Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Wreckfest po aktualizacji działa w 60 klatkach przy 1080p na Xbox Series S

    Po otrzymaniu  zawiłej ścieżki aktualizacji  na początku tego miesiąca,  Wreckfest  nadal działał w 30FPS na Xbox Series S. Chociaż poprawiły się efekty wizualne oraz wydajność to właściciele konsoli "budżetowej" nowej generacji wciąż pozostają w tyle. Na szczęście THQ Nordic ogłosiło, że jest dostępna nowa aktualizacja, która zwiększa liczbę FPS do 60 klatek na sekundę.
     
    Za pośrednictwem gry na kanale Discord, zawartość poprawki zostały ujawnione. Wśród wtrąceń specyficznych dla konsoli Xbox zauważono, że użytkownicy konsoli Xbox Series S mogą teraz doświadczać gry w 60 klatkach na sekundę w 1080p. Inne dodatki obejmowały zwiększenie wydajności konsoli Xbox Series X i kilka innych drobnych poprawek.
     
    Jeśli jeszcze nie wypróbowałeś Wreckfest, to przypominamy, że gra jest częścią subskrypcji Xbox Game Pass - idealnej dla użytkowników konsoli Xbox Series S. Niestety, nie ma dokładniejszego opracowania na temat tego, co więcej zawiera "ulepszona wydajność", ale wyobrażamy sobie, że może to być kilka wizualnych drobnych poprawek i mniejszych ulepszeń we w pozostałych elementach gry.
     
    Niby nie wiele, ale przynajmniej posiadacze Xbox Series S otrzymują teraz znaczną dla nich aktualizację!
     
    Czy teraz sprawdzisz Wreckfest na Xbox Series S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    217 wyświetleń

    Nintendo obawia się, że popularna strona z grami (ROM) może powrócić

    Nintendo wyraziło obawy dotyczące strony internetowej RomUniverse, która umożliwia powrót do sieci w przyszłości.
     
    Przedstawiciele prawni firmy niedawno rozmawiali z założycielem tej strony internetowej, Matthew Stormanem, który najwyraźniej nie wykluczył powrotu - nawet kazano mu zapłacić Nintendo 2,1 milionów dolarów odszkodowania na początku tego roku. W rzeczywistości operator strony internetowej złożył wniosek o usunięcie odszkodowania - argumentując, że Nintendo nie ucierpiało i kwestionując, czy prawa autorskie do gier zostały zarejestrowane w tym czasie.
     
    Jedynym zapewnieniem Stormana dla prawnika Nintendo jest to, że ponowne uruchomienie witryny nie będzie zawierało tytułów firmy.
     
    Kalifornijski sąd federalny wcześniej zdecydował się nie dać Stormanowi stałego nakazu sądowego, ponieważ Nintendo nie wykazało, że cierpi na "nieodwracalną szkodę", a strona została już zamknięta. Gigant gier wideo zwraca się teraz do sądu o ponowne rozpatrzenie tej decyzji:
    Przedstawicielstwo prawne Nintendo dodatkowo zwraca uwagę na to, w jaki sposób pozwany zlekceważył już wcześniejsze zobowiązania prawne:
     
     
    Na razie RomUniverse pozostaje w trybie offline. Jeśli usłyszymy inne aktualizacje, poinformujemy Was o tym.

    0 komentarzy
    193 wyświetleń

    GTA 6 zostanie uruchomione w 2025 r., zawierać ma mapę "Ewoluującą" w stylu Fortnite....

    Fani serii Grand Theft Auto są niesamowicie podekscytowani GTA VI - pomimo braku oficjalnych ogłoszeń ani informacji dotyczących gry. Z ciągłym sukcesem GTA Online, może jeszcze upłynąć trochę czasu, zanim zobaczymy następcę poczciwego GTA5. Chociaż jeden insider w branży rzucił kilka szczegółów na temat tego, kiedy gra może mieć swoją premierę i czego możemy się spodziewać po nowej odsłonie Grand Theft Auto.
     
    Tom Henderson - który jest powszechnie znany z wycieku informacji o Call of Duty i Battlefield - opublikował film, w którym szczegółowo opisuje, co usłyszał o nadchodzącej grze w fazie deweloperskiej. Według Hendersona, gra może potencjalnie dostosować ulubioną lokalizację fanów Vice City i przekształcić ją w nowoczesne otoczenie dnia. Dodał również, że nie powinniśmy spodziewać się gry najwcześniej jak w 2025 roku.
     
    Być może bardziej interesujące jest porównanie Hendersona z grą i niezwykle popularnym Fortnite. Nie, nie spodziewamy się, że zagłębicie się w świat Vice City w trybie battle royale, ale gra może przyjmować inne elementy, z których słynie - przede wszystkim jej stale zmieniającą się mapę. Henderson twierdzi, że świat Vice City zmienia się w czasie, podobnie jak GTA Online.
     
