Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

    Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
     
     
     
    "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
     
     
     
    Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

    • MCL
    0 comments
    308 views

    Amazon tworzy swój kontroler

    Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
     
     
     
    Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
     
     
     
    Więcej zdjęć u źródła.

    • MCL
    0 comments
    275 views

    Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

    Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
     
     
     
    "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
     
     
     
    Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
     
     
     
    Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

    • MCL
    1 comment
    249 views

    Stallion83 wbił milion Gamerscore

    Kiedy Microsoft wprowadził Xboxa 360 wprowadził też punkt zwrotny w historii gier. Gamerscore. Dziś wszyscy wiedzą co to jest Gamerscore i nie wyobrażają sobie bez nich większości gier - są to punkty przyznawane za przejście określonego levelu, ubicie bossa - słowem wykonanie czynności za która zostaną nam przyznane punkty.
     
     
     
    W tamtym czasie pojawił się też Stallion83. W 2006 stwierdził: wbiję jako pierwszy milion Gamerscore!. Dziś może z dumą stwierdzić, że swojego celu dokonał.
     
     
     
    "Osiem lat, trzy miesiące i nie wiem ile dni. Tyle godzin, tyle nocy... Nie sądziłem, że włożę w to tyle wysiłku."
     
    Stallion83 wbił milion Gamerscore grając w Titanfall na Xbox One.

    • MCL
    2 comments
    335 views

    Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

    W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
     
    Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
     
    Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

    • MCL
    5 comments
    472 views

    Duże oczekiwania związane z Titanfall

    Premiera Titanfall praktycznie za pasem. Twórcy i osoby związane z Microsoftem nie szczędzą słów pochwały na temat najnowszego dzieła Respawn. Sam szef marketingu Yusuf Medhi takimi oto słowami wypowiadał się o grze:
     
     
     
    "Titanfall to gra zwrotna w historii Xboxa, to prawdziwy system seller. Ciężko jest nawet zrozumieć, jakim ważnym jest on tytułem dla Xbox One. "
     
     
     
    Microsoft naprawdę poważnie przygotowuje się do premiery Titanfall posuwając się nawet do wydania Bundle'a z grą Titanfall. Premiera gry na Xbox One i PC nastąpi 13 marca, a na Xboxie 360 pojawi się 25 marca. Czy naprawdę uniesie jarzmo gry, od której zależy przyszłość sprzętu? Ciężko się z tym pogodzić, lecz Titanfall to być lub nie być Xboxa One. Jeśli gra się nie przyjmie, będzie to ogromna klęska Microsoftu. Lecz, wszystko wskazuje na to że się przyjmie i Xbox One będzie wreszcie konkurencyjny dla PS4.

    • MCL
    4 comments
    418 views

    Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

    Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
     
     


    Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
     
     
    Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

    • MCL
    0 comments
    269 views

    Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

    Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

    Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
    Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

    • MCL
    0 comments
    274 views

    Titanfall w 1080p jednak nie na Xbox One

    Titanfall zbliża się wielkim krokiem ku premierze w marcu, a my nadal nie mamy oficjalnego potwierdzenia od zespołu deweloperów ze studia Respawn Entertainment, którzy wciąż zwlekaj z tą informacją.   Pomimo tego faktu, doszliśmy do pewnych źródeł, które informują, że nie będzie pełnego wsparcia dla obrazu HD w 1080p. Pamiętamy, że demo zostało odpalone w 792p. Teraz jednak wygląda na to, iż tak zostanie, gdyż Vince Zampella z Respawn Entertainment oficjalnie potwierdził ten fakt na swoim Tweeterze.

     


    Nie jest to zapewne dobra informacja dla tych wszystkich, którzy czekali z nadzieją na pełną wersję HD, ale trzeba zwrócić uwagę, że ten skok był bardzo mało prawdopodobny, tym bardziej, że beta była w 792p. Titanfall pojawi się na rynku 18 marca. Wszystkim posiadaczom konsol Xbox One, którzy liczyli na wersję 1080p przypominamy o wcześniejszych wypowiedziach Marka Rubin'a z Infinity Ward, który sugerował kilka miesięcy wcześniej przed zapowiedzą gry, iż nie pojawi się w wersji 1080p

    0 comments
    359 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.