Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Cyberpunk 2077 Patch 1.3 już jest, oto pełne informacje o aktualizacji

      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      135 wyświetleń
    2. Ten krótki zwiastun z Battlefield 2042 przedstawia łodzie i... dinozaury

      Ponieważ seria skoncentrowana na trybie wieloosobowym znana jako Battlefield nie będzie wyposażona w kampanię dla jednego gracza w najnowszym Battlefield 2042, deweloper EA DICE przygotowuje graczy z wyprzedzeniem krótkim filmem, który prezentuje wydarzenia, które prowadzą do walk online o dominację. Te mecze wieloosobowe idą drogą znanego wszystkim Titanfall, wstrzykując im trochę historii tu i tam, ale poza tym to prawie 10-minutowe wprowadzenie do tego, czego możemy się spodziewać się po nowej produkcji.
       
      "Powraca Kimble „Irish” Graves, znany z Battlefield 4 – już nie jako żołnierz piechoty morskiej, tylko dowódca znanego jako Exodus okrętu Bezpatów. Jest zmuszony do wybrania pomiędzy życiem dwustu uchodźców na statku, a przyszłością wszystkich bezpaństwowców" - jak czytamy w opisie na YouTube. "Poznaj wydarzenia prowadzące do wybuchu wojny totalnej w krótkometrażowym filmie z akcją osadzoną w świecie 2042 roku".
       
       
      Zapowiada się całkiem ciekawa rozgrywka wieloosobowa (aż do 128 graczy jednocześnie), na dynamicznie zmieniających się polach bitwy.
       
      Źródło: Youtube.com
       
       
      Zainteresowany dołączeniem do gry wieloosobowej w Battlefield 2042? Daj znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      91 wyświetleń
    3. Sony planuje droższą opcję PS Plus, która może zawierać Crunchyroll

      Od jakiegoś czasu mówimy, że Sony musi pomyśleć o przebudowie usługi subskrypcji PlayStation Plus. Obecnie subskrybenci otrzymują co miesiąc garść "darmowych" gier na PS5 i PS4, uzupełnionych ekskluzywnymi zniżkami w PlayStation Store, a czasami innymi korzyściami od samego Sony. Granie w większość gier wieloosobowych PlayStation online również wymaga subskrypcji PS Plus.
       
      Nie jest to zła oferta dla tego, co jest mniej więcej ceną jednego detalicznego wydania gry wideo rocznie, ale w zestawieniu z rosnącą popularnością usług subskrypcyjnych, takich jak Xbox Game Pass, jej postrzegana wartość jest często kwestionowana.
       
      Ulepszona oferta PS Plus może być jednak w drodze. Według wiarygodnego źródła, jakim jest Eurogamer, Sony może planować zaoferowanie "droższej oferty premium PlayStation Plus", która mogłaby obejmować pewien rodzaj dostępu do Crunchyroll - popularnej platformy do przesyłania strumieniowego i publikowania anime, którą Sony właśnie nabyło za około 1 miliard dolarów. Choć moim skromnym zdaniem droższa oferta jedynie z dostępem do Crunchyroll aktualnie wypada biednie - już wolałbym większą ilość gier w darmowym comiesięcznym zestawieniu lub dodatkowe rabaty na gry.
       
      Droższa opcja PS Plus to ciekawa propozycja, o czym od lat dyskutuje się wśród użytkowników konsol Sony. Zakładając, że Sony ma zamiar wdrożyć o wiele ciekawszą opcję (alternatywę dla Game Pass Ultimate) to już, teraz nie możemy powstrzymać się od zastanawiania się, co jeszcze Sony byłoby w stanie przygotować dla swoich użytkowników.
       
       
      Co o tym sądzisz? Skusiłbyś się na droższą opcję PS Plus? Zważ swoje subskrypcje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      92 wyświetleń
    4. Rozmiar gry Halo Infinite na Xbox prawdopodobnie będzie większy, niż przypuszczano

      Nie jest to niespodzianką, ale wygląda na to, że rozmiar pliku Halo Infinite będzie dość duży. Dzięki kampanii, trybowi wieloosobowemu i podstawom stale rozwijającej się gry ma to sens. Niedawno "wyciekł" obraz krąży obecnie w mediach społecznościowych, umieszczając jego całkowity rozmiar pliku na 97.24GB na Xbox.
       