    Jak to się okazuje, wykorzystując pory roku przez i dodając więcej lokalizacji w czasie. Jest to coś, co GTA Online już nieco przyjęło, włączając nowe elementy od czasu premiery, takie jak kasyno. W zeszłym roku dostał nawet misję napadu na wyspę, która została osadzona w zupełnie nowej strefie. Chociaż Henderson wspomina o Fortnite, roszczenia brzmią bardziej zgodne z ciągle zmieniającym się charakterem GTA Online od czasu jego premiery.
     
    Oczywiście na całość musimy spojrzeć z przymrużeniem oka jak i zarówno na rzekomą datę premiery, która ma mieć swój debiut dopiero w 2025 roku, ponieważ są to prawdopodobnie bardzo wczesne domysły. Nawet jeśli to prawda, to na tym etapie rozwoju koncepcje mogą zostać radykalnie zmienione, a nawet całkowicie usunięte.
     
    Co sądzisz o tych potencjalnych zmianach w GTA VI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    117 wyświetleń

    Ratchet & Clank: Rift Apart - nowy patch dodaje tryb 40FPS dla telewizorów 120Hz

    Oto ciekawy dodatek do Ratchet & Clank: Rift Apart znaleziony w aktualizacji 1.002, jeśli posiadasz telewizor zdolny do pracy z częstotliwością 120 Hz, Playstation 5 zwiększy liczbę klatek w trybie Fidelity do 40 klatek na sekundę. Łatka jest dostępna do pobrania teraz i działa, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę dla telewizorów, które mogą je obsłużyć. Dzięki wyższej szybkości klatek na sekundę gra będzie działać jeszcze lepiej przy zachowaniu jakości wizualnej normalnego trybu. Ta szczególna liczba klatek na sekundę została wybrana, ponieważ dzieli się równo na 120 Hz wysokiej klasy telewizorów, co oznacza, że tempo klatek nadal jest równe.
     
    Będziesz jednak potrzebować odpowiedniego telewizora, aby aktywować zwiększenie liczby klatek na sekundę, więc zapoznaj się z przewodnikiem po telewizorach 4K dla PS5. Pamiętaj również, aby zagłębić się w ustawienia gry, aby dokonać prawidłowej kalibracji. Poprawka rozwiązuje również wiele problemów, błędów i usterek.
     
    Oto wszystkie aktualizacje aktualizacji Ratchet & Clank: Rift Apart 1.002.
     
    Nowe funkcje
    Dodano nowe naklejki Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX w trybie fotograficznym Dodano możliwość włączania lub wyłączania pancerza w trybie fotograficznym. Dodano kolorowe tła do trybu fotograficznego Dodano tryb wyświetlania 120 Hz, który zmniejsza opóźnienia wejścia podczas korzystania ze zgodnego wyświetlacza. W tym trybie cel liczby klatek na sekundę w trybie grafiki Fidelity zwiększa się do 40 klatek na sekundę Dodano opcję pomijania przerywników filmowych Dodano opcję wyłączania komunikatu poziomu i spowolnienia Poprawki ogólne
    Rozwiązano problem polegający na tym, że wyzwanie glitch mogło zostać rozegrane dwukrotnie, co spowodowało, że gracze nie mogli ukończyć go później. Rozwiązano problem polegający na tym, że białe kostki mogły pojawić się w kinie otwierającym Rozwiązano problem polegający na tym, że czołgi mogły zniknąć. Rozwiązano problem polegający na tym, że znaki mogły być rozmyte w trybie zdjęć, gdy aparat jest bardzo blisko. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra mogła się zawiesić podczas samouczka szyny grindowej. Rozwiązano problem polegający na tym, że zabicie Grunthorsa trudi nie było wliczane do Extinction Event Trophy Rozwiązano problem polegający na tym, że niektórzy Grunthors nie wliczali się do Trofeum Wydarzenia Zagłady Rozwiązano problem polegający na tym, że interfejs koła broni mógł utknąć na ekranie Rozwiązano problem polegający na tym, że rozmieszczona broń powstrzymała atak na wrogów. Rozwiązano problem polegający na tym, że RYNO nie zadają wrogom obrażeń. Rozwiązano problem polegający na tym, że tekst sprzedawcy broni był nieczytelny w trybie retro. Rozwiązano problem polegający na tym, że aparat mógł utknąć na Blizar Rozwiązano problem polegający na tym, że wiele obiektów środowiskowych nie było ładowanych na cordelion Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć po ukończeniu układanki Clank na Sargasso. Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre kamienie zurpstone nie pojawiały się już na mapie, jeśli gracz opuści planetę. Rozwiązano problem polegający na tym, że Rivet upadł na zawsze po odrodzeniu się na Blizon Rozwiązano problem polegający na tym, że linie Clank grały nieprawidłowo podczas pobytu w Zurkies Rozwiązano problem polegający na tym, że Goons mógł pozować podczas umierania Rozwiązano problem polegający na tym, że po odrodzeniu się na Blizar nie pojawił się odcinek kolei. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra wydawała się bardzo ciemna, jeśli tryb zdjęć został aktywowany bardzo szybko Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre skoki nie byłyby możliwe, gdyby włączono przełącznik ślizgowy. Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł upadać bez końca podczas nikczemnej walki Rozwiązano problem polegający na tym, że zmiana ustawienia trybu graficznego podczas uruchamiania gry w trybie wyzwań spowoduje uruchomienie normalnej gry. Rozwiązano problem polegający na tym, że broń w rękawicach pojawiała się nieprawidłowo w trybie zdjęć Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre filtry trybu fotograficznego mogły usuwać wygładzenie w grze głównej Większa stabilność Różne dodatkowe poprawki i ulepszenia  
    Lista poprawek wygląda zachęcająco, w szczególności dla tych, którzy mieli z nimi styczność. Aktualne wersje poprawek dla tej gry możecie znaleźć na stronie dewelopera Insomniac Games

