Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Jezus w GTA 5, czyli kolejna porcja śmiesznych modów

      GTA 5 Rockstar Editor to świetne narzędzie, które w rękach nie jednego pomysłowego twórcy może zmienić spojrzenie na świat gry. Mody w dzisiejszych czasach są nie odrębną częścią gry. Tym razem w grze zobaczymy Jezusa spuszczającego granaty, witającego się środkowym palcem oraz jeżdżącego niewidocznym pojazdem z naczepom FUCKU - zachęcamy do obejrzenia.
       


      0 komentarzy
      179 wyświetleń
    2. Jak SSD wpływa na wydajność w grach?

      Nowa technologia świetnie zastępuje poprzednią generację "twardzieli", która dominuje głównie pod względem szybkości przesyłania danych.
       
      Instalacja gry na dysku SSD drastyczne zmniejsza czas ładowania, który w nich występuje, a to za sprawą szybkości transferu danych na dyskach SSD (wynoszącą ponad 400 MB/s), która jest znacznie wyższa, niż ta dostępna starych dyskach twardych, gdzie dostarczana prędkość wynosiła ok 170 MB/s.
       
      Oczywiście dysk SSD nie zastąpi nam poprawy jakości w grach ponieważ przy doborze takiego nośnika pamięci ważny jest zarówno moc CPU jak i GPU. Bez nich
       
      Jakość poprawy widoczna jest przy oprogramowaniu np. instalując na nim system Windows zauważymy sporą poprawę w szybkości ładowania systemu od uruchomienia do pulpitu. Na tradycyjnym dysku można trzymać nasze pliki, a na dysku SSD programy, które często uruchamiamy. Poprawa wydajności jest widoczna gołym okiem.
       
       
       
      Jeśli chodzi o zakup to ogólnie zalecamy największy dysk jaki tylko jesteście w stanie kupić. Naszym faworytem jest dysk Crucial MX100 SSD 512GB, którego prędkość zapisu sięga 500 MB/s! W testach jego faktyczna prędkość zapisu wyniosła 474 MB/s a przeniesienie ok 30 GB zajęło aż 191 sekund!
       
       
       
      Najlepszą wydajność dysku z pamięcią zapisu flash osiągniesz na złączu PCIe, ale obecnie takie dyski są bardzo drogie. Dobry dysk znanej marki o pojemności 512 GB to koszt ok. 1500 zł. Dlatego polecam jeszcze poczekać z ich zakupem ponieważ cena wraz z rosnącą konkurencją zacznie szybko spadać.
       
      Jedynie o czym należy pamiętać przy kupnie takiego dysku w porównaniu do tego na złączu SATA jest możliwość obsługi przez Bios nowego standardu jakim jest NVMe. Nowe dyski Intela z serii 750 są szybkie jak cholera, ale wymagają obsługi NVMe, a sprawy komplikują się, gdy jeden z twoich portów PCIe jest używany przez inny komponent. Dlatego polecamy poczekać na nowsze płyty główne, które dadzą nam możliwość korzystania z portów PCIe niezależnie.
       
       
       
      Podsumowując, pomimo, że dyski SSD są bardzo szybkie to inwestycja w wersje SATA, przy obecnych standardach i nowszych grach wydaje się być mało trafna. Moim zdaniem lepiej poczekać na poprawną obsługę dysków poprzez port PCIe, który zagwarantuje najlepszą możliwą prędkość odczytu i zapisu co posłuży nam latami.
       
       

      9 komentarzy
      482 wyświetleń
    3. IO Interactive poszukuje nowych pracowników do pomocy w opracowaniu gry o agencie 007

      Deweloper IO Interactive - najbardziej znany z pracy nad najnowszą serią Hitman i nadchodzącym tytułem Hitman 3 - zatrudnia nowych agentów do pomocy przy opracowywaniu nadchodzącej gry o Jamesie Bondzie, Project 007.
       
      Na oficjalnej stronie dewelopera reklamuje ponad 10 pozycji dla tego konkretnego projektu (naliczyliśmy około 14, łącznie). Są prace od programisty gier, od producenta do starszego artysty postaci. Możesz zobaczyć je wszystkie w linku poniżej.
       
       
       
      Sam projekt będzie pierwszą główną grą o Bondzie od ponad dziesięciu lat i jest opisywany jako „całkowicie oryginalna historia Bonda” - w której James musi zdobyć status 00 w historii pochodzenia.
      Nie ma jeszcze daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że IOI wciąż znajduje się w fazie rekrutacji, nie spodziewaj się, że ten projekt pojawi się w najbliższym czasie.
       
       
      Nie możesz się doczekać powrotu Jamesa Bonda? Odpal komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      279 wyświetleń
    4. Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

      Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
       
      Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
       
       
      Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
       
      Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
       

       
      Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
       
      Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.

      1 komentarz
      294 wyświetleń
    5. Hulk Hogan nie pojawi się w WWE 2K16

      Legendarny zapaśnik Hulk Hogan nie pojawi się w najnowszej części z pod znaku WWE, ze względu na problemy rasistowskie przez co został wyrzucony z WWE oraz gry WWE 2K16 co w efekcie doprowadziło do zerwania kontraktu.

      2K Games potwierdziło informację o usunięciu postaci zapaśnika z gry, ponieważ nie mogli naruszyć praw związanych z ich partnerem jakim jest licencjodawca, czyli federacja WWE.

      Powodem całego zajścia jest nagranie na taśmie, gdzie Hogan skierował zakazane słowa do chłopaka jej córki Brooke. W ujawnionym materiale rasistowskie słowo zostało użyte niejednokrotnie. Hogan osobiście złożył przeprosiny, lecz w tej sprawie złożono już odpowiedni pozew do sądu.

       

      Jednak trzeba pamiętać, gdy jest się celebrytą na taką skalę, to trzeba ostrożnie dobierać słowa

      2 komentarze
      273 wyświetleń
    6. Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

      W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
       
       
      Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
       
      No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

      0 komentarzy
      125 wyświetleń
    7. Halo Inifinite - nieumyślnie wyciekły pliki kampanii

      Z każdym "dużym" wydaniem gry w dzisiejszych czasach zawsze wydaje się istnieć możliwość wycieku.
       
      W przypadku Halo Infinitewydaje się, że 343 Industries mogło sam popełnić ten błąd. Według weterana Halo Josepha Statena, deweloper "nieumyślnie" włączył niewielką liczbę plików kampanii do kompilacji w wersji technical preview.
       
      Teraz ostrzega wszystkich, aby uważali w internecie, aby uniknąć krążących spoilerów:
       
       
      Jak wspomniano, tego typu przecieki mogą całkowicie zrujnować doświadczenie kampanii. Wydaje się, że użycie słowa 'całkowicie' w tym przypadku to nie przesada.
       
      Jak zauważył The Verge - w sieci pojawiło się zdjęcie z ponad 800 liniami tekstu z kampanii w grze. Najwyraźniej dzielą się takimi szczegółami jak podstawowymi opisami fabuły, zwrotami akcji z gry - a nawet zakończeniem.
       
      Innymi słowy, uważaj na to, co czytasz stąd na zewnątrz. Halo Infinite pojawi się jeszcze w tym roku. Jak znaleźć podgląd techniczny dla wielu graczy? Zostaw komentarz w dół poniżej.

      0 komentarzy
      114 wyświetleń
    8. Hakerzy wystawili na aukcję wykradzione dane firmy CD Projekt Red

      Nie dawno pisaliśmy o tym, że CD Projekt Red padł ofiarą cyberataku - fakt ten potwierdziła sama firma. Cyberprzestępcy dali 48-godzin czasu przedstawicielom firmy na to, aby uiścić należną kwotę okupu, w przeciwnym razie kody źródłowe takich gier jak Gwint: Wiedźmińska Gra Karciania), Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077 zostaną wraz z poufnymi dokumentami.
       
       
      CD Projekt Red odparł jakąkolwiek chęć współpracy, przez co w pierwszej kolejności ujawniono kod źródłowy gry Gwinta. W efekcie kody źródłowe zaczynają wyciekać i są sprzedawane na aukcjach online.
      Jak zauważył użytkownik Twittera vx-underground (dzięki, Toms Hardware), kod źródłowy Gwent: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest pierwszym, który rzekomo pojawił się. Zauważono, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zostały wystawione do sprzedaży na aukcji która się rozpoczęła począwszy od 1 000 000 $. Ostateczna cena za wykradzione kody źródłowe zestawu (wliczając w to kody źródłowe gier i dokumenty) nie jest znana. Kwota, za którą można było od razu kupić wykradzione dane z pominięciem licytacji ustalona była na 7 000 000 dolarów. 
       
      Natomiast organizacja KELA, która zajmuje się na ogół sprawami cyberprzestępczości i śledzeniem Dark Netu twierdzi, że materiały musiały zostać sprzedane po za aukcją. Z pewnością nie była to żadna inna Polska firma, gdyż "Redzi" od razu wypowiedzieli się w sprawie i jasno zadeklarowali, że nie zamierzają i nie będą współpracować z hakerami. Co zasługuje na wielki szacunek, ponieważ specjaliści od cyberprzestępczości podają że, aż 70 procent firm odkupuje swoje dane oraz nie ujawnia tym samym żadnych informacji do opinii publicznej.
       
       
      Toms Hardware poinformował również o znalezieniu wyciekłych plików Gwinta na różnych forach, ale od tego czasu wszystkie zostały usunięte. Natomiast firma CD Projekt Red jeszcze nie odpowiedziałaa na roszczenia dotyczące ujawnionych plików pojawiających się w Internecie.
       
       
      Co sądzisz o cyberataku na CD Projekt Red? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      265 wyświetleń
    9. GTA V znalazło się na piątym miejscu pod względem najdroższego produktu cyfrowego

      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      264 wyświetleń
    10. GTA V wyglądające prawie tak samo jak realny świat - to już mozliwe

      GTA V gra z pod szyldu Rockstar już samo w sobie wygląda świetnie i nie raz potrafi zaskoczyć szczegółami lecz nowy nieoficjalny mod do tej gry ma za zadanie zmienić tą postać rzeczy i przedstawić zupełnie nowy i jeszcze bardziej realistyczny świat gry przypominający wyglądem i detalami prawdziwy świat!

      Oczywiście jeśli mowa o detalach to wiadomo, że PeCety daleko przeganiają konsole i biją je na łeb w kwestii możliwości graficznych, ale pomijając ten fakt, należy zwrócić uwagę na to, że gra pojawiła się o wiele wcześniej na konsolach, niż na domowych komputerach, niemniej jednak nie należy zapominać, że to ten drugi ma o wiele lepszy potencjał do modyfikowania gry.

      Jeśli już mówimy o modach to do dnia dzisiejszego można pochwalić się sporą ich ilością, do zwykłych dodatków po modyfikacje tekstur i samego gameplayu.

      Tym razem nie jaki Martin Bergman postanowił przenieść grę na zupełnie nowy poziom i w momencie wydawania modyfikacji zwanej ToddyEnhancer, która przenosi nas w zupełnie nowy wymiar grafiki jaki widzieliśmy do tej pory. Bergman postanowił odświeżyć system graficzny GTA V poprzez przemodelowanie tekstur, odświeżenie Shaderów, wprowadzenie kilku trików w ENB oraz tona zmian w remapowaniu detali.
      Efekt prac Bergmana możecie zobaczyć na filmiku dostępnym poniżej.
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=kHujc-XgtF4]

      Trzeba przyznać, że efekt prac autora nie poszedł na marne i wygląda nie mal identycznie jak realny świat. Oczywiście mod dostępny jedynie na PC, lecz póki co nie ma oficjalnej daty premiery, ale autor zapowiada, że możemy go spodziewać się już niebawem.

      0 komentarzy
      221 wyświetleń
    11. GTA V wygląda bajecznie w wersji na PC

      Rockstar najwyraźniej się postarało i wynagrodziło długie oczekiwanie przez graczy PC ich wersji Grand Thieft Auto V.
       
      Premiera GTA V na PC ma odbyć się już 14 kwietnia, więc pozostało 10 dni! A tym czasem Rockstar podkręca klimat i zamieszcza w sieci najnowsze foto prezentujące ich flagowy tytuł w dopracowanej graficznie oprawie - zmiany obejmują dopracowane tekstury, ulepszone efekty wizualne, czy znacznie większą odległość widzenia. Całość ma pracować w oparciu o 1080p przy pełnych 60 klatach.
       
      Gracze PC muszą wyposażyć swoje maszynki w drogie podzespoły, aby móc się cieszyć pełnym możliwością jakie oferuje gra od Rockstar.
       
      Choć powiedzmy sobie szczerze czy oglądanie gry w takiej jakości nie jest warte każdej złotówki? Jeśli nadal się zastanawiasz to zachęcam do obejrzenia poniższej galerii.
       
      [gallery link=file" ids="5214,5215,5216,5217,5218,5219,5220,5226,5221,5222,5223,5224,5225]
       
       

      1 komentarz
      203 wyświetleń
    12. GTA V - zobacz co potrafią zrobić mody

      Chyba nikt nie przypuszczał takiego obrotu sprawy w związku z modami do tej epickiej gry.  Jednak należy pamiętać, że możliwości modów dostępnych do GTA V od wydania jej na PeCety ograniczają się tylko do fantazji i ludzkiego umysłu. Wystarczy przypomnieć sobie sytuację z poprzednią częścią lub najpopularniejszą do tej pory GTA San Andreas - Zombie Andreas, czyniący z GTA kolejny Dead Rising

       

      Tym razem pewien autor chciał przedstawić co potrafią zrobić z grą mody biorąc do swojego przykładu spadającego Walenia!

       

      Zobacz to w akcji!



      Mod został wykonany na dostępnym do GTA V trainerze Script Hook

       

      1 komentarz
      173 wyświetleń
    13. GTA 6 powstaje - potwierdza były pracownik studia Rockstar

      GTA 6, a więc kolejna odsłona gangsterskiego cyklu, powstaje co najmniej od 2017 roku - wynika z internetowego CV jednego z byłych pracowników indyjskiego oddziału studia Rockstar.
       
      Bibin Michael to pochodzący z Malezji grafik, który pracował dla kilku zróżnicowanych zespołów. W swoim profilu w serwisie ArtStation ujawnił, że przez pewien okres zatrudniony był u twórców Grand Theft Auto.
       
      Pomiędzy grudniem 2017 roku a kwietniem 2018 roku artysta był członkiem indyjskiego Rockstar Games. Odpowiadał za obrazki koncepcyjne pojazdów, które miały być wzorowane na rzeczywistych odpowiednikach. Maszyny powstawały z myślą o „DLC do GTA 5 i nadchodzącym GTA 6”.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    14. GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

      Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
       

       
      Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
       

       
      Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
       
      A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    15. GTA 5 odtworzone w realnym świecie - musisz zobaczyć to wideo!

      GTA 5 jest grą świetną i nie trzeba tego nikomu tłumaczyć. Jej popularność wzrosła do tego stopnia, że pewna grupa postanowiła nakręcić krótki materiał wideo w którym przedstawione są akcje i ujęcia z gry w realnym świecie.
       
      Na krótkim wideo skupiono się na systemie gry oraz kamerach jakie występują w grze. Efekty prac możecie ocenić w komentarzach. Zapraszam do oglądania.
       

       
       
       
      Autorami tego świetnego wideo jest grupa Corridor Digital odpowiedzialna m.in. za inny filmik bazujący na grze (pozwoliłem sobie zamieścić go poniżej).
       


      0 komentarzy
      155 wyświetleń
    16. GTA 5 na bieżni Virtuix Omni i Oculus Rift - zobacz to w akcji!

      Co może być lepszego od grania w GTA V w najwyższej rozdzielczości i detalach? Cóż według nas chyba granie przy użyciu zestawu do "Wirtualnej Rzeczywistości" z kontrolerem w kształcie pistoletu i specjalnej bieżni do poruszania się naszym bohaterem.

       

      Nie potraficie sobie tego wyobrazić? Szczerze ja też nie dopóki nie zobaczyłem tego filmiku:

      https://youtu.be/QZEnjwUqc4M

      Ruchy głowy gracza są śledzone w czasie rzeczywistym przez Oculus Rift, natomiast nad poruszaniem się naszego bohatera odpowiada bieżnia Virtuix Omni.

       

      Cały zestaw składający się z bieżni i okularów jest póki co drogi i szacuje się w granicach 3000zł, ale trzeba przyznać, że gry takie jak GTA V zachęcają do kupna.

      1 komentarz
      285 wyświetleń
    17. GTA 5 “tak”, porno, crappy i szokowanie “nie”. Epic Games Store o grach, które zaakceptuje

      Epic Games Store przejmuje kolejne gry na wyłączność, które zamiast na Steam, wylądują w nowym sklepie mającym ambicje, by stać się realną konkurencją dla Valve.
      Epic Games Store dopiero zaczyna podbój rynku i aby rzeczywiście myśleć o starciu ze Steam, musi znacznie zwiększyć bazę gier. Nie myślcie jednak, że Epic Games leci na ilość. Jak wynika ze słów dyrektora generalnego firmy, Tim’a Sweeneya, liczy się przede wszystkim jakość.
      Epic Games Store i polityka wydawnicza firmy
      Tim Sweeney zaczął od wytłumaczenia – na łamach serwisu PCGamer – że polityka dotycząca Unreal Engine jest totalnie odmienna od polityki przyjętej dla Epic Games Store. Można powiedzieć, że to dwie różne strony medalu.
      Jeśli chodzi o pole, na którym Epic udostępnia twórcom Unreal Engine, można użyć naszych narzędzi do tworzenia wszystkiego, co jest legalne, a my nie możemy zawetować projektu niezależnie od tego, czy uważamy go za kontrowersyjny, czy też nie. Sprawa ma się natomiast inaczej w przypadku Epic Games Store, gdzie firma będzie bacznie przyglądać się treściom.
      Sweeney powiedział, że Epic zastosuje standardy jakości podobne do takich, które stosuje się w odniesieniu do filmów wyświetlanych w kinach. Dodał przy tym, że PC to otwarta platforma i jeśli jakaś gra nie spełni określonych standardów, z pewnością znajdzie sobie inną drogę do klienta.
      – Będziemy mieli standard jakości, który nie akceptuje słabych gier (crappy games) – powiedział szef Epic Games Store. – Jeśli jakiś tytuł jest dobry, pojawi się w naszym sklepie niezależnie od tego, czy jest to produkcja indie, czy też gra AAA. Weźmiemy wszystko do filmu o ratingu R [poniżej 17 lat oglądanie z opiekunem] lub gry z oceną M [17+]. GTA byłoby dla nas w porządku, ale Epic nie będzie rozpowszechniać gier pornograficznych ani programów typu „bloatware” ani efektów kradzieży assetów, ani żadnych innych rzeczy, które mają na celu szokowanie graczy. PC jest otwartą platformą i jeśli jakiejś gry nie rozprowadzimy w naszym sklepie, nadal może ona dotrzeć bezpośrednio do klienta – podkreśla Tim Sweeney.
      Ciekawe, jak taka polityka – odmienna od tej prowadzonej przez Valve – sprawdzi się w praktyce. Epic Games chce uniknąć takich sytuacji, jaka miała miejsce w przypadku Rape Day na Steam, gdzie gra o gwałceniu kobiet została storpedowana przez społeczność i w efekcie nie pojawiła się w sprzedaży.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      337 wyświetleń
    18. GTA 5 - nowy mod zatapia Los Santos - musisz to zobaczyć

      Kuriozalnych modów do gry Grand Theft Auto V ciąg dalszy. Tym razem z ciekawych pomysłów znaleźliśmy kolejny, który... zalewa całe miasto! Tsunami mod zalewa Los Santos stawiając cały dostępny świat GTA V w nowym świetle, choć według mnie lepszą nazwą byłoby Atlantyda Mod.

      Przygotuj się nową przygodę, radzimy zaopatrzyć się w dobrą łajbę oraz butlę do nurkowania, ponieważ czas trochę ponurkować. Mod jest na tyle ciekawy, że warto go wypróbować, ot zobaczyć jak wyglądałoby Los Santos. Zachęcam do obejrzenia prezentacji moda poniżej na filmiku.


      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    19. Gry z NES'a w 3D i VR - nowy emulator dostępny na Steam!

      Czy ktoś z was miał kiedyś ochotę zobaczyć remake klasycznej gry z konsoli NES w 3D lub VR np. Super Mario Bros? Jeśli tak, to teraz jest to możliwe, ale nie za sprawą remake od Nintendo, lecz emulatora rozwijanego od 5 lat przez grupę geodstudio, który własnie pojawił na platformie Steam.
       
       
      3dSen, bo tak brzmi nazwa potrafi uruchamiać klasyki z konsoli NES w pełnym 3D oraz VR. Cieakwą opcją w 3dSen możliwość dowolnego ustawienia kamery podczas zabawy, dzięki czemu można grać chociażby w rzucie izometrycznym. Zobaczcie sami:
       
       
      Na emulatorze w nowej oprawie możemy uruchomić 69 gier. Pośród nich oprócz wspomnianego wyżej Super Mario Bros można znaleźć takie tytuły jak Contra, Donkey Kong, Popeye czy Mappy. Pełną listę znajdziecie poniżej:
       
      Adventure Island Adventure Of Lolo Adventure Of Lolo 2 Adventure Of Lolo 3 Antarctic Adventure Arkanoid Balloon Fight Batman Battle City Battle Kid Bomberman Bubble Bobble Castlevania Chip 'n Dale: Rescue Rangers Circus Charlie City Connection Clu Clu Land Contra Dig Dug Donkey Kong Donkey Kong 3 Donkey Kong JR DrMario Duck Hunt Duck Tales Duck Tales 2 Elevator Action Excitebike Flappy Bird Flappy Bird FPV Galaga Ghosts 'N Goblins Goonies Gyromite Hogan's Alley Ice Climber Journey to Silius Kungfu Legacy Of The Wizard Legend of Kage Legend of Zelda Lode Runner Mappy Mario Bros. Mega Man 1 MegaMan 2 MegaMan 3 Metroid Micro Mages Pacman Pinball Pooyan Popeye Road Fighter Shadow Of Ninja - Kage Shatterhand Snow Brothers Spy Hunter Super Bat Puncher Super Mario Bros. Super Mario Bros. 3 Tetris Nintendo Tetris Tengen TwinBee Urban Champion Wild GunMan Wrecking Crew Yie Ar Kung-Fu Zooming Secretary  
       
       
      3dSen nie jest darmowy i na Steam można go nabyć w niewygórowanej cenie 35,99 złotych (do 9 lipca obowiązuje jednak cena promocyjna w wysokości 32,39 złotych).

      0 komentarzy
      716 wyświetleń
    20. Grand Theft Auto V sprzedało się w 145 milionach kopii od czasu premiery

      Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Grand Theft Auto V dostanie kolejną odświeżoną wersję na Xbox Series X | S oraz PS5 zamiast nowej części, to niedawne wezwanie Take-Two rzuci trochę światła na stan ten rzeczy. Faktem jest, że od czasu premiery w 2013 roku gra zdołała sprzedać 145 milionów egzemplarzy i nadal rośnie dzięki ciągle rozwijanemu GTA Online.
       
      W apelu dotyczącym zarobków Strauss Zelnick - prezes i dyrektor generalny Take-Two, ujawnił gigantyczną liczbę, jaką Grand Theft Auto V udało się osiągnąć od czasu premiery. Zelnick stwierdził nawet, że sprzedaż gry przerosła ich własne oczekiwania.
       
      GTA Online odnotowało również ogromny wzrost w zeszłym roku, po wielu darmowych aktualizacjach, takich jak napad na Cayo Perico. Mimo że gra ma 8 lat, nadal wydaje się, że ma miejsce ogromny wzrost, szczególnie w segmencie gry online.

      Red Dead Redemption 2 wydaje się również pochwalić dobrymi wynikami Take-Two, ponieważ gra sprzedała się na całym świecie w 37 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery w 2018 roku. Podobnie jak GTA Online, komponent gry wieloosobowej Red Dead Redemption 2 wydaje się być prezentując ogromny wzrost, zwłaszcza w ostatnim kwartale, w którym pojawiła się samodzielna premiera internetowego segmentu gry.
      Podczas rozmowy nie było żadnej rozmowy, a nawet wskazówek dotyczących nowego wpisu Grand Theft Auto. Nie znaczy to, że tak się nie dzieje, ale Take-Two wydaje się być całkiem zadowolony z wyników obu wpisów, więc nie byłoby to zbyt zaskakujące, gdyby minęło trochę czasu, zanim zobaczymy kolejny wpis. Bez względu na to, jakie masz stanowisko w sprawie Grand Theft Auto V, nie można zaprzeczyć, że wywarło ono wpływ na rynek gier, a te liczby to potwierdzają.
      Czy jesteś jednym z 145 milionów graczy, którzy kupili kopię Grand Theft Auto V? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    21. Grand Theft Auto V na PC w 7-płytowej edycji

      Grand Theft Auto V na PC pojawi się już za 3 dni, a już wiadomo, że gra w wersji płytowej będzie znajdowała się aż na 7 płytach!
       
       
       
      Rockstar po długim czasie od wydania tego hitu na konsolę Xbox 360 i Playstation 3 wprowadził sporo usprawnień, a w wersji na PC dochodzą jeszcze nowe tekstury, pakiety dodatków, poprawki i całą masę poprawionych animacji co sięga pojemności płycie Blu-Ray.
       
      W rezultacie przy opcji zakupu Grand Theft Auto V na PC w wersji pudełkowej otrzymasz zestaw 7-płytowej edycji widocznej na obrazku poniżej:
       

       
      Oprócz powyższych zdjęć wyciekły informacje na temat ustawień wideo dla graczy posiadających najmocniejsze karty graficzne. Zdjęcia z tymi ustawieniami znajdziemy na stronie PCGAMER.
       
       
       
      Przypominamy, GTA V w wersji na PC pojawi się już 14 kwietnia.

      0 komentarzy
      194 wyświetleń
    22. Grand Theft Auto 5 - nowy patch blokuje mody

      Grand Theft Auto 5 30 kwietnia otrzymało nową poprawkę, która naprawia wiele błędów w grze, ale niestety patch miał również wpływ na mody uniemożliwiając ich działanie. Problem zgłoszony przez serwis GTA5-mods.com ujawnił, że nowa poprawka ma wpływ na działanie Script Hook V co w efekcie uniemożliwia uruchamianie modów.
       
      Rockstar wypuszczając poprawkę chciało uniemożliwić graczom używania modów w wersji online. Jednak Alexander Blade odpowiedzialny za wydanie Script Hook V twierdzi, że jego oprogramowanie jest zrobione tak, aby uniemożliwić graczom uruchamianie modów  podczas rozrywki online, przez co mogliby być narażeni na zbanowanie.
       
      Script Hook V szybko doczekał się poprawionej wersji przez autora Alexander'a Blade'a ponieważ już po 2 dniach wypuścił on kolejną wersję swojego oprogramowania do modowania GTA 5, która działa z najnowszą poprawką gry.

      0 komentarzy
      198 wyświetleń
    23. Google Stadia zamyka wewnętrzne studia

      Z obozu Google wypływa dziś kilka bardzo interesujących wiadomości, ponieważ ujawniono, że działająca w chmurze usługa Google Stadia zamknęła swoje wewnętrzne studia i nie planuje rozwijać własnych gier.
       
      Wiadomość pojawiła się w raporcie Kotaku i została zweryfikowana przez oficjalne oświadczenie PR Google, wyjaśniające, że firma podjęła decyzję ze względu na związane z nią koszty i aktualny cel marki:
      „Tworzenie najlepszych w swojej klasie gier od podstaw zajmuje wiele lat i wymaga znacznych inwestycji, a koszty rosną wykładniczo. Biorąc pod uwagę nasze skupienie się na rozwijaniu sprawdzonej technologii Stadia, a także zacieśnianiu współpracy biznesowej, zdecydowaliśmy że nie będziemy dalej inwestować w dostarczanie ekskluzywnych treści od naszego wewnętrznego zespołu deweloperskiego SG&E (Stadia Games and Entertainment), poza wszelkimi planowanymi w najbliższym czasie grami”.
       
      W rezultacie doświadczony producent Jade Raymond zdecydował się opuścić firmę, a Google twierdzi, że wykorzysta rok 2021, aby „rozszerzyć wysiłki, pomagając twórcom gier i wydawcom w wykorzystaniu tej technologii platformowej i dostarczaniu gier bezpośrednio do swoich graczy”:
       
      „Widzimy ważną okazję do współpracy z partnerami poszukującymi rozwiązania do gier opartego na zaawansowanej infrastrukturze technicznej Stadia i narzędziach platformy. Uważamy, że jest to najlepsza droga do przekształcenia Stadia w długoterminową, zrównoważoną firmę, która pomaga rozwijać branżę”.
       
      Wygląda na to, że Google Stadia nie planuje zamknięcia się na dobre, ale z perspektywy Xbox'a dzisiejsze wiadomości z pewnością sprawiają, że usługa Project xCloud Xbox wygląda na bardziej kuszącą perspektywę dla fanów gier w chmurze. A dla programistów, którzy niestety nie mają pracy, interesujące może okazać się rozwiązanie,  trafienia w najbliższej przyszłości do jednego z wielu zespołów Xbox Game Studios.
       
       
      A wy korzystaliście już z usług Google'a? Dajcie znać w komentarzach jak wam się podoba młoda platforma od giganta z Kalifornii.

      0 komentarzy
      286 wyświetleń
    24. Google Stadia - streamowanie gier w przeglądarce w 4K i 60 FPS

      Podczas dzisiejszej konferencji GDC w San Francisco, Google ujawnił swój nowy projekt streamingu gier, który - trzeba przyznać - nie był jakoś mocno ukrywany przed światem. Krążyły o nim plotki i legendy, ale dopiero teraz w stu procentach wiemy, czym będzie. A będzie niczym innym jak możliwością grania w gry przy pomocy wyłącznie przeglądarki internetowej, na zasadzie jak odbywało się to w testach o nazwie Project Stream, w ubiegłym roku. Bez ściągania, w 4K, w 60 klatkach na sekundę, bez znaczenia jakim sprzętem dysponujemy. Ot jedno "klik" i już jesteśmy w świecie gry. Google zaznacza, że w przyszłości możemy spodziewać się rozgrywki także w rozdzielczości 8K i 120 klatkach na sekundę. Ale po kolei...

      Google Stadia będzie możliwością grania w wymagające sprzętowo gry przy pomocy wyłącznie przeglądarki internetowej dowolnego komputera, smartfona bądź telewizora. Wszystko bez ściągania, w 4K i 60 fpsach.


      O ile Project Stream pozwalał na grę (dokładnie na gameplay w Assassin's Creed: Odyssey) w rozdzielczości 1080p oraz 60 klatkach na sekundę, finalny produkt, to jest Google Stadia, ma oferować zabawę już w 4K. Obecnie celem Google jest nawiązanie współpracy z jak największą liczbą deweloperów, aby dostarczyć możliwie dużej biblioteki gier do streamowania - co ważne - na każdej platformie. Dla zobrazowania, Google przestawił przykładową sytuację, w której oglądamy trailer (bądź gameplay) jakiejś gry na YouTubie, zaś obok znajduje się przycisk z zapytaniem "chcesz zagrać"? Będąc zalogowanym do serwisu YouTube/Google (a więc i do Google Stadia) wystarczy już tylko, że klikniemy we wspomniany odnośnik, a następnie w przycisk Play i rozpoczniemy zabawę. Stadia będzie działać na przeglądarkach internetowych naszych pecetów, na smartfonach, tabletach oraz telewizorach typu Smart TV. Start usługi rozpocznie się jeszcze w tym roku (nie podano szczegółów) i będzie ona początkowo dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, a także "w większości krajów Europy". Czy więc załapiemy się na Google Stadia jako jedni z pierwszych? Tego nie wiadomo.


      Jeśli chodzi o stronę techniczną, Stadia skorzysta z interfejsu graficznego API Open Source Vulkan. Obsługuje również silnik Unreal Engine. Google zaznaczyło przy tym, że Stadia nie jest więc kolejną, fizyczną konsolą, która miałaby konkurować z urządzeniami od firmy Sony czy Microsoft. Będzie to usługa oparta w pełni na chmurze, dlatego też dostępna z tak wielu zróżnicowanych urządzeń. Póki co więc konsoli nie będzie, jednak gigant zaznaczył, że pracuje obecnie wraz z AMD nad urządzeniem będącym "niestandardowym sprzętem dedykowanym Google Stadia". Nie omieszkano zaznaczyć, że urządzenia te będą oferować moc większą, niż konsola Xbox One i PlayStation 4 razem wzięte. Jeśli deweloperzy tak postanowią, będą mogli napisać grę, która będzie działała w systemie crossplay, co pozwoli na rozrywki międzyplatformowe. Stadia bowiem nie zamyka się na takie rozwiązania. Mimo wszystko firma widzi pewne niebezpieczeństwo związane z opóźnieniami, zwłaszcza w grach multiplayer: zawsze osoba grająca w wersji zainstalowanej na komputerze będzie miała przewagę nad tą, grającą w chmurze.


      Dlatego też Google znalazło nieco inne rozwiązanie, niż można by się spodziewać. Mowa o opcjonalnym akcesorium (kontrolerze), które może zmniejszyć niechciane opóźnienia. Kontroler Stadia z obsługą WiFi ma bezpośrednio łączyć się z grą w chmurze, nie zaś z telefonem, tabletem czy telewizorem. Pad ma także wbudowany przycisk przechwytywania i udostępniania sesji gry na YouTubie. Jest też przycisk Asystenta Google, który ma pomóc w uzyskiwaniu wskazówek do gry, bez konieczności jej wyłączania. Ostatecznie wiadomo więc, że Google Stadia uruchomimy na Chromebooku, tablecie z systemem Chrome, smartfonie, a nawet słabym pececie. No i na telewizorze - poprzez Chromecast. Google twierdzi, że wysłał już wspomniany sprzęt dedykowany projektowi do ponad stu studiów deweloperskich. Sam zaś gigant otwiera własne studio, nazwane jako Stadia Games and Entertainment.


      Źródło: Google
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      2 komentarze
      319 wyświetleń
    25. Gogle HP VR Reverb z rozdzielczością 4K w cenie 599 dolarów

      HP oficjalnie zapowiedziało nową wersję swoich gogli VR. Reverb tym razem może zaoferować więcej od konkurencji: obraz 4K (4320x2160 pikseli), co daje 2160x2160 pikseli na jedno oko. Wciąż za mało, by uzyskać krystalicznie czysty obraz (mniej od gogli Primax 8K), ale nieznacznie więcej od Vive Pro (2880x1600 pikseli) i zdecydowanie więcej od Oculusa Go i PlayStation VR. HP Reverb będzie debiutował na rynku już w kwietniu, w cenie 599 dolarów za gogle oraz parę kontrolerów Windows VR. Po HP Windows Mixed Reality Headset (1440x1440 pikseli na oko) to kolejna para gogli, jakie ma w swojej ofercie amerykańska korporacja. Wszystko wskazuje na to, że HP zamierza ugryźć spory kawałek tortu z rosnącego (według szacunków analityków) rynku produktów związanych z wirtualną rzeczywistością.

      HP Reverb to kolejne gogle przeznaczone do wykorzystania w środowisku Windows - lekkie, poręczne, o dobrej rozdzielczości.


      Zastosowana kombinacja soczewek i pary ekranów LCD (2,89”) z odświeżaniem 90 Hz umożliwiła uzyskanie 114-stopniowego pola widzenia – mniej niż w przypadku VRHero 5K Plus, czy Primax 8K lub StarVR, ale nieznacznie więcej od Vive Pro i Samsung Odyssey. Konstrukcja i wygląd gogli HP jest zbliżona do Oculus Rifta, w obydwu przypadkach dostrzeżemy połączone z goglami słuchawki stereofoniczne, w przypadku produktu HP można je zdemontować. HP Reverb doczekał się też wbudowanego mikrofonu i modułu Bluetooth, z którym parowane są kontrolery. Wyróżnikiem rozwiązania HP ma być jednak masa gogli: ok. pół kilograma, co pozwoli nam dłużej cieszyć się rozrywką w wirtualnej rzeczywistości.

      Bezprzewodowe gogle PlayStation VR 2 - Patent zdradza plany Sony


      Dodatkowo, komfort użytkowania HP Reverb podnosi wykończenie elementów stykających się z twarzą – miękkich, łatwych do demontażu. Oprócz edycji konsumenckiej, kosztującej 599 dolarów, HP będzie oferować gogle Reverb w wersji Professional, za 649 USD, różniący się od podstawowego modelu dodatkowym kablem do HP Z VR Backpack oraz wymienną wyściółką gogli, którą można będzie swobodnie umyć. Pod względem rozdzielczości HP Reverb pozostaje w tyle za produktami Pimaxa: 5K+ i 8K, jednak masa gogli HP może okazać się elementem dającym przewagę nowemu produktowi. Rynek VR wycenianego na 34 miliardy dolarów w 2022 roku oznacza, że możemy spodziewać się jeszcze wielu premier gogli, oferowanych przez producentów planujących odkroić swój własny kawałek wirtualnej rzeczywistości. Oby zyski z wciąż kosztownej technologii nie okazały się również wirtualne.

      HTC Vive Focus Plus: mobilne rozwiązanie VR dla biznesu


      Źródło: HP, UploadVR
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      210 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.