      Należy zauważyć, że nie jesteśmy do końca pewni, skąd pochodzi ten obraz, więc może być potencjalnie fałszywy, ale na pierwszy rzut oka wygląda na to, że jest to prawdziwa okazja. Zakładamy, że dotyczy to konkretnie wersji Xbox Series X:
       
      Oczywiście Halo Infinite nie zostało jeszcze oficjalnie wydane, a prace nad nim nadal trwają, więc ten rozmiar pliku może się znacznie wahać do tego czasu, chociaż tak naprawdę nie jest to wielkim zaskoczeniem, ponieważ już wcześniej otrzymywaliśmy gry, które zajmowały podobną, a nawet większą ilość miejsca (GTA5, Red Dead Redemption 2), że potencjalnie może wynosić około 100 GB. Biorąc pod uwagę, jak gigantyczny ma być cały pakiet, najlepiej zacząć przygotowywać dodatkowe miejsce na konsoli.
       
      Czy byłbyś zaskoczony, gdyby rozmiar pliku Halo Infinite wynosił około 100 GB? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      89 wyświetleń
    5. Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

      Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
       
       
      21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
       
      Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
      Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
       
      Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
       
      Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
      "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
       
      Brack wydał również własne oświadczenie:
      "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
       
      Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
       
      Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
       
      Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    6. GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

      Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
       

       
      Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
       

       
      Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
       
      A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    7. Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

      Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
       
       
      Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
       
      WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
       
      Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    8. Halo Inifinite - nieumyślnie wyciekły pliki kampanii

      Z każdym "dużym" wydaniem gry w dzisiejszych czasach zawsze wydaje się istnieć możliwość wycieku.
       
      W przypadku Halo Infinitewydaje się, że 343 Industries mogło sam popełnić ten błąd. Według weterana Halo Josepha Statena, deweloper "nieumyślnie" włączył niewielką liczbę plików kampanii do kompilacji w wersji technical preview.
       
      Teraz ostrzega wszystkich, aby uważali w internecie, aby uniknąć krążących spoilerów:
       
       
      Jak wspomniano, tego typu przecieki mogą całkowicie zrujnować doświadczenie kampanii. Wydaje się, że użycie słowa 'całkowicie' w tym przypadku to nie przesada.
       
      Jak zauważył The Verge - w sieci pojawiło się zdjęcie z ponad 800 liniami tekstu z kampanii w grze. Najwyraźniej dzielą się takimi szczegółami jak podstawowymi opisami fabuły, zwrotami akcji z gry - a nawet zakończeniem.
       
      Innymi słowy, uważaj na to, co czytasz stąd na zewnątrz. Halo Infinite pojawi się jeszcze w tym roku. Jak znaleźć podgląd techniczny dla wielu graczy? Zostaw komentarz w dół poniżej.

      0 komentarzy
      113 wyświetleń
    9. PS5 osiągnęło wynik 10 milionów sprzedanych egzemplarzy - jest najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii

      Wszyscy wiemy, jak trudno jest teraz kupić PlayStation 5. Ilość konsol PS5 była bardzo mono ograniczona od czasu jej premiery w listopadzie ubiegłego roku, a kiedy rzeczywiście trafiła na półki sklepowe, wyprzedaje się niemal natychmiast. Jednak tak duże zapotrzebowanie doprowadziło do tego, że sprzęt Sony pobił rekordów sprzedanych jednostek do tego czasu - w momencie pisania tego tekstu mówimy już o 10 milionów sprzedanych konsol PS5.
       
      Oznacza to, że PS5 jest nie tylko najlepiej sprzedającą się konsolą na rynku, ale również najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii marki, osiągając pułap 10 milionów około miesiąca wcześniej, niż PS4. Ponownie, to bardzo imponujące fakty, zwłaszcza dla systemu, który jest ledwo dostępny na dłużej, niż kilka minut po dodaniu do oferty klepu.
       
      Należy zauważyć, że Sony jest w pełni świadomy niedoborów zapasów, a szef PlayStation Jim Ryan powiedział wcześniej, że firma robi wszystko, co w jej mocy, aby poprawić liczbę produktów. I chociaż te nowe statystyki są oczywiście świetne dla Sony, organizacja w pełni oczekuje, że sprzedaż PS5 wzrośnie, gdy niedobory zapasów zostaną ostatecznie rozwiązane.
       
