Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • 180 posts in this category

    1. Lodówki Xbox Mini będą szeroko dostępne pod koniec tego roku!

      Mini lodówki wzorowane na wyglądzie najnowszej konsoli Xbox - tak to prawda, Microsoft wpadł na ten szalony pomysł na początku tego roku, ale dopiero teraz wiemy oficjalnie, że początkowo uważany przez fanów żart ze strony Microsoftu okazał się zaskakującą prawdą. Póki te informacje nie zostały potwierdzone, pomijaliśmy newsy tego pokroju, które mogłyby wprowadzać was czytelników w błąd.
       
      Aktualnie projekt jest w fazie testów a zespół Xbox za niego odpowiedzialny obiecał oficjalnie wyprodukować mini lodówki Xbox Series X po wygraniu konkursu na Twitterze na początku zeszłego miesiąca, ale do tej pory nadal istniały wątpliwości, ile z nich zostanie wprowadzonych do produkcji.
      Na szczęście te obawy, rozwiał Aaron Greenberg, dyrektor generalny działu marketingu Xbox Games, który zasugerował, że mini lodówki Xbox Series X będą szeroko dostępne po ich pojawieniu się na rynku, co ma nastąpić „jeszcze w tym roku”.
       
       
      Greenberg mówi, że na razie nie ma żadnych szczegółów ani specyfikacji rozmiaru, które można by udostępnić, ale podobno prowadził pewne „badania” w weekend, zdobywając jedną z limitowanych lodówek ZOA Xbox mini.
      Zaledwie kilka tygodni temu szef Xbox powiedział fanom, że mini lodówki Xbox Series X robią postępy, po „pierwszym spojrzeniu na projekt w tym tygodniu i przesłaniu kilku uwag”. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć oficjalny wygląd oraz dostać w swoje ręce jedną z nich!
       
      Czy planujesz kupić jedną z tych minilodówek Xbox Series X jeszcze w tym roku? Opowiedz nam o tym poniżej.

      0 comments
      489 views
    2. Klasyczne dynamiczne tło Xbox zauważone na ekranie telewizora Majora Nelsona

      Jeśli chciałeś nowego, ale klasycznego dynamicznego motywu, który ożywi Twój Xbox Series X | S, możesz mieć szczęście.
      W tym tygodniu odcinku podcastu Xbox Major Nelson zaprezentował coś, co wydaje się być inspirowanym przez OG dynamiczne tło dla systemu obecnej generacji, jednocześnie omawiając, w co ostatnio grał.
      Jeśli nie znasz oryginalnej konsoli Xbox, cóż - tło wyglądało raczej podobnie do tego z tego zdjęcia.
      Teraz oczywiście wielu fanów w mediach społecznościowych spekuluje, że Xbox wprowadzi ten klasyczny motyw w pewnym momencie później w tym roku, co może potencjalnie pokrywać się z 20. rocznicą oryginalnego systemu w listopadzie.
       
       
      Czy sam skorzystałbyś z tego klasycznego dynamicznego motywu? Teraz potrzebujemy tylko motywu z pierwszego dashboardu dla Xbox 360...

      0 comments
      177 views
    3. Wyciekły dokumenty, które sugerują, że szef Xbox'a chce przenieść Game Pass na inne konsole

      Trwająca walka sądowa między Epic Games i Apple (która ciągnie się już od roku) przyniosła wiele poufnych dokumentów do centrum uwagi, a jeden z nich sugeruje, że Xbox „nie zawahałby się”, wprowadzając Xbox Game Pass na inne konsole.
      Szef Xbox, Phil Spencer, wspomniał o tym w e-mailu do CEO Epic Games Tima Sweeneya w sierpniu 2020 roku, mówiąc mu - „Chciałem tylko powiedzieć, że mam twój punkt widzenia na temat xCloud na innych konsolach (nie poddałem się!)”, jak podkreślił The Verge i Windows Central:
      „Poza tym Phil Spencer zauważył również, że 'nie zrezygnowali' ze sprzedaży Xbox Game Pass na innych konsolach, np. Nintendo Switch.”
       
       
      Warto zauważyć, że Spencer odwołuje się do Xbox Cloud Gaming, a nie Xbox Game Pass w swoim e-mailu, ale ponieważ obie usługi są obecnie połączone, wygląda na to, że zespół Xbox chciałby konkretnie przenieść transmisję Game Pass na inne konsole.
      Druga część wiadomości e-mail od Spencera dotyczy przede wszystkim wysiłków Xboxa zmierzających do usunięcia wymogu Xbox Live Gold w grach free-to-play, co ostatecznie miało miejsce w zeszłym miesiącu. W sierpniu 2020 roku szef Xbox powiedział Sweeneyowi, że „jeśli dotrzemy do celu [z F2P (Free-to-play - red.)] to chcę z tobą współpracować”.
       
      Co o tym myślisz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      173 views
    4. Epic idzie na wojnę z Apple, prosi graczy o „dołączenie do walki” o „darmowy Fortnite”

      Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
      Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
      Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
      To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
      Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
      Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
       
      Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
       
       
       
      Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
      Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
       
      Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
      Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.

      0 comments
      205 views
    5. Web PS Store wreszcie dodaje sortowanie i opcje filtrowania

      Równolegle z ogłoszeniem, że wyszukiwarka Google dodaje pasek wyszukiwania do sklepu Stadia (poważnie), Sony dodało opcje filtrowania do internetowego PlayStation Store. Funkcjonalności tej brakowało, gdy witryna sklepu internetowego została ponownie uruchomiona w zeszłym roku, ale japoński gigant powoli wprowadza funkcje, których celem jest przywrócenie użyteczności platformy opartej na przeglądarce.
      Jak po raz pierwszy zauważyło Gematsu, możesz filtrować gry według typu i porządkować je według popularności, daty wydania i nie tylko. Na podstawie tego, co próbowaliśmy, działa dobrze, ale nie doskonale - podczas szukania gry 
      Stranded Deep w wynikach pojawia się gra Control... takich przypadków może być więcej, natomiast nowe PS Store zaczyna nabierać rumieńców - cóż, przynajmniej zmierza we właściwym kierunku, co? Mamy nadzieję, że Sony będzie w stanie nadal wprowadzać znaczące zmiany do przodu.
       
      A jak wasze doświadczenia z odświeżonym interfejsem sklepu Playstation? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      158 views
    6. Super Marioo 64 uruchamiany w oknie przeglądarki!

      Nintendo jest znane z rozprawiania się z plikami do pobrania, torrentami i nieoficjalnymi portami swoich gier, ale nawet i oni muszą robić sobie przerwy przez jakiś czas, prawda? Tylko w zeszłym tygodniu, twórcy portu na PC pt. "Super Mario 64 Plus" stwierdzili, że nie byli zbyt zmartwieni temat DMCA (Digital Millennium Copyright Act), ponieważ nie były one rzeczywistym zagrożeniem dla sprzedaży gry.
      Tak więc, miejmy nadzieję, że ta wersja Super Mario 64, którą możesz grać w całości w oknie przeglądarki (za pomocą klawiatury i myszy lub nawet kontrolera Xbox / PlayStation!) pozostanie niezagrożona przez dział prawny Nintendo.
       
