Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • 180 posts in this category

    1. Nowy Switch następcą 2DS-a. Co szykuje Nintendo?

      Switch sprzedaje się nad wyraz dobrze. Choć analitycy przewidują zwolnienie sprzedaży lub w najlepszym wypadku zatrzymanie na aktualnym pułapie. Nintendo uważa, że jest w stanie sprzedać jeszcze więcej konsol.

      Nintendo ma wprowadzić w 2019 roku 2 nowe wersje Nintendo Switchów

      Wcześniejsza plotka mówiła o tym, że w tym roku ma pojawić się nowy model Switcha. Ostatnio pisaliśmy za to, że mają być dwa modele. Jeden przeznaczony dla młodszego użytkownika, a co za tym idzie — tańszy. A drugi dla wymagających graczy.

      Serwis Eurogamer dotarł do osoby, która jest obeznana z planami Nintendo i udało się potwierdzić, że plotki nie są wyssane z palca. Nintendo faktycznie szykuje dwa modele. Ten tańszy, przeznaczony dla dzieci, tworzony jest z taką samą myślą jak 2DS. Uproszczony model, wytrzymalsza konstrukcja i niższa cena. EG potwierdził, że ten model będzie oferował jedynie tryb handheld.

      Co z mocniejszą wersją Switcha? Serwis mówi o skoku podobnym, jaki zanotował 3DS przy przejściu na New 3DS-a. Oczywiście do PS4 Pro czy Xboksa One X będzie sporo brakować. Ten model konsoli zaoferuje opcję podpięcia sprzętu do TV przez dock.

      Jak wam widzi się taka opcja?

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      349 views
    2. CD Projekt RED anuluje dedykowaną grę wieloosobową dla Cyberpunk 2077

      Polski deweloper CD Projekt RED zrezygnował ze swoich planów stworzenia gry wieloosobowej dla Cyberpunk 2077. To, co miało być dedykowaną ofertą online, oddzielną od gry podstawowej, teraz będzie stanowić część nowej strategii, którą zespół wdraża, w miejscu, w którym wszystkie jego franczyzy w jednym dniu otrzymają dodatkowy tryb dla wielu graczy. Jest to inicjatywa mocno idąca naprzód, co oznacza, że może istnieć możliwość, gdzie Wiedźmin 4 będzie pierwszym tytułem w przygotowaniu, do którego CD Projekt RED może przyjąć takie podejście.
       
      Wiadomość została potwierdzona w ramach telekonferencji, podczas której prezes i dyrektor generalny Adam Kiciński powiedział: „Wcześniej zasugerowaliśmy, że nasz następny triple-A będzie wieloosobową grą Cyberpunk, ale teraz zdecydowaliśmy się to ponownie przemyśleć. Biorąc pod uwagę nasze nowe, więcej systematyczne i zwinne podejście, zamiast skupiać się głównie na jednym dużym doświadczeniu online lub grze, skupiamy się pewnego dnia na wprowadzeniu trybu online do wszystkich naszych franczyz”.
       
      Kiciński wyjaśnił wtedy, że CD Projekt RED zmienia swoje podejście, aby przyszłe tytuły mogły obsługiwać elementy online. „Pracujemy więc nad określonymi funkcjami, które usprawnią nasze [gry] dla jednego gracza, ale nie pracujemy nad wypuszczeniem następnej gry [jako] wielkiej gry online. Dlatego będziemy ulepszać nasze gry dla jednego gracza za pomocą funkcji online”. Twierdzi, że komponenty sieciowe pracują w studiu już od ponad dwóch lat, a te mechanizmy będą „bardzo ekscytujące dla graczy”, gdy zostaną ujawnione.
       
      „Podkreślmy to tutaj, CD Projekt Red tworzy gry RPG AAA oparte na fabule dla jednego gracza - to się nie zmienia. To, co się zmienia, to nasze długoterminowe podejście do online. Chodzi nam o zapewnienie miejsca, w jakim będziemy odpowiednio przygotowani do wdrażania elementów online, w naszych grach, w których mają one sens. Nie chcemy przesadzić ani stracić naszego DNA dla pojedynczego gracza. Chcemy podjąć przemyślane kroki, aby zbudować solidne możliwości online”.
       
      Anulowanie tego projektu dla wielu graczy może w krótkim czasie przynieść miłą wiadomość dla fanów dewelopera, ale z pewnością wygląda na to, że przyszłe projekty będą miały jakiś komponent dla wielu graczy. Na razie CD Projekt RED wciąż jest zajęty naprawianiem Cyberpunk 2077. Patch 1.2 dał radę z mniejszą liczbą awarii i lepszą wydajnością na PlayStation 5, ale jeszcze znajdzie się kilka błędów, które trzeba będzie naprawić, m.n. wizerunek marki w firmie Sony, której nadal próżno nam szukać w PS Store - już od ponad trzech miesięcy.
       
       
      Jak reagujesz na te wiadomości? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 comments
      278 views
    3. Logo Xbox 360 zostało prawie użyte w oryginalnym Xbox

      Czy wiesz, że firma Microsoft rozważała użycie (wczesnej wersji) logo Xbox 360 dla oryginalnej konsoli Xbox? Dzięki nowemu wirtualnemu muzeum Xbox możemy teraz zobaczyć, jak by to wyglądało w efekcie, a także inne alternatywne projekty.
       
      Na początku tego artykułu możesz zobaczyć dwie wizualizacje loga, z prawej strony okrągły projekt logo Xbox 360 wraz z oryginalnym stylem czcionki pierwszego Xbox'a, chociaż możesz zauważyć, że styl czcionki jest również nieco inny niż wersja ostateczna (logo po lewej stronie).
       
      Na wszelki wypadek przypominamy jak wyglądała animacja i logo konsoli Xbox 360, czyli następcy Xbox'a z 2001 roku.
      Pozostałe dwa alternatywne projekty dostarczone w muzeum są bardzo podobne do powyższego, ale zamiast tego pokazują logo jako sześcian zamiast kuli. Szczerze mówiąc, jesteśmy bardzo zadowoleni z ostatecznego wyboru logo!
       

       
      Jeśli jeszcze tego nie sprawdziłeś, wirtualne muzeum Xbox jest absolutnie pełne takich szczegółów, wraz z mnóstwem zdjęć zza kulis i klipów audio od członków zespołu Xbox opowiadających o swoich wspomnieniach sprzed 20 lat - zachęcamy, bo naprawdę warto zagłębić się w te informacje.
       
      Co sądzisz o tych alternatywnych projektach logo Xbox sprzed 20 lat? Daj nam znać swoje przemyślenia poniżej.

      0 comments
      1,500 views
    4. Firma Microsoft udostępnia wczesne koncepcje systemu operacyjnego dla oryginalnej konsoli Xbox

      Wszyscy pamiętamy kultowy oryginalny interfejs główny Xbox i jego niesamowitą sekwencję wprowadzającą (ta ostatnia jest nadal widoczna dzisiaj z wstecznie kompatybilnymi tytułami na nowoczesnych konsolach), ale Microsoft miał również wiele alternatywnych pomysłów na te.
       
      Kilka przykładów zostało opublikowanych w wirtualnym muzeum Xbox, podzielonych na koncepcje pulpitu nawigacyjnego zatytułowane "BLUR" i "FROG". Istnieje kilka różnych projektów dla każdego z nich i wszystkie są bardzo różne od tego, co ostatecznie zobaczyliśmy.
       
