Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Nintendo wreszcie ogłosiło i dodało do oferty swoje nowe kontrolery N64 i Sega Mega Drive zaprojektowane dla Switcha, które można teraz zamówić w przedsprzedaży (aktualnie najbliżej na niemieckiej stronie).
       
      Oba są dostępne za 49,99 EUR za sztukę na oficjalnej stronie Nintendo. Wysyłka rozpocznie się 25 października i możesz zamówić cztery kontrolery na jednym koncie Nintendo. Pamiętaj – musisz być zalogowany, aby odebrać te zamówienia przedpremierowe:
      Kontroler Nintendo 64 Kontroler Sega Genesis  
      Oczywiście kontrolery będą idealne do grania w gry N64 i Genesis dostępne w usłudze, choć zdecydowanie nie są tanie to zapewnią najlepsze wrażenia podczas grania w oryginalne tytuły z tych konsol.
       
      Czy dostaniesz jeden z nich? Może jedno i drugie? Daj nam znać w zwykłym miejscu.
    • Przez Gangst3r
      Jeśli chcesz przenieść swoje sesje gier Nintendo na wyższy poziom, możesz sprawdzić nowy kontroler bezprzewodowy Fusion Pro firmy PowerA dla Nintendo Switch. Dzięki niej „materiały najwyższej jakości i funkcje gier na profesjonalnym poziomie” są na wyciągnięcie ręki.
       
      Ten „wysokiej jakości” projekt obsługujący technologię Bluetooth obejmuje wymienne panele czołowe (czarno-białe), wbudowane pierścienie przeciwcierne, przyciski z możliwością mapowania i dostosowywalne łopatki, wymienne drążki i futerał ochronny zapewniający bezpieczeństwo kontrolera i komponentów. Jest nawet gniazdo audio 3,5 mm, obsługa przewodowa i bezprzewodowa (działa do 20 godzin na jednym ładowaniu) i sterowanie ruchem.
       
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są teraz dostępne na stronie internetowej PowerA za 99,99 USD (ok. 375 PLN), a każdy kontroler jest objęty dwuletnią gwarancją.
       
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany wysokiej jakości kontrolerem Switch, takim jak ten? Zostaw komentarz poniżej.






    • Przez Gangst3r
      Ostatnia aktualizacja oprogramowania układowego Nintendo Switch 12.0.0 może nie wydawać się zbyt duża w oparciu o oficjalne informacje o łatkach, ale według dataminerów posiada o wiele bardziej ekscytujące informacje od jego zaplecza.
      Dzięki dochodzeniom w związku z aktualizacją - sugeruje się, że „nowa” stacja dokująca dla Switch'a może być w drodze, podobno odkryto informacje, że ta najnowsza aktualizacja dodała do systemu nowy sterownik Bluetooth do obsługi dźwięku.
       
      Te informacje po raz kolejny zostały udostępnione przez dobrze znany dataminer Nintendo OatmealDome:
       
      Jak dodatkowo zauważył, dźwięk Bluetooth był „bardzo pożądaną funkcją” na Nintendo Switch przez jego użytkowników, a ponieważ słuchawki Bluetooth stają się coraz bardziej powszechne, jesteśmy pewni, że wielu graczy doceniłoby możliwość podłączenia niektórych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych do ich systemu.
       
       
      Aby zwalczyć brak wsparcia dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, przez lata widzieliśmy kilka firm zewnętrznych wypuszczających klucze sprzętowe, które podłączają się bezpośrednio do Switcha.
       

       
      Więc co o tym myślisz? Czy to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, czy myślisz, że Nintendo może wreszcie sprawić, że urządzenia audio Bluetooth będą kompatybilne z Switch? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Kto by przypuszczał, że 2021 przyniesienie jakieś nowości dla starszych konsol Nintendo, kiedy ta skupiona jest aktualnie na swoim przenośnym urządzeniu. Produkcja 3DS została już przerwana i firma skupia się teraz całkowicie na Switchu, który ma prawie cztery lata. Pomimo wszystkiego, co dzieje się z tą platformą hybrydową od Nintendo, wydaje się, że gigant gier wideo wciąż ma wystarczająco dużo czasu w swoim napiętym harmonogramie, aby zaktualizować starsze systemy.
       
      W tym konkretnym przypadku mówimy o Wii U. Tablet i konsola zostały właśnie zaktualizowane po raz pierwszy od września 2018 r. Informacje o łatce nie są wcale takie ekscytujące (i wydają się być takie same jak ostatnia partia), ale nadal - to aktualizacja dla Wii U w 2021 roku!
       
      Oto pełna lista, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:
      Ver. 5,5,5 U (1 marca 2021) - Ulepszenia stabilności i użyteczności systemu - Wprowadzono dalsze ulepszenia ogólnej stabilności systemu i inne drobne poprawki, aby poprawić wrażenia użytkownika. Znany dataminer Nintendo, OatmealDome, podzielił się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji:
       
      Trudno w to uwierzyć, ale tak - to prawda! Układowe oprogramowanie Wii U zostało zaktualizowane w 2021 roku. Konsola, której premiera odbyła się w Kwietniu 2011 roku i zakończyła produkcję w 2017 nadal otrzymuje aktualizacje oprogramowania! 
       
      Będziesz oczyszczać z kurzu swój stary system, aby pobrać to oprogramowanie?
    • Przez Gangst3r
      Wciąż wychodzimy z szoku wywołanego wiadomościami z zeszłego tygodnia, o legendarnym remasterze gry GoldenEye 007 dla Xbox 360, który wyciekł do Internetu. Gra zyskała w sieci sporą popularność i z tego powodu kilku deweloperów rzuciło nieco więcej światła na historię nieudanej premiery gry.
       
      W rozmowie z Ars Technica, artysta Ross Bury i programista Mark Edmonds wyjaśnili, że pierwotnie zespołowi powiedziano, że ma pełną aprobatę dla gry, w tym wszystkich w zarządzie Nintendo, ale ostatecznie okazało się, że jedna osoba (nieznana) była wyżej jak inni w zarządzie i jako Dyrektor Nintendo zdecydował się zamknąć projekt, gdy został on praktycznie ukończony.
      Oto, co Ross Bury miał do powiedzenia na temat tej sytuacji:
      „Kiedy projekt trafił do Nintendo, wszyscy go zaakceptowali, z wyjątkiem tego, że nie uzgodnili całości z jedynym facetem, który był ważny… Myślę, że celowo powiedziano mi, że jego odpowiedź była następująca:„ Nie ma mowy, żeby gra Nintendo pojawiła się na konsoli Microsoftu”.
       
      W późniejszym czasie wypytywano Bury'ego o to, czy jego zdaniem gra ma szansę ujrzeć światło dzienne w oficjalnej roli w przyszłości, i nie wydawał się co do tego zbyt optymistyczny:
      „Nigdy nie możesz powiedzieć nigdy, ale myślę, że znacznie większe szanse byłoby zobaczyć to wydanie na konsoli Xbox, zmieniając wszystko w grze. Może gra oparta na Halo Master Chief”.
       
      Tak więc jak pisaliśmy wcześniej, problem nie tyle polega na tym, aby otrzymać zielone światło od zarządu, lecz na licencji, do których prawa posiada więcej, niż jedna firma.
       
      Co myślisz o tej sytuacji? Powiedz nam o tym w komentarzach poniżej.
  • Statystyki forum

    13 599
    Tematów
    48 366
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 14 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 555
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Grzesiek Hendra
    Najnowszy użytkownik
    Grzesiek Hendra
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.