    0 komentarzy
    197 wyświetleń

    Microsoft "zachęca" Steam i Epic Games do przyłączenia się do nowego sklepu z aplikacjami w systemie Windows 11

    Microsoft oprócz podkreślenia wielu funkcji związanych z grami dla konsoli Xbox w ich najnowszym systemie Windows 11, firma mówiła również nieco o możliwości integracji Steam i Epic Games Store.
     
    W wywiadzie dla The Verge z dyrektorem wykonawczym w systemie Windows - Panos Panay, był zachwycony, z faktu, iż te dwa sklepy z pewnością będą "zachęcane", aby stać się częścią nowego sklepu z aplikacjami Windows 11, a jeśli zechcą, to będą "bardzo mile widziane".
     
     
    Byłoby to prawdopodobnie najlepszy scenariusz z punktu widzenia konsumenta, oczywiście, jak wszystko byłoby zintegrowane w jednym dedykowanym sklepie z aplikacjami. Jesteśmy sceptyczni co do tego, że Steam i Epic Games będą na pokładzie, ale nigdy nie wiadomo.
     
    Czy uważasz, że Steam i Epic Games staną się częścią sklepu z aplikacjami dla systemu Windows 11? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.

    0 komentarzy
    262 wyświetleń

    Amd FidelityFX Super Resolution rozpoczyna swoją przygodę na Xbox One, Xbox Series X | S

    Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia  Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
     
    W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
     
     
    Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
     
    Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
     
    Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    146 wyświetleń

    Windows 11 obiecuje doskonałą grafikę, niesamowitą szybkość i wsparcie dla gier

    Nie może zabraknąć wpisu o Windows 11 na naszej stronie, gdy ten już czai się za rogiem i czeka na swoją premierę. Będąc członkiem Insider Preview otrzymałem wczesny dostęp do Windows 11 i powiem, że jestem... mile zaskoczony odświeżonym wyglądem i zmianami jakie przynosi ze sobą najnowszy system od Microsoftu. Ale nie o tym mowa, nas interesuje współpraca i możliwości jakie oferuje pod względem funkcjonalności w grach, a tych nie zabrakło.
     
    System Windows 11 domyślnie będzie wyposażony w funkcje Auto HDR, które automatycznie doda ulepszenia hdr (High Dynamic Range) do gier zbudowanych w trybie DirectX 11 lub nowszym, które wcześniej wykorzystywały tylko standardowy zakres dynamiki (SDR). Jest to ta sama technologia, która jest obecnie używana na konsolach Xbox Series X i Xbox Series S. Windows 11 będzie naciskał na korzystanie z DirectX 12, więc przed aktualizacją warto sprawdzić na stronie producenta czy wasza karta wspiera tą wersję.
     
    Również debiutujący w seriach X i S, DirectStorage będzie dostępny wyłącznie dla Systemu Windows 11 na PC, umożliwiając wydajne dyski SSD NVMe, aby szybciej ładować gry, zapewniając, że możesz "doświadczyć niezwykle szczegółowych światów gier renderowanych z prędkością błyskawicy, bez długich czasów ładowania".
     
    I oczywiście Xbox Game Pass nadal będzie główną częścią zainteresowania, ponieważ aplikacja Xbox jest teraz wbudowana w system Windows 11 od pierwszego dnia, a Xbox Cloud Gaming ma być również bezpośrednio dodawany do aplikacji.
     
