Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Wreckfest - Carmageddon powraca - jako turniej w Wreckfest!

    Kultowy klasyczny kill-'em-up Carmageddon nadchodzi do Wreckfest. Dodatek przynosi do gry nowe wydarzenie w formie Turnieju Carmageddon na konsolach i PC, a w nim możesz niszczyć wszystko co napotkasz na drodze, tj. pojazdy wroga oraz zielono krwiste zombie zasiadając za kierownicą szybkich samochodach wyścigowych.
     
    Dodatek wprowadza nas do wersji ocenzurowanej gry Carmageddon, prawdopodobnie w celu spełnienia klasyfikacji wiekowej Wreckfest, a deweloper BugBear twierdzi, że "niektórzy widzowie mogą znaleźć niepokojące cenzury". Niemniej jednak będziesz się ścigać na słynnych torach z Carmageddon, czyli Bleck City i Death Canyon oraz mieć możliwość odblokowania kultowego samochódu Eagle R z Carmageddon: Max Damage.
     
    Nowy turniej będzie dostępny przez cały sierpień, więc pamiętaj, aby wskoczyć i dobrze się z nim bawić. Czy to wystarczy, aby wrócić za kierownicę najbardziej chaotycznego zawodnika? Staraj się nie stać na drodze i udzielić odpowiedzi w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    203 wyświetleń

    GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

    Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
     

     
    Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
     

     
    Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
     
    A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.

    0 komentarzy
    293 wyświetleń

    8BitDo wprowadzi na rynek własny Xbox Media Remote we wrześniu tego roku

    Firma 8BitDo ogłasza dziś zupełnie nowy pilot do sterowania mediów na Xbox One, Xbox Series X i Series S, który dostępny będzie w przedsprzedaży od dziś na Amazon USA oraz wybrać swoją wersję, aby zarezerwować wysyłkę na 15 września.
     
    Istnieją rzeczywiście dwa warianty pilota, w tym jeden długi czarny Media Remote (19.99$) i jeden krótki biały Media Remote(24.99$). Oba są oficjalnie licencjonowane przez konsolę Xbox, zawierają dedykowany przycisk HOME, aby zdalnie wybudzić system Xbox, oraz funkcje podświetlanych przycisków wraz z przyciskami A / B / X / Y dla łatwej nawigacji.
     

     
    Poniżej znajdziesz więcej zdjęć, a także linki do zamówienia w przedsprzedaży obu wersji na Amazon USA.
     
    https://www.amazon.com/dp/B09B2R2GRM?th=1 - Black Long Edition
    https://www.amazon.com/dp/B09B2SYWH9?th=1 - White Short Edition
     
    Podoba ci się wygląd nowego pilota Xbox Media Remote od firmy 8BitDo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    126 wyświetleń

    Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

    Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
     
     
    Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
     
    WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
     
    Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    158 wyświetleń

    Halo Infinite - Gracze już wyeliminowane ponad sześć milionów botów

    W ten weekend trwa przegląd techniczny gry wieloosobowej Halo Infinite - po raz pierwszy w historii twórcy wprowadzają boty podobne do graczy.
     
    Jak już wcześniej wyjaśniono, im więcej botów zabijają gracze - tym bardziej doświadczenie będzie ewoluować. Teraz potwierdzono, że ponad sześć milionów botów zostało wyeliminowanych, więc zespół programistów będzie jutro dodawać najbardziej śmiercionośne boty znane jako Spartanie. Kolejna mapa Bazaru również została odblokowana.
     
     
    W Halo Infinite istnieją w sumie cztery różne poziomy botów - zaczynają się na poziomie rekruta, idą do Marine, a następnie ODST - ze Spartanem na czele, który dysponuje najwyższym poziomem trudności. Jak zapowiada 343 Industries boty mają również na celu naśladować zachowania graczy najlepiej jak potrafią i wykorzystywać te techniki na inych graczach.
     
    Ile do tej pory udało Ci się zlikwidować botów w podglądzie technicznym trybu wieloosobowego Halo Infinite? Zostaw komentarz poniżej.

    0 komentarzy
    216 wyświetleń

    Halo Inifinite - nieumyślnie wyciekły pliki kampanii

    Z każdym "dużym" wydaniem gry w dzisiejszych czasach zawsze wydaje się istnieć możliwość wycieku.
     
    W przypadku Halo Infinitewydaje się, że 343 Industries mogło sam popełnić ten błąd. Według weterana Halo Josepha Statena, deweloper "nieumyślnie" włączył niewielką liczbę plików kampanii do kompilacji w wersji technical preview.
     
    Teraz ostrzega wszystkich, aby uważali w internecie, aby uniknąć krążących spoilerów:
     
     
    Jak wspomniano, tego typu przecieki mogą całkowicie zrujnować doświadczenie kampanii. Wydaje się, że użycie słowa 'całkowicie' w tym przypadku to nie przesada.
     
    Jak zauważył The Verge - w sieci pojawiło się zdjęcie z ponad 800 liniami tekstu z kampanii w grze. Najwyraźniej dzielą się takimi szczegółami jak podstawowymi opisami fabuły, zwrotami akcji z gry - a nawet zakończeniem.
     
    Innymi słowy, uważaj na to, co czytasz stąd na zewnątrz. Halo Infinite pojawi się jeszcze w tym roku. Jak znaleźć podgląd techniczny dla wielu graczy? Zostaw komentarz w dół poniżej.

    0 komentarzy
    113 wyświetleń

    Nvidia Shield zamyka dostęp do gier z Nintendo Wii w Chinach

    Plotki z 2017 roku stały się prawdziwe, ponieważ potwierdzono, że Nintendo wyda wybrane porty Wii działające w rozdzielczości 1080p HD, 60 FPS na Nvidia Shield w Chinach.
     
    Zaczęło się od wydania Super Mario Galaxy, a następnie inne tytuły, takie jak Donkey Kong Country Returns, The Legend of Zelda: Twilight Princess, New Super Mario Bros. Wii, Punch-out! i Mario Kart Wii.
     
    Starszy analityk Niko Partners Daniel Ahmad (źródło, które pierwotnie udostępniło te informacje) - ujawnił, że możliwość pobierania tych gier jest obecnie w trakcie zamykania. Chociaż gry są "nadal dostępne" w przypadku zakupu, to nie jest jasne, jak długo uwierzytelnianie serwera będzie nadal działać.
     
     
     
    To wszystko było częścią umowy partnerskiej z firmą Nvidia, która dostarczała dla Nintendo Switch układy scalone oparte na technologii "System-on-a-chip" Tegra (zintegrowane CPU z GPU), ta współpraca była kontynuowane nadal w 2019 roku, ale japoński gigant gier wideo teraz oficjalnie ogłosił partnerstwo z nowym producentem tego typu układów - a jest nią chiński gigant Tencent.
     
    W grudniu ubiegłego roku hybrydowy system Nintendo sprzedał ponad 1,3 miliona sztuk w Chinach - prawie dwukrotnie więcej, niż łączna sprzedaż PlayStation 4 i Xbox One w tym samym okresie. Daniel Ahmad odniósł się również do sukcesu Switcha w kontynuacji do oryginalnego wpisu w serwisie Tweeter:
     
     
     
    Zmiana dostawcy układów scalonych ma ograniczyć koszty produkcji hybrydowej konsoli, która oczywiście powinna się przełożyć na poprawienie wyników sprzedaży Nie wiadomo jednak kiedy Nintendo ma zamiar wprowadzić konsole z nowym tańszym układem od Tencent na inne rynki, niż chiński.

    0 komentarzy
    195 wyświetleń

    Undead Labs może używać unreal engine 5 do tworzenia State of Decay 3

    Jeśli uważasz, że Unreal Engine 5 działający na Xbox Series X wyglądał imponująco, to wiadomość o tym, że Undead Labs (prawdopodobnie) za pomocą tych narzędzi będzie opierał swoją najnowszą część State of Decay 3 - może być bardzo ekscytująca zapowiedź. Poniżej oficjalny zwiastun:
     
     
     
     
    Wiadomość o możliwej aktualizacji przychodzi poprzez ostatnie oferty pracy w studio. Pozycja z projektantem dźwięku za pośrednictwem nowego silnika ewidentnie wskazuje przejście do Unreal Engine 5 - czyli o krok w górę od Unreal Engine 4, który był używany do produkcji State of Decay 2.
     
    Zgodnie z ofertą pracy, deweloper szuka kogoś do "wdrożenia dźwięku za pośrednictwem blueprints" - narzędzia do nauki w pakiecie z Unreal Engine. Ale co ciekawe, termin "UE5" można zobaczyć w nawiasach obok wymogu, oczywiście można się domyślić, że chodzi o Unreal Engine 5.
     