      To niesamowite jak gra, która kiedyś potrzebowała całego sztabu programistów oraz sporego wkładu finansowego tylko po to, aby uruchomić ją na specjalnie zbudowanej konsoli, może być teraz odtwarzana na karcie przeglądarki podczas pisania tego artykułu. Zobaczcie jak przyszłość gier zmieniła się w dzisiejszych czasach.
       
      any
       
      Super Mario 64: Browser Edition działa świetnie, bez opóźnień, bez problemów graficznych i posiada wszystkie dźwięki i muzyka, które kochamy z oryginału. Można nawet zmienić rozmiar okna, a gra będzie dostosowywać swój obraz do jego wymiaru.
      Oczywiście, oryginalny Super Mario 64 jakieś 8 megabajtów, które trzeba było pomieścić na Catridge'u, więc prawdopodobnie masz więcej problemów z wysłaniem gif na Discord lub oglądania krótkiego filmu na YouTube niż byś uruchomiony tej gry.
       
       
      Chociaż najprawdopodobniej, jest to port projektu gry Super Mario 64, który jest dostępny na github. Jeśli jesteś zmęczony już graniem w te całe Mario to zachęcamy mieć oko na Legend of Zelda: Ocarina of Time, który jest najwyraźniej blisko zakończenia i możliwe, że będzie mieć również port oparty na przeglądarce.
       
      Tak, idź! Zagraj w Super Mario 64 w oknie przeglądarki, podczas gdy nadal możesz!

      0 comments
      229 views
    7. Square Enix potwierdza plany na targi E3 2021

      Inny duży wydawca potwierdził, że pojawi się na tegorocznych targach E3, ponieważ Square Enix dołącza do stale powiększającej się listy.
      Wiadomość pochodzi z wywiadu z japońską publikacją Nikkei, w którym dyrektor generalny firmy, Yosuke Matsuda, ujawnił, że zapowiedzi zostaną udostępnione podczas tegorocznej imprezy. Oto, co miał do powiedzenia Matsuda:
      "Outriders, który został opóźniony, ukazał się 1 kwietnia 2021. NieR Replicant ukaże się również w tym miesiącu. Final Fantasy VII Intergrade ukaże się w czerwcu.
      Mamy w planach kilka innych gier, które planujemy ogłosić na targach E3 2021 w czerwcu, więc czekajcie na te ogłoszenia”.
       
      W zeszłym tygodniu firma Ubisoft potwierdziła również, że będzie gospodarzem prezentacji ``Ubisoft Forward'' pierwszego dnia E3 2021, a firmy takie jak Nintendo, Xbox, Capcom, Konami i inne zostały potwierdzone jakiś czas temu.  Całe wydarzenie będzie można śledzić pod specjalnym odnośnikiem w menu na na naszym portalu, który pojawi się na kila dni wcześniej przez rozpoczęciem imprezy.
      To było kilka pracowitych dni dla Square Enix; pod koniec ubiegłego tygodnia raport sugerował, że wydawca Final Fantasy miał kilku zainteresowanych kupujących, ale firma szybko wycofała roszczenia w oficjalnym oświadczeniu.
       
      A wy jak sądzicie kto jeszcze może dołączyć do grona tych wielkich firm... Z pewnością większości z was brakuje na tej liście jeszcze jednej dużej marki. Dajcie nam znać w komentarzach poniżej, kto jeszcze waszym zdaniem powinien się pojawić na tegorocznym E3.

      0 comments
      280 views
    8. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      130 views
    9. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      156 views
    10. Rekord czasowy w grze Super Mario Bros. pobity od lat!

      Jeśli śledzisz scenę gier retro na Twitchu, prawdopodobnie spędzasz przyzwoitą ilość czasu na oglądaniu speedrunnerów. Fascynujące może być obserwowanie, jak manipuluje się starszymi tytułami, usprawnia je i opanowuje przez setki godzin, a co jeśli zdarzy ci się złapać rekord świata na żywo, może to być ekscytujący moment dla społeczności.
      Jeden z prawdziwych złotych standardów speedrunningu jest klasyczna znana chyba każdemu gra Super Mario Bros., która znalazła się w centrum uwagi, gdy gracze starają się wygładzić poszczególne klatki w związku z próbą bicia rekordu. Niedawno osiągnięto ważny punkt orientacyjny, a optymalizacja speedrun dla gry jest tak silna, że może już nigdy nie zostać pobita.
       
       
      Użytkownik Twitcha Niftski ustanowił nowy czas dla Any% i aktualnie wynosi 4:54,948 to pierwszy raz w historii poniżej 4:55, które już w tym momencie wydaje się niezwykle trudne (być może nawet niemożliwe, ale społeczność może próbować) kiedykolwiek zarejestrować czas 4:53. Możesz zobaczyć przebieg poniżej, ale pamiętaj, że podczas pobicia rekordu przejścia gracz okazuje swoją radość, więc wideo robi się głośne, gdy bieg się kończy.
       
      Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy jest to odtwarzane przez emulator z klawiaturą. Warto zauważyć, że ten bieg został zweryfikowany przez speedrun.com w głównej kategorii, chociaż jak widać te, które nie używają oryginalnego sprzętu, mają obok platformy dodatkowy napis 'EMU'. Kiedy jest to emulacja dokładna sprzętowo, rekordy zachowują ważność, więc wszystko jest zgodne z zasadami Fair Play. Na koniec należy dodać, że w tym wyścigu brał również udział polak i obecnie zajmuje 50 miejsce z czasem 4m 57s 627ms
      Oczywiście inni mogą dążyć do poprawienia rekordu przez kwestię klatek, ale możemy nigdy nie zobaczyć, jak spadnie on tak nisko jak 4:43.

      0 comments
      244 views
    11. Twórca God of War twierdzi, że Sony będzie miało odpowiedź na Xbox Game Pass

      Usługa subskrypcji Xbox Game Pass firmy Microsoft bez wątpienia miała niesamowity rok, dodając pokroju EA Play, ogromnej partii gier Bethesda i niezliczonych tytułów AAA, nie wspominając o pojawieniu się Xbox Cloud Gaming.
      Już w listopadzie Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation ma odpowiedź na sukces Xbox Game Pass, który od dłuższego czasu towarzyszy graczom konkurencji. A teraz twórca God of War David Jaffe również udzielił kilka informacji w wywiadzie dla Video Games Chronicles dotyczących nowych planów Sony na temat subskrypcji PS+.
      Jaffe, który był reżyserem dwóch pierwszych gier God of War, a także współtworzył serię Twisted Metal na PlayStation, przyznał, że nie wie, jak dokładnie będzie wygląda ta "odpowiedź", więc nie był w stanie podać więcej szczegółów jak na razie.
       
       
      Należy też wspomnieć o tym, że jeszcze w poprzednim roku na kilka miesięcy przed premierą PS5 Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation "nie będzie zmieniać aktualnego kierunku na poczet wprowadzania nowych wydań do aktualnego modelu subskrypcji" , dodając, że "dla nas, [to] po prostu nie ma sensu."
       
       
      Jak myślisz, jak Sony zareaguje na sukces Xbox Game Pass? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 comments
      193 views
    12. E3 2021 już potwierdzone - pojawią się takie firmy jak Nintendo, Xbox, Capcom...

