Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Preinstalacja gry Forza Horizon 5 jest już dostępna , ponad 100 GB na wszystkich platformach

    Nadszedł czas, aby wstępnie zainstalować grę  Forza Horizon 5 z Xbox Game Pass, ale będziesz potrzebować dużo miejsca, ponieważ aby zmieścić ją na konsoli lub komputerze, ponieważ gra wymaga ponad 100 GB miejsca na wszystkich platformach, w tym Xbox One.
     
    W rzeczywistości wersja na Xbox One jest zajmuje najwięcej miejsca z pośród pozostałych konsol oraz PC, bo aż 116 GB. Pozostałe platformy mają nieco mniejsze pliki, których rozmiar sięga 103 GB, ale mimo to może być konieczne wyczyszczenie pamięci, aby zmieścić je na dysku posiadającym zaledwie 1TB na wszystkie dane.
     
    Xbox Series X | S: 103 GB Konsola Xbox One: 116 GB Windows: 103 GB  
    W grę Forza Horizon 5 będzie można grać w ramach Subskrypcji Xbox Game Pass od 9 listopada, ale ci, którzy kupią wersję Premium gry (lub pakiet dodatków Premium), otrzymają wczesny dostęp już od 5 listopada.
     
     
    Wielkość samej gry to jedna strona medalu, ponieważ trzeba zaznaczyć jak to bywa w przypadku Playground Games i serii FH w niedługim czasie będzie zasypywani kolejnymi dodatkami do gry i pakietami, które po pewnym czasie mogą sięgnąć bliskiego rozmiaru podstawowej gry.
     
    Zaskoczony dużym rozmiarem pliku w Forza Horizon 5? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    198 wyświetleń

    Sony planuje zainwestować miliard dolarów w fabrykę półprzewodników w Japonii

    Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
     
    Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.

    0 komentarzy
    224 wyświetleń

    Producent odpowiedzilany za Bloodborne Masaaki Yamagiwa łączy siły z Team Ninja

    Czołowy producent z japońskiego studia – który opuścił Sony, gdy zespół został rozwiązany na początku roku – dołączył do Team Ninja, dewelopera Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin. Masaaki Yamagiwa – który ma na swoim koncie ma już takie gry jak Bloodborne, czy Tokyo Jungle (2012), został sfotografowany wraz z Shuhei Yoshidą z PlayStation oraz reżyserem serii Nioh - Fumihiko Yasuda.
     
    Nie jest jasne, co pociągnie za sobą nowa rola Yamagiwy w Team Ninja, ale jest rzeczą oczywistą, że wniesie on mnóstwo doświadczenia do grupy.

    0 komentarzy
    213 wyświetleń

    Gran Turismo 7 ma oficjalnego partnera technicznego w zakresie układów hamulcowych

    W cyklu promocyjnym Gran Turismo 7 dochodzimy do punktu, w którym Polyphony Digital ogłasza umowy, które podpisała z organizacjami z branży motoryzacyjnej. Ostatnią pieczęć odnotowała umowa z Brembo, który jest oficjalnym partnerem technicznym gry w zakresie układów hamulcowych. Włoską markę znajdziesz w tuning shopie, gdzie będziesz mógł wyposażyć swój pojazd w rzeczywiste komponenty marki Brembo.
     
    Jak można się spodziewać, wszystkie części zostały skrupulatnie renderowane przez japońskiego dewelopera, ba znajdziesz trochę historii na temat samej firmy i jej początków w sekcji Brand Central:
      "Dla Brembo to partnerstwo stanowi niezwykłą okazję do dotarcia do młodszych pokoleń, co jest w ramach naszej wizji - Przekształcania energii w inspirację" - powiedział Daniele Schillaci, dyrektor generalny Brembo. "Osiągi z asfaltowego toru i design naszych systemów stały się teraz nieodzowną częścią wirtualnego świata gry Gran Turismo 7. Naszą ambicją jest dalsze ulepszanie wrażeń z jazdy".
     
    Twórca serii Kazunori Yamauchi jest szczęśliwy z możliwości podjęcia współpracy z firmą Brembo: "Zawsze uważałem, że Brembo jest niezawodne na torze, w wyniku czego zawsze miałem związek z marką. Dlatego z przyjemnością ogłaszam partnerstwo pomiędzy Gran Turismo i Brembo, marką o prawdziwych wysokich osiągach".
     
