Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Street Fighter 5 dopiero na wiosnę 2016?

      Wczoraj na blogu Capcom-Unity wspomniano bez większych zapowiedzi o rzekomo przesuniętej premierze nowego Street Fightera na wiosnę 2016 roku. Wzmianka pojawiła się w poście, w którym przedstawiano nowe koszulki z wizerunkiem nowej części gry.
       
      Serwis Polygon dotarł do oficjalnego przedstawiciela gry firmy Capcom, aby zapytać czy podana informacja jest prawdziwa, czy zwyczajną plotką. Lecz nie udało się otrzymać jednoznacznej odpowiedzi. Jak będziemy wiedzieli coś więcej w tym temacie to na pewno was poinformujemy.
       
       
       
      Street Fighter 5 ma pojawić się wyłącznie na PS4 oraz PC z system Windows. Najnowsze informacje donoszą, że Capcom planuje wypuścić do sieci  w nie dalekim czasie wersję Beta gry, dostępną dla wszystkich, którzy złożyli zamówienia pre-order.
       
       

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    2. Windows 10 będzie miało premierę w lipcu!

      System Windows 10 zostanie wydany pod koniec lipca, zgodnie z zapewnieniami producenta procesorów firmy AMD.

      Microsoft nie bez powodu wcześniej wspomniał o "lecie" tego roku, jako okres wydania nowego systemu Windows 10.

      Nowy Windows będzie dostępny w formie bezpłatnej aktualizacja dla wszystkich użytkowników posiadających system Windows 7 lub Windows 8.1 (dostępnych na smartfonach+ lub PC). Nawet użytkownicy, którzy posiadali wersje pirackie będą mogli bezpłatne uaktualnić swój system.

      Nowy Windows 10 pozwala również na strumieniowanie gier pomiędzy Xbox One, PC oraz tabletem za pośrednictwem lokalnej sieci WiFi. Ogólnie rzecz biorąc całość teraz ma być zintegrowana za sprawą nowego systemu.

      Zakupione przez nas gry, aplikacje, dodatki, usługi zakupione na jednej platformie będą dostępne na pozostałych dzięki opcji streamowania oraz ogólnodostępnym narzędziom dla deweloperów można wykonywać szybkie porty i optymalizacje na słabsze platformy (tablety lub smartfony).

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    3. GTA 5 - nowy mod zatapia Los Santos - musisz to zobaczyć

      Kuriozalnych modów do gry Grand Theft Auto V ciąg dalszy. Tym razem z ciekawych pomysłów znaleźliśmy kolejny, który... zalewa całe miasto! Tsunami mod zalewa Los Santos stawiając cały dostępny świat GTA V w nowym świetle, choć według mnie lepszą nazwą byłoby Atlantyda Mod.

      Przygotuj się nową przygodę, radzimy zaopatrzyć się w dobrą łajbę oraz butlę do nurkowania, ponieważ czas trochę ponurkować. Mod jest na tyle ciekawy, że warto go wypróbować, ot zobaczyć jak wyglądałoby Los Santos. Zachęcam do obejrzenia prezentacji moda poniżej na filmiku.


      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    4. Jezus w GTA 5, czyli kolejna porcja śmiesznych modów

      GTA 5 Rockstar Editor to świetne narzędzie, które w rękach nie jednego pomysłowego twórcy może zmienić spojrzenie na świat gry. Mody w dzisiejszych czasach są nie odrębną częścią gry. Tym razem w grze zobaczymy Jezusa spuszczającego granaty, witającego się środkowym palcem oraz jeżdżącego niewidocznym pojazdem z naczepom FUCKU - zachęcamy do obejrzenia.
       


      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    5. Problem z działaniem portalu #1

      Ostatnia aktywność na portalu jak zauważyliście nieco spadła, przez co wpisy zaczęły pojawiać się ze sporym opóźnieniem czasowym lub całkowitym ich brakiem. Niestety powodem tego nie było lenistwo naczelnego ;D , lecz działanie systemu, na którym pracujemy.
       
       
       
      Nie wszystko będzie działać poprawnie przez cały czas, więc trzeba się liczyć z możliwością wystąpienia mniejszych lub większych awarii. Niestety tak, też było w przypadku portalu XboxArcade, gdzie pewne funkcje naszego systemu przestały działać jak należy, czego efekty były już widoczne w serwisie po krótkim czasie. Usterka sprawiła, że na XboxArcade nie mogły pojawiać się żadne wpisy, przez co świeciło ono pustkami. Problem pomimo, iż dotyczył tylko dodawania wpisów, to był na tyle poważny, że skutecznie utrudniał funkcjonowanie, a przy okazji sprawiał, że newsy zamiast pojawiać się na stronie, ulatniały się gdzieś w naszej bazie.
       
