Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. GTA 6 powstaje - potwierdza były pracownik studia Rockstar

      GTA 6, a więc kolejna odsłona gangsterskiego cyklu, powstaje co najmniej od 2017 roku - wynika z internetowego CV jednego z byłych pracowników indyjskiego oddziału studia Rockstar.
       
      Bibin Michael to pochodzący z Malezji grafik, który pracował dla kilku zróżnicowanych zespołów. W swoim profilu w serwisie ArtStation ujawnił, że przez pewien okres zatrudniony był u twórców Grand Theft Auto.
       
      Pomiędzy grudniem 2017 roku a kwietniem 2018 roku artysta był członkiem indyjskiego Rockstar Games. Odpowiadał za obrazki koncepcyjne pojazdów, które miały być wzorowane na rzeczywistych odpowiednikach. Maszyny powstawały z myślą o „DLC do GTA 5 i nadchodzącym GTA 6”.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      255 wyświetleń
    2. Activision podaje wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. 2 mln w 10 dni

      Jak poinformowało Activision, Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w liczbie 2 mln egzemplarzy (liczba uwzględnia również pobrania ze sklepów cyfrowych). Wynik ten najnowszej grze From Software udało się wykręcić w 10 dni.

      Sekiro: Shadows Die Twice. Sony wybrało najładniejsze zrzuty ekranowe graczy

      Cytowana w komunikacie prasowym przedstawicielka Activision Michelle Fonseca powiedziała:

      Sekiro: Shadows Die Twice wprowadza coś niezwykle wyjątkowego i unikatowego do portfolio Activision. Współpraca z From Software, by móc przedstawić nową markę graczom z całego świata, była honorem.

      Fani uczynili premierę Sekiro: Shadows Die Twice jedną z najbardziej niesamowitych w tym roku. Gra poradziła sobie dobrze na wszystkich platformach, w tym na PC, i jesteśmy bardzo zadowoleni ze wsparcia zarówno graczy, jak i krytyków. To wielka satysfakcja widzieć radość fanów pokonujących kolejne wyzwania.
      Jak widać, Fonseca określiła Sekiro jako "markę", co oznacza, że Activision może planować jej dalszy rozwój (furtkę kontynuacji otwiera zresztą jedno z zakończeń).

      Co więcej, gra cieszyła się też dużą popularnością na serwisie Twitch. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery streamy z Sekiro oglądano przez 1,1 mld minut.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=aUnEezrBFoA]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      285 wyświetleń
    3. Wyprzedaż gier Capcomu w Humble Store

      Na Humble Store wystartowała promocja gier Capcomu, w której znajdziemy m.in. przecenione Monster Hunter World. Przeceny sięgają w niektórych przypadkach aż 80%. Wyprzedaż potrwa do 19 kwietnia.

      6 nowych gier w Origin Access

      Poniżej znajdziecie najciekawsze tytuły z wyprzedaży Capcomu na Humbe Store:

      Monster Hunter World - 39,59 euro
      Okami HD - 13,99 euro
      Residen Evil 7 Biohazard - 19,49 euro
      Ducktales: Remastered - 1,64 euro
      Mega Man Legacy Collection - 5,99 euro
      Devil May Cry HD Collection - 19,79 euro
      Remember Me Complete - 6,19 euro
      Dead Rising - 5,99 euro
      Strider - 4,49 euro
      Street Fighter X Tekken - 5,59 euro
      DMC: Devil May Cry Complete - 9,99 euro

      Pełna oferta w Humble Store

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      213 wyświetleń
    4. Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker

      Fani Gwiezdnych Wojen mogą w końcu zerknąć na kilka ujęć z filmu, który zobaczymy w kinach pod koniec tego roku. Oto pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker.
       

       
      Kolejna część filmowej sagi o Gwiezdnych Wojnach otrzyma tytuł Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker. Disney pokazał właśnie pierwszy filmik z produkcji.
       
      Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zakończy sagę poświęcaną rodzinie Skywalker i będą pożegnaniem z serią na jakiś czas. Disney przyznał bowiem, że koniec z corocznymi wypadami do kina na Gwiezdne Wojny i choć kolejne filmy są w produkcji, nie zobaczymy ich zbyt szybko. Może to i dobrze, bowiem nawet od najlepszych smakołyków podawanych tonami może rozboleć brzuch.
       
      Nie myślcie jednak, że Disney pozwoli nam odetchnąć od Star Wars definitywnie. Choć zapowiedziano przerwę od kinowych produkcji, na platformie Disney+ pojawi się serial w uniwersum Gwiezdnych Wojen zatytułowany The Mandalorian.
       
      Wracając do nadchodzącego filmu – Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zadebiutuje w polskich kinach 19 grudnia 2019 roku (premiera na świecie odbędzie się dzień wcześniej).
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=adzYW5DZoWs]
       
      Artykuł Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    5. Resident Evil 2 Remake. Nowe DLC daje dostęp do zablokowanych ścieżek fabularnych

      Resident Evil 2 (2019) notuje spektakularne wyniki sprzedażowe, a gracze wciąż zachwycają się poziomem gry. Capcom, odpowiadając na prośby fanów, cały czas rozwija remake kultowego tytułu. Najnowsze DLC skierowane jest dla mniej cierpliwych graczy. 

      Resident Evil 2 Remake ze świetnymi wynikami na Steam

      Twórcy postanowili wyjść naprzeciw graczom i udostępnili nowe, płatne DLC, którego zakup odblokowuje wszystkie dostępne nagrody za postępy w grze. Zaliczają się do nich: 

      Extra Mode - "The 4th Survivior"
      Extra Mode - "The Tofu Survivor"
      Unikalny kostium
      Bonusowa broń
      Grafiki koncepcyjne
      Modele

      Najciekawsze w zestawieniu są dwa tryby, "The 4th Survivor" i "The Tofu Survivor". Dostęp do pierwszego z nich otrzymywaliśmy po uporaniu się z głównymi liniami fabularnymi (Leona oraz Claire). Drugi odblokowywał się po przejściu tego pierwszego. 

      Rozszerzenie "All In-game Rewards Unlock" pozwala zaoszczędzić czas i daje możliwość sprawdzenia obu bonusowych ścieżek bez konieczności ukończenia głównej fabuły. W momencie pisania tego newsa oceny DLC są bardzo pozytywne. 

      Cena za "All In-game Rewards Unlock" wynosi $4.99 (około 23 zł) i jest już dostępna do kupienia na wszystkich platformach. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      266 wyświetleń
    6. The Division 2 powiększone. Ubisoft przedstawia nowości i uczy gry

      Tom Clancy's The Division 2 to kolejna produkcja Ubisoftu, która będzie rozwijana przez wiele miesięcy po premierze. Twórcy tym razem nie będą dzielić społeczności i wszystkie stworzone dodatki będą dostępne za darmo.

      The Division 2 - poradnik do gry. Wszystko, co musisz wiedzieć o grze Ubisoftu

      Dzisiaj rozpoczyna się prawdziwa zabawa w Tom Clancy's The Division 2. Ubisoft udostępnił pierwszą aktualizację zatytułowaną „Inwazja: Bitwa o Waszyngton”, dzięki której zainteresowani mogą sprawdzić swoje umiejętności podczas walki o nową fortyfikację.

      Tak prezentują się wszystkie nowości:

      Gracze zmierzą się z nowym wyzwaniem w Tidal Basin, nowej fortecy zajętej przez frakcję Czarnych Kłów. Tidal Basin jest siedzibą jednych z najpotężniejszych przeciwników w grze, którzy na pewno nie poddadzą się tak łatwo.
      Po zaliczeniu fortecy Tidal Basin, gracze będą mogli awansować na 5. poziom światowy i odblokować możliwość zdobycia wyposażenia na poziomie 450-500.
      „Inwazja: Bitwa o Waszyngton” wprowadza nowy heroiczny poziom trudności, gwarantujący najcięższe jak dotąd wyzwania.
      Po osiągnięciu 5. poziomu światowego, wprowadzone zostaną cotygodniowe inwazje, podczas których Czarne Kły przejmą kontrolę nad wybranymi misjami głównymi i fortecami w całym mieście. Aktywności te trudniej zaliczyć, ale przynoszą one też lepsze łupy i wyposażenie.
      Gracze mogą teraz korzystać z dwóch nowych egzotycznych rodzajów broni, Plagi i Nemezis, a także z trzech nowych zestawów wyposażenia: Prawdziwego Patrioty, Zaszytego i Aktualnej Dyrektywy.
      W ramach aktualizacji, wszyscy gracze otrzymają także dostęp do nowej mapy PVP, Fort McNair.
      Pojawi się też wydarzenie strojów Inwazji, które pozwoli agentom zebrać kostiumy inspirowane wrogimi frakcjami, a także nowe maski i skórki broni.
      Operacja Dark Hours jest najtrudniejszym ze wszystkich wyzwań: to ośmioosobowy najazd , który sprawdzi zdolność do współpracy w ramach oddziału w przypadku nawet najbardziej doświadczonych agentów. Premiera już 25 kwietnia.
      W późniejszej aktualizacji agenci zyskają szansę odblokowania zupełnie nowej specjalizacji.

      Ubisoft podkreśla, że to nie koniec atrakcji. Jeszcze w tym roku zagramy w trzy kolejne epizody, które w znaczący sposób rozbudują Tom Clancy's The Division 2:

      Epizod 1, Peryferia Dystryktu Kolumbia: Ekspedycje, który pojawi się latem 2019 r., zabierze graczy na przedmieścia Waszyngtonu i pozwoli im walczyć o wyzwolenie miasta w dwóch dodatkowych misjach głównych. Będzie on zawierać także nowy tryb gry, w którym trzeba będzie zbadać los zaginionego konwoju, po drodze mierząc się z niespodziewanymi zagrożeniami;
      Epizod 2: Pentagon: Ostatni Zamek, który pojawi się jesienią 2019 r. i zawierać będzie dwie dodatkowe misje główne, w których agenci będą musieli szturmować Pentagon i ujawnić tajemnice kryjące się pod jednym z najbardziej kultowych miejsc w USA;
      Epizod 3, który pojawi się zimą 2019 i zamknie pierwszy rozdział historii The Division 2 oraz przetrze szlak dla dalszej zawartości.

      Na zakończenie możecie spojrzeć na trzy materiały. Ubisoft ponownie uczy graczy i przedstawia podstawowe informacje dotyczące swojego najnowszego projektu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=L4qWoqFiqtQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=bcElwD_GqaQ]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=ftI7FoWweoU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      330 wyświetleń
    7. Cyberpunk 2077 może stać się najbardziej dochodową grą w historii

      CD Projekt RED nadal nie potwierdził ostatecznej daty premiery Cyberpunk 2077, ale produkcja ma odnieść olbrzymi sukces. Tak przynajmniej twierdzi analityk z Mirabaud Securities, który rozmawiał z dziennikarzem StrefyInwestorów.

      Premiera Cyberpunk 2077 nadciąga. CD Projekt RED szuka ważnego specjalisty
      CD Projekt jak Take-Two?

      Neil Campling podczas dyskusji porównał CD Projekt do Take-Two. Nie jest to pierwsza sytuacja, gdy rodzima firma jest zestawiana z wydawcą Grand Theft Auto V, ponieważ Polacy prezentują bardzo zbliżony model biznesowy do amerykańskiej korporacji. CDP nie wrzuca systematycznie małych tytułów na rynek, a skupia się na zaoferowaniu graczom znacznie większych produkcji, które systematycznie osiągają sukcesy. Nie są to puste słowa, ponieważ firma może pochwalić się wyjątkową wartością rynkową.

      Take Two rzeczywiście ma wiele franczyz, ale bezpośrednio w swoim portfolio trzyma niewiele gier. CD PROJEKT ma dwa aktywa, ale są to bardzo znaczące aktywa. Mówię tu oczywiście o prawach do Wiedźmina i do Cyberpunka. Wycena CD PROJEKT bazuje na tym, że są bardzo duże oczekiwania co do gry Cyberpunk 2077.

      Z tego co sprawdzaliśmy, CD PROJEKT jest obecnie nr 11 na światowym rynku producentów gier, jeśli chodzi o kapitalizację, czyli wartość rynkową. I co ważne, w naszej ocenie, ta wycena nie oddaje do końca możliwości, jakie wiążą się z grą Cyberpunk.

      Cyberpunk 2077 najbardziej dochodową produkcją w historii?

      CD Projekt RED rozwija niezwykle oczekiwaną produkcję, o której najmniejsze informacja wzbudza wielkie zainteresowanie graczy z całego świata. Nadal pamiętamy legendarne „beep”, które rozbudziło Sieć i pozwoliło firmie zanotować kilka wyjątkowych dni na giełdzie.

      Zdaniem specjalisty z Mirabaud Securities, Cyberpunk 2077 jest najbardziej oczekiwaną grą wszech czasów i pozycja ma potencjał na stanie się najbardziej dochodową produkcją w historii:

      Podkreślam, że według nas Cyberpunk 2077 ma potencjał, żeby być najbardziej dochodową grą w historii przemysłu gier video. Oczywiście, czy tak się stanie nie wiadomo, jest wiele czynników ryzyka. Tym niemniej nasze założenia bazowe są takie, że w roku debiutu gry Cyberpunk 2077 CD PROJEKT sprzeda 15 mln gier, a w następnym 18 mln gier. To będzie oznaczało przychód w wysokości 2 mld zł w pierwszym roku i 2,4 mld zł w drugim roku. Idąc dalej, EBITDA może sięgnąć 1,4 mld zł w roku debiutu gry Cyberpunk, a w następnym 1,9 mld zł.

      Cyberpunk 2077 a nowy RPG? A może rozwój Cyberpunka?

      Jak wiadomo CD Projekt RED pracuje także nad tajnym RPG, który zadebiutuje do 2021 roku. Firma nie zdradza szczegółów, ale bardzo ciekawą koncepcję na produkcję przedstawił Neil Campling – jego zdaniem tytuł może narodzić się właśnie z Cyberpunk 2077:

      Nic nie wiem o tym projekcie. [śmiech] Chyba za wcześnie spekulować, co to w ogóle może być za gra. Wydaje mi się, że wewnątrz gry Cyberpunk 2077 będą rozgrywki, które mogą rozwinąć się w osobne produkty. Tak jak Gwint wyszedł z Wiedźmina. Podejrzewam, że CD PROJEKT po premierze Cyberpunka ustali, która z tych rozgrywek jest najbardziej popularna i ma największy potencjał sprzedażowy i na jej podstawie zrobi osobną grę. To właśnie będzie Projekt Z.
      Nie możemy też zapomnieć o plotkach dotyczących rozwoju sieciowego trybu do Cyberpunk 2077 – zdaniem analityka w tej sytuacji możemy być świadkami sytuacji podobnej do Grand Theft Auto Online:


      Z pewnością zobaczymy próby rozwinięcia tego tytułu w takich kierunkach. Wiadomo, że gra Cyberpunk 2077 od samego początku jest tworzona w taki sposób, by mogła być w różny sposób dystrybuowana i by można w nią było grać na różnych platformach. W slangu mówi się, że jest ona future-proofed, czyli odporna na wszelkie zmiany rynkowe i technologiczne, jakie mogą się pojawić w trakcie jej cyklu życia. Podejrzewam, że CD Projekt będzie chciał zrobić to samo z Cyberpunkiem, co zrobiono z Grand Theft Auto 5, udostępniając wersję Grand Theft Auto 5 Online, czyli wydłużyć znacząco cykl życia tytułu.

      Wiedźmin powróci

      Nie możemy oczywiście zapomnieć o Wiedźminie. CD Projekt i CD Projekt RED na pewno mają odpowiedni plan na rozwój także marki wykreowanej przez Andrzeja Sapkowskiego. Aktualnie nie powinniśmy liczyć na jakiekolwiek szczegóły dotyczące projektu, ale rodzima firma na pewno dobrze obserwuje sytuacje z Wiedźminem od Netflix i może w odpowiedni sposób wykorzystać sukces streamingowej platformy.

      Pracownik Mirabaud Securities wspomniał o sporej ciekawostce – gdy ostatnio był u twórców Wiedźmin 3: Dziki Gon, to akurat ich gra została pokonana na Metacritic przez nowego God of War (2018)... Polacy chcą wrócić na szczyt.

      Ale oczywiście, należy pamiętać, że najważniejsza jest jakość gry Cyberpunk 2077 i CD PROJEKT nie powinien za wszelką cenę próbować zmieścić się w tym oknie. Opowiem Panu ciekawą historię. Byłem w siedzibie CD PROJEKT w ubiegłym roku akurat w dniu, w którym gra Gods of War pobiła rekord Wiedźmina 3 jeśli chodzi o ocenę na portalu Metacritic. Gra CD PROJEKT miała 93 pkt., a Gods of War dobiło do 95 pkt. Pamiętam reakcję zespołu, powiedzieli: “Nie damy za wygraną. Nie spoczniemy, dopóki nie odzyskamy naszego miejsca, musimy pobić ten nowy rekord”.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 komentarz
      277 wyświetleń
    8. RAGE 2 na wybuchowym zwiastunie. Gra zapewni dużo frajdy

      RAGE 2 wyląduje na półkach sklepowych już 14 maja. Gra pozwoli nam dość swobodnie eliminować przeciwników, a najlepszym potwierdzeniem tych słów jest poniższy zwiastun. Główny bohater może skorzystać ze specjalnych mocy oraz gadżetów, by w efektowny sposób pozbyć się rywali.

      Pokaz broni na nowym gameplayu z RAGE 2

      W najnowszym zwiastunie RAGE 2 usłyszycie głos Tima Kitzrowa, którego możecie kojarzyć z NBA JAM – to on wypowiedział magiczne „BOOMSHAKALAKA”! Twórcy zapowiedzieli wrzucenie głosu mężczyzny do shootera – wystarczy wpisać tajny kod, by usłyszeć charakterystyczne słowa.

      Jest to pewnie żart z okazji Prima Aprilis, jednak akurat w tym wypadku nie możemy specjalnie narzekać, ponieważ deweloperzy pozwalają spojrzeć na kawał przyjemnego materiału – RAGE 2 zapowiada się wybuchowo.

      Pewnie nie każdemu spodoba się takie podejście do strzelanki, jednak sympatycy rodzimego Bulletstorm muszą ładować kontrolery, ponieważ RAGE 2 może zapewnić sporo przyjemnej zabawy.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=1DPIyWyFWvU]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      284 wyświetleń
    9. Team Sonic Racing na nowym, klimatycznym zwiastunie

      Sega ma w zwyczaju hucznie promować swoje produkcje. Tak jest też w przypadku najnowszej gry o Niebieskim Jeżu. Ostatnio dostaliśmy pierwszy z dwóch odcinków kreskówki Team Sonic Racing, która ma reklamować nadchodzący projekt szerszej społeczności. 

      Team Sonic Racing reklamowany komicznym filmem animowanym

      Dziś, na kanale Sonic the Hedgehog, na YouTube, pojawił się zwiastun nadciągającej gry wyścigowej. Możemy na nim zobaczyć wiele ciekawych elementów, które zaoferuje Team Sonic Racing.

      W grze dostaniemy możliwość zmiany wyglądu naszych pojazdów. Wachlarz przeróbek wydaje się bardzo szeroki. Co więcej, modyfikacje wpłyną na statystyki samochodu, a nie tylko jego wygląd zewnętrzny. Zwiastun sugeruje także, że oprócz standardowych wyścigów, czekają nas różne wyzwania. 

      Gra została zapowiedziana w zeszłym roku, a pod jego koniec przesunięta o kilka miesięcy. Z perspektywy czasu wydaje się to dobrą decyzją ze strony twórców, ponieważ ostatnie zapowiedzi wyglądają niezwykle obiecująco i klimatycznie. 

      Team Sonic Racing ma być konkurencją dla świetnego Mario Kart, więc poprzeczka wisi bardzo wysoko. Gra zadebiutuje na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC już 21 maja bieżącego roku. 

      [youtube

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    10. Asystent Google odpowiada na pytania o Wiedźminie - również głosem Geralta

      Asystent Google - aplikacja ze sztuczną inteligencją, która zadebiutowała w Polsce 16 stycznia - potrafi od teraz odpowiadać na pytania o Wiedźminie. Opcji jest na chwilę obecną niewiele, ale CD Projekt Red zachęca do przesyłania propozycji.
       
      Program reaguje na pytanie „Kim jest Wiedźmin?” oraz zaproszenie - „Zagrajmy w Gwinta”. Oprócz standardowego dla aplikacji głosu usłyszymy również Jacka Rozenka, który wcielił się w Geralta w grach polskiego studia.
       
      „Biały Wilk, który ponoć nadszedł od Północy” - mówi Asystent Google, słysząc wspomniane pytanie. „Mam nadzieję, że to nie było twoje ostatnie życzenie” - dodaje Wiedźmin.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      231 wyświetleń
    11. Sześć klasycznych gier SEGA AGES trafi na Nintendo Switch

      SEGA zrobiła niespodziankę wszystkim entuzjastom retro grania, zapowiadając konsolę MedaDrive Mini. Ta trafi do sprzedaży już we wrześniu bieżącego roku.

      MegaDrive Mini w sprzedaży od września. Znamy cenę i gry

      To jednak nie koniec dobrych informacji! Na Nintendo Switch pojawi się sześć nowych, klasycznych gier z serii Sega Ages! 

      Podczas SEGA Fes 2019, firma zdradziła, że na hybrydową konsolę zmierzają takie tytuły jak: 

      SEGA AGES: Puzzle & Action: Ichidant-R
      SEGA AGES: Shinobi
      SEGA AGES: G-LOC AIR BATTLE
      SEGA AGES: Fantasy Zone
      SEGA AGES: Herzog Zwei
      SEGA AGES: Wonder Boy In Monster Land

      Dla tych, którzy nie wiedzą, Sega Ages to projekt, który ma na celu tworzenie remaster'ów dawnych gier z gatunku arcade i wypuszczanie ich na konsole najnowszej generacji. Tak, jak w tym przypadku na Nintendo Switch. 

      Na ten moment, szczegóły takie jak data premiery i cena nie są znane, ale zdaje się, że w ciągu najbliższych dni powinniśmy móc je poznać. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    12. Sega Mega Drive Mini - znamy datę premiery i cenę retro konsoli

      Względnie niedawno swoją premierę miała retro-konsola Sony PlayStation Classic, która niestety zasłużyła sobie na niechlubną opinię. Była droga, nieszczególnie masywna, rozczarowywała także niewielką listą wbudowanych gier. Listą, której nie można było rozszerzyć (o ile nie uciekliśmy się do rozwiązań niekonwencjonalnych, które to jednak nie były oczywiste dla przeciętnego "śmiertelnika"). Lepiej w tej materii radziły sobie retro konsole od Nintendo, a już niebawem przekonamy się, jak poradzi sobie Sega. Zapowiedziano bowiem urządzenie Sega Genesis Mini (w Europie jako Sega Mega Drive Mini). Konsolę wyceniono na 79,99 euro, będzie ona dostępna od 18 września.

      Sega zapowiada datę premiery nowej, małej retro-konsolki, nazwanej po prostu jako Sega Mega Drive Mini. 16-bitowa konsola trafi do sprzedaży 18 września 2019 w cenie 79,99 euro.


       

      Test konsoli PlayStation Classic: tylko dla największych fanów retro?
      Retro-konsolka od Segi miała pierwotnie pojawić się 29 października 2018 roku, czyli w 30 lat od premiery pierwowzoru. Jednak dopiero teraz ta 16-bitowa konsola otrzyma własną wersję Mini. Wraz z konsolką, udostępnionych zostanie wiele klasycznych gier jak chociażby Sonic the Hedgehog 2. W urządzeniu znajdziemy ogółem 40 wbudowanych kultowych gier, które będą się nieznacznie różniły w zależności od rynku (USA, Europa, Japonia) na jakim zostanie wydane urządzenie. Na tę chwilę poznaliśmy zaledwie 10 tytułów z wersji japońskiej:


      Sonic the Hedgehog 2
      Puyo Puyo Tsu
      Shining Force
      Vampire Killer
      Wrestleball
      Gunstar Heroes
      Comix Zone
      Rent A Hero
      Space Harrier II
      Madou Monogatari I
      Sega Genesis Mini bazuje na modelu Genesis 1, jednak będzie o około 55 procent mniejszy, niż jego pierwotna wersja. W pudełku znajdzie się Genesis Mini, dwie repliki kontrolerów na USB, jeden kabel zasilający micro USB i jeden kabel HDMI. W Ameryce Północnej dołączony będzie również zasilacz. Preorder ma ruszyć już niebawem, a póki co, zostawiam jeszcze link do oficjalnej strony Sega Mega Drive Mini (klik). Może warto też rozważyć zapisanie się do Newslettera znajdującego się na stronie, dzięki czemu osoby chętne na zakup konsolki, w pierwszej kolejności zostaną powiadomione o dostępności urządzenia.

      Źródło: Gamespot
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 komentarz
      271 wyświetleń
    13. Valve Index - właściciel Steama zapowiada własny headset VR

      Niespodziewanie, piątkowego wieczoru Valve opublikowało zaskakującą grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwano jako Valve Index i wydaje się ono być urządzeniem autorskim, nie zaś produktem wykonanym przy współpracy z długoletnim partnerem VR, HTC. Strona zauważona pierwotnie przez portal Ars Technica nie zawiera żadnych konkretnych informacji poza tym, że data wydania (zapowiedzi?) Valve Index to już maj 2019 roku. Ze zdjęcia można jednak wywnioskować co nieco o specyfikacji. Index będzie miał więc z pewnością aż cztery aparaty szerokokątne, a także suwak, który być może odpowiada za dość powszechną funkcję, to jest za ustawienie indywidualnego PD (odległości źrenic) użytkownika.

      Valve opublikowało grafikę, zwiastującą zupełnie nowy headset dedykowany rzeczywistości wirtualnej. Urządzenie nazwane Valve Index wydaje się być urządzeniem zupełnie autorskim.


      Poza tymi informacjami tak naprawdę nie otrzymaliśmy niczego więcej i na szczegóły będziemy musieli poczekać. Na szczęście niezbyt długo, bo jak już zauważyłem, premiera bądź oficjalna zapowiedź urządzenia odbędzie się już w maju. Wtedy z pewnością dowiemy się czy będzie to urządzenie samodzielne, czy też wymagające połączenia z komputerem, na kształt Oculus Rift S, HTC Vive czy HTC Vive Pro. Ciekawe też, jaką rozdzielczością uraczy swoje urządzenie Valve. Poniżej znajduje się oryginalne zdjęcie w wysokim kontraście, które ujawnia interesujące, tajemnicze, jaśniejsze kropki.


      W tym momencie możemy także skorzystać z listopadowych przecieków serwisu UploadVR, który twierdził, że planowany headset wspomnianej marki, pracował będzie w zakresie 135-stopniowego pola widzenia. Obecnie wiemy także, że Valve pracuje również nad nowymi kontrolerami ruchu, które mają być już od jakiegoś czasu testowane przez wybranych deweloperów zajmujących się oprogramowaniem i grami VR. Teraz pojawia się pytanie, czy nie będą one częścią zestawu Valve Index, mimo że nie zostały zaprezentowane w trailerze.
       
      Źródło: Arstechnica
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 komentarz
      314 wyświetleń
    14. Nowy Switch następcą 2DS-a. Co szykuje Nintendo?

      Switch sprzedaje się nad wyraz dobrze. Choć analitycy przewidują zwolnienie sprzedaży lub w najlepszym wypadku zatrzymanie na aktualnym pułapie. Nintendo uważa, że jest w stanie sprzedać jeszcze więcej konsol.

      Nintendo ma wprowadzić w 2019 roku 2 nowe wersje Nintendo Switchów

      Wcześniejsza plotka mówiła o tym, że w tym roku ma pojawić się nowy model Switcha. Ostatnio pisaliśmy za to, że mają być dwa modele. Jeden przeznaczony dla młodszego użytkownika, a co za tym idzie — tańszy. A drugi dla wymagających graczy.

      Serwis Eurogamer dotarł do osoby, która jest obeznana z planami Nintendo i udało się potwierdzić, że plotki nie są wyssane z palca. Nintendo faktycznie szykuje dwa modele. Ten tańszy, przeznaczony dla dzieci, tworzony jest z taką samą myślą jak 2DS. Uproszczony model, wytrzymalsza konstrukcja i niższa cena. EG potwierdził, że ten model będzie oferował jedynie tryb handheld.

      Co z mocniejszą wersją Switcha? Serwis mówi o skoku podobnym, jaki zanotował 3DS przy przejściu na New 3DS-a. Oczywiście do PS4 Pro czy Xboksa One X będzie sporo brakować. Ten model konsoli zaoferuje opcję podpięcia sprzętu do TV przez dock.

      Jak wam widzi się taka opcja?

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      257 wyświetleń
    15. Bethesda udostępni swoje najnowsze gry na platformie Steam

      Bethesda poinformowała w swoim wpisie na Twitterze, że ich najnowsze gry trafią do oferty Steama. Mowa tutaj o Fallout 76, Doom Eternal, Rage 2, Wolfenstein: Youngblood i Wolfenstein: Cyberpilot.

      O ile ta pierwsza ma pojawić się z końcem tego roku to pozostała reszta w postaci dystrybucji cyfrowej zawita na platformie Valve w dniu swojej premiery. Oczywiście wszystkie te tytuły będzie można też nabyć w usłudze wydawcy Bethesda.net.

      Nie znane są powody zmiany tej decyzji. Warto nadmienić, że platforma Steam obecnie rywalizuje z Epic Games Store, dlatego mając w swoim zapleczu gry od Bethesda rywalizacja staje się bardziej zażarta, a to będzie miało jedynie wpływ między innymi na ceny.

      0 komentarzy
      231 wyświetleń
    16. W Mortal Kombat 11 pojawi się wersja Shang Tsunga z filmu z 1995 roku

      Studio NetherRealm ujawniło dwie kolejne grywalne postacie, które pojawią się w płatnym dodatku Mortal Kombat 11, będą nimi Shang Tsung oraz Noob Saibot.
       
      Pierwsza postać, czyli czarnoksiężnik Shang Tsung wizerunkiem opierał będzie się na wersji ze słynnej filmowej adaptacji z 1995 roku.
       
      Shang Tsung będzie gospodarzem specjalnego trybu Krypty, w którym gracze odblokują szereg zróżnicowanych bonusów kosmetycznych do wykorzystania podczas zabawy. Data premiery dodatku nie jest znana.
       

       
      Natomiast drugą postacią będzie Noob Saibot, który swój debiut miał już drugiej części serii, pojawiając się cyklicznie w kolejnych odsłonach.
       
      Noob Saibot jest starszym bratem Sub-Zero, zamordowanym przez Scorpiona, posiada własny zestaw ruchów i ciosów. Jest jednym z lepiej przyjętych zawodników przez graczy. Nazwa postaci wzięła się od twórców gry Eda Boona i Johna Tobiasa, których nazwiska czyta się od tyłu.
       

      Czytaj więcej...
       
      Póki co nie wiadomo kiedy pakiet DLC będzie oficjalnie dostępny. Mortal Kombat 11 pojawi się 23 kwietnia 2019 na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz PC.

      1 komentarz
      254 wyświetleń
    17. 10 najlepszych gier From Software

      Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się dziś 10 najlepszym grom japońskiego dewelopera – wybór oparliśmy na ocenach z Metacritic, ocenach społeczności oraz naszym małym upodobaniom. Jeśli chcielibyście poczytać więcej na temat From Software, polecamy zajrzeć do artykułu o historii studia, jaki pojawił się na PPE jakiś czas temu.
      10. Otogi 2: Immortal Warriors

      Zanim From Software robiło tak fantastyczne produkcje jak Soulsy, od czasu do czasu studiu zdarzało się wypuścić perełkę, która zachwycała graczy. Głównym bohaterem drugiej odsłony Otogi ponownie został znany z „jedynki” legendarny wojownik Raikoh Minamoto, który ponownie musiał stawić czoła demonom. Tym razem paskudne maszkary najechały japońską stolicę. Z dzisiejszej perspektywy śmiało można opisać ten tytuł jako połączenie walki w stylu Bayonetty, klimatu Onimushy i mroku godnego Soulsów.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=RSSZnQIKK3Y]
      9. King's Field II

      Wydane w 1995 roku dzieło stanowi według wielu swoisty pierwowzór, na kanwie którego zbudowano podstawy kultowego Demon’s Souls. King’s Field II zostało pierwszą wydaną na Zachodzie odsłoną cyklu, dzięki czemu From Software zostało w końcu zauważone przez szersze grono odbiorców. Po tej produkcji Japończyków możecie spodziewać się przede wszystkim fantastycznego klimatu, niezmiennie świetnej kreatywności w projekcie przeciwników, a do tego naprawdę imponującej oprawy graficznej – jak na możliwości PSX’a, rzecz jasna. Lubicie staroszkolne, hardcore’owe RPG? Jeśli tak, dajcie szansę temu klasykowi!

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=QCEy2EEt0GY]
      8. Armored Core 2

      W czasach panowania pierwszego PlayStation From zapoczątkowało bardzo dobrą serię trzecioosobowych strzelanin, w których główną rolę odgrywały mechy. Na PlayStation 2 pojawił się sequel oryginalnej trylogii opowieści z szaraka i do dziś stanowi najlepszą odsłonę cyklu. Akcja gry toczy się bowiem 67 lat po wydarzeniach ukazanych w pierwowzorze, gdzie Ziemia została cofnięta w rozwoju podczas wyniszczającego konfliktu z udziałem megakorporacji. Epoka ta, oprócz morza ruin, pozostawiła jednak po sobie też skarby takie jak plan kolonizacji Marsa.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=5P4t-1PDetw]
      7. Otogi: Myth of Demons

      Pierwsze Otogi było ciut lepszą produkcją niż wydany w 2004 roku następca i stanowiło tytuł, którego z pewnością wielu graczy zazdrościło posiadaczom Xboksa. Fabuła Otogi przedstawia nam losy wojownika inspirowanego prawdziwym legendarnym samurajem z XI wieku jakim był Minamoto no Yorimitsu. Niejaki Raikoh zmuszony zostaje przez Cesarza do zabójstwa własnego ojca, na co się oczywiście nie zgadza i aby pokrzyżować plany władcy, wykrada starożytny miecz Soul Shrine i ucieka do ówczesnej stolicy Japonii, Kyoto. W wyniku tego działania, padła bariera dzieląca świat ludzi i demonów.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=OR9hfZnZQc8]
      6. Dark Souls II

      Teraz przejdziemy do współczesnych arcydzieł From Software i jak się możecie spodziewać, zostaniemy przy nich do samego końca – bo skoro omawiamy najlepsze gry, nie możemy pominąć żadnej z nich. Druga odsłona Dark Souls jest tą najmniej lubianą wśród społeczności miłośników Soulsów, a jest tak z kilku powodów. Przede wszystkim nad DS2 bezpośrednio nie pracował najwybitniejszy reżyser From Software, Hidetaka Miyazaki, lecz para mniej doświadczonych projektantów Tomohiro Shibuya oraz Yui Tanimura – panowie znani głównie z Resident Evil: Outbreak i Armored Core 2. Brak dokładnej opieki mistrza nad uczniami sprawiło, że co prawda Dark Souls II i tak okazał się fantastyczną grą, lecz nie był aż tak magiczny jak poprzednicy i następcy.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=qByFob7-8VY]
      5. Dark Souls

      Pierwsze Dark Souls było swego rodzaju przełomem w historii From Software, albowiem dopiero wtedy seria Souls została dostrzeżona i pokochana przez szerokie grono odbiorców. Bardzo tajemniczy klimat, wyśrubowany, aczkolwiek sprawiedliwy poziom trudności, a do tego naprawdę bogata warstwa fabularna sprawiły, że Soulsy zaczęły obrastać kultem, a na kolejne produkcje Japończyków czekało coraz więcej osób. Teraz gdy na wszystkich platformach dostępny jest remaster, zdecydowanie warto odświeżyć sobie tę wspaniałą przygodę.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=KibniXLqcf8]
      4. Dark Souls III

      Do pracy nad ostatnimi Soulsami powrócił już Hidetaka Miyazaki i w niemalże perfekcyjny sposób zamknął opowieść o świecie, jaki poznajemy w całej serii Dark Souls. Po doświadczeniu nabranym przy Bloodborne, japoński mistrze designu nadał „trójce” większej dynamiki, a do tego jeszcze bardziej podkręcił klimat i dopieścił sposób opowiadania fabuły poprzez środowisko. Tutaj też zobaczyliśmy wielu z najlepszych bossów nie tylko w historii From Software, lecz także całej naszej branży!

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=grJ_6d-y9cU]
      3. Demon’s Souls

      Demon’s Souls było pierwszą produkcją, w której Miyazaki ukazał swój fenomenalny kunszt i udowodnił, że Japończycy wciąż potrafią robić fantastyczne, zaskakujące oraz wyjątkowe gry wideo – a było to w 2009 roku niezwykle ważne, gdyż wielu innych jego rodaków, na siłę „amerykanizowało” swoje dzieła. Mistyczny, bardzo tajemniczy świat zaintrygował posiadaczy PlayStation 3 i po raz pierwszy przedstawił wizję opowiadania poruszającej, niezwykle złożonej legendy poprzez krótkie i niejednoznaczne przekazy. Wielu hardcore’owych miłośników Soulsów uważa ten tytuł za najlepszy z serii, dlatego umieszczamy go na podium.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=N1n7S2G6cmk]
      2. Sekiro: Shadows Die Twice

      Najnowsze dzieło Japończyków jest na rynku od zaledwie dwóch dni, jednakże już teraz śmiało można powiedzieć, że From wspięło się na wyżyny i dostarczyło najbardziej dopieszczoną grę pod kątem mechaniki rozgrywki w swojej karierze. Za reżyserię Sekiro również odpowiedzialny był Hidetaka Miyazaki, więc osoby zaznajomione z tym nazwiskiem wiedzą, czego mogą się spodziewać. Tym razem twórcy połączyli w swojej perełce świetnie znane i dopracowywane przez ostatnią dekadę mechaniki rozgrywki ze stylem kojarzącym się z marką Tenchu.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=aUnEezrBFoA]
      1. Bloodborne

      Oparta na mechanice Soulsów gra na wyłączność dla PlayStation 4 natychmiast przykuła uwagę setek tysięcy osób, które w 2014 roku jeszcze zastanawiały się nad zakupem konsolki Sony. Gdy Bloodborne ukazał się już na rynku, definitywnie pozamiatał całą konkurencją i z miejsca został przez wielu uznany za najlepszy tytuł na wyłączność w całej historii naszej branży. Hidetaka Miyazaki wycisnął z siebie 110% kreatywności oraz umiejętności i dał Sony dzieło tak dobre, że inne gry zaczęły wyglądać przy Bloodborne jak badziewia sklecone na kolanie. Nawet obecnie, w 2019 roku, gdy mamy za sobą już God of Wara i Red Dead Redemption 2, pojawiają się opinie i artykuły głoszące, że BB było, jest i będzie grą idealną. Ale czy to prawda, każdy powinien ocenić sam.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=I4s83-OuHX8]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      2 komentarze
      309 wyświetleń
    18. Pobierajcie za darmo przygodową grę akcji Tacoma

      Przez najbliższe dni możemy zaopatrzyć się za damo w bardzo dobrze ocenianą grę Tacoma, która przenosi nas do roku 2088.
       
      Humble Store po raz kolejny robi sobie promocję rozdając grę za darmo. Tym razem padło na bardzo dobry tytuł w klimacie science fiction. Tacoma to pierwszoosobowa przygodówka akcji od twórców znanej gry Gone Home, czyli studia The Fullbright Company.
       
      Jeśli jesteście chętni na pobranie gry Tacoma za darmo, wystarczy przejść do Humble Store, zalogować się na swoje konto, dodać grę do koszyka i sfinalizować transakcję. Nic przy tym oczywiście nie płacimy. Klucz można zgarnąć przez ograniczony czas, który kończy się w niedzielę (24 marca) o godz. 18:00. Jeśli zdążycie, grę zachowacie na zawsze.
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=LoBJ63oMkwo]
       
      Artykuł Pobierajcie za darmo przygodową grę akcji Tacoma pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      259 wyświetleń
    19. Sekiro: Shadows Die Twice sprawia problemy nawet weteranom Dark Souls

      Uwaga - treść wpisu zawiera spoilery.

      Przed premierą nowej gry od From Software Sekiro: Shadows Die Twice gracze obawiali się, że będzie łatwiejsza od ich poprzednich tytułów. Teraz okazuje się, że nowa produkcja sprawia problemy nawet weteranom serii Dark Souls.

      Na forum Reddit pojawia sie coraz więcej wpisów od użytkowników, dla których wydana gra stanowi bardzo duże wyzwanie. Dla przykładu jeden z użytkowników przyznał, że przez 4 godziny próbował pokonać generała Kawaradę, który jak się później okazało był szeregowym przeciwnikiem.

      0 komentarzy
      263 wyświetleń
    20. RetroN 5. Konsola retro dla tęskniących za legendarnym Pegasusem

      Dwie dekady temu Polska konsolami stała i choć zwykle były to pirackie klony sprzętu z lat 80-tych, wychowało się na nich całe pokolenie graczy. Dziś niektóre klasyki z tamtych lat można ożywić ponownie. Na rynku zadebiutowała dziś konsola RetroN 5, odwołująca się do ogromnych pokładów sentymentalizmu ówczesnych nastolatków, a dzisiejszych ojców i mężów.

      Chodzi o generację graczy wychowaną na starych konsolach takich marek jak Nintendo, lub SEGA. W Polsce jest to pokolenie Pegasusa, a więc rodziny koreańskich konsol będących klonem japońskiego Famiconu.

      RetroN 5 umożliwia emulację najsłynniejszych konsol z lat 80-tych i 90-tych, obsługując aż 10 platform sprzętowych: NES, Famicom, SNES, Super Famicom, Genesis, Mega Drive, Game Boy, Game Boy Color, oraz Game Boy Advance. Trudno na oko ocenić czy RetronN 5 jest na 100% zgodny z Pegasusem. Na pewno obsługuje kartridże oryginalnego Famiconu, które działały również z klonami tej konsoli.











      Najciekawsze jest to, że w przypadku konsoli RetroN 5, mamy do czynienia z czymś więcej niż tylko emulatorem oprogramowania. Urządzenie pozwala uruchamiać gry ze starych konsolowych kartridżów - pod tym względem jest multisystemowe. Do konsoli dodawany jest uniwersalny bezprzewodowy kontroler Bluetooth, ale nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać alternatywę w postaci retro-padów ze starych konsol. RetroN 5 ma pięć slotów na kartridże, oraz sześć gniazd na podłączenie kontrolerów sprzed lat. Ukłonem w kierunku dzisiejszych standardów jest ładne ekranowe GUI, oraz możliwość zapisywania stanów gier (save) na kartach pamięci SD.











      Producentem konsoli RetroN 5 jest firma Hyperkin, która dziś oficjalnie wprowadziła ją na rynek amerykański. RetroN 5 jest w stanie przeskalować obraz do rozdzielczości HD 720p. Wykorzystuje port HDMI, w elegancki sposób rozwiązując problem niezgodności systemów PAL i NTSC.

      Ile kosztuje RetroN 5? Oficjalna cena dla rynku amerykańskiego to 140 dolarów. Kwestia globalnej premiery konsoli jest wielką niewiadomą. Jeśli więc zakręciła się wam w oczach sentymentalna łezka, prawdopodobnie będziecie musieli kupić ją w sieci i opłacić niemałe koszty międzynarodowej wysyłki.

      > Pierwszy tablet Nokii już w Polsce. Ile kosztuje?

      Fot. retron5.com

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      235 wyświetleń
    21. Steam czy Epic Store? Gracze udowodnili, że platforma nie ma znaczenia

      Steam od wielu lat wiedzie prym w dystrybucji cyfrowej gier. Jednak jego nowy konkurent pokazał, że liczą się gry, a nie przywiązanie do platformy.
      Przed premierą Metro Exodus sporo było kontrowersji dotyczących formy dystrybucji wymienionej gry na PC. Otóż wydawca zdecydował, że produkcja ukaże się w formie około półrocznej czasowej wyłączności w nowym Epic Games Store. Do tej pory platforma ta była kojarzona wyłącznie z Fortnite, jednak po sukcesie popularnego battle royale, Epic postanowiło podgryźć Steama i to mocno. Kto wie, czy po tym starciu nie zostaną blizny, które nie znikną.
      Deep Silver, czyli wydawca Metro Exodus podał właśnie, że gra sprzedała się 2,5 razy lepiej za pośrednictwem Epic Games Store niż Metro Last Light na Steam. Porównany jest ten sam okres sprzedaży, czyli krótko po premierze gry, zatem jasno można stwierdzić, że Exodus miał lepszy start od Last Light.
      Zapewne miało na to wpływ kilka czynników. Po pierwsze gra miała wyraźnie większą kampanię reklamową niż poprzednie części. Sama zresztą była reklamowana jako przełomowa odsłona, która pod względem graficznym ma wyznaczyć nowe standardy. Spora zasługa także promocji ray tracingu przy tym tytule. Czy udało się faktycznie osiągnąć nowy poziom? Cóż, gra wygląda naprawdę bardzo dobrze jeśli chodzi o stronę wizualną, ale niektóre elementy wymagają dopracowania. O rewolucji nie ma co tutaj mówić, ale o dobrej rzemieślniczej pracy już jak najbardziej.
      Steam kontra Epic Games StorePonadto producent i wydawca podgrzewali skutecznie atmosferę tym, że właśnie dogadali się z Epic na czasową wyłącznością dla tej platformy dystrybucji gier. Zadziałał więc efekt nowości. Gracze nie mieli też oporów sięgnąć po grę na nowej platformie, bo jednak Steam jako niemal monopolista, nie cieszy się najlepszą opinią. Dodatkowo wydawca stwierdził, że wydanie kolejnej odsłony Metro na PC stoi pod znakiem zapytania i tak naprawdę sprzedaż Exodusa pozwoli zdecydować, czy taka wersja nowej odsłony w ogóle powstanie. Raczej gracze nie kupili nowego Metra ze względu na tę wypowiedź, taki komentarz mógł nawet zadziałać odwrotnie niż zachęcająco, ale wypowiedzią udało się osiągnąć coś, dzięki czemu podbito sprzedaż. Zainteresowanie tytułem na rynku i wywołanie szumu. A to przecież w marketingu bardzo się liczy.
      Steam i Epic będą się podgryzać
      Premiera Metro Exodus udowodniła więc, że dla graczy nie liczy się platforma dystrybucji, a to co oferuje. Jeśli mają ochotę kupić daną grę, zakładają konto na Steam czy Epic Games Store i tyle. To dobrze, bo inni dystrybutorzy chętni wejść na ten rynek widzą teraz, że można i nie ma co się bać Steama. Zapewne jeśli w przyszłości pokażą się kolejne nowe platformy dystrybucji cyfrowej gier, wzmocni to wewnętrzną konkurencję, co zwykle odbija się z korzyścią dla samych graczy. Oby więcej tego rodzaju inicjatyw.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      366 wyświetleń
    22. Kompletny redesign Steama

      Kilka tygodni temu, Valve zapowiadało kolejną transzę zmian na Steamie. Ujawniono wtedy, że doczekamy zupełnie nowego wyglądu karty gier oraz naszej biblioteki. W trakcie GDC ujawniono też zmiany, które dotkną stronę sklepu.
      Valve podejmie walkę z bombardowaniem gier negatywnymi recenzjami
      Biblioteka naszych gier doczeka się zupełnie nowego wyglądu. Zmieni się układ informacji, pojawi się zakładka z wydarzeniami, gdzie wylądują wpisy od dewelopera na temat aktualizacji i ewentualnych akcji promocyjnych związanych z grą.

      Osoby, które będą chciały, dostaną możliwość zapisania się do powiadomień w Steamie/mailowo, by wiedzieć o nadchodzących wydarzeniach w grach.

      Same tytuły będziemy mogli łatwo filtrować, korzystając z tagów, tworząc własne kolekcje gier, co pozwoli osobom z gigantyczną kolekcją zarządzać całością w łatwy sposób.
      Zmiany wprowadzone przez Valve mają pojawić się w ciągu najbliższych miesięcy. Jest to kolejny krok w kierunku ogromnych zmian, które zapowiedziano kilka miesięcy temu. Oczywiście można nadal twierdzić, że Valve nic nie robi, ale to nie broni się w starciu z rzeczywistością.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      275 wyświetleń
    23. Znana z NES-a gra Duck Hunt wraca w wirtualnej rzeczywistości

      Kreatywni użytkownicy tworzą w drukarkach pady do NES-a czy całe konsole wraz z Raspberry Pi, dzięki którym można odtwarzać dziesiątki gier na zaprojektowanej dizajnersko konsolce. Najnowszy pomysł w zakresie retro grania to jednak zupełnie nowy poziom rozrywki. Chodzi bowiem o wirtualną rzeczywistość i kultową grę z NES-a (w Polsce głównie jako Pegasus), czyli "Duck Hunt".

      Twórcą tego fenomenalnego portu znanych nam z dzieciństwa "kaczek" jest 21-letni student informatyki, Joseph Delgado. Przeróbkę na potrzeby wirtualnej rzeczywistości stworzył w jeden dzień podczas Global Game Jam 2016. Delgado usiadł przy Oculus Rift DK2 i w dobę stworzył remake "Duck Hunta".

      Nowa wersja "kaczek" jest oparta na wokselach. Delgado przetworzył wszystkie dwuwymiarowe obiekty na woksele, a także nieco zmienił tło gry. Część obiektów, zwłaszcza na dalszym planie, musiała być nieruchomymi i niezależnymi od ruchów kamery billboardami ze względu na potencjalne mdłości podczas używania hełmu VR.

      Stworzenie gry w pełnym wymiarze, wymagało jednak więcej zachodu niż samo przepisanie programu na nowo. Delgado użył czujnika ruchu Razer Hydra, który zmodyfikował i połączył z Oculus Riftem. Czujnik musiał jednak znajdować się na hełmie, zatem… Delgado dodrukował zaprojektowaną na Thingiverse przystawkę, dzięki której sensor mógł nadążać za ruchami ciała użytkownika.

      Choć "Duck Hunt" nie wygląda jak coś, czym z reguły chwalą się twórcy wirtualnej rzeczywistości, to z pewnością miły prezent dla tych co bardziej nostalgicznych graczy. Na poniższym wideo widać zresztą, że kaczki w rytmie wirtualnej rzeczywistości wywołują te same efekty - kręcimy się po pokoju i strzelamy z pistoletu w nadziei, że tym razem pies nie będzie się z nas śmiał.

      Delgado stworzył swoją grę na potrzeby Game Jam, natomiast po wyszlifowaniu zamierza udostępnić za darmo pełną wersję "Duck Hunt".

      Obejrzyj wideo - Duck Hunt VR, czyli popularne kaczki w wirtualnej rzeczywistości:
      Zobacz także: DroneDeploy pozwala na drukowanie w 3D na bazie zdjęć wykonanych przez drona

      Źródło: 3ders

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      216 wyświetleń
    24. GTA 5 “tak”, porno, crappy i szokowanie “nie”. Epic Games Store o grach, które zaakceptuje

      Epic Games Store przejmuje kolejne gry na wyłączność, które zamiast na Steam, wylądują w nowym sklepie mającym ambicje, by stać się realną konkurencją dla Valve.
      Epic Games Store dopiero zaczyna podbój rynku i aby rzeczywiście myśleć o starciu ze Steam, musi znacznie zwiększyć bazę gier. Nie myślcie jednak, że Epic Games leci na ilość. Jak wynika ze słów dyrektora generalnego firmy, Tim’a Sweeneya, liczy się przede wszystkim jakość.
      Epic Games Store i polityka wydawnicza firmy
      Tim Sweeney zaczął od wytłumaczenia – na łamach serwisu PCGamer – że polityka dotycząca Unreal Engine jest totalnie odmienna od polityki przyjętej dla Epic Games Store. Można powiedzieć, że to dwie różne strony medalu.
      Jeśli chodzi o pole, na którym Epic udostępnia twórcom Unreal Engine, można użyć naszych narzędzi do tworzenia wszystkiego, co jest legalne, a my nie możemy zawetować projektu niezależnie od tego, czy uważamy go za kontrowersyjny, czy też nie. Sprawa ma się natomiast inaczej w przypadku Epic Games Store, gdzie firma będzie bacznie przyglądać się treściom.
      Sweeney powiedział, że Epic zastosuje standardy jakości podobne do takich, które stosuje się w odniesieniu do filmów wyświetlanych w kinach. Dodał przy tym, że PC to otwarta platforma i jeśli jakaś gra nie spełni określonych standardów, z pewnością znajdzie sobie inną drogę do klienta.
      – Będziemy mieli standard jakości, który nie akceptuje słabych gier (crappy games) – powiedział szef Epic Games Store. – Jeśli jakiś tytuł jest dobry, pojawi się w naszym sklepie niezależnie od tego, czy jest to produkcja indie, czy też gra AAA. Weźmiemy wszystko do filmu o ratingu R [poniżej 17 lat oglądanie z opiekunem] lub gry z oceną M [17+]. GTA byłoby dla nas w porządku, ale Epic nie będzie rozpowszechniać gier pornograficznych ani programów typu „bloatware” ani efektów kradzieży assetów, ani żadnych innych rzeczy, które mają na celu szokowanie graczy. PC jest otwartą platformą i jeśli jakiejś gry nie rozprowadzimy w naszym sklepie, nadal może ona dotrzeć bezpośrednio do klienta – podkreśla Tim Sweeney.
      Ciekawe, jak taka polityka – odmienna od tej prowadzonej przez Valve – sprawdzi się w praktyce. Epic Games chce uniknąć takich sytuacji, jaka miała miejsce w przypadku Rape Day na Steam, gdzie gra o gwałceniu kobiet została storpedowana przez społeczność i w efekcie nie pojawiła się w sprzedaży.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      336 wyświetleń
    25. Microsoft Defender ATP trafi na komputery Apple Mac

      Microsoft przeniesie autorskie oprogramowanie antywirusowe na komputery Mac. Z tego powodu firma zmieniła nazwę swojej platformy prewencyjnej, wykrywania naruszeń zabezpieczeń czy badania zagrożeń z Windows Defender (ATP) na Microsoft Defender (ATP). Microsoft stworzył dedykowanego klienta swojego programu antywirusowego dla komputerów Mac i oferuje pełną ochronę przed wirusami i zagrożeniami w połączeniu z mechanizmem szybkiego lub pełnego skanowania pamięci urządzenia użytkownika. Nie jest pewne czy, o ile zostanie wydana, konsumencka wersja programu zostanie udostępniona za darmo. ATP jest produktem stricte komercyjnym z darmową wersją testową.
      Nie jest pewne czy, o ile zostanie wydana, konsumencka wersja Microsoft Defendera zostanie udostępniona za darmo.

      Ograniczona wersja testowa będzie w pierwszej kolejności dostępna dla firm i klientów biznesowych w celu wypróbowania ochrony antywirusowej w środowiskach, w których występuje połączenie komputerów PC i Mac. W systemie macOS Microsoft zamierza wykorzystywać autorskie oprogramowanie o nazwie AutoUpdate, aby na bieżąco aktualizować zarówno samą aplikację, jak i jej bazę danych. Microsoft Defender będzie dostępny na urządzeniach z systemem MacOS Mojave, macOS High Sierra lub macOS Sierra.
      Microsoft Windows 7 - World of Warcraft z obsługą DirectX 12

      Ponieważ platforma antywirusowa ATP jest przeznaczona głównie klientom biznesowym, nie jest jasne, czy Microsoft planuje również wprowadzenie konsumenckiej wersji Microsoft Defender na komputery Mac. Defender jest obecnie domyślnym antywirusem wbudowanym w Windows 10. W 2018 roku AV-TEST należący do Niezależnego Instytutu Bezpieczeństwa IT przeprowadził test weryfikujący realną skuteczność programów antywirusowych. Windows Defender w jego trakcie obronił wszystkie ataki, stając się tym samym antywirusem wartym uwagi.

      Źródło: TheVerge
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      186 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.