      Stowarzyszenie zajmujące się oprogramowaniem rozrywkowym ogłosiło swoje plany na tegoroczne targi E3 (Electronic Entertainment Expo), ujawniając, że na pokładzie jest już kilku głównych wydawców - w tym Microsoft Xbox oraz Nintendo (póki co brak odpowiedzi ze strony Sony, choć o ich obecność nie będziemy musieli się martwić).
      „Przeobrażona na nowo, całkowicie wirtualna” wersja targów E3 wystartuje od soboty 12do wtorku 15 czerwca. ESA twierdzi, że „programiści będą prezentować najnowsze wiadomości i gry bezpośrednio fanom na całym świecie” co w dobie obecnej pandemii sugeruje, że będą to wyłącznie transmisje na żywo, które będą dostępne dla wszystkich za darmo.
       
      Co do wydawców, którzy już się zapisali? Oto pełna lista do tej pory:
       
      Wydawcy gier na targach E3 2021
      Xbox
      Nintendo
      Capcom
      Konami
      Ubisoft
      Take-Two Interactive
      Gry Warner Bros.
      Koch Media
      ... i więcej w przyszłości!

      Stanley Pierre-Louis, prezes i dyrektor generalny ESA, podzielił się następującymi informacjami w komunikacie prasowym:
      „Przez ponad dwie dekady targi E3 były głównym miejscem prezentacji tego, co najlepsze w branży gier wideo, jednocześnie jednocząc świat poprzez gry. Tegoroczne targi E3 przekształcamy w bardziej integracyjne wydarzenie, ale nadal będziemy starać się podekscytować fanów dużymi nowościami i okazjami, które sprawiają, że to wydarzenie pozostanie nieodzownym centrum gier wideo”.
       

      Podczas gdy E3 2021 będzie wydarzeniem tylko online, ESA ma nadzieję, że powróci do fizycznej scenerii już w 2022 r.
       
      Nie możesz się doczekać powrotu E3 do normalnego wydarzenia? Czy tęskniłeś za tym w zeszłym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 comments
      497 views
    13. Cyberpunk 2077 Patch 1.2 działa znacznie lepiej na Xbox One X oraz PS4 Pro, lecz są zastrzeżenia

      CD Projekt RED zapowiadał dużą łatkę Cyberpunk 2077 w wersji 1.2 jako dużą i jak zauważyliśmy w naszych doświadczeniach na PlayStation 5, bez wątpienia poprawiła ona wrażenia z gry. A co z konsolami Xbox One X oraz PS4 Pro? Cóż, pełna analiza została przesłana przez Digital Foundry i najważniejsze jest to, że jest dużo, dużo lepsza - ale są pewne zastrzeżenia.
      Publikacja donosi, że chociaż liczba klatek na sekundę z pewnością nie jest idealna na mocniejszych wersjach konsol ostatniej generacji, to teraz trzyma się znacznie bliżej docelowego poziomu 30 klatek na sekundę - nawet w trudnych obszarach, takich jak rynki. Haczyk polega na tym, że polski deweloper od razu odrzucił strumieniowanie zasobów, aby to osiągnąć, co oznacza, że wiele obiektów i materiałów po prostu się nie pojawia, gdy działasz zbyt szybko w dużym otoczeniu.
       
      Kompromis, który zastosowano oznacza, że szczegóły scenerii, takie jak krzesła lub tablice reklamowe, są ukryte, chyba że zatrzymasz się i zaczekasz, aż się załadują. W zależności od tego, jak szybko się poruszasz, gra może w ogóle ich nie przesyłać. Oczywiście wydanie i tak cierpi z powodu pojawiania się licznych błędów i to na wszystkich konsolach, więc być może to nie koniec świata - a znacznie poprawiło wydajność na poprzedniej.
       
      Niestety, na standardowych konsolach, czyli Xbox One S oraz PS4, gdzie liczba klatek na sekundę spada wszędzie i w efekcie wygląda mniej więcej tak samo jak podczas premiery. Digital Foundry donosi, że wprowadzono drobne ulepszenia w kluczowych obszarach, takich jak sekwencja pościgu na początku gry, która zyskuje kilka dodatkowych klatek - ale ogólnie nie jest wystarczająco dobra wiadomość. Oprócz kilku drobnych zmian posiadacze słabszych wersji konsol póki co muszą pogodzić się z klatkującym Night City i ohydnymi teksturami.
       
      Zważywszy na powyższe fakty jakie wyciągnęliśmy z tego wnioski? W najbliższym czasie nadal nie możemy sobie wyobrazić powrotu gry do PS Store, która ciągle boryka się z problemami wydajności nawet na PS4 Pro...

      0 comments
      325 views
    14. Lista: Wszystkie gry z obsługują 120 kl./s na konsoli Xbox Series X

      Jedną z nowych, fajnych funkcji Xbox Series X (i Xbox Series S) jest możliwość grania w gry z prędkością do 120 klatek na sekundę, co zapewnia nowy poziom płynności działania, jakiego nigdy wcześniej nie było w historii konsol.
       
      Choć szczerze powiedziawszy ten jak już wspomniałem "nowy" system ma pewne zastrzeżenia, a jednym z nich jest to, że aktualnie tylko niektóre tytuły mogą obsługiwać tę funkcję - ogółem 60 FPS jest istotnym priorytetem osiąganym w niemal każdych girach dostępnych na Xbox Series X i Xbox Series S, więc wszystko, co stoi powyżej tej liczby należy traktować jako swego rodzaju bonus.
       
      Tak więc jakie gry do tej pory posiadają pełne wsparcie dla obsługi 120 klatek na sekundę? Przyjrzymy się temu bliżej w dalszej części tego artykułu, którą przygotowaliśmy poniżej...
      Zanim przejdziemy do tego, należy zauważyć, że nie każdy będzie mógł skorzystać z tej funkcji, więc wcześniej odpowiemy sobie na kilka zagadnień, a dokładniej czego potrzebuję, aby grać w gry Xbox Series X przy 120 klatkach na sekundę?
      Na początek i to zdecydowanie potrzebujesz telewizora lub monitora z wyjściem 120 Hz (czasami reklamowanym jako 100 Hz przez sprzedawców w Europie - zapytaj, jeśli nie masz pewności!), Takie telewizory można było już kupić w 2018 roku, lecz popularyzacja tej funkcjonalności na dobre nastąpiła dopiero dwa lata później. Tak więc sporo flagowych modeli telewizorów posiada wsparcie dla częstotliwości odświeżania 120Hz. Najłatwiej jest to sprawdzić w połączeniu z wersją portu HDMI, gdzie takowe modele telewizorów lub monitorów posiadają jedno lub więcej portów HDMI 2.1, ponieważ tylko ten standard potrafi zapewnić odpowiednią przepustowość (48Gbit/s), aby wyświetlać te tryby 120 kl./s z maksymalną jakością obrazu w rozdzielczości 4k.
       
       
      120 FPS to jednak funkcja całkowicie opcjonalna, więc nawet jeśli nie masz dostępu do telewizora lub monitora, który sobie z tym poradzi (a większość konsumentów na razie tego nie zrobi), nadal będziesz mógł cieszyć się tymi grami, na niższej liczba klatek na sekundę choć nadal w połączeniu ze standardem 4k.
       
      Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, polecamy zapoznanie się serwisem HDTVPolska, który poprowadzi was po modelach telewizorów sponsorowanych do gier nowej generacji - https://hdtvpolska.com/gry-w-120hz-w-erze-konsol-nowej-generacji-lista-sprawdz-czy-twoj-telewizor-jest-gotowy/
       
       
      Które gry na konsolę Xbox Series X obsługują 120 kl./s (do tej pory)?
      Xbox Game Pass
      CrossCode Destiny 2 Dirt 5 Gears 5 (Multiplayer) Halo Infinite (Multiplayer) (premiera w 2021) Halo: The Master Chief Collection Minecraft Dungeons New Super Lucky's Tale (poprzez funkcję FPS Boost) Ori and the Will of the Wisps Rainbow Six Siege Sea of Thieves Second Extinction (Kwicień 28, 2021) Star Wars: Squadrons Superhot: Mind Control Delete The Falconeer The Touryst
      Tytuły spoza Xbox Game Pass
      Borderlands 3 Call of Duty: Black Ops Cold War Call of Duty: Warzone Devil May Cry 5 Special Edition ExoMecha (Sierpień 2021) Fortnite JYDGE King Oddball Metal: Hellsinger (premiera w 2021) Monster Boy and the Cursed Kingdom (premiera w 2021) Sierota maszyny (premiera w 2021) Overwatch Rocket League Rogue Company Samurai Shodown Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 WRC 9  
      Co podoba ci się lista gier z obsługą 120 FPS? A może brakuje ci jakiegoś z tytułów, który chciałbyś w niedalekiej przyszłości zobaczyć w 120kl./s przy rozdzielczości 4k? Podziel się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzach poniżej.

      0 comments
      267 views
    15. 10 gier na PS3 dostępnych tylko w wersji cyfrowej, które należy kupić, zanim Sony zamknie PS Store

      Cóż, w końcu nadszedł ten czas. Po zeszłym roku, gdy przeprojektowany został sklep internetowy PlayStation, który nie bez powodu "opuścił" kategorie gier PS3 i PS Vita, wielu widziało już pewne znaki od Sony. W zeszłym tygodniu pojawiły się doniesienia o zamknięciu przez Sony zarówno sklepów PS3, jak i PS Vita, a wkrótce potem zostały one oficjalnie potwierdzone. Na szczęście gracze nadal mogą ponownie pobrać swoje istniejące biblioteki, ale właściciele PS3 mają tylko czas do 2 lipca, aby kupić cokolwiek nowego.
       
      Choć nie jest to zaskakujące, z pewnością rozczarowuje, a to masowe wycofywanie oznacza, że żegnamy się z wieloma fantastycznymi grami, które nigdy nie doczekały się fizycznej premiery. Dla każdego, kto chce zdobyć kilka perełek przed nadejściem lipca, przedstawimy kilka najlepszych gier, które nadal są na topie, zanim znikną na zawsze.
      Ostrzegam, że wszystko, co ma PS5 i ponowne wydanie, nie jest tutaj brane pod uwagę, a to wykluczenie dotyczy również wszystkich nadal dostępnych PS1 i PS2 Classics. Jeśli wersje detaliczne istnieją na innych platformach - lub tylko w Japonii bez obsługi w języku angielskim - zostaną one odnotowane. Tak więc, mimo że PS3 zostało jeszcze trochę życia, oto 10 z bardziej znanych gier, które zalecamy wypróbować.
      Bionic Commando Rearmed (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: GRIN
      Data wydania: 14 sierpnia 2008 (USA) / 15 sierpnia 2008 (Wielka Brytania / UE)
      Jedna z wcześniejszych serii Capcom, Bionic Commando pojawiła się po raz pierwszy w 1987 roku, widząc kilka podręcznych kontynuacji, zanim po cichu zniknęła. Pod koniec 2000 roku przeszedł znaczny restart, który rozpoczął się od przerobienia gry na NES z 2008 roku Bionic Commando Rearmed. Stworzony przez Grina, Rearmed zagrał Nathana 'Rad' Spencera z jego bionicznym ramieniem, którego używał jako broni lub do poruszania się po różnych obiektach.
      Walcząc dla Federacji przeciwko nazistowskim Badds, Spencer ma za zadanie zniszczyć broń znaną jako projekt Albatross, ostatecznie stawiając czoła Hitlerowi Przywódcy.
       
      Sprawdził się wyjątkowo dobrze, ale pomimo tego sukcesu, Capcom nigdy nie wydał go fizycznie, być może w wyniku słabej sprzedaży Bionic Commando. Mimo to, Rearmed 2 pojawił się dwa lata później i chociaż fizycznie nie istnieje na PS3, obejmowała go kolekcja Capcom Digital na konsolę Xbox 360.
       
      Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: MercurySteam
      Data wydania: 29 października 2013 (USA) / 30 października 2013 (Wielka Brytania / UE)
      Castlevania zaginęła od jakiegoś czasu. Podczas gdy seria Netflix została odnowiona na czwarty sezon, nie widzieliśmy nowej gry konsolowej od czasu, gdy przyjemny Lords of Shadow 2 z 2014 roku kontynuował zatrzymany teraz restart 3D Konami. Chociaż Bloodstained: Ritual of the Night jest teraz następcą tradycyjnej rozgrywki 2D Castlevanii, Konami zaoferował nam ostatni powrót w 2013 roku z Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD.
      Rozgrywający się po Lords of Shadow, ten side-scroller przedstawił nam podzieloną narrację dotyczącą potomków Gabriela Belmonta. Wcieliliśmy się w Simona Belmonta, Trevora Belmonta i Alucarda. Pomimo dobrych recenzji, edycja HD nigdy nie została fizycznie wydana, a kolekcja Lords of Shadow firmy Konami zawierała ją tylko jako kod kuponu. W związku z tym, jeśli szukasz fizycznej kopii, jedyną opcją jest edycja Nintendo 3DS.
       
      Critter Crunch (PS3)
      Wydawca: Capybara Games / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 8 października 2009 (USA) / 19 listopada 2009 (Wielka Brytania / UE)
      Capybara Games powróciło na PlayStation w zeszłym roku z Below, ale w 2009 roku zyskało sławę dzięki Critter Crunch. Początkowo wydana na telefony komórkowe, ta zręcznościowa gra logiczna przyniosła nowe spojrzenie na Bust-A-Move. Grałeś jako Biggs, puszysty mieszkaniec lasu z dużym apetytem, używając języka do chwytania zwierzątek i kontrolowania łańcucha pokarmowego.
      Twój cel był prosty, nakarmić te stworzenia innymi stworzeniami, aż wybuchną, co zapewniło Biggsowi klejnoty do skonsumowania. Oferując tryb przygodowy i grę kooperacyjną.