      Są one w rzeczywistości dostępne w formie filmów w muzeum, więc udaj się tam i sprawdź co skrywają, jeśli jesteś zainteresowany. Obejmują one wgląd działania strony sklepu (x-zone) i rankingi.
       
      Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "BLUR" (wideo) Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "FROG" (wideo)   Zachęcamy w szczególności obejrzeć drugi film i przyjrzeć się szczególnie gra tam prezentowanym. Każdy zaznajomiony w temacie z pewnością pozna Grand Tourismo, ale czy kojarzycie Battlebots 2123?   Podoba Ci się wygląd którejkolwiek z tych koncepcji pulpitu nawigacyjnego? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na ich temat poniżej.

      0 comments
      1,001 views
    5. Cyberpunk 2077 jest coraz „bliżej” powrotu do PlayStation Store - twierdzi CDPR

      W bezprecedensowym posunięciu Sony, które wycofało grę Cyberpunk 2077 z PlayStation Store w grudniu ubiegłego roku. W ciągu zaledwie kilku tygodni od daty premiery, dziś mija już całe cztery miesiące, kiedy nie będziemy mogli kupić cyfrowej wersji gry na PS4 (i PS5 dzięki kompatybilności wstecznej). Jednak deweloper CD Projekt Red uważa, że zbliża się do świata, w którym Cyberpunk 2077 może wrócić do sklepu Sony.
      A to głównie z powodu licznych aktualizacji, które gra otrzymała od czasu premiery. Najnowsza z nich, łatka 1.2, zapowiada gigantyczną listę ulepszeń stabilności i poprawek błędów. Z naszych własnych testów wynika, że stan Cyberpunk 2077 na konsolach PlayStation jest wciąż daleki od ideału - ale z pewnością jest lepszy, niż był.
       
      Czy wystarczy jednak, aby Cyberpunk 2077 ponownie pojawił się w PlayStation Store? Cóż, to zależy od Sony. Podczas ostatniej rozmowy z inwestorami CD Projekt Red, wiceprezes ds. Rozwoju biznesu Michał Nowakowski powiedział: „Opublikowaliśmy kilka poprawek. Wczoraj opublikowaliśmy naprawdę dużą i kilka. Każda z nich przybliża nas do powrotu do sklepu PSN”.
       
      „Jednak ostateczna decyzja - musicie to zrozumieć, należy do Sony. Wierzymy, że jesteśmy bliżej niż dalej, ale oczywiście ostateczna decyzja należy do nich, więc poczekajmy i zobaczmy”.
      Zakładamy, że nadejdzie czas, kiedy Sony przywita Cyberpunk 2077 z powrotem w PlayStation Store - ale kto wie, kiedy to się stanie. Możliwe, że patch 1.2 zrobił wystarczająco dużo, ale jak mówi Nowakowski, będziemy musieli poczekać i zobaczyć.
       
      Warto również zauważyć, że natywna wersja gry Cyberpunk 2077 na PS5 nadal widnieje na kartach wydawniczych planowanych na 2021 rok. Jeśli wersja na PS4 do tego czasu nie pojawi się w sklepie, zanim nastąpi oficjalna publikacja odsłony na PS5, będzie to raczej niezręczna premiera.
       
       
      Jak myślisz, kiedy Cyberpunk 2077 pojawi się ponownie w PlayStation Store? Umieść swoje propozycje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      360 views
    6. Policja w Tokio aresztowała mężczyznę za odsprzedaż około 200 konsol i gier

      Wraz z popytem przewyższającym podaż w przestrzeni gier doprowadziło to do wzrostu tak zwanego procederu skalpowania (odsprzedaży po wyższej cenie) i kradzieży, taki przykład pojawił się w japońskich mediach (m.in. Sankei i Kotaku). Ponieważ systemy Switch, a w szczególności PS5, zarówno w tamtym kraju jak i na całym świecie są trudne do zdobycia ze względu na problemy z produkcją półprzewodników wymaganych do produkcji. Sprawa dotyczy pewnego człowieka, któremu powierzono znaczną ilość zapasów do dostawy, sprzedał je prywatnie z zyskiem.
       
       
      Policja w Tokio potwierdziła, że mężczyzna został aresztowany po sprzedaży około 200 konsol i gier. Bezrobotny mężczyzna (japońskie media często podają status zatrudnienia, gdy informują o aresztowaniach) otrzymał towary na dostawy do domu w październiku, ale zamiast tego sprzedał je do sklepów w popularnej dzielnicy Akihabara; wartość towarów wynosiła podobno około 5,8 miliona jenów (około 51 100 USD), a zysk mężczyzny ze sprzedaży wynosił nieco ponad połowę tej kwoty.
       
      To oczywiście przygnębiająca opowieść (kradzieże dostaw były główną historią na całym świecie wraz z premierami konsol PS5 / Xbox Series w zeszłym roku), a mężczyzna podobno przebywał w różnych kafejkach internetowych (gdzie dostępne są kabiny do spania) w Tokio. Cytuje się, że popełnił kradzież z powodu problemów finansowych, ale w dużej mierze wydał zarobki na hazard i wyścigi konne.
       
      Zapasy najnowszych systemów do gier są obecnie bardzo niskie w Japonii (podobnie jak w wielu innych miejscach). Jak widać, każda metoda do szybkiego zarobienia pieniędzy bardzo kusi, nawet gdy jest ona mniej legalna.
       
       
      Choć sami nie popieramy na rynku działań skalperów, to niestety jeśli, sprzedawcy detaliczni nie podejmą odpowiednich kroków w tym temacie to nadal będziemy mieli problem z dostępnością nowy konsol.

      0 comments
      835 views
    7. Phil Spencer świętuje swój siódmy rok bycia szefem działu Xbox

      Phil Spencer, człowiek stojący za zmianą w dziale Xbox w ciągu ostatniego pokolenia, świętuje teraz swój siódmy rok bycia szefem tej marki należącej do firmy Microsoft.
      Jak wszyscy wiemy, początek ery Xbox One był dla firmy mrocznym czasem i wielu fanów zaczęło kwestionować swoją lojalność wobec konsoli. Wszystko wydawało się, że karty były ułożone w stos przeciwko Xboxowi, a każda pomniejsza firma z łatwością rzuciłaby w ręce konkurencji, ale Spencer i jego zespół nie utknęli w pętli czasu przywracając z powrotem nadzieję i powrót do czasów świetności, które mamy teraz.
       
      Od tego czasu wdrożyliśmy kompatybilność wsteczną, gry w chmurze i nie zapominajmy o wspaniałej subskrypcji Xbox Game Pass. Jasne, niektóre decyzje nie zawsze kończą się powodzeniem, ale kłamalibyśmy, gdybyśmy powiedzieli, że Xbox nie ma dziś bardzo silnej pozycji, a duża część tego wynika z przywództwa Spencera i prawdziwej pasji do branży.
      Odpowiadając fanowi na Twitterze, Spencer powiedział, że „nie mógł być bardziej dumny z zespołu; czego nauczyli się i osiągnęli przez lata”, a później dodał, że „naprawdę docenia całą pozytywną energię."
       
      Wraz z premierą Xbox Series X | S, wykupem Bethesdy i wieloma grami własnymi w przygotowaniu, mamy przed sobą świetlaną przyszłość ze Spencer na czele. Mam nadzieję, że za siedem lat nadal będzie szefem!
       
       
      Czy jesteś zadowolony z kierunku, jaki obrał dział Xbox z Philem Spencerem za sterami? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.
       

      0 comments
      582 views
    8. Błąd bezpieczeństwa dał przeglądającym możliwość usunięcia każdego filmu na YouTube!

      Wyobrażacie sobie Youtube bez treści wideo lub z liczbą kilku dziesięciu filmów? Ja też nie. Ale ta apokaliptyczny scenariusz mógł mieć miejsce w rzeczywistości! W zakątku twórcy oprogramowania niejakiego Kamila Hismatullin, który odkrył lukę bezpieczeństwa w YouTube, co pozwoliło mu usunąć dowolny film lub wszystkie z nich, jeśli miałby na to ochotę. Na szczęście, tak się nie stało i nie pozbawił nas tych terabajtów danych (choć podobno miał jakieś myśli związane z kanałem Justin'a Bieber'a), zamiast tego zgłosił błąd do Google i dzięki tej inicjatywie zgarnął 5000 dolarów nagrody.
       
      Odkrycie to wynikało z wprowadzenia w styczniu przez Google programu Vulnerability Research Grants, które oferuje wynagrodzenia pieniężne dla "najskuteczniejszych" w zamian za badania nad potencjalnymi słabościami konkretnych zastosowań. Chodzi o to, aby stanowić zachętę dla przeglądających do raportowania błędów i luk bezpieczeństwa, aby Google mogło je naprawić tak szybko, jak to możliwe.
       
       
       
      Hismatullin po godzinnych badaniach nieoczekiwanie odkrył logiczny błąd, który pozwoli mi usunąć dowolny film na YouTube za pomocą wykonania jednego żądania. Trudno w to uwierzyć, ale z tego co wynika ten błąd był bardzo prosty do wykonania.
       
      Zamieścił nawet instruktażowe wideo jak tego dokonał na... Youtube (zabawne prawda?).
       

       
      "Mimo, że był wczesny sobotni poranek kiedy zgłosiłem problem, to zespół Google odpowiedział bardzo szybko, ponieważ ten błąd mógł stworzyć zupełny chaos w ciągu kilku minut, gdyby znalazł się w złych rękach. Można było wykorzystać tę lukę, aby usuwać użytkowników lub po prostu zakłócić pracę całego serwisu YouTube poprzez usunięcie ogromnej ilości filmów w bardzo krótkim czasie ", pisał. "Naprawili to w kilka godzin, a na koniec Google wynagrodził mnie kwotą w wysokości $ 5k i na szczęście żadne z filmów Bieber'a nie zostały naruszone :D"
       
       
       
      Przedstawiciel YouTube potwierdził, że raport dostarczony przez Hismatullin jest zgodny z doniesieniem.

      0 comments
      236 views
    9. 10 gier na PS3 dostępnych tylko w wersji cyfrowej, które należy kupić, zanim Sony zamknie PS Store

      Cóż, w końcu nadszedł ten czas. Po zeszłym roku, gdy przeprojektowany został sklep internetowy PlayStation, który nie bez powodu "opuścił" kategorie gier PS3 i PS Vita, wielu widziało już pewne znaki od Sony. W zeszłym tygodniu pojawiły się doniesienia o zamknięciu przez Sony zarówno sklepów PS3, jak i PS Vita, a wkrótce potem zostały one oficjalnie potwierdzone. Na szczęście gracze nadal mogą ponownie pobrać swoje istniejące biblioteki, ale właściciele PS3 mają tylko czas do 2 lipca, aby kupić cokolwiek nowego.
       
      Choć nie jest to zaskakujące, z pewnością rozczarowuje, a to masowe wycofywanie oznacza, że żegnamy się z wieloma fantastycznymi grami, które nigdy nie doczekały się fizycznej premiery. Dla każdego, kto chce zdobyć kilka perełek przed nadejściem lipca, przedstawimy kilka najlepszych gier, które nadal są na topie, zanim znikną na zawsze.
      Ostrzegam, że wszystko, co ma PS5 i ponowne wydanie, nie jest tutaj brane pod uwagę, a to wykluczenie dotyczy również wszystkich nadal dostępnych PS1 i PS2 Classics. Jeśli wersje detaliczne istnieją na innych platformach - lub tylko w Japonii bez obsługi w języku angielskim - zostaną one odnotowane. Tak więc, mimo że PS3 zostało jeszcze trochę życia, oto 10 z bardziej znanych gier, które zalecamy wypróbować.
      Bionic Commando Rearmed (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: GRIN
      Data wydania: 14 sierpnia 2008 (USA) / 15 sierpnia 2008 (Wielka Brytania / UE)
      Jedna z wcześniejszych serii Capcom, Bionic Commando pojawiła się po raz pierwszy w 1987 roku, widząc kilka podręcznych kontynuacji, zanim po cichu zniknęła. Pod koniec 2000 roku przeszedł znaczny restart, który rozpoczął się od przerobienia gry na NES z 2008 roku Bionic Commando Rearmed. Stworzony przez Grina, Rearmed zagrał Nathana 'Rad' Spencera z jego bionicznym ramieniem, którego używał jako broni lub do poruszania się po różnych obiektach.
      Walcząc dla Federacji przeciwko nazistowskim Badds, Spencer ma za zadanie zniszczyć broń znaną jako projekt Albatross, ostatecznie stawiając czoła Hitlerowi Przywódcy.
       
      Sprawdził się wyjątkowo dobrze, ale pomimo tego sukcesu, Capcom nigdy nie wydał go fizycznie, być może w wyniku słabej sprzedaży Bionic Commando. Mimo to, Rearmed 2 pojawił się dwa lata później i chociaż fizycznie nie istnieje na PS3, obejmowała go kolekcja Capcom Digital na konsolę Xbox 360.
       
      Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: MercurySteam
      Data wydania: 29 października 2013 (USA) / 30 października 2013 (Wielka Brytania / UE)
      Castlevania zaginęła od jakiegoś czasu. Podczas gdy seria Netflix została odnowiona na czwarty sezon, nie widzieliśmy nowej gry konsolowej od czasu, gdy przyjemny Lords of Shadow 2 z 2014 roku kontynuował zatrzymany teraz restart 3D Konami. Chociaż Bloodstained: Ritual of the Night jest teraz następcą tradycyjnej rozgrywki 2D Castlevanii, Konami zaoferował nam ostatni powrót w 2013 roku z Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD.
      Rozgrywający się po Lords of Shadow, ten side-scroller przedstawił nam podzieloną narrację dotyczącą potomków Gabriela Belmonta. Wcieliliśmy się w Simona Belmonta, Trevora Belmonta i Alucarda. Pomimo dobrych recenzji, edycja HD nigdy nie została fizycznie wydana, a kolekcja Lords of Shadow firmy Konami zawierała ją tylko jako kod kuponu. W związku z tym, jeśli szukasz fizycznej kopii, jedyną opcją jest edycja Nintendo 3DS.
       
      Critter Crunch (PS3)
      Wydawca: Capybara Games / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 8 października 2009 (USA) / 19 listopada 2009 (Wielka Brytania / UE)
      Capybara Games powróciło na PlayStation w zeszłym roku z Below, ale w 2009 roku zyskało sławę dzięki Critter Crunch. Początkowo wydana na telefony komórkowe, ta zręcznościowa gra logiczna przyniosła nowe spojrzenie na Bust-A-Move. Grałeś jako Biggs, puszysty mieszkaniec lasu z dużym apetytem, używając języka do chwytania zwierzątek i kontrolowania łańcucha pokarmowego.
      Twój cel był prosty, nakarmić te stworzenia innymi stworzeniami, aż wybuchną, co zapewniło Biggsowi klejnoty do skonsumowania. Oferując tryb przygodowy i grę kooperacyjną.

      Hard Corps: Uprising (PS3)
      Wydawca: Konami / Developer: Arc System Works
      Data wydania: 15 marca 2011 (USA) / 23 marca 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W ciągu ostatniej dekady Contra przeżyła ciężką jazdę. Pomiędzy Pachislot a zgłoszeniami na urządzenia mobilne, Rogue Corps w 2019 roku stworzył całkowicie okropne doświadczenie, ale w 2011 roku Konami dało nam bardzo zabawny spin-off. Opracowany przez Arc System Works Hard Corps: Uprising jest zarówno prequelem oryginalnej gry, jak i spin-offem Contra: Hard Corps.
      Wcielając się w rolę pułkownika Bahamuta, Uprising zawierał te same mechaniki biegania i broni, których spodziewaliśmy się, pozwalając nam grać w pojedynkę lub w trybie współpracy dla dwóch graczy. Zapewniając bardziej estetykę anime, wielu zauważyło trudną rozgrywkę Uprising i spotkało się z pozytywnym przyjęciem, uważanym za godną ewolucję Contra.
       
       
      House of the Dead 4 (PS3)
      Wydawca: SEGA / Deweloper: SEGA
      Data wydania: 17 kwietnia 2012 (USA) / 18 kwietnia 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Wsparcie SEGA dla House of the Dead nigdy nie zniknęło całkowicie, ale konsole domowe mają chwiejną historię z ich strzelankami kolejowymi o tematyce horroru. Kontynuując House of the Dead: Overkill z 2011 roku, w 2012 roku House of the Dead 4 pojawiło się na PS3 i jest to obecnie jedyny sposób na granie poza salonem gier.
      Rozgrywający się pomiędzy House of the Dead 2 i III, graliśmy jako agenci AMS James Taylor i Kate Green w śmiesznej fabule w stylu filmu B, walcząc z nieumarłymi i powstrzymując światowy atak rakietowy. Ta gra z bronią lekką, oferująca lokalną kooperację dla dwóch graczy, idealnie pasowała do PlayStation Move - nie martw się, obejmuje również obsługę DualShock 3.
       
      inFAMOUS: Festival of Blood (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Sucker Punch Productions
      Data wydania: 25 października 2011 (USA) / 26 października 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W tym momencie każdy fan Sony powinien znać Sucker Punch Productions. Odnosząc wczesne sukcesy z Sly Cooper, a ostatnio z Ghost of Tsushima, w erze PS3 Sucker Punch skupił się wyłącznie na inFAMOUS. Oferując nam przygodę akcji w otwartym świecie, wcieliliśmy się w Cole'a McGratha, kuriera z supermocarstwami elektrycznymi. Pozwolenie graczom na używanie tych mocy do dobra lub zła w ramach systemu karmy stało się hitem.
      Nadejdzie 2011, następna część, a wraz z nią samodzielne rozszerzenie, które wkrótce pojawiło się na rynku i wierzyliśmy, że jest „wspaniałym dodatkiem do serii”. Nazywając ją Świętem Krwi, ta niekanoniczna przygoda zachowała ustawienia inFAMOUS 2, ale nastąpiła po przemianie Cole'a w wampira, usuwając system Karma. Podobnie jak Mirror of Fate HD, Święto Krwi było częścią fizycznej kolekcji inFAMOUS firmy Sony, ale Święto Krwi było dostępne tylko po pobraniu kodu.
       
      Might & Magic: Clash of Heroes HD (PS3)
      Wydawca: Ubisoft / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 12 kwietnia 2011 (USA) / 13 kwietnia 2011 (Wielka Brytania / UE)
      Odkąd pojawił się w 1986 roku, Might & Magic nie widział końca wpisów, ale tylko nieliczne trafiły na PlayStation. Oddział od serii Heroes of Might and Magic, Clash of Heroes firmy Ubisoft zaoferował nam ciekawy spinoff w 2009 roku. Ustawiony 40 lat przed wydarzeniami z Heroes of Might and Magic V, ten wpis przyjął zdecydowanie inne podejście, włączając w to zagadkowa mechanikęw grę RPG, przypominającą Puzzle Quest.
      W tej kampanii, w której uczestniczy pięciu bohaterów, walczyliśmy z Lordem Demonów Azh Rafirem, przywracając pokój w świecie Ashanu. Początkowo wydany z krytycznym sukcesem na Nintendo DS, port HD pojawił się dwa lata później na PS3 i mieliśmy podobnie wysokie opinie, nazywając to „wciągającą strategią RPG, która jest tak głęboka, jak dostępna”. Na szczęście Ubisoft wypuścił fizyczne edycje na DS i PC, więc ta nie znika całkowicie.
       
      PixelJunk Racers: 2nd Lap (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Q-Games
      Data wydania: 13 września 2007 (USA) / 25 października 2007 (Wielka Brytania / UE)
      Seria PixelJunk firmy Q-Games jest trudna do podsumowania. Dzięki zgłoszeniom obejmującym zarządzanie jedzeniem o tematyce zombie, łamigłówki platformowe i obronę wieży, możesz zapomnieć, że zaczęło się to od PixelJunk Racers w 2007 roku. Oferując nam wyścigi samochodów slotowych na 10 różnych torach, Racers oferował zarówno turnieje dla jednego gracza, jak i tryb wieloosobowy offline dla siedmiu graczy.
      Chociaż początkowe recenzje były mieszane, Racers otrzymali w 2010 roku rozszerzoną wersję o nazwie 2nd Lap, która była bezpłatną aktualizacją dla obecnych właścicieli. 
       
      Kolekcja Resident Evil Chronicles HD (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: Cavia
      Data wydania: 26 czerwca 2012 (USA) / 27 czerwca 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Chronicles to ciekawy punkt zwrotny w historii Resident Evil. Chociaż większość spin-offów stworzyła własne historie, te dwa wpisy oferowały powtórzenie głównych gier, zamieniając je w strzelanki z lekką bronią na Nintendo Wii. Zaczęło się od The Umbrella Chronicles z 2007 roku, które obejmowało Zero, Resident Evil i 3: Nemesis z perspektywy Alberta Weskera, a następnie zakończyło się oryginalnym ostatnim rozdziałem.
      Prace szybko rozpoczęły się nad kontynuacją zatytułowaną The Darkside Chronicles, oprawioną jako prequel Resident Evil 4. Ustawione dwa lata wcześniej graliśmy jako Leon S. Kennedy i Claire Redfield, a to opowiadało o wydarzeniach Resident Evil 2 i Code: Veronica. Ostatecznie Capcom przeniósł obie gry na PS3 ze wsparciem dla PlayStation Move. Ta edycja została wydana tylko w Japonii, ale angielskie kopie Wii nadal sprzedają się tanio.
       
      Vandal Hearts: Flames of Judgment (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: Konami
      Data wydania: 21 stycznia 2010 (USA) / 4 marca 2010 (Wielka Brytania / UE)
      Kiedy myślisz o Konami i grach RPG, są szanse, że lepiej znasz Suikoden, niż Vandal Hearts. Zapewniając nam turową taktyczną grę RPG, Vandal Hearts po raz pierwszy pojawiło się w 1996 roku na PS1, a jego kontynuację ukazało się trzy lata później, zanim ucichło. Ponad dekadę później Konami wydało prequel z Flames of Judgment. Po tym, jak grupa bandytów splądrowała twoje rodzinne miasto, nasz bohater i przyjaciele wyruszają, aby odkryć przyczynę, prowadząc do opowieści o wojnie, zdradzie i ratowaniu świata. Nie była to najbardziej innowacyjna gra - również otrzymująca znaczącą krytykę za swój styl graficzny - ale większość zgodziła się, że Flames of Judgment zapewniała dobre wrażenia z gry RPG i dość dobrze ją przyjęto.
       
       
      Na koniec chcielibyśmy również wyróżnić gry takie jak Bomberman Ultra, Galaga Legions DX, Dustforce, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, Trash Panic, After Burner Climax i wiele innych, których nie wymieniono na liście powyżej.
       
      Czy zbierzesz którekolwiek z nich, zanim znikną? Masz faworyta, którego głupio przegapiliśmy? Powiadom nas w komentarzach poniżej!

      0 comments
      351 views
    10. Lista: Wszystkie gry z obsługują 120 kl./s na konsoli Xbox Series X

      Jedną z nowych, fajnych funkcji Xbox Series X (i Xbox Series S) jest możliwość grania w gry z prędkością do 120 klatek na sekundę, co zapewnia nowy poziom płynności działania, jakiego nigdy wcześniej nie było w historii konsol.
       
      Choć szczerze powiedziawszy ten jak już wspomniałem "nowy" system ma pewne zastrzeżenia, a jednym z nich jest to, że aktualnie tylko niektóre tytuły mogą obsługiwać tę funkcję - ogółem 60 FPS jest istotnym priorytetem osiąganym w niemal każdych girach dostępnych na Xbox Series X i Xbox Series S, więc wszystko, co stoi powyżej tej liczby należy traktować jako swego rodzaju bonus.
       
      Tak więc jakie gry do tej pory posiadają pełne wsparcie dla obsługi 120 klatek na sekundę? Przyjrzymy się temu bliżej w dalszej części tego artykułu, którą przygotowaliśmy poniżej...
      Zanim przejdziemy do tego, należy zauważyć, że nie każdy będzie mógł skorzystać z tej funkcji, więc wcześniej odpowiemy sobie na kilka zagadnień, a dokładniej czego potrzebuję, aby grać w gry Xbox Series X przy 120 klatkach na sekundę?
      Na początek i to zdecydowanie potrzebujesz telewizora lub monitora z wyjściem 120 Hz (czasami reklamowanym jako 100 Hz przez sprzedawców w Europie - zapytaj, jeśli nie masz pewności!), Takie telewizory można było już kupić w 2018 roku, lecz popularyzacja tej funkcjonalności na dobre nastąpiła dopiero dwa lata później. Tak więc sporo flagowych modeli telewizorów posiada wsparcie dla częstotliwości odświeżania 120Hz. Najłatwiej jest to sprawdzić w połączeniu z wersją portu HDMI, gdzie takowe modele telewizorów lub monitorów posiadają jedno lub więcej portów HDMI 2.1, ponieważ tylko ten standard potrafi zapewnić odpowiednią przepustowość (48Gbit/s), aby wyświetlać te tryby 120 kl./s z maksymalną jakością obrazu w rozdzielczości 4k.
       
       
      120 FPS to jednak funkcja całkowicie opcjonalna, więc nawet jeśli nie masz dostępu do telewizora lub monitora, który sobie z tym poradzi (a większość konsumentów na razie tego nie zrobi), nadal będziesz mógł cieszyć się tymi grami, na niższej liczba klatek na sekundę choć nadal w połączeniu ze standardem 4k.
       
      Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, polecamy zapoznanie się serwisem HDTVPolska, który poprowadzi was po modelach telewizorów sponsorowanych do gier nowej generacji - https://hdtvpolska.com/gry-w-120hz-w-erze-konsol-nowej-generacji-lista-sprawdz-czy-twoj-telewizor-jest-gotowy/
       
       
      Które gry na konsolę Xbox Series X obsługują 120 kl./s (do tej pory)?
      Xbox Game Pass
      CrossCode Destiny 2 Dirt 5 Gears 5 (Multiplayer) Halo Infinite (Multiplayer) (premiera w 2021) Halo: The Master Chief Collection Minecraft Dungeons New Super Lucky's Tale (poprzez funkcję FPS Boost) Ori and the Will of the Wisps Rainbow Six Siege Sea of Thieves Second Extinction (Kwicień 28, 2021) Star Wars: Squadrons Superhot: Mind Control Delete The Falconeer The Touryst
      Tytuły spoza Xbox Game Pass
      Borderlands 3 Call of Duty: Black Ops Cold War Call of Duty: Warzone Devil May Cry 5 Special Edition ExoMecha (Sierpień 2021) Fortnite JYDGE King Oddball Metal: Hellsinger (premiera w 2021) Monster Boy and the Cursed Kingdom (premiera w 2021) Sierota maszyny (premiera w 2021) Overwatch Rocket League Rogue Company Samurai Shodown Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 WRC 9  
      Co podoba ci się lista gier z obsługą 120 FPS? A może brakuje ci jakiegoś z tytułów, który chciałbyś w niedalekiej przyszłości zobaczyć w 120kl./s przy rozdzielczości 4k? Podziel się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzach poniżej.

      0 comments
      290 views
    11. Sześć klasycznych gier SEGA AGES trafi na Nintendo Switch

      SEGA zrobiła niespodziankę wszystkim entuzjastom retro grania, zapowiadając konsolę MedaDrive Mini. Ta trafi do sprzedaży już we wrześniu bieżącego roku.

      MegaDrive Mini w sprzedaży od września. Znamy cenę i gry

      To jednak nie koniec dobrych informacji! Na Nintendo Switch pojawi się sześć nowych, klasycznych gier z serii Sega Ages! 

      Podczas SEGA Fes 2019, firma zdradziła, że na hybrydową konsolę zmierzają takie tytuły jak: 

      SEGA AGES: Puzzle & Action: Ichidant-R
      SEGA AGES: Shinobi
      SEGA AGES: G-LOC AIR BATTLE
      SEGA AGES: Fantasy Zone
      SEGA AGES: Herzog Zwei
      SEGA AGES: Wonder Boy In Monster Land

      Dla tych, którzy nie wiedzą, Sega Ages to projekt, który ma na celu tworzenie remaster'ów dawnych gier z gatunku arcade i wypuszczanie ich na konsole najnowszej generacji. Tak, jak w tym przypadku na Nintendo Switch. 

      Na ten moment, szczegóły takie jak data premiery i cena nie są znane, ale zdaje się, że w ciągu najbliższych dni powinniśmy móc je poznać. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      342 views
    12. Cyberpunk 2077 Patch 1.2 działa znacznie lepiej na Xbox One X oraz PS4 Pro, lecz są zastrzeżenia

      CD Projekt RED zapowiadał dużą łatkę Cyberpunk 2077 w wersji 1.2 jako dużą i jak zauważyliśmy w naszych doświadczeniach na PlayStation 5, bez wątpienia poprawiła ona wrażenia z gry. A co z konsolami Xbox One X oraz PS4 Pro? Cóż, pełna analiza została przesłana przez Digital Foundry i najważniejsze jest to, że jest dużo, dużo lepsza - ale są pewne zastrzeżenia.
      Publikacja donosi, że chociaż liczba klatek na sekundę z pewnością nie jest idealna na mocniejszych wersjach konsol ostatniej generacji, to teraz trzyma się znacznie bliżej docelowego poziomu 30 klatek na sekundę - nawet w trudnych obszarach, takich jak rynki. Haczyk polega na tym, że polski deweloper od razu odrzucił strumieniowanie zasobów, aby to osiągnąć, co oznacza, że wiele obiektów i materiałów po prostu się nie pojawia, gdy działasz zbyt szybko w dużym otoczeniu.
       
      Kompromis, który zastosowano oznacza, że szczegóły scenerii, takie jak krzesła lub tablice reklamowe, są ukryte, chyba że zatrzymasz się i zaczekasz, aż się załadują. W zależności od tego, jak szybko się poruszasz, gra może w ogóle ich nie przesyłać. Oczywiście wydanie i tak cierpi z powodu pojawiania się licznych błędów i to na wszystkich konsolach, więc być może to nie koniec świata - a znacznie poprawiło wydajność na poprzedniej.
       
      Niestety, na standardowych konsolach, czyli Xbox One S oraz PS4, gdzie liczba klatek na sekundę spada wszędzie i w efekcie wygląda mniej więcej tak samo jak podczas premiery. Digital Foundry donosi, że wprowadzono drobne ulepszenia w kluczowych obszarach, takich jak sekwencja pościgu na początku gry, która zyskuje kilka dodatkowych klatek - ale ogólnie nie jest wystarczająco dobra wiadomość. Oprócz kilku drobnych zmian posiadacze słabszych wersji konsol póki co muszą pogodzić się z klatkującym Night City i ohydnymi teksturami.
       
      Zważywszy na powyższe fakty jakie wyciągnęliśmy z tego wnioski? W najbliższym czasie nadal nie możemy sobie wyobrazić powrotu gry do PS Store, która ciągle boryka się z problemami wydajności nawet na PS4 Pro...

      0 comments
      356 views
    13. RAGE 2 na wybuchowym zwiastunie. Gra zapewni dużo frajdy

      RAGE 2 wyląduje na półkach sklepowych już 14 maja. Gra pozwoli nam dość swobodnie eliminować przeciwników, a najlepszym potwierdzeniem tych słów jest poniższy zwiastun. Główny bohater może skorzystać ze specjalnych mocy oraz gadżetów, by w efektowny sposób pozbyć się rywali.

      Pokaz broni na nowym gameplayu z RAGE 2

      W najnowszym zwiastunie RAGE 2 usłyszycie głos Tima Kitzrowa, którego możecie kojarzyć z NBA JAM – to on wypowiedział magiczne „BOOMSHAKALAKA”! Twórcy zapowiedzieli wrzucenie głosu mężczyzny do shootera – wystarczy wpisać tajny kod, by usłyszeć charakterystyczne słowa.

      Jest to pewnie żart z okazji Prima Aprilis, jednak akurat w tym wypadku nie możemy specjalnie narzekać, ponieważ deweloperzy pozwalają spojrzeć na kawał przyjemnego materiału – RAGE 2 zapowiada się wybuchowo.

      Pewnie nie każdemu spodoba się takie podejście do strzelanki, jednak sympatycy rodzimego Bulletstorm muszą ładować kontrolery, ponieważ RAGE 2 może zapewnić sporo przyjemnej zabawy.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=1DPIyWyFWvU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      387 views
    14. Team Sonic Racing na nowym, klimatycznym zwiastunie

      Sega ma w zwyczaju hucznie promować swoje produkcje. Tak jest też w przypadku najnowszej gry o Niebieskim Jeżu. Ostatnio dostaliśmy pierwszy z dwóch odcinków kreskówki Team Sonic Racing, która ma reklamować nadchodzący projekt szerszej społeczności. 

      Team Sonic Racing reklamowany komicznym filmem animowanym

      Dziś, na kanale Sonic the Hedgehog, na YouTube, pojawił się zwiastun nadciągającej gry wyścigowej. Możemy na nim zobaczyć wiele ciekawych elementów, które zaoferuje Team Sonic Racing.

      W grze dostaniemy możliwość zmiany wyglądu naszych pojazdów. Wachlarz przeróbek wydaje się bardzo szeroki. Co więcej, modyfikacje wpłyną na statystyki samochodu, a nie tylko jego wygląd zewnętrzny. Zwiastun sugeruje także, że oprócz standardowych wyścigów, czekają nas różne wyzwania. 

      Gra została zapowiedziana w zeszłym roku, a pod jego koniec przesunięta o kilka miesięcy. Z perspektywy czasu wydaje się to dobrą decyzją ze strony twórców, ponieważ ostatnie zapowiedzi wyglądają niezwykle obiecująco i klimatycznie. 

      Team Sonic Racing ma być konkurencją dla świetnego Mario Kart, więc poprzeczka wisi bardzo wysoko. Gra zadebiutuje na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC już 21 maja bieżącego roku. 

      [youtube

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      347 views
    15. E3 2021 już potwierdzone - pojawią się takie firmy jak Nintendo, Xbox, Capcom...

      Stowarzyszenie zajmujące się oprogramowaniem rozrywkowym ogłosiło swoje plany na tegoroczne targi E3 (Electronic Entertainment Expo), ujawniając, że na pokładzie jest już kilku głównych wydawców - w tym Microsoft Xbox oraz Nintendo (póki co brak odpowiedzi ze strony Sony, choć o ich obecność nie będziemy musieli się martwić).
      „Przeobrażona na nowo, całkowicie wirtualna” wersja targów E3 wystartuje od soboty 12do wtorku 15 czerwca. ESA twierdzi, że „programiści będą prezentować najnowsze wiadomości i gry bezpośrednio fanom na całym świecie” co w dobie obecnej pandemii sugeruje, że będą to wyłącznie transmisje na żywo, które będą dostępne dla wszystkich za darmo.
       
      Co do wydawców, którzy już się zapisali? Oto pełna lista do tej pory:
       
      Wydawcy gier na targach E3 2021
      Xbox
      Nintendo
      Capcom
      Konami
      Ubisoft
      Take-Two Interactive
      Gry Warner Bros.
      Koch Media
      ... i więcej w przyszłości!

      Stanley Pierre-Louis, prezes i dyrektor generalny ESA, podzielił się następującymi informacjami w komunikacie prasowym:
      „Przez ponad dwie dekady targi E3 były głównym miejscem prezentacji tego, co najlepsze w branży gier wideo, jednocześnie jednocząc świat poprzez gry. Tegoroczne targi E3 przekształcamy w bardziej integracyjne wydarzenie, ale nadal będziemy starać się podekscytować fanów dużymi nowościami i okazjami, które sprawiają, że to wydarzenie pozostanie nieodzownym centrum gier wideo”.
       

      Podczas gdy E3 2021 będzie wydarzeniem tylko online, ESA ma nadzieję, że powróci do fizycznej scenerii już w 2022 r.
       
      Nie możesz się doczekać powrotu E3 do normalnego wydarzenia? Czy tęskniłeś za tym w zeszłym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 comments
      521 views
    16. Już dziś można pobierać pliki od GTA V dla PC

      Ci, którzy złożyli swoje zamówienia pre-order na GTA 5 w wersji na PC przez Steam mogą rozpocząć przed premierowe pobieranie gry już dzisiaj.
      Rockstar ogłosił, że pre-pobieranie GTA 5 na PC rozpocznie się już dziś. Każdy, kto wstępnie zamówił grę w Rockstar Warehouse będą mogli pobrać pliki gry w pewnym momencie już dziś.
       
      Deweloper nie określił czasu, kiedy to pliki będą gotowe do pobrania, ale zapowiedział, że będzie na bieżąco aktualizować tę informację, gdy te staną się dostępne.
       
       
       
      Nie wiemy, jak duża będzie gra, ale strona Steam poprosi o uwolnienie ok 65 GB miejsca. Wielkości gier podane na stronach Steam w większość są zazwyczaj :nieco większe", niż rzeczywisty ich rozmiar do pobrania.
      GTA 5 pojawi się 14 kwietnia na PC.

      0 comments
      300 views
    17. Asystent Google odpowiada na pytania o Wiedźminie - również głosem Geralta

      Asystent Google - aplikacja ze sztuczną inteligencją, która zadebiutowała w Polsce 16 stycznia - potrafi od teraz odpowiadać na pytania o Wiedźminie. Opcji jest na chwilę obecną niewiele, ale CD Projekt Red zachęca do przesyłania propozycji.
       
      Program reaguje na pytanie „Kim jest Wiedźmin?” oraz zaproszenie - „Zagrajmy w Gwinta”. Oprócz standardowego dla aplikacji głosu usłyszymy również Jacka Rozenka, który wcielił się w Geralta w grach polskiego studia.
       
      „Biały Wilk, który ponoć nadszedł od Północy” - mówi Asystent Google, słysząc wspomniane pytanie. „Mam nadzieję, że to nie było twoje ostatnie życzenie” - dodaje Wiedźmin.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      312 views
    18. The Division 2 powiększone. Ubisoft przedstawia nowości i uczy gry

      Tom Clancy's The Division 2 to kolejna produkcja Ubisoftu, która będzie rozwijana przez wiele miesięcy po premierze. Twórcy tym razem nie będą dzielić społeczności i wszystkie stworzone dodatki będą dostępne za darmo.

      The Division 2 - poradnik do gry. Wszystko, co musisz wiedzieć o grze Ubisoftu

      Dzisiaj rozpoczyna się prawdziwa zabawa w Tom Clancy's The Division 2. Ubisoft udostępnił pierwszą aktualizację zatytułowaną „Inwazja: Bitwa o Waszyngton”, dzięki której zainteresowani mogą sprawdzić swoje umiejętności podczas walki o nową fortyfikację.

      Tak prezentują się wszystkie nowości:

      Gracze zmierzą się z nowym wyzwaniem w Tidal Basin, nowej fortecy zajętej przez frakcję Czarnych Kłów. Tidal Basin jest siedzibą jednych z najpotężniejszych przeciwników w grze, którzy na pewno nie poddadzą się tak łatwo.
      Po zaliczeniu fortecy Tidal Basin, gracze będą mogli awansować na 5. poziom światowy i odblokować możliwość zdobycia wyposażenia na poziomie 450-500.
      „Inwazja: Bitwa o Waszyngton” wprowadza nowy heroiczny poziom trudności, gwarantujący najcięższe jak dotąd wyzwania.
      Po osiągnięciu 5. poziomu światowego, wprowadzone zostaną cotygodniowe inwazje, podczas których Czarne Kły przejmą kontrolę nad wybranymi misjami głównymi i fortecami w całym mieście. Aktywności te trudniej zaliczyć, ale przynoszą one też lepsze łupy i wyposażenie.
      Gracze mogą teraz korzystać z dwóch nowych egzotycznych rodzajów broni, Plagi i Nemezis, a także z trzech nowych zestawów wyposażenia: Prawdziwego Patrioty, Zaszytego i Aktualnej Dyrektywy.
      W ramach aktualizacji, wszyscy gracze otrzymają także dostęp do nowej mapy PVP, Fort McNair.
      Pojawi się też wydarzenie strojów Inwazji, które pozwoli agentom zebrać kostiumy inspirowane wrogimi frakcjami, a także nowe maski i skórki broni.
      Operacja Dark Hours jest najtrudniejszym ze wszystkich wyzwań: to ośmioosobowy najazd , który sprawdzi zdolność do współpracy w ramach oddziału w przypadku nawet najbardziej doświadczonych agentów. Premiera już 25 kwietnia.
      W późniejszej aktualizacji agenci zyskają szansę odblokowania zupełnie nowej specjalizacji.

      Ubisoft podkreśla, że to nie koniec atrakcji. Jeszcze w tym roku zagramy w trzy kolejne epizody, które w znaczący sposób rozbudują Tom Clancy's The Division 2:

      Epizod 1, Peryferia Dystryktu Kolumbia: Ekspedycje, który pojawi się latem 2019 r., zabierze graczy na przedmieścia Waszyngtonu i pozwoli im walczyć o wyzwolenie miasta w dwóch dodatkowych misjach głównych. Będzie on zawierać także nowy tryb gry, w którym trzeba będzie zbadać los zaginionego konwoju, po drodze mierząc się z niespodziewanymi zagrożeniami;
      Epizod 2: Pentagon: Ostatni Zamek, który pojawi się jesienią 2019 r. i zawierać będzie dwie dodatkowe misje główne, w których agenci będą musieli szturmować Pentagon i ujawnić tajemnice kryjące się pod jednym z najbardziej kultowych miejsc w USA;
      Epizod 3, który pojawi się zimą 2019 i zamknie pierwszy rozdział historii The Division 2 oraz przetrze szlak dla dalszej zawartości.

      Na zakończenie możecie spojrzeć na trzy materiały. Ubisoft ponownie uczy graczy i przedstawia podstawowe informacje dotyczące swojego najnowszego projektu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=L4qWoqFiqtQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=bcElwD_GqaQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=ftI7FoWweoU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      427 views
    19. Resident Evil 2 Remake. Nowe DLC daje dostęp do zablokowanych ścieżek fabularnych

      Resident Evil 2 (2019) notuje spektakularne wyniki sprzedażowe, a gracze wciąż zachwycają się poziomem gry. Capcom, odpowiadając na prośby fanów, cały czas rozwija remake kultowego tytułu. Najnowsze DLC skierowane jest dla mniej cierpliwych graczy. 

      Resident Evil 2 Remake ze świetnymi wynikami na Steam

      Twórcy postanowili wyjść naprzeciw graczom i udostępnili nowe, płatne DLC, którego zakup odblokowuje wszystkie dostępne nagrody za postępy w grze. Zaliczają się do nich: 

      Extra Mode - "The 4th Survivior"
      Extra Mode - "The Tofu Survivor"
      Unikalny kostium
      Bonusowa broń
      Grafiki koncepcyjne
      Modele

      Najciekawsze w zestawieniu są dwa tryby, "The 4th Survivor" i "The Tofu Survivor". Dostęp do pierwszego z nich otrzymywaliśmy po uporaniu się z głównymi liniami fabularnymi (Leona oraz Claire). Drugi odblokowywał się po przejściu tego pierwszego. 

      Rozszerzenie "All In-game Rewards Unlock" pozwala zaoszczędzić czas i daje możliwość sprawdzenia obu bonusowych ścieżek bez konieczności ukończenia głównej fabuły. W momencie pisania tego newsa oceny DLC są bardzo pozytywne. 

      Cena za "All In-game Rewards Unlock" wynosi $4.99 (około 23 zł) i jest już dostępna do kupienia na wszystkich platformach. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      365 views
    20. Twórca God of War twierdzi, że Sony będzie miało odpowiedź na Xbox Game Pass

      Usługa subskrypcji Xbox Game Pass firmy Microsoft bez wątpienia miała niesamowity rok, dodając pokroju EA Play, ogromnej partii gier Bethesda i niezliczonych tytułów AAA, nie wspominając o pojawieniu się Xbox Cloud Gaming.
      Już w listopadzie Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation ma odpowiedź na sukces Xbox Game Pass, który od dłuższego czasu towarzyszy graczom konkurencji. A teraz twórca God of War David Jaffe również udzielił kilka informacji w wywiadzie dla Video Games Chronicles dotyczących nowych planów Sony na temat subskrypcji PS+.
      Jaffe, który był reżyserem dwóch pierwszych gier God of War, a także współtworzył serię Twisted Metal na PlayStation, przyznał, że nie wie, jak dokładnie będzie wygląda ta "odpowiedź", więc nie był w stanie podać więcej szczegółów jak na razie.
       
       
      Należy też wspomnieć o tym, że jeszcze w poprzednim roku na kilka miesięcy przed premierą PS5 Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation "nie będzie zmieniać aktualnego kierunku na poczet wprowadzania nowych wydań do aktualnego modelu subskrypcji" , dodając, że "dla nas, [to] po prostu nie ma sensu."
       
       
      Jak myślisz, jak Sony zareaguje na sukces Xbox Game Pass? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 comments
      221 views
    21. GTA V znalazło się na piątym miejscu pod względem najdroższego produktu cyfrowego

      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       

      0 comments
      357 views
    22. Activision podaje wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. 2 mln w 10 dni

      Jak poinformowało Activision, Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w liczbie 2 mln egzemplarzy (liczba uwzględnia również pobrania ze sklepów cyfrowych). Wynik ten najnowszej grze From Software udało się wykręcić w 10 dni.

      Sekiro: Shadows Die Twice. Sony wybrało najładniejsze zrzuty ekranowe graczy

      Cytowana w komunikacie prasowym przedstawicielka Activision Michelle Fonseca powiedziała:

      Sekiro: Shadows Die Twice wprowadza coś niezwykle wyjątkowego i unikatowego do portfolio Activision. Współpraca z From Software, by móc przedstawić nową markę graczom z całego świata, była honorem.

      Fani uczynili premierę Sekiro: Shadows Die Twice jedną z najbardziej niesamowitych w tym roku. Gra poradziła sobie dobrze na wszystkich platformach, w tym na PC, i jesteśmy bardzo zadowoleni ze wsparcia zarówno graczy, jak i krytyków. To wielka satysfakcja widzieć radość fanów pokonujących kolejne wyzwania.
      Jak widać, Fonseca określiła Sekiro jako "markę", co oznacza, że Activision może planować jej dalszy rozwój (furtkę kontynuacji otwiera zresztą jedno z zakończeń).

      Co więcej, gra cieszyła się też dużą popularnością na serwisie Twitch. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery streamy z Sekiro oglądano przez 1,1 mld minut.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=aUnEezrBFoA]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      380 views
    23. Wyprzedaż gier Capcomu w Humble Store

      Na Humble Store wystartowała promocja gier Capcomu, w której znajdziemy m.in. przecenione Monster Hunter World. Przeceny sięgają w niektórych przypadkach aż 80%. Wyprzedaż potrwa do 19 kwietnia.

      6 nowych gier w Origin Access

      Poniżej znajdziecie najciekawsze tytuły z wyprzedaży Capcomu na Humbe Store:

      Monster Hunter World - 39,59 euro
      Okami HD - 13,99 euro
      Residen Evil 7 Biohazard - 19,49 euro
      Ducktales: Remastered - 1,64 euro
      Mega Man Legacy Collection - 5,99 euro
      Devil May Cry HD Collection - 19,79 euro
      Remember Me Complete - 6,19 euro
      Dead Rising - 5,99 euro
      Strider - 4,49 euro
      Street Fighter X Tekken - 5,59 euro
      DMC: Devil May Cry Complete - 9,99 euro

      Pełna oferta w Humble Store

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      286 views
    24. Grand Theft Auto V na PC w 7-płytowej edycji

      Grand Theft Auto V na PC pojawi się już za 3 dni, a już wiadomo, że gra w wersji płytowej będzie znajdowała się aż na 7 płytach!
       
       
       
      Rockstar po długim czasie od wydania tego hitu na konsolę Xbox 360 i Playstation 3 wprowadził sporo usprawnień, a w wersji na PC dochodzą jeszcze nowe tekstury, pakiety dodatków, poprawki i całą masę poprawionych animacji co sięga pojemności płycie Blu-Ray.
       
      W rezultacie przy opcji zakupu Grand Theft Auto V na PC w wersji pudełkowej otrzymasz zestaw 7-płytowej edycji widocznej na obrazku poniżej:
       

       
      Oprócz powyższych zdjęć wyciekły informacje na temat ustawień wideo dla graczy posiadających najmocniejsze karty graficzne. Zdjęcia z tymi ustawieniami znajdziemy na stronie PCGAMER.
       
       
       
      Przypominamy, GTA V w wersji na PC pojawi się już 14 kwietnia.

      0 comments
      262 views
    25. Rekord czasowy w grze Super Mario Bros. pobity od lat!

      Jeśli śledzisz scenę gier retro na Twitchu, prawdopodobnie spędzasz przyzwoitą ilość czasu na oglądaniu speedrunnerów. Fascynujące może być obserwowanie, jak manipuluje się starszymi tytułami, usprawnia je i opanowuje przez setki godzin, a co jeśli zdarzy ci się złapać rekord świata na żywo, może to być ekscytujący moment dla społeczności.
      Jeden z prawdziwych złotych standardów speedrunningu jest klasyczna znana chyba każdemu gra Super Mario Bros., która znalazła się w centrum uwagi, gdy gracze starają się wygładzić poszczególne klatki w związku z próbą bicia rekordu. Niedawno osiągnięto ważny punkt orientacyjny, a optymalizacja speedrun dla gry jest tak silna, że może już nigdy nie zostać pobita.
       
       
      Użytkownik Twitcha Niftski ustanowił nowy czas dla Any% i aktualnie wynosi 4:54,948 to pierwszy raz w historii poniżej 4:55, które już w tym momencie wydaje się niezwykle trudne (być może nawet niemożliwe, ale społeczność może próbować) kiedykolwiek zarejestrować czas 4:53. Możesz zobaczyć przebieg poniżej, ale pamiętaj, że podczas pobicia rekordu przejścia gracz okazuje swoją radość, więc wideo robi się głośne, gdy bieg się kończy.
       
      Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy jest to odtwarzane przez emulator z klawiaturą. Warto zauważyć, że ten bieg został zweryfikowany przez speedrun.com w głównej kategorii, chociaż jak widać te, które nie używają oryginalnego sprzętu, mają obok platformy dodatkowy napis 'EMU'. Kiedy jest to emulacja dokładna sprzętowo, rekordy zachowują ważność, więc wszystko jest zgodne z zasadami Fair Play. Na koniec należy dodać, że w tym wyścigu brał również udział polak i obecnie zajmuje 50 miejsce z czasem 4m 57s 627ms
      Oczywiście inni mogą dążyć do poprawienia rekordu przez kwestię klatek, ale możemy nigdy nie zobaczyć, jak spadnie on tak nisko jak 4:43.

      0 comments
      265 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.