio, który powodował, że suwak głośności okna dialogowego nie dostosowywał odtwarzanego przykładowego dźwięku. Usunięto błąd, który powodował, że interfejs użytkownika nakładał się na licznik czasu podczas wykonywania misji taksówkowych lub strażniczych. Naprawiono problem z kolizją brakujących obiektów na ścianach poniżej mostu Callahan w Chinatown Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł rozciągać dwumiejscowy pojazd za pomocą kruszarki samochodowej. Naprawiono kilka problemów z kamerą podczas grania w misje RC Usunięto błąd, który powodował, że tytuł misji zbyt długo pozostawał na ekranie na początku każdej misji. Naprawiono problem z wyświetlaniem tekstur na znaku Staunton Pay 'n' Spray Usunięto błąd, który powodował, że koła nie były podłączone do pojazdu, nad którym pracował Joey. Naprawiono błąd ortograficzny w sklepie Deli and Pizza na wyspie Staunton  
      Grand Theft Auto: Vice City – Edycja Ostateczna
      Banery reklamowe dodane do boków pojazdów Rumpo, Coach, Benson i Boxville Usunięto błąd, który powodował, że przerywnik filmowy na końcu misji Shakedown zawieszał się po powrocie do rozgrywki. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w środku podczas przerywnika filmowego do misji Publicity Tour Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego do misji Felgi aluminiowe ze stali Usunięto błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz limuzyny podczas przerywnika filmowego do misji Two Bit Hit Naprawiono błąd z rękami Tommy'ego podczas noszenia stroju Hawany w misji Shakedown Naprawiono błąd w misji Cop Land, który powodował, że misja kończyła się niepowodzeniem, gdy kawiarnia wybuchała. Naprawiono błąd, który powodował, że w rezydencji Diaz brakowało tekstur podczas outro do misji Rub Out Naprawiono awarię pod koniec misji Checkpoint Charlie Naprawiono awarię napotkaną podczas wydarzenia Bloodring Arena Usunięto błąd, który powodował, że uszkodzenie tekstur było widoczne na drogach podczas dłuższych sesji gry. Naprawiono 10-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej V-Rock Naprawiono 15-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej Wildstyle Radio Naprawiono błąd podczas scenki przerywnikowej dla podaży i popytu, w wyniku którego podczas scenki przerywnikowej występowały postacie otoczenia. Naprawiono dziurę w świecie gry w pobliżu Café Robina Naprawiono błąd ortograficzny na billboardzie Welcome to Vice City w pobliżu lotniska Naprawiono błąd z logo stojaka Shaft Hot Dog Naprawiono kilka błędów tekstur, które pojawiały się na ścianach wyspy Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie skrzyń podczas misji Gun Runner, uniemożliwiając postęp w grze. Naprawiono błąd, który powodował, że miotacz ognia uszkadzał przedmioty za Tommym. Naprawiono dziurę w świecie gry, gdy stałeś na szafie Tommy'ego w hotelu Ocean View Usunięto błąd, który powodował, że tekstury pojazdu Packer ulegały uszkodzeniu, gdy Tommy stał w pobliżu. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Hog Tied nie powiodła się. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Boomshine Saigon nie powiodła się. Usunięto błąd, który powodował, że cząsteczki szkła wyglądały na przewymiarowane podczas rozbijania okien sklepu Gash Naprawiono kilka problemów z uszkodzeniem tekstur, które pojawiały się w policyjnej furgonetce Enforcer Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się po wystrzeleniu Usunięto błąd, który powodował, że prędkość wirnika głównego śmigłowców nie odpowiadała prędkości wirnika tylnego. Naprawiono błąd na mini mapie, który powodował, że basen w kształcie logo Rockstar Games był niepoprawnie odbity na mini mapie Starfish Island. Naprawiono błąd uszkodzenia tekstur na światłach i liściach podczas deszczu na kontynencie Usunięto błąd, który powodował, że znak nie był prawidłowo animowany na Hyman Memorial Stadium Naprawiono błąd pisowni w oknie księgarni Mavis Naprawiono błąd ortograficzny, gdy gracz został rozbity podczas misji ratownika medycznego Naprawiono błąd, który powodował, że Tommy wydawał się mały, stojąc przed budynkami w Little Havana. Naprawiono błąd, który powodował, że Lance był duplikowany po ponownym uruchomieniu misji Copland Usunięto błąd, który powodował, że otwarte groby za Funeraria Romero nie były widoczne  
      Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