       
      Czy kiedykolwiek myślałeś, że PS5 będzie tak popularny, biorąc pod uwagę sytuację na rynku? Napisz co o tym sądzisz w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    10. Activision Blizzard pozwany za nierówną kulturę pracy oraz dyskryminację płci żeńskiej

      Ostrzeżenie o zawartości: Należy pamiętać, że poniższy artykuł zawiera źródła związane z wykroczeniami prawnymi, w tym dyskryminacji, molestowaniu seksualnego, napaści oraz samobójstwa.
       
      Bloomberg Law poinformował dziś, że pozew został złożony przeciwko Activision Blizzard, Inc. przez California Department of Fair Employment and Housing, sugerując, że firma sprzyja nieprzyjazną kulturą pracy, w którym pracownice są przedmiotem ciągłego poniżania, brakiem przyjaznej atmosfery, nierównym traktowaniem oraz niższym wynagrodzeniem wobec mężczyzn na tych samych lub niższych stanowiskach pracy.
       
      Jak podkreślono w raporcie, zarzuca się, że "pracownicy płci męskiej grają w gry wideo w ciągu dnia pracy, delegowując obowiązki pracownicom, angażując się w przekomarzanie seksualne i otwarcie żartując między innymi o gwałtach".
       
      Według 29-stronicowego zgłoszenia "kierownictwo i twórcy zaangażowani w rażące molestowanie seksualne bez reperkusji", w którym pracownicy płci męskiej piją duże ilości alkoholu, gdzie podczas czołgania się przez różne kabiny w biurze, często angażują się w niewłaściwe zachowanie wobec kobiet-pracowników.
       
      Zarzuty dotyczące dyskryminacji ze względu na płeć i rasę, obraźliwe komentarze, poniżające zachowanie i samobójstwo są zawarte w pozwie. Chociaż sugeruje się, że skargi zostały złożone wewnętrznie, w tym do prezesa Blizzarda J. Allena Bracka, "oskarżeni nie podjęli skutecznych środków zaradczych w odpowiedzi". W firmie wydarzyła się tragedia jednej z pracownic, która postanowiła odebrać sobie życie poprzez udostępnienie jej nagich zdjęć w sieci przez kolegów z pracy. Po tym incydencie prokuratura wytoczyła stosowny wniosek z pozwem.
       
       
      Activision Blizzard wydało swoje oświadczenie w tej sprawie, gdzie w odpowiedzi na zarzuty, stwierdza, iż "nie ma miejsca w naszej firmie lub branży, ani żadnej branży, na jakiekolwiek nadużycia seksualne lub molestowanie", a "w przypadkach związanych z niewłaściwym zachowaniem podjęto działania w celu rozwiązania problemu". Firma nazwała również pozew jako "zniekształcony, a w wielu przypadkach fałszywy, opisy przeszłości Blizzarda".
       
      Gigant gier wideo nie jest jedyną firmą z domniemanymi problemami molestowania w miejscu pracy. Zarzuty niewłaściwego postępowania skupione wokół  przywództwa  i kultury pracy  miały miejsce również w Ubisoft, co spowodowało, że CEO Yves Guillemot postanowił  wydać oświadczenie wideo przeprosin w zeszłym roku,  a ostatnie skargi złożone we Francji po raz kolejny oskarżają współzałożyciela firmy   "instytucjonalne molestowanie".  
       
       
      Sprawa nabrała takich olbrzymich rozmiarów, że gracze w World of Warcraft pewnego dnia postanowili zrobić wirtualny strajk, porzucając walkę i skupiając się w jednym miejscu na mapie. Nie długo po tym gracze masowo opuszczali serwery gry, co spowodowało milionowe straty dla firmy...
       
       
      O sprawie i jej przebiegu będziemy starać się informować was na bieżąco.

      0 komentarzy
      142 wyświetleń
    11. Microsoft Flight Simulator w przyszłości może dodać helikoptery

      W aktualizacji zespołu programistów na początku tego tygodnia jedna z opinii ujawnia najlepsze życzenia społeczności, a najwyżej wybrany jest dodanie helikopterów.
       
      Ciekawym faktem, jest to, że funkcja jest najwyraźniej już "planowana" na 2022. Podczas gdy helikoptery zostały już dodane do MFS jako darmowe mody, prawdopodobnie byłoby to coś bardziej oficjalnego.
       
      Microsoft Flight Simulator jest już dostępny na PC i zostanie uruchomiony na Xbox Game Pass oraz Series X | S już 27 lipca.
       