    To właśnie takie anegdoty sprawiają, że Gran Turismo jest serią wyjątkową – nawet komercyjne oferty są osobiste dla Kazunoriego. Do oficjalnej premiery gry został jeszcze okr

    0 komentarzy
    226 wyświetleń

    EA Sports oficjalnie rozważa zmianę nazwy serii FIFA

    EA Sports właśnie potwierdziło, że rozważa potencjalną zmianę nazwy swojej najbardziej rozpoznawalnej na całym świecie serii gier piłkarskich o nazwie FIFA, ponieważ firma dokonuje przeglądu umowy o prawach do nazewnictwa z organem zarządzającym tym sportem.
     
    Wiadomość została ujawniona w komunikacie prasowym z okazji udanej premiery FIFA 22, gdzie zasugerowano, że seria może uzyskać nową nazwę wraz z kolejnym wydaniem:
     
    EA Sports produkuje gry pod nazwą FIFA od 1993 roku, więc oznaczałoby to ogromną zmianę dla serii.
     
    Oczywiście były konkurent FIFA, czyli Pro Evolution Soccer od Konami na początku tego roku też przeszło metamorfozę na rzecz nowego (i przy tym dość mocno krytykowanego) tytułu o nazwie eFootball. Dzięki tym zmianom możemy mieć do czynienia z sytuacją, w której za kilka lat nie będzie się już mówiło FIFA czy PES. No ale spójrzmy na to z innej strony, kto chciałby pytać znajomego czy grał już w FIFA 42 lub PES36
     
    Co o tym sądzisz? Jaka będzie nowa nazwa franszyzy EA? Przekaż nam swoje przemyślenia poniżej.

    0 komentarzy
    175 wyświetleń

    Final Fantasy XVI ma "ekspansywny" system rozwoju umiejętności - możemy stworzyć unikatową postać

    Final Fantasy XVI nie było obecne podczas Tokyo Game Show 2021, ale Square Enix nadal chętnie rozmawia o nadchodzącym RPG. W niedawnym wywiadzie (jak donosi Siliconera), producent odpowiedzialny za grę Naoki Yoshida ujawnił, że długo oczekiwany tytuł będzie zawierał "ekspansywny" system drzewa umiejętności, który ma pozwolić graczowi na "unikalny i osobisty" rozwój postaci .
     
    Idąc za komentarzami Yoshidy, wygląda na to, że ten system będzie dość dogłębny. Wiemy już, że będziesz grał jako Clive Rosfield - wojownik dzierżący miecz i magię ze zwiastuna zapowiedzi - ale ciekawie będzie zobaczyć, jak konfigurowalny jest jego styl walki. Ponownie Yoshida sugeruje, że gracze otrzymają wiele opcji.
     
    Co więcej, obecnie nie wiadomo, czy Clive jest jedyną grywalną postacią w grze. Te drzewka umiejętności mogą również dotyczyć różnych członków drużyny.
     
    Mam nadzieję, że zobaczymy więcej Final Fantasy XVI raczej wcześniej niż później. Jego nieobecność na Tokyo Game Show 2021 była dla fanów sporym rozczarowaniem, ale nadal byłoby miło usłyszeć, coś więcej o grze w stosunkowo nie długo po tej imprezie.

    0 komentarzy
    174 wyświetleń

    Apple osiągnął większy zysk z gier w 2019 roku niż Nintendo, Sony i Microsoft razem wzięte

    Być może każdy z was zapytany o to która firma miała największe dochody z gier przed premierą nowej generacji wytypowałaby zapewne Sony, Microsoft lub Nintendo. Owszem zgadza się te 3 firmy najwięcej dochodów mają z samych gier, ale tym razem to żadna z nich nie była liderem.
     
    Niedawny raport The Wall Street Journal stawia sukces tych koncernów w perspektywie. Według tego serwisu informacyjnego, dane opublikowane w ramach niedawnego procesu antymonopolowego ujawniają, że w 2019 roku to Apple osiągnęło większy zysk operacyjny z gier niż Nintendo, Microsoft, Sony i Activision Blizzard razem wzięte.
     
    Suma wyniosła aż 8,5 miliarda dolarów, chociaż warto zauważyć, że Apple powiedział, że marże operacyjne omawiane podczas procesu były nieprawidłowe, a zatem liczba ta jest zbyt wysoka. Nawet biorąc to pod uwagę, jasne jest, że Apple zarabia porządną sumę z gier - co jest ironiczne, gdy weźmie się pod uwagę, że nie robi nic własnego.
     
