Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Bandai Namco wypuszcza nowy DLC dla Tekken 7 z dodatkową postacią z... Polski

      Podczas ostatniego okrągłego stołu w japońskiej grze bijatyki Bandai Namco ogłosił kolejną postać z DLC do Tekken 7 ... Coś jak. Nie mamy twarzy i nie mamy imienia, ale niesamowicie krótki zwiastun umieszczony powyżej przedstawia zupełnie nowego wojownika z Polski.
      Okno wydania to „wczesna wiosna 2021 roku”, więc w najbliższej przyszłości powinniśmy usłyszeć znacznie więcej o tym tajemniczym wojowniku.
       
      My obstawiamy, że może to być Ciri z Wiedźmina, po analizie klatek w przedstawionym materiale wideo zauważyliśmy znamię na policzku jakie posiada właśnie Ciri. Do tego blond włosy...
       
      A wy jak sądzicie kim będzie tajemniczy wojownik w nadchodzącym pakiecie DLC do gry Tekken 7? Podawajcie swoje propozycje w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    2. Umowa została zawarta, Codemasters jest teraz oficjalnie własnością EA

      Jeszcze w grudniu EA złożyło ofertę 1,2 miliarda dolarów dla specjalistów wyścigowych Codemasters (przewyższając pierwotną ofertę Take-Two na studio), a teraz umowa została oficjalnie sfinalizowana.
      W rezultacie wszystkie marki DiRT, Formula One, GRID i Project Cars należą aktualnie do EA, „umożliwiając większe innowacje i zwiększając możliwości dostarczania treści i wrażeń prawdziwie globalnej publiczności dla rozrywki wyścigowej”.
       
       
      Według EA przejęcie jest częścią strategii rozwoju firmy, która „koncentruje się na dostarczaniu bardziej wyjątkowych wrażeń i najlepszych usług online oraz dotarciu do większej liczby graczy na większej liczbie platform na całym świecie”. Jak wcześniej ujawniono, domniemana wartość przejęcia Codemasters wynosi 1,2 miliarda USD (4,44 mld PLN), więc mówimy tu o ogromnej sumie.
       
      Oto, co CEO EA, Andrew Wilson, powiedział w komunikacie prasowym:
      „To początek nowej, ekscytującej ery gier wyścigowych i całej innej zawartości, ponieważ łączymy utalentowane zespoły z Electronic Arts i Codemasters.
      Fandom wyścigów wciąż rośnie na całym świecie, a franczyzy w naszym połączonym portfolio pozwolą nam tworzyć innowacyjne, nowsze doświadczenia i wprowadzać więcej graczy w ekscytację samochodami i sportami motorowymi. Nasze zespoły będą światową potęgą w rozrywce wyścigowej, z niesamowitymi grami dla graczy na każdej platformie i nie możemy się doczekać, aby zacząć prace nad nimi."
       
       
      Co sądzisz o dołączeniu Codemasters do EA? Opowiedz nam w komentarzach.

      0 komentarzy
      264 wyświetleń
    3. Pierwszy zwiastun filmu akcji na żywo Mortal Kombat - nie zabrakło widowiskowych walk oraz Fatalities

      Warner Bros wypuścił pierwszy zwiastun swojego nadchodzącego filmu Mortal Kombat, przed premierą kinową i HBO Max. Jak można się spodziewać, jest niezwykle brutalny.
      Zawiera wiele ulubionych przez fanów postaci, takich jak Sub-Zero, zwiastun skupia się na wielu unikalnych umiejętnościach i talentach wojowników, próbując włożyć je w swoją narrację. Podobnie jak w grach, w walkach nie zabraknie widowiskowych Fatalities, które zapewnia masę rozpryskującej się krwi na ekranie. Oczywiście zamieszczony poniżej materiał wideo oraz sam film jest przeznaczony dla dojrzałych odbiorców, więc ostrzegamy.
       
       
      Mortal Kombat nie jest jedyną grą wideo, która w przyszłości będzie miała swoją premierę na dużym ekranie (nie wspominając o pierwszej wersji filmu z 1995 roku). Sonic The Hedgehog również doczeka się kontynuacji, a data premiery planowana jest na przyszły rok. Ogólnie rzecz biorąc, adaptacje gier wideo wydają się być coraz lepsze, więc trzymamy kciuki za Mortal Kombat, który mamy nadzieję będzie podążać za tą tradycją i zapewni nam dużo akcji i widowiskowe sceny walk.
       
       
      Polska premiera filmu ma odbyć się 8 kwietnia 2021 roku.
       
      Czy w kwietniu będziesz oglądać Mortal Kombat? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      188 wyświetleń
    4. Epic Games prezentuje nowe narzędzie „MetaHuman Creator”

      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    5. Hakerzy wystawili na aukcję wykradzione dane firmy CD Projekt Red

      Nie dawno pisaliśmy o tym, że CD Projekt Red padł ofiarą cyberataku - fakt ten potwierdziła sama firma. Cyberprzestępcy dali 48-godzin czasu przedstawicielom firmy na to, aby uiścić należną kwotę okupu, w przeciwnym razie kody źródłowe takich gier jak Gwint: Wiedźmińska Gra Karciania), Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077 zostaną wraz z poufnymi dokumentami.
       
