343 Industries zaprezentowało na stronie internetowej Halo Waypoint najnowsze podsumowanie wiadomości „Inside Infinite”.
Giannetti wyjaśnił, że był szczególnie podekscytowany przebudową wielowątkowego rozwiązania silnika do gry, zapewniając, że konsole i komputery PC wszystkich typów będą w stanie zapewnić optymalne działanie gry Halo Infinite.
Cytat
„Chciałem podzielić się czymś co bardzo mnie cieszy jako architekta inżynieryjnego: odnośnie Halo Infinite przebudowaliśmy rozwiązanie wielowątkowe silnika, aby zapewnić wysoką wydajność wykonywalną na wszystkich platformach i komputerach, zamiast stosowania tylko optymalnego działania na Xbox One.
Użyliśmy do tego celu nowego systemu do przenoszenia rendera na masowo równoległą platformę wielowątkową, aby maksymalnie zwiększyć obsługę naszych wszystkich nowych funkcji renderowania i osiągnąć wysoką wydajność grafiki na różnych procesorach stosowanych w PC, a także na Xbox Series X/S i zarówno na Xbox One X oraz Xbox One S. W praktyce oznacza to, że dokładamy wszelkich starań, aby gra Halo Infinite działała optymalnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz grać! ”
Te komentarze po raz kolejny potwierdzają, że 343 Industries jest zdecydowane opracować wersję gry Halo Infinite na konsolę Xbox One, pomimo wezwań niektórych fanów do anulowania edycji ostatniej generacji z powodu obaw o słabą wydajność.
Cały blog Inside Infinite to świetna lektura wypełniona mnóstwem informacji poufnych na temat procesu tworzenia gry Halo Infinite, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę internetową Halo Waypoint.
Czy cieszysz się, że Halo Infinite wciąż jest na liście wydawniczej dla Xbox One? Podaj nam swoje przemyślenia poniżej.
Edytowane przez Gangst3r
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.