Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Street Fighter 5 dopiero na wiosnę 2016?

      Wczoraj na blogu Capcom-Unity wspomniano bez większych zapowiedzi o rzekomo przesuniętej premierze nowego Street Fightera na wiosnę 2016 roku. Wzmianka pojawiła się w poście, w którym przedstawiano nowe koszulki z wizerunkiem nowej części gry.
       
      Serwis Polygon dotarł do oficjalnego przedstawiciela gry firmy Capcom, aby zapytać czy podana informacja jest prawdziwa, czy zwyczajną plotką. Lecz nie udało się otrzymać jednoznacznej odpowiedzi. Jak będziemy wiedzieli coś więcej w tym temacie to na pewno was poinformujemy.
       
       
       
      Street Fighter 5 ma pojawić się wyłącznie na PS4 oraz PC z system Windows. Najnowsze informacje donoszą, że Capcom planuje wypuścić do sieci  w nie dalekim czasie wersję Beta gry, dostępną dla wszystkich, którzy złożyli zamówienia pre-order.
       
       

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    2. 9-płytowa wersja odświeżonego Final Fantasy VII

      Fani Final Fantasy 7 wydali ponownie sequel gry, aby udowodnić jak zaawansowany był w tamtych czasach silnik Square Enix.
       
       
       
      Final Fantasy 7: Time Guardian ponieważ tak nazywa się fanowska wersja tego świetnego klasyka RPG, zaprojektowanego przez Japońską grupę  Rodensoft. Co czyni tą wersję inną od pozostałych? Fakt, że ich projekt został wypuszczony na oryginalnym silniku FF 7 dostępnym na PSOne.
       
      Time Guardian robi wrażenie już na samym początku podczas sceny, w której Cait Sith kradnie czarną materię. Rodensoft tym samym pokazuje jaki potencjał posiadał ten silnik.
       
      Każda z postaci posiada oddzielną pamięć i może być przenoszona do nowych lokalizacji lub ewentualnie miejsc spotkań. CO w rezultacie umożliwia graczom przełączanie się pomiędzy postaciami do woli.
       
       
       
      A teraz najlepsza część: to wszystko ma miejsce w otwartym świecie ze zmiennym czasem dnia i nocy, a nawet zmienną pogodą. Do dyspozycji mamy również pełny kalendarz!
       
       
       
      Całość deweloper zamieścił na 9 płytach CD, co jest max limitem na PSOne. Niestety wygląda na to, że projekt został porzucony na etapie niemal prawie ukończonej gry. Rodensoft musi wrócić do podejmowania rzeczywistych sposobów na zarabianie.
       
      Niniejszym zachęcam do obejrzenia ich genialnego projektu na wideo poniżej:
       


      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    3. Silnik Unreal Engine 4 za darmo!

      Epic oficjalnie potwierdziło, że zamierza udostępnić silnik Unreal Engine 4 całkowicie za darmo z dostępem dla każdej grupy developerskiej. Więc zapewne zapytacie jak Epic Games miałoby teraz zarobić n tym silniku? Odpowiedź jest prosta. Epic postanowiło odbić sobie 5% od zarobków na danym tytule jeśl w ciągu kwartału zarobi ona nie mniej,  niż 3000$. Więc niszowi developerzy nie będą musieli uiszczać żadnych opłat.
       
      Studenci na kierunkach developerskich będą całkowicie zwolnieni z tych opłat jeśli w chwili potwierdzenia ich danych przez uczelnię.
       
      Jak mówi sam założyciel Epic -  Tim Sweeney:


      "Pozycja Unreal Engne jest silną marką na rynku, a my zdajemy sobie sprawę, że najlepiej jest zdjąć bariery,  przez co więcej ludzi jest w stanie spełniać swoje twórcze wizje i kształtować przyszłość co właśnie kochamy,"
      mówi Sweeney, dodając na koniec.


      "Dlatego jesteśmy w stanie zabrać ostatnią barierę wejścia na rynek, oddając silnik za darmo."
      W ubiegłym roku Epic Games zaskoczyło wszystkich wypuszczając ofertę sprzedaży licencji Unreal Engine 4 za jedyne 19$ na miesiąc! Ta oferta wydawała się niemal idealna i jakże niezwykle wspaniałomyślne podejście ze strony Epic Games, kiedy developerzy za podobne technologie musieli płacić bardzo duże pieniądze.
       
       
       
      Dla nas graczy to świetna informacja, ponieważ możemy spodziewać dżego wysypu gier na nasze konsole.
       
       
       
      Podsumowaniem tego newsa będzie oficjalna wypowiedź Tim'a Sweeney'a, którą odnotowaliśmy w sieci.
       


      0 komentarzy
      182 wyświetleń
    4. Bear Simulator wystartował na Kickstarterze

      Zerknijmy na chwilę na swoją półkę z grami. Co widzimy? Z pewnością takie tytuły jak GTA, Pokemon, Dark Souls, Call of Duty, Battlefield, Fifa, jedna bądź kilka gier z serii The Elder Scrolls... co łączy te tytuły? Kierujemy postacią ludzką. Czy to bandziorem, dzieciakiem który włada mistycznymi potworami, żołnierzem... wymieniać możemy w nieskończoność.  Farjay Studios zwróciło na to uwagę i zaproponowało nam grę w której... będziemy kierować niedźwiedziem. Bear Simulator, bo tak nazywa się ta gra, wystartowało z akcją na Kickstarterze i już, z planowanych prawie 30 tysięcy Dolarów, uzbierało prawie 20 tysięcy. Tak oto prezentuje się wersja alfa:
      [youtube http://www.youtube.com/watch?v=A5rJk6tLRCw?feature=player_embedded]
       
       
      Twórca zapowiada duży otwarty świat, dobry system walk no i mnóstwo zagadek do odkrycia. W sumie może być to bardzo ciekawy pomysł.

      • MCL
      1 komentarz
      234 wyświetleń
    5. Amazon tworzy swój kontroler

      Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
       
       
       
      Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
       
       
       
      Więcej zdjęć u źródła.

      • MCL
      0 komentarzy
      237 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.