Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      103 wyświetleń
    2. Tak wygląda GTA V na PC przy ustawieniach Ultra!

      GTA V na PC wygląda cudownie - Rockstar wynagradza graczom Steam długie oczekiwanie na premierę.
       
       
       
      YouTuber taltigolt postanowił udostępnić kilka klipów wideo z GTA V ustawionej na max - co najważniejsze większość z nich nagrywana była na rozdzielczości Ultra HD 4k! Niestety serwis Youtube nie posiada obsługi wyświetlania filmów w 4k -  buuuu!
       
      Ustawiajcie teraz max rozdziałki w chrome na Youtube i odpalajcie filmiki.
       

       

       

       

       

       

       


      1 komentarz
      241 wyświetleń
    3. CDPR odnotowuje rekordową sprzedaż i przychody dzięki Cyberpunk 2077

      CD Projekt Red właśnie opublikował nowy rekord firmy pod względem rocznej sprzedaży i przychodów w 2020 r., A wszystko sprowadzało się do Cyberpunk 2077. Pomimo niesamowicie trudnej premiery gry, RPG z otwartym światem sprzedawało się wyjątkowo dobrze - głównie dzięki ogromnej kampanii marketingowej i budowanie podniebnego szumu.
      Dla kontekstu przychody w 2020 roku, z pomocą Cyberpunka, wyniosły 562 miliony dolarów. Poprzedni rekord firmy został ustanowiony w 2015 roku, generując 210 milionów dolarów dzięki grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. To niezły skok.
      Warto również zauważyć, że Cyberpunk 2077 został wydany pod koniec roku (10 grudnia) - co sprawia, że liczby te są jeszcze bardziej szalone. Dla porównania Wiedźmin 3 wydany latem 2015 roku daje mu całe siedem miesięcy na zbieranie zysków.
       
      Biorąc pod uwagę obecną reputację Cyberpunk 2077, myślenie, że zarobił tak dużo pieniędzy, wydaje się szalone - ale tak się stało, przynajmniej przy premierze. Nie znamy jednak jeszcze kosztów oferowania przez CD Projekt Red refundacji, a także kosztów dalszego rozwoju - rozwoju, który bez wątpienia wykraczał poza początkowe plany studia.
       
      Czy jesteście zaskoczeni, że Cyberpunk 2077 sprawił, że CD Projekt Red był tak dosh? Wybierz się na przejażdżkę do Night City w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      80 wyświetleń
    4. Square Enix potwierdza plany na targi E3 2021

      Inny duży wydawca potwierdził, że pojawi się na tegorocznych targach E3, ponieważ Square Enix dołącza do stale powiększającej się listy.
      Wiadomość pochodzi z wywiadu z japońską publikacją Nikkei, w którym dyrektor generalny firmy, Yosuke Matsuda, ujawnił, że zapowiedzi zostaną udostępnione podczas tegorocznej imprezy. Oto, co miał do powiedzenia Matsuda:
      "Outriders, który został opóźniony, ukazał się 1 kwietnia 2021. NieR Replicant ukaże się również w tym miesiącu. Final Fantasy VII Intergrade ukaże się w czerwcu.
      Mamy w planach kilka innych gier, które planujemy ogłosić na targach E3 2021 w czerwcu, więc czekajcie na te ogłoszenia”.
       
      W zeszłym tygodniu firma Ubisoft potwierdziła również, że będzie gospodarzem prezentacji ``Ubisoft Forward'' pierwszego dnia E3 2021, a firmy takie jak Nintendo, Xbox, Capcom, Konami i inne zostały potwierdzone jakiś czas temu.  Całe wydarzenie będzie można śledzić pod specjalnym odnośnikiem w menu na na naszym portalu, który pojawi się na kila dni wcześniej przez rozpoczęciem imprezy.
      To było kilka pracowitych dni dla Square Enix; pod koniec ubiegłego tygodnia raport sugerował, że wydawca Final Fantasy miał kilku zainteresowanych kupujących, ale firma szybko wycofała roszczenia w oficjalnym oświadczeniu.
       
      A wy jak sądzicie kto jeszcze może dołączyć do grona tych wielkich firm... Z pewnością większości z was brakuje na tej liście jeszcze jednej dużej marki. Dajcie nam znać w komentarzach poniżej, kto jeszcze waszym zdaniem powinien się pojawić na tegorocznym E3.

      0 komentarzy
      225 wyświetleń
    5. Sekiro - gracz pokonuje bossów na kierownicy i pedałach

      Posługujący się pseudonimem Caesium gracz pokonuje bossów z Sekiro: Shadows Die Twice, posługując się kierownicą i pedałami USB. Wszystkie walki można obejrzeć w serwisie YouTube.

