-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.
-
Przez Gangst3r
Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
-
Przez Gangst3r
Kto by przypuszczał, że 2021 przyniesienie jakieś nowości dla starszych konsol Nintendo, kiedy ta skupiona jest aktualnie na swoim przenośnym urządzeniu. Produkcja 3DS została już przerwana i firma skupia się teraz całkowicie na Switchu, który ma prawie cztery lata. Pomimo wszystkiego, co dzieje się z tą platformą hybrydową od Nintendo, wydaje się, że gigant gier wideo wciąż ma wystarczająco dużo czasu w swoim napiętym harmonogramie, aby zaktualizować starsze systemy.
W tym konkretnym przypadku mówimy o Wii U. Tablet i konsola zostały właśnie zaktualizowane po raz pierwszy od września 2018 r. Informacje o łatce nie są wcale takie ekscytujące (i wydają się być takie same jak ostatnia partia), ale nadal - to aktualizacja dla Wii U w 2021 roku!
Oto pełna lista, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:
Ver. 5,5,5 U (1 marca 2021) - Ulepszenia stabilności i użyteczności systemu - Wprowadzono dalsze ulepszenia ogólnej stabilności systemu i inne drobne poprawki, aby poprawić wrażenia użytkownika. Znany dataminer Nintendo, OatmealDome, podzielił się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji:
Trudno w to uwierzyć, ale tak - to prawda! Układowe oprogramowanie Wii U zostało zaktualizowane w 2021 roku. Konsola, której premiera odbyła się w Kwietniu 2011 roku i zakończyła produkcję w 2017 nadal otrzymuje aktualizacje oprogramowania!
Będziesz oczyszczać z kurzu swój stary system, aby pobrać to oprogramowanie?
-
Przez Gangst3r
Firma Microsoft ogłosiła, że rozpoczęła wprowadzanie zwiększania liczby klatek na sekundę do wybranych gier kompatybilnych wstecznie dla Xbox Series X | S, zaczynając od pięciu dostępnych dzisiaj gier!
Wiadomości zostały przedstawione w poście Xbox Wire, ujawniając, że Microsoft ściśle współpracował z programistami, aby wprowadzić te ulepszenia. Ta funkcja będzie oferować „wyższą, stabilniejszą liczbę klatek na sekundę, dzięki której gry będą wizualnie płynniejsze”. Nowy program - "FPS Boost" (angielska nazwa brzmi dobrze więc taką będziemy się posługiwać ) udostępniany zostanie za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji, a do rozpoczęcia programu wybrano obecnie pięć gier:
Far Cry 4 Sniper Elite 4 Watch Dogs 2 EA Sports UFC 4 New Super Lucky's Tale
Celem tej początkowej partii jest pokazanie różnych ulepszeń liczby klatek na sekundę, takich jak Nowa Super Lucky's Tale z obsługą 120 FPS i EA Sports UFC 4 działająca teraz z 60 FPS. Jednak to dopiero początek, a kolejne tytuły pojawią się jeszcze tej wiosny i nie tylko. Podobnie jak w przypadku automatycznego HDR, interfejs użytkownika poinformuje Cię, gdy gra zwiększa liczbę klatek na sekundę, a nowe opcje zgodności pojawią się również tej wiosny, umożliwiając graczom włączanie i wyłączanie tej funkcji.
„To dopiero początek. Wkrótce ogłosimy i udostępnimy więcej tytułów z funkcją FPS Boost, a także wprowadzimy nowe ikony menu i ustawienia systemu w nadchodzącej aktualizacji systemu. Od wiosny tego roku będzie można przejść do sekcji „Zarządzanie grą” na dowolnym tytule, przy którym pojawi się nowy przycisk „Opcje zgodności”, co pozwoli Ci włączyć lub wyłączyć przyspieszenie liczby klatek na sekundę (a także włączyć tryb Auto HDR). Pojawi się również nowy wskaźnik informujący o uruchomieniu gry dzięki funkcji FPS Boost za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk Xbox na kontrolerze. To Ty decydujesz, jak chcesz grać w swoje ulubione gry, czy to w oryginalnej formie, czy z FPS Boost”.
W przyszłości coraz więcej gier będzie podlegać tym ulepszeniom, a dyrektor Xbox Jason Ronald potwierdził, że zespół spodziewa się wydawać nowe gry „co kilka tygodni w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
Cieszysz się, że gry Xbox Series X | S otrzymują przyspieszenie FPS? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Oto niespodzianka, której się nie spodziewaliśmy! Firma Microsoft zaprezentowała dziś całkowicie nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox, który będzie kompatybilny z komputerami Xbox Series X | S, Xbox One i Windows 10, a jego premiera nastąpi 16 marca. Cena jaką nam przyjdzie zapłacić za oficjalny produkt Microsoftu ustalona została na 449 PLN.
Według firmy Microsoft bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia „najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza”.
„Zespół spędził niezliczone godziny na studiowaniu tego, co zapewnia wspaniałe wrażenia dźwiękowe, a ponieważ zespół zna technologię stojącą za protokołem Xbox Wireless, był w stanie wprowadzić precyzyjnie dostrojone i konfigurowalne wrażenia słuchowe, jakich nie było do tej pory w zestawie słuchawkowym Xbox. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox umożliwia głośne i wyraźne odtwarzanie dzięki niskim opóźnieniom, bezstratnemu dźwiękowi, który zapewnia wyjątkową jakość dźwięku."
Funkcje obejmują obsługę wiodących w branży technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone: X, izolację głosu i funkcję automatycznego wyciszania, gdy nie rozmawiasz, bardzo miękkie duże nauszniki wykonane ze skóry poliuretanowej z regulowanym pałąkiem, jednoczesne parowanie z telefonem / Xboxem i wiele więcej.
„Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku i czatu, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza. Z niecierpliwością czekamy również na podniesienie wartości kategorii słuchawek dzięki innowacjom, które wcześniej nie były dostępne w w tym przedziale cenowym ”.
Ponadto 30 minut ładowania zapewnia podobno około 4 godziny pracy na baterii, a tylko 3 godziny ładowania pozwalają osiągnąć nawet 15 godzin pracy na baterii, gdy zestaw słuchawkowy nie jest używany. Brzmi imponująco!
O wiele więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox, a zestaw słuchawkowy można zamówić w przedsprzedaży w różnych sklepach - w tym w sklepie Microsoft.
-
-
Statystyki forum
13 599
Tematów48 366
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 68 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników