Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Gears of War: Judgment


    GEARS OF WAR: JUDGMENT - recenzja

     

    post-1000-0-33971300-1363720706.jpeg

     

    polskie Gearsy...

    Po raz pierwszy w historii współpracy Epic Games, oraz polskiego studia People Can Fly, nasi rodacy mieli możliwość stworzeni własnej części Gears of War.

    Pracowali oni już przy serii, jednak dotychczas efektem ich pracy były głownie dodatki do trzecich Gearsów oraz port kultowej jedynki na platformę PC.

    Epic postawił poprzeczkę bardo wysoko, czy Polacy osiągnęli wystarczający pułap by dorównać trylogii ?

     

    dzień sądu...

    Judgment wprowadza wiele zmian do serii, najbardziej istotną jest sposób przeprowadzenia fabuły – a właściwie jej ..zeznawania. Jak można się domyślić po tytule

    oraz licznych trailerach, Cole, Baird, oraz dwójka pozostałych członków oddziału Kilo zostają postawieni przed sądem wojskowym. Pomimo raczej przegranej pozycji,

    dostają oni ‘przywilej’ przestawienia swojej wersji wydarzeń  z misji w której złamali większość rozkazów. Twórcy gry stworzyli nietypowy klimat. Z jednej strony

    ludzkość na planecie Sera jest w beznadziejnej sytuacji – podobnie jak sam skład Kilo. Z drugiej natomiast postać pierwszoplanowa, czyli Baird standardowo

    obraca każdą sytuację w sarkastyczny żart. Jedynym członkiem ekipy który zachowuje powagę jest Paduk – specjalista od precyzyjnej broni ze wschodnim akcentem.

    Poza tym bohaterowie nie są zbytnio przejęci inwazją wroga… po prostu eliminują kolejne odziały hordy przez całą sześciogodzinną kampanię.

    Brak ogromnego rozmachu idzie w parze z fabułą w uniwersum, jednak misje pozbawione są elementów które gracz może zapamiętać jako wybitne.

    Brak tutaj zaskakujących zwrotów akcji, grę przechodzimy jak po nitce, a tego co przestawi nam każdy kolejny rozdział, można się po prostu domyślić.

    post-1000-0-85159400-1363720700.jpg

     

    silnik Unreala po raz kolejny…

    Ze względu na to, że Judgment jest prequelem, w grze widzimy wiele nawiązań do części pierwszej, ponownie tyczymy większość pojedynków w mieście,

    to rozwiązanie przyjazne Unreal Engine. Twórcy gry doskonale znają silnik, to po prostu widać.  Oświetlenie w grze potrafi zaskoczyć gracza nawet

    znudzonego obecną generacją. Wszechobecne płomienie, eksplozje, promienie słońca przebijające się przez dym, budynki, ulice – elementy te zostały

    wykonane po prostu wzorowo. Niemniej jednak trzecie Gearsy ustawiły poprzeczkę na tak wysokim poziomie, że ciężko im dorównać, a tym bardziej przebić.

    Judgment traci nieco swoje piękno gdy włączamy tryb multiplayer. W trylogii każda mapa trybu sieciowego wyglądała co najmniej tak dobrze jak kampania,

    często nawet lepiej. Developer nie pozostawił jednak tego elementu bez uzasadnienia. Dodano nowe tryby gdzie mamy możliwość zagrania różnymi

    klasami postaci. Po raz pierwszy w Gears of War możemy walczyć z drużyną przeciwną na zasadzie dominacji- starając się nie tylko utrzymać pozycję,

    ale i także przejmować kolejne strefy mapy. Tryb ten, w połączeniu z możliwością budowania dział, blokad oraz całą hordą Locust’ów tworzy niezłą rzeź na

    ekranie, co można tłumaczy delikatnie uproszczą oprawę wizualną.

    post-1000-0-65742900-1363720692.jpg

     

    zmieniłeś się, Baird…

    People Can Fly wprowadzili także zmiany w sterowaniu, przyciskiem Y zmieniamy broń, natomiast krzyżakiem podświetlamy resztę swojej drużyny.

    Pozornie jest to niewielka innowacja, jednak gameplay został znacznie przyspieszony i po dłuższej sesji z Judgment nie chce się już wracać do modelu

    znanego z trylogii. Również po raz pierwszy w produkcji naszych rodaków możemy przejść kampanię ‘na punkty’. Każda misja zawiera opcjonalne

    utrudnienia, które pozwolą nam przejść dany fragment zdobywając większą ilość gwiazdek. Sposobem na zdobycie większej ilości punktów jest np. skuteczne

    strzelanie w głowę – developer dodał wiele broni które Nam to umożliwią. Obie strony konfliktu dysponują rozwiniętym arsenałem,

    który doskonale współgra z system klas.

    post-1000-0-64695900-1363720688.jpg

     

    progres czy regres ?

    Podsumowując wszystkie plusy oraz minusy produkcji PCF, nowych Gearsów nie można nazwać częścią czwartą (ze względu na rozwój).

    Grafika jest delikatnie nierówna, zaskakuje ale i czasem nieco rozczarowuje.

    Pojawiły się nowe tryby i klasy w trybie wieloosobowym, zabrakło natomiast postaci i map ! Dźwięk w grze jest identyczny z tym co słyszeliśmy

    w trylogii. Nie poświęciłem mu osobnego akapitu, gdyż w tej kwestii nic się po prostu nie zmieniło. W ramach bonusu mamy dostęp do jednego

    aktu kampanii Gears of War 3, który nie wymaga zmiany płyty z grą. Uważam jednak, że można było skupić się na lokacjach multiplayer’a znajdujących

    się na płycie, zamiast zapowiadać DLC jeszcze przed premierą. Jeśli fan Gearsów szuka kolejnej części do rozgrywek sieciowych, to Judgment

    prawdopodobnie szybko mu się znudzi pomimo swojej dynamiki. Z tego względu najnowsze Gearsy są dla mnie grą bardzo dobrą, ale nie wybitną

    bez względem zawartego contentu– jak część trzecia.

     

    Oryginalna treść tego artykułu dostępna na forum pod adresem - http://forum.xboxarcade.pl/topic/1976-gears-of-war-judgment/


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.