      Hard Corps: Uprising (PS3)
      Wydawca: Konami / Developer: Arc System Works
      Data wydania: 15 marca 2011 (USA) / 23 marca 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W ciągu ostatniej dekady Contra przeżyła ciężką jazdę. Pomiędzy Pachislot a zgłoszeniami na urządzenia mobilne, Rogue Corps w 2019 roku stworzył całkowicie okropne doświadczenie, ale w 2011 roku Konami dało nam bardzo zabawny spin-off. Opracowany przez Arc System Works Hard Corps: Uprising jest zarówno prequelem oryginalnej gry, jak i spin-offem Contra: Hard Corps.
      Wcielając się w rolę pułkownika Bahamuta, Uprising zawierał te same mechaniki biegania i broni, których spodziewaliśmy się, pozwalając nam grać w pojedynkę lub w trybie współpracy dla dwóch graczy. Zapewniając bardziej estetykę anime, wielu zauważyło trudną rozgrywkę Uprising i spotkało się z pozytywnym przyjęciem, uważanym za godną ewolucję Contra.
       
       
      House of the Dead 4 (PS3)
      Wydawca: SEGA / Deweloper: SEGA
      Data wydania: 17 kwietnia 2012 (USA) / 18 kwietnia 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Wsparcie SEGA dla House of the Dead nigdy nie zniknęło całkowicie, ale konsole domowe mają chwiejną historię z ich strzelankami kolejowymi o tematyce horroru. Kontynuując House of the Dead: Overkill z 2011 roku, w 2012 roku House of the Dead 4 pojawiło się na PS3 i jest to obecnie jedyny sposób na granie poza salonem gier.
      Rozgrywający się pomiędzy House of the Dead 2 i III, graliśmy jako agenci AMS James Taylor i Kate Green w śmiesznej fabule w stylu filmu B, walcząc z nieumarłymi i powstrzymując światowy atak rakietowy. Ta gra z bronią lekką, oferująca lokalną kooperację dla dwóch graczy, idealnie pasowała do PlayStation Move - nie martw się, obejmuje również obsługę DualShock 3.
       
      inFAMOUS: Festival of Blood (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Sucker Punch Productions
      Data wydania: 25 października 2011 (USA) / 26 października 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W tym momencie każdy fan Sony powinien znać Sucker Punch Productions. Odnosząc wczesne sukcesy z Sly Cooper, a ostatnio z Ghost of Tsushima, w erze PS3 Sucker Punch skupił się wyłącznie na inFAMOUS. Oferując nam przygodę akcji w otwartym świecie, wcieliliśmy się w Cole'a McGratha, kuriera z supermocarstwami elektrycznymi. Pozwolenie graczom na używanie tych mocy do dobra lub zła w ramach systemu karmy stało się hitem.
      Nadejdzie 2011, następna część, a wraz z nią samodzielne rozszerzenie, które wkrótce pojawiło się na rynku i wierzyliśmy, że jest „wspaniałym dodatkiem do serii”. Nazywając ją Świętem Krwi, ta niekanoniczna przygoda zachowała ustawienia inFAMOUS 2, ale nastąpiła po przemianie Cole'a w wampira, usuwając system Karma. Podobnie jak Mirror of Fate HD, Święto Krwi było częścią fizycznej kolekcji inFAMOUS firmy Sony, ale Święto Krwi było dostępne tylko po pobraniu kodu.
       
      Might & Magic: Clash of Heroes HD (PS3)
      Wydawca: Ubisoft / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 12 kwietnia 2011 (USA) / 13 kwietnia 2011 (Wielka Brytania / UE)
      Odkąd pojawił się w 1986 roku, Might & Magic nie widział końca wpisów, ale tylko nieliczne trafiły na PlayStation. Oddział od serii Heroes of Might and Magic, Clash of Heroes firmy Ubisoft zaoferował nam ciekawy spinoff w 2009 roku. Ustawiony 40 lat przed wydarzeniami z Heroes of Might and Magic V, ten wpis przyjął zdecydowanie inne podejście, włączając w to zagadkowa mechanikęw grę RPG, przypominającą Puzzle Quest.
      W tej kampanii, w której uczestniczy pięciu bohaterów, walczyliśmy z Lordem Demonów Azh Rafirem, przywracając pokój w świecie Ashanu. Początkowo wydany z krytycznym sukcesem na Nintendo DS, port HD pojawił się dwa lata później na PS3 i mieliśmy podobnie wysokie opinie, nazywając to „wciągającą strategią RPG, która jest tak głęboka, jak dostępna”. Na szczęście Ubisoft wypuścił fizyczne edycje na DS i PC, więc ta nie znika całkowicie.
       
      PixelJunk Racers: 2nd Lap (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Q-Games
      Data wydania: 13 września 2007 (USA) / 25 października 2007 (Wielka Brytania / UE)
      Seria PixelJunk firmy Q-Games jest trudna do podsumowania. Dzięki zgłoszeniom obejmującym zarządzanie jedzeniem o tematyce zombie, łamigłówki platformowe i obronę wieży, możesz zapomnieć, że zaczęło się to od PixelJunk Racers w 2007 roku. Oferując nam wyścigi samochodów slotowych na 10 różnych torach, Racers oferował zarówno turnieje dla jednego gracza, jak i tryb wieloosobowy offline dla siedmiu graczy.
      Chociaż początkowe recenzje były mieszane, Racers otrzymali w 2010 roku rozszerzoną wersję o nazwie 2nd Lap, która była bezpłatną aktualizacją dla obecnych właścicieli. 
       
      Kolekcja Resident Evil Chronicles HD (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: Cavia
      Data wydania: 26 czerwca 2012 (USA) / 27 czerwca 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Chronicles to ciekawy punkt zwrotny w historii Resident Evil. Chociaż większość spin-offów stworzyła własne historie, te dwa wpisy oferowały powtórzenie głównych gier, zamieniając je w strzelanki z lekką bronią na Nintendo Wii. Zaczęło się od The Umbrella Chronicles z 2007 roku, które obejmowało Zero, Resident Evil i 3: Nemesis z perspektywy Alberta Weskera, a następnie zakończyło się oryginalnym ostatnim rozdziałem.
      Prace szybko rozpoczęły się nad kontynuacją zatytułowaną The Darkside Chronicles, oprawioną jako prequel Resident Evil 4. Ustawione dwa lata wcześniej graliśmy jako Leon S. Kennedy i Claire Redfield, a to opowiadało o wydarzeniach Resident Evil 2 i Code: Veronica. Ostatecznie Capcom przeniósł obie gry na PS3 ze wsparciem dla PlayStation Move. Ta edycja została wydana tylko w Japonii, ale angielskie kopie Wii nadal sprzedają się tanio.
       
      Vandal Hearts: Flames of Judgment (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: Konami
      Data wydania: 21 stycznia 2010 (USA) / 4 marca 2010 (Wielka Brytania / UE)
      Kiedy myślisz o Konami i grach RPG, są szanse, że lepiej znasz Suikoden, niż Vandal Hearts. Zapewniając nam turową taktyczną grę RPG, Vandal Hearts po raz pierwszy pojawiło się w 1996 roku na PS1, a jego kontynuację ukazało się trzy lata później, zanim ucichło. Ponad dekadę później Konami wydało prequel z Flames of Judgment. Po tym, jak grupa bandytów splądrowała twoje rodzinne miasto, nasz bohater i przyjaciele wyruszają, aby odkryć przyczynę, prowadząc do opowieści o wojnie, zdradzie i ratowaniu świata. Nie była to najbardziej innowacyjna gra - również otrzymująca znaczącą krytykę za swój styl graficzny - ale większość zgodziła się, że Flames of Judgment zapewniała dobre wrażenia z gry RPG i dość dobrze ją przyjęto.
       
