Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Nowy system banowania na Steamie ma umożliwić deweloperom blokowanie graczy

    steam_xa


    Jak w temacie widzicie na Steam ma pojawić się nowa funkcja, która będzie umożliwiać deweloperom blokowanie graczy, korzystających np. z modów lub cheatów.

     

    Na Steamie od dawna była wspierana funkcja banowania "niegrzecznych" graczy, lecz teraz ta funkcja ma zostać udoskonalona przez co będzie umożliwiać banowanie graczy przez samych autorów gry, korzystających z własnych "anty-oszukujących" programów.

    Oczywiście bany będą w ostateczności egzekwowane przez same Valve, lecz z zachowaniem dyskrecji podczas rozmowy z deweloperem.

     

    Zmiana ta została wprowadzona z kilku powodów. Pierwszym z nich jest możliwość kontrolowania i znajdowania błędów w grach udostępnianych graczom przez twórcę. Może on teraz sprawdzić jak działa mod przez co może poprawić swoją grę, aby uniemożliwić jej korzystanie z niepowołanych dodatków tworzonych przez graczy.

    Jest to ciekawe rozwiązanie, ponieważ nie zawsze istnieje możliwość wykrycia luk przez, które gracze wykorzystują cheaty i trainery.

    Z kolei drugim istotnym powodem jest to, że Valve chce zdjąć odpowiedzialność spoczywającą na ich barkach. Pozwalając na interakcje samym deweloperom.

     

    Oczywiście wprowadzenie tych zmian ma swoje wady i zalety. Możliwość wprowadzania modów jest ciekawą alternatywą dla wielu gier np. GTA V, w którym ciekawe pomysły wykorzystują potencjał tej gry, do pozostałych twórcy umożliwiają wykorzystanie modów. Choć trzeba mieć na uwadze, że nie wszyscy dopuszczają taką możliwość przez co można ponieść tego niemiłe konsekwencje.

    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Microsoft potwierdził to teraz w nowym listopadowym filmie z aktualizacją, który można obejrzeć powyżej.
       
      Microsoft wprowadza kilka kluczowych ulepszeń do aplikacji Xbox na PC, dzięki którym wkrótce będziesz mógł instalować gry w dowolnym wybranym folderze z nieograniczonym dostępem, umożliwiając ich swobodne modyfikowanie. Microsoft potwierdził to na powyższym filmie, który można obejrzeć powyżej.
       
      W oświadczeniu dla strony internetowej Microsoft potwierdził, że pewne plany są w toku:
      Zmiany oznaczają, że instalowanie gier na PC (i Game Pass na PC) będzie znacznie łatwiejszym procesem, z mniejszą liczbą problemów związanych z takimi rzeczami, jak problemy z uprawnieniami do folderu.
       
      Cieszysz się z tej zmiany? Daj nam znać opisując swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Po licznych wcześniejszych plotkach, Valve oficjalnie zaprezentowało Steam Deck - nowy przenośny system gier w stylu Switcha.
      IGN pierwotnie uzyskał wyłączny dostęp do technologii, ale teraz Valve otworzyło "praktyczne" sesje gry dla wielu innych mediów. Zaowocowało to zwykłymi porównaniami, których można się spodziewać za każdym razem, gdy nowy sprzęt zostanie wydany.
       
      Sean Hollister z The Verge opublikował porównanie nowego systemu Valve obok hybrydowego handhelda Nintendo i jak można się spodziewać - Steam Deck jest o wiele grubszy, niż Switch. Sam Hollister zauważa, że jest "gigantyczny" w porównaniu do przenośnego systemu Nintendo.
       
       
      Oczywiście porównania na tym się nie skończyły. Producent wideo Giant Bomb, Jan Ochoa, poszedł nieco dalej ze zdjęciem Steam Deck obok nie tylko Switcha, ale także Sega Game Gear, PlayStation Vita i klasycznego systemu Nintendo, Game Boy Advance.
       
