Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ubisoft opóźnia Riders Republic do października, natomiast Rainbow Six do stycznia 2022 roku

    Niestety, mamy dziś złą wiadomość. Ubisoft poinformował o kolejnych dwóch opóźnieniach gier   Riders Republic   i  Rainbow Six Extraction , które zostały przesunięte odpowiednio do 28 października 2021 oraz stycznia 2022 roku.
     
    Oto komunikat wydany przez zespół Riders Republic na stronie Ubisoft:
    A oto komunikat wydany przez zespół Rainbow Six Extraction na stronie wcześniej dzisiaj:
     
    "Naszą ambicją z Rainbow Six Extraction jest dostarczenie pełnoprawnego doświadczenia AAA, które zmienia sposób, w jaki grasz i myślisz o grach kooperacyjnych. Dzięki unikalnym funkcjom, takim jak Missing In Action czy The Sprawl, każda misja ma być napiętym i trudnym doświadczeniem, w którym poprowadzisz elitarnych operatorów Rainbow Six w walce ze śmiertelnym i ewoluującym zagrożeniem obcych.
    Wykorzystujemy okazję do dodatkowego czasu, aby użyć tej wizji w sposób, na jaki zasługuje w styczniu 2022 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu Rainbow Six Extraction zapewni wciągające, kooperacyjne i ekscytujące doświadczenie, które zamierzamy stworzyć."
    To kolejne rozczarowanie, oczywiście, ale miejmy nadzieję, że opóźnienia sprawią, że w obu przypadkach produkt będzie jeszcze lepszy, premiera Riders Republic została przesunięta o dodatkowy miesiąc, więc nie jest tak źle.
     
    Zasmucony opóźnieniami Riders Republic i Rainbow Six Extraction? Daj nam znać w komentarzach.

    0 komentarzy
    115 wyświetleń

    Phil Spencer udostępnił swoje przemyślenia na temat Deck Steam od Valve

    Ujawniony nowy przenośny komputer do gier od Valve o nazwie "  Steam Deck  ", już otrzymał ocenę od Phila Spencera, który ujawnił swoje początkowe przemyślenia na temat urządzenia dodając stosowany komentarz na koncie Twitter Valve.
     
    Jak można się było spodziewać, Spencer chwalił pomysł i posunięcie firmy, gratulując zespołowi oficjalnej premiery stwierdzając, że urządzenie "cieszy tak wielu z nas, ponieważ możemy zabrać nasze gry ze sobą, gdziekolwiek zdecydujemy się w nie zagrać".
     
    https://twitter.com/Steam/status/1415718021469925378
     
     Steam Deck ma potencjalne połączenie Xbox , ponieważ system działa jako w pełni funkcjonujący komputer, teoretycznie pozwalając na granie w tytuły Xbox Cloud Gaming, a nawet instalowanie Subskrypcji Xbox Game Pass na PC na świeżej instalacji systemu Windows.
     
    Interesujące będzie zobaczyć, jak nowy sprzęt od Valve - Steam Deck udowadnia gry Xbox w podróży, i jak skuteczne uruchamiać gry z Xbox'a w podróży korzystając z aplikacji Xbox Game Pass na PC.
     
    Niemal każda firma w branży gier miała swoje mniej lub bardziej udane projekty przenośnych urządzeń do gier. My czekamy na podobny krok ze strony Microsoftu, który na swoich kartach nie umieścił jeszcze żadnego z urządzeń tego typu... Oczywiście to tylko nasze przemyślenia, ale zwracając uwagę na usługi, które oferują płatne subskrypcje to wszystko możliwe....
     
    Jakie są twoje przemyślenia na temat Steam Decka? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    114 wyświetleń

    Phil Spencer chwali DualSense - planuje nowe zmiany nad kontrolerem dla konsoli Xbox

    Wraz z premierą PlayStation 5, jednym z największych punktów rozmowy był kontroler DualSense. Zawiera unikalne funkcje poprzez dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze, które mogą dodać nowy poziom zanurzenia w grach. To coś, co wielu profesjonalistów z branży oklaskiwało, a szef Xbox'a Phil Spencer jest jednym z nich.
     