       
      Na koniec chcielibyśmy również wyróżnić gry takie jak Bomberman Ultra, Galaga Legions DX, Dustforce, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, Trash Panic, After Burner Climax i wiele innych, których nie wymieniono na liście powyżej.
       
      Czy zbierzesz którekolwiek z nich, zanim znikną? Masz faworyta, którego głupio przegapiliśmy? Powiadom nas w komentarzach poniżej!

      0 comments
      325 views
    16. Phil Spencer świętuje swój siódmy rok bycia szefem działu Xbox

      Phil Spencer, człowiek stojący za zmianą w dziale Xbox w ciągu ostatniego pokolenia, świętuje teraz swój siódmy rok bycia szefem tej marki należącej do firmy Microsoft.
      Jak wszyscy wiemy, początek ery Xbox One był dla firmy mrocznym czasem i wielu fanów zaczęło kwestionować swoją lojalność wobec konsoli. Wszystko wydawało się, że karty były ułożone w stos przeciwko Xboxowi, a każda pomniejsza firma z łatwością rzuciłaby w ręce konkurencji, ale Spencer i jego zespół nie utknęli w pętli czasu przywracając z powrotem nadzieję i powrót do czasów świetności, które mamy teraz.
       
      Od tego czasu wdrożyliśmy kompatybilność wsteczną, gry w chmurze i nie zapominajmy o wspaniałej subskrypcji Xbox Game Pass. Jasne, niektóre decyzje nie zawsze kończą się powodzeniem, ale kłamalibyśmy, gdybyśmy powiedzieli, że Xbox nie ma dziś bardzo silnej pozycji, a duża część tego wynika z przywództwa Spencera i prawdziwej pasji do branży.
      Odpowiadając fanowi na Twitterze, Spencer powiedział, że „nie mógł być bardziej dumny z zespołu; czego nauczyli się i osiągnęli przez lata”, a później dodał, że „naprawdę docenia całą pozytywną energię."
       
      Wraz z premierą Xbox Series X | S, wykupem Bethesdy i wieloma grami własnymi w przygotowaniu, mamy przed sobą świetlaną przyszłość ze Spencer na czele. Mam nadzieję, że za siedem lat nadal będzie szefem!
       
       
      Czy jesteś zadowolony z kierunku, jaki obrał dział Xbox z Philem Spencerem za sterami? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.
       

      0 comments
      550 views
    17. Cyberpunk 2077 jest coraz „bliżej” powrotu do PlayStation Store - twierdzi CDPR

      W bezprecedensowym posunięciu Sony, które wycofało grę Cyberpunk 2077 z PlayStation Store w grudniu ubiegłego roku. W ciągu zaledwie kilku tygodni od daty premiery, dziś mija już całe cztery miesiące, kiedy nie będziemy mogli kupić cyfrowej wersji gry na PS4 (i PS5 dzięki kompatybilności wstecznej). Jednak deweloper CD Projekt Red uważa, że zbliża się do świata, w którym Cyberpunk 2077 może wrócić do sklepu Sony.
      A to głównie z powodu licznych aktualizacji, które gra otrzymała od czasu premiery. Najnowsza z nich, łatka 1.2, zapowiada gigantyczną listę ulepszeń stabilności i poprawek błędów. Z naszych własnych testów wynika, że stan Cyberpunk 2077 na konsolach PlayStation jest wciąż daleki od ideału - ale z pewnością jest lepszy, niż był.
       
      Czy wystarczy jednak, aby Cyberpunk 2077 ponownie pojawił się w PlayStation Store? Cóż, to zależy od Sony. Podczas ostatniej rozmowy z inwestorami CD Projekt Red, wiceprezes ds. Rozwoju biznesu Michał Nowakowski powiedział: „Opublikowaliśmy kilka poprawek. Wczoraj opublikowaliśmy naprawdę dużą i kilka. Każda z nich przybliża nas do powrotu do sklepu PSN”.
       
      „Jednak ostateczna decyzja - musicie to zrozumieć, należy do Sony. Wierzymy, że jesteśmy bliżej niż dalej, ale oczywiście ostateczna decyzja należy do nich, więc poczekajmy i zobaczmy”.
      Zakładamy, że nadejdzie czas, kiedy Sony przywita Cyberpunk 2077 z powrotem w PlayStation Store - ale kto wie, kiedy to się stanie. Możliwe, że patch 1.2 zrobił wystarczająco dużo, ale jak mówi Nowakowski, będziemy musieli poczekać i zobaczyć.
       
      Warto również zauważyć, że natywna wersja gry Cyberpunk 2077 na PS5 nadal widnieje na kartach wydawniczych planowanych na 2021 rok. Jeśli wersja na PS4 do tego czasu nie pojawi się w sklepie, zanim nastąpi oficjalna publikacja odsłony na PS5, będzie to raczej niezręczna premiera.
       
       
      Jak myślisz, kiedy Cyberpunk 2077 pojawi się ponownie w PlayStation Store? Umieść swoje propozycje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      325 views
    18. CD Projekt RED anuluje dedykowaną grę wieloosobową dla Cyberpunk 2077

      Polski deweloper CD Projekt RED zrezygnował ze swoich planów stworzenia gry wieloosobowej dla Cyberpunk 2077. To, co miało być dedykowaną ofertą online, oddzielną od gry podstawowej, teraz będzie stanowić część nowej strategii, którą zespół wdraża, w miejscu, w którym wszystkie jego franczyzy w jednym dniu otrzymają dodatkowy tryb dla wielu graczy. Jest to inicjatywa mocno idąca naprzód, co oznacza, że może istnieć możliwość, gdzie Wiedźmin 4 będzie pierwszym tytułem w przygotowaniu, do którego CD Projekt RED może przyjąć takie podejście.
       
      Wiadomość została potwierdzona w ramach telekonferencji, podczas której prezes i dyrektor generalny Adam Kiciński powiedział: „Wcześniej zasugerowaliśmy, że nasz następny triple-A będzie wieloosobową grą Cyberpunk, ale teraz zdecydowaliśmy się to ponownie przemyśleć. Biorąc pod uwagę nasze nowe, więcej systematyczne i zwinne podejście, zamiast skupiać się głównie na jednym dużym doświadczeniu online lub grze, skupiamy się pewnego dnia na wprowadzeniu trybu online do wszystkich naszych franczyz”.
       
      Kiciński wyjaśnił wtedy, że CD Projekt RED zmienia swoje podejście, aby przyszłe tytuły mogły obsługiwać elementy online. „Pracujemy więc nad określonymi funkcjami, które usprawnią nasze [gry] dla jednego gracza, ale nie pracujemy nad wypuszczeniem następnej gry [jako] wielkiej gry online. Dlatego będziemy ulepszać nasze gry dla jednego gracza za pomocą funkcji online”. Twierdzi, że komponenty sieciowe pracują w studiu już od ponad dwóch lat, a te mechanizmy będą „bardzo ekscytujące dla graczy”, gdy zostaną ujawnione.
       