       
       
      Naprawa awarii zajęła trochę czasu nim udało się ją usunąć. Wcześniej napisane wiadomości mogły pojawić się ponownie w serwisie, ale zdecydowaliśmy, że ich wstawienie po czasie awarii mija się z celem, ponieważ treści w nich zawarte odnosiły się już do nieaktualnych informacji.
       
       
       
      Po tych doświadczeniach znów wracamy do GRY i mamy nadzieję, że tym razem dostarczanie Wam najciekawszych informacji nie napotka podobny problem.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    6. Razer wprowadza na rynek linię sprzętu inspirowanego Halo

      Halo Infinite jest na horyzoncie, a wraz z nim mnóstwo akcesoriów tematycznych jest w drodze. Tym razem firma Razer wypuści własną linię sprzętu dla graczy w wersję PC, aby powiązać się z jej premierą.
       
      Fani Halo pokochają ten wybór urządzeń peryferyjnych na PC, co pozwoli im idealnie ustawić swoją konfigurację w kultowym sprzęcie. W ofercie znajdziemy m.in. zestaw słuchawkowy, klawiaturę oraz mysz wraz z podkładką z oświetleniem LED (w 4-ech wersjach kolorystycznych).
       
        Nie ujawniono premiery całego zestawu, ale wiemy, że te będą dostępne do zamówienia już w październiku tego roku, jeśli chcesz to już teraz możesz zarejestrować swoje zamówienie, aby zostać powiadomionym, gdy te będą dostępne.
       
      Każde urządzenie peryferyjne jest również wyposażone w kosmetyczne dodatki do odblokowania w grze, więc jeśli chcesz zdobyć ekskluzywny sprzęt, wiesz, co musisz zrobić.
       
      Czy zakupisz do swojej kolekcji sprzęt Razera o tematyce Halo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    7. Nowy AppleTV wkracza w rynek gier!

      Po premierze i dostępnego już od pewnego czasu na rynku iPhone 6 oraz iPhone 6+ czas na kontynuację set-top-box'a od Apple, czyli kolejną wersję AppleTV.


      Tym razem gigant z Cupertino postanawia oprzeć swoje najnowsze urządzenie o najnowszy system iOS 9, który miał swoja premierę 16 września br. AppleTV 4 zarówno jak poprzednik po raz kolejny zapewni dostęp do serwisów muzycznych i strumieniowania wideo, lecz istotną nowością jest wprowadzenie dostępu do gier ze sklepu AppStore, gdzie większość z nich jest przystosowana do wyświetlania w wysokiej rozdzielczości oraz kontrolerów firm trzecich podłączanych do iPad'a i iPhone'a.
       

       
      Pewne anonimowe źródła donoszą, że nowe urządzenie firmy będzie głównie sprzedawane jako inteligentne urządzenie multimedialne, a jego możliwość uruchamiania gier, pozostanie oddzielną kampanią reklamową.
       

       
      Cena urządzenia będzie sięgać 149$ za wersję 32GB i 199$ za wersję 64GB.
       
       
       
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      173 wyświetleń
    8. Batman: Arkham Knight znamy wymagania sprzętowe na PC

      55 GB wolnej przestrzeni dyskowej będzie wymagane do instalacji gry.
       
      Batman Arkham Knight wymaga mocnego sprzętu ponieważ do jej uruchomienia musimy uzbroić się w sprzęt, który na pokłądzie będzie posiadał procesor z serii i7 i jedną ostatnich kart od Nvidia. Specyfikacje wymagań sprzętowych zostały podzielone na trzy grupy: Minimalne, Zalecane oraz Ultra.
       
       
       
      Gra pojawić ma się również na konsole PS4 oraz Xbox One a jej premiera ma odbyć się 23 czerwca tego roku.
       
       
       
      Minimalne wymagania


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
      Pamięć: 6 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 660
      Pamięć Grafiki: 2 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 45 GB
      Zalecane 


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
      Pamięć: 8 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760
      Pamięć Grafiki: Memory: 3 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 55 GB
      Ultra wymagania  


      OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (Wymagany 64-bitowy OS)
      Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
      Pamięć: 8 GB RAM
      Grafika: NVIDIA GeForce GTX 980
      Pamięci Grafiki: Memory: 3 GB
      DirectX®: 11
      Wolne miejsce na dysku: 55 GB
      Jeśli nadal zastanawiasz się czy warto zainwestować w nowy komputer to zachęcamy do obejrzenia trailera z gry poniżej:
       


      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    9. CD Projekt RED anuluje dedykowaną grę wieloosobową dla Cyberpunk 2077

      Polski deweloper CD Projekt RED zrezygnował ze swoich planów stworzenia gry wieloosobowej dla Cyberpunk 2077. To, co miało być dedykowaną ofertą online, oddzielną od gry podstawowej, teraz będzie stanowić część nowej strategii, którą zespół wdraża, w miejscu, w którym wszystkie jego franczyzy w jednym dniu otrzymają dodatkowy tryb dla wielu graczy. Jest to inicjatywa mocno idąca naprzód, co oznacza, że może istnieć możliwość, gdzie Wiedźmin 4 będzie pierwszym tytułem w przygotowaniu, do którego CD Projekt RED może przyjąć takie podejście.
       
      Wiadomość została potwierdzona w ramach telekonferencji, podczas której prezes i dyrektor generalny Adam Kiciński powiedział: „Wcześniej zasugerowaliśmy, że nasz następny triple-A będzie wieloosobową grą Cyberpunk, ale teraz zdecydowaliśmy się to ponownie przemyśleć. Biorąc pod uwagę nasze nowe, więcej systematyczne i zwinne podejście, zamiast skupiać się głównie na jednym dużym doświadczeniu online lub grze, skupiamy się pewnego dnia na wprowadzeniu trybu online do wszystkich naszych franczyz”.
       
      Kiciński wyjaśnił wtedy, że CD Projekt RED zmienia swoje podejście, aby przyszłe tytuły mogły obsługiwać elementy online. „Pracujemy więc nad określonymi funkcjami, które usprawnią nasze [gry] dla jednego gracza, ale nie pracujemy nad wypuszczeniem następnej gry [jako] wielkiej gry online. Dlatego będziemy ulepszać nasze gry dla jednego gracza za pomocą funkcji online”. Twierdzi, że komponenty sieciowe pracują w studiu już od ponad dwóch lat, a te mechanizmy będą „bardzo ekscytujące dla graczy”, gdy zostaną ujawnione.
       
      „Podkreślmy to tutaj, CD Projekt Red tworzy gry RPG AAA oparte na fabule dla jednego gracza - to się nie zmienia. To, co się zmienia, to nasze długoterminowe podejście do online. Chodzi nam o zapewnienie miejsca, w jakim będziemy odpowiednio przygotowani do wdrażania elementów online, w naszych grach, w których mają one sens. Nie chcemy przesadzić ani stracić naszego DNA dla pojedynczego gracza. Chcemy podjąć przemyślane kroki, aby zbudować solidne możliwości online”.
       
      Anulowanie tego projektu dla wielu graczy może w krótkim czasie przynieść miłą wiadomość dla fanów dewelopera, ale z pewnością wygląda na to, że przyszłe projekty będą miały jakiś komponent dla wielu graczy. Na razie CD Projekt RED wciąż jest zajęty naprawianiem Cyberpunk 2077. Patch 1.2 dał radę z mniejszą liczbą awarii i lepszą wydajnością na PlayStation 5, ale jeszcze znajdzie się kilka błędów, które trzeba będzie naprawić, m.n. wizerunek marki w firmie Sony, której nadal próżno nam szukać w PS Store - już od ponad trzech miesięcy.
       
       
      Jak reagujesz na te wiadomości? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      171 wyświetleń
    10. Po 25 latach producent takich gier jak Soul Calibur VI, Tekken 7 czy PAc-Man 99, Motohiro Okubo opuszcza Bandai Namco

      Po raz kolejny, słyszymy, że ktoś opuszcza firmę produkującą gry po wielu latach pracy, a dziś jest jedna z tych informacji. Soul Calibur VI, Tekken 7 i producent Pac-Man 99, Motohiro Okubo, ogłosił swoje odejście z Bandai Namco po 25 latach.
       
      W wiadomości w mediach społecznościowych Okubo podziękował fanom za wsparcie, a także Bandai Namco za wspomnienia. Okubo będzie teraz pracował w firmie zlokalizowanej w Shibuya. W tym momencie dokładna firma nie została ujawniona.
       
       
      Jego odejście wynika z wiadomości z zeszłego tygodnia, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball, Toshihori Nagoshi, może opuścić Segę dla NetEase.
       
      Nas graczy interesuje tylko jedno, aby jego stanowisko zastąpiła osoba, która wprowadzi pewien powiew świeżości do serii Soul Calibur oraz Tekken, którego z każdym kolejnym wydaniem powoli zaczyna brakować.
       
      Czy dałeś ostatnim tytułom Okubo możliwość ssprawdzenia? Co powiesz na SoulCalibur VI? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      170 wyświetleń
    11. GTA V - zobacz co potrafią zrobić mody

      Chyba nikt nie przypuszczał takiego obrotu sprawy w związku z modami do tej epickiej gry.  Jednak należy pamiętać, że możliwości modów dostępnych do GTA V od wydania jej na PeCety ograniczają się tylko do fantazji i ludzkiego umysłu. Wystarczy przypomnieć sobie sytuację z poprzednią częścią lub najpopularniejszą do tej pory GTA San Andreas - Zombie Andreas, czyniący z GTA kolejny Dead Rising

       

      Tym razem pewien autor chciał przedstawić co potrafią zrobić z grą mody biorąc do swojego przykładu spadającego Walenia!

       

      Zobacz to w akcji!



      Mod został wykonany na dostępnym do GTA V trainerze Script Hook

       

      1 komentarz
      170 wyświetleń
    12. Apple osiągnął większy zysk z gier w 2019 roku niż Nintendo, Sony i Microsoft razem wzięte

      Być może każdy z was zapytany o to która firma miała największe dochody z gier przed premierą nowej generacji wytypowałaby zapewne Sony, Microsoft lub Nintendo. Owszem zgadza się te 3 firmy najwięcej dochodów mają z samych gier, ale tym razem to żadna z nich nie była liderem.
       
      Niedawny raport The Wall Street Journal stawia sukces tych koncernów w perspektywie. Według tego serwisu informacyjnego, dane opublikowane w ramach niedawnego procesu antymonopolowego ujawniają, że w 2019 roku to Apple osiągnęło większy zysk operacyjny z gier niż Nintendo, Microsoft, Sony i Activision Blizzard razem wzięte.
       
      Suma wyniosła aż 8,5 miliarda dolarów, chociaż warto zauważyć, że Apple powiedział, że marże operacyjne omawiane podczas procesu były nieprawidłowe, a zatem liczba ta jest zbyt wysoka. Nawet biorąc to pod uwagę, jasne jest, że Apple zarabia porządną sumę z gier - co jest ironiczne, gdy weźmie się pod uwagę, że nie robi nic własnego.
       
      Oszałamiająca liczba jest generowana przez 30% obniżkę Apple ze wszystkich zakupów cyfrowych za pośrednictwem App Store, który jest używany na milionach urządzeń na całym świecie, w tym na iPhone'ach, iPadach i laptopach. Nawet Nintendo przyczynia się do tej liczby, ponieważ kilka jej gier - Super Mario Run, Animal Crossing: Pocket Camp i Pokémon GO (Nintendo jest współwłaścicielem The Pokémon Company) - jest dostępnych na iOS.
       
      Biorąc na nóż markę Nintendo, która w tym temacie ma w prawdzie najwięcej własnych tytułów, to warto zauważyć, że "cięcie" sprzedaży cyfrowej Apple jest tak samo praktykowane jak w eShopie Nintendo (ta sama sytuacja pojawia się w Microsoft Store i PS Store)i jak wiadomo każdy posiadacz fizycznej platformy powinien odkuć się na każdej sprzedanej platformie. Różnica polega oczywiście na tym, że podczas, gdy Microsoft sprzedało ok. 50 miliona sztuk Xbox One w latach 2017-2020, Nintendo 90 milionów Switchów, a Sony imponujące 107 milionów sztuk w ciągu ostatnich czterech lat, to Apple sprzedało niewyobrażalną ilość 196,9 miliona iPhone'ów w samym 2020 roku. Liczba urządzeń z systemem iOS w aktywnym użyciu dzisiaj całkowicie przyćmiła rynek konsolowy co stanowi niesamowity zysk, jaki Apple jest w stanie wygenerować z gier.
       
      Stanowisko Apple zostało ostatnio zakwestionowane przez Epic Games, producenta Fortnite, który złożył pozew przeciwko Apple, twierdząc, że ma monopol na sposób sprzedaży oprogramowania na swoich urządzeniach, zmuszając programistów i wydawców do korzystania z własnego systemu zakupów w aplikacji. Fortnite jest darmowy i opiera się na zakupach w aplikacji, aby wygenerować zysk - zakupy, które podlegają 30% cięciu Apple.
       
      W procesie Apple wskazał na fakt, że inni posiadacze platform – tacy jak Google i Microsoft – stosują dokładnie ten sam system. Amerykańska sędzia okręgowa Yvonne Gonzalez Rogers zgodziła się w przeważającej części, ale także nakazała, aby Apple zezwolił programistom na oferowanie metod płatności we własnych aplikacjach - metod płatności, które obejdą Apple App Store i unikną 30% obniżki.
       
      Oznacza to, że gry takie jak Fortnite mogą potencjalnie generować miliony dla swojego wydawcy na iOS, nie dając Apple ani grosza - a to może mieć długoterminowe konsekwencje dla innych posiadaczy platform.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
    13. EA Sports oficjalnie rozważa zmianę nazwy serii FIFA

      EA Sports właśnie potwierdziło, że rozważa potencjalną zmianę nazwy swojej najbardziej rozpoznawalnej na całym świecie serii gier piłkarskich o nazwie FIFA, ponieważ firma dokonuje przeglądu umowy o prawach do nazewnictwa z organem zarządzającym tym sportem.
       
      Wiadomość została ujawniona w komunikacie prasowym z okazji udanej premiery FIFA 22, gdzie zasugerowano, że seria może uzyskać nową nazwę wraz z kolejnym wydaniem:
       
      EA Sports produkuje gry pod nazwą FIFA od 1993 roku, więc oznaczałoby to ogromną zmianę dla serii.
       
      Oczywiście były konkurent FIFA, czyli Pro Evolution Soccer od Konami na początku tego roku też przeszło metamorfozę na rzecz nowego (i przy tym dość mocno krytykowanego) tytułu o nazwie eFootball. Dzięki tym zmianom możemy mieć do czynienia z sytuacją, w której za kilka lat nie będzie się już mówiło FIFA czy PES. No ale spójrzmy na to z innej strony, kto chciałby pytać znajomego czy grał już w FIFA 42 lub PES36
       
      Co o tym sądzisz? Jaka będzie nowa nazwa franszyzy EA? Przekaż nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    14. Nowy znak towarowy SEGI sugeruje kontynuację gry Judgment

      SEGA niedawno zarejestrowała znak towarowy dla „Lost Judgement” w Japonii, jak zauważył Gematsu. Nie ma wyraźnego wskazania, czym może być „Lost Judgment”, ale to nie powstrzymało ludzi przed łączeniem kropek; czy to potencjalna kontynuacja Judgement, spin-offu Yakuzy, który ukazał się w 2019 roku?
       
      Z pewnością możemy zobaczyć związek, ale nie jest to rozstrzygający dowód. Znów ten znak towarowy został zarejestrowany w Japonii, a w Japonii Judgment nie nazywa się Judgment - nazywa się Judge Eyes. W związku z tym ta teoria kontynuacji wydaje się nieco rozciągnięta. O ile SEGA nie planuje rebrandingu Judgment w Japonii, to póki co nie widzimy, z czym to powiązać.
      Nie oznacza to jednak, że nigdy nie będzie kontynuacji Judgment. Wszyscy wiemy, że SEGA lubi wydawać co roku nowy tytuł Yakuzy, a historia nieszczęśliwego detektywa Yagami była hitem na PlayStation 4. Biorąc pod uwagę, że w przyszłym miesiącu pojawi się remaster PS5, ostateczna kontynuacja pewnie jest na kartach - po prostu nie jesteśmy pewni, czy ten znak towarowy jest dowodem, którego potrzebujemy.
       
      Czy zagrałbyś w sequel Judgement? Przeprowadź własne dochodzenie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    15. Sony wciąż traci miliony na swoich smartfonach z serii Xperia

      Pomimo świetnych wyników sprzedaży konsol Playstation od Sony, to inaczej ma się sytuacja odnośnie telefonów produkowanych przez firmę.

      Patrząc na podsumowanie roku fiskalnego 2014 oraz prognoz na rok 2015 Sony ciągle odnośni straty sprzedaży. Oddział mobilny ciągle zalicza straty pomimo wyglądających całkiem nieźle wyników z roku fiskalnego.

      Zacznijmy od tego, że Sony w roku 2014 odniosło zysk w wysokości $567 milionów, lecz mimo tego odnotowano sporą stratę w wysokości $1,06 miliarda. Powodem tego było wykupienie całego mobilnego oddziału przez Sony i wprowadzanie nowego marketingu, napędzane czujnikami do aparatu, grami oraz rozrywką.

      W roku 2015 Sony przewiduje spadek sprzedaży swoich telefonów, a to ze względu na większy nacisk produkcji smartfonów wyższej klasy (mowa np. o nowym Xperia Z4), a obniżenie produkcji modelów z tańszej półki, np. Xperia E4.

       

      Sony mimo to planuje zarobić na dywizji mobilnej i odnieść zyski w kolejnym roku fiskalnym, przez wprowadzenie kolejnych zmian marketingowych. Szacuje się, że firma chce uzyskać dochód netto w wysokości $1.17 miliardów.

       

      Póki co nie zapowiada się na przełom, ponieważ Xperia Z4 nie odnosi większego sukcesu sprzedaży przy konkurencyjnym Samsung S6 oraz iPhone 6. Choć przypominamy, że czujniki, kamery i kilka innych elektronicznych bajerów posiadanych przez koreańskiego oraz amerykańskiego producenta pochodzą od Sony.

      0 komentarzy
      165 wyświetleń
    16. Grand Theft Auto V sprzedało się w 145 milionach kopii od czasu premiery

      Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Grand Theft Auto V dostanie kolejną odświeżoną wersję na Xbox Series X | S oraz PS5 zamiast nowej części, to niedawne wezwanie Take-Two rzuci trochę światła na stan ten rzeczy. Faktem jest, że od czasu premiery w 2013 roku gra zdołała sprzedać 145 milionów egzemplarzy i nadal rośnie dzięki ciągle rozwijanemu GTA Online.
       
      W apelu dotyczącym zarobków Strauss Zelnick - prezes i dyrektor generalny Take-Two, ujawnił gigantyczną liczbę, jaką Grand Theft Auto V udało się osiągnąć od czasu premiery. Zelnick stwierdził nawet, że sprzedaż gry przerosła ich własne oczekiwania.
       
      GTA Online odnotowało również ogromny wzrost w zeszłym roku, po wielu darmowych aktualizacjach, takich jak napad na Cayo Perico. Mimo że gra ma 8 lat, nadal wydaje się, że ma miejsce ogromny wzrost, szczególnie w segmencie gry online.

      Red Dead Redemption 2 wydaje się również pochwalić dobrymi wynikami Take-Two, ponieważ gra sprzedała się na całym świecie w 37 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery w 2018 roku. Podobnie jak GTA Online, komponent gry wieloosobowej Red Dead Redemption 2 wydaje się być prezentując ogromny wzrost, zwłaszcza w ostatnim kwartale, w którym pojawiła się samodzielna premiera internetowego segmentu gry.
      Podczas rozmowy nie było żadnej rozmowy, a nawet wskazówek dotyczących nowego wpisu Grand Theft Auto. Nie znaczy to, że tak się nie dzieje, ale Take-Two wydaje się być całkiem zadowolony z wyników obu wpisów, więc nie byłoby to zbyt zaskakujące, gdyby minęło trochę czasu, zanim zobaczymy kolejny wpis. Bez względu na to, jakie masz stanowisko w sprawie Grand Theft Auto V, nie można zaprzeczyć, że wywarło ono wpływ na rynek gier, a te liczby to potwierdzają.
      Czy jesteś jednym z 145 milionów graczy, którzy kupili kopię Grand Theft Auto V? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      165 wyświetleń
    17. Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

      Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
       
       
      21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
       
      Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
      Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
       
      Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
       
      Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
      "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
       
      Brack wydał również własne oświadczenie:
      "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
       
      Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
       
      Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
       
      Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    18. E3 podobno odwołało swoje wydarzenie na żywo w 2021 roku

      Fizyczna część E3 2021 została podobno odwołana, zgodnie z nowym raportem Board of Los Angeles Convention and Tourism Development Commission.
      Jak zauważył Video Games Chronicle, raport zawiera zaktualizowaną listę sprzedaży, z której wynika, że E3 2021 ma „odwołać wydarzenie na żywo” - najprawdopodobniej z powodu trwającej pandemii COVID-19. Ponadto dodaje również, że zarząd pomaga E3 w jego wydarzeniu cyfrowym, o czym VGC również poinformowało w zeszłym miesiącu.
       
      Oprócz planów na 2021 r. Jest również powiedziane, że zarząd pracuje nad wprowadzeniem licencji na wydarzenia E3 w 2022 i 2023 r., co wskazuje, że nie planuje się zatrzymać w najbliższym czasie, pomimo pandemii zrywającej, która już mocno odcisnęła swoje piętno w naszym codziennym życiu.
       
      Oczekuje się, że cyfrowy odpowiednik, który planuje E3, odbędzie się w dniach 15-17 czerwca, a wieczór przedpremierowy zaplanowano również na 14 czerwca. Każdy 12-godzinny dzień będzie obejmował prezentacje, ale według raportu wydawcy oglądający są proszeni o podanie sześciocyfrowego kodu zapewniającego miejsce podczas wydarzenia.
       
