Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • IO Interactive poszukuje nowych pracowników do pomocy w opracowaniu gry o agencie 007

    Deweloper IO Interactive - najbardziej znany z pracy nad najnowszą serią Hitman i nadchodzącym tytułem Hitman 3 - zatrudnia nowych agentów do pomocy przy opracowywaniu nadchodzącej gry o Jamesie Bondzie, Project 007.

     

    Na oficjalnej stronie dewelopera reklamuje ponad 10 pozycji dla tego konkretnego projektu (naliczyliśmy około 14, łącznie). Są prace od programisty gier, od producenta do starszego artysty postaci. Możesz zobaczyć je wszystkie w linku poniżej.

     

     

     

    Sam projekt będzie pierwszą główną grą o Bondzie od ponad dziesięciu lat i jest opisywany jako „całkowicie oryginalna historia Bonda” - w której James musi zdobyć status 00 w historii pochodzenia.

    Nie ma jeszcze daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że IOI wciąż znajduje się w fazie rekrutacji, nie spodziewaj się, że ten projekt pojawi się w najbliższym czasie.

     

     

    Nie możesz się doczekać powrotu Jamesa Bonda? Odpal komentarz poniżej.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Wciąż wychodzimy z szoku wywołanego wiadomościami z zeszłego tygodnia, o legendarnym remasterze gry GoldenEye 007 dla Xbox 360, który wyciekł do Internetu. Gra zyskała w sieci sporą popularność i z tego powodu kilku deweloperów rzuciło nieco więcej światła na historię nieudanej premiery gry.
       
      W rozmowie z Ars Technica, artysta Ross Bury i programista Mark Edmonds wyjaśnili, że pierwotnie zespołowi powiedziano, że ma pełną aprobatę dla gry, w tym wszystkich w zarządzie Nintendo, ale ostatecznie okazało się, że jedna osoba (nieznana) była wyżej jak inni w zarządzie i jako Dyrektor Nintendo zdecydował się zamknąć projekt, gdy został on praktycznie ukończony.
      Oto, co Ross Bury miał do powiedzenia na temat tej sytuacji:
      „Kiedy projekt trafił do Nintendo, wszyscy go zaakceptowali, z wyjątkiem tego, że nie uzgodnili całości z jedynym facetem, który był ważny… Myślę, że celowo powiedziano mi, że jego odpowiedź była następująca:„ Nie ma mowy, żeby gra Nintendo pojawiła się na konsoli Microsoftu”.
       
      W późniejszym czasie wypytywano Bury'ego o to, czy jego zdaniem gra ma szansę ujrzeć światło dzienne w oficjalnej roli w przyszłości, i nie wydawał się co do tego zbyt optymistyczny:
      „Nigdy nie możesz powiedzieć nigdy, ale myślę, że znacznie większe szanse byłoby zobaczyć to wydanie na konsoli Xbox, zmieniając wszystko w grze. Może gra oparta na Halo Master Chief”.
       
      Tak więc jak pisaliśmy wcześniej, problem nie tyle polega na tym, aby otrzymać zielone światło od zarządu, lecz na licencji, do których prawa posiada więcej, niż jedna firma.
       
      Co myślisz o tej sytuacji? Powiedz nam o tym w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      W ubiegłym tygodniu ukazał się długo oczekiwany Hitman 3 - ostatni rozdział obecnej trylogii - a według dewelopera IO Interactive premiera gry oznacza po prostu „początek podróży”.
      W wywiadzie dla Xbox Wire studio wyjaśniło, że postrzega Hitmana 3 jako „grę z realistyczną grafiką”, a dodanie ray tracingu dla Xbox Series X i Xbox Series S jest najwyraźniej jedną z nowych funkcji, które zespół zaplanował na przyszłość. .
      IO Interactive zauważyło również podczas wywiadu, że tworzenie aplikacji dla Xbox Series X i S było „dalszym usprawnieniem w porównaniu z poprzednią generacją” i że jest „pewne, że konsole Xbox Series X | S naprawdę umożliwią nową generację kinowych doznań” w której rozgrywka i opowiadanie historii płynnie łączą się, a ekrany ładowania i czas oczekiwania w końcu spadły do minimum.
       
       
      Nie możesz się doczekać dodania ray tracingu do gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach.
    • Przez Gangst3r
      IO Interactive potwierdziło, że aktywnie poszukuje możliwości przywrócenia systemu progresywnego crossovera w grze Hitman 3 do trybu online, ponieważ pierwszy dzień premiery spowodował ogromne obciążenie.
      Gracze mogą przenosić swoje postępy z Hitman 2, wraz ze wszystkimi odblokowanymi przedmiotami znalezionymi w poprzednich tytułach. Jednak wydaje się, że system, który na to pozwala, nie działa. Po załadowaniu gry Hitman 3 gracze są pytani, czy chcą przenieść postęp, który przenosi ich do przeglądarki internetowej Xbox'a, aby to zrobić, ale niestety witryna jest obecnie przeciążona.
       
      Ponieważ postępy w Hitman 3 są wymazywane po wykonaniu crossovera zapisu stanu gry z poprzednie części, wielu graczy w obawie o utratę danych po prostu czeka na poprawkę. IO Interactive twierdzi, że „ciężko pracuje nad przywróceniem konta IOI online, aby umożliwić przenoszenie postępów”.
       
       
       
      Nie ma szacunkowego czasu, kiedy to może nastąpić i całość wróci do normy, ale miejmy nadzieję, że nastąpi to raczej wcześniej niż później, więc wszyscy będziemy mogli rozpocząć szaleństwo zabijania na najnowszych mapach. 
       
      Nie możesz się doczekać zanurzenia się w świecie gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
       
       
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 121 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.