Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Przeceny w Playstation Network

    Playstation Network przygotował jego użytkownikom nie lada niespodziankę. Przez cały weekend ponad 20 tytułów zostało obniżone do ceny... 99 centów. Nie mogło zabraknąć klasyków jak Spyro czy Crash na PS1. Oto pełna lista przecenionych tytułów:


    Back to the Future: The Game (PS3)
    Blast Factor (PS3)
    Braid (PS3)
    Crash Bandicoot (PSOne Classic)
    Crash Bandicoot 2 (PSOne Classic)
    Crash Bandicoot 3: Warped (PSOne Classic)
    Crash Team Racing (PSOne Classic)
    Crash Commando (PS3)
    Echochrome 2 (PS3)
    Everyday Shooter (PS3/PSP)
    Gex: Enter the Gecko (PSOne Classic)
    Gotham City Impostors (PS3)
    Jurassic Park: The Game (PS3)
    Plants vs. Zombies (PS3)
    Red Faction (PS2 Classic)
    Red Faction 2 (PS2 Classic)
    Red Faction: Battlegrounds (PS3)
    Retro/Grade (PS3)
    Retro City Rampage (PS3/PS Vita)
    Sam & Max: The Devil's Playhouse (PS3)
    Spyro the Dragon (PSOne Classic)
    Spyro 2: Ripto's Rage (PSOne Classic)
    Spyro: Year of the Dragon (PSOne Classic)
    Stuntman: Ignition (PS2 Classic)
    Super Stardust HD (PS3)
    Tales of Monkey Island (PS3)
    Tokyo Jungle (PS3)Urban Trial Freestyle (PS3/PS Vita)
    When Vikings Attack! (PS3/PS Vita)
    World Gone Sour (PS3)

    • MCL
    0 komentarzy
    229 wyświetleń

    Gears of War: Judgment

    GEARS OF WAR: JUDGMENT - recenzja
     

     
    polskie Gearsy...
    Po raz pierwszy w historii współpracy Epic Games, oraz polskiego studia People Can Fly, nasi rodacy mieli możliwość stworzeni własnej części Gears of War.
    Pracowali oni już przy serii, jednak dotychczas efektem ich pracy były głownie dodatki do trzecich Gearsów oraz port kultowej jedynki na platformę PC.
    Epic postawił poprzeczkę bardo wysoko, czy Polacy osiągnęli wystarczający pułap by dorównać trylogii ?
     
    dzień sądu...
    Judgment wprowadza wiele zmian do serii, najbardziej istotną jest sposób przeprowadzenia fabuły – a właściwie jej ..zeznawania. Jak można się domyślić po tytule
    oraz licznych trailerach, Cole, Baird, oraz dwójka pozostałych członków oddziału Kilo zostają postawieni przed sądem wojskowym. Pomimo raczej przegranej pozycji,
    dostają oni ‘przywilej’ przestawienia swojej wersji wydarzeń  z misji w której złamali większość rozkazów. Twórcy gry stworzyli nietypowy klimat. Z jednej strony
    ludzkość na planecie Sera jest w beznadziejnej sytuacji – podobnie jak sam skład Kilo. Z drugiej natomiast postać pierwszoplanowa, czyli Baird standardowo
    obraca każdą sytuację w sarkastyczny żart. Jedynym członkiem ekipy który zachowuje powagę jest Paduk – specjalista od precyzyjnej broni ze wschodnim akcentem.
    Poza tym bohaterowie nie są zbytnio przejęci inwazją wroga… po prostu eliminują kolejne odziały hordy przez całą sześciogodzinną kampanię.
    Brak ogromnego rozmachu idzie w parze z fabułą w uniwersum, jednak misje pozbawione są elementów które gracz może zapamiętać jako wybitne.
    Brak tutaj zaskakujących zwrotów akcji, grę przechodzimy jak po nitce, a tego co przestawi nam każdy kolejny rozdział, można się po prostu domyślić.