      „Podkreślmy to tutaj, CD Projekt Red tworzy gry RPG AAA oparte na fabule dla jednego gracza - to się nie zmienia. To, co się zmienia, to nasze długoterminowe podejście do online. Chodzi nam o zapewnienie miejsca, w jakim będziemy odpowiednio przygotowani do wdrażania elementów online, w naszych grach, w których mają one sens. Nie chcemy przesadzić ani stracić naszego DNA dla pojedynczego gracza. Chcemy podjąć przemyślane kroki, aby zbudować solidne możliwości online”.
       
      Anulowanie tego projektu dla wielu graczy może w krótkim czasie przynieść miłą wiadomość dla fanów dewelopera, ale z pewnością wygląda na to, że przyszłe projekty będą miały jakiś komponent dla wielu graczy. Na razie CD Projekt RED wciąż jest zajęty naprawianiem Cyberpunk 2077. Patch 1.2 dał radę z mniejszą liczbą awarii i lepszą wydajnością na PlayStation 5, ale jeszcze znajdzie się kilka błędów, które trzeba będzie naprawić, m.n. wizerunek marki w firmie Sony, której nadal próżno nam szukać w PS Store - już od ponad trzech miesięcy.
       
       
      Jak reagujesz na te wiadomości? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 comments
      246 views
    19. Nowa aktualizacja Call Of Duty: Warzone po aktualizacji zmniejsza rozmiar na konsolach i PC

      Jeśli regularnie grasz w Call of Duty: Warzone, to doskonale wiesz ile miejsca zjada ta gra na dysku twardym z każdą nową aktualizacją. Szczerze mówiąc, zbliża się do krytycznego punktu, w którym będzie potrzebować własnego, dedykowanego dysku twardego. Na szczęście najnowsza łatka zmniejsza rozmiar pliku o rozsądną porcję, ale najpierw wymaga jednego dużego pobrania.
       
      Jak opisano w poście na blogu Call of Duty, aktualizacja 52.0 - 57,8 GB czeka na graczy Warzone w szczególności konsolowych. Chociaż może się to wydawać "dużym wyzwaniem", to w efekcie znacznie zmniejsza rozmiary plików zarówno dla samego Warzone (10,9 GB do 14,2 GB), jak i Warzone / Modern Warfare (od 30,6 GB do 33,6GB), więc jest to opłacalne. Łatka zawiera również mnóstwo nowej zawartości sezonu drugiego, w tym nowe mapy, tryby i nie tylko. Oto szacunkowe zmniejszenie rozmiaru pliku z bloga:
      PlayStation 5: 10,9 GB (tylko Warzone) / 30,6 GB (Warzone i Modern Warfare®)
      PlayStation 4: 10,9 GB (tylko Warzone) / 30,6 GB (Warzone i Modern Warfare®)
      Xbox Series X / Xbox Series S: 14,2 GB (tylko Warzone) / 33,6 GB (Warzone i Modern Warfare®)
      Xbox One: 14,2 GB (tylko Warzone) / 33,6 GB (Warzone i Modern Warfare®)
      PC: 11,8 GB (tylko Warzone) / 30,6 GB (Warzone i Modern Warfare®)

      „Ulepszenia w całym systemie zarządzania treścią są możliwe dzięki optymalizacji danych i usprawnieniu pakietów zawartości potrzebnych do poszczególnych trybów gry. Nastąpi to po większej niż zwykle, jednorazowej aktualizacji Sezonu Drugiego - Reloaded, która obejmie te optymalizacje i będzie konieczne do zmniejszenia ogólnej powierzchni. Oczekuje się, że przyszłe rozmiary poprawek dla Modern Warfare i Warzone będą mniejsze niż te, które mają zostać wydane 30 marca o 23:00”.
       
      Więc nie zniechęcaj się dużym rozmiarem aktualizacji, ponieważ musi coś pogorszy, żeby później coś ulepszyć, ale mówi się, że przyszłe aktualizacje będą zdecydowanie mniejsze. Te poprawki optymalizacyjne są bardzo mile widziane, ponieważ Call of Duty wydaje się powoli pochłaniać nasze miejsce na dysku twardym - po prostu niech zajmuje go zdecydowanie mniej.
       
      Cieszysz się z redukcji pojemności gry? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      213 views
    20. Nowy znak towarowy SEGI sugeruje kontynuację gry Judgment

      SEGA niedawno zarejestrowała znak towarowy dla „Lost Judgement” w Japonii, jak zauważył Gematsu. Nie ma wyraźnego wskazania, czym może być „Lost Judgment”, ale to nie powstrzymało ludzi przed łączeniem kropek; czy to potencjalna kontynuacja Judgement, spin-offu Yakuzy, który ukazał się w 2019 roku?
       
      Z pewnością możemy zobaczyć związek, ale nie jest to rozstrzygający dowód. Znów ten znak towarowy został zarejestrowany w Japonii, a w Japonii Judgment nie nazywa się Judgment - nazywa się Judge Eyes. W związku z tym ta teoria kontynuacji wydaje się nieco rozciągnięta. O ile SEGA nie planuje rebrandingu Judgment w Japonii, to póki co nie widzimy, z czym to powiązać.
      Nie oznacza to jednak, że nigdy nie będzie kontynuacji Judgment. Wszyscy wiemy, że SEGA lubi wydawać co roku nowy tytuł Yakuzy, a historia nieszczęśliwego detektywa Yagami była hitem na PlayStation 4. Biorąc pod uwagę, że w przyszłym miesiącu pojawi się remaster PS5, ostateczna kontynuacja pewnie jest na kartach - po prostu nie jesteśmy pewni, czy ten znak towarowy jest dowodem, którego potrzebujemy.
       
      Czy zagrałbyś w sequel Judgement? Przeprowadź własne dochodzenie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      223 views
    21. Cyberpunk 2077 nadal ma poważne problemy z awariami na PS5 i PS4 po aktualizacji 1.10

      Nigdy nie widzieliśmy czegoś podobnego do klęski Cyberpunk 2077 - i szczerze mówiąc, prawdopodobnie nigdy więcej nie zobaczymy czegoś podobnego. Tytuł, spodziewany jako jedna z największych premier 2020 roku, zbliża się do trzech miesięcy nieobecności w PlayStation Store. Firma Sony usunęła grę fabularną ze swojego sklepu 18 grudnia, po tym, jak została zmuszona do zmiany polityki zwrotów z powodu problemów technicznych z tytułem.
       
      Krytyczna łatka, obiecana na koniec lutego, została przełożona na drugą połowę marca po cyberataku, w wyniku którego wielu pracowników polskiego studia zostało pozbawionych dostępu do stacji roboczych. Ostatnie aktualizacje niewiele zrobiły, aby poprawić ogólne wrażenia w oparciu o nasze testy - w rzeczywistości w sieci nadal pojawiają się informacje o sporej ilości błędów, które w dalszym ciągu uniemożliwiają ukończenie kampanii.
      Oficjalnie deweloper CD Projekt RED nadal „współpracuje z Sony”, aby przywrócić grę do PS Store, ale wydaje się, że tytuł nie wróci do cyfrowego sklepu, dopóki nie zostanie wdrożona natywna wersja nowej generacji. później w ciągu roku.
       