      Śmiałek wygrał już pojedynek z Gyoubu Oniwą, Genichiro Ashiną i Panią Motyl. Nie obyło się bez otrzymania obrażeń, ale ukończenie walki zajmuje Caesium zaledwie około 4 minut.

      Za sterowanie kamerą odpowiadają skręty kierownicy, czego nie widać podczas walki, bo postać skupia uwagę tylko na jednym wrogu.



      [youtube




      Wspomniany gracz nie jest nowicjuszem, jeśli chodzi o granie kierownicą. Kontrolerem do gier wyścigowych ukończył całe Dark Souls 3.

      Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

      W sieci są dziesiątki filmów prezentujących bossów serii Souls pokonanych w nietypowy sposób - chociażby za pomocą gitary z Guitar Hero, maty do tańczenia czy bananów. W ostatnim przypadku każdy owoc odpowiadał za inny przycisk.



      [youtube




      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      289 wyświetleń
    6. Capcom i zagadkowe wpisy - Resident Evil 3 Remake w drodze?

      Choć nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej zapowiedzi, wiele nieoficjalnych informacji sugeruje, że firma Capcom pracuje już nad Resident Evil 3 Remake. Niedawno wydawca opublikował kilka tajemniczych tweetów, które mogą odnosić się do powstającej gry.
       
      15 kwietnia na Twitterze pojawiło się zdjęcie Jill Valentine - głównej bohaterki Resident Evil 3: Nemezis - wraz z podpisem: „Czy czasem macie wrażenie, że ktoś was obserwuje?”.
       
      Kolejnego dnia Capcom udostępnił następny tajemniczy wpis - tym razem to fotografia Claire z odświeżonej wersji Resident Evil 2. Bohaterka patrzy na sporej wielkości wyrwę w ścianie, a obrazkowi towarzyszy podpis:
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    7. GTA 5 na bieżni Virtuix Omni i Oculus Rift - zobacz to w akcji!

      Co może być lepszego od grania w GTA V w najwyższej rozdzielczości i detalach? Cóż według nas chyba granie przy użyciu zestawu do "Wirtualnej Rzeczywistości" z kontrolerem w kształcie pistoletu i specjalnej bieżni do poruszania się naszym bohaterem.

       

      Nie potraficie sobie tego wyobrazić? Szczerze ja też nie dopóki nie zobaczyłem tego filmiku:

      https://youtu.be/QZEnjwUqc4M

      Ruchy głowy gracza są śledzone w czasie rzeczywistym przez Oculus Rift, natomiast nad poruszaniem się naszego bohatera odpowiada bieżnia Virtuix Omni.

       

      Cały zestaw składający się z bieżni i okularów jest póki co drogi i szacuje się w granicach 3000zł, ale trzeba przyznać, że gry takie jak GTA V zachęcają do kupna.

      1 komentarz
      285 wyświetleń
    8. Komiksowe XIII wraca jako remake - premiera 13 listopada

      Firma Microids zapowiedziała remake XIII - komiksowej strzelanki, która pierwotnie ukazała się w 2003 roku nakładem Ubisoftu. Nowa wersja zadebiutuje 13 listopada na PC, PS4, Xbox One i Switch.
       
      Tak jak w oryginale, pokierujemy tytułową Trzynastką - pozbawionym wspomnień żołnierzem, który oskarżany jest o zamordowanie prezydenta Stanów Zjednoczonych. W trakcie kampanii składającej się z 34 poziomów spróbujemy odkryć tożsamość bohatera.
       
      Nie zabraknie walki z przeciwnikami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję. Podczas starć skorzystamy z szeregu zróżnicowanych broni - arsenał obejmie noże do rzucania, karabiny oraz pistolety.


       
      [youtube
       



      Powróci znak charakterystyczny pierwowzoru, czyli komiksowa oprawa graficzna, która oczywiście doczeka się odpowiedniego odświeżenia. Co ciekawe, twórcy określają projekt remakiem, co sugeruje, że zmiany wykroczą poza standardowe podniesienie rozdzielczości.
       
      Za nowe wydanie strzelanki odpowiadają deweloperzy ze studia PlayMagic. To założony w 2014 roku zespół, który siedzibę ma na Malcie - ekipa składa się z 30 osób, zaangażowanych w przeszłości w powstanie między innymi gier z serii Halo, Call of Duty i Total War.