     
    silnik Unreala po raz kolejny…
    Ze względu na to, że Judgment jest prequelem, w grze widzimy wiele nawiązań do części pierwszej, ponownie tyczymy większość pojedynków w mieście,
    to rozwiązanie przyjazne Unreal Engine. Twórcy gry doskonale znają silnik, to po prostu widać.  Oświetlenie w grze potrafi zaskoczyć gracza nawet
    znudzonego obecną generacją. Wszechobecne płomienie, eksplozje, promienie słońca przebijające się przez dym, budynki, ulice – elementy te zostały
    wykonane po prostu wzorowo. Niemniej jednak trzecie Gearsy ustawiły poprzeczkę na tak wysokim poziomie, że ciężko im dorównać, a tym bardziej przebić.
    Judgment traci nieco swoje piękno gdy włączamy tryb multiplayer. W trylogii każda mapa trybu sieciowego wyglądała co najmniej tak dobrze jak kampania,
    często nawet lepiej. Developer nie pozostawił jednak tego elementu bez uzasadnienia. Dodano nowe tryby gdzie mamy możliwość zagrania różnymi
    klasami postaci. Po raz pierwszy w Gears of War możemy walczyć z drużyną przeciwną na zasadzie dominacji- starając się nie tylko utrzymać pozycję,
    ale i także przejmować kolejne strefy mapy. Tryb ten, w połączeniu z możliwością budowania dział, blokad oraz całą hordą Locust’ów tworzy niezłą rzeź na
    ekranie, co można tłumaczy delikatnie uproszczą oprawę wizualną.

     
    zmieniłeś się, Baird…
    People Can Fly wprowadzili także zmiany w sterowaniu, przyciskiem Y zmieniamy broń, natomiast krzyżakiem podświetlamy resztę swojej drużyny.
    Pozornie jest to niewielka innowacja, jednak gameplay został znacznie przyspieszony i po dłuższej sesji z Judgment nie chce się już wracać do modelu
    znanego z trylogii. Również po raz pierwszy w produkcji naszych rodaków możemy przejść kampanię ‘na punkty’. Każda misja zawiera opcjonalne
    utrudnienia, które pozwolą nam przejść dany fragment zdobywając większą ilość gwiazdek. Sposobem na zdobycie większej ilości punktów jest np. skuteczne
    strzelanie w głowę – developer dodał wiele broni które Nam to umożliwią. Obie strony konfliktu dysponują rozwiniętym arsenałem,
    który doskonale współgra z system klas.

     
    progres czy regres ?
    Podsumowując wszystkie plusy oraz minusy produkcji PCF, nowych Gearsów nie można nazwać częścią czwartą (ze względu na rozwój).
    Grafika jest delikatnie nierówna, zaskakuje ale i czasem nieco rozczarowuje.
    Pojawiły się nowe tryby i klasy w trybie wieloosobowym, zabrakło natomiast postaci i map ! Dźwięk w grze jest identyczny z tym co słyszeliśmy
    w trylogii. Nie poświęciłem mu osobnego akapitu, gdyż w tej kwestii nic się po prostu nie zmieniło. W ramach bonusu mamy dostęp do jednego
    aktu kampanii Gears of War 3, który nie wymaga zmiany płyty z grą. Uważam jednak, że można było skupić się na lokacjach multiplayer’a znajdujących
    się na płycie, zamiast zapowiadać DLC jeszcze przed premierą. Jeśli fan Gearsów szuka kolejnej części do rozgrywek sieciowych, to Judgment
    prawdopodobnie szybko mu się znudzi pomimo swojej dynamiki. Z tego względu najnowsze Gearsy są dla mnie grą bardzo dobrą, ale nie wybitną
    bez względem zawartego contentu– jak część trzecia.
     
    Oryginalna treść tego artykułu dostępna na forum pod adresem - http://forum.xboxarcade.pl/topic/1976-gears-of-war-judgment/

    0 komentarzy
    235 wyświetleń

    RetroN 5. Konsola retro dla tęskniących za legendarnym Pegasusem

    Dwie dekady temu Polska konsolami stała i choć zwykle były to pirackie klony sprzętu z lat 80-tych, wychowało się na nich całe pokolenie graczy. Dziś niektóre klasyki z tamtych lat można ożywić ponownie. Na rynku zadebiutowała dziś konsola RetroN 5, odwołująca się do ogromnych pokładów sentymentalizmu ówczesnych nastolatków, a dzisiejszych ojców i mężów.