    Podczas rozmowy na temat ostatnich Kinda Funny Gamescast, Spencer wziął chwilę, aby pochwalić Sony za prace przy kontrolerze DualSense. Dodał, że "rozpoczniemy prace przy kontrolerze [Xbox], ale nie w najbliższym czasie.
    Przy tak wielu programistach i innych firm pracujących nad wdrożeniem funkcji na kontrolerze DualSense, byłoby zaskakujące, gdyby niektóre z tych innowacji nie przekładały się ostatecznie. W rzeczywistości Microsoft zapytał użytkowników, czy te funkcje były czymś, co chcieliby zobaczyć w przyszłości podczas badania na początku tego roku.
     
    Kontrolery Xbox mają już coś znanego jako Impulse Triggers, co oznacza, że każdy wyzwalacz ma w środku indywidualny silnik do symulacji wibracji. Gry wyścigowe są tego doskonałym przykładem. Niestety, jest to coś, co nie jest używane tak często, jak byśmy chcieli.
     
    W tym momencie stawiamy sobie pytanie "kiedy", a nie "jeśli", te funkcje zostaną wdrożone jako integralna część kontrolera Xbox i wyobrazić sobie, że nowe funkcje będą jeszcze bardziej ewoluowały.
     
    Miejmy nadzieję, że Microsoft raczy uświadczyć nas graczy w niedługim czasie funkcjami kontrolera DualSense. Pytanie tylko czy pojawią się jakieś nowe innowacyjne dodatki oraz jak będzie wyglądała współpraca tych funkcji z aktualnymi grami.
     
    Jak byś się czuł widząc funkcje DualSense w kontrolerze Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    100 wyświetleń

    Ten ultra-rzadki egzemplarz oryginalnej gry Zelda na NES'a został sprzedany za 870.000 dolarów

    Nie tak dawno, super-rzadka wersja Super Mario Bros. zostało sprzedane na aukcji za 660.000 dolarów, a teraz przyszła kolei na The Legend of Zelda na konsolę NES.
     
    Tak, w szalonym świecie, w którym teraz żyjemy, ludzie kupują trudne do znalezienia katridże z grami retro za szalone sumy. Gra o której mowa to kopia z 1987 roku -  jest zapieczętowana i oznakowana klasą dziewiątą "Rev-A", co oznacza, że to wczesna wersji produkcyjna stosowana tylko na kilka miesięcy przed premierą - cena szybko przekroczyła 110.000 dolarów, a do końca zostało jeszcze pięć dni.
     
    Heritage Auction mówi, że może to być jedyna kopia tej konkretnej wersji, który kiedykolwiek będzie miał okazję zaoferować. Uważa się, że istnieje tylko jedna zapieczętowana taka kopia, która istnieje i nie ma mowy, że kolejna tak wysoko oceniona trafi do sprzedaży.
     
    Podczas gdy wielu z nas może nie być w stanie rozwidlić jak można dać tak wiele na kopię oryginalnej Legend of Zelda, to uspokajamy - za znacznie mniejsze kwoty zawsze możesz kupić używaną kopię lub po prostu uruchomić bibliotekę NES Nintendo na Switchu i tam zagrać w oryginalną przygodę Linka.
     
    Oficjalne po zakończeniu aukcji kwota jaką osiągnęła sprzedaż oryginalnej wersji gry Zelda na NES'a wyniosła 870.000 dolarów! Kwota przebiła rekord sprzedaży poprzednio wystawionej gry Super Mario Bros., która wynosiła 660.000 dolarów.
     
    Co myślisz o wydawaniu dużych kwot pieniędzy na gry wideo? Zostaw komentarz w dół poniżej.

    0 komentarzy
    239 wyświetleń

    Bloober Team pracuje nad dwoma projektami, podobno "jeszcze większymi", niż The Medium

    Być może zauważyliście w ciągu ostatniego tygodnia, że nazwy kodowe kilku tytułów Bloober Team pojawiły się za pośrednictwem strony internetowej z funduszami UE - H20, Black i Dum Spiro. Deweloper ma teraz przyjść do ujawnienia H20 którym w rzeczywistości jest Layers of Fear 2, Dum Spiro oraz oryginalny pomysł, pod nazwą kodową Black zostały odłożone. Mimo to, te dwa duże projekty nadal wiszą na kartach studia i mówi się, że są we wczesnej fazie prac.
     
    W oświadczeniu dla IGN, dyrektor marketingu Bloober Team Tomasz Gawlikowski (brzmi znajomo, heh...?) wyjaśnił nieco więcej na temat każdego z tytułów i potwierdzając, że "Black" jest obecnie w fazie rozwoju jako inny projekt.
     