       
      Grafika koncepcyjna z remake'u
      XIII jest adaptacją belgijskiej serii komiksów o tej samej nazwie. Autorami cyklu wydawanego w latach 1984-2016 są Jean Van Hamme i William Vance, a same historie obrazkowe ukazywały się też w Polsce.
       
      Źródło: Blog PlayStation
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      296 wyświetleń
    9. Sekiro - boss: Bezgłowy

      Walka z tym bossem jest opcjonalna. Bezgłowego spotkasz w przejściu pomiędzy regionami: Podzamczem Ashiny a Świątynią Senpou, górą Kongo. Znajduje się on w dość dobrze ukrytej jaskini, do której możesz dostać się dwóch stron:
       
      Dokładne położenie jaskini, w której znajduje się Bezgłowy, zamieściliśmy na powyższych stronach.
       
      Pamiętaj, że jeśli nie chcesz walczyć z Bezgłowym, możesz go ominąć. Po prostu przebiegnij jaskinię, w której się znajduje boss, nie zatrzymując się.
       
      Zwróć uwagę, że ruchu twoje i bossa będą spowolnione. Niezależnie, czy przystąpisz do pojedynku, czy przebiegniesz obok przeciwnika, musisz liczyć się z tym, że wszystkie czynności wykonywane są o wiele wolniej na terenie areny walki z Bezgłowym.



      Bezgłowy to dosyć prosty do pokonania boss, jeśli będziesz trzymał się dwóch najważniejszych zasad.
      Po pierwsze, aby zadać mu obrażenia, musisz użyć Boskiego konfetti. Dopiero wówczas będziesz w stanie zranić bossa. Jest to przedmiot trudny do znalezienia. Czasami wypada on z wrogów, a czasami odnajdziesz go eksplorując świat gry. Na stronie: Sekiro - Boskie konfetti: jak zdobyć, gdzie szukać, miejsca i lokacje zamieściliśmy informacje, dzięki którym szybko zdobędziesz Boskie konfetti.
      Po drugie, musisz zaopatrzyć się w środki uspakajające, dzięki którym możesz niwelować efekt przerażenia. Ataki bossa wywołują strach, który możesz doprowadzić do zgonu. Obserwuj fioletowy pasek (widać go na poniższym obrazie). Jeśli się zapełni, wówczas zginiesz. Dzięki środkom uspakajającym będziesz o wiele mniej wrażliwy na ataki związane z przerażeniem. Pamiętaj, aby regularnie zażywać ten lek, gdyż jego działanie jest czasowe. Gdy przedmiot przestanie działać, weź kolejną dawkę. Środki uspakajające często wypadają z wrogów w rejonie Opuszczonego lochu.



      Jeszcze przed rozpoczęciem walki (tuż przed wkroczeniem na arenę walki z bossem), użyj Boskiego konfetti i środka uspakajającego.
      Następnie pobiegnij do rywala i zasyp go licznymi uderzeniami. Skup się bardziej na ofensywie niż defensywie. Postaraj się maksymalnie wykorzystać efekty związane z Boskim konfetti i środkiem uspakajającym.
      Pamiętaj mimo wszystko o obronie. Staraj się unikać ciosów wroga, gdyż - nawet po sparowaniu ataku bossa - wskaźnik przerażenia wzrasta. Gdy pasek przerażenia będzie niebezpiecznie zbliżał się do końca, użyj środka uspakajającego.
      Boss co jakiś czas lubi znikać i pojawiać się za twoimi plecami. Uważaj wówczas również na atak z czerwonym symbolem.
      Bezgłowy korzysta z ataku dystansowego, jeśli oddalisz się od niego. Rzuca w twoją stronę pnącza (na obrazku powyżej), które - po trafieniu - wpływają na wskaźnik przerażenia. Ucieknij na bok, gdy zobaczysz, że pnącza niebezpiecznie zbliżają się.
      W nagrodę za pokonanie bossa otrzymasz: Wychowanie Ako, przedmiot wielokrotnego użytku, który możesz umieścić w podręcznym ekwipunku. Na pewien czas zwiększa obrażenia żywotności i postury.
       
      Bezgłowy - obejrzyj walkę


       
      [youtube
       



      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      562 wyświetleń
    10. GTA 6 powstaje - potwierdza były pracownik studia Rockstar

      GTA 6, a więc kolejna odsłona gangsterskiego cyklu, powstaje co najmniej od 2017 roku - wynika z internetowego CV jednego z byłych pracowników indyjskiego oddziału studia Rockstar.
       
      Bibin Michael to pochodzący z Malezji grafik, który pracował dla kilku zróżnicowanych zespołów. W swoim profilu w serwisie ArtStation ujawnił, że przez pewien okres zatrudniony był u twórców Grand Theft Auto.
       