      Wprowadzono zachmurzenie na dużych wysokościach Dodano alternatywne animacje chodzenia i biegania, gdy CJ jest w formie Max Fat lub Max Muscle Naprawiono kilka problemów z teksturami trawy, które nie wyświetlały się prawidłowo Poprawiono biały kontur na linii włosów Cesara podczas przerywnika filmowego do misji Król na wygnaniu Naprawiono błąd z ciałem CJ w przerywniku filmowym do misji The Meat Business Naprawiono błąd z ciałem CJ podczas przerywnika otwierającego misję Linie zaopatrzenia Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Cesar Vialpando Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Wu Zi Mu Naprawiono błąd w zapisie gry pod koniec misji Blood Bowl Naprawiono awarię, która miała miejsce podczas misji Dam and Blast Naprawiono problem z uszkodzeniem tekstur, który występował po dłuższym okresie rozgrywki Naprawiono błąd, który powodował, że CJ i Big Smoke zatrzymywali się pod koniec misji Just Business. Naprawiono awarię, która wystąpiła podczas utonięcia w pobliżu końca Mostu Południowego Ocean Beach Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas jazdy na quadzie Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas pilotowania Hydry w widoku z pierwszej osoby. Naprawiono awarię występującą podczas ponownej próby przejścia przez punkt kontrolny podczas misji Ice Cold Killa Naprawiono błąd ortograficzny w meksykańskiej reklamie żywności Naprawiono błąd pisowni na froncie sklepu z gitarami Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli kupować cornrows w zakładzie fryzjerskim bez wystarczających funduszy. Naprawiono brakujący most w sekcji Shady Creeks na mapie Naprawiono błąd, który powodował, że burger na znaku Burger Shot nie obracał się Naprawiono błąd pisowni na znaku fabrycznym FleischBerg Naprawiono wiele błędów w przerywnikach filmowych, w których ramiona CJ przeciskają się przez jego ciało gdy był gruby Naprawiono problem z oświetleniem w rockshore West Safehouse Usunięto problem, który powodował, że podczas ładowania pliku autozapisu był widoczny ekran Zmarnowany lub Uszkodzony Naprawiono uszkodzenie graficzne głowy i ciała CJ podczas sekwencji motelowej misji Reuniting the Families Usunięto błąd, który powodował, że szyby na stacji benzynowej dillmore były półprzezroczyste podczas misji Dowódca cysterny Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaże wystawały z dolnego ramienia CJ, gdy miał muskularny typ ciała. Usunięto błąd, który powodował, że krople deszczu nie pojawiały się na powierzchni wody Usunięto błąd, który powodował, że różne ikony map, takie jak blipy misji, pojawiały się i znikały z radaru podczas przesuwania i obracania kamery. Usunięto błąd, który powodował, że NPC noszący koszulki z numerami nie mieli już losowego numeru nakładającego się na numer 7. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz nie był wyświetlany podczas lotu podczas deszczowych lub burzowych warunków pogodowych Naprawiono problem z nieprawidłowym odtwarzaniem dźwięku podczas korzystania z przebieralni w dowolnej z właściwości CJ Naprawiono błąd, który powodował, że wózek widłowy CJ nie działał zgodnie z przeznaczeniem podczas misji Robbing Uncle Sam Naprawiono błąd dotyczący kształtu rekwizytów Donut i Nut w sklepie z pączkami Tuff Nuts Naprawiono błąd pisowni w witrynie sklepowej Sayonara Usunięto błąd, który powodował, że samolot Dodo miał odwrócony stożek nosowy. Usunięto błąd, który powodował, że śmigła łodzi nie obracały się prawidłowo Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się podczas strzelania Usunięto błąd, który powodował, że nieprawidłowy znak posterunku policji nie pojawiał się w Las Venturas Usunięto błąd, który powodował, że w zewnętrznym menu Burger Shot pojawiały się niewłaściwe ceny. Usunięto błąd, który powodował, że CJ wydawał się zbyt ciemny w sklepie 69 Cent Naprawiono błąd, który powodował, że fryzury były zamieniane na fryzurę Cezara za każdym razem, gdy CJ nosił kapelusz. Naprawiono błąd, który powodował, że radar znikał po złapaniu go w misję Home Invasion Usunięto błąd, który powodował, że samochody policyjne mogły przedzierać się przez ziemię. Naprawiono błąd, który powodował, że śmigło UFO nie obracało się w Lil' Probe Inn  
      Xbox One — wszystkie tytuły
      Usunięto błąd, który powodował, że gra nie reagowała przez kilka sekund po wyjściu z niektórych wnętrz. Usunięto problem, który powodował, że gracz nie mógł odblokować osiągnięć, które wcześniej odblokowali inni użytkownicy na innych kontach (połączonych z tym samym kontem Social Club).  