      Czy chciałbyś zobaczyć helikoptery dodane do tej gry? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      130 wyświetleń
    12. Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest wprowadzana do większej liczby niejawnych testerów

      Wokół nowej wersji Chromium przeglądarki Microsoft Edge przygotowywanej dla Xbox'a, która ma się pojawić wkrótce zrobiło się głośniej i wygląda na to, że ta przygotowuje się do publicznej wersji, w tym momencie wersja testowa udostępniana jest większej liczbie użytkowników programu Xbox Insiders.
       
      Powodem emocji związanych z tą przeglądarką jest to, że otwiera całą masę dodatkowych możliwości, takich jak pełna obsługa klawiatury i myszy, wraz z możliwością strumieniowego przesyłania gier Xbox (pokroju Stadia) za pośrednictwem chmury.
      Inżynier prowadzący - Eden Marie Abramowicz powiedziała w maju tego roku, że minie jeszcze kilka miesięcy, zanim przeglądarka zostanie udostępniona wszystkim, więc miejmy nadzieję, że jego pełne wydanie jest teraz tuż za rogiem.
       
       
      Czy miałeś jeszcze okazję wypróbować nową przeglądarkę internetową Xbox? Daj nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      118 wyświetleń
    13. Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

      Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
      Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
       
      Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
       
      Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
       
      Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
       
      Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      148 wyświetleń
    14. Aliens: Fireteam Elite nie będzie wspierać Cross-Play, tylko Cross-Gen

      W ostatnich latach byliśmy tak rozpieszczani grami wspierającymi cross-play, że zaczęliśmy akceptować, że dzieje się to zaraz po premierze tytułów. Niestety, nie będzie tak w przypadku Aliens: Fireteam Elite - gry kooperacyjnej, która opiera się na zabawie z przyjaciółmi.
       
      Wiadomość została ujawniona przez Cold Iron Studios CEO Craig Zinkievich. Podczas gdy gracze Xbox mogą korzystać z gry cross-gen, co oznacza, że użytkownicy Xbox One i Xbox Series X | S mogą grać razem, ale nie będą mogli dopasowywać się do użytkowników PC lub PlayStation - na razie.
       
      Zinkievich powiedział, że "obecnie nie ma planu na uruchomienie funkcji cross-play", ale nie wykluczył jego całkowitego włączenia. Być może będzie to coś, co zobaczymy później. W grze, która ma na celu alternatywne ścieżki przebiegu gry, losowe cele i zróżnicowane spotkania z wrogiem, aby zachować świeżość misji, mamy nadzieję, że jest to coś, co może być w planach na przyszłość.
       
      Aliens: Fireteam Elite pojawi się na konsolach oraz PC już 24 sierpnia i może pochwalić się rozgrywką podobną do Left 4 Dead. 
       
      Tobie też będzie brakowało opcji Cross-Play w Aliens: Fireteam Elite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      116 wyświetleń
    15. The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

      The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
       
      Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
       
      The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
       
      Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      144 wyświetleń
    16. Phil Spencer udostępnił swoje przemyślenia na temat Deck Steam od Valve

      Ujawniony nowy przenośny komputer do gier od Valve o nazwie "  Steam Deck  ", już otrzymał ocenę od Phila Spencera, który ujawnił swoje początkowe przemyślenia na temat urządzenia dodając stosowany komentarz na koncie Twitter Valve.
       
      Jak można się było spodziewać, Spencer chwalił pomysł i posunięcie firmy, gratulując zespołowi oficjalnej premiery stwierdzając, że urządzenie "cieszy tak wielu z nas, ponieważ możemy zabrać nasze gry ze sobą, gdziekolwiek zdecydujemy się w nie zagrać".
       
      https://twitter.com/Steam/status/1415718021469925378
       
       Steam Deck ma potencjalne połączenie Xbox , ponieważ system działa jako w pełni funkcjonujący komputer, teoretycznie pozwalając na granie w tytuły Xbox Cloud Gaming, a nawet instalowanie Subskrypcji Xbox Game Pass na PC na świeżej instalacji systemu Windows.
       
      Interesujące będzie zobaczyć, jak nowy sprzęt od Valve - Steam Deck udowadnia gry Xbox w podróży, i jak skuteczne uruchamiać gry z Xbox'a w podróży korzystając z aplikacji Xbox Game Pass na PC.
       
      Niemal każda firma w branży gier miała swoje mniej lub bardziej udane projekty przenośnych urządzeń do gier. My czekamy na podobny krok ze strony Microsoftu, który na swoich kartach nie umieścił jeszcze żadnego z urządzeń tego typu... Oczywiście to tylko nasze przemyślenia, ale zwracając uwagę na usługi, które oferują płatne subskrypcje to wszystko możliwe....
       