    Chodzi o generację graczy wychowaną na starych konsolach takich marek jak Nintendo, lub SEGA. W Polsce jest to pokolenie Pegasusa, a więc rodziny koreańskich konsol będących klonem japońskiego Famiconu.

    RetroN 5 umożliwia emulację najsłynniejszych konsol z lat 80-tych i 90-tych, obsługując aż 10 platform sprzętowych: NES, Famicom, SNES, Super Famicom, Genesis, Mega Drive, Game Boy, Game Boy Color, oraz Game Boy Advance. Trudno na oko ocenić czy RetronN 5 jest na 100% zgodny z Pegasusem. Na pewno obsługuje kartridże oryginalnego Famiconu, które działały również z klonami tej konsoli.











    Najciekawsze jest to, że w przypadku konsoli RetroN 5, mamy do czynienia z czymś więcej niż tylko emulatorem oprogramowania. Urządzenie pozwala uruchamiać gry ze starych konsolowych kartridżów - pod tym względem jest multisystemowe. Do konsoli dodawany jest uniwersalny bezprzewodowy kontroler Bluetooth, ale nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać alternatywę w postaci retro-padów ze starych konsol. RetroN 5 ma pięć slotów na kartridże, oraz sześć gniazd na podłączenie kontrolerów sprzed lat. Ukłonem w kierunku dzisiejszych standardów jest ładne ekranowe GUI, oraz możliwość zapisywania stanów gier (save) na kartach pamięci SD.











    Producentem konsoli RetroN 5 jest firma Hyperkin, która dziś oficjalnie wprowadziła ją na rynek amerykański. RetroN 5 jest w stanie przeskalować obraz do rozdzielczości HD 720p. Wykorzystuje port HDMI, w elegancki sposób rozwiązując problem niezgodności systemów PAL i NTSC.

    Ile kosztuje RetroN 5? Oficjalna cena dla rynku amerykańskiego to 140 dolarów. Kwestia globalnej premiery konsoli jest wielką niewiadomą. Jeśli więc zakręciła się wam w oczach sentymentalna łezka, prawdopodobnie będziecie musieli kupić ją w sieci i opłacić niemałe koszty międzynarodowej wysyłki.

    > Pierwszy tablet Nokii już w Polsce. Ile kosztuje?

    Fot. retron5.com

    Odwiedź oryginalną stroną artykułu

    0 komentarzy
    235 wyświetleń

    Shaq Fu 2 zostanie wydane na najnowsze konsole

    Jednym z najgorętszych tematów w świecie gier niewątpliwie jest nadchodzący sequel wydanej przed  dwiema dekadami gry Shaq Fu. Shaq Fu 2: A legend reborn zostanie wydane również na konsole obecnej generacji, co w sumie daje nam takie platformy wydawnicze jak: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, WiiU. Wszystko za sprawą kampanii crowdfundingowej, która zebrała ponad 470 tysięcy dolarów, by sprawić, że sequel do jednej z najgorszych gier wszech czasów mógł ujrzeć światło dzienne.
     
     
     
    Czy się powiedzie? Przy obecnej technologii ciężko sobie wyobrazić grę, która byłaby aż tak zła jak pierwsze Shaq Fu. Niemal każda gra wydana na konsole w tym stuleciu jest w pewnym stopniu grywalna, nawet taki gniot, jak Sonic '06. Ciężko jednak stwierdzić, czy gra będzie czymś więcej, niż tylko grywalnym tytułem, który gracze odstawią po kilku godzinach gry. Na zakończenie chciałem pokazać zainteresowanym
    .

    • MCL
    1 komentarz
    195 wyświetleń

    Risen 3 z premierą w sierpniu

    Znana jest już data premiery najnowszego RPG'a od PiranhaBytes, Risen 3. Zawita on na półki sklepowe 15 sierpnia, w platformach Xbox 360, PS3 oraz PC.
     
     
     
    Seria ma zamiar wrócić do korzeni z większą dawką średniowiecznej akcji pomieszanej z nutą fantasy, oraz nie zapominać o ciekawych dodatkach pirackich.
     
     
     
    Zapraszam do obejrzenia trailera,
    .

