Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Halo Infinite - Gracze już wyeliminowane ponad sześć milionów botów


    W ten weekend trwa przegląd techniczny gry wieloosobowej Halo Infinite - po raz pierwszy w historii twórcy wprowadzają boty podobne do graczy.

     

    Jak już wcześniej wyjaśniono, im więcej botów zabijają gracze - tym bardziej doświadczenie będzie ewoluować. Teraz potwierdzono, że ponad sześć milionów botów zostało wyeliminowanych, więc zespół programistów będzie jutro dodawać najbardziej śmiercionośne boty znane jako Spartanie. Kolejna mapa Bazaru również została odblokowana.

     

     

    W Halo Infinite istnieją w sumie cztery różne poziomy botów - zaczynają się na poziomie rekruta, idą do Marine, a następnie ODST - ze Spartanem na czele, który dysponuje najwyższym poziomem trudności. Jak zapowiada 343 Industries boty mają również na celu naśladować zachowania graczy najlepiej jak potrafią i wykorzystywać te techniki na inych graczach.

     

    Ile do tej pory udało Ci się zlikwidować botów w podglądzie technicznym trybu wieloosobowego Halo Infinite? Zostaw komentarz poniżej.


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Similar Content

    • By Gangst3r
      Podczas gdy sporo z nas zdołało zanurzyć się w niektórych potyczkach w udostępnionej becie gry Halo Infinite, wciąż nie widzieliśmy prawdziwych elementów rywalizacji. Niektórzy z nas będą zadowoleni z kilku meczów towarzyskich, ale zagorzała społeczność chętnie zobaczy rankingowe i konkurencyjne ustawienia w akcji. Na szczęście 343 Industries przygotowało krótki film opisujący wszystko, co fani będą mogli się spodziewać po rozgrywce online.
       
      Wraz z byłym profesjonalnym graczem Halo Salem "El Town" Mohananem, główny projektant trybu wieloosobowego Andrew Witts przedstawił niemal wszystko, co muszą wiedzieć fani rankingowych potyczek sieciowych.
       
      Jednym z głównych punktów było potwierdzenie, że mecze rywalizacji rozpoczną się od klasycznego 3-seryjnego karabinu bojowego jako broni początkowej gracza. Wraz z tym zostanie usunięte śledzenie ruchu, znaczniki trafienia granatem i dodatkowa broń startowa, ale zostanie dodany bratobójczy ogień (friendly fire).
       
      Na początek pokazano tryby rywalizacji, które będą obejmować takie modele jak Slayer, Capture the Flag, Twierdze i Oddball, więc profesjonalni gracze będą mieli w czym zatopić zęby.
       
      Pojawiła się również dodatkowa informacja na blogu Halo Waypoint, w której szczegółowo opisano wszystkie tryby rozgrywki - to dla bardziej zainteresowanych. Na koniec przypominamy, że do premiery gry nie został już wiele czasu, bo ta ma odbyć się już 8 grudnia - gra będzie  również dostępna w dniu premiery w usłudze Game Pass.
       
      Czy będziesz rywalizować w Halo Infinite w dniu jej premiery? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.
    • By Gangst3r
      Microsoft w swoim cyfrowym sklepie przypadkowo ujawnił wcześniej datę premiery, a teraz mamy teraz oficjalne potwierdzenie, że Halo Infinite pojawi się na Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC już 8 grudnia.
       
      Oczywiście tryb wieloosobowy będzie darmowy, jak wcześniej potwierdzono, a kampania będzie dostępna do kupienia osobno lub dostępna dla członków Xbox Game Pass bez dodatkowych opłat. Wraz z zapowiedzią pojawi się imponujący nowy zwiastun filmowy, wprowadzający pierwszy sezon trybu wieloosobowego.
       
      https://www.microsoft.com/pl-pl/p/halo-infinite/9NP1P1WFS0LB?source=lp
       
      Wiemy, że zarówno kampania kooperacyjna, jak i tryb Forge nie będą dostępne w dniu premiery, ale zamiast tego pojawią się w kolejnych sezonach. 343 Industries manipulowało pomysłem opóźnienia gry, ale zamiast tego zdecydowało się na wydanie pakietów, a pierwszy z nich zobaczymy w grudniu.
       
       
      Wspaniale jest w końcu mieć datę premiery po ogromnym opóźnieniu w stosunku do pierwotnej premiery planowaną na 2020 roku. Teraz na nareszcie w grudniu Halo powraca!
       
      Czy jesteś podekscytowany Grą Halo Infinite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      343 Industries opublikowało kolejny wpis na blogu Halo Infinite, tym razem szczegółowo opisujący dźwięk gry, a po przeczytaniu wydaje się, że zechcesz podnieść ładną parę słuchawek.
      Obszerne podsumowanie szczegółowo opisuje czas i wysiłek włożony w dźwięk w grze, a także sposób, w jaki skupiono się na zapewnieniu najlepszego dźwięku w serii. Od broni po odgłosy wroga, klasyczne efekty Halo powrócą, czystsze i wyraźniejsze niż wcześniej. Jednym ze sposobów, w jaki zespół to robi, jest wykorzystanie wirtualnego dźwięku przestrzennego, który jest pierwszym w serii i ma na celu dodanie kolejnego poziomu zanurzenia w grze.
       
      Ten system audio zapewni graczom pełny dźwięk 3D, pozwalając im usłyszeć wszystko dookoła. Aby tak się stało, wprowadzono niestandardową konfigurację, która wydaje się być ostatecznym sposobem grania w Halo Infinite. Prawdopodobnie dobry moment na odebranie bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Xbox, co?
      Cały wpis na blogu zawiera dużo więcej szczegółów, niż moglibyśmy opisać, ale jeśli interesuje Cię projekt dźwięku dla Halo, w pełni zalecamy zapoznanie się z nim. Zespół dostarczył również próbkę dźwięku dla jednego ze środowisk gry, która brzmi wciągająco. Co kilka tygodni otrzymujemy nowe okruchy informacji. Wspaniale jest być na bieżąco z rozwojem gry, a te aktualizacje coraz bardziej sprawiają, że jesteśmy bardziej podekscytowani ostatecznym wydaniem tej jesieni.
       
      Cieszysz się z wiadomości o wirtualnym dźwięk przestrzenny w Halo Infinite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      W najnowszym poście Inside Infinite z lutego, 343 Industries przedstawiło Zeta Halo - ekspansywny świat z kampanii Halo Infinite.
       
       
      Warto zaznaczyć, że te najnowsze zrzuty ekranu pochodzą z wersji na PC.
       
      Według producenta grafiki, Alexa Le Boulicauta, 343 będzie „zagłębiać się” w inne wersje gry w przyszłych postach na blogu. Na razie tutaj zamieszczamy wszystkie główne zrzuty ekranu z najnowszego postu.

       
       
      Więc co o tym myślisz? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej jak wam podobają się te zrzuty ekranu z Halo Infinite.
    • By Gangst3r
      343 Industries zaprezentowało na stronie internetowej Halo Waypoint najnowsze podsumowanie wiadomości „Inside Infinite”.
      Giannetti wyjaśnił, że był szczególnie podekscytowany przebudową wielowątkowego rozwiązania silnika do gry, zapewniając, że konsole i komputery PC wszystkich typów będą w stanie zapewnić optymalne działanie gry Halo Infinite.
      Te komentarze po raz kolejny potwierdzają, że 343 Industries jest zdecydowane opracować wersję gry Halo Infinite na konsolę Xbox One, pomimo wezwań niektórych fanów do anulowania edycji ostatniej generacji z powodu obaw o słabą wydajność.
       
      Cały blog Inside Infinite to świetna lektura wypełniona mnóstwem informacji poufnych na temat procesu tworzenia gry Halo Infinite, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę internetową Halo Waypoint.
       
      Czy cieszysz się, że Halo Infinite wciąż jest na liście wydawniczej dla Xbox One? Podaj nam swoje przemyślenia poniżej.
  • Forum Statistics

    7,271
    Total Topics
    34,712
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 7 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,309
    Total Members
    23,331
    Most Online
    michalnic7
    Newest Member
    michalnic7
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.