      Pomiędzy grudniem 2017 roku a kwietniem 2018 roku artysta był członkiem indyjskiego Rockstar Games. Odpowiadał za obrazki koncepcyjne pojazdów, które miały być wzorowane na rzeczywistych odpowiednikach. Maszyny powstawały z myślą o „DLC do GTA 5 i nadchodzącym GTA 6”.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    11. Dreamcast Mini - Sega zapowiada kolejną miniaturową konsolę

      Yosuke Okunari - pracownik Sega, który był mocno zaangażowany w wiele ostatnich przedsięwzięć firmy w stylu retro, w tym linię Sega Ages i Mega Drive Mini - zasugerował, że firma może zająć się „Dreamcast Mini” w najbliższej przyszłości.
      Ostatnia ważna wyprawa firmy Sega do świata domowych konsol odbyła się właśnie z konsolę Dreamcast na której gościły takie tytuły, jak Soul Calibur, Crazy Taxi, Shenmue i Skies of Arcadia, choć pomimo silnej sprzedaży w Ameryce Północnej Dreamcast nie mógł wyciągnąć firmy z dziury, w której znalazł się podążając za słabymi wynikami Saturna i wkrótce stało się jasne, że rynek idzie na korzyść nadchodzącego PlayStation 2 od Sony, który w efekcie sprzedał się w oszałamiającej liczbie 155 milionów sztuk, zaś konsola od Segi jedyne 9,13 miliona sztuk.
      W rozmowie z Famitsu w wywiadzie przetłumaczonym przez Roberta Sephazona, współpracownika Nintendo Life, Okunari mówi:
       
      Okunari twierdzi, że nie będą w stanie wypuścić na rynek kolejnej mini-konsoli ze względu na czas, który najwcześniej pojawić się może w przyszłym roku - czyli, innymi słowy, dwa lata po wydaniu Mega Drive Mini. Ze względu na wysokie koszty i czas potrzebny do opracowania kolejnego projektu, Sega wybiera ten, który ma najbardziej realistyczny potencjał odniesienia sukcesu na globalnym rynku.
       
      Nie oznacza to oczywiście, że Dreamcast Mini nie ujrzy światła dziennego, lecz trzeba zwrócić uwagę, że taki SG1000 Mini byłby łatwiejszy z technicznego punktu widzenia, a Master System Mini mógłby być opłacalny, ponieważ Sega niedawno wydała Game Gear Micro, który jest oparty o przenośną konsolę, która ma bardzo podobną architekturę do 8-bitowego rywala firmy Segi, czyli NES.
      Okunari dodaje:
       
      W dzisiejszych czasach emulacja Dreamcasta jest na bardzo zaawansowanym etapie (patrz Redream), więc konkretny system miałby sporo sensu dla rozwijającej się linii minikonsol od Segi - należy dodać, że maszyna jest stosunkowo dobrze znana na całym świecie, pomimo tak niewielkiej sprzedaży liczby jednostek w tamtych czasach.
       
      Osobiście mam nadzieję, że projekt Sega Dreamcast Mini ujrzy światło dzienne, ponieważ chciałbym sobie taką konsolkę położyć obok starszego brata w oryginalnej wersji, która cały czas zajmuje miejsce obok telewizora....

      1 komentarz
      654 wyświetleń
    12. Windows 10 będzie miało premierę w lipcu!

      System Windows 10 zostanie wydany pod koniec lipca, zgodnie z zapewnieniami producenta procesorów firmy AMD.

      Microsoft nie bez powodu wcześniej wspomniał o "lecie" tego roku, jako okres wydania nowego systemu Windows 10.

      Nowy Windows będzie dostępny w formie bezpłatnej aktualizacja dla wszystkich użytkowników posiadających system Windows 7 lub Windows 8.1 (dostępnych na smartfonach+ lub PC). Nawet użytkownicy, którzy posiadali wersje pirackie będą mogli bezpłatne uaktualnić swój system.

      Nowy Windows 10 pozwala również na strumieniowanie gier pomiędzy Xbox One, PC oraz tabletem za pośrednictwem lokalnej sieci WiFi. Ogólnie rzecz biorąc całość teraz ma być zintegrowana za sprawą nowego systemu.

      Zakupione przez nas gry, aplikacje, dodatki, usługi zakupione na jednej platformie będą dostępne na pozostałych dzięki opcji streamowania oraz ogólnodostępnym narzędziom dla deweloperów można wykonywać szybkie porty i optymalizacje na słabsze platformy (tablety lub smartfony).

