Jump to content

Nowa przeglądarka internetowa Xbox może uruchamiać gry PS1 i Nintendo 64

Długo oczekiwana nowa przeglądarka Edge oparta na Chromium w końcu została wydana, ale nie spodziewaliśmy się, że tak szybko użytkownicy Xbox znajdą nowe sposoby wykorzystania jej możliwości do grania w gry z innych platform.
 
Popularny YouTuber MVG (Modern Vintage Gamer) jako pierwszy podkreśla nowe możliwości emulacji w przeglądarce, wskazując, że wiele gier z PlayStation 1, Nintendo 64, SEGA Genesis i innych działa naprawdę dobrze na nowym Edge. Minus? Nie możesz grać w nie legalnie, ponieważ nie ma możliwości załadowania własnych gier przez przeglądarkę.
 
 
Zamiast tego musisz polegać na stronach, które już hostują te gry (do których z oczywistych względów nie będziemy tutaj linkować), ale film jest fascynującym materiałem, pokazującym, że takie jak F-Zero i Tekken 3 działają z prawie pełną prędkością.
 
To oczywiście nie tylko emulacja, ponieważ istnieje wiele innych gier internetowych, które działają dobrze z nową przeglądarką, a dzięki dodaniu obsługi myszy i klawiatury, takie jak Quake JS działają doskonale również na Xbox Series X i Series S. Nie wspominając już o platformie Google Stadia, który jest również obsługiwany. Teraz wystarczy poczekać na Geforce Now i gry ekskluzywne z konsoli konkurencji staną dla nas otworem!
 
Do czego do tej pory używałeś nowej przeglądarki Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Project Magnum wygląda bardzo efektownie w zwiastunie - nadchodzi nowa gra dla PS4 oraz PS5

Nowy zwiastun właśnie wylądował na stronie YouTube PlayStation i dotyczy gry znanej obecnie jako Project Magnum. Opracowany przez studio Nat Games z Seulu, nie ma jeszcze zbyt wielu szczegółów na temat gry, z wyjątkiem wspomnianego wideo. Zalecamy zaznaczyć powiadomienie na kanale ponieważ sądząc po zwiastunie szykuje się bardzie ciekawa strzelanka z opcji kooperacji.
 
 
 
Nadchodząca gra to kolejny tytuł akcji z elementami RPG i choćby wydawało się, że w tej kategorii jest spory przesyt, to się ostatnio nie pojawiło się nic ciekawego, a powyższy zwiastun zachwyca efektowną walką i imponującymi wrogami. Wydaje się, że można go grywać w trybie współpracy z maksymalnie czterema osobami, a dzięki tym fajnym haczykom do grapplingu wygląda jak kinetyczna i wciągająca galeria strzelanin.
 
Nie ma jeszcze daty premiery dołączonej do gry, ale mam nadzieję, że ta nie jest odległa i zobaczymy Project Magnum na początku przyszłego roku. Wygląda to obiecująco, ale tak naprawdę nie wystarczy, aby dokonać osądu. Mimo to cieszymy się, że możemy dowiedzieć się więcej.
 
Co sądzisz o Projekcie Magnum? Przejdź do sekcji komentarzy poniżej, aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
Read more...

Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
 
Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
 
 
Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
 
Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
 

 
Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
 
Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.
Read more...

Na PS5 mogą pojawić się odświeżone wersje gier Twisted Metal oraz WipeOut

Młyn plotek wciąż się kręci i chociaż zawsze jesteśmy podejrzliwi wobec źródeł mediów społecznościowych, przypuszczamy, że brzmią one wystarczająco rozsądnie. Pierwszym z nich jest  Tom Henderson z  DualShockers,  który pokazał, że jego informacje często się potwierdzają - przykład mamy w przeciekach Battlefield przez niego udostępnionych. Opublikował tajemniczy obraz z jedną z postaci z gry Twisted Metal (Sweet Tooth) wraz z podpisem 2023, prawdopodobnie sugerując jakiś rodzaj odrodzenia  Twisted Metal w tym roku. 
 
  Normalnie wzruszylibyśmy ramionami, ale  Sony pracuje nad dużym programem telewizyjnym  opartym na serii walk samochodowych, a także chce tworzyć więcej gier dla wielu graczy. Zawsze czuliśmy, że japoński gigant przegapił sztuczkę z tą kultową serią (przy, której notabene sporo czasu spędziło się przy konsoli PS2): wyobraź sobie, jak dobry byłby na przykład Twisted Metal o tematyce Battle Royale.
 
  Pojawiły się również spekulacje dotyczące nowej gry  WipEout.  Dzieje się tak dzięki uprzejmości gospodarza Xbox Era Nicka Bakara, który twierdzi, że futurystyczna seria wyścigowa powróci, z pełnym wsparciem dla zestawu Playstation VR nowej generacji. Podejrzewa, że deweloper odpowiedzialny za Destruction AllStars (Lucid Games) jest u steru, a po tym, jak doskonała aktualizacja wirtualnej rzeczywistości dla WipEout Omega Collection przekroczyła oczekiwania, z pewnością ma to sens.
 
Zawsze jesteśmy sceptyczni wobec tego rodzaju historii, ponieważ bardzo łatwo jest wymyślić rozsądne prognozy takie jak te i ukryć je jako plotki. Niemniej jednak typerzy w tym przypadku mają wystarczająco dużo potwierdzonych wcześniej informacji, aby zasugerować, że nie są wtajemniczeni w sprawy wewnętrzne firmy, dlatego wydaje nam się, że faktycznie możemy zobaczyć, jak Sony przywraca te legendarne serie.
Read more...
  • Similar Content

    • By Gangst3r
      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • By Gangst3r
      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
       
      Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
       
       
      Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
       
      Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).
    • By Gangst3r
      Tak, tak naprawdę minęło 20 lat od premiery oryginalnej konsoli Xbox - a przynajmniej 15 listopada 2021 roku!
      Aby doprowadzić do tej daty, Microsoft rozpoczął obchody wcześniej, wypuszczając pierwszą falę gadżetów z okazji 20-lecia sprzętu do Xbox Gear Shop, rozdając kilka rocznicowych tapet i wiele więcej.
      Ponadto zespół poradził fanom, aby zarejestrowali się dzisiaj na Xbox FanFest, aby wziąć udział w wydarzeniach z okazji 20. rocznicy FanFest, w tym ekskluzywnych loteriach, sprzęcie FanFest i doświadczeniach cyfrowych.
       
      Nie tylko oryginalna konsola Xbox świętuje swoje 20. urodziny w 2021 roku - seria Halo również dołącza do zabawy, jak widać powyżej, a zespół 343 Industries podkreśla tę okazję w mediach społecznościowych i Halo Waypoint.
      Pełne zestawienie wszystkiego, co robi Xbox, aby rozpocząć obchody, można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox Wire, a Microsoft twierdzi, że „będzie fajniej się dzielić, kiedy zbliżą się do oficjalnej daty rocznicy  - 15 listopada”.
      „Niezależnie od tego, czy jesteś fanem Xbox od pierwszego dnia, czy też dołączyłeś do Xbox po raz pierwszy w tym tygodniu, jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani, że możemy być częścią społeczności Xbox razem z Tobą. Wspominając wspólnie wspomnienia, które udostępniliśmy ponad 20 lat, nie możemy też powstrzymać się od ekscytacji, co będzie dalej z Xbox. Wyobraź sobie, co będziemy razem robić przez następne 20 lat!”.
       
      Jak długo jesteś częścią rodziny Xbox? Przez całe 20 lat? Dajcie nam znać w komentarzach.
    • By Gangst3r
      Fan Xbox i użytkownik Twittera NoisePatrick zwrócił na to uwagę na początku tego tygodnia w mediach społecznościowych swoją koncepcją ulepszonego układu osiągnięć Xbox, co doprowadziło nawet do uznania go przez członka zespołu Xbox.
       

       
      Projekt NoisePatrick zawiera osobną kategorię rzadkich osiągnięć, a także nagrodę w stylu PlayStation "Platinum Trophy" za ukończenie każdego osiągnięcia w grze, jak widać na powyższym zdjęciu.
      Popularny członek społeczności Xbox Klobrille pokazał swoje poparcie dla "niektórych świeżych i dodatkowych pomysłów" w odpowiedzi na tweet'a dyrektor zarządzania programem Xbox - Jason Ronald wkroczył do akcji, gdy został zapytany o te zmiany:
       
       
      Nie trzeba dodawać, że koncepcja ta otrzymała wiele pozytywnych komentarzy i wydaje się, że fani Xboxa prawie na pewno chcieliby zobaczyć nowe ulepszenia wprowadzone do systemu osiągnięć. Zobaczmy, czy coś z tego wyjdzie...
       
       
      Co sądzisz o tej koncepcji? Daj nam swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.
  • Forum Statistics

    6,418
    Total Topics
    32,727
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 2 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,289
    Total Members
    23,331
    Most Online
    stachupl
    Newest Member
    stachupl
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.