     
     
    Jeśli tak się stanie, State of Decay 3 dołączy do nadchodzących gier, takich jak Hellblade 2, używając Unreal Engine 5. Wraz z tym, The Coalition i InXile Entertainment potwierdziły również, że ich przyszłe projekty będą przechodzić do następnej iteracji kultowego silnika.
     
    Oczywiście, to przyniesie znacznie bardziej wymagające graficznie gry na konsolach, wraz z oszałamiającymi nowymi efektami. Ostatnie demo technologiczne The Coalition przy użyciu Unreal Engine 5 było imponujące, więc cieszymy się, że te wyniki przenikają do pełnoprawnych gier, które już niebawem wylądują na naszych sprzętach.
     
     
    Chcesz zobaczyć jak State of Decay 3 będziie wyglądać korzystając z silnika Unreal Engine 5? Napisz komentarz poniżej i daj nam znać.

    0 komentarzy
    118 wyświetleń

    Przypomnienie o problemach z konsolą Xbox, gdy PS5 prezentuje "mylący" proces rozszerzania SSD

    Być może widzieliście, że Sony zaprezentowało nową aktualizację wprowadzającą obsługę portu do podłączenia zewnętrznych nośników pamięci masowej SSD dla PS5, lecz sprawa nie jest taka prosta jakby to mogło wyglądać dla przeciętnego użytkownika.
     
    Na przykład na oficjalnej stronie PlayStation wspomniano, że musisz użyć SSD M.2, który nie ma więcej niż 22 mm szerokości i 11,25 mm wysokości i zaleca się użycie jednego, który wynosi 5500 MB /s lub szybciej. Dodatkowo, niektóre M.2 SSD rzeczywiście wymagają podłączania radiatora w celu zapewnienia "skutecznego rozpraszania ciepła".
     

     
    Nie wspominając już o tym, że nawet jeśli spełniasz te wymagania, możesz nie odnieść żadnego sukcesu:
    To zwróciło wiele porównań w mediach społecznościowych wczoraj do znacznie prostszego rozwiązania w konsoli Xbox w postaci karty rozszerzeń Seagate 1TB, a wsparcie Xbox'a wkrótce wydało aktualne przypomnienie o tym w tweecie:
     
     
     
    Nie ma wątpliwości, że opcja rozszerzania pamięci masowej w konsoli Xbox Series X | S jest znacznie łatwiejsza do uchwycenia dla przeciętnego gracza i ma wiele zalet w stosunku do rozwiązania w przypadku PS5. Szczerze powiedziawszy Sony poszło w dobrym kierunku dając możliwość korzystania z szerokiej gamy dysków SSD M.2, które mogą sprawić, że rozszerzalna pamięć masowa będzie bardziej przystępna cenowo na PS5 w porównaniu do przenośnych dysków zewnętrznych o pojemności 1TB od Seagate.
     
    Należy przypomnieć, że Xbox Series X | S wspiera nośniki zewnętrze ze złączem USB 3.1 oraz minimalna pojemnością 128GB, lecz do gier zoptymalizowanych dla konsoli nowej generacji wymagany jest oryginalny zewnętrzny nośnik danych...
     
    To co obecnie chcielibyśmy dalej zobaczyć z perspektywy rozbudowy pamięci w Xbox, to szersza gama producentów budujących takie nośniki dla Xbox Series X | S, miejmy nadzieję, że obecny obniży swoją cenę w nadchodzących miesiącach. Mamy taką nadzieję!
     
    Co myślisz o rozwiązaniach rozszerzania pamięci masowej na konsolach Xbox i PS5? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    213 wyświetleń

    PS Plus - Sierpień 2021

    Sony ujawniło gry na sierpniowy pakiet Plusa. Skład nie robi wrażenia, ale być może jeszcze zobaczymy jakieś mocne tytuły AAA w tym roku.
     
    Na ten miesiąc przypadają jak zwykle 2 gry na PS4 oraz jedna na PS5 (choć w dzisiejszym miesiącu wszystkie z nich są dostępne na poprzedniej generacji).
    Hunter's Arena: Legendy (PS5, PS4)
    Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville (PS4)
    Tenis World Tour 2 (PS4)
     
    Wszystkie trzy z tych gier będą dostępne do pobrania (lub po prostu dodać do biblioteki) od 3 sierpnia.

    0 komentarzy
    189 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.