    Pierwotna koncepcja Blacka była uważana za "pierwszoosobowy projekt osadzony w średniowiecznej Europie nękanej atakami obcych", ale oczywiście teraz została ona "zapuszkowana". Bloober Team twierdzi, że ma dwa aktywne projekty w pracach, a obecnie tylko z jednym w produkcji, podczas gdy drugi mówi się, że w fazie przedprodukcyjnej. Oba tytuły mają być zdecydowanie większe od znanego tytułu dewelopera - The Medium.
     
    Oczywiście jedną z największych plotek wokół Bloober Team w tej chwili jest to, że pracuje nad wejściem Silent Hill, po tym jak studio potwierdziło współpracę z Konami. Chociaż Gawlikowski wydaje się zamykać ideę poprzednich kryptonimów łączących się z tym, nie zaprzeczył wprost, że tytuł Silent Hill jest w pracach.
     
    Jak podaje IGN, Gawlikowski "nie wdał się w żadne szczegóły dotyczące tego, czy studio pracuje nad grą Silent Hill, ani co wiąże się z jego współpracą z Konami", więc będziemy musieli poczekać trochę dłużej, zanim ujawnią się kolejne szczegóły.
     
    Jak myślisz, nad czym pracuje Bloober Team? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 komentarzy
    112 wyświetleń

    Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

    Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
     
    Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
     
     
     
     
     
    W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
     
    Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
     
    Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    139 wyświetleń

    PS Plus - Lipiec 2021

    Ujawniono gry PlayStation Plus z maja 2021 roku. Jak zwykle subskrybenci uzyskują dostęp do jednego tytułu na PS5 i dwóch gier na PS4.
     
    Na PS5 mamy port gry dla konsoli nowej generacji A Plague Tale: Innocence. Tymczasem na PS4 mamy Call of Duty: Black Ops 4 i WWE 2K Battlegrounds. Przypuszczamy, że jest coś dla każdego, chociaż nie zdziwilibyśmy się, widząc pewien stopień luzu, biorąc pod uwagę, jak silne były poprzednie miesiące na PS Plus.
    A Plague Tale: Innocence  
    Na PS4 w tym miesiącu w subskrypcji PS Plus znajdzie się strzelanka Call of Duty: Black Ops 4 oraz WWE 2K Battlegrounds (najsłabiej oceniana część franczyzy).
    Call of Duty: Black Ops 4 (PS4) WWE 2K Battlegrounds (PS4)  
    Tak więc, trzy bardzo różne gry składają się na majową ofertę PS Plus. Wszystkie będą dostępne do pobrania od 4 maja.
     
     
    Czy jesteś zadowolony z lipcowego zestawu? Zacznij palić gumę w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    216 wyświetleń

    EA aktualizuje konto Dead Space w serwisie Youtube - fani czekają na dalsze informacje

    W ostatnim czasie wokół Dead Space pojawiło się mnóstwo szumu, głównie wokół plotek o powrocie serii - potencjalnie już w tym miesiącu podczas wydarzenia EA Play Live. Chociaż nic nie zostało oficjalnie potwierdzone, to ostatnia aktualizacja strony gry na YouTube po raz kolejny wywołała szum wokół sprawy.
     
    Zmiana została zauważona przez jednego użytkownika Twittera, który zauważył, że oficjalny kanał youtube gry niedawno zmienił swoje zdjęcie profilowe - pierwsza zmiana od ponad ośmiu lat. Oczywiście, to tylko spekulacje, ale w komentarzach wielu fanów wierzy, że zremasterowane wersje kolekcji mogą być już w drodze.
     
     
    Podczas gdy rozmowa wokół całej tej sytuacji wnioskuje, że jednak będzie to zremasterowana kolekcja, to plotki rzeczywiście sugerują coś innego. Z pewnego raportu wynika, że IP gry będzie "reimagining" (z ang. w dosłlownym tłumaczeniu tego wyrażenia to - "ponowne wyobrażenie'), co sugeruje, że może to być coś zupełnie innego. W ciągu zaledwie trzech tygodni do wydarzenia EA, jesteśmy zainteresowani, aby dowiedzieć się więcej na temat tych doniesień
     
    Czy uważasz, że odrodzenie Dead Space jest na horyzoncie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    114 wyświetleń

    Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

    W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
     
     
    Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
     
    No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

    0 komentarzy
    124 wyświetleń

    Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

    To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
     
    Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
     
    W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
     
    Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
     
    Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
     
    Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    118 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.