    Oszałamiająca liczba jest generowana przez 30% obniżkę Apple ze wszystkich zakupów cyfrowych za pośrednictwem App Store, który jest używany na milionach urządzeń na całym świecie, w tym na iPhone'ach, iPadach i laptopach. Nawet Nintendo przyczynia się do tej liczby, ponieważ kilka jej gier - Super Mario Run, Animal Crossing: Pocket Camp i Pokémon GO (Nintendo jest współwłaścicielem The Pokémon Company) - jest dostępnych na iOS.
     
    Biorąc na nóż markę Nintendo, która w tym temacie ma w prawdzie najwięcej własnych tytułów, to warto zauważyć, że "cięcie" sprzedaży cyfrowej Apple jest tak samo praktykowane jak w eShopie Nintendo (ta sama sytuacja pojawia się w Microsoft Store i PS Store)i jak wiadomo każdy posiadacz fizycznej platformy powinien odkuć się na każdej sprzedanej platformie. Różnica polega oczywiście na tym, że podczas, gdy Microsoft sprzedało ok. 50 miliona sztuk Xbox One w latach 2017-2020, Nintendo 90 milionów Switchów, a Sony imponujące 107 milionów sztuk w ciągu ostatnich czterech lat, to Apple sprzedało niewyobrażalną ilość 196,9 miliona iPhone'ów w samym 2020 roku. Liczba urządzeń z systemem iOS w aktywnym użyciu dzisiaj całkowicie przyćmiła rynek konsolowy co stanowi niesamowity zysk, jaki Apple jest w stanie wygenerować z gier.
     
    Stanowisko Apple zostało ostatnio zakwestionowane przez Epic Games, producenta Fortnite, który złożył pozew przeciwko Apple, twierdząc, że ma monopol na sposób sprzedaży oprogramowania na swoich urządzeniach, zmuszając programistów i wydawców do korzystania z własnego systemu zakupów w aplikacji. Fortnite jest darmowy i opiera się na zakupach w aplikacji, aby wygenerować zysk - zakupy, które podlegają 30% cięciu Apple.
     
    W procesie Apple wskazał na fakt, że inni posiadacze platform – tacy jak Google i Microsoft – stosują dokładnie ten sam system. Amerykańska sędzia okręgowa Yvonne Gonzalez Rogers zgodziła się w przeważającej części, ale także nakazała, aby Apple zezwolił programistom na oferowanie metod płatności we własnych aplikacjach - metod płatności, które obejdą Apple App Store i unikną 30% obniżki.
     
    Oznacza to, że gry takie jak Fortnite mogą potencjalnie generować miliony dla swojego wydawcy na iOS, nie dając Apple ani grosza - a to może mieć długoterminowe konsekwencje dla innych posiadaczy platform.

    0 komentarzy
    175 wyświetleń

    Twórca Xbox przeprasza AMD za niezręczne przejście w ostatniej chwili na Intela przy pracach nad oryginalnym Xbox'em

    20 lat to długi czas, prawda? Z pewnością każda zła decyzja po upływaie takiego czasu została zapomniana, przynajmniej tak by mogło się wydawać. Cóż, oryginalny twórca Xbox'a Seamus Blackley nadal czuje się winny wobec AMD, po tym, jak w ostatniej chwili podczas ujawniania konsoli firma zmieniła decyzję wybierając sprzęt Intela.
     
    Blackley zabrał głos na Twitterze, aby publicznie przeprosić Lisę Su, prezesa i dyrektora generalnego AMD. Wyjaśnił, w jaki sposób dokonano zmiany w "dosłownej ostatniej sekundzie" przed ujawnieniem konsoli, w której AMD zostało zamienione na procesor Intela.
     
    Co gorsza, inżynierowie AMD siedzieli w pierwszym rzędzie prezentacji, którą Blackley opisał jako "wyglądającą tak smutno".
     
    Porozmawiaj o niezręczności.
     
     
    Jak pisze: "Możemy sobie tylko wyobrazić, jak okropny musiał to być moment dla tych pracowników AMD, którzy włożyli swoją energię w ożywienie oryginalnego Xboxa, tylko po to, aby odebrać im ją w ostatniej sekundzie. Blackley obwiniał tę decyzję będącą 'czystą polityką'."
     