      Jakie są twoje przemyślenia na temat Steam Decka? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      115 wyświetleń
    17. Phil Spencer chwali DualSense - planuje nowe zmiany nad kontrolerem dla konsoli Xbox

      Wraz z premierą PlayStation 5, jednym z największych punktów rozmowy był kontroler DualSense. Zawiera unikalne funkcje poprzez dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze, które mogą dodać nowy poziom zanurzenia w grach. To coś, co wielu profesjonalistów z branży oklaskiwało, a szef Xbox'a Phil Spencer jest jednym z nich.
       
      Podczas rozmowy na temat ostatnich Kinda Funny Gamescast, Spencer wziął chwilę, aby pochwalić Sony za prace przy kontrolerze DualSense. Dodał, że "rozpoczniemy prace przy kontrolerze [Xbox], ale nie w najbliższym czasie.
      Przy tak wielu programistach i innych firm pracujących nad wdrożeniem funkcji na kontrolerze DualSense, byłoby zaskakujące, gdyby niektóre z tych innowacji nie przekładały się ostatecznie. W rzeczywistości Microsoft zapytał użytkowników, czy te funkcje były czymś, co chcieliby zobaczyć w przyszłości podczas badania na początku tego roku.
       
      Kontrolery Xbox mają już coś znanego jako Impulse Triggers, co oznacza, że każdy wyzwalacz ma w środku indywidualny silnik do symulacji wibracji. Gry wyścigowe są tego doskonałym przykładem. Niestety, jest to coś, co nie jest używane tak często, jak byśmy chcieli.
       
      W tym momencie stawiamy sobie pytanie "kiedy", a nie "jeśli", te funkcje zostaną wdrożone jako integralna część kontrolera Xbox i wyobrazić sobie, że nowe funkcje będą jeszcze bardziej ewoluowały.
       
      Miejmy nadzieję, że Microsoft raczy uświadczyć nas graczy w niedługim czasie funkcjami kontrolera DualSense. Pytanie tylko czy pojawią się jakieś nowe innowacyjne dodatki oraz jak będzie wyglądała współpraca tych funkcji z aktualnymi grami.
       
      Jak byś się czuł widząc funkcje DualSense w kontrolerze Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      100 wyświetleń
    18. Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

      Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
       
      Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
       
       
       
       
       
      W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
       
      Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
       
      Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      141 wyświetleń
    19. Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

      W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
       
       
      Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
       
      No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    20. Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

      To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
       
      Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
       
      W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
       
      Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
       
      Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
       
      Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    21. Amd FidelityFX Super Resolution rozpoczyna swoją przygodę na Xbox One, Xbox Series X | S

      Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia  Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
       
      W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
       
       
      Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
       
      Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
       
      Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      149 wyświetleń
    22. Ekskluzywna gra z PS5 Final Fantasy VII Remake dostrzeżona w Epic Games Store

      Final Fantasy VII Remake, a niedawno wydany Final Fantasy VII Remake Intergrade, to zarówno ekskluzywne tytuły PlayStation - pierwszy jest na PS4, a drugi na PS5. Jednak zawsze było jasne, że między Sony a Square Enix istnieje jakaś umowa na wyłączność czasową, co oznacza, że Remake jest przeznaczony dla innych platform, ale po upływie określonego w zawartej umowie czasu.
       
      I wygląda na to, że przynajmniej na razie, PC jest jedną z tych platform. Lista backend dla Final Fantasy VII Remake została odkryta w Epic Games Store, co sugeruje, że stanie się to w stosunkowo niedalekiej przyszłości.
       
      Jak donosi Gematsu, należy zauważyć, że najnowszy zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade zawierał drobny druk, który zakładał grę przez co najmniej sześć miesięcy wyłączności PS5. Idąc dalej, ta przypuszczalna wersja na PC może pojawić się już 10 grudnia 2021 roku.
       