      Jak dotąd E3 oficjalnie potwierdziło, że ciężko pracują nad wydarzeniem, który ma nastąpić w 2021 roku i nie mogą się doczekać, aby udostępnić „pełny obraz” tego, jak całość będzie wyglądać. Wkrótce zostanie ujawnionych więcej obiecanych wiadomości.
       
      Czy chciałbyś, aby E3 powróciło w tym roku w jakimś innym charakterze? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    19. Mortal Kombat X: Zobacz jak prezentuje się Goro w akcji!

      Goro będzie dostępny w Mortal Kombat X, ale tylko jako bonus w wersji pre-order gry. Choć tak naprawdę nigdy nie mieliśmy dobrego spojrzenie na niego w akcji.
      Przez weekend, Netherrealm na swoim strumieni zawartości z gry Mortal Kombat X pokazali także pierwszy w historii gameplay powiązany z Goro.
      Oto krótki trailer:

      https://www.youtube.com/embed/LlvFd3GDmHM

      1 komentarz
      164 wyświetleń
    20. Dyrektor artystyczny odpowiedzialny za Jet Set Radio i były dyrektor gry Yakuza, Ryuta Ueda powraca do Segi

      W ostatnim czasie w japońskim przemyśle gier wideo poruszało się wiele kluczowych postaci, a najnowszą osobą, która trafia na pierwsze strony gazet, jest dyrektor artystyczny Jet Set Radio, Ryuta Ueda.
       
      Po spędzeniu prawie dekady w Yahoo! Japan, Ueda ogłosił w poście na Facebooku, o tym, że wrócił do Segi w maju tego roku.
       
      Być może to wynik ostatnich wiadomości o  tym, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball Toshihiro Nagoshi opuszcza Segę,  aby przejść do chińskiej firmy NetEase. Co ciekawe, Ueda był reżyserem dwóch pierwszych gier Yakuzy w tamtych czasach.
       
      Podczas gdy Sega przyjęła wznowienia starszych serii, takich jak Super Monkey Ball, wydaje się, że istnieje większa szansa, że Ryuta Ueda dołączy do zespołu Yakuzy. Przy odrobinie szczęścia widzimy jednak, że niektóre serie retro również powracają.
       
      Czy grałeś w którąś z gier, nad którą pracował Ueda? Czy chciałbyś, aby Jet Set Radio powrócił w odświeżonej wersji lub pełnoprawnej kontynuacji? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      163 wyświetleń
    21. Super Marioo 64 uruchamiany w oknie przeglądarki!

      Nintendo jest znane z rozprawiania się z plikami do pobrania, torrentami i nieoficjalnymi portami swoich gier, ale nawet i oni muszą robić sobie przerwy przez jakiś czas, prawda? Tylko w zeszłym tygodniu, twórcy portu na PC pt. "Super Mario 64 Plus" stwierdzili, że nie byli zbyt zmartwieni temat DMCA (Digital Millennium Copyright Act), ponieważ nie były one rzeczywistym zagrożeniem dla sprzedaży gry.
      Tak więc, miejmy nadzieję, że ta wersja Super Mario 64, którą możesz grać w całości w oknie przeglądarki (za pomocą klawiatury i myszy lub nawet kontrolera Xbox / PlayStation!) pozostanie niezagrożona przez dział prawny Nintendo.
       
      To niesamowite jak gra, która kiedyś potrzebowała całego sztabu programistów oraz sporego wkładu finansowego tylko po to, aby uruchomić ją na specjalnie zbudowanej konsoli, może być teraz odtwarzana na karcie przeglądarki podczas pisania tego artykułu. Zobaczcie jak przyszłość gier zmieniła się w dzisiejszych czasach.
       
      any
       
      Super Mario 64: Browser Edition działa świetnie, bez opóźnień, bez problemów graficznych i posiada wszystkie dźwięki i muzyka, które kochamy z oryginału. Można nawet zmienić rozmiar okna, a gra będzie dostosowywać swój obraz do jego wymiaru.
      Oczywiście, oryginalny Super Mario 64 jakieś 8 megabajtów, które trzeba było pomieścić na Catridge'u, więc prawdopodobnie masz więcej problemów z wysłaniem gif na Discord lub oglądania krótkiego filmu na YouTube niż byś uruchomiony tej gry.
       
       
      Chociaż najprawdopodobniej, jest to port projektu gry Super Mario 64, który jest dostępny na github. Jeśli jesteś zmęczony już graniem w te całe Mario to zachęcamy mieć oko na Legend of Zelda: Ocarina of Time, który jest najwyraźniej blisko zakończenia i możliwe, że będzie mieć również port oparty na przeglądarce.
       
      Tak, idź! Zagraj w Super Mario 64 w oknie przeglądarki, podczas gdy nadal możesz!

      0 komentarzy
      162 wyświetleń
    22. System Windows 10 ma ukazać się latem tego roku!

      System Windows 10 ma się ukazać latem tego roku w 190 krajach, w 111 językach, Microsoft potwierdził tą informację, ale nie określił jeszcze daty.
       
      Jak omawiano wcześniej, nowy OS będzie dostępny jako bezpłatna aktualizacja w pierwszym roku do właścicieli systemu Windows 7 i Windows 8.1.
       
      System Windows 10 ma zostać wypuszczony z aplikacją Xbox, co ma połączyć PC oraz Xbox One w jeden ekosystem. Najnowszy DirectX 12 będzie również dostarczany z systemem operacyjnym i obiecuje znacznie lepsze wykorzystanie rdzeni procesora, wśród wielu innych ciekawych funkcji.
       
      Ponadto, Microsoft ujawnił również system Windows Hello. Hello to usługa, która będzie korzystać z czujników biometrycznych i kamery w komputerze lub laptopie do uwierzytelniania i personalizacji użytkownika. Możesz dowiedzieć się więcej o tych i nowych technologiach odwiedzając oficjalny blog firmy - http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/03/17/making-windows-10-more-personal-and-more-secure-with-windows-hello/.
       
      System Windows 10 jest obecnie w fazie testów beta.

      1 komentarz
      158 wyświetleń
    23. Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

      Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
       
       
      Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
       
      WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
       
      Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    24. Epic Games prezentuje nowe narzędzie „MetaHuman Creator”

      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      156 wyświetleń
    25. Błąd bezpieczeństwa dał przeglądającym możliwość usunięcia każdego filmu na YouTube!

      Wyobrażacie sobie Youtube bez treści wideo lub z liczbą kilku dziesięciu filmów? Ja też nie. Ale ta apokaliptyczny scenariusz mógł mieć miejsce w rzeczywistości! W zakątku twórcy oprogramowania niejakiego Kamila Hismatullin, który odkrył lukę bezpieczeństwa w YouTube, co pozwoliło mu usunąć dowolny film lub wszystkie z nich, jeśli miałby na to ochotę. Na szczęście, tak się nie stało i nie pozbawił nas tych terabajtów danych (choć podobno miał jakieś myśli związane z kanałem Justin'a Bieber'a), zamiast tego zgłosił błąd do Google i dzięki tej inicjatywie zgarnął 5000 dolarów nagrody.
       
      Odkrycie to wynikało z wprowadzenia w styczniu przez Google programu Vulnerability Research Grants, które oferuje wynagrodzenia pieniężne dla "najskuteczniejszych" w zamian za badania nad potencjalnymi słabościami konkretnych zastosowań. Chodzi o to, aby stanowić zachętę dla przeglądających do raportowania błędów i luk bezpieczeństwa, aby Google mogło je naprawić tak szybko, jak to możliwe.
       
       
       
      Hismatullin po godzinnych badaniach nieoczekiwanie odkrył logiczny błąd, który pozwoli mi usunąć dowolny film na YouTube za pomocą wykonania jednego żądania. Trudno w to uwierzyć, ale z tego co wynika ten błąd był bardzo prosty do wykonania.
       
      Zamieścił nawet instruktażowe wideo jak tego dokonał na... Youtube (zabawne prawda?).
       

       
      "Mimo, że był wczesny sobotni poranek kiedy zgłosiłem problem, to zespół Google odpowiedział bardzo szybko, ponieważ ten błąd mógł stworzyć zupełny chaos w ciągu kilku minut, gdyby znalazł się w złych rękach. Można było wykorzystać tę lukę, aby usuwać użytkowników lub po prostu zakłócić pracę całego serwisu YouTube poprzez usunięcie ogromnej ilości filmów w bardzo krótkim czasie ", pisał. "Naprawili to w kilka godzin, a na koniec Google wynagrodził mnie kwotą w wysokości $ 5k i na szczęście żadne z filmów Bieber'a nie zostały naruszone :D"
       
       
       
      Przedstawiciel YouTube potwierdził, że raport dostarczony przez Hismatullin jest zgodny z doniesieniem.

      0 komentarzy
      155 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.