       
      CD Projekt Red odparł jakąkolwiek chęć współpracy, przez co w pierwszej kolejności ujawniono kod źródłowy gry Gwinta. W efekcie kody źródłowe zaczynają wyciekać i są sprzedawane na aukcjach online.
      Jak zauważył użytkownik Twittera vx-underground (dzięki, Toms Hardware), kod źródłowy Gwent: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest pierwszym, który rzekomo pojawił się. Zauważono, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zostały wystawione do sprzedaży na aukcji która się rozpoczęła począwszy od 1 000 000 $. Ostateczna cena za wykradzione kody źródłowe zestawu (wliczając w to kody źródłowe gier i dokumenty) nie jest znana. Kwota, za którą można było od razu kupić wykradzione dane z pominięciem licytacji ustalona była na 7 000 000 dolarów. 
       
      Natomiast organizacja KELA, która zajmuje się na ogół sprawami cyberprzestępczości i śledzeniem Dark Netu twierdzi, że materiały musiały zostać sprzedane po za aukcją. Z pewnością nie była to żadna inna Polska firma, gdyż "Redzi" od razu wypowiedzieli się w sprawie i jasno zadeklarowali, że nie zamierzają i nie będą współpracować z hakerami. Co zasługuje na wielki szacunek, ponieważ specjaliści od cyberprzestępczości podają że, aż 70 procent firm odkupuje swoje dane oraz nie ujawnia tym samym żadnych informacji do opinii publicznej.
       
       
      Toms Hardware poinformował również o znalezieniu wyciekłych plików Gwinta na różnych forach, ale od tego czasu wszystkie zostały usunięte. Natomiast firma CD Projekt Red jeszcze nie odpowiedziałaa na roszczenia dotyczące ujawnionych plików pojawiających się w Internecie.
       
       
      Co sądzisz o cyberataku na CD Projekt Red? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      265 wyświetleń
    6. CD Projekt RED został poddany cyberatakowi, niektóre systemy wewnętrzne zostały naruszone

      Deweloper Cyberpunk 2077, CD Projekt RED, wszedł na Twittera i upublicznił wiadomość, że stał się ofiarą cyberpunktu, który naruszył niektóre „wewnętrzne systemy” studia. Wspomniana partia zostawiła list z żądaniem okupu, ale polskie studio twierdzi, że nie podda się przedstawionym poniżej żądaniom. Atak internetowy jest podobny do tego, na który cierpi firma Capcom - w wyniku którego ujawniono wewnętrzne dokumenty, które wyciekły do sieci.
       
       
      W tweecie CD Projekt RED napisał: „Niezidentyfikowany aktor uzyskał nieautoryzowany dostęp do naszej sieci wewnętrznej, zebrał pewne dane należące do grupy kapitałowej CD PROJEKT i zostawił okup, którego zawartość udostępniamy publicznie. Chociaż niektóre urządzenia w naszej sieci zostały zaszyfrowane, to nasze kopie zapasowe pozostają nienaruszone. Już zabezpieczyliśmy naszą infrastrukturę IT i rozpoczęliśmy przywracanie danych”.
       
      Deweloper nadal bada sprawę włamania, ale na razie twierdzi, że zaatakowane systemy nie zawierały żadnych danych osobowych osób grających w gry wydane przez CD Projekt RED.
       
      Samo żądanie okupu można obejrzeć poniżej.


      Okupujący twierdzi, że ma kody źródłowe Wiedźmina 3: Dziki Gon, Cyberpunk 2077, Gwint: Wiedźmińskiej Gry Karcianej i niewydanej wersji Wiedźmina 3. To może być port PlayStation 5 gry planowanej do wydania w późniejszym czasie. Jeśli obie strony nie mogą dojść do porozumienia, kody źródłowe, o których mowa, zostaną najwyraźniej sprzedane online lub ujawnione „naszym kontaktom w dziennikarstwie gier”. Hakerzy dali programiście 48 godzin na odpowiedź. Jednak CD Projekt RED „nie ustąpi żądaniom ani nie będzie negocjował z cyberprzestępcami”.
      CD Projekt RED podpisuje się stwierdzeniem: „Zwróciliśmy się już do odpowiednich organów, w tym organów ścigania i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także informatyków kryminalistycznych i będziemy z nimi ściśle współpracować, aby w pełni to zbadać incydent."

      0 komentarzy
      267 wyświetleń
    7. Google Stadia zamyka wewnętrzne studia

      Z obozu Google wypływa dziś kilka bardzo interesujących wiadomości, ponieważ ujawniono, że działająca w chmurze usługa Google Stadia zamknęła swoje wewnętrzne studia i nie planuje rozwijać własnych gier.
       
