Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Mortal Kombat X: Zobacz jak prezentuje się Goro w akcji!

      Goro będzie dostępny w Mortal Kombat X, ale tylko jako bonus w wersji pre-order gry. Choć tak naprawdę nigdy nie mieliśmy dobrego spojrzenie na niego w akcji.
      Przez weekend, Netherrealm na swoim strumieni zawartości z gry Mortal Kombat X pokazali także pierwszy w historii gameplay powiązany z Goro.
      Oto krótki trailer:

      https://www.youtube.com/embed/LlvFd3GDmHM

      1 komentarz
      165 wyświetleń
    2. E3 2021 już potwierdzone - pojawią się takie firmy jak Nintendo, Xbox, Capcom...

      Stowarzyszenie zajmujące się oprogramowaniem rozrywkowym ogłosiło swoje plany na tegoroczne targi E3 (Electronic Entertainment Expo), ujawniając, że na pokładzie jest już kilku głównych wydawców - w tym Microsoft Xbox oraz Nintendo (póki co brak odpowiedzi ze strony Sony, choć o ich obecność nie będziemy musieli się martwić).
      „Przeobrażona na nowo, całkowicie wirtualna” wersja targów E3 wystartuje od soboty 12do wtorku 15 czerwca. ESA twierdzi, że „programiści będą prezentować najnowsze wiadomości i gry bezpośrednio fanom na całym świecie” co w dobie obecnej pandemii sugeruje, że będą to wyłącznie transmisje na żywo, które będą dostępne dla wszystkich za darmo.
       
      Co do wydawców, którzy już się zapisali? Oto pełna lista do tej pory:
       
      Wydawcy gier na targach E3 2021
      Xbox
      Nintendo
      Capcom
      Konami
      Ubisoft
      Take-Two Interactive
      Gry Warner Bros.
      Koch Media
      ... i więcej w przyszłości!

      Stanley Pierre-Louis, prezes i dyrektor generalny ESA, podzielił się następującymi informacjami w komunikacie prasowym:
      „Przez ponad dwie dekady targi E3 były głównym miejscem prezentacji tego, co najlepsze w branży gier wideo, jednocześnie jednocząc świat poprzez gry. Tegoroczne targi E3 przekształcamy w bardziej integracyjne wydarzenie, ale nadal będziemy starać się podekscytować fanów dużymi nowościami i okazjami, które sprawiają, że to wydarzenie pozostanie nieodzownym centrum gier wideo”.
       

      Podczas gdy E3 2021 będzie wydarzeniem tylko online, ESA ma nadzieję, że powróci do fizycznej scenerii już w 2022 r.
       
      Nie możesz się doczekać powrotu E3 do normalnego wydarzenia? Czy tęskniłeś za tym w zeszłym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      427 wyświetleń
    3. Już dziś można pobierać pliki od GTA V dla PC

      Ci, którzy złożyli swoje zamówienia pre-order na GTA 5 w wersji na PC przez Steam mogą rozpocząć przed premierowe pobieranie gry już dzisiaj.
      Rockstar ogłosił, że pre-pobieranie GTA 5 na PC rozpocznie się już dziś. Każdy, kto wstępnie zamówił grę w Rockstar Warehouse będą mogli pobrać pliki gry w pewnym momencie już dziś.
       
      Deweloper nie określił czasu, kiedy to pliki będą gotowe do pobrania, ale zapowiedział, że będzie na bieżąco aktualizować tę informację, gdy te staną się dostępne.
       
       
       
      Nie wiemy, jak duża będzie gra, ale strona Steam poprosi o uwolnienie ok 65 GB miejsca. Wielkości gier podane na stronach Steam w większość są zazwyczaj :nieco większe", niż rzeczywisty ich rozmiar do pobrania.
      GTA 5 pojawi się 14 kwietnia na PC.

      0 komentarzy
      207 wyświetleń
    4. Asystent Google odpowiada na pytania o Wiedźminie - również głosem Geralta

      Asystent Google - aplikacja ze sztuczną inteligencją, która zadebiutowała w Polsce 16 stycznia - potrafi od teraz odpowiadać na pytania o Wiedźminie. Opcji jest na chwilę obecną niewiele, ale CD Projekt Red zachęca do przesyłania propozycji.
       
      Program reaguje na pytanie „Kim jest Wiedźmin?” oraz zaproszenie - „Zagrajmy w Gwinta”. Oprócz standardowego dla aplikacji głosu usłyszymy również Jacka Rozenka, który wcielił się w Geralta w grach polskiego studia.
       
      „Biały Wilk, który ponoć nadszedł od Północy” - mówi Asystent Google, słysząc wspomniane pytanie. „Mam nadzieję, że to nie było twoje ostatnie życzenie” - dodaje Wiedźmin.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      231 wyświetleń
    5. Mortal Kombat X niedługo dostępny w sklepach, a już otrzymamy na start patch ważący 1.8GB

      Mortal Kombat X już jest dostępne dla tych co wiedzą gdzie szukać.
       