      0 komentarzy
      182 wyświetleń
    13. Super Marioo 64 uruchamiany w oknie przeglądarki!

      Nintendo jest znane z rozprawiania się z plikami do pobrania, torrentami i nieoficjalnymi portami swoich gier, ale nawet i oni muszą robić sobie przerwy przez jakiś czas, prawda? Tylko w zeszłym tygodniu, twórcy portu na PC pt. "Super Mario 64 Plus" stwierdzili, że nie byli zbyt zmartwieni temat DMCA (Digital Millennium Copyright Act), ponieważ nie były one rzeczywistym zagrożeniem dla sprzedaży gry.
      Tak więc, miejmy nadzieję, że ta wersja Super Mario 64, którą możesz grać w całości w oknie przeglądarki (za pomocą klawiatury i myszy lub nawet kontrolera Xbox / PlayStation!) pozostanie niezagrożona przez dział prawny Nintendo.
       
      To niesamowite jak gra, która kiedyś potrzebowała całego sztabu programistów oraz sporego wkładu finansowego tylko po to, aby uruchomić ją na specjalnie zbudowanej konsoli, może być teraz odtwarzana na karcie przeglądarki podczas pisania tego artykułu. Zobaczcie jak przyszłość gier zmieniła się w dzisiejszych czasach.
       
      any
       
      Super Mario 64: Browser Edition działa świetnie, bez opóźnień, bez problemów graficznych i posiada wszystkie dźwięki i muzyka, które kochamy z oryginału. Można nawet zmienić rozmiar okna, a gra będzie dostosowywać swój obraz do jego wymiaru.
      Oczywiście, oryginalny Super Mario 64 jakieś 8 megabajtów, które trzeba było pomieścić na Catridge'u, więc prawdopodobnie masz więcej problemów z wysłaniem gif na Discord lub oglądania krótkiego filmu na YouTube niż byś uruchomiony tej gry.
       
       
      Chociaż najprawdopodobniej, jest to port projektu gry Super Mario 64, który jest dostępny na github. Jeśli jesteś zmęczony już graniem w te całe Mario to zachęcamy mieć oko na Legend of Zelda: Ocarina of Time, który jest najwyraźniej blisko zakończenia i możliwe, że będzie mieć również port oparty na przeglądarce.
       
      Tak, idź! Zagraj w Super Mario 64 w oknie przeglądarki, podczas gdy nadal możesz!

      0 komentarzy
      162 wyświetleń
    14. Batman: Arkham Knight znamy wymagania sprzętowe na PC

      55 GB wolnej przestrzeni dyskowej będzie wymagane do instalacji gry.
       
      Batman Arkham Knight wymaga mocnego sprzętu ponieważ do jej uruchomienia musimy uzbroić się w sprzęt, który na pokłądzie będzie posiadał procesor z serii i7 i jedną ostatnich kart od Nvidia. Specyfikacje wymagań sprzętowych zostały podzielone na trzy grupy: Minimalne, Zalecane oraz Ultra.
       
       
       
      Gra pojawić ma się również na konsole PS4 oraz Xbox One a jej premiera ma odbyć się 23 czerwca tego roku.
       
       
       
      Minimalne wymagania


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
      Pamięć: 6 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 660
      Pamięć Grafiki: 2 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 45 GB
      Zalecane 


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
      Pamięć: 8 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760
      Pamięć Grafiki: Memory: 3 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 55 GB
      Ultra wymagania  


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
      Pamięć: 8 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 980
      Pamięci Grafiki: Memory: 3 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 55 GB
      Jeśli nadal zastanawiasz się czy warto zainwestować w nowy komputer to zachęcamy do obejrzenia trailera z gry poniżej:
       


      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    15. Web PS Store wreszcie dodaje sortowanie i opcje filtrowania

      Równolegle z ogłoszeniem, że wyszukiwarka Google dodaje pasek wyszukiwania do sklepu Stadia (poważnie), Sony dodało opcje filtrowania do internetowego PlayStation Store. Funkcjonalności tej brakowało, gdy witryna sklepu internetowego została ponownie uruchomiona w zeszłym roku, ale japoński gigant powoli wprowadza funkcje, których celem jest przywrócenie użyteczności platformy opartej na przeglądarce.
      Jak po raz pierwszy zauważyło Gematsu, możesz filtrować gry według typu i porządkować je według popularności, daty wydania i nie tylko. Na podstawie tego, co próbowaliśmy, działa dobrze, ale nie doskonale - podczas szukania gry 
      Stranded Deep w wynikach pojawia się gra Control... takich przypadków może być więcej, natomiast nowe PS Store zaczyna nabierać rumieńców - cóż, przynajmniej zmierza we właściwym kierunku, co? Mamy nadzieję, że Sony będzie w stanie nadal wprowadzać znaczące zmiany do przodu.
       