      Wiadomość pojawiła się w raporcie Kotaku i została zweryfikowana przez oficjalne oświadczenie PR Google, wyjaśniające, że firma podjęła decyzję ze względu na związane z nią koszty i aktualny cel marki:
      „Tworzenie najlepszych w swojej klasie gier od podstaw zajmuje wiele lat i wymaga znacznych inwestycji, a koszty rosną wykładniczo. Biorąc pod uwagę nasze skupienie się na rozwijaniu sprawdzonej technologii Stadia, a także zacieśnianiu współpracy biznesowej, zdecydowaliśmy że nie będziemy dalej inwestować w dostarczanie ekskluzywnych treści od naszego wewnętrznego zespołu deweloperskiego SG&E (Stadia Games and Entertainment), poza wszelkimi planowanymi w najbliższym czasie grami”.
       
      W rezultacie doświadczony producent Jade Raymond zdecydował się opuścić firmę, a Google twierdzi, że wykorzysta rok 2021, aby „rozszerzyć wysiłki, pomagając twórcom gier i wydawcom w wykorzystaniu tej technologii platformowej i dostarczaniu gier bezpośrednio do swoich graczy”:
       
      „Widzimy ważną okazję do współpracy z partnerami poszukującymi rozwiązania do gier opartego na zaawansowanej infrastrukturze technicznej Stadia i narzędziach platformy. Uważamy, że jest to najlepsza droga do przekształcenia Stadia w długoterminową, zrównoważoną firmę, która pomaga rozwijać branżę”.
       
      Wygląda na to, że Google Stadia nie planuje zamknięcia się na dobre, ale z perspektywy Xbox'a dzisiejsze wiadomości z pewnością sprawiają, że usługa Project xCloud Xbox wygląda na bardziej kuszącą perspektywę dla fanów gier w chmurze. A dla programistów, którzy niestety nie mają pracy, interesujące może okazać się rozwiązanie,  trafienia w najbliższej przyszłości do jednego z wielu zespołów Xbox Game Studios.
       
       
      A wy korzystaliście już z usług Google'a? Dajcie znać w komentarzach jak wam się podoba młoda platforma od giganta z Kalifornii.

      0 komentarzy
      286 wyświetleń
    8. Nvidia Shield TV dodaje obsługę kontrolerów Xbox Series X

      Masz urządzenie Nvidia Shield? Cóż, wygląda na to, że możesz uzyskać dodatkową funkcję, ponieważ przystawka obsługuje teraz nowe kontrolery Xbox Series X i Xbox Series S.
      Zgodnie z ostatnią aktualizacją oprogramowania układowego, użytkownicy mogą teraz szybko sparować kontroler z systemem telewizyjnym, po prostu aktywując tryb parowania Bluetooth i używając przycisku parowania na górze kontrolera Xbox Series X.
       

      Zaletą tego jest to, że użytkownicy będą mogli grać w gry z PC i Androida za pośrednictwem usługi strumieniowania GeForce Now firmy Nvidia na swoich telewizorach przy użyciu nowych kontrolerów.
       
      Posiadasz Nvidia Shield? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    9. Klient z serwisu eBay zamawia kontroler PS5, otrzymuje pomalowany kontroler od Xbox'a

      Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek zamówić kontroler i otrzymać go na inną konsolę? Pytanie wydaje się być absurdalne, ale wydaje się, że jeden nieszczęsny użytkownik Reddita spotkał dokładnie taki los. Tylko w tym przypadku kupujący otrzymał kontroler nie dość, że od innej konsoli, to jeszcze w unikatowej kolorystyce.
       
       
      Po zamówieniu nowego, błyszczącego kontrolera PS5 z serwisu eBay, użytkownik Reddit crihyde podzielił się końcowym wynikiem tego, co otrzymał, a produkt jest... wątpliwy. Wygląda na to, że wysłano mu kontroler od konsoli Xbox One, który został pomalowany tak, aby przypominać swoim wyglądem oryginalny DualSense od PS5... cóż, pomysł w efekcie okazał się być całkiem ciekawy. Chyba, że taka zmiana pozwala na podłączenie urządzenia do konsoli konkurencji? Hmm... Jak sądzicie?
       
       
      Choć to dziwna próba "oszustwa" to możemy sobie tylko wyobrazić, czy wysłanie samego kontrolera PS5 byłoby tańsze i mniej kosztowne, niż tego na zdjęciu powyżej. Przynajmniej całość tworzy zabawną anegdotę... a sam wpis zdobył już mnóstwo głosów na Reddicie!
       
       
      Co myślisz o tej dziwacznej historii z kontrolerami? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      2 komentarze
      349 wyświetleń
    10. Cyberpunk 2077- na podstawie postępów zespołu spodziewano się gry dopiero w 2022 roku.

      Wygląda na to, że minie dużo czasu, zanim Cyberpunk 2077 w końcu przestanie uderzać w prasę w negatywny sposób, ponieważ Bloomberg opublikował obszerny raport (po angielsku), w którym rozmawiał z deweloperami o kulisach tworzenia gry.
      Jedna z najciekawszych części tego raportu odnosi się do pierwotnej daty premiery Cyberpunk 2077 16 kwietnia 2020 r., Która spowodowała, że niektórzy członkowie zespołu nie tylko drapali się po głowach, a nawet obstawiali, do kiedy gra będzie opóźniona.
      Raport sugeruje, że anulowanie funkcji i „zmniejszenie rozmiaru metropolii Cyberpunka” pomogło później, ale pozostało wiele problemów, a gdy zbliżała się data premiery, „wszyscy w studiu wiedzieli, że gra jest w trudnym stanie” , nawet po tym, jak gra otrzymała złoty certyfikat w październiku.
      Co myślisz o całej sytuacji związanej z Cyberpunk 2077? Czy wolałbyś poczekać trochę więcej czasu i otrzymać w pełni gotowy produkt? Czy jesteś zadowolony z aktualnego wydania? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    11. W grze Microsoft Flight Simulator pojawi się śnieg padający w czasie rzeczywistym

      Microsoft Flight Simulator stał się jeszcze lepszy, ponieważ deweloper Asobo Studio ogłosił, że zaktualizował grę o śnieg padający w czasie rzeczywistym. Całość ma dodać kolejny element fizyki jak w prawdziwym życiu odpowiadający za opady śniegu, będzie ono mieć odzwierciedlane w grze na całym świecie.
      Dołączono do tego wiadomość od zespołu - wspominającą o tym, jak więcej nowych funkcji, aktualizacji i wydań zawartości pojawi się w tym roku do gry Flight Simulator, w związku z dalszą współpracą z fanami.
      „Z niecierpliwością czekamy na nowe funkcje, aktualizacje i premiery zawartości w tym roku i cieszymy się, że będziemy kontynuować naszą pracę razem z wami, naszą społecznością”.
       
      Całość w praktyce możecie zobaczyć w akcji na materiale wideo zamieszczonym poniżej:
       
       
      Microsoft Flight Simulator oficjalnie pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S latem 2021 roku, a od pierwszego dnia będzie dostępny w Xbox Game Pass.
      Czy miałeś już okazję latać w tych chłodniejszych warunkach, czy też czekasz na wydanie konsoli? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    12. Twórca serii Tekken uważa, że jego nowa gra może być najdroższym projektem w historii Bandai Namco

      Podczas noworocznej transmisji na żywo, dyrektor generalny firmy Bandai Namco, Katsuhiro Harada odpowiedzialny za grę Tekken 7, wspomniał, że prawdopodobnie pracuje nad „najbardziej kosztownym projektem rozwojowym” japońskiej firmy w historii.
      Sam Harada nie może nawet uwierzyć, że przełożeni w firmie dali jej zielone światło.
      „Cóż, szczerze mówiąc, myślę, że to może być najbardziej kosztowny projekt rozwojowy w historii Bandai Namco. Myślę, że to niesamowite, że przełożeni firmy go zaakceptowali. Cóż, zatwierdzenie już mamy, po prostu z powodu koronawirusa nie byliśmy w stanie prawidłowo rozpocząć projektu. ”
       
      Chyba dla każdego fana informacja o nadchodzącej nowej części gry Tekken lub pojawienie się nowego wojownika w postaci dodatku DLC byłoby czymś oczywistym (wszak od premiery ostatniej gry minęło już prawie 6 lat), to weteran serii wspomina, że nie myślał, iż kiedykolwiek stworzy grę walki inną niż Tekken. Na uwadze ma również rozwijanie innych gatunków gier, niż tylko te opierające się o sztuki walki.
       
      „Rozwijam inne rzeczy niż gry walki. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek zrobił inną bijatykę poza Tekkenem. Ale na tym etapie nie powiem, czym jest ten projekt, nad którym będziemy pracować”.
       
      Póki co nie ujawniono żadnych szczegółów, ale zważywszy na fakt, że gra ma być najdroższym projektem firmy Bandai Namco może zapowiadać się interesująco.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    13. IO Interactive poszukuje nowych pracowników do pomocy w opracowaniu gry o agencie 007

      Deweloper IO Interactive - najbardziej znany z pracy nad najnowszą serią Hitman i nadchodzącym tytułem Hitman 3 - zatrudnia nowych agentów do pomocy przy opracowywaniu nadchodzącej gry o Jamesie Bondzie, Project 007.
       
      Na oficjalnej stronie dewelopera reklamuje ponad 10 pozycji dla tego konkretnego projektu (naliczyliśmy około 14, łącznie). Są prace od programisty gier, od producenta do starszego artysty postaci. Możesz zobaczyć je wszystkie w linku poniżej.
       
       
       
      Sam projekt będzie pierwszą główną grą o Bondzie od ponad dziesięciu lat i jest opisywany jako „całkowicie oryginalna historia Bonda” - w której James musi zdobyć status 00 w historii pochodzenia.
      Nie ma jeszcze daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że IOI wciąż znajduje się w fazie rekrutacji, nie spodziewaj się, że ten projekt pojawi się w najbliższym czasie.
       
       
      Nie możesz się doczekać powrotu Jamesa Bonda? Odpal komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      279 wyświetleń
    14. Dreamcast Mini - Sega zapowiada kolejną miniaturową konsolę

      Yosuke Okunari - pracownik Sega, który był mocno zaangażowany w wiele ostatnich przedsięwzięć firmy w stylu retro, w tym linię Sega Ages i Mega Drive Mini - zasugerował, że firma może zająć się „Dreamcast Mini” w najbliższej przyszłości.
      Ostatnia ważna wyprawa firmy Sega do świata domowych konsol odbyła się właśnie z konsolę Dreamcast na której gościły takie tytuły, jak Soul Calibur, Crazy Taxi, Shenmue i Skies of Arcadia, choć pomimo silnej sprzedaży w Ameryce Północnej Dreamcast nie mógł wyciągnąć firmy z dziury, w której znalazł się podążając za słabymi wynikami Saturna i wkrótce stało się jasne, że rynek idzie na korzyść nadchodzącego PlayStation 2 od Sony, który w efekcie sprzedał się w oszałamiającej liczbie 155 milionów sztuk, zaś konsola od Segi jedyne 9,13 miliona sztuk.
      W rozmowie z Famitsu w wywiadzie przetłumaczonym przez Roberta Sephazona, współpracownika Nintendo Life, Okunari mówi:
       
      Okunari twierdzi, że nie będą w stanie wypuścić na rynek kolejnej mini-konsoli ze względu na czas, który najwcześniej pojawić się może w przyszłym roku - czyli, innymi słowy, dwa lata po wydaniu Mega Drive Mini. Ze względu na wysokie koszty i czas potrzebny do opracowania kolejnego projektu, Sega wybiera ten, który ma najbardziej realistyczny potencjał odniesienia sukcesu na globalnym rynku.
       
      Nie oznacza to oczywiście, że Dreamcast Mini nie ujrzy światła dziennego, lecz trzeba zwrócić uwagę, że taki SG1000 Mini byłby łatwiejszy z technicznego punktu widzenia, a Master System Mini mógłby być opłacalny, ponieważ Sega niedawno wydała Game Gear Micro, który jest oparty o przenośną konsolę, która ma bardzo podobną architekturę do 8-bitowego rywala firmy Segi, czyli NES.
      Okunari dodaje:
       
      W dzisiejszych czasach emulacja Dreamcasta jest na bardzo zaawansowanym etapie (patrz Redream), więc konkretny system miałby sporo sensu dla rozwijającej się linii minikonsol od Segi - należy dodać, że maszyna jest stosunkowo dobrze znana na całym świecie, pomimo tak niewielkiej sprzedaży liczby jednostek w tamtych czasach.
       
      Osobiście mam nadzieję, że projekt Sega Dreamcast Mini ujrzy światło dzienne, ponieważ chciałbym sobie taką konsolkę położyć obok starszego brata w oryginalnej wersji, która cały czas zajmuje miejsce obok telewizora....

      1 komentarz
      654 wyświetleń
    15. Ten "nielegalny" nowy emulator zamienia Twój telefon z Androidem w Nintendo Switch

      Nie od dziś wiadomo, że system Android jest tak wyjątkową platformą, pozwalającą zamienić nasz smartfon w wybrana starą konsolę. Obok znanych emulatorów konsol zarówno tych stacjonarnych oraz przenośnych, pojawił się kolejny - lecz tym razem stosunkowo młodej konsoli, którą jest Nintendo Switch.
      W Internecie pojawił się nowy emulator, który rzekomo pozwala na uruchomienie gier z Nintendo Switch na urządzeniach z Androidem - ale warto wcześniej przeczytać ten artykuł zanim ruszysz wklepywać stosowne hasło do popularnej wyszukiwarki...

      Emulator jest zdecydowanie bardzo podejrzany, ponieważ posiada spreparowany kod, który pojawia się w sporej ilości plików ze skradzionego emulatora PC Switch firmy Yuzu. I pomimo tego, że ten kod jest objęty licencją GPLv2, to emulator, o którym mowa bazujący na ich kodzie pozostaje zamkniętym źródłem - podaje XDA Developers.
       
       
      Oprócz naruszenia licencji typu open source aplikacji innej firmy, emulator wymaga od użytkowników utworzenia konta i zalogowania się, zanim będzie można z niego korzystać, co różni się od wszystkich innych emulatorów Androida, z których kiedykolwiek korzystałem. Mimo że strona twierdzi, że za emulatorem stoi amerykańskie studio, sama aplikacja jest pełna chińskiego tekstu i niedokładnych tłumaczeń na język angielski.
       
       
       
      Obecnie emulator działa tylko z pewnym kontrolerem, który w obecnej chwili nie jest nawet oficjalnie dostępny, a zamówienia w przedsprzedaży są otwarte już od 100 USD. DRM kontrolera emulatora jest głęboko chroniony za pomocą szyfrowania w czasie wykonywania, programów ładujących klasy niestandardowej i innych środków zapewniających, że aplikacja nie może być używana samodzielnie. To wszystko jest bardzo dziwne i na waszym miejscu podchodziłbym bardzo sceptycznie do tego emulatora. Mimo to istnieją dowody na to, że faktycznie działa, przynajmniej w niektórych grach. Może to być podejrzane, ale fajnie jest zdać sobie sprawę, że Twój Switch może teraz zostać uruchomiony na systemie Android, mimo wszystko radzę podejść do tego tematu sceptycznie i  zostać przy odpowiedniku na PC.

      0 komentarzy
      858 wyświetleń
    16. Zobacz jak oglądać wydarzenie Gamescom na żywo w tym tygodniu!

      Być może nie byliśmy w stanie cieszyć się coroczna prezentacją E3 w tym roku, ale niemiecka impreza Gamescom pomimo kryzysu ekonomicznego związanego z pandemią COVID-19 ma się odbyć, choć w formacie cyfrowym, a nie na żywo.
       
      Wydarzenie będzie trwać przez kilka dni od czwartku do niedzieli i rozpocznie się [początkowo jako Opening Night Live - dwugodzinną ekstrawagancją prezentacją prowadzoną przez Geoffa Keighleya, w ramach, której zaprezentowane zostanie co najmniej 38 tytułów od 18 wydawców.
      Najlepiej nieco złagodzić swoje oczekiwania, ponieważ tylko „niektóre” z nich będą stanowić zapowiedzi nowych gier, ale nadal wygląda na to, że będzie to interesujące wydarzenie, w tym ujawnienie rozszerzenia kampanii DOOM Eternal, możliwe wiadomości dotyczące Age of Empires III : Definitive Edition i aktualizacje szerokiej gamy już zapowiedzianych tytułów.
       
      Pre-Show rozpocznie się dokładnie o 19:30, 27 sierpnia (czwartek), natomiast o 20:00 tego samego dnia odbędzie się główna prezentacja imprezy.
       
       
      Impreza potrwa od 27.08 - 30.08.2020. Mamy nadzieję, że pojawi się coś ciekawego związanego z nadchodzącymi konsolami od Sony i Microsoftu.
       
      Dajcie znać w komentarzach czy będziecie razem z nami oglądali tą imprezę. Kanał wideo pojawi się również na Forum.

      • Gangst3r
      1 komentarz
      489 wyświetleń
    17. EA Access zmieni nazwę na „EA Play” od przyszłego tygodnia

      EA Access zmieni nazwę na „EA Play” od przyszłego tygodniaEA ogłosiło, że zmieni markę swoich subskrypcji EA Access (konsole) i Origin Access (PC), które rozpoczną się w przyszłym tygodniu. 18 sierpnia - nowa nazwa dla obu będzie brzmiała „EA Play”.
      W poście na blogu firma wyjaśniła, że „przeniesienie wszystkich korzyści na jedną markę jest ważnym krokiem w usprawnianiu naszych usług, aby mieć pewność, że członkostwo EA Play jest najlepszym sposobem na grę”.
      Nie zauważysz żadnych zmian w korzyściach członkostwa - usługa dosłownie zyskuje nowy wygląd i nazwę. 
       
       
      Co myślisz o nowej nazwie? Dobry ruch czy zagmatwany? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

      0 komentarzy
      268 wyświetleń
    18. Disintegration. Fuzja strzelanki i strategii oceniona w recenzjach. Zobaczcie zwiastun premierowy

      Disintegration wskoczy na półki sklepowe 16 czerwca. Z wyprzedzeniem możemy zapoznać się z recenzjami tej produkcji.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      374 wyświetleń
    19. Doom 2 jako gra akcji TPP w modzie Eternal Slayer

      Projektant o pseudonimie zheg udostępnił kilka dni temu modyfikację Eternal Slayer do Dooma 2. Mod zmienia kultową strzelankę w grę akcji, w której bohater korzysta z potężnego miecza.
      Energetyczne ostrze rozpoznają wszyscy fani tegorocznej odsłony Dooma. Model postaci też jest wzorowany na tym z wydanej w marcu produkcji id Software.
      Twórca postarał się też o całkiem rozbudowany gameplay. Slayer może skakać i wykonywać szybkie uskoki. Jest też cała lista kombosów do wykonania.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      275 wyświetleń
    20. Gry z NES'a w 3D i VR - nowy emulator dostępny na Steam!

      Czy ktoś z was miał kiedyś ochotę zobaczyć remake klasycznej gry z konsoli NES w 3D lub VR np. Super Mario Bros? Jeśli tak, to teraz jest to możliwe, ale nie za sprawą remake od Nintendo, lecz emulatora rozwijanego od 5 lat przez grupę geodstudio, który własnie pojawił na platformie Steam.
       
       
      3dSen, bo tak brzmi nazwa potrafi uruchamiać klasyki z konsoli NES w pełnym 3D oraz VR. Cieakwą opcją w 3dSen możliwość dowolnego ustawienia kamery podczas zabawy, dzięki czemu można grać chociażby w rzucie izometrycznym. Zobaczcie sami:
       
       
      Na emulatorze w nowej oprawie możemy uruchomić 69 gier. Pośród nich oprócz wspomnianego wyżej Super Mario Bros można znaleźć takie tytuły jak Contra, Donkey Kong, Popeye czy Mappy. Pełną listę znajdziecie poniżej:
       
      Adventure Island Adventure Of Lolo Adventure Of Lolo 2 Adventure Of Lolo 3 Antarctic Adventure Arkanoid Balloon Fight Batman Battle City Battle Kid Bomberman Bubble Bobble Castlevania Chip 'n Dale: Rescue Rangers Circus Charlie City Connection Clu Clu Land Contra Dig Dug Donkey Kong Donkey Kong 3 Donkey Kong JR DrMario Duck Hunt Duck Tales Duck Tales 2 Elevator Action Excitebike Flappy Bird Flappy Bird FPV Galaga Ghosts 'N Goblins Goonies Gyromite Hogan's Alley Ice Climber Journey to Silius Kungfu Legacy Of The Wizard Legend of Kage Legend of Zelda Lode Runner Mappy Mario Bros. Mega Man 1 MegaMan 2 MegaMan 3 Metroid Micro Mages Pacman Pinball Pooyan Popeye Road Fighter Shadow Of Ninja - Kage Shatterhand Snow Brothers Spy Hunter Super Bat Puncher Super Mario Bros. Super Mario Bros. 3 Tetris Nintendo Tetris Tengen TwinBee Urban Champion Wild GunMan Wrecking Crew Yie Ar Kung-Fu Zooming Secretary  
       
       
      3dSen nie jest darmowy i na Steam można go nabyć w niewygórowanej cenie 35,99 złotych (do 9 lipca obowiązuje jednak cena promocyjna w wysokości 32,39 złotych).

      0 komentarzy
      716 wyświetleń
    21. KFConsole - konkurencyjna konsola, która wyśmiewa Sony i Microsoft

      Firma KFC - znana marka fast foodów zapowiedziała… KFConsole!
       
      O KFConsole od znanej marki fast-foodów, ostatnio zrobiło się bardzo głośno w sieci, a to za sprawą dość kontrowersyjnej reklamy, której zadaniem było promowanie ich odrębnej marki - KFC Gaming. Oczywiście KFConsole nie można traktować jako bezpośrednią konkurencję dla PS5 oraz Xbox Series X, a tym bardziej jako typową konsolę. Reklama promująca nadchodzący sprzęt od KFC pojawiła się tuż zaraz po prezentacji Playstation 5 - wojna między producentami to dobra okazja, by wypromować swoją markę na którym KFC chciało skorzystać.
       
       
       
       
      Przejdźmy teraz do kilku informacji dotyczących KFConsole. Kształtem i wielkością przypomina dobrze znany kubełek marki. Producent nie ujawnia dokładnych danych na temat konsoli, ale potwierdza, że będzie w stanie uruchamiać gry z wielu platform w rozdzielczości 4k przy 120kl./sek.
      Najciekawszą opcją jest jednak komora na skrzydełka z kurczaka, która zapewni ciepłe jedzenie każdemu z graczy.
       
       
      Oficjalna prezentacja ma odbyć się 12 listopada 2020. Wtedy dowiemy się więcej na temat czym będzie nadchodzące KFConsole.
       
       
       
       

      0 komentarzy
      297 wyświetleń
    22. GTA 6 powstaje - potwierdza były pracownik studia Rockstar

      GTA 6, a więc kolejna odsłona gangsterskiego cyklu, powstaje co najmniej od 2017 roku - wynika z internetowego CV jednego z byłych pracowników indyjskiego oddziału studia Rockstar.
       
      Bibin Michael to pochodzący z Malezji grafik, który pracował dla kilku zróżnicowanych zespołów. W swoim profilu w serwisie ArtStation ujawnił, że przez pewien okres zatrudniony był u twórców Grand Theft Auto.
       
      Pomiędzy grudniem 2017 roku a kwietniem 2018 roku artysta był członkiem indyjskiego Rockstar Games. Odpowiadał za obrazki koncepcyjne pojazdów, które miały być wzorowane na rzeczywistych odpowiednikach. Maszyny powstawały z myślą o „DLC do GTA 5 i nadchodzącym GTA 6”.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    23. Sekiro - boss: Bezgłowy

      Walka z tym bossem jest opcjonalna. Bezgłowego spotkasz w przejściu pomiędzy regionami: Podzamczem Ashiny a Świątynią Senpou, górą Kongo. Znajduje się on w dość dobrze ukrytej jaskini, do której możesz dostać się dwóch stron:
       
      Dokładne położenie jaskini, w której znajduje się Bezgłowy, zamieściliśmy na powyższych stronach.
       
      Pamiętaj, że jeśli nie chcesz walczyć z Bezgłowym, możesz go ominąć. Po prostu przebiegnij jaskinię, w której się znajduje boss, nie zatrzymując się.
       
      Zwróć uwagę, że ruchu twoje i bossa będą spowolnione. Niezależnie, czy przystąpisz do pojedynku, czy przebiegniesz obok przeciwnika, musisz liczyć się z tym, że wszystkie czynności wykonywane są o wiele wolniej na terenie areny walki z Bezgłowym.



