Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Zmodyfikowany kontroler Nintendo 64 działający z Xbox One


    n64_pad_xboxone

     

    Firma Hyperkin odpowiedzialna za wypuszczenie serii popularnych konsol RetroN oraz gadżetów konsolowych tym razem postanowiła zmusić kontroler od konsoli Nintendo 64 do współpracy z Xbox One.

     

    Po kilku modyfikacjach udało im się zmusić oryginalnego pada od N64 do działania z najnowszą konsolą Microsoftu. Na filmiku wideo stworzonym przez  Chris'a Gallizzi'ego i Jesse'ego Aragon'a opisują jak zmodyfikować kabel, aby móc podłączyć go do konsoli Xbox One dzięki czemu można wykorzystać klasyczny kontroler do nadchodzącego pakietu gier Rare Replay - najlepszych gier Rare dostępnych na Nintendo 64.

     

    Sam projekt jeszcze jest w fazie alpha i sama modyfikacja pozostawia wiele do życzenia. Jednak fakt, że istnieje taka możliwość powinna skłonić do modyfikacji tych co zamierzają dodać do swojej kolekcji Rare Replay.

     

     

     

    Całość możecie obejrzeć na filmiku poniżej:

     

     

     

     

    Możliwe, że deweloper będzie pracował nad podobnym adapterem dla seryjnej produkcji. Rare Replay w sprzedaży pojawić ma się 4 sierpnia.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Nintendo wreszcie ogłosiło i dodało do oferty swoje nowe kontrolery N64 i Sega Mega Drive zaprojektowane dla Switcha, które można teraz zamówić w przedsprzedaży (aktualnie najbliżej na niemieckiej stronie).
       
      Oba są dostępne za 49,99 EUR za sztukę na oficjalnej stronie Nintendo. Wysyłka rozpocznie się 25 października i możesz zamówić cztery kontrolery na jednym koncie Nintendo. Pamiętaj – musisz być zalogowany, aby odebrać te zamówienia przedpremierowe:
      Kontroler Nintendo 64 Kontroler Sega Genesis  
      Oczywiście kontrolery będą idealne do grania w gry N64 i Genesis dostępne w usłudze, choć zdecydowanie nie są tanie to zapewnią najlepsze wrażenia podczas grania w oryginalne tytuły z tych konsol.
       
      Czy dostaniesz jeden z nich? Może jedno i drugie? Daj nam znać w zwykłym miejscu.
    • Przez Gangst3r
      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       
    • Przez Gangst3r
      Surreal64CE to jeden z najlepszych emulatorów konsoli Nintendo 64 wydanego na pierwszego Xbox'a. Najbardziej wyróżniające funkcje emulatora to możliwość indywidualnych ustawień dla każdej gry z osobna, obsługa wtyczek i przyjazny oraz intuicyjny interfejs.
       

       
      UWAGA: Jeśli aktualizujesz swój obecnie zainstalowany emulator do wersji 6.0 musisz zapoznać się z kilkoma wskazówkami zamieszczonymi poniżej:
       
      Aby użyć ustawień z nowego Surreal.ini jako ustawień domyślnych dla surreal64xxx B6.0 CE, musisz usunąć folder „ini” z folderu emu Surreal 64. OSTRZEŻENIE: Spowoduje to usunięcie wszelkich wcześniej skonfigurowanych ustawień. Jeśli uważasz, że Twoje ustawienia są lepsze od tych w tym pliku. Prosimy o umieszczanie ich na forum w odpowiednim dziale.
       
      Jeśli nie wiesz jak skonfigurować emulator, aby wykorzystać w pełni jego potencjał zawsze możesz skorzystać z wideo poradnika:
       
      Co nowego w Surreal64 CE B6.0:
      - Aktualizacje rdzenia--
      * 1964 1.1 dodano
      - Począwszy od 2009 roku, freakdave, Ez0n3 i schibo wszyscy dali swoje
      starania o przeniesienie tego na Xboksa. Skończyłem tylko to, co zaczęli.
      * Dodano PJ64 1.6
      - Zanim wyciek zyskał rozgłos w 2012 roku, Mudlord i Squarepusher
      udostępnili mi swoje odkrycie i wkrótce pojawił się port Xbox
      po.
      * Zaktualizowano UltraHLE, aby pasował do podstawy kodu UHLE Alpha
      -UHLE Alpha używa większych buforów dla dźwięku i tekstur i ma
      bardzo niewielkie zmiany w synchronizacji.
      - Aktualizacje wtyczek RSP -
      * RSP Recompiler zaktualizowany do wersji 1.7.0.9
      * Wtyczka HLE RSP zaktualizowana o MusyX HLE
      -MusyX będzie wymagać użycia „AudioMusyX” do czasu uzyskania prawidłowego dźwięku HLE
      wtyczka została przeniesiona.
      - Aktualizacje wtyczek wideo -
      * Rice Video 6.12 zaktualizowane z kilkoma zmianami w stosunku do wersji głównej i niektórymi
      poprawki backportów z Rice 5.60.
      -Near Plane Clipping hack dla Zelda
      Obsługa wierzchołków HW z Rice Video 5.60
      -Pixel Shader sumator przełączony na wersję PC (szybszy i kompletny)
      -Oprogramowanie Vertex Clipper jako opcja do skrzynek narożnych
      -Glide64 LOD fix dla poprawnej głębokości mgły
      -Poprawka matrycy wstawki Moveword dla SSB
      -Fill_Rect poprawka primColor dla MK64
      -Różne zmiany nazw / refaktory i inne mniej zauważalne poprawki błędów
      - Aktualizacje wtyczek wejściowych -
      * Zmniejszono próg martwych stref dla lepszego odwzorowania przycisków na analogowe
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 73 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.