      A jak wasze doświadczenia z odświeżonym interfejsem sklepu Playstation? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      100 wyświetleń
    16. Epic idzie na wojnę z Apple, prosi graczy o „dołączenie do walki” o „darmowy Fortnite”

      Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
      Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
      Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
      To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
      Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
      Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
       
      Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
       
       
       
      Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
      Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
       
      Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
      Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    17. Wyciekły dokumenty, które sugerują, że szef Xbox'a chce przenieść Game Pass na inne konsole

      Trwająca walka sądowa między Epic Games i Apple (która ciągnie się już od roku) przyniosła wiele poufnych dokumentów do centrum uwagi, a jeden z nich sugeruje, że Xbox „nie zawahałby się”, wprowadzając Xbox Game Pass na inne konsole.
      Szef Xbox, Phil Spencer, wspomniał o tym w e-mailu do CEO Epic Games Tima Sweeneya w sierpniu 2020 roku, mówiąc mu - „Chciałem tylko powiedzieć, że mam twój punkt widzenia na temat xCloud na innych konsolach (nie poddałem się!)”, jak podkreślił The Verge i Windows Central:
      „Poza tym Phil Spencer zauważył również, że 'nie zrezygnowali' ze sprzedaży Xbox Game Pass na innych konsolach, np. Nintendo Switch.”
       
       
      Warto zauważyć, że Spencer odwołuje się do Xbox Cloud Gaming, a nie Xbox Game Pass w swoim e-mailu, ale ponieważ obie usługi są obecnie połączone, wygląda na to, że zespół Xbox chciałby konkretnie przenieść transmisję Game Pass na inne konsole.
      Druga część wiadomości e-mail od Spencera dotyczy przede wszystkim wysiłków Xboxa zmierzających do usunięcia wymogu Xbox Live Gold w grach free-to-play, co ostatecznie miało miejsce w zeszłym miesiącu. W sierpniu 2020 roku szef Xbox powiedział Sweeneyowi, że „jeśli dotrzemy do celu [z F2P (Free-to-play - red.)] to chcę z tobą współpracować”.
       
      Co o tym myślisz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      102 wyświetleń
    18. GTA V - zobacz co potrafią zrobić mody

      Chyba nikt nie przypuszczał takiego obrotu sprawy w związku z modami do tej epickiej gry.  Jednak należy pamiętać, że możliwości modów dostępnych do GTA V od wydania jej na PeCety ograniczają się tylko do fantazji i ludzkiego umysłu. Wystarczy przypomnieć sobie sytuację z poprzednią częścią lub najpopularniejszą do tej pory GTA San Andreas - Zombie Andreas, czyniący z GTA kolejny Dead Rising

       

      Tym razem pewien autor chciał przedstawić co potrafią zrobić z grą mody biorąc do swojego przykładu spadającego Walenia!

       

      Zobacz to w akcji!



      Mod został wykonany na dostępnym do GTA V trainerze Script Hook

       

      1 komentarz
      173 wyświetleń
    19. Klasyczne dynamiczne tło Xbox zauważone na ekranie telewizora Majora Nelsona

      Jeśli chciałeś nowego, ale klasycznego dynamicznego motywu, który ożywi Twój Xbox Series X | S, możesz mieć szczęście.
      W tym tygodniu odcinku podcastu Xbox Major Nelson zaprezentował coś, co wydaje się być inspirowanym przez OG dynamiczne tło dla systemu obecnej generacji, jednocześnie omawiając, w co ostatnio grał.
      Jeśli nie znasz oryginalnej konsoli Xbox, cóż - tło wyglądało raczej podobnie do tego z tego zdjęcia.
      Teraz oczywiście wielu fanów w mediach społecznościowych spekuluje, że Xbox wprowadzi ten klasyczny motyw w pewnym momencie później w tym roku, co może potencjalnie pokrywać się z 20. rocznicą oryginalnego systemu w listopadzie.
       
       
      Czy sam skorzystałbyś z tego klasycznego dynamicznego motywu? Teraz potrzebujemy tylko motywu z pierwszego dashboardu dla Xbox 360...

      0 komentarzy
      116 wyświetleń
    20. Lodówki Xbox Mini będą szeroko dostępne pod koniec tego roku!