    Wszystkie inne rzeczy, których można się spodziewać, takie jak kompatybilność z nowymi kontrolerami bezprzewodowymi dla konsoli Xbox, będą już wcześniej preinstalowane wraz z systemem, a najlepsze jest to, że Windows 11 będzie całkowicie darmowym uaktualnieniem dla użytkowników systemu Windows 10, gdy nadejdzie ("wkrótce").
    Czy wykonasz u siebie uaktualnienie do systemu Windows 11? Jesteś zadowolony z nowych funkcji systemu dla gier? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    265 wyświetleń

    Osiem kolejnych gier otrzymuje sterowanie dotykowe w grach w Xbox Cloud Gaming

    Jako kolejna partia tytułów Xbox Game Pass zejść na nas, tak samo jak kolejna garstka gier z kontrolą dotykową.
    Jeśli nie wiesz, niektóre gry można grać bez konieczności posiadania kontrolera za pośrednictwem usługi Xbox Cloud Gaming. Oznacza to, że możesz korzystać z ekranu dotykowego, aby ułatwić dostęp i mieć więcej możliwości grania w podróży.
     
    Oto osiem dodatkowych gier z włączonymi dotykowymi elementami sterującymi:
    Dirt 5 Double Kick Heroes Eastshade Empire of Sin Haven Octopath Traveler Torchlight III Yakuza: Like a Dragon  
    Ta informacja z pewnością ucieszyła niejedno z graczy, ponieważ co może tak cieszyć jak wziąć naszego smartfona do ręki np. w podróży i po prostu kontynuować gę!
     
    Czy będziesz testować którykolwiek z nowych tytułów obsługiwanych przez sterowanie dotykowe? Daj nam znać w komentarzach poniżej w koemntarzach.

    1 komentarz
    153 wyświetleń

    Bliższe spojrzenie na zupełnie nowe kontrolery Space Jam dla konsoli Xbox

    Space Jam: A New Legacy gra, która swoja premierę zaliczy jako free-to-play w lipcu tego roku, to wraz z jej debiutem będziemy mogli nabyć trzy specjalnie dedykowane grze kontrolery dla konsoli Xbox, które będą dostępne od 8 lipca.
     
    Niestety, nie wszystkie z nich będą dostępne na całym świecie, z wariantami Goon Squad i Serververse ograniczonymi do samych Stanów Zjednoczonych, ale wersja Tune Squad będzie szerzej dostępna (choć nie zapowiada się, że trafią do Polski oprócz Tune Squad). Będziesz mógł dostać w swoje ręce jeden za pośrednictwem Microsoft Store lub jednego z wybranych sprzedawców zewnętrznych, a oto bliższe spojrzenie na wszystkie z nich ...
    Goon Squad $69.99 (Tylko USA)
    Tune Squad $69.99 (Ameryka Północna i Europa)
    Serververse $69.99 (Tylko USA)
    Który z nich najbatrdziej przypadł wamdo gustu? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

    1 komentarz
    378 wyświetleń

    Aliens: Fireteam Elite potwierdzone na 24 sierpnia

    Cold Iron Studios ogłosiło, że 24 sierpnia 2021 obędzie się premiera ich najnowszej gry, a mowa tutaj o strzelance co-op  Aliens: Fireteam Elite. Gra dostępna będzie w cenie 169,99 PLN. Co ciekawe, strona dodaje również, że pojawi się wersja Deluxe Edition, która poszerza grę o Endeavor Veteran Pack i Endeavor Pass zawierającą 4 dodatkowe pakiety przedmiotów kosmetycznych - cena tego zestawu ma sięgać 289,99 PLN za wersję cyfrową. 
     
    Aliens: Fireteam Elite będzie strzelanką z trzecioosobową perspektywą, pełna klas z różnymi rolami i różnymi typami Ksenomorfów. Zasadniczo ma być przeciwieństwem do  Alien: Isolation. Funkcja współpracy jest dostępna dla maksymalnie trzech graczy online, z ponad 30 broniami i ponad 70 modami i dodatkami do broni. "Odegraj kluczową rolę w epickich wydarzeniach, które mają miejsce 23 lata po oryginalnej trylogii Obcy jako Colonial Marine stacjonujący na pokładzie USS Endeavor, walcząc z przerażającymi zagrożeniami ksenomorfów" - czytamy w materiałach promocyjnych.
     
    Gra pojawi się na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X | S oraz PC.
     
    Jesteś zainteresowany w grze Aliens: Fireteam Elite? Zbierz grupę w komentarzach poniżej.

    1 komentarz
    116 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.