    • MCL
    0 komentarzy
    209 wyświetleń

    Bound by Flame już za kilka dni

    Premiera już na dniach! Dokładnie 9 maja przyjdzie nam zagrać w Bound by Flame. Docelowe platformy to Xbox 360, PS3, PS4 i PC.
     
     
     
    Czym jest Bound by flame? Przypomnijmy: Jest to RPG Akcji, w której wcielamy się w postać żołnierza opętanego przez demona. Który pozwala mu na noszenie ogniowego miecza. Ekstra. Ale wiadomo, jak to z opętaniami bywa: demony chcą pozbawiać opętanych kontroli nad ciałem i umysłem. I tu wchodzi rola gracza, bowiem mamy wybór, by zostać dobrym i heroicznym rycerzem, lub poddać się siłom ciemności.
     
     
     
    Jeśli zaś chodzi o samą walkę to mamy do wyboru tryb Wojownika i Łotra. W trybie wojownika będziemy siekać wrogów w bezpośredniej walce dwoma mieczami, natomiast w trybie łotra będziemy unikać zwarć koncentrując się na walce w dystansie. Między tymi trybami będziemy mogli swobodnie przełączać się podczas rozgrywki.
     
     
     

    dostępny jest trailer Bound by Flame.

    • MCL
    0 komentarzy
    263 wyświetleń

    Demon's Souls 2 exclusive dla PS4?

    Gracze zyskali nieco nadziei na to, że Demon's Souls 2, o tytule roboczym "Project Beast" zostanie wydany jako exclusive dla PS4. Co prawda nie znamy wielu detali, ale wczesne screeny z gry wyglądają na prawdziwe, i pozwalają twierdzić, że ten cały projekt jest opracowywany wspólnie z Japońskim oddziałem Sony i From Software.
     
     
     
    To nie pierwszy raz, kiedy w sieci pojawiają się plotki na temat współpracy Sony z From Software, lecz na pewno tym razem są one potwierdzone. Jeśli Demon's Souls 2 zostanie wydany jako exclusive na PS4 będzie to poważny cios w posiadaczy Xbox One, lecz ci ostatni wstrzymują swoje opinie do czasu aż powstaną pierwsze recenzje tego tytułu.
     
     
     
    Zdjęcia można obejrzeć pod tym linkiem.
     
     

    • MCL
    0 komentarzy
    215 wyświetleń

    Call of Duty: Advanced Warfare wyjdzie 4 listopada

    "Nowa era w Call of Duty!" "Nowa wizja wojny!"... Ile razy jeszcze damy się nabierać na te czcze słowa Activision? A jednak, dajemy się nabrać. Nowe Call of Duty: Advanced Warfare wyjdzie 4 listopada na PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One oraz PC. A co dostaniemy w pudełku z grą? Kolejny odgrzany kotlet Nową wizję wojny, gdzie tym razem nie będziemy już "tylko" żołnierzem, tylko super przypakowanym żołnierzem dysponującym najnowocześniejszą technologią. Tak brzmi oficjalna zapowiedź tego, w co będzie nam dane zagrać:
     
     
     
    "Rok 2054, Private Military Corporation (PMC) osiągnęło moc, by uwolnić ludzkość z dewastowanego świata po ataku na ich militarię i infrastrukturę. Jesteś zaawansowanym żołnierzem, z nowym wypasionym egzoszkieletem, zaawansowaną technologią oraz najlepszym sprzętem."
     
     
     
    Halo, Crysis w świecie CoD'a? Ciekawe. Ciekawe, czy Sledgehammer podoła zadaniu, czy też zostanie na zawsze "tym trzecim" CoD'em.
    , a poniżej kilka screenów. 
     
     

     
     
     

     
     
     


    • MCL
    0 komentarzy
    192 wyświetleń

    Nintendo szykuje nową konsolę?

    Szykuje się rewolucja w świecie Nintendo. Powołując się na oficjalne źródła, redaktorzy IGN, Nintendo News i Videogamer obwieszczają, że na tegorocznym E3 Nintendo zaprezentuje nową konsolę, zwaną także Nintendo Fusion. Taka wiadomość jest co prawda niespodzianką, bowiem i 3DS, i WiiU znajdują się dopiero na początku cyklu swojego żywota, lecz słaba sprzedaż WiiU sprawiła, że Nintendo zdecydowało się postawić na nową konsolę.
     