      Mini lodówki wzorowane na wyglądzie najnowszej konsoli Xbox - tak to prawda, Microsoft wpadł na ten szalony pomysł na początku tego roku, ale dopiero teraz wiemy oficjalnie, że początkowo uważany przez fanów żart ze strony Microsoftu okazał się zaskakującą prawdą. Póki te informacje nie zostały potwierdzone, pomijaliśmy newsy tego pokroju, które mogłyby wprowadzać was czytelników w błąd.
       
      Aktualnie projekt jest w fazie testów a zespół Xbox za niego odpowiedzialny obiecał oficjalnie wyprodukować mini lodówki Xbox Series X po wygraniu konkursu na Twitterze na początku zeszłego miesiąca, ale do tej pory nadal istniały wątpliwości, ile z nich zostanie wprowadzonych do produkcji.
      Na szczęście te obawy, rozwiał Aaron Greenberg, dyrektor generalny działu marketingu Xbox Games, który zasugerował, że mini lodówki Xbox Series X będą szeroko dostępne po ich pojawieniu się na rynku, co ma nastąpić „jeszcze w tym roku”.
       
       
      Greenberg mówi, że na razie nie ma żadnych szczegółów ani specyfikacji rozmiaru, które można by udostępnić, ale podobno prowadził pewne „badania” w weekend, zdobywając jedną z limitowanych lodówek ZOA Xbox mini.
      Zaledwie kilka tygodni temu szef Xbox powiedział fanom, że mini lodówki Xbox Series X robią postępy, po „pierwszym spojrzeniu na projekt w tym tygodniu i przesłaniu kilku uwag”. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć oficjalny wygląd oraz dostać w swoje ręce jedną z nich!
       
      Czy planujesz kupić jedną z tych minilodówek Xbox Series X jeszcze w tym roku? Opowiedz nam o tym poniżej.

      0 komentarzy
      411 wyświetleń
    21. Grand Theft Auto 5 - nowy patch blokuje mody

      Grand Theft Auto 5 30 kwietnia otrzymało nową poprawkę, która naprawia wiele błędów w grze, ale niestety patch miał również wpływ na mody uniemożliwiając ich działanie. Problem zgłoszony przez serwis GTA5-mods.com ujawnił, że nowa poprawka ma wpływ na działanie Script Hook V co w efekcie uniemożliwia uruchamianie modów.
       
      Rockstar wypuszczając poprawkę chciało uniemożliwić graczom używania modów w wersji online. Jednak Alexander Blade odpowiedzialny za wydanie Script Hook V twierdzi, że jego oprogramowanie jest zrobione tak, aby uniemożliwić graczom uruchamianie modów  podczas rozrywki online, przez co mogliby być narażeni na zbanowanie.
       
      Script Hook V szybko doczekał się poprawionej wersji przez autora Alexander'a Blade'a ponieważ już po 2 dniach wypuścił on kolejną wersję swojego oprogramowania do modowania GTA 5, która działa z najnowszą poprawką gry.

      0 komentarzy
      198 wyświetleń
    22. Sony wciąż traci miliony na swoich smartfonach z serii Xperia

      Pomimo świetnych wyników sprzedaży konsol Playstation od Sony, to inaczej ma się sytuacja odnośnie telefonów produkowanych przez firmę.

      Patrząc na podsumowanie roku fiskalnego 2014 oraz prognoz na rok 2015 Sony ciągle odnośni straty sprzedaży. Oddział mobilny ciągle zalicza straty pomimo wyglądających całkiem nieźle wyników z roku fiskalnego.

      Zacznijmy od tego, że Sony w roku 2014 odniosło zysk w wysokości $567 milionów, lecz mimo tego odnotowano sporą stratę w wysokości $1,06 miliarda. Powodem tego było wykupienie całego mobilnego oddziału przez Sony i wprowadzanie nowego marketingu, napędzane czujnikami do aparatu, grami oraz rozrywką.

      W roku 2015 Sony przewiduje spadek sprzedaży swoich telefonów, a to ze względu na większy nacisk produkcji smartfonów wyższej klasy (mowa np. o nowym Xperia Z4), a obniżenie produkcji modelów z tańszej półki, np. Xperia E4.

       

      Sony mimo to planuje zarobić na dywizji mobilnej i odnieść zyski w kolejnym roku fiskalnym, przez wprowadzenie kolejnych zmian marketingowych. Szacuje się, że firma chce uzyskać dochód netto w wysokości $1.17 miliardów.

       

      Póki co nie zapowiada się na przełom, ponieważ Xperia Z4 nie odnosi większego sukcesu sprzedaży przy konkurencyjnym Samsung S6 oraz iPhone 6. Choć przypominamy, że czujniki, kamery i kilka innych elektronicznych bajerów posiadanych przez koreańskiego oraz amerykańskiego producenta pochodzą od Sony.