      Jako ciekawostkę należy również dodać, że w od jakiegoś czasu w sklepie Xbox możemy zakupić gry z serii FF -  Final Fantasy VII (klasyk) oraz Final Fantasy IX, co może sugerować, że zaraz po pojawieniu się gry na PC możemy ją zobaczyć również na konsoli Xbox.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    23. Sonic na rok 2022 będzie się nazywał Sonic Rangers, a przygoda będzie toczyć się w otwartym świecie

      Dane z wyciekły z udostępnionego zwiastuna w rozdzielczości 4, którego pliki sugerują, że gra będzie się nazywać Sonic Rangers. Za tym domysłem przemawia fakt, że akurat ta nazwa pojawia się aż 260 razy w plikach i choć może to być prosta nazwa kodowa, którą stosują deweloperzy to wyciek sprzed kilku miesięcy zdaje się tą nazwę
       
       
      Jeden z użytkowników 4chan opublikował szczegóły na temat nadchodzącej gry Sonic, którą testowali już w styczniu. Podczas gdy zwykle pomijamy takie informacje, aby nie wprowadzać nikogo w błąd, to użytkownik rzeczywiście odniósł się do gry nazwanej jako Sonic Rangers. Co ciekawe, twierdzili, że była to gra w otwartym świecie, wypełniona zagadkami, małymi wrogami w formie platformówki.
       
       
      Mówi się również, że istnieją pewne elementy RPG, ponieważ ukończenie celów na świecie odblokowuje koleje punkty EXP do wydania w drzewie umiejętności. Bossowie wędrują po świecie i pokonując ich, przyznają kule, które odblokowują poziomy, aby zanurzyć się w głąb przygody. Jeśli przeciek jest prawdziwy, ważne jest, aby pamiętać, że jest to wczesna kompilacja.
       
      Zwiastun kolejnej wycieczki Sonica w 2022 roku dał wrażenie, że może to być sprawa otwartego świata. Podczas krótkiego, to opisywany Sonic pędzi przez rozległy las.
       
      Jeśli chodzi o inne informacje, to jest zbyt wcześnie, żeby coś na ich temat więcej powiedzieć, ale mamy nadzieję, że nadchodząca odsłona gry Sonic rzuci zupełnie nowe spojrzenie na serię. Gra w otwartym świecie brzmi naprawdę zachęcająco, a dodając przy tym szybką akcję oraz sporą ilość ciekawych misji pobocznych możemy spodziewać się ciekawego tytułu.
       
      Co sądzisz o nadchodzącej grze Sonic the Hedgehog? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      97 wyświetleń
    24. Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

      W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
      Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
       
       
      Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
       
      Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.

      0 komentarzy
      254 wyświetleń
    25. Grand Theft Auto V sprzedało się w 145 milionach kopii od czasu premiery

      Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Grand Theft Auto V dostanie kolejną odświeżoną wersję na Xbox Series X | S oraz PS5 zamiast nowej części, to niedawne wezwanie Take-Two rzuci trochę światła na stan ten rzeczy. Faktem jest, że od czasu premiery w 2013 roku gra zdołała sprzedać 145 milionów egzemplarzy i nadal rośnie dzięki ciągle rozwijanemu GTA Online.
       
      W apelu dotyczącym zarobków Strauss Zelnick - prezes i dyrektor generalny Take-Two, ujawnił gigantyczną liczbę, jaką Grand Theft Auto V udało się osiągnąć od czasu premiery. Zelnick stwierdził nawet, że sprzedaż gry przerosła ich własne oczekiwania.
       
      GTA Online odnotowało również ogromny wzrost w zeszłym roku, po wielu darmowych aktualizacjach, takich jak napad na Cayo Perico. Mimo że gra ma 8 lat, nadal wydaje się, że ma miejsce ogromny wzrost, szczególnie w segmencie gry online.

      Red Dead Redemption 2 wydaje się również pochwalić dobrymi wynikami Take-Two, ponieważ gra sprzedała się na całym świecie w 37 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery w 2018 roku. Podobnie jak GTA Online, komponent gry wieloosobowej Red Dead Redemption 2 wydaje się być prezentując ogromny wzrost, zwłaszcza w ostatnim kwartale, w którym pojawiła się samodzielna premiera internetowego segmentu gry.
      Podczas rozmowy nie było żadnej rozmowy, a nawet wskazówek dotyczących nowego wpisu Grand Theft Auto. Nie znaczy to, że tak się nie dzieje, ale Take-Two wydaje się być całkiem zadowolony z wyników obu wpisów, więc nie byłoby to zbyt zaskakujące, gdyby minęło trochę czasu, zanim zobaczymy kolejny wpis. Bez względu na to, jakie masz stanowisko w sprawie Grand Theft Auto V, nie można zaprzeczyć, że wywarło ono wpływ na rynek gier, a te liczby to potwierdzają.
      Czy jesteś jednym z 145 milionów graczy, którzy kupili kopię Grand Theft Auto V? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.