     
     
    Nie wiemy jednak, co tak naprawdę Nintendo tworzy. Czy będzie to handheld, czy konsola domowa, lecz Nintendo News sugeruje, że zgodnie z nazwą "fusion" dostaniemy coś, co będzie połączeniem handhelda i konsoli stacjonarnej.
     
    A oto domniemane specyfikacje najnowszej konsoli:
     
    Nintendo Fusion DS:
    CPU: ARMv8-A Cortex-A53 GPU: Custom Adreno 420-based AMD GPU
    COM MEMORY: 3 GB LPDDR3 (2 GB Games, 1 GB OS)
    2 130 mm DVGA (960 x 640) Capacitive Touchscreen
    Slide Out Design with Custom Swivel Tilt Hinge
    Upper Screen made of Gorilla Glass, Comes with Magnetic Cover
    Low End Vibration for Gameplay and App Alerts
    2 Motorized Circle Pads for Haptic Feedback
    Thumbprint Security Scanner with Pulse Sensing Feedback
    2 1mp Stereoptic Cameras
    Multi-Array Microphone
    A, B, X, Y, D-Pad, L, R, 1, 2 Buttons 3 Axis Tuning Fork Gyroscope, 3 Axis Accelerometer, Magnetometer
    NFC Reader
    3G Chip with GPS Location
    Bluetooth v4.0 BLE Command Node used to Interface with Bluetooth Devices such as Cell Phones, Tablets
    16 Gigabytes of Internal Flash Storage (Possible Future Unit With 32 Gigabytes)
    Nintendo 3DS Cart Slot
    SDHC “Holographic Enhanced” Card Slot up to 128 Gigabyte Limit
    Mini USB I/O
    3300 mAh Li-Ion battery
    Nintendo Fusion Terminal:
    GPGPU: Custom Radeon HD RX 200 GPU CODENAME LADY (2816 shaders @ 960 MHz, 4.60 TFLOP/s, Fillrates: 60.6 Gpixel/s, 170 Gtexel/s)
    CPU: IBM 64-Bit Custom POWER 8-Based IBM 8-Core Processor CODENAME JUMPMAN (2.2 GHz, Shared 6 MB L4 cache)
    Co-CPU: IBM PowerPC 750-based 1.24 GHz Tri-Core Co-Processor CODENAME HAMMER
    MEMORY: 4 Gigabytes of Unified DDR4 SDRAM CODENAMED KONG, 2 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz (12.8 GB/s) On Die CODENAMED BARREL
    802.11 b/g/n Wireless
    Bluetooth v4.0 BLE
    2 USB 3.0
    1 Coaxial Cable Input 1 CableCARD Slot
    4 Custom Stream-Interface Nodes up to 4 Wii U GamePads Versions with Disk Drive play Wii U Optical Disk (4 Layers Maximum), FUSION Holographic Versatile Disc (HVD) and Nintendo 3DS Card Slot
    1 HDMI 2.0 1080p/4K Port
    Dolby TrueHD 5.1 or 7.1 Surround Sound
    Inductive Charging Surface for up to 4 FUSION DS or IC-Wii Remote Plus Controllers
    Two versions: Disk Slot Version with 60 Gigs of Internal Flash Storage and Diskless Version with 300 Gigs of Internal Flash Storage

    • MCL
    0 komentarzy
    187 wyświetleń

    Niefortunny update Playstation 4

    O ile konsole Sony robi świetne, tak ich uaktualnienia firmware'u pozostawiają wiele do życzenia... Najnowszy Update Playstation 4 - oznaczony numerkiem 1.7 - powoduje wyświetlenia kodu błędu CE-36329-3.
     
     
     
    Co ten błąd oznacza w praktyce? Problemy ze stabilnym działaniem systemu, od  niewytłumaczalnych czarnych ekranów pojawiających się w najmniej spodziewanym momencie do całkowitego zwisu systemu. Użytkownicy raportują, że winna jest nowa opcja wyłączenia HDCP.
     
     
     
    Jak na razie nie wiadome jest stanowisko Sony w tej sprawie, ale jeśli masz PS4 - radzimy wstrzymać się z updatem systemu.

    • MCL
    4 komentarze
    261 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.