      0 komentarzy
      167 wyświetleń
    23. KFConsole - konkurencyjna konsola, która wyśmiewa Sony i Microsoft

      Firma KFC - znana marka fast foodów zapowiedziała… KFConsole!
       
      O KFConsole od znanej marki fast-foodów, ostatnio zrobiło się bardzo głośno w sieci, a to za sprawą dość kontrowersyjnej reklamy, której zadaniem było promowanie ich odrębnej marki - KFC Gaming. Oczywiście KFConsole nie można traktować jako bezpośrednią konkurencję dla PS5 oraz Xbox Series X, a tym bardziej jako typową konsolę. Reklama promująca nadchodzący sprzęt od KFC pojawiła się tuż zaraz po prezentacji Playstation 5 - wojna między producentami to dobra okazja, by wypromować swoją markę na którym KFC chciało skorzystać.
       
       
       
       
      Przejdźmy teraz do kilku informacji dotyczących KFConsole. Kształtem i wielkością przypomina dobrze znany kubełek marki. Producent nie ujawnia dokładnych danych na temat konsoli, ale potwierdza, że będzie w stanie uruchamiać gry z wielu platform w rozdzielczości 4k przy 120kl./sek.
      Najciekawszą opcją jest jednak komora na skrzydełka z kurczaka, która zapewni ciepłe jedzenie każdemu z graczy.
       
       
      Oficjalna prezentacja ma odbyć się 12 listopada 2020. Wtedy dowiemy się więcej na temat czym będzie nadchodzące KFConsole.
       
       
       
       

      0 komentarzy
      297 wyświetleń
    24. Ubisoft wspiera Nepal po trzęsieniu ziemi oferując 100 000$

      Po trzęsieniu ziemi, który miał miejsce jeszcze w kwietniu tego roku w Nepalu jeden z deweloperów odpowiedzialnych za stworzenie serii Far Cry - mowa tutaj o studiu z Montrealu Ubisoft, postanowił wesprzeć finansowo tamtejszych mieszkańców kwotą w wysokości 100 000$. Ostatnia gra od UbiSoft - Far Cry 4, była mocno inspirowane tamtą okolicą.

      "Po spędzeniu kilku lat nad tworzeniem gry Far Cry 4, która była inspirowana Nepalem i jej mieszkańcami, chcemy z głębokimi wyrazami współczucia płynącymi prost z serca wesprzeć finansowo oraz medycznie Kanadyjski Czerwony Krzyż, który mobilizuje zespół szpitala w Kathmandu" - dodał deweloper.

      W Nepalu zginęło około 5200 ludzi, a wielu innych pozostało bez dachu nad głową.

      0 komentarzy
      203 wyświetleń
    25. Nowy system banowania na Steamie ma umożliwić deweloperom blokowanie graczy

      Jak w temacie widzicie na Steam ma pojawić się nowa funkcja, która będzie umożliwiać deweloperom blokowanie graczy, korzystających np. z modów lub cheatów.

       

      Na Steamie od dawna była wspierana funkcja banowania "niegrzecznych" graczy, lecz teraz ta funkcja ma zostać udoskonalona przez co będzie umożliwiać banowanie graczy przez samych autorów gry, korzystających z własnych "anty-oszukujących" programów.

      Oczywiście bany będą w ostateczności egzekwowane przez same Valve, lecz z zachowaniem dyskrecji podczas rozmowy z deweloperem.

       

      Zmiana ta została wprowadzona z kilku powodów. Pierwszym z nich jest możliwość kontrolowania i znajdowania błędów w grach udostępnianych graczom przez twórcę. Może on teraz sprawdzić jak działa mod przez co może poprawić swoją grę, aby uniemożliwić jej korzystanie z niepowołanych dodatków tworzonych przez graczy.

      Jest to ciekawe rozwiązanie, ponieważ nie zawsze istnieje możliwość wykrycia luk przez, które gracze wykorzystują cheaty i trainery.

      Z kolei drugim istotnym powodem jest to, że Valve chce zdjąć odpowiedzialność spoczywającą na ich barkach. Pozwalając na interakcje samym deweloperom.

       

      Oczywiście wprowadzenie tych zmian ma swoje wady i zalety. Możliwość wprowadzania modów jest ciekawą alternatywą dla wielu gier np. GTA V, w którym ciekawe pomysły wykorzystują potencjał tej gry, do pozostałych twórcy umożliwiają wykorzystanie modów. Choć trzeba mieć na uwadze, że nie wszyscy dopuszczają taką możliwość przez co można ponieść tego niemiłe konsekwencje.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.