Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Microsoft pracuje nad wieloma ulepszeniami „przechwytuj i udostępniaj” dla Xbox Series X | S


    Jedną z najbardziej znaczących zmian w kontrolerze Xbox tej generacji jest dodanie przycisku „udostępnij” w samym środku. Dzięki temu możesz natychmiast przesyłać zdjęcia i klipy wideo na swój profil Xbox i strony mediów społecznościowych.

    Jednak dla niektórych użytkowników wydaje się to być źródłem frustracji. Dobra wiadomość jest taka, że zespół Xbox pracuje nad ulepszeniem tej funkcji. W odpowiedzi na wiadomość od fanów na Twitterze Jason Ronald z Microsoftu - dyrektor ds. Zarządzania projektami na Xbox Series X - powiedział, że zespół usłyszał opinie i pracuje nad wieloma ulepszeniami, aby poprawić to doświadczenie.

    Chociaż w tej chwili nie ma nic do udostępnienia, jest to „priorytet dla zespołu”. Poniżej pełna wymiana:

     

     

    Jakie są Twoje doświadczenia związane z funkcją przechwytywania i udostępniania na konsoli Xbox Series X | S? Opowiedz nam poniżej.


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Similar Content

    • By Gangst3r
      Od czasu premiery widzieliśmy i słyszeliśmy sporadyczne doniesienia o grach powodujących awarię lub całkowite wyłączenie na konsoli Xbox Series X. Microsoft szybko wdraża poprawkę w szczególności dla kilku wybranych gier.
       
      W minionym miesiącu wprowadzono aktualizację do Alpha Skip-Ahead Insiders skierowaną do "tytułów takich jak NBA 2K22 i FIFA 22", której celem jest "wyeliminowanie samoczynnego wyłączania się gier na konsoli oraz poprawę stabilności konsol Xbox Series X".
       
      Biorąc pod uwagę, że ta aktualizacja jest obecnie dostępna tylko dla niejawnych testerów Xbox, pozostali będą musieli poczekać jeszcze chwilę, aż aktualizacja zostanie publicznie udostępniona szerszemu gronowi użytkowników, tak więc do tego czasu nadal możesz napotkać kilka problemów z tymi grami.
       
      Nie mniej dobrze jest widzieć, że Microsoft ciężko pracuje, aby zaradzić tym sporadycznym wpadkom na Xbox Series X i mamy nadzieję, że wkrótce tego typu błędy staną się przeszłością, ponieważ programiści zapoznają się z unikalnymi dziwactwami konsol nowej generacji.
       
      Czy napotkałeś problemy z samoistnym zamykaniem się gier na konsoli Xbox Series X? Daj nam znać poniżej.
    • By Gangst3r
      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      W ciągu ostatnich kilku dni pojawiło się sporo raportów od Xbox Insider sugerujących, że wsparcie Dolby Vision mogło zostać wdrożone w niektórych grach na Xbox Series X i S, a teraz Microsoft potwierdził ten fakt.
      Starszy dyrektor marketingu Xbox, Guy Welch, podkreślił to na Twitterze wcześniej, a Microsoft przedstawił oficjalne oświadczenie Forbesowi, wyjaśniając, że funkcja jest obecnie testowana dla dwóch konsolach nowej generacji.
       
       
      Czym więc jest Dolby Vision? Mówiąc najprościej, jest to technologia obrazowania HDR, która jest technicznie w stanie zapewnić lepszą jakość obrazu niż HDR10, chociaż wymaga telewizora lub monitora obsługującego Dolby Vision, aby go wykorzystać.
       
      Zgodnie z badaniami Forbesa, wydaje się, że Borderlands 3, Gears 5, Wreckfest i Halo: The Master Chief Collection są obecnie testowane z nimi dla wybranych Alpha-Skip Ahead Xbox Insiders, z widocznymi jasnością, poziomami czerni i nasyceniem kolorów. „bardziej wyrafinowany” z Dolby Vision niż podczas grania w gry ze zwykłym HDR10.
       
      Pamiętaj, że Dolby Vision nie tylko oferuje uniwersalne podejście do każdej gry na Xbox, ponieważ wydaje się, że będzie musiało być dostosowane do każdej gry, ale mimo to możemy spodziewać się, że otrzymają je duże tytuły AAA wydane później tego roku.
       
      Nie możesz się doczekać wprowadzenia gier Dolby Vision na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Firma Microsoft ogłosiła, że rozpoczęła wprowadzanie zwiększania liczby klatek na sekundę do wybranych gier kompatybilnych wstecznie dla Xbox Series X | S, zaczynając od pięciu dostępnych dzisiaj gier!
      Wiadomości zostały przedstawione w poście Xbox Wire, ujawniając, że Microsoft ściśle współpracował z programistami, aby wprowadzić te ulepszenia. Ta funkcja będzie oferować „wyższą, stabilniejszą liczbę klatek na sekundę, dzięki której gry będą wizualnie płynniejsze”. Nowy program - "FPS Boost" (angielska nazwa brzmi dobrze więc taką będziemy się posługiwać  ) udostępniany zostanie za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji, a do rozpoczęcia programu wybrano obecnie pięć gier:
      Far Cry 4 Sniper Elite 4 Watch Dogs 2 EA Sports UFC 4 New Super Lucky's Tale  
       
       
      Celem tej początkowej partii jest pokazanie różnych ulepszeń liczby klatek na sekundę, takich jak Nowa Super Lucky's Tale z obsługą 120 FPS i EA Sports UFC 4 działająca teraz z 60 FPS. Jednak to dopiero początek, a kolejne tytuły pojawią się jeszcze tej wiosny i nie tylko. Podobnie jak w przypadku automatycznego HDR, interfejs użytkownika poinformuje Cię, gdy gra zwiększa liczbę klatek na sekundę, a nowe opcje zgodności pojawią się również tej wiosny, umożliwiając graczom włączanie i wyłączanie tej funkcji.
       
      „To dopiero początek. Wkrótce ogłosimy i udostępnimy więcej tytułów z funkcją FPS Boost, a także wprowadzimy nowe ikony menu i ustawienia systemu w nadchodzącej aktualizacji systemu. Od wiosny tego roku będzie można przejść do sekcji „Zarządzanie grą” na dowolnym tytule, przy którym pojawi się nowy przycisk „Opcje zgodności”, co pozwoli Ci włączyć lub wyłączyć przyspieszenie liczby klatek na sekundę (a także włączyć tryb Auto HDR). Pojawi się również nowy wskaźnik informujący o uruchomieniu gry dzięki funkcji FPS Boost za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk Xbox na kontrolerze. To Ty decydujesz, jak chcesz grać w swoje ulubione gry, czy to w oryginalnej formie, czy z FPS Boost”.
       
      W przyszłości coraz więcej gier będzie podlegać tym ulepszeniom, a dyrektor Xbox Jason Ronald potwierdził, że zespół spodziewa się wydawać nowe gry „co kilka tygodni w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
       
      Cieszysz się, że gry Xbox Series X | S otrzymują przyspieszenie FPS? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Oto niespodzianka, której się nie spodziewaliśmy! Firma Microsoft zaprezentowała dziś całkowicie nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox, który będzie kompatybilny z komputerami Xbox Series X | S, Xbox One i Windows 10, a jego premiera nastąpi 16 marca. Cena jaką nam przyjdzie zapłacić za oficjalny produkt Microsoftu ustalona została na 449 PLN.
      Według firmy Microsoft bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia „najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza”.
      „Zespół spędził niezliczone godziny na studiowaniu tego, co zapewnia wspaniałe wrażenia dźwiękowe, a ponieważ zespół zna technologię stojącą za protokołem Xbox Wireless, był w stanie wprowadzić precyzyjnie dostrojone i konfigurowalne wrażenia słuchowe, jakich nie było do tej pory w zestawie słuchawkowym Xbox. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox umożliwia głośne i wyraźne odtwarzanie dzięki niskim opóźnieniom, bezstratnemu dźwiękowi, który zapewnia wyjątkową jakość dźwięku."
       
      Funkcje obejmują obsługę wiodących w branży technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone: X, izolację głosu i funkcję automatycznego wyciszania, gdy nie rozmawiasz, bardzo miękkie duże nauszniki wykonane ze skóry poliuretanowej z regulowanym pałąkiem, jednoczesne parowanie z telefonem / Xboxem i wiele więcej.
       
      „Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku i czatu, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza. Z niecierpliwością czekamy również na podniesienie wartości kategorii słuchawek dzięki innowacjom, które wcześniej nie były dostępne w w tym przedziale cenowym ”.
       
      Ponadto 30 minut ładowania zapewnia podobno około 4 godziny pracy na baterii, a tylko 3 godziny ładowania pozwalają osiągnąć nawet 15 godzin pracy na baterii, gdy zestaw słuchawkowy nie jest używany. Brzmi imponująco!
      O wiele więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox, a zestaw słuchawkowy można zamówić w przedsprzedaży w różnych sklepach - w tym w sklepie Microsoft.
       
       
  • Forum Statistics

    8,776
    Total Topics
    38,184
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,356
    Total Members
    23,331
    Most Online
    Andrzejoch
    Newest Member
    Andrzejoch
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.