       
      Otrzymaliśmy raporty z różnych źródeł o tym,  że gra jest już dostępna w sprzedaży u niektórych sprzedawców detalicznych. Dowodem na to są wpisy użytkowników na pod stronie Reddit dedykowanej graczom Mortal Kombat.
       
       
       
      Gra w dzień premiery otrzyma ważący 1,8 GB patch. Informacje te pochodzą z wersji na PlayStation 4, ale nie trudno sobie wyobrazić, że ten sam patch pojawi się dla w wersji Xbox One.
      Poprawka będzie oznaczona numerkiem 1.01 i wprowadza następujące zmiany:





      Według kilku użytkowników z Reddit, poprawka obniżyła również liczbę osiąganych punktów, które otrzymasz za wygraną walkę. Wirtualna waluta służy głównie do odblokowania nowych wydarzeń w Krypcie (opcja znana z poprzednich części).

      My oczywiście nie jesteśmy w stanie potwierdzić te doniesienia, dlatego zawsze istnieje szansa, że ta zmiana może być nieprawdziwa.

      Mortal Kombat X pojawi się na PC, PlayStation 4, Xbox One już 14 kwietnia.

      1 komentarz
      209 wyświetleń
    6. The Division 2 powiększone. Ubisoft przedstawia nowości i uczy gry

      Tom Clancy's The Division 2 to kolejna produkcja Ubisoftu, która będzie rozwijana przez wiele miesięcy po premierze. Twórcy tym razem nie będą dzielić społeczności i wszystkie stworzone dodatki będą dostępne za darmo.

      The Division 2 - poradnik do gry. Wszystko, co musisz wiedzieć o grze Ubisoftu

      Dzisiaj rozpoczyna się prawdziwa zabawa w Tom Clancy's The Division 2. Ubisoft udostępnił pierwszą aktualizację zatytułowaną „Inwazja: Bitwa o Waszyngton”, dzięki której zainteresowani mogą sprawdzić swoje umiejętności podczas walki o nową fortyfikację.

      Tak prezentują się wszystkie nowości:

      Gracze zmierzą się z nowym wyzwaniem w Tidal Basin, nowej fortecy zajętej przez frakcję Czarnych Kłów. Tidal Basin jest siedzibą jednych z najpotężniejszych przeciwników w grze, którzy na pewno nie poddadzą się tak łatwo.
      Po zaliczeniu fortecy Tidal Basin, gracze będą mogli awansować na 5. poziom światowy i odblokować możliwość zdobycia wyposażenia na poziomie 450-500.
      „Inwazja: Bitwa o Waszyngton” wprowadza nowy heroiczny poziom trudności, gwarantujący najcięższe jak dotąd wyzwania.
      Po osiągnięciu 5. poziomu światowego, wprowadzone zostaną cotygodniowe inwazje, podczas których Czarne Kły przejmą kontrolę nad wybranymi misjami głównymi i fortecami w całym mieście. Aktywności te trudniej zaliczyć, ale przynoszą one też lepsze łupy i wyposażenie.
      Gracze mogą teraz korzystać z dwóch nowych egzotycznych rodzajów broni, Plagi i Nemezis, a także z trzech nowych zestawów wyposażenia: Prawdziwego Patrioty, Zaszytego i Aktualnej Dyrektywy.
      W ramach aktualizacji, wszyscy gracze otrzymają także dostęp do nowej mapy PVP, Fort McNair.
      Pojawi się też wydarzenie strojów Inwazji, które pozwoli agentom zebrać kostiumy inspirowane wrogimi frakcjami, a także nowe maski i skórki broni.
      Operacja Dark Hours jest najtrudniejszym ze wszystkich wyzwań: to ośmioosobowy najazd , który sprawdzi zdolność do współpracy w ramach oddziału w przypadku nawet najbardziej doświadczonych agentów. Premiera już 25 kwietnia.
      W późniejszej aktualizacji agenci zyskają szansę odblokowania zupełnie nowej specjalizacji.

      Ubisoft podkreśla, że to nie koniec atrakcji. Jeszcze w tym roku zagramy w trzy kolejne epizody, które w znaczący sposób rozbudują Tom Clancy's The Division 2:

      Epizod 1, Peryferia Dystryktu Kolumbia: Ekspedycje, który pojawi się latem 2019 r., zabierze graczy na przedmieścia Waszyngtonu i pozwoli im walczyć o wyzwolenie miasta w dwóch dodatkowych misjach głównych. Będzie on zawierać także nowy tryb gry, w którym trzeba będzie zbadać los zaginionego konwoju, po drodze mierząc się z niespodziewanymi zagrożeniami;
      Epizod 2: Pentagon: Ostatni Zamek, który pojawi się jesienią 2019 r. i zawierać będzie dwie dodatkowe misje główne, w których agenci będą musieli szturmować Pentagon i ujawnić tajemnice kryjące się pod jednym z najbardziej kultowych miejsc w USA;
      Epizod 3, który pojawi się zimą 2019 i zamknie pierwszy rozdział historii The Division 2 oraz przetrze szlak dla dalszej zawartości.

