Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 73 wpisy w tej kategorii

    1. Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - prezentacja nadchodzących gier na konsole Nintendo Switch

      Pierwsze Nintendo Direct Mini: Partner Showcase, ogłoszone zaledwie kilka godzin przed rozpoczęciem, jest już dostępne.
      Film, zawierający „kilka aktualizacji niewielkiej grupy wcześniej zapowiedzianych gier na Nintendo Switch”, ze szczególnym uwzględnieniem partnerów deweloperskich i wydawniczych Nintendo. Poniżej wymienimy tylko niektóre z największych ogłoszeń z prezentacji wideo, więc najpierw obejrzyj wideo.
       
       
      Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - najważniejsze informacje z lipca 2020 r.
      Cadence Of Hyrule otrzymuje 3 pakiety DLC, przepustkę sezonową.
      WWE 2k Battlegrounds to nadchodząca grą wrestlingową opracowana przez Sabre Interactive pełną absurdu i pozbawioną jakiegokolwiek realizmu.
      Rogue Company, nadchodząca strzelanka online od Hi-Rez Studios, pojawi się w bezpośredniej mini prezentacji Nintendo.
      Atelier Ryza 2: Lost Legends & The Secret Fairy powiewa na zmianę tej zimy
       
       
      Należy spodziewać się więcej odcinków Nintendo Direct Mini: Partner Showcase w 2020 roku, które samo Nintendo zapowiedziało.

      0 komentarzy
      441 wyświetleń
    2. 8BitDo ujawnia swój nowy konfigurowalny Arcade Stick dla Nintendo Switch, zamówienia w przedsprzedaży już dostępne

      Nadal szukasz odpowiedniego Arcade Sticka do konsoli Nintendo Switch? Być może zainteresuje Cię najnowszy produkt od firmy 8BitDo. Został zaprojektowany specjalnie dla Switcha i komputera, a według twórcy może mieć więcej funkcji, niż jakikolwiek inny arcade stick, jaki kiedykolwiek powstał.
       
      Produkt od 8BitDo zawiera oprogramowanie Ultimate, bezprzewodową łączność Bluetooth 2.4g i łączność przewodową, „ultra konfigurowalny Arcade Stick”, dynamiczne mapowanie przycisków, a nawet przyciski do ekranu głównego oraz tworzenia zrzutów ekranu konsoli Nintendo Switch.
       
      Kontroler możesz już teraz zamówić w przedsprzedaży w sklepie Amazon za 89,99 USD (ok 332 PLN), który zostanie wysłany w czasie oficjalnej premiery, czyli 30 października 2020 r.
       
      Poniżej lista wszystkich szczegółów technicznych:
      • Kompatybilny z Switch i PC
      • Obsługuje oprogramowanie Ultimate - dostosuj mapowanie przycisków
      • Ultra-moddable Arcade Stick - uniwersalna płyta montażowa obsługuje drążki takich marek jak Sanwa, Seimitsu, Happ i IL Arcade Stick
      • Bezprzewodowy Bluetooth, 2,4g z dołączonym bezprzewodowym odbiornikiem 2,4g i przewodową obsługą za pomocą dołączonego kabla USB-C
      • Przełącznik Quick Toggle dla: pada kierunkowego / lewego drążka analogowego / prawego drążka analogowego
      • 2 dedykowane przyciski makro (P1 / P2)
      • Akumulator 1000 mAh
      • Dedykowane przyciski Home i Screenshot (Zrzut ekranu) dla Switcha
      • Przełącznik trybu dla natychmiastowego przełączania
      • Funkcja Turbo
      • Dynamiczny układ przycisków - mapowanie przycisków zmienia się funkcjonalnie i wizualnie wraz z trybem
       
       
       
      Po raz kolejny firma 8BitDo dała przykład na to, że kontroler nie musi się wyłącznie opierać do jednego systemu oraz części. Opcja zmiany drążka jest bardzo przydatna, dzięki czmu z łatwością będzie można dobrać dla na wygodny markowy zamiennik.
       
       
       
      Poniżej mała galeria przedstawiająca wygląd kontrolera.
       






      • Gangst3r
      0 komentarzy
      751 wyświetleń
    3. Fan zbudował największe na świecie działające Nintendo Switch

      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było grać na gigantycznym Nintendo Switchu? Cóż, to samo przyszło na myśl pewnemu Youtuberowi - Michael „The Casual Engineer” Pick, który postanowił zbudować w pełni funkcjonalną większą wersję (niekoniecznie) przenośnej konsoli.
       