      PC – Wszystkie tytuły
      Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli wyróżnić lub wybrać opcji Anuluj lub Potwierdź za pomocą kontrolera w misji Zakończono niepowodzeniem! ekran Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ze znakami specjalnymi w nazwie konta PC nie mogli zapisywać postępów w rozgrywce. Naprawiono układ w grze podczas gry z monitorem ultraszerokoekranowym Usunięto problem polegający na tym, że opcje nie były prawidłowo wyróżniane po najechaniu na nie kursorem myszy Usunięto problem, który powodował, że zbyt szybkie klikanie sekcji w menu gry uniemożliwiało wyświetlanie tych opcji menu. Usunięto problem polegający na tym, że odtwarzacz nie mógł wybrać elementu interfejsu użytkownika za pomocą kontrolera, jeśli kursor myszy już nad nim unosił się Usunięto problem polegający na tym, że w trybie pełnoekranowym zmiana ustawienia Rozdzielczość na krótko powodowała wyświetlenie starej wartości rozdzielczości Usunięto problem polegający na tym, że ustawienia graficzne nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry  
       
      Zadowolony z tych poprawek i nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Pojawiły się spekulacje na temat plotek GTA Trilogy, czyli o ponownym wydaniu klasycznych gier z pod marki GTA (informacje pochodzą z serwisu Kotaku). Kolekcja ma zawierać klasyczną trylogię tytułów GTA znane m.in. z PS2, w tym Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas - od czasu, gdy Take-Two zasugerował pojawienie się remasterów w pierwszym kwartale 2022 roku.
       
      Wtedy mega-wydawca i właściciel Rockstar Games zauważył, że studio pracuje nad trzema niezapowiedzianymi "iteracjami wcześniej wydanych tytułów" - choć było to nieśmiałe w mówieniu dokładnie, czym one są. Firma mogła pokazać swoją rękę wcześniej (przed wszystkimi wyciekami i informacjami, które zobaczysz szczegółowo wymienione poniżej), celując w projekt fanowski, który był wyłącznie inżynierią wsteczną dla Grand Theft Auto 3 i Vice City z usunięciem Digital Millennium Copyright Act (DMCA) na początku tego roku. Ten ruch sprawiło, że młyn plotek zaczął się dużo wcześniej, wywołując spekulacje, że remake'i trzech klasycznych gier mogą potencjalnie być w przygotowaniu.
       
      Grand Theft Auto: San Andreas źródło: Rockstar Games Gra pojawić się ma na Google Stadia, PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S, Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych - wykorzystując dobrze znany wszystkim niezależny od platformy silnik Unreal Engine. Niestety nie znamy jeszcze daty premiery, ale plotki mówią, że ta ma pojawić się pod koniec tego roku.
       
      A wy co sądzicie o nadchodzącym remake'u klasycznych wersji GTA? W którą z nich najbardziej chcielibyście ponownie zagrać na konsoli nowej generacji? Dajcie znać w komentarzu poniżej.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 68 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.