       
       
      Niestety, nie ma jeszcze porównań OLED Switch obok Steam Deck, ponieważ poprawiony model Nintendo nie zostanie opublikowany do października. Mamy jednak wymiary obu systemów. Każde urządzenie będzie wyposażone w 7-calowy ekran.
      Switch OLED: 239 mm x 102 mm x 28,7 mm
      Pokład parowy: 298 mm x 117 mm x 49 mm
       
      Deck Steam Valve jest już dostępny do rezerwacji w wybranych regionach i rozpocznie wysyłkę w grudniu 2021 roku. Steam Deck będzie dostępny w 3 wariantach cenowych, począwszy od 419€, za podstawową wersję, aż do 679€ za najdroższą wersję z kilkoma unikatowymi dodatkami tj, antyrefleksyjne szkło na ekran, czy ekskluzywny futerał.
       
      Co sądzisz o Steam Deck w porównaniu z rozmiarem Switcha? I jak podoba ci się jego design. Zostaw swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Microsoft oprócz podkreślenia wielu funkcji związanych z grami dla konsoli Xbox w ich najnowszym systemie Windows 11, firma mówiła również nieco o możliwości integracji Steam i Epic Games Store.
       
      W wywiadzie dla The Verge z dyrektorem wykonawczym w systemie Windows - Panos Panay, był zachwycony, z faktu, iż te dwa sklepy z pewnością będą "zachęcane", aby stać się częścią nowego sklepu z aplikacjami Windows 11, a jeśli zechcą, to będą "bardzo mile widziane".
       
       
      Byłoby to prawdopodobnie najlepszy scenariusz z punktu widzenia konsumenta, oczywiście, jak wszystko byłoby zintegrowane w jednym dedykowanym sklepie z aplikacjami. Jesteśmy sceptyczni co do tego, że Steam i Epic Games będą na pokładzie, ale nigdy nie wiadomo.
       
      Czy uważasz, że Steam i Epic Games staną się częścią sklepu z aplikacjami dla systemu Windows 11? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Najnowsza aktualizacja wersji beta klienta Steam na PC koncentruje się głównie na kontrolerze bezprzewodowym od konsoli Xbox, wprowadzając szereg nowych funkcji dla graczy na platformie, szczególnie w niektórych grach.
      Od wczoraj aplikacja posiada obsługę więcej, niż czterech kontrolerów jednocześnie, wyzwala dudnienie w grach za pomocą interfejsu API Windows.Gaming.Input, możliwość przypisania nowego przycisku „Udostępnij” z konsoli Xbox Series X i nie tylko.
       
      Oto pełna lista ulepszeń Xbox, które zostały wprowadzone w kliencie Beta:
      Zmiany w Steam
      Dodano ustawienie rozszerzonej obsługi kontrolera konsoli Xbox. Opcję można włączyć w sekcji Ogólne ustawienia kontrolera w ustawieniach Steam - wymaga instalacji sterownika oraz ponownego uruchomienia komputera. Rozszerzone funkcje Xbox obejmują:
      Obsługa więcej, niż 4 kontrolerów Xbox Możliwość powiązania z łopatkami kontrolera Xbox Elite w konfiguracjach kontrolera Możliwość powiązania przycisku udostępniania kontrolera Xbox Series X w konfiguracjach kontrolera Obsługa wyzwalacza wibracji w grach korzystających z interfejsu API Windows.Gaming.Input  

      Te nowe funkcje są nadal ograniczone do tych, którzy na razie zdecydowali się na wersję beta klienta Steam, z prawdopodobieństwem, że zostaną rozszerzone do standardowej wersji Steam w stosunkowo bliskiej przyszłości.
       
       
      Nie możesz się doczekać którejś z tych nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      EA podało datę premiery swoich gier w tym FIFA 21, która ma zadebiutować na konsolach obecnej generacji już 9 października. Gra ma być dostępna na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz Steam (dzięki zawartej w poprzednim roku umowy współpracy). 
       
       
      FIFA 21 oraz Madden NFL 21 otrzymały wspólny zwiastun ponieważ obie te gry będą objęte programem "Dual Entitlement" - czyli możliwością płynnego przejścia z Xbox One na Xbox series X oraz PS4 na PS5.
       

       
       
      EA już teraz oferuje możliwość złożenia zamówienia pre-orderowego na swojej stronie - EA.COM. Do wyboru będą trzy wersje: Standardowa, Mistrzowska oraz Ultimate.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 63 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.