      Efekty jego pracy możecie podziwiać nabmateriale wideo zamieszczonym na wstępie tego artykułu - trzeba przyznać, że efekt końcowy robi ogromne wrażenie. Wszystkie przyciski działają, a nawet jest zasilany przez zwykłych rozmiarów Joy-Cony - które w razie potrzeby można łatwo wymienić. Całość jest połączona z 65" ekranem TV z rozdzielczością 4K.
       
      W powyższym filmie Michael omawia szczegóły tego, jak dokładnie się do tego zabrał. Na przykład wydrukowano na nim przyciski 3D. Podsumowując, ten gigantyczny Switch ma wymiary 30" na 70" cali, waży 29,48 kg i jest o 650% większynod standardowej jednostki.
       
      Trzeba przyznać, że efekt końcowy tego inżyniera jest piorunujący, choć samo granie już nie koniecznie ponieważ przez swoje gabaryty nie ma fizycznej możliwości komfortowego grania to sam pomysł i wykonanie zasługują na wielkie brawa.
       
      A wy co sądzicie o największej na świecie konsoli Nintendo Switch? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
       

      0 komentarzy
      563 wyświetleń
    4. Najnowsza aktualizacja oprogramowania Switch'a najwyraźniej dodała obsługę dźwięku przez Bluetooth

      Ostatnia aktualizacja oprogramowania układowego Nintendo Switch 12.0.0 może nie wydawać się zbyt duża w oparciu o oficjalne informacje o łatkach, ale według dataminerów posiada o wiele bardziej ekscytujące informacje od jego zaplecza.
      Dzięki dochodzeniom w związku z aktualizacją - sugeruje się, że „nowa” stacja dokująca dla Switch'a może być w drodze, podobno odkryto informacje, że ta najnowsza aktualizacja dodała do systemu nowy sterownik Bluetooth do obsługi dźwięku.
       
      Te informacje po raz kolejny zostały udostępnione przez dobrze znany dataminer Nintendo OatmealDome:
       
      Jak dodatkowo zauważył, dźwięk Bluetooth był „bardzo pożądaną funkcją” na Nintendo Switch przez jego użytkowników, a ponieważ słuchawki Bluetooth stają się coraz bardziej powszechne, jesteśmy pewni, że wielu graczy doceniłoby możliwość podłączenia niektórych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych do ich systemu.
       
       
      Aby zwalczyć brak wsparcia dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, przez lata widzieliśmy kilka firm zewnętrznych wypuszczających klucze sprzętowe, które podłączają się bezpośrednio do Switcha.
       

       
      Więc co o tym myślisz? Czy to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, czy myślisz, że Nintendo może wreszcie sprawić, że urządzenia audio Bluetooth będą kompatybilne z Switch? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      499 wyświetleń
    5. Joy-Con może służyć jako zdalna migawka dla urządzeń mobilnych

      Czy kiedykolwiek chciałeś zrobić zdjęcie telefonu bez dotykania ekranu, ale nie chciałeś korzystać z funkcji czasowej? Okazuje się, że Nintendo Switch Joy-Con podwaja się jako zdalna migawka.
      Tak, jak pokazał Byotan na subreddicie Nintendo, możesz używać Joy-Con do robienia zdjęć telefonem. Wygląda na to, że nikt do tej pory tego nie podkreślał, mimo że użytkownicy Switcha już od jakiegoś czasu parują Joy-Con ze swoimi telefonami.
       
       
      Oznacza to, że możesz iść na spacer, sparować Joy-Con za pomocą funkcji Bluetooth, położyć go gdzieś, a następnie zrobić zdjęcie z daleka. Wiedziałeś, że możesz to zrobić? Czy widzisz siebie robiącego zdjęcie w ten sposób? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    6. Nowa aktualizacja Switcha umożliwia użytkownikom udostępnianie dłuższych wiadomości na Twitterze

      Nintendo wydało aktualizację 13.0.0 dla Switcha i jest to jedna z największych aktualizacji oprogramowania układowego, jakie pojawiły się od jakiegoś czasu.
       
      Obejmuje obsługę dźwięku Bluetooth, aktualizację stacji dokującej Switch OLED, a nawet nową aktualizację dla kontrolerów Joy-Con. Wielu użytkowników nadal przesiewa tę aktualizację, aby zobaczyć, co jeszcze ukrywa, i wydaje się, że kolejnym odkryciem jest możliwość publikowania przez użytkowników dłuższych tweetów w systemie hybrydowym.
       
      Jak zauważył jeden z użytkowników Tweetera liczba znaków została zwiększona ze 140 do 280. Oto wpis:
        Nawet jeśli nie korzystasz z Twittera, zawsze miło jest widzieć takie ulepszenia i powinny pomóc każdemu, kto chce podać nieco więcej informacji lub kontekstu podczas publikowania zrzutu ekranu z gry.
       
      Czy pobrałeś już najnowszą aktualizację oprogramowania dla Switcha? Czy zauważyłeś tę niewielką zmianę? Czy w ogóle publikujesz zrzuty ekranu z gier wideo w mediach społecznościowych? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      200 wyświetleń
    7. Gracz ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez chodzenia

      Streamer Pointcrow ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez zrobienia nawet jednego kroku bohaterem. Do poruszania się wykorzystał inne sposoby - przede wszystkim skok w przód.
      Gracz użył też kilka razy bomby, by siła rażenia przesuwała Linka w określonym kierunku. Co ważne, streamer nie ruszył prosto w stronę finalnego bossa, ale po drodze zdobył wiele cennych przedmiotów.
      Bohater wyposażył na przykład maskę Majora's Mask, dzięki której o wiele łatwiej unika się wrogów. Pointcrow zdobył też cały zestaw pancerza Phantom Armor, wzmacniający atak postaci, co przydało się podczas walki z Ganonem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      319 wyświetleń
    8. Światowe wyniki sprzedaż PS4 vs Xbox One vs Wii U - aktualizacja wrzesień 2015

      Kolejne podsumowanie wyników sprzedaży konsol najnowszej generacji w dalszym ciągu przemawia za PS4, zaś po nim plasuje się Xbox One z wynikiem prawie o połowę niższym. Na samym końcu niedocenione nowatorskie Wii U.

      Playstation 4 dominuje na rynku i potwierdza to wraz z kolejnym podsumowaniem wyników sprzedaży. Przypominamy, że poprzednie zestawienie mówiło o granicy 23 milionów sztuk, gdzie Xbox One sięgał granicy 10 milionów sztuk, który aktualnie nieznacznie prześciga sprzedaż konsoli Wii U.

       

      Aktualnie zrzeszenie wyników sprzedaży przedstawia się następująco:

      PS4 aktualnie znajduje się na pierwszym miejscu z wynikiem 24.77 milionów sprzedanych jednostek od daty premiery, natomiast Xbox One sięga liczby 13.56 milionów sztuk, oraz  Wii U z wynikiem 10.13 milionów sztuk.

      PlayStation 4 : 24,769,592

      Xbox One : 13,564,966

      Wii U : 10,131,326

       

      Konsole na przełomie miesiąca plasują się z następującymi wynikami:

      PlayStation 4 : 676,953

      Xbox One : 314,867

      Wii U : 152,053

       

      1 komentarz
      217 wyświetleń
    9. Epic nie planuje wydania nowego Unreal Tournament

      Przy okazji premiery najnowszego silnika Unreal Engine dziennikarze spytali założyciela Epic Games, czy planują wydanie najnowszego Unreal Tournament.
       
       
       
      "Nie mamy w planach stworzenia nowego Unreal Tournament. Mamy w pamięci wiele dobrych chwil związanych z uniwersum Unreal, ale w tym momencie nie tworzymy nic związanego z nim. "
       
       
       
      Na szczęście zawsze można pograć w miarę nowego Unreal Tournament 3, w którego nadal gra rzesza osób. Natomiast na pewno wiadomo, że Epic pracuje nad inną produkcją: Jest to Fortnite, survival-horror z zombiakami. Jeśli dołożyć do tego najnowszy i atrakcyjny silnik, otrzymamy całkiem ciekawy tytuł.

      • MCL
      0 komentarzy
      218 wyświetleń
    10. Devil's Third w produkcji

      Ah, Tomonobu Itagaki... jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci w Japońskim developingu gier. Twórca gier legend, jak Ninja Gaiden oraz Dead or Alive, ich duchowy spadkobierca. Wyrzucony ze swojego własnego Team Ninja za rzekome molestowanie pracownic, znany z wielu wybryków i nieszablonowych wypowiedzi, ale jednego nie można mu odmówić. Łeb do tworzenia gier to on ma. Tym razem razem ze swoim Valhalla Game Studios i zaufanymi developerami wyciągniętymi z Team Ninja zabrał się za tworzenie swojej najnowszej produkcji, Devil's Third.
       
       
       
      Co prawda gra została ogłoszona już w 2010 roku, ale niejako od tamtego czasu słuch po niej zaginął. Dopiero w 2012 wydawca THQ ogłosił upadłość i, skracając tą historię, Itagaki wreszcie dziś nabył prawa do tej gry. Devil's Third miało wstrząsnąć rynkiem gier, będąc nie tyle co samą grą, ile częścią popkultury. Mangi, Anime, książki, filmy, to wszystko miało nakręcać sprzedaż gry i wyrobienie jej marki. Devil's Third miało się ukazać swego czasu na PS3, Xboxa 360 i PC, ale ze względu na pojawienie się nowych konsol twórca prawdopodobnie myśli o porcie gry na najnowsza generację.
       
       
       
      Kiedy THQ ogłaszało upadłość, gra była skończona w 80%. Dziś Itagaki odważnie celuje w wydanie gry jeszcze w tym roku. Czy to dobry pomysł? Gra miała być połączeniem Onimushy, Devil May Cry oraz... WET. Czyli szybka akcja, strzelanie, siekanie... Mi się podoba. Mało ostatnimi czasy gier nastawionych na szybką akcję, gdzie trzeba strzelać szybciej niż się myśli. Zobaczymy, czy Itagakiemu uda się zbudować grę, która ponownie zawładnie sercami graczy.

      • MCL
      0 komentarzy
      210 wyświetleń
    11. Ulgi podatkowe dla twórców gier w Wielkiej Brytanii

      Jestem przeciwny mieszaniu się spraw polityki w strefę przeznaczoną dla gier, ale koło tej wiadomości nie mogłem przejść obojętnie. Komisja Europejska uchwaliła właśnie plan dla zniesieniu obowiązków podatkowych dla gier, które spełniają określone kryteria.
       
       
       
      A kryteria? No cóż, żeby nie płacić podatków gra musi przejść pewne kulturowe kryteria. Kryteria te będą dotyczyć znanych osób, kultury, historii czy miejsc Imperium Brytyjskiego. Czyli, patrząc w przeszłość, gry takie jak "The Italian Job", "The Getaway" i inne oparte na miejscu akcji, historii, kultury czy postaci Angielskich mogłyby liczyć na znaczne ulgi podatkowe.
       
       
       
      Dobry krok w promowaniu kultury. Gdyby tylko Polscy politycy... nie nie nie. Nie mieszajmy świata gier do polityki. Cieszmy się z Wiedźmina i wypatrujmy jego nadchodzącej wersji.

      • MCL
      0 komentarzy
      201 wyświetleń
    12. Super Mario 64 przeszedł metamorfozę z wykorzystaniem ray tracingu dzięki modyfikacjom

      Klasyk, ponadczasowy hit, święty graal - tak można potocznie nazwać grę Super Mario 64, która jako pierwsza z serii o zabawnym hydrauliku przeniosła nas w pełnym świat 3D. Pomimo faktu, że gra miała swoja premierę 23 czerwca 1996, czyli (prawie) 25 lat temu, to nadal cieszy się w sieci dużą popularnością.
       
      Dowodem na to, jest na ten przykład udostępniony niedawno w sieci kod źródłowy Super Mario 64, który został poddany inżynierii wstecznej i w efekcie wydany na PC. Oferując większe możliwości modowania, niż emulacja klasycznej platformy, Nintendo oczywiście próbowało całość zablokować i usunąć z sieci.
       
      Mimo całego zamieszania, w której główną rolę odgrywają prawa autorskie wsparcie dla projektu nadal jest kontynuowane i jeśli masz odpowiednią konfigurację, możesz zagrać w ten port nawet w 60 fps przy rozdzielczości 4K!
      W społeczności trwają prace nad kolejnymi modyfikacjami, w kolejce jest choćby dodanie śledzenie promieni. Aktualnie dostępne są lustrzane odbicia, które też wyglądają realistycznie.
       
      Aby je zaprezentować użytkownik Dario korzystający z Wet-Dry World, ujawnił mod będący w toku od listopada zeszłego roku, dodając realistyczne odbicia i oświetlenia do gry Super Mario 64 dla PC.
      Gra uruchamiana na GeForce RTX 3090 wygląda absolutnie oszałamiająco i jesteśmy ciekawi efektu końcowego.
       
      Tak więc jak widać, pewne gry się nie starzeją i ten przykład jest tego świetnym dowodem!
       
       
      Zainteresowany Super Mario 64 na PC? akie funkcje chciałbyś zobaczyć w najbliższych modyfikacjach? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      547 wyświetleń
    13. GameStop zamyka oddział Spawn Labs

      GameStop ogłosił niedawno, że zamyka swój oddział Spawn Labs. Był to oddział zajmujący się badaniami i rozwojem, a konkretnie pracował nad opracowaniem systemu graniem w chmurze. Wice-prezydent GameStopu, zajmujący się inwestycjami, stwierdził, że gracze nie są jeszcze gotowi na rewolucję.
       
       
       
      "Podczas gdy granie w chmurze wydaje się dostarczać graczom innowacji i rewolucji w ich dotychczasowym postrzeganiu rzeczywistości gry, tak niestety gracze nie są jeszcze gotowi, by zaadoptować tego typu serwisy na tyle, by tworzyć wokół tego cały model biznesowy. "
       
       
       
      W zamian tworzenia swoich własnych , GameStop będzie teraz oferował sprzedaż kart pre-paidowych dla Playstation Now, systemu grania w chmurze autorstwa Sony. Uważam, że to dobry krok, ponieważ, wszystkie odważne systemy grania w chmurze dotychczas spaliły na panewce i nigdy nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, podczas gdy Sony naprawdę może coś z tego zrobić, choćby zważywszy na fakt, że jej oferta to nie najnowsze produkcje, tylko starsze hity, w które często nie mamy już fizycznej możliwość zagrać.

      • MCL
      2 komentarze
      278 wyświetleń
    14. Powrót Rock Band

      Zanim wszyscy po przeczytaniu tytułu odkurzą swoje plastikowe gitary i perkusje, najpierw kubełek zimnej wody wylanej na łeb. CEO Harmonixu, Alex Rigopulos oznajmił, że jego firma ma "wielkie plany" co do powrotu Rock Band i Dance Central na najnowsze konsole. Nie chciał natomiast zdradzić nic więcej poza tym, że te tytuły są "bardzo bliskie" Harmonixowi i planuje je wprowadzić do najnowszej generacji konsoli "z pełną mocą".
       
       
       
      Świetny pomysł Harmonixu, kiedy wydawało się, że gry muzyczne miały swoje pięć minut i umarły, jak każdy większy bądź mniejszy trend, oni planują powrócić do korzeni. Niestety, obawiam się, że nie będzie to takie proste i Harmonix będzie musiał wykorzystać nieco więcej swojej kreatywności, wszak tak naprawdę, wszystko co gracze chcieli od Rock Banda, już mają pochowane w swoich szafkach, oraz pobrane na dysku w postaci kilkudziesięciu DLC. Oby tylko nie był to krok i ukłon dla casuali, dalej chcemy by poziom Expert kopał nas po jajach i wykręcał palce.
       
       
       
      Oczywiście, rzekomy powrót serii wznieci na nowo wojnę między wymiataczami prawdziwej gitary i tymi plastikowymi, lecz kilka DLC do RockSmith 2014, dla ludzi z prawdziwym wiosłem, powinno ostudzić zapały internetowych napinaczy.

      • MCL
      6 komentarzy
      295 wyświetleń
    15. Kup Mario Kart 8 i pobierz drugą grę całkowicie za darmo

      Nintendo wyszło do graczy z ciekawą promocją. Z okazji zbliżającej się premiery Mario Kart 8 dostaniemy drugą grę całkowicie za darmo. Wystarczy tylko w terminie od 30 maja do 31 czerwca zarejestrować swoją kopię Mario Kart 8 na stronie Club Nintendo.
       
      Gry, w które zagramy to:  Legend of Zelda: The Wind Waker HD, New Super Mario Bros U, Monster Hunter 3 Ultimate, Game & Wario, Pikmin 3, The Wonderful 101, Sonic Lost World, Nintendo Land, Wii Party U, Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games.

      • MCL
      0 komentarzy
      176 wyświetleń
    16. Nintendo szykuje nową konsolę?

      Szykuje się rewolucja w świecie Nintendo. Powołując się na oficjalne źródła, redaktorzy IGN, Nintendo News i Videogamer obwieszczają, że na tegorocznym E3 Nintendo zaprezentuje nową konsolę, zwaną także Nintendo Fusion. Taka wiadomość jest co prawda niespodzianką, bowiem i 3DS, i WiiU znajdują się dopiero na początku cyklu swojego żywota, lecz słaba sprzedaż WiiU sprawiła, że Nintendo zdecydowało się postawić na nową konsolę.
       
       
       
      Nie wiemy jednak, co tak naprawdę Nintendo tworzy. Czy będzie to handheld, czy konsola domowa, lecz Nintendo News sugeruje, że zgodnie z nazwą "fusion" dostaniemy coś, co będzie połączeniem handhelda i konsoli stacjonarnej.
       
      A oto domniemane specyfikacje najnowszej konsoli:
       
      Nintendo Fusion DS:
      CPU: ARMv8-A Cortex-A53 GPU: Custom Adreno 420-based AMD GPU
      COM MEMORY: 3 GB LPDDR3 (2 GB Games, 1 GB OS)
      2 130 mm DVGA (960 x 640) Capacitive Touchscreen
      Slide Out Design with Custom Swivel Tilt Hinge
      Upper Screen made of Gorilla Glass, Comes with Magnetic Cover
      Low End Vibration for Gameplay and App Alerts
      2 Motorized Circle Pads for Haptic Feedback
      Thumbprint Security Scanner with Pulse Sensing Feedback
      2 1mp Stereoptic Cameras
      Multi-Array Microphone
      A, B, X, Y, D-Pad, L, R, 1, 2 Buttons 3 Axis Tuning Fork Gyroscope, 3 Axis Accelerometer, Magnetometer
      NFC Reader
      3G Chip with GPS Location
      Bluetooth v4.0 BLE Command Node used to Interface with Bluetooth Devices such as Cell Phones, Tablets
      16 Gigabytes of Internal Flash Storage (Possible Future Unit With 32 Gigabytes)
      Nintendo 3DS Cart Slot
      SDHC “Holographic Enhanced” Card Slot up to 128 Gigabyte Limit
      Mini USB I/O
      3300 mAh Li-Ion battery
      Nintendo Fusion Terminal:
      GPGPU: Custom Radeon HD RX 200 GPU CODENAME LADY (2816 shaders @ 960 MHz, 4.60 TFLOP/s, Fillrates: 60.6 Gpixel/s, 170 Gtexel/s)
      CPU: IBM 64-Bit Custom POWER 8-Based IBM 8-Core Processor CODENAME JUMPMAN (2.2 GHz, Shared 6 MB L4 cache)
      Co-CPU: IBM PowerPC 750-based 1.24 GHz Tri-Core Co-Processor CODENAME HAMMER
      MEMORY: 4 Gigabytes of Unified DDR4 SDRAM CODENAMED KONG, 2 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz (12.8 GB/s) On Die CODENAMED BARREL
      802.11 b/g/n Wireless
      Bluetooth v4.0 BLE
      2 USB 3.0
      1 Coaxial Cable Input 1 CableCARD Slot
      4 Custom Stream-Interface Nodes up to 4 Wii U GamePads Versions with Disk Drive play Wii U Optical Disk (4 Layers Maximum), FUSION Holographic Versatile Disc (HVD) and Nintendo 3DS Card Slot
      1 HDMI 2.0 1080p/4K Port
      Dolby TrueHD 5.1 or 7.1 Surround Sound
      Inductive Charging Surface for up to 4 FUSION DS or IC-Wii Remote Plus Controllers
      Two versions: Disk Slot Version with 60 Gigs of Internal Flash Storage and Diskless Version with 300 Gigs of Internal Flash Storage

      • MCL
      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    17. Story Mode do Minicraft już dostępny dla Wii U!

      Te gry chyba nie trzeba nikomu przedstawiać.
       
      Teraz możesz grać w dwie osobne gry na swojej konsoli., ponieważ długo oczekiwany tryb Story Mode w końcu pojawił się na konsoli Wii U. Pierwszy epizod nosi nazwę "The Order of the Stone" i jest dostępny już od 21 stycznia.
       
      Koszt pierwszego epizody do nowego trybu gry będzie oscylować w granicach $4.99 w sklepie Nintendo eShop. Cena jest identyczna dla USA i Europy. Kolejne epizody będą pojawiać się w okolicach kolejnych tygodni. Deweloper zapowiedział, że gracze będą mogli także skorzystać z przepustki sezonowej za jedynie $19.99, które umożliwi im dalsze pobieranie kolejnych epizodów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
       
       
       
      Dla przypomnienia deweloper Teltalle Games planował już rok wcześniej wypuszczenie wersji gry z dodatkowym trybem Story Mode. Niemniej jednak prace się opóźniły na rzecz wydania pierwszych wersji na systemy Android, iOS, Mac, PlayStation 3, PlayStation 4, Windows PC, Xbox 360 i Xbox One.
       
      Wersja dla Wii U wykorzystuje pełne możliwości jakie oferuje konsola i kontroler tj. granie bez włączonego TV, sterowanie za pomocą ekranu dotykowego.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    18. Nintendo NX jeszcze w tym roku!

      Nowa konsola Nintendo NX ma stanąć w szrankach obok aktualnie dostępnych konsolach Xbox One czy PS4 jeszcze w tym roku!
       
       
       
      Póki co nie ma oficjalnej informacji od Nintendo, ale w sieci już pojawia się sporo plotek oo tym, że nowa konsola będzie miała swoją premierę w tegorocznych targach E3.
       
      Te prognozy potwierdza nawet sam sklep GameStop, gdzie w ostatniej ankiecie dla klientów padło pytanie, która konsole chcą kupić w najbliższych miesiącach. Obok Oculus Rift, Playstation VR czy HTC Vive znalazła się również opcja z Nintendo NX. Ta ankieta składa do refleksji, ponieważ wątpię, że w sklep zamieścił tą opcję "na zapas".
       
      Czego się można spodziewać?
      - nowa konsola powróci do dyskietek porzucając czytnik optyczny jak to było w konsolach z lat 80-tych i 90-tych (do dziś na katridżach z pamięcią flash działa 3DS)
      - systemem operacyjnym w Nintendo NX ma być zmodyfikowany Android
      - ma pojawić się system osiągnięć i punktacji (znany z konsol Xbox i Playstation)
      - Nintendo NX ma być konsolą hybrydową, dającą możliwość korzystania jako normalnej podłączanej bezpośrednio do telewizora z dodatkową opcją korzystania jako kontroler oraz całkowicie przenośną i niezależną konsolą
      - pierwsze tytuły na nowy system ma być Zelda NX oraz Dragon Quest X
       
      Póki co nie znamy dokładnej specyfikacji i wyglądu nowego sprzętu., lecz jeśli pojawią się  jakieś nowe doniesienia, to na pewno was o tym poinformuję.

      1 komentarz
      244 wyświetleń
    19. Shaq Fu 2 zostanie wydane na najnowsze konsole

      Jednym z najgorętszych tematów w świecie gier niewątpliwie jest nadchodzący sequel wydanej przed  dwiema dekadami gry Shaq Fu. Shaq Fu 2: A legend reborn zostanie wydane również na konsole obecnej generacji, co w sumie daje nam takie platformy wydawnicze jak: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, WiiU. Wszystko za sprawą kampanii crowdfundingowej, która zebrała ponad 470 tysięcy dolarów, by sprawić, że sequel do jednej z najgorszych gier wszech czasów mógł ujrzeć światło dzienne.
       
       
       
      Czy się powiedzie? Przy obecnej technologii ciężko sobie wyobrazić grę, która byłaby aż tak zła jak pierwsze Shaq Fu. Niemal każda gra wydana na konsole w tym stuleciu jest w pewnym stopniu grywalna, nawet taki gniot, jak Sonic '06. Ciężko jednak stwierdzić, czy gra będzie czymś więcej, niż tylko grywalnym tytułem, który gracze odstawią po kilku godzinach gry. Na zakończenie chciałem pokazać zainteresowanym
      .

      • MCL
      1 komentarz
      195 wyświetleń
    20. Nintendo potwierdza informacje o braku wydania gry na podstawie Mario w 2015 roku

      2015 rok nie będzie rokiem dla gier z pod znaku Mario. Nie byłoby nic w tym dziwnego gdyby nie fakt, że w tym roku seria Super Mario Bros. z popularnym hydraulikiem w roli głównej od wydania pierwszej części w Japonii będzie obchodziła swoje 30 urodziny.
      Wszystko zmierza ku temu, że Niny nie będzie świętowało z nami tej rocznicy w nowych przygodach "królestwie grzybków"
       
      Wszystko to za sprawą Nintendo of Amercia i Bill'a Trinen'a, który stwierdził, że seria Mario jest wydawana o wiele częściej, niż inne znane pozycje firmy.
       
       
       
       
       
       
       
       

      0 komentarzy
      198 wyświetleń
    21. Paper Mario: The Origami King już dostępny na Nintendo Switch

      Paper Mario powraca, tym razem na konsoli Nintendo Switch - poznajcie Paper Mario: The Origami King.
       
      Podobnie jak w poprzednich grach Paper Mario, w The Origami King gracz kontroluje papierową wersję Mario w trójwymiarowym świecie, który łączy inne papierowe i trójwymiarowe konstrukcje, w tym rzeźby origami. Gracz eksploruje świat gry, aby zbierać monety i przedmioty, napotykać postacie NPC, rozwiązywać różne łamigłówki oparte na koncepcji świata papieru, a po spotkaniu z wrogami przystępować do walki, aby ich pokonać.
       
       
       
      Mario może w trakcie swojej podróży zyskać różnych towarzyszy, którzy pomogą rozwiązać zagadki i na jakiś czas dołączyć do bitwy. Na przykład, Olivia pomaga Mario wręczając mu „1000-krotne dłuższe ramiona”, które mogą dalej sięgnąć, aby oderwać części papierowego otoczenia, by odkryć jego kolejne sekrety.
       

       
      Gra to oczywiście nie tylko walka. Dużo czasu spędzamy na eksploracji. Zwiedzamy różnorodne lokacje, w których często czekaj
      ą proste zagadki środowiskowe - niezmiennie satysfakcjonujące. Nie obyło się też bez tradycyjnej dla tego cyklu dawki humoru.
      Gra wykorzystuje system walki oparty na pierścieniach: gdy gracz jako Mario jest pośrodku wielu pierścieni, będzie musiał ustawić wrogów, którzy siedzą na odcinkach tych pierścieni w ciągu krótkiego czasu, a następnie wybrać atak, aby zaatakować tych wrogów które mieszczą się w tym samym łuku pierścienia.

      0 komentarzy
      506 wyświetleń
    22. Predator i Spawn będą grywalnymi postaciami w Mortal Kombat X

      Najwyraźniej nadchodzącej krwawej bijatyce twórcy serii Mortal Kombat X Edd Boona pojawią się dwie nowe grywalne postacie będą nimi: Predator i Spawn. Dla fanbojów serii MK to nie lada gratka. Obie postacie mają nie ustępować fizyką walki Sub-Zero czy Liu Kang.
       
      Nowe postacie mają pojawić się w pakiecie DLC.
       
      Mortal Kombat X będzie mieć premierę 4 kwietnia i zostanie wydane na PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One oraz PC.
       
       
       
      A teraz zapraszamy do obejrzenia trailera przedstawiającego Story Mode.
       


      1 komentarz
      212 wyświetleń
    23. Stealth 2 Inc. również na PC, PS4, PS3, Xbox One oraz PS Vita

      Gra Stealth 2 Inc. do niegdyś exclusive na Wii U będzie miało swoje porty na pozostałych konsolach w kwietniu.
       
      Stealth 2 Inc. jest grą z gatunku platfomówo-przygodowej w stylu Metroida.
       
      Opracowany w domu w UK wydawcy indie Curve Digital, sequel wprowadza duż0 większy świat do zwiedzania i konfigurowalne klony do kontroli.
       
      Część druga jest sequelem pierwszej części Stealth Inc: A Clone in the Dark (na PC znaną jako Stealth Bastard: Tactical Espionage Arsehole).
       
       
       
      Gra w wersji na konsolę Wii U otrzymała mieszane opinie wraz z jej datą premiery w październiku ubiegłego roku. Ocenę pozostawię dla każdego z Was po obejrzeniu zwiastunu gry poniżej.
       


      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    24. Mass Effect Andromeda wyląduje już niebawem na rynku

      Najnowsza część epickiej gry Mass Effect o podtytule Andromeda już zapowiedziane na PC, Xbox One, Playstation 4 oraz WiiU - wedle zapewnień EA.

      Czwarta część serii będzie działać na zupełnie nowym silniku Frostbite od nowego wydawcy, którym teraz jest Electronics Arts (wcześniej CD Projekt). Za Andromedę nadal odpowiedzialne jest studio BioWare, czyli te same od pierwszej części.

      EA twierdzi, że gra ma pojawić się na konsoli sony w okresie pomiędzy kwietniem 2016, a marcem 2017. To tylko w przypadku, gdy zapowiadana premiera gry nie zaliczy kolejnego potknięcia.

      Na ujawnienie więcej informacji zapewne możemy liczyć na tegorocznych targach E3.

      2 komentarze
      249 wyświetleń
    25. Call of Duty: Advanced Warfare z dodatkiem Grand Master Prestige

      Call of Duty: Advanced Warfare znowu zainspiruje graczy nowym dodatkiem do gry tym razem będzie nim Grand Master Prestige.
       

       
      Developer Sledgehammer Games dodał 15 nowych misji do najnowszego Call of Duty, dając przy tym graczom szansę na powiększenie swojego XP.
       
      Według blogu Sledgehammer Games, po uzyskaniu poziomu Mistrza nasze XP jest resetowane, ale stan wyzwań pozostaje ten sam i nie są zerowane.
       
       
       
      Każdy z ukończonych 15 poziomów daje nam dostęp do noej bron i emblematów. Po ukończeniu wszystkich misji otrzymamy dostęp do unikatowej fioletowej zbroi.
       
       
       
      Całość ma się pojawić w tym miesiącu na razie bez ofcjalnej daty.
       
       
       


      0 komentarzy
      211 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.