      Na zakończenie możecie spojrzeć na trzy materiały. Ubisoft ponownie uczy graczy i przedstawia podstawowe informacje dotyczące swojego najnowszego projektu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=L4qWoqFiqtQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=bcElwD_GqaQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=ftI7FoWweoU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      330 wyświetleń
    7. Resident Evil 2 Remake. Nowe DLC daje dostęp do zablokowanych ścieżek fabularnych

      Resident Evil 2 (2019) notuje spektakularne wyniki sprzedażowe, a gracze wciąż zachwycają się poziomem gry. Capcom, odpowiadając na prośby fanów, cały czas rozwija remake kultowego tytułu. Najnowsze DLC skierowane jest dla mniej cierpliwych graczy. 

      Resident Evil 2 Remake ze świetnymi wynikami na Steam

      Twórcy postanowili wyjść naprzeciw graczom i udostępnili nowe, płatne DLC, którego zakup odblokowuje wszystkie dostępne nagrody za postępy w grze. Zaliczają się do nich: 

      Extra Mode - "The 4th Survivior"
      Extra Mode - "The Tofu Survivor"
      Unikalny kostium
      Bonusowa broń
      Grafiki koncepcyjne
      Modele

      Najciekawsze w zestawieniu są dwa tryby, "The 4th Survivor" i "The Tofu Survivor". Dostęp do pierwszego z nich otrzymywaliśmy po uporaniu się z głównymi liniami fabularnymi (Leona oraz Claire). Drugi odblokowywał się po przejściu tego pierwszego. 

      Rozszerzenie "All In-game Rewards Unlock" pozwala zaoszczędzić czas i daje możliwość sprawdzenia obu bonusowych ścieżek bez konieczności ukończenia głównej fabuły. W momencie pisania tego newsa oceny DLC są bardzo pozytywne. 

      Cena za "All In-game Rewards Unlock" wynosi $4.99 (około 23 zł) i jest już dostępna do kupienia na wszystkich platformach. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      266 wyświetleń
    8. Twórca God of War twierdzi, że Sony będzie miało odpowiedź na Xbox Game Pass

      Usługa subskrypcji Xbox Game Pass firmy Microsoft bez wątpienia miała niesamowity rok, dodając pokroju EA Play, ogromnej partii gier Bethesda i niezliczonych tytułów AAA, nie wspominając o pojawieniu się Xbox Cloud Gaming.
      Już w listopadzie Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation ma odpowiedź na sukces Xbox Game Pass, który od dłuższego czasu towarzyszy graczom konkurencji. A teraz twórca God of War David Jaffe również udzielił kilka informacji w wywiadzie dla Video Games Chronicles dotyczących nowych planów Sony na temat subskrypcji PS+.
      Jaffe, który był reżyserem dwóch pierwszych gier God of War, a także współtworzył serię Twisted Metal na PlayStation, przyznał, że nie wie, jak dokładnie będzie wygląda ta "odpowiedź", więc nie był w stanie podać więcej szczegółów jak na razie.
       
       
      Należy też wspomnieć o tym, że jeszcze w poprzednim roku na kilka miesięcy przed premierą PS5 Jim Ryan z Sony stwierdził, że PlayStation "nie będzie zmieniać aktualnego kierunku na poczet wprowadzania nowych wydań do aktualnego modelu subskrypcji" , dodając, że "dla nas, [to] po prostu nie ma sensu."
       
       
      Jak myślisz, jak Sony zareaguje na sukces Xbox Game Pass? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      123 wyświetleń
    9. Mortal Kombat X zostanie wydany na iOS

      Najnowsza część Mortal Kombat X trafi do AppStore. Najwyraźniej Apple idzie w ślady Google i Sklepu Play, ponieważ gra ma być dostępna całkowicie za darmo! Posiadacze iPhone od 5s po 6s+ mogą już zacierać ręce.
       
      Mortal Kombat X w wersji na smartfony został opracowany przez samego Netherrealm Studios, co gwarantuje świetny wygląd gry i gameplay zbliżony do wersji na duże konsole.
       

       
      Netherrealm Studios ma już doświadczenie w grach wydawanych na telefony i tablety, mowa tutaj o świetnym Injustice: God Among Us (ponad 43 mln pobrań), więc o sterowanie nie mamy się co martwić.
      W mobilnej wersji gry zobaczymy wszystkie znane postacie takie jak Scorpion, Sub-Zero, Raiden oraz Kano, które będą dostępne obok 24 pozostałych postaci. Nie zabraknie także nowych twarzy, w tym Cassie Cage, D'Vorah i Kotal Kahn.
       
      Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę oprzeć się pokusie pobrania gry na swojego iPhone tym bardziej, że jest całkowicie za darmo! Poniżej filmik przedstawiający grę w akcji.
       
       
       
      https://youtu.be/uHH2R4sY3ws
       
       
       
      Gra jest dostępna dla urządzeń iPhone, iPad oraz iPod Touch.

      2 komentarze
      268 wyświetleń
    10. GTA V znalazło się na piątym miejscu pod względem najdroższego produktu cyfrowego

      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      263 wyświetleń
    11. Activision podaje wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. 2 mln w 10 dni

      Jak poinformowało Activision, Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w liczbie 2 mln egzemplarzy (liczba uwzględnia również pobrania ze sklepów cyfrowych). Wynik ten najnowszej grze From Software udało się wykręcić w 10 dni.

      Sekiro: Shadows Die Twice. Sony wybrało najładniejsze zrzuty ekranowe graczy

      Cytowana w komunikacie prasowym przedstawicielka Activision Michelle Fonseca powiedziała:

      Sekiro: Shadows Die Twice wprowadza coś niezwykle wyjątkowego i unikatowego do portfolio Activision. Współpraca z From Software, by móc przedstawić nową markę graczom z całego świata, była honorem.

      Fani uczynili premierę Sekiro: Shadows Die Twice jedną z najbardziej niesamowitych w tym roku. Gra poradziła sobie dobrze na wszystkich platformach, w tym na PC, i jesteśmy bardzo zadowoleni ze wsparcia zarówno graczy, jak i krytyków. To wielka satysfakcja widzieć radość fanów pokonujących kolejne wyzwania.
      Jak widać, Fonseca określiła Sekiro jako "markę", co oznacza, że Activision może planować jej dalszy rozwój (furtkę kontynuacji otwiera zresztą jedno z zakończeń).

      Co więcej, gra cieszyła się też dużą popularnością na serwisie Twitch. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery streamy z Sekiro oglądano przez 1,1 mld minut.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=aUnEezrBFoA]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      285 wyświetleń
    12. Wyprzedaż gier Capcomu w Humble Store

      Na Humble Store wystartowała promocja gier Capcomu, w której znajdziemy m.in. przecenione Monster Hunter World. Przeceny sięgają w niektórych przypadkach aż 80%. Wyprzedaż potrwa do 19 kwietnia.

      6 nowych gier w Origin Access

      Poniżej znajdziecie najciekawsze tytuły z wyprzedaży Capcomu na Humbe Store:

      Monster Hunter World - 39,59 euro
      Okami HD - 13,99 euro
      Residen Evil 7 Biohazard - 19,49 euro
      Ducktales: Remastered - 1,64 euro
      Mega Man Legacy Collection - 5,99 euro
      Devil May Cry HD Collection - 19,79 euro
      Remember Me Complete - 6,19 euro
      Dead Rising - 5,99 euro
      Strider - 4,49 euro
      Street Fighter X Tekken - 5,59 euro
      DMC: Devil May Cry Complete - 9,99 euro

      Pełna oferta w Humble Store

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      213 wyświetleń
    13. Grand Theft Auto V na PC w 7-płytowej edycji

      Grand Theft Auto V na PC pojawi się już za 3 dni, a już wiadomo, że gra w wersji płytowej będzie znajdowała się aż na 7 płytach!
       
       
       
      Rockstar po długim czasie od wydania tego hitu na konsolę Xbox 360 i Playstation 3 wprowadził sporo usprawnień, a w wersji na PC dochodzą jeszcze nowe tekstury, pakiety dodatków, poprawki i całą masę poprawionych animacji co sięga pojemności płycie Blu-Ray.
       
      W rezultacie przy opcji zakupu Grand Theft Auto V na PC w wersji pudełkowej otrzymasz zestaw 7-płytowej edycji widocznej na obrazku poniżej:
       

       
      Oprócz powyższych zdjęć wyciekły informacje na temat ustawień wideo dla graczy posiadających najmocniejsze karty graficzne. Zdjęcia z tymi ustawieniami znajdziemy na stronie PCGAMER.
       
       
       
      Przypominamy, GTA V w wersji na PC pojawi się już 14 kwietnia.

      0 komentarzy
      194 wyświetleń
    14. Rekord czasowy w grze Super Mario Bros. pobity od lat!

      Jeśli śledzisz scenę gier retro na Twitchu, prawdopodobnie spędzasz przyzwoitą ilość czasu na oglądaniu speedrunnerów. Fascynujące może być obserwowanie, jak manipuluje się starszymi tytułami, usprawnia je i opanowuje przez setki godzin, a co jeśli zdarzy ci się złapać rekord świata na żywo, może to być ekscytujący moment dla społeczności.
      Jeden z prawdziwych złotych standardów speedrunningu jest klasyczna znana chyba każdemu gra Super Mario Bros., która znalazła się w centrum uwagi, gdy gracze starają się wygładzić poszczególne klatki w związku z próbą bicia rekordu. Niedawno osiągnięto ważny punkt orientacyjny, a optymalizacja speedrun dla gry jest tak silna, że może już nigdy nie zostać pobita.
       
       
      Użytkownik Twitcha Niftski ustanowił nowy czas dla Any% i aktualnie wynosi 4:54,948 to pierwszy raz w historii poniżej 4:55, które już w tym momencie wydaje się niezwykle trudne (być może nawet niemożliwe, ale społeczność może próbować) kiedykolwiek zarejestrować czas 4:53. Możesz zobaczyć przebieg poniżej, ale pamiętaj, że podczas pobicia rekordu przejścia gracz okazuje swoją radość, więc wideo robi się głośne, gdy bieg się kończy.
       
      Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy jest to odtwarzane przez emulator z klawiaturą. Warto zauważyć, że ten bieg został zweryfikowany przez speedrun.com w głównej kategorii, chociaż jak widać te, które nie używają oryginalnego sprzętu, mają obok platformy dodatkowy napis 'EMU'. Kiedy jest to emulacja dokładna sprzętowo, rekordy zachowują ważność, więc wszystko jest zgodne z zasadami Fair Play. Na koniec należy dodać, że w tym wyścigu brał również udział polak i obecnie zajmuje 50 miejsce z czasem 4m 57s 627ms
      Oczywiście inni mogą dążyć do poprawienia rekordu przez kwestię klatek, ale możemy nigdy nie zobaczyć, jak spadnie on tak nisko jak 4:43.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    15. Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker

      Fani Gwiezdnych Wojen mogą w końcu zerknąć na kilka ujęć z filmu, który zobaczymy w kinach pod koniec tego roku. Oto pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker.
       

       
      Kolejna część filmowej sagi o Gwiezdnych Wojnach otrzyma tytuł Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker. Disney pokazał właśnie pierwszy filmik z produkcji.
       
      Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zakończy sagę poświęcaną rodzinie Skywalker i będą pożegnaniem z serią na jakiś czas. Disney przyznał bowiem, że koniec z corocznymi wypadami do kina na Gwiezdne Wojny i choć kolejne filmy są w produkcji, nie zobaczymy ich zbyt szybko. Może to i dobrze, bowiem nawet od najlepszych smakołyków podawanych tonami może rozboleć brzuch.
       
      Nie myślcie jednak, że Disney pozwoli nam odetchnąć od Star Wars definitywnie. Choć zapowiedziano przerwę od kinowych produkcji, na platformie Disney+ pojawi się serial w uniwersum Gwiezdnych Wojen zatytułowany The Mandalorian.
       
      Wracając do nadchodzącego filmu – Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zadebiutuje w polskich kinach 19 grudnia 2019 roku (premiera na świecie odbędzie się dzień wcześniej).
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=adzYW5DZoWs]
       
      Artykuł Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    16. Cyberpunk 2077 może stać się najbardziej dochodową grą w historii

      CD Projekt RED nadal nie potwierdził ostatecznej daty premiery Cyberpunk 2077, ale produkcja ma odnieść olbrzymi sukces. Tak przynajmniej twierdzi analityk z Mirabaud Securities, który rozmawiał z dziennikarzem StrefyInwestorów.

      Premiera Cyberpunk 2077 nadciąga. CD Projekt RED szuka ważnego specjalisty
      CD Projekt jak Take-Two?

      Neil Campling podczas dyskusji porównał CD Projekt do Take-Two. Nie jest to pierwsza sytuacja, gdy rodzima firma jest zestawiana z wydawcą Grand Theft Auto V, ponieważ Polacy prezentują bardzo zbliżony model biznesowy do amerykańskiej korporacji. CDP nie wrzuca systematycznie małych tytułów na rynek, a skupia się na zaoferowaniu graczom znacznie większych produkcji, które systematycznie osiągają sukcesy. Nie są to puste słowa, ponieważ firma może pochwalić się wyjątkową wartością rynkową.

      Take Two rzeczywiście ma wiele franczyz, ale bezpośrednio w swoim portfolio trzyma niewiele gier. CD PROJEKT ma dwa aktywa, ale są to bardzo znaczące aktywa. Mówię tu oczywiście o prawach do Wiedźmina i do Cyberpunka. Wycena CD PROJEKT bazuje na tym, że są bardzo duże oczekiwania co do gry Cyberpunk 2077.

      Z tego co sprawdzaliśmy, CD PROJEKT jest obecnie nr 11 na światowym rynku producentów gier, jeśli chodzi o kapitalizację, czyli wartość rynkową. I co ważne, w naszej ocenie, ta wycena nie oddaje do końca możliwości, jakie wiążą się z grą Cyberpunk.

      Cyberpunk 2077 najbardziej dochodową produkcją w historii?

      CD Projekt RED rozwija niezwykle oczekiwaną produkcję, o której najmniejsze informacja wzbudza wielkie zainteresowanie graczy z całego świata. Nadal pamiętamy legendarne „beep”, które rozbudziło Sieć i pozwoliło firmie zanotować kilka wyjątkowych dni na giełdzie.

      Zdaniem specjalisty z Mirabaud Securities, Cyberpunk 2077 jest najbardziej oczekiwaną grą wszech czasów i pozycja ma potencjał na stanie się najbardziej dochodową produkcją w historii:

      Podkreślam, że według nas Cyberpunk 2077 ma potencjał, żeby być najbardziej dochodową grą w historii przemysłu gier video. Oczywiście, czy tak się stanie nie wiadomo, jest wiele czynników ryzyka. Tym niemniej nasze założenia bazowe są takie, że w roku debiutu gry Cyberpunk 2077 CD PROJEKT sprzeda 15 mln gier, a w następnym 18 mln gier. To będzie oznaczało przychód w wysokości 2 mld zł w pierwszym roku i 2,4 mld zł w drugim roku. Idąc dalej, EBITDA może sięgnąć 1,4 mld zł w roku debiutu gry Cyberpunk, a w następnym 1,9 mld zł.

      Cyberpunk 2077 a nowy RPG? A może rozwój Cyberpunka?

      Jak wiadomo CD Projekt RED pracuje także nad tajnym RPG, który zadebiutuje do 2021 roku. Firma nie zdradza szczegółów, ale bardzo ciekawą koncepcję na produkcję przedstawił Neil Campling – jego zdaniem tytuł może narodzić się właśnie z Cyberpunk 2077:

      Nic nie wiem o tym projekcie. [śmiech] Chyba za wcześnie spekulować, co to w ogóle może być za gra. Wydaje mi się, że wewnątrz gry Cyberpunk 2077 będą rozgrywki, które mogą rozwinąć się w osobne produkty. Tak jak Gwint wyszedł z Wiedźmina. Podejrzewam, że CD PROJEKT po premierze Cyberpunka ustali, która z tych rozgrywek jest najbardziej popularna i ma największy potencjał sprzedażowy i na jej podstawie zrobi osobną grę. To właśnie będzie Projekt Z.
      Nie możemy też zapomnieć o plotkach dotyczących rozwoju sieciowego trybu do Cyberpunk 2077 – zdaniem analityka w tej sytuacji możemy być świadkami sytuacji podobnej do Grand Theft Auto Online:


      Z pewnością zobaczymy próby rozwinięcia tego tytułu w takich kierunkach. Wiadomo, że gra Cyberpunk 2077 od samego początku jest tworzona w taki sposób, by mogła być w różny sposób dystrybuowana i by można w nią było grać na różnych platformach. W slangu mówi się, że jest ona future-proofed, czyli odporna na wszelkie zmiany rynkowe i technologiczne, jakie mogą się pojawić w trakcie jej cyklu życia. Podejrzewam, że CD Projekt będzie chciał zrobić to samo z Cyberpunkiem, co zrobiono z Grand Theft Auto 5, udostępniając wersję Grand Theft Auto 5 Online, czyli wydłużyć znacząco cykl życia tytułu.

      Wiedźmin powróci

      Nie możemy oczywiście zapomnieć o Wiedźminie. CD Projekt i CD Projekt RED na pewno mają odpowiedni plan na rozwój także marki wykreowanej przez Andrzeja Sapkowskiego. Aktualnie nie powinniśmy liczyć na jakiekolwiek szczegóły dotyczące projektu, ale rodzima firma na pewno dobrze obserwuje sytuacje z Wiedźminem od Netflix i może w odpowiedni sposób wykorzystać sukces streamingowej platformy.

      Pracownik Mirabaud Securities wspomniał o sporej ciekawostce – gdy ostatnio był u twórców Wiedźmin 3: Dziki Gon, to akurat ich gra została pokonana na Metacritic przez nowego God of War (2018)... Polacy chcą wrócić na szczyt.

      Ale oczywiście, należy pamiętać, że najważniejsza jest jakość gry Cyberpunk 2077 i CD PROJEKT nie powinien za wszelką cenę próbować zmieścić się w tym oknie. Opowiem Panu ciekawą historię. Byłem w siedzibie CD PROJEKT w ubiegłym roku akurat w dniu, w którym gra Gods of War pobiła rekord Wiedźmina 3 jeśli chodzi o ocenę na portalu Metacritic. Gra CD PROJEKT miała 93 pkt., a Gods of War dobiło do 95 pkt. Pamiętam reakcję zespołu, powiedzieli: “Nie damy za wygraną. Nie spoczniemy, dopóki nie odzyskamy naszego miejsca, musimy pobić ten nowy rekord”.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 komentarz
      277 wyświetleń
    17. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      103 wyświetleń
    18. Tak wygląda GTA V na PC przy ustawieniach Ultra!

      GTA V na PC wygląda cudownie - Rockstar wynagradza graczom Steam długie oczekiwanie na premierę.
       
       
       
      YouTuber taltigolt postanowił udostępnić kilka klipów wideo z GTA V ustawionej na max - co najważniejsze większość z nich nagrywana była na rozdzielczości Ultra HD 4k! Niestety serwis Youtube nie posiada obsługi wyświetlania filmów w 4k -  buuuu!
       
      Ustawiajcie teraz max rozdziałki w chrome na Youtube i odpalajcie filmiki.
       

       

       

       

       

       

       


      1 komentarz
      239 wyświetleń
    19. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      79 wyświetleń
    20. Square Enix potwierdza plany na targi E3 2021

      Inny duży wydawca potwierdził, że pojawi się na tegorocznych targach E3, ponieważ Square Enix dołącza do stale powiększającej się listy.
      Wiadomość pochodzi z wywiadu z japońską publikacją Nikkei, w którym dyrektor generalny firmy, Yosuke Matsuda, ujawnił, że zapowiedzi zostaną udostępnione podczas tegorocznej imprezy. Oto, co miał do powiedzenia Matsuda:
      "Outriders, który został opóźniony, ukazał się 1 kwietnia 2021. NieR Replicant ukaże się również w tym miesiącu. Final Fantasy VII Intergrade ukaże się w czerwcu.
      Mamy w planach kilka innych gier, które planujemy ogłosić na targach E3 2021 w czerwcu, więc czekajcie na te ogłoszenia”.
       
      W zeszłym tygodniu firma Ubisoft potwierdziła również, że będzie gospodarzem prezentacji ``Ubisoft Forward'' pierwszego dnia E3 2021, a firmy takie jak Nintendo, Xbox, Capcom, Konami i inne zostały potwierdzone jakiś czas temu.  Całe wydarzenie będzie można śledzić pod specjalnym odnośnikiem w menu na na naszym portalu, który pojawi się na kila dni wcześniej przez rozpoczęciem imprezy.
      To było kilka pracowitych dni dla Square Enix; pod koniec ubiegłego tygodnia raport sugerował, że wydawca Final Fantasy miał kilku zainteresowanych kupujących, ale firma szybko wycofała roszczenia w oficjalnym oświadczeniu.
       
      A wy jak sądzicie kto jeszcze może dołączyć do grona tych wielkich firm... Z pewnością większości z was brakuje na tej liście jeszcze jednej dużej marki. Dajcie nam znać w komentarzach poniżej, kto jeszcze waszym zdaniem powinien się pojawić na tegorocznym E3.

      0 komentarzy
      225 wyświetleń
    21. Sekiro - gracz pokonuje bossów na kierownicy i pedałach

      Posługujący się pseudonimem Caesium gracz pokonuje bossów z Sekiro: Shadows Die Twice, posługując się kierownicą i pedałami USB. Wszystkie walki można obejrzeć w serwisie YouTube.

      Śmiałek wygrał już pojedynek z Gyoubu Oniwą, Genichiro Ashiną i Panią Motyl. Nie obyło się bez otrzymania obrażeń, ale ukończenie walki zajmuje Caesium zaledwie około 4 minut.

      Za sterowanie kamerą odpowiadają skręty kierownicy, czego nie widać podczas walki, bo postać skupia uwagę tylko na jednym wrogu.



      [youtube




      Wspomniany gracz nie jest nowicjuszem, jeśli chodzi o granie kierownicą. Kontrolerem do gier wyścigowych ukończył całe Dark Souls 3.

      Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

      W sieci są dziesiątki filmów prezentujących bossów serii Souls pokonanych w nietypowy sposób - chociażby za pomocą gitary z Guitar Hero, maty do tańczenia czy bananów. W ostatnim przypadku każdy owoc odpowiadał za inny przycisk.



      [youtube




      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      286 wyświetleń
    22. Capcom i zagadkowe wpisy - Resident Evil 3 Remake w drodze?

      Choć nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej zapowiedzi, wiele nieoficjalnych informacji sugeruje, że firma Capcom pracuje już nad Resident Evil 3 Remake. Niedawno wydawca opublikował kilka tajemniczych tweetów, które mogą odnosić się do powstającej gry.
       
      15 kwietnia na Twitterze pojawiło się zdjęcie Jill Valentine - głównej bohaterki Resident Evil 3: Nemezis - wraz z podpisem: „Czy czasem macie wrażenie, że ktoś was obserwuje?”.
       
      Kolejnego dnia Capcom udostępnił następny tajemniczy wpis - tym razem to fotografia Claire z odświeżonej wersji Resident Evil 2. Bohaterka patrzy na sporej wielkości wyrwę w ścianie, a obrazkowi towarzyszy podpis:
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      255 wyświetleń
    23. GTA 5 na bieżni Virtuix Omni i Oculus Rift - zobacz to w akcji!

      Co może być lepszego od grania w GTA V w najwyższej rozdzielczości i detalach? Cóż według nas chyba granie przy użyciu zestawu do "Wirtualnej Rzeczywistości" z kontrolerem w kształcie pistoletu i specjalnej bieżni do poruszania się naszym bohaterem.

       

      Nie potraficie sobie tego wyobrazić? Szczerze ja też nie dopóki nie zobaczyłem tego filmiku:

      https://youtu.be/QZEnjwUqc4M

      Ruchy głowy gracza są śledzone w czasie rzeczywistym przez Oculus Rift, natomiast nad poruszaniem się naszego bohatera odpowiada bieżnia Virtuix Omni.

       

      Cały zestaw składający się z bieżni i okularów jest póki co drogi i szacuje się w granicach 3000zł, ale trzeba przyznać, że gry takie jak GTA V zachęcają do kupna.

      1 komentarz
      285 wyświetleń
    24. Komiksowe XIII wraca jako remake - premiera 13 listopada

      Firma Microids zapowiedziała remake XIII - komiksowej strzelanki, która pierwotnie ukazała się w 2003 roku nakładem Ubisoftu. Nowa wersja zadebiutuje 13 listopada na PC, PS4, Xbox One i Switch.
       
      Tak jak w oryginale, pokierujemy tytułową Trzynastką - pozbawionym wspomnień żołnierzem, który oskarżany jest o zamordowanie prezydenta Stanów Zjednoczonych. W trakcie kampanii składającej się z 34 poziomów spróbujemy odkryć tożsamość bohatera.
       
      Nie zabraknie walki z przeciwnikami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję. Podczas starć skorzystamy z szeregu zróżnicowanych broni - arsenał obejmie noże do rzucania, karabiny oraz pistolety.


       
      [youtube
       



      Powróci znak charakterystyczny pierwowzoru, czyli komiksowa oprawa graficzna, która oczywiście doczeka się odpowiedniego odświeżenia. Co ciekawe, twórcy określają projekt remakiem, co sugeruje, że zmiany wykroczą poza standardowe podniesienie rozdzielczości.
       
      Za nowe wydanie strzelanki odpowiadają deweloperzy ze studia PlayMagic. To założony w 2014 roku zespół, który siedzibę ma na Malcie - ekipa składa się z 30 osób, zaangażowanych w przeszłości w powstanie między innymi gier z serii Halo, Call of Duty i Total War.

       
      Grafika koncepcyjna z remake'u
      XIII jest adaptacją belgijskiej serii komiksów o tej samej nazwie. Autorami cyklu wydawanego w latach 1984-2016 są Jean Van Hamme i William Vance, a same historie obrazkowe ukazywały się też w Polsce.
       
      Źródło: Blog PlayStation
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      295 wyświetleń
    25. Sekiro - boss: Bezgłowy

      Walka z tym bossem jest opcjonalna. Bezgłowego spotkasz w przejściu pomiędzy regionami: Podzamczem Ashiny a Świątynią Senpou, górą Kongo. Znajduje się on w dość dobrze ukrytej jaskini, do której możesz dostać się dwóch stron:
       
      Dokładne położenie jaskini, w której znajduje się Bezgłowy, zamieściliśmy na powyższych stronach.
       
      Pamiętaj, że jeśli nie chcesz walczyć z Bezgłowym, możesz go ominąć. Po prostu przebiegnij jaskinię, w której się znajduje boss, nie zatrzymując się.
       
      Zwróć uwagę, że ruchu twoje i bossa będą spowolnione. Niezależnie, czy przystąpisz do pojedynku, czy przebiegniesz obok przeciwnika, musisz liczyć się z tym, że wszystkie czynności wykonywane są o wiele wolniej na terenie areny walki z Bezgłowym.



      Bezgłowy to dosyć prosty do pokonania boss, jeśli będziesz trzymał się dwóch najważniejszych zasad.
      Po pierwsze, aby zadać mu obrażenia, musisz użyć Boskiego konfetti. Dopiero wówczas będziesz w stanie zranić bossa. Jest to przedmiot trudny do znalezienia. Czasami wypada on z wrogów, a czasami odnajdziesz go eksplorując świat gry. Na stronie: Sekiro - Boskie konfetti: jak zdobyć, gdzie szukać, miejsca i lokacje zamieściliśmy informacje, dzięki którym szybko zdobędziesz Boskie konfetti.
      Po drugie, musisz zaopatrzyć się w środki uspakajające, dzięki którym możesz niwelować efekt przerażenia. Ataki bossa wywołują strach, który możesz doprowadzić do zgonu. Obserwuj fioletowy pasek (widać go na poniższym obrazie). Jeśli się zapełni, wówczas zginiesz. Dzięki środkom uspakajającym będziesz o wiele mniej wrażliwy na ataki związane z przerażeniem. Pamiętaj, aby regularnie zażywać ten lek, gdyż jego działanie jest czasowe. Gdy przedmiot przestanie działać, weź kolejną dawkę. Środki uspakajające często wypadają z wrogów w rejonie Opuszczonego lochu.



      Jeszcze przed rozpoczęciem walki (tuż przed wkroczeniem na arenę walki z bossem), użyj Boskiego konfetti i środka uspakajającego.
      Następnie pobiegnij do rywala i zasyp go licznymi uderzeniami. Skup się bardziej na ofensywie niż defensywie. Postaraj się maksymalnie wykorzystać efekty związane z Boskim konfetti i środkiem uspakajającym.
      Pamiętaj mimo wszystko o obronie. Staraj się unikać ciosów wroga, gdyż - nawet po sparowaniu ataku bossa - wskaźnik przerażenia wzrasta. Gdy pasek przerażenia będzie niebezpiecznie zbliżał się do końca, użyj środka uspakajającego.
      Boss co jakiś czas lubi znikać i pojawiać się za twoimi plecami. Uważaj wówczas również na atak z czerwonym symbolem.
      Bezgłowy korzysta z ataku dystansowego, jeśli oddalisz się od niego. Rzuca w twoją stronę pnącza (na obrazku powyżej), które - po trafieniu - wpływają na wskaźnik przerażenia. Ucieknij na bok, gdy zobaczysz, że pnącza niebezpiecznie zbliżają się.
      W nagrodę za pokonanie bossa otrzymasz: Wychowanie Ako, przedmiot wielokrotnego użytku, który możesz umieścić w podręcznym ekwipunku. Na pewien czas zwiększa obrażenia żywotności i postury.
       
      Bezgłowy - obejrzyj walkę


       
      [youtube
       



      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      561 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.