      Bezgłowy to dosyć prosty do pokonania boss, jeśli będziesz trzymał się dwóch najważniejszych zasad.
      Po pierwsze, aby zadać mu obrażenia, musisz użyć Boskiego konfetti. Dopiero wówczas będziesz w stanie zranić bossa. Jest to przedmiot trudny do znalezienia. Czasami wypada on z wrogów, a czasami odnajdziesz go eksplorując świat gry. Na stronie: Sekiro - Boskie konfetti: jak zdobyć, gdzie szukać, miejsca i lokacje zamieściliśmy informacje, dzięki którym szybko zdobędziesz Boskie konfetti.
      Po drugie, musisz zaopatrzyć się w środki uspakajające, dzięki którym możesz niwelować efekt przerażenia. Ataki bossa wywołują strach, który możesz doprowadzić do zgonu. Obserwuj fioletowy pasek (widać go na poniższym obrazie). Jeśli się zapełni, wówczas zginiesz. Dzięki środkom uspakajającym będziesz o wiele mniej wrażliwy na ataki związane z przerażeniem. Pamiętaj, aby regularnie zażywać ten lek, gdyż jego działanie jest czasowe. Gdy przedmiot przestanie działać, weź kolejną dawkę. Środki uspakajające często wypadają z wrogów w rejonie Opuszczonego lochu.



      Jeszcze przed rozpoczęciem walki (tuż przed wkroczeniem na arenę walki z bossem), użyj Boskiego konfetti i środka uspakajającego.
      Następnie pobiegnij do rywala i zasyp go licznymi uderzeniami. Skup się bardziej na ofensywie niż defensywie. Postaraj się maksymalnie wykorzystać efekty związane z Boskim konfetti i środkiem uspakajającym.
      Pamiętaj mimo wszystko o obronie. Staraj się unikać ciosów wroga, gdyż - nawet po sparowaniu ataku bossa - wskaźnik przerażenia wzrasta. Gdy pasek przerażenia będzie niebezpiecznie zbliżał się do końca, użyj środka uspakajającego.
      Boss co jakiś czas lubi znikać i pojawiać się za twoimi plecami. Uważaj wówczas również na atak z czerwonym symbolem.
      Bezgłowy korzysta z ataku dystansowego, jeśli oddalisz się od niego. Rzuca w twoją stronę pnącza (na obrazku powyżej), które - po trafieniu - wpływają na wskaźnik przerażenia. Ucieknij na bok, gdy zobaczysz, że pnącza niebezpiecznie zbliżają się.
      W nagrodę za pokonanie bossa otrzymasz: Wychowanie Ako, przedmiot wielokrotnego użytku, który możesz umieścić w podręcznym ekwipunku. Na pewien czas zwiększa obrażenia żywotności i postury.
       
      Bezgłowy - obejrzyj walkę


       
      [youtube
       



      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      562 wyświetleń
    24. Komiksowe XIII wraca jako remake - premiera 13 listopada

      Firma Microids zapowiedziała remake XIII - komiksowej strzelanki, która pierwotnie ukazała się w 2003 roku nakładem Ubisoftu. Nowa wersja zadebiutuje 13 listopada na PC, PS4, Xbox One i Switch.
       
      Tak jak w oryginale, pokierujemy tytułową Trzynastką - pozbawionym wspomnień żołnierzem, który oskarżany jest o zamordowanie prezydenta Stanów Zjednoczonych. W trakcie kampanii składającej się z 34 poziomów spróbujemy odkryć tożsamość bohatera.
       
      Nie zabraknie walki z przeciwnikami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję. Podczas starć skorzystamy z szeregu zróżnicowanych broni - arsenał obejmie noże do rzucania, karabiny oraz pistolety.


       
      [youtube
       



      Powróci znak charakterystyczny pierwowzoru, czyli komiksowa oprawa graficzna, która oczywiście doczeka się odpowiedniego odświeżenia. Co ciekawe, twórcy określają projekt remakiem, co sugeruje, że zmiany wykroczą poza standardowe podniesienie rozdzielczości.
       
      Za nowe wydanie strzelanki odpowiadają deweloperzy ze studia PlayMagic. To założony w 2014 roku zespół, który siedzibę ma na Malcie - ekipa składa się z 30 osób, zaangażowanych w przeszłości w powstanie między innymi gier z serii Halo, Call of Duty i Total War.

       
      Grafika koncepcyjna z remake'u
      XIII jest adaptacją belgijskiej serii komiksów o tej samej nazwie. Autorami cyklu wydawanego w latach 1984-2016 są Jean Van Hamme i William Vance, a same historie obrazkowe ukazywały się też w Polsce.
       
      Źródło: Blog PlayStation
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      296 wyświetleń
    25. Capcom i zagadkowe wpisy - Resident Evil 3 Remake w drodze?

      Choć nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej zapowiedzi, wiele nieoficjalnych informacji sugeruje, że firma Capcom pracuje już nad Resident Evil 3 Remake. Niedawno wydawca opublikował kilka tajemniczych tweetów, które mogą odnosić się do powstającej gry.
       
      15 kwietnia na Twitterze pojawiło się zdjęcie Jill Valentine - głównej bohaterki Resident Evil 3: Nemezis - wraz z podpisem: „Czy czasem macie wrażenie, że ktoś was obserwuje?”.
       
      Kolejnego dnia Capcom udostępnił następny tajemniczy wpis - tym razem to fotografia Claire z odświeżonej wersji Resident Evil 2. Bohaterka patrzy na sporej wielkości wyrwę w ścianie, a obrazkowi towarzyszy podpis:
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.