      Co sądzisz o Cyberpunku 2077 teraz, gdy miałeś solidne trzy miesiące, aby wyrobić swoje zdanie wokół całej tej sytuacji związanej z grą? Do czego zachęcamy w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      399 views
    22. Dying Light 2 Developer przyznaje, że gra została ogłoszona zbyt wcześnie

      Po dłuższym okresie nieobecności - i pewnych obawach związanych ze środowiskiem pracy - Techland ujawni nowe szczegóły dotyczące „procesu rozwoju” Dying Light 2 w ramach transmisji w przyszłym tygodniu.
       
      Aktualizacja - ogłoszona na stronie gry w mediach społecznościowych - wydaje się, że skupi się bardziej na sprawach wewnętrznych niż samej grze, chociaż powinniśmy otrzymać przyzwoity raport o postępach.
       
      Oczywiście minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz widzieliśmy tytuł w akcji i wielu z nich kwestionowało, co dzieje się za kulisami. Przedstawiciel odpowiedział jednak na obawy jednego fana, podkreślając, że tytuł jest „daleki od piekła rozwoju” i został po prostu zapowiedziany „za wcześnie”. Dodał: „Dying Light 2 idzie do przodu”.
       
      Gra została ogłoszona w 2018 roku i miała zostać wydana w 2020 roku. Szczerze mówiąc, nadal wydaje się, że minęły lata, ale może aktualizacja z przyszłego tygodnia rzuci trochę światła na to, kiedy możemy spodziewać się premiery nieumarłej kontynuacji - aktualne plany dotyczące premiery szacowane są na 31 grudnia 2021, miejmy nadzieję, że ta data nie przesunie się drastycznie - ponownie...
       
      Nadal nie możesz się doczekać tego tytułu, czy przez lata Twoje zainteresowanie tytułem zmalało? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      173 views
    23. Diablo 2 Remaster, chce wykorzystać funkcje dotykowe DualSense na PS5

      Diablo 2: Resurrected to coś więcej niż zwykły remaster, ze specjalistami od remake'u Vicarious Visions na czele i obiecującym ogromnym zakresem ulepszeń. Ale konkretnie w wersji na PS5 moglibyśmy patrzeć na pełną obsługę kontrolera DualSense, a studio potwierdziło, że chętnie uwzględni haptyczne sprzężenie zwrotne.
       
      Podczas dyskusji przy okrągłym stole medialnym związanym z nadchodzącym tytułem deweloper powiedział: „Nadal pracujemy nad tym, jak chcemy używać [DualSense], ale dotykowe sprzężenie zwrotne na kontrolerze jest naprawdę ekscytujące, więc chcemy się upewnić że z tego skorzystamy”.
       
      Teoretycznie, haptyczne sprzężenie zwrotne może świetnie pasować do Diablo 2: Resurrected. Będąc RPG akcji, nietrudno wyobrazić sobie wszystkie różne wibracje, które można poczuć, wyzwalając wszelkiego rodzaju zaklęcia i zdolności. Z pewnością może przynieść dodatkowy, znaczący poziom informacji zwrotnej do doświadczenia.
       
       
      Diablo 2: Resurrected ma zostać uruchomiony w pewnym momencie jeszcze w tym roku, ale nie mamy jeszcze zdefiniowanego okna wydania.
       
      Nie możesz się doczekać udaremnienia armii piekła? Przenieś rzeź do sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      314 views
    24. E3 podobno odwołało swoje wydarzenie na żywo w 2021 roku

      Fizyczna część E3 2021 została podobno odwołana, zgodnie z nowym raportem Board of Los Angeles Convention and Tourism Development Commission.
      Jak zauważył Video Games Chronicle, raport zawiera zaktualizowaną listę sprzedaży, z której wynika, że E3 2021 ma „odwołać wydarzenie na żywo” - najprawdopodobniej z powodu trwającej pandemii COVID-19. Ponadto dodaje również, że zarząd pomaga E3 w jego wydarzeniu cyfrowym, o czym VGC również poinformowało w zeszłym miesiącu.
       
      Oprócz planów na 2021 r. Jest również powiedziane, że zarząd pracuje nad wprowadzeniem licencji na wydarzenia E3 w 2022 i 2023 r., co wskazuje, że nie planuje się zatrzymać w najbliższym czasie, pomimo pandemii zrywającej, która już mocno odcisnęła swoje piętno w naszym codziennym życiu.
       
      Oczekuje się, że cyfrowy odpowiednik, który planuje E3, odbędzie się w dniach 15-17 czerwca, a wieczór przedpremierowy zaplanowano również na 14 czerwca. Każdy 12-godzinny dzień będzie obejmował prezentacje, ale według raportu wydawcy oglądający są proszeni o podanie sześciocyfrowego kodu zapewniającego miejsce podczas wydarzenia.
       
      Jak dotąd E3 oficjalnie potwierdziło, że ciężko pracują nad wydarzeniem, który ma nastąpić w 2021 roku i nie mogą się doczekać, aby udostępnić „pełny obraz” tego, jak całość będzie wyglądać. Wkrótce zostanie ujawnionych więcej obiecanych wiadomości.
       
      Czy chciałbyś, aby E3 powróciło w tym roku w jakimś innym charakterze? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      212 views
    25. Final Fantasy VII Remake Part 2 będzie miało jednego reżysera, a nie trzech

      Final Fantasy VII Remake miał trzech reżyserów: Tetsuya Nomura, Motomu Toriyama i Naoki Hamaguchi. Nie trzeba dodawać, że był to wymagający projekt - taki, który musiał się spodobać zarówno fanom oryginalnego Final Fantasy VII, jak i nowicjuszom - ale lubimy myśleć, że zespół programistów wykonał to w większości.
       
      Jednak pojawiła się wiadomość, że Final Fantasy VII Remake Part 2 - obecnie w fazie rozwoju - będzie miał tylko jednego reżysera: Naoki Hamaguchi. Krótkie podsumowanie: Hamaguchi pracował nad serią Final Fantasy od Final Fantasy XII, ale rolę reżysera przydzielono mu dopiero w Remake'u. Bycie jedynym reżyserem w części 2 to duży krok naprzód pod względem odpowiedzialności.
      Ta informacja pochodzi bezpośrednio od samego Nomury, który niedawno rozmawiał z Famitsu (w tłumaczeniu Gematsu). Powiedział: „Ponieważ byliśmy w stanie utrwalić podstawową rozgrywkę w pierwszej części Final Fantasy VII Remake i jesteśmy w stanie zobaczyć, co musimy poprawić w przyszłości, Naoki Hamaguchi zostanie powierzony jako reżyser następnej części, podczas gdy ja będę zaangażowany jako dyrektor kreatywny we wszystkie sprawy związane z Final Fantasy VII, w tym przy remake'u i tytułach mobilnych. Moje podstawowe zaangażowanie w pracę nie ulegnie znaczącej zmianie, więc proszę o dalsze wsparcie."
       
       
      Przypominamy, że w części drugiej remake'u przygoda ma nas zabrać po za obszar miasta Midgar, w którym oparta była pierwsza część gry. Osobiście sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać podróż po otwartym świecie, mając na uwadze to jak ten wyglądał w oryginalnej wersji na PSX - pamiętne czasy hodowania złotego Chocoba, którym można było poruszać się dosłownie po całej mapie.
      W każdym razie, co sądzisz o tej wiadomości? Czy wiążesz duże nadzieje z Remake 2? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      254 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.