Jump to content

Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
 
Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
 
    Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
 

 
Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
 
Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
 
Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
 
Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
 
Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
 
Kluczowe cechy

• Rozległy świat pełen emocji
Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
• Stwórz własną postać
Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
• Epicki dramat zrodzony z mitu
Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
• Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
 
Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
 

Read more...

Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
 
Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
 
 
Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
 
Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).
Read more...

GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
 

 
Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
 

 
Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
 
A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

    Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
    Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
     
    Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
     
    Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
     
    Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
     
    Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    22 views

    Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest wprowadzana do większej liczby niejawnych testerów

    Wokół nowej wersji Chromium przeglądarki Microsoft Edge przygotowywanej dla Xbox'a, która ma się pojawić wkrótce zrobiło się głośniej i wygląda na to, że ta przygotowuje się do publicznej wersji, w tym momencie wersja testowa udostępniana jest większej liczbie użytkowników programu Xbox Insiders.
     
    Powodem emocji związanych z tą przeglądarką jest to, że otwiera całą masę dodatkowych możliwości, takich jak pełna obsługa klawiatury i myszy, wraz z możliwością strumieniowego przesyłania gier Xbox (pokroju Stadia) za pośrednictwem chmury.
    Inżynier prowadzący - Eden Marie Abramowicz powiedziała w maju tego roku, że minie jeszcze kilka miesięcy, zanim przeglądarka zostanie udostępniona wszystkim, więc miejmy nadzieję, że jego pełne wydanie jest teraz tuż za rogiem.
     
     
    Czy miałeś jeszcze okazję wypróbować nową przeglądarkę internