Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Kosztująca $400 statuetka Shao Kahn pozwoli na zdjęcie hełmu

      Figurki z gier od zawsze cieszyły się sporą popularnością nie tylko wśród kolekcjonerów. Weźmy na ten przykład figurki z Fallout 4, które sprzedają się w błyskawicznym tempie, a ich cena sięga ok. 400 dolarów.
       
       
       
      Shao Kahn Bloody Exclusive jest pierwszą figurką Kahn'a z serii Mortal Kombat, gdzie można ściągną mu nakrycie głowy. Postać imperatora posiada wymiary 55,8 cm wysokości oraz ok. 10 kg wagi. Dodatkowym atutem jest wbudowanie oświetlenie oczu z wykorzystaniem diod ledowych.
      Trzeba przyznać, że Władca Zaświatów wraz ze swoją zakrwawioną bronią prezentuje się imponująco.


      Wszystkich zainteresowanych kupnem figurki zapraszamy do sklepu Pop Culture Shock Toy, gdzie możecie ją nabyć  już za jedyne $424.99 (cena przy zamówieniu przedpremierowym, potem jej koszt wynosi $499).
       
      Zamówienia przedpremierowe rozpoczęły się już 1 lutego, przewidywany termin wysyłki rozpocznie się około 15 listopada.
       
       
       
      Jeśli wydaje Wam się, że cena jest wysoka to informujemy, ze inne figurki na licencji NetherRealm Studios sięgają ceny $699, która dotyczy figurki Sub-Zero.
       
       

      0 komentarzy
      208 wyświetleń
    2. Już dziś można pobierać pliki od GTA V dla PC

      Ci, którzy złożyli swoje zamówienia pre-order na GTA 5 w wersji na PC przez Steam mogą rozpocząć przed premierowe pobieranie gry już dzisiaj.
      Rockstar ogłosił, że pre-pobieranie GTA 5 na PC rozpocznie się już dziś. Każdy, kto wstępnie zamówił grę w Rockstar Warehouse będą mogli pobrać pliki gry w pewnym momencie już dziś.
       
      Deweloper nie określił czasu, kiedy to pliki będą gotowe do pobrania, ale zapowiedział, że będzie na bieżąco aktualizować tę informację, gdy te staną się dostępne.
       
       
       
      Nie wiemy, jak duża będzie gra, ale strona Steam poprosi o uwolnienie ok 65 GB miejsca. Wielkości gier podane na stronach Steam w większość są zazwyczaj :nieco większe", niż rzeczywisty ich rozmiar do pobrania.
      GTA 5 pojawi się 14 kwietnia na PC.

      0 komentarzy
      207 wyświetleń
    3. Nowy bezprzewodowy kontroler dla Apple TV- SteelSeries Nimbus!

      W czasie, gdy Apple oficjalnie ogłosiło, że ich najnowszy Apple TV będzie umożliwiać pobieranie i obsługę większości gier dostępnych w AppStore wywołało niemałe zamieszanie. Firma do nowej funkcjonalności przygotowała zupełnie nowy pilot, który działa również jako kontroler na podobnej zasadzie co Wiilot dla Nintendo Wii.

      Z nowych funkcji nadchodzącego Apple TV 4 postanowiły skorzystać również firmy trzecie wypuszczając na rynek bardziej tradycyjne kontrolery do gier. Pierwszym z nich jest Nimbus zaprojektowany przez firmę SteelSeries.

      Komunikację z urządzeniem zapewnia połączenie Bluetooth, a jego bateria zapewni nam do 40 godzin spokojnej zabawy bez ładowania. Kontroler zawiera standardowy D-Pad, dwa analogi umieszczone obok siebie, spusty L1,L2, R1,R2, przez co bardziej przypomina kontroler DualSchock znanego z konsoli Playstation oraz 4 przyciski z dużą czułością nacisku. po środku znajdziemy przycisk Menu odpowiadający za szybką nawigację.


      Nimbus pojawi się w sprzedaży dopiero, gdy Apple umożliwi dostęp do nowej aplikacji, którą będą gry na AppleTV 4. Jego cena detaliczna ma nie przekraczać kwoty $50.

       

      Na koniec podajemy pełne dane techniczne kontrolera od SteelSeries:

      Rozmiary

      Szerokość: 150 mm (5.91 in)
      Wysokość: 110 mm (4.33 in)
      Grubosć 63.2 mm (2.49 in)

      Komunikacja

      Bluetooth v4.0

      Zawartość opakkowania

      Kontroler
      Szybka instrukcja obsługi
      Naklejki SteelSeries

      Dodatkowe funkcje

      Bateria o wytrzymałości ponad 40 godzin ciągłego grania
      Złącze Lightning umożliwiające szybkie ładowanie
      Przycisk Menu ułatwiający korzystanie z różnorodnych funkcji kontrolera i Apple TV
      Przyciski z czujnikami nacisku, gwarantujące precyzję

      1 komentarz
      203 wyświetleń
    4. Q-Bert pojawi się na Xbox One

      Chyba wszyscy gracze, którzy lubią gry Old School powinni znać tego klasyka. Gra wydana po raz pierwszy na automatach Arcade w 1982r. przez Gottlieb zdobyła sporą popularność, przez co szybko znalazła swoje porty na innych platformach m.in. Atari 2600, ColecoVision, NES czy chociażby PS3 (PSN), a także na PS4.

      Ta ostatnia nie ma za bardzo czym się pochwalić, ponieważ została mocno skrytykowana przez recenzentów, głównie za sprawą kiepskiego sterowania. Q-Bert w wersji na konsolę Sony oferował dwa tryby rozrywki, standardowy znany z automatów oraz nieco zmodernizowany z większą ilością efektów. W ostateczności gra nie została miło przyjęta przez fanów klasyków jak i młodocianych graczy.

      Aktualnie za odświeżoną wersję Q-Bert'a odpowiedzialna jest grupa GPC Games. Informacja o planach jej wydania na konsolę Microsoftu potwierdza już stron XboxAchievements.com, gdzie można zobaczyć jakie osiągnięcia możemy zdobyć na swoim koncie.

      Q-Bert Rebooted ma pojawić się na konsoli Xbox One 12 lutego. Wersja na nowego Xbox'a ma mieć wprowadzone poprawki, które spowodowały poprzednią falę krytyki.

      0 komentarzy
      202 wyświetleń
    5. Ubisoft wspiera Nepal po trzęsieniu ziemi oferując 100 000$

      Po trzęsieniu ziemi, który miał miejsce jeszcze w kwietniu tego roku w Nepalu jeden z deweloperów odpowiedzialnych za stworzenie serii Far Cry - mowa tutaj o studiu z Montrealu Ubisoft, postanowił wesprzeć finansowo tamtejszych mieszkańców kwotą w wysokości 100 000$. Ostatnia gra od UbiSoft - Far Cry 4, była mocno inspirowane tamtą okolicą.

      "Po spędzeniu kilku lat nad tworzeniem gry Far Cry 4, która była inspirowana Nepalem i jej mieszkańcami, chcemy z głębokimi wyrazami współczucia płynącymi prost z serca wesprzeć finansowo oraz medycznie Kanadyjski Czerwony Krzyż, który mobilizuje zespół szpitala w Kathmandu" - dodał deweloper.

      W Nepalu zginęło około 5200 ludzi, a wielu innych pozostało bez dachu nad głową.

      0 komentarzy
      202 wyświetleń
    6. GTA V wygląda bajecznie w wersji na PC

      Rockstar najwyraźniej się postarało i wynagrodziło długie oczekiwanie przez graczy PC ich wersji Grand Thieft Auto V.
       
      Premiera GTA V na PC ma odbyć się już 14 kwietnia, więc pozostało 10 dni! A tym czasem Rockstar podkręca klimat i zamieszcza w sieci najnowsze foto prezentujące ich flagowy tytuł w dopracowanej graficznie oprawie - zmiany obejmują dopracowane tekstury, ulepszone efekty wizualne, czy znacznie większą odległość widzenia. Całość ma pracować w oparciu o 1080p przy pełnych 60 klatach.
       
      Gracze PC muszą wyposażyć swoje maszynki w drogie podzespoły, aby móc się cieszyć pełnym możliwością jakie oferuje gra od Rockstar.
       
      Choć powiedzmy sobie szczerze czy oglądanie gry w takiej jakości nie jest warte każdej złotówki? Jeśli nadal się zastanawiasz to zachęcam do obejrzenia poniższej galerii.
       
      [gallery link=file" ids="5214,5215,5216,5217,5218,5219,5220,5226,5221,5222,5223,5224,5225]
       
       

      1 komentarz
      201 wyświetleń
    7. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy PS5 Pulse 3D dostępny w kolorze Midnight Black od przyszłego miesiąca

      Jeśli posiadasz już kontroler Midnight Black DualSense na PlayStation 5, to wiesz, że nie pasuje on do żadnego z innych akcesoriów. Oczywiście nie jest to koniec świata, ale byłoby miło, gdyby wszystko pasowało - w tym samo PS5. W międzyczasie Sony ogłosiło nową kolorystykę bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Pulse 3D Wireless.
       
       
      Obecnie dostępny tylko w domyślnych biało-czarnych kolorach PS5, nowy zestaw słuchawkowy Midnight Black pojawi się w sprzedaży detalicznej w październiku w sklepach uczestniczących w programie. Idealnie pasuje do twojego czarnego kontrolera PS5, więc jeśli szukasz tego całkowicie czarnego stylu, może to być interesujące. 
       
      Jeśli chodzi o bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Pulse 3D, najnowsza aktualizacja oprogramowania układowego PS5 zawiera kilka nowych opcji dedykowanych zestawowi słuchawkowemu. Nowa funkcja korektora zapewnia trzy ustawienia wstępne, które zmieniają krajobraz dźwiękowy w zależności od tego, co chcesz uzyskać, a suwaki pozwalają jeszcze bardziej dostosować dźwięk pod własne wymagania. Całkiem fajnie, prawda?
       
      Czy w przyszłym miesiącu zamierzasz zaopatrzyć się w zestaw słuchawkowy Midnight Black Pulse? Dostrój się do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      200 wyświetleń
    8. Kiedy oryginalny Xbox po raz pierwszy wyciekł, Microsoft otwarcie kłamał na ten temat

      Zostaliśmy uraczeni garścią fascynujących informacji na temat oryginalnego Xboxa dzięki uprzejmości nowego wirtualnego muzeum Xbox, a jedna z sekcji szczegółowo opisuje, kiedy oryginalna konsola po raz pierwszy wyciekła do prasy.
      Next Gen Magazine był pierwszym punktem, w którym dowiedział się o nowym projekcie Microsoftu "Xbox" i zadzwonili do firmy, aby spróbować uzyskać jakiś komentarz w tej sprawie. David Hufford pracujący w tamtym czasie w dziale Xbox podniósł słuchawkę i pilnie przekazał wiadomość swoim kolegom:
       
      "Ojciec Xboxa" Seamus Blackley również otrzymał kilka telefonów na temat pozornie nowej konsoli do gier od Microsoftu i otwarcie skłamał w swoich odpowiedziach, obiecując, że po prostu "pracuje nad API dla kart graficznych 3-D FX dla Windows".
       
      Blackley później żartobliwie przyznał, że w rzeczywistości był "w magazynie spawającym zestawy deweloperskie [Xbox]", kiedy otrzymał jeden z telefonów. Źródło początkowego wycieku najwyraźniej nigdy nie zostało ujawnione, ale Hufford mówi, że w zespole było kilku "nieszczelnych" pracowników i ma swoje podejrzenia co do tego, kim byli, ale tego zapewne już nigdy się nie dowiemy!
       
      Co o tym sądzisz o Muzeum Historii Marki Xbox? Daj nam znać swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      199 wyświetleń
    9. Grand Theft Auto 5 - nowy patch blokuje mody

      Grand Theft Auto 5 30 kwietnia otrzymało nową poprawkę, która naprawia wiele błędów w grze, ale niestety patch miał również wpływ na mody uniemożliwiając ich działanie. Problem zgłoszony przez serwis GTA5-mods.com ujawnił, że nowa poprawka ma wpływ na działanie Script Hook V co w efekcie uniemożliwia uruchamianie modów.
       
      Rockstar wypuszczając poprawkę chciało uniemożliwić graczom używania modów w wersji online. Jednak Alexander Blade odpowiedzialny za wydanie Script Hook V twierdzi, że jego oprogramowanie jest zrobione tak, aby uniemożliwić graczom uruchamianie modów  podczas rozrywki online, przez co mogliby być narażeni na zbanowanie.
       
      Script Hook V szybko doczekał się poprawionej wersji przez autora Alexander'a Blade'a ponieważ już po 2 dniach wypuścił on kolejną wersję swojego oprogramowania do modowania GTA 5, która działa z najnowszą poprawką gry.

      0 komentarzy
      198 wyświetleń
    10. Preinstalacja gry Forza Horizon 5 jest już dostępna , ponad 100 GB na wszystkich platformach

      Nadszedł czas, aby wstępnie zainstalować grę  Forza Horizon 5 z Xbox Game Pass, ale będziesz potrzebować dużo miejsca, ponieważ aby zmieścić ją na konsoli lub komputerze, ponieważ gra wymaga ponad 100 GB miejsca na wszystkich platformach, w tym Xbox One.
       
      W rzeczywistości wersja na Xbox One jest zajmuje najwięcej miejsca z pośród pozostałych konsol oraz PC, bo aż 116 GB. Pozostałe platformy mają nieco mniejsze pliki, których rozmiar sięga 103 GB, ale mimo to może być konieczne wyczyszczenie pamięci, aby zmieścić je na dysku posiadającym zaledwie 1TB na wszystkie dane.
       
      Xbox Series X | S: 103 GB Konsola Xbox One: 116 GB Windows: 103 GB  
      W grę Forza Horizon 5 będzie można grać w ramach Subskrypcji Xbox Game Pass od 9 listopada, ale ci, którzy kupią wersję Premium gry (lub pakiet dodatków Premium), otrzymają wczesny dostęp już od 5 listopada.
       
       
      Wielkość samej gry to jedna strona medalu, ponieważ trzeba zaznaczyć jak to bywa w przypadku Playground Games i serii FH w niedługim czasie będzie zasypywani kolejnymi dodatkami do gry i pakietami, które po pewnym czasie mogą sięgnąć bliskiego rozmiaru podstawowej gry.
       
      Zaskoczony dużym rozmiarem pliku w Forza Horizon 5? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      197 wyświetleń
    11. Sega usuwa swoje gry z AppStore! Śpiesz się z ich pobraniem puki są dostępne.

      Informacja już wypłynęła tydzień temu, ale piszemy o tym, bo zapewne jeszcze pewna cześć czytelników o tym może nie wiedzieć.

      Sega firma, która za swoją historią posiada kilka konsol na koncie (w tym przenośnych) jest deweloperem oryginalnych i w większości świetnych gier. Niestety jeśli mowa o grach to mamy dla was złą informację, ponieważ japońska firma wkraczając na rynek mobilny m.in. Sklep Play na Android, dzięki czemu mogliśmy pograć chociażby w Crazy Taxi, Sonic, Advanture lub Virtua Tennis, postanowiła usunąć swoje gry.

      Sega nie podała żadnych informacji na temat listy usuwanych gier oraz daty ich usunięcia z oferty sklepów internetowych.

      Jedyną informacją jaka została podana przez firmę to powód usunięcia, w którym stwierdzono, że forma oferowanych gier na platformy objęte ich wcześniejszym programem wydawniczym nie spełnia odpowiednich kryteriów, przez co nie mogą oferować wymaganego doświadczenia związanego z grą klientowi.

      Korporacja usuwać będzie swoje gry ze sklepów: Play Store, AppStore, Samsung Apps, Amazon AppStore. Akcja trwa już od tygodnia, a z każdym kolejnym znika kolejna garść gier...

      0 komentarzy
      195 wyświetleń
    12. Grand Theft Auto V na PC w 7-płytowej edycji

      Grand Theft Auto V na PC pojawi się już za 3 dni, a już wiadomo, że gra w wersji płytowej będzie znajdowała się aż na 7 płytach!
       
       
       
      Rockstar po długim czasie od wydania tego hitu na konsolę Xbox 360 i Playstation 3 wprowadził sporo usprawnień, a w wersji na PC dochodzą jeszcze nowe tekstury, pakiety dodatków, poprawki i całą masę poprawionych animacji co sięga pojemności płycie Blu-Ray.
       
      W rezultacie przy opcji zakupu Grand Theft Auto V na PC w wersji pudełkowej otrzymasz zestaw 7-płytowej edycji widocznej na obrazku poniżej:
       

       
      Oprócz powyższych zdjęć wyciekły informacje na temat ustawień wideo dla graczy posiadających najmocniejsze karty graficzne. Zdjęcia z tymi ustawieniami znajdziemy na stronie PCGAMER.
       
       
       
      Przypominamy, GTA V w wersji na PC pojawi się już 14 kwietnia.

      0 komentarzy
      194 wyświetleń
    13. Pierwszy zwiastun filmu akcji na żywo Mortal Kombat - nie zabrakło widowiskowych walk oraz Fatalities

      Warner Bros wypuścił pierwszy zwiastun swojego nadchodzącego filmu Mortal Kombat, przed premierą kinową i HBO Max. Jak można się spodziewać, jest niezwykle brutalny.
      Zawiera wiele ulubionych przez fanów postaci, takich jak Sub-Zero, zwiastun skupia się na wielu unikalnych umiejętnościach i talentach wojowników, próbując włożyć je w swoją narrację. Podobnie jak w grach, w walkach nie zabraknie widowiskowych Fatalities, które zapewnia masę rozpryskującej się krwi na ekranie. Oczywiście zamieszczony poniżej materiał wideo oraz sam film jest przeznaczony dla dojrzałych odbiorców, więc ostrzegamy.
       
       
      Mortal Kombat nie jest jedyną grą wideo, która w przyszłości będzie miała swoją premierę na dużym ekranie (nie wspominając o pierwszej wersji filmu z 1995 roku). Sonic The Hedgehog również doczeka się kontynuacji, a data premiery planowana jest na przyszły rok. Ogólnie rzecz biorąc, adaptacje gier wideo wydają się być coraz lepsze, więc trzymamy kciuki za Mortal Kombat, który mamy nadzieję będzie podążać za tą tradycją i zapewni nam dużo akcji i widowiskowe sceny walk.
       
       
      Polska premiera filmu ma odbyć się 8 kwietnia 2021 roku.
       
      Czy w kwietniu będziesz oglądać Mortal Kombat? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      188 wyświetleń
    14. Twórca Xbox przeprasza AMD za niezręczne przejście w ostatniej chwili na Intela przy pracach nad oryginalnym Xbox'em

      20 lat to długi czas, prawda? Z pewnością każda zła decyzja po upływaie takiego czasu została zapomniana, przynajmniej tak by mogło się wydawać. Cóż, oryginalny twórca Xbox'a Seamus Blackley nadal czuje się winny wobec AMD, po tym, jak w ostatniej chwili podczas ujawniania konsoli firma zmieniła decyzję wybierając sprzęt Intela.
       
      Blackley zabrał głos na Twitterze, aby publicznie przeprosić Lisę Su, prezesa i dyrektora generalnego AMD. Wyjaśnił, w jaki sposób dokonano zmiany w "dosłownej ostatniej sekundzie" przed ujawnieniem konsoli, w której AMD zostało zamienione na procesor Intela.
       
      Co gorsza, inżynierowie AMD siedzieli w pierwszym rzędzie prezentacji, którą Blackley opisał jako "wyglądającą tak smutno".
       
      Porozmawiaj o niezręczności.
       
       
      Jak pisze: "Możemy sobie tylko wyobrazić, jak okropny musiał to być moment dla tych pracowników AMD, którzy włożyli swoją energię w ożywienie oryginalnego Xboxa, tylko po to, aby odebrać im ją w ostatniej sekundzie. Blackley obwiniał tę decyzję będącą 'czystą polityką'."
       
       
      Przynajmniej Blackley przeprosił za tę sytuację, nawet jeśli nie była to bezpośrednio jego wina. Ale nadal nie możemy powstrzymać się od wzdrygania się na tę sytuację i na to, jak boleśnie niezręcznie musiało to być w tym czasie dla pracowników firmy AMD. Przynajmniej ta sytuacja nie miała sporego wpływu na dalszą współpracę pomiędzy firmami i dzięki temu Xbox Series X jest teraz zasilany przez procesory AMD...
       
       
      Takie zmiany w tej branży to nic nowego, a podobne miały miejsce już kilka razy w historii produkcji konsol. Sega np. podczas tworzenia swojej konsoli Dreamcast w ostatniej chwili zrezygnowała z układów graficznych firmy 3DFX (z powodu ujawnienia kilku danych dotyczących nadchodzącej konsoli firmy przed jej premierą).
       
      Co sądzisz o zmianie Microsoftu w ostatniej chwili z AMD na Intel? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      188 wyświetleń
    15. PS5 osiągnęło wynik 10 milionów sprzedanych egzemplarzy - jest najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii

      Wszyscy wiemy, jak trudno jest teraz kupić PlayStation 5. Ilość konsol PS5 była bardzo mono ograniczona od czasu jej premiery w listopadzie ubiegłego roku, a kiedy rzeczywiście trafiła na półki sklepowe, wyprzedaje się niemal natychmiast. Jednak tak duże zapotrzebowanie doprowadziło do tego, że sprzęt Sony pobił rekordów sprzedanych jednostek do tego czasu - w momencie pisania tego tekstu mówimy już o 10 milionów sprzedanych konsol PS5.
       
      Oznacza to, że PS5 jest nie tylko najlepiej sprzedającą się konsolą na rynku, ale również najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii marki, osiągając pułap 10 milionów około miesiąca wcześniej, niż PS4. Ponownie, to bardzo imponujące fakty, zwłaszcza dla systemu, który jest ledwo dostępny na dłużej, niż kilka minut po dodaniu do oferty klepu.
       
      Należy zauważyć, że Sony jest w pełni świadomy niedoborów zapasów, a szef PlayStation Jim Ryan powiedział wcześniej, że firma robi wszystko, co w jej mocy, aby poprawić liczbę produktów. I chociaż te nowe statystyki są oczywiście świetne dla Sony, organizacja w pełni oczekuje, że sprzedaż PS5 wzrośnie, gdy niedobory zapasów zostaną ostatecznie rozwiązane.
       
       
      Czy kiedykolwiek myślałeś, że PS5 będzie tak popularny, biorąc pod uwagę sytuację na rynku? Napisz co o tym sądzisz w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    16. Microsoft Defender ATP trafi na komputery Apple Mac

      Microsoft przeniesie autorskie oprogramowanie antywirusowe na komputery Mac. Z tego powodu firma zmieniła nazwę swojej platformy prewencyjnej, wykrywania naruszeń zabezpieczeń czy badania zagrożeń z Windows Defender (ATP) na Microsoft Defender (ATP). Microsoft stworzył dedykowanego klienta swojego programu antywirusowego dla komputerów Mac i oferuje pełną ochronę przed wirusami i zagrożeniami w połączeniu z mechanizmem szybkiego lub pełnego skanowania pamięci urządzenia użytkownika. Nie jest pewne czy, o ile zostanie wydana, konsumencka wersja programu zostanie udostępniona za darmo. ATP jest produktem stricte komercyjnym z darmową wersją testową.
      Nie jest pewne czy, o ile zostanie wydana, konsumencka wersja Microsoft Defendera zostanie udostępniona za darmo.

      Ograniczona wersja testowa będzie w pierwszej kolejności dostępna dla firm i klientów biznesowych w celu wypróbowania ochrony antywirusowej w środowiskach, w których występuje połączenie komputerów PC i Mac. W systemie macOS Microsoft zamierza wykorzystywać autorskie oprogramowanie o nazwie AutoUpdate, aby na bieżąco aktualizować zarówno samą aplikację, jak i jej bazę danych. Microsoft Defender będzie dostępny na urządzeniach z systemem MacOS Mojave, macOS High Sierra lub macOS Sierra.
      Microsoft Windows 7 - World of Warcraft z obsługą DirectX 12

      Ponieważ platforma antywirusowa ATP jest przeznaczona głównie klientom biznesowym, nie jest jasne, czy Microsoft planuje również wprowadzenie konsumenckiej wersji Microsoft Defender na komputery Mac. Defender jest obecnie domyślnym antywirusem wbudowanym w Windows 10. W 2018 roku AV-TEST należący do Niezależnego Instytutu Bezpieczeństwa IT przeprowadził test weryfikujący realną skuteczność programów antywirusowych. Windows Defender w jego trakcie obronił wszystkie ataki, stając się tym samym antywirusem wartym uwagi.

      Źródło: TheVerge
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      186 wyświetleń
    17. Final Fantasy VII Remake Part 2 będzie miało jednego reżysera, a nie trzech

      Final Fantasy VII Remake miał trzech reżyserów: Tetsuya Nomura, Motomu Toriyama i Naoki Hamaguchi. Nie trzeba dodawać, że był to wymagający projekt - taki, który musiał się spodobać zarówno fanom oryginalnego Final Fantasy VII, jak i nowicjuszom - ale lubimy myśleć, że zespół programistów wykonał to w większości.
       
      Jednak pojawiła się wiadomość, że Final Fantasy VII Remake Part 2 - obecnie w fazie rozwoju - będzie miał tylko jednego reżysera: Naoki Hamaguchi. Krótkie podsumowanie: Hamaguchi pracował nad serią Final Fantasy od Final Fantasy XII, ale rolę reżysera przydzielono mu dopiero w Remake'u. Bycie jedynym reżyserem w części 2 to duży krok naprzód pod względem odpowiedzialności.
      Ta informacja pochodzi bezpośrednio od samego Nomury, który niedawno rozmawiał z Famitsu (w tłumaczeniu Gematsu). Powiedział: „Ponieważ byliśmy w stanie utrwalić podstawową rozgrywkę w pierwszej części Final Fantasy VII Remake i jesteśmy w stanie zobaczyć, co musimy poprawić w przyszłości, Naoki Hamaguchi zostanie powierzony jako reżyser następnej części, podczas gdy ja będę zaangażowany jako dyrektor kreatywny we wszystkie sprawy związane z Final Fantasy VII, w tym przy remake'u i tytułach mobilnych. Moje podstawowe zaangażowanie w pracę nie ulegnie znaczącej zmianie, więc proszę o dalsze wsparcie."
       
       
      Przypominamy, że w części drugiej remake'u przygoda ma nas zabrać po za obszar miasta Midgar, w którym oparta była pierwsza część gry. Osobiście sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać podróż po otwartym świecie, mając na uwadze to jak ten wyglądał w oryginalnej wersji na PSX - pamiętne czasy hodowania złotego Chocoba, którym można było poruszać się dosłownie po całej mapie.
      W każdym razie, co sądzisz o tej wiadomości? Czy wiążesz duże nadzieje z Remake 2? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      184 wyświetleń
    18. San Andreas odtworzone w grze Cities: Skylines

      Projekt stworzony przez grockefeller i publikowany na Steamie zawartość jest więcej niż imponującym osiągnięciem, zresztą efekt jego prac można podziwiać na poniższych zrzutach ekranu.
       

       

       

       

       

       

       
      Mapa zawiera region South San Andreas wraz z Los Santos, Paleto i Sandy Shores.
       
      Trzeba przyznać, że efekt robi piorunujące wrażenie, co zresztą było widoczne dzięki przekroczeniu 250 000 pobrań i to w pierwszym tygodniu.
       
      Jesteś przygotowany na spory wydatek pieniędzy w grze oraz nową przygodę?

      0 komentarzy
      184 wyświetleń
    19. Mass Effect 5 może używać Unreal Engine zamiast własnego silnika Frostbite od EA

      Nie widzieliśmy ani nie słyszeliśmy zbyt wiele o następnym Mass Effect poza krótkim klipem na The Game Awards 2020, ale nowy raport VentureBeat twierdzi, że BioWare może przejść na Unreal Engine, przy tworzeniu gry.
       
       
      Jak być może pamiętacie, Mass Effect: Andromeda z 2017 roku odszedł od Unreal Engine na rzecz wewnętrznego silnika Frostbite stworzonego przez same EA, ale nie spotkał się z tak pozytywnym odbiorem, jak oryginalne trzy gry z trylogii Mass Effect.
       
      Według raportu "wszystko jest na stole, jeśli chodzi o technologię nowego Mass Effecta", w tym potencjalnie przejście na Unreal Engine. Dodatkowo, niedawna oferta pracy dla gry (dyrektor techniczny) wspomina o doświadczeniu z Unreal Engine jako atutem.
       
      Minusem tego wszystkiego jest to, że Mass Effect 5 wciąż brzmi, jakby było mu daleko do jakiejkolwiek zapowiedzi. Wcześniej wspomniany serwis VentureBeat twierdzi, że Dragon Age 4 jest obecnie pierwszy na liście wydawniczej planowanej wstępnie na 2023 rok, więc prawdopodobnie nie zobaczymy następnego Mass Effecta co najmniej do 2025 roku. Miejmy nadzieję, że warto będzie czekać... przynajmniej w międzyczasie mamy możliwość pogrania w Mass Effect Legendary Edition!
       
      Czy wolałbyś, aby BioWare wróciło na silnik Unreal Engine na potrzeby kolejnego Mass Effecta? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    20. Rekord czasowy w grze Super Mario Bros. pobity od lat!

      Jeśli śledzisz scenę gier retro na Twitchu, prawdopodobnie spędzasz przyzwoitą ilość czasu na oglądaniu speedrunnerów. Fascynujące może być obserwowanie, jak manipuluje się starszymi tytułami, usprawnia je i opanowuje przez setki godzin, a co jeśli zdarzy ci się złapać rekord świata na żywo, może to być ekscytujący moment dla społeczności.
      Jeden z prawdziwych złotych standardów speedrunningu jest klasyczna znana chyba każdemu gra Super Mario Bros., która znalazła się w centrum uwagi, gdy gracze starają się wygładzić poszczególne klatki w związku z próbą bicia rekordu. Niedawno osiągnięto ważny punkt orientacyjny, a optymalizacja speedrun dla gry jest tak silna, że może już nigdy nie zostać pobita.
       
       
      Użytkownik Twitcha Niftski ustanowił nowy czas dla Any% i aktualnie wynosi 4:54,948 to pierwszy raz w historii poniżej 4:55, które już w tym momencie wydaje się niezwykle trudne (być może nawet niemożliwe, ale społeczność może próbować) kiedykolwiek zarejestrować czas 4:53. Możesz zobaczyć przebieg poniżej, ale pamiętaj, że podczas pobicia rekordu przejścia gracz okazuje swoją radość, więc wideo robi się głośne, gdy bieg się kończy.
       
      Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy jest to odtwarzane przez emulator z klawiaturą. Warto zauważyć, że ten bieg został zweryfikowany przez speedrun.com w głównej kategorii, chociaż jak widać te, które nie używają oryginalnego sprzętu, mają obok platformy dodatkowy napis 'EMU'. Kiedy jest to emulacja dokładna sprzętowo, rekordy zachowują ważność, więc wszystko jest zgodne z zasadami Fair Play. Na koniec należy dodać, że w tym wyścigu brał również udział polak i obecnie zajmuje 50 miejsce z czasem 4m 57s 627ms
      Oczywiście inni mogą dążyć do poprawienia rekordu przez kwestię klatek, ale możemy nigdy nie zobaczyć, jak spadnie on tak nisko jak 4:43.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    21. Nvidia Shield TV dodaje obsługę kontrolerów Xbox Series X

      Masz urządzenie Nvidia Shield? Cóż, wygląda na to, że możesz uzyskać dodatkową funkcję, ponieważ przystawka obsługuje teraz nowe kontrolery Xbox Series X i Xbox Series S.
      Zgodnie z ostatnią aktualizacją oprogramowania układowego, użytkownicy mogą teraz szybko sparować kontroler z systemem telewizyjnym, po prostu aktywując tryb parowania Bluetooth i używając przycisku parowania na górze kontrolera Xbox Series X.
       

      Zaletą tego jest to, że użytkownicy będą mogli grać w gry z PC i Androida za pośrednictwem usługi strumieniowania GeForce Now firmy Nvidia na swoich telewizorach przy użyciu nowych kontrolerów.
       
      Posiadasz Nvidia Shield? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    22. Silnik Unreal Engine 4 za darmo!

      Epic oficjalnie potwierdziło, że zamierza udostępnić silnik Unreal Engine 4 całkowicie za darmo z dostępem dla każdej grupy developerskiej. Więc zapewne zapytacie jak Epic Games miałoby teraz zarobić n tym silniku? Odpowiedź jest prosta. Epic postanowiło odbić sobie 5% od zarobków na danym tytule jeśl w ciągu kwartału zarobi ona nie mniej,  niż 3000$. Więc niszowi developerzy nie będą musieli uiszczać żadnych opłat.
       
      Studenci na kierunkach developerskich będą całkowicie zwolnieni z tych opłat jeśli w chwili potwierdzenia ich danych przez uczelnię.
       
      Jak mówi sam założyciel Epic -  Tim Sweeney:


      "Pozycja Unreal Engne jest silną marką na rynku, a my zdajemy sobie sprawę, że najlepiej jest zdjąć bariery,  przez co więcej ludzi jest w stanie spełniać swoje twórcze wizje i kształtować przyszłość co właśnie kochamy,"
      mówi Sweeney, dodając na koniec.


      "Dlatego jesteśmy w stanie zabrać ostatnią barierę wejścia na rynek, oddając silnik za darmo."
      W ubiegłym roku Epic Games zaskoczyło wszystkich wypuszczając ofertę sprzedaży licencji Unreal Engine 4 za jedyne 19$ na miesiąc! Ta oferta wydawała się niemal idealna i jakże niezwykle wspaniałomyślne podejście ze strony Epic Games, kiedy developerzy za podobne technologie musieli płacić bardzo duże pieniądze.
       
       
       
      Dla nas graczy to świetna informacja, ponieważ możemy spodziewać dżego wysypu gier na nasze konsole.
       
       
       
      Podsumowaniem tego newsa będzie oficjalna wypowiedź Tim'a Sweeney'a, którą odnotowaliśmy w sieci.
       


      0 komentarzy
      182 wyświetleń
    23. Forza Horizon 5 liczy 4,5 miliona graczy, to największa ilość podczas premiery gry w historii Xbox Game Studios

      Forza Horizon 5 jest teraz oficjalnie dostępna dla wszystkich w Xbox Game Pass, a szef Xbox Phil Spencer wczoraj wieczorem na Twitterze potwierdził, że gra przekroczyła już 4,5 miliona graczy i to w dniu swojej premiery! To pokazuje jak dany tytuł był wyczekiwany przez graczy.
       
      Ponadto gra osiągnęła największą ilość graczy podczas swojej premiery spośród wszystkich tytułów wydanych przez Xbox Game Studios w historii, a Spencer twierdzi, że jest to wynik "Lat inwestycji w Xbox'a, aby jeszcze więcej osób mogło grać". Oto jego pełny tweet:
       
       
      Forza Horizon 5 odniosła już ogromny sukces dla Xbox Game Studios i wspaniale jest widzieć tak wiele osób, które cieszą się nią na konsoli, komputerze i za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming. To kolejna ogromna wygrana w Game Pass!
       
      A ty na czym grasz w nową odsłonę Forza Horizon? Chcemy poznać Twoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      182 wyświetleń
    24. Windows 10 będzie miało premierę w lipcu!

      System Windows 10 zostanie wydany pod koniec lipca, zgodnie z zapewnieniami producenta procesorów firmy AMD.

      Microsoft nie bez powodu wcześniej wspomniał o "lecie" tego roku, jako okres wydania nowego systemu Windows 10.

      Nowy Windows będzie dostępny w formie bezpłatnej aktualizacja dla wszystkich użytkowników posiadających system Windows 7 lub Windows 8.1 (dostępnych na smartfonach+ lub PC). Nawet użytkownicy, którzy posiadali wersje pirackie będą mogli bezpłatne uaktualnić swój system.

      Nowy Windows 10 pozwala również na strumieniowanie gier pomiędzy Xbox One, PC oraz tabletem za pośrednictwem lokalnej sieci WiFi. Ogólnie rzecz biorąc całość teraz ma być zintegrowana za sprawą nowego systemu.

      Zakupione przez nas gry, aplikacje, dodatki, usługi zakupione na jednej platformie będą dostępne na pozostałych dzięki opcji streamowania oraz ogólnodostępnym narzędziom dla deweloperów można wykonywać szybkie porty i optymalizacje na słabsze platformy (tablety lub smartfony).

      0 komentarzy
      180 wyświetleń
    25. Pasjans w Windows 10 będzie wymagać opłaty za usunięcie reklam!

      Chyba każdemu posiadaczowi komputera stacjonarnego, laptopa czy netbooka z systemem Windows na pewno znana jest gra Pasjans. Możliwe, że wielu zaczynało swoją przygodę z grami właśnie z tą dostępną od lat w Windowsie, być może ta gra zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach lub jej obecność w podstawowym pakiecie systemu operacyjnego dla wielu oznaczało zabicie nudów w pracy bądź w szkole PC, gdzie spędzono setki godzin na graniu w nią.

      Pasjans stał się nowym nieodzownym elementem dostarczanym do systemu Windows, do którego zdążyliśmy przywyknąć, niestety do momentu. Ponieważ ta gra to "podarunek" ze strony Microsoftu, podarunek, który nie pojawił się w standardzie wraz z systemem Windows 8, lecz jako dodatek oferowany w sklepie.

       

      Niestety miano zwane "podarunkiem" zmieniło swoje nazwę na nowy komercyjny pakiet instalacyjny, który jest możliwy do pobrania w sklepie. tym razem uwzględniając niewielką opłatę w zamian za brak reklam w grze. Cena $1,50 wynosi za grę bez reklam na miesiąc a $10 usunie je nam z gry na rok. Oczywiście po upływie terminu ważności określonego w terminie opłaty wymagana jest kolejna przedłużająca okres.

       

      Ta sytuacja była zaskoczeniem dla wielu i nie przyniosła pozytywnych reakcji. Chociaż trzeba powiedzieć sobie szczerze, Windows 10 jest udostępniany całkowicie za darmo, więc biznes musi nadal się kręcić, a Microsoft w pewien sposób zarabiać pieniądze.

      0 komentarzy
      180 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.