     
    Przynajmniej Blackley przeprosił za tę sytuację, nawet jeśli nie była to bezpośrednio jego wina. Ale nadal nie możemy powstrzymać się od wzdrygania się na tę sytuację i na to, jak boleśnie niezręcznie musiało to być w tym czasie dla pracowników firmy AMD. Przynajmniej ta sytuacja nie miała sporego wpływu na dalszą współpracę pomiędzy firmami i dzięki temu Xbox Series X jest teraz zasilany przez procesory AMD...
     
     
    Takie zmiany w tej branży to nic nowego, a podobne miały miejsce już kilka razy w historii produkcji konsol. Sega np. podczas tworzenia swojej konsoli Dreamcast w ostatniej chwili zrezygnowała z układów graficznych firmy 3DFX (z powodu ujawnienia kilku danych dotyczących nadchodzącej konsoli firmy przed jej premierą).
     
    Co sądzisz o zmianie Microsoftu w ostatniej chwili z AMD na Intel? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 komentarzy
    190 wyświetleń

    Sequel Yakuza: Like a Dragon zapowiedziany - gra jest w fazie rozwoju

    Niedawno deweloper odpowiedzialny za Judgment RGG Studio potwierdzili odejście Toshihiro Nagoshi i Daisuke Sato - dwóch weteranów SEGA, którzy pomogli ukształtować serię Yakuza, jaką znamy do tej pory. W rezultacie firma została zrestrukturyzowana, a nowy zespół już ujawnił, nad czym dalej pracuje.
     
    Wszyscy wiedzieliśmy, że nadchodzi, ale teraz zostało to oficjalnie potwierdzone: Yakuza: Like a Dragon dostaje sequel, który jest obecnie w fazie rozwoju. Dyrektor RGG Studio i producent wykonawczy Masayoshi Yokohama pisze: "Poprzednicy Ryu Ga Gotoku przekazali swoje przekonania i wskazówki każdemu członkowi personelu. Możesz być tego świadkiem w niedawno wydanym Lost Judgment i zobaczysz to w nadchodzącej kontynuacji Yakuza: Like a Dragon, która będzie kontynuacją historii Ichibana Kasugi."
     
    "Gra jest obecnie rozwijana przez producenta Sakamoto i reżyserów Horii, Ito i Mitake. Ja sam wraz z Takeuchi i Furutą pracujemy nad historią." - dodaje Masayoshi.
     
    RGG Studio podaje kilka informacji na temat nadchodzącej gry. Nowa odsłona o podtytule Like a Dragon wprowadzi nas w turowy systemem walki i rozszerzonymi elementami RPG – reprezentując przyszłość Yakuzy. Można więc bezpiecznie założyć, że ten sequel będzie wyglądał bardzo podobnie do początkowego występu Ichibana. Szczerze mówiąc, nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co RGG Studio ma w zanadrzu.
     
    Zdecydowanie uważamy, że jest miejsce na poprawę. Odsłona Like a Dragon jest świetną grą, ale z nowym system walki zyskałaby dodatkowej głębi (później jest kilka poważnie żmudnych bitew), a fabuła mogłaby być bardziej zwięzła. Mam nadzieję, że sequel spełni obie strony.
     
    Co chcielibyście zobaczyć w następnej grze Yakuza? Daj znać w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    111 wyświetleń

    [WIDEO] Shenmue: The Animation wygląda pięknie

    Fani są podzieleni co do ogólnej jakości Shenmue III (wyłącznie na PS4 oraz PC) ale wygląda na to, że nowy zwiastun który pojawił się w sieci zatytułowany Shenmue: The Animation połączy fanów. Ten zupełnie nowy zwiastun zawiera sceny z prequeli serii zarówno z Shenmue, jak i Shenmue II, a całość począwszy, od animacji po głos Shenhua, wydaje nam się na miejscu.
     
    Anime ma ukazać się w 2022 roku i obejmie 13 pełnometrażowych odcinków. Twórca serialu Yu Suzuki pełni funkcję producenta wykonawczego projektu, podczas gdy Chikara Sakurai wyreżyseruje go w Telecom Animation Film. Najlepszą wiadomością na temat tego projektu jest to, że prawie na pewno utrzyma serię w centrum uwagi, co zwiększa szanse na to, że czwarta część ostatecznie ujrzy światło dzienne - na co mamy ogromną nadzieję.
     
    PS: Tylko błagam Yu nie wydawaj kontynuacji w stylu graficznym Shenmue 3... Ten styl po prostu nie pasuje.

    0 komentarzy
    232 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.