Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Sześć klasycznych gier SEGA AGES trafi na Nintendo Switch

    szesc-klasycznych-gier-sega-ages-trafi-na-nintendo-switch.jpg

    SEGA zrobiła niespodziankę wszystkim entuzjastom retro grania, zapowiadając konsolę MedaDrive Mini. Ta trafi do sprzedaży już we wrześniu bieżącego roku.

    MegaDrive Mini w sprzedaży od września. Znamy cenę i gry

    To jednak nie koniec dobrych informacji! Na Nintendo Switch pojawi się sześć nowych, klasycznych gier z serii Sega Ages! 

    Podczas SEGA Fes 2019, firma zdradziła, że na hybrydową konsolę zmierzają takie tytuły jak: 

    • SEGA AGES: Puzzle & Action: Ichidant-R
    • SEGA AGES: Shinobi
    • SEGA AGES: G-LOC AIR BATTLE
    • SEGA AGES: Fantasy Zone
    • SEGA AGES: Herzog Zwei
    • SEGA AGES: Wonder Boy In Monster Land

    Dla tych, którzy nie wiedzą, Sega Ages to projekt, który ma na celu tworzenie remaster'ów dawnych gier z gatunku arcade i wypuszczanie ich na konsole najnowszej generacji. Tak, jak w tym przypadku na Nintendo Switch. 

    Na ten moment, szczegóły takie jak data premiery i cena nie są znane, ale zdaje się, że w ciągu najbliższych dni powinniśmy móc je poznać. 

    Odwiedź oryginalną stroną artykułu

    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Nintendo wreszcie ogłosiło i dodało do oferty swoje nowe kontrolery N64 i Sega Mega Drive zaprojektowane dla Switcha, które można teraz zamówić w przedsprzedaży (aktualnie najbliżej na niemieckiej stronie).
       
      Oba są dostępne za 49,99 EUR za sztukę na oficjalnej stronie Nintendo. Wysyłka rozpocznie się 25 października i możesz zamówić cztery kontrolery na jednym koncie Nintendo. Pamiętaj – musisz być zalogowany, aby odebrać te zamówienia przedpremierowe:
      Kontroler Nintendo 64 Kontroler Sega Genesis  
      Oczywiście kontrolery będą idealne do grania w gry N64 i Genesis dostępne w usłudze, choć zdecydowanie nie są tanie to zapewnią najlepsze wrażenia podczas grania w oryginalne tytuły z tych konsol.
       
      Czy dostaniesz jeden z nich? Może jedno i drugie? Daj nam znać w zwykłym miejscu.
    • Przez Gangst3r
      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było grać na gigantycznym Nintendo Switchu? Cóż, to samo przyszło na myśl pewnemu Youtuberowi - Michael „The Casual Engineer” Pick, który postanowił zbudować w pełni funkcjonalną większą wersję (niekoniecznie) przenośnej konsoli.
       
      Efekty jego pracy możecie podziwiać nabmateriale wideo zamieszczonym na wstępie tego artykułu - trzeba przyznać, że efekt końcowy robi ogromne wrażenie. Wszystkie przyciski działają, a nawet jest zasilany przez zwykłych rozmiarów Joy-Cony - które w razie potrzeby można łatwo wymienić. Całość jest połączona z 65" ekranem TV z rozdzielczością 4K.
       
      W powyższym filmie Michael omawia szczegóły tego, jak dokładnie się do tego zabrał. Na przykład wydrukowano na nim przyciski 3D. Podsumowując, ten gigantyczny Switch ma wymiary 30" na 70" cali, waży 29,48 kg i jest o 650% większynod standardowej jednostki.
       
      Trzeba przyznać, że efekt końcowy tego inżyniera jest piorunujący, choć samo granie już nie koniecznie ponieważ przez swoje gabaryty nie ma fizycznej możliwości komfortowego grania to sam pomysł i wykonanie zasługują na wielkie brawa.
       
      A wy co sądzicie o największej na świecie konsoli Nintendo Switch? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
       
    • Przez Gangst3r
      Kto by przypuszczał, że 2021 przyniesienie jakieś nowości dla starszych konsol Nintendo, kiedy ta skupiona jest aktualnie na swoim przenośnym urządzeniu. Produkcja 3DS została już przerwana i firma skupia się teraz całkowicie na Switchu, który ma prawie cztery lata. Pomimo wszystkiego, co dzieje się z tą platformą hybrydową od Nintendo, wydaje się, że gigant gier wideo wciąż ma wystarczająco dużo czasu w swoim napiętym harmonogramie, aby zaktualizować starsze systemy.
       
      W tym konkretnym przypadku mówimy o Wii U. Tablet i konsola zostały właśnie zaktualizowane po raz pierwszy od września 2018 r. Informacje o łatce nie są wcale takie ekscytujące (i wydają się być takie same jak ostatnia partia), ale nadal - to aktualizacja dla Wii U w 2021 roku!
       
      Oto pełna lista, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:
      Ver. 5,5,5 U (1 marca 2021) - Ulepszenia stabilności i użyteczności systemu - Wprowadzono dalsze ulepszenia ogólnej stabilności systemu i inne drobne poprawki, aby poprawić wrażenia użytkownika. Znany dataminer Nintendo, OatmealDome, podzielił się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji:
       
      Trudno w to uwierzyć, ale tak - to prawda! Układowe oprogramowanie Wii U zostało zaktualizowane w 2021 roku. Konsola, której premiera odbyła się w Kwietniu 2011 roku i zakończyła produkcję w 2017 nadal otrzymuje aktualizacje oprogramowania! 
       
      Będziesz oczyszczać z kurzu swój stary system, aby pobrać to oprogramowanie?
    • Przez Gangst3r
      Wciąż wychodzimy z szoku wywołanego wiadomościami z zeszłego tygodnia, o legendarnym remasterze gry GoldenEye 007 dla Xbox 360, który wyciekł do Internetu. Gra zyskała w sieci sporą popularność i z tego powodu kilku deweloperów rzuciło nieco więcej światła na historię nieudanej premiery gry.
       
      W rozmowie z Ars Technica, artysta Ross Bury i programista Mark Edmonds wyjaśnili, że pierwotnie zespołowi powiedziano, że ma pełną aprobatę dla gry, w tym wszystkich w zarządzie Nintendo, ale ostatecznie okazało się, że jedna osoba (nieznana) była wyżej jak inni w zarządzie i jako Dyrektor Nintendo zdecydował się zamknąć projekt, gdy został on praktycznie ukończony.
      Oto, co Ross Bury miał do powiedzenia na temat tej sytuacji:
      „Kiedy projekt trafił do Nintendo, wszyscy go zaakceptowali, z wyjątkiem tego, że nie uzgodnili całości z jedynym facetem, który był ważny… Myślę, że celowo powiedziano mi, że jego odpowiedź była następująca:„ Nie ma mowy, żeby gra Nintendo pojawiła się na konsoli Microsoftu”.
       
      W późniejszym czasie wypytywano Bury'ego o to, czy jego zdaniem gra ma szansę ujrzeć światło dzienne w oficjalnej roli w przyszłości, i nie wydawał się co do tego zbyt optymistyczny:
      „Nigdy nie możesz powiedzieć nigdy, ale myślę, że znacznie większe szanse byłoby zobaczyć to wydanie na konsoli Xbox, zmieniając wszystko w grze. Może gra oparta na Halo Master Chief”.
       
      Tak więc jak pisaliśmy wcześniej, problem nie tyle polega na tym, aby otrzymać zielone światło od zarządu, lecz na licencji, do których prawa posiada więcej, niż jedna firma.
       
      Co myślisz o tej sytuacji? Powiedz nam o tym w komentarzach poniżej.
  • Statystyki forum

    13 641
    Tematów
    48 444
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 96 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 556
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    akson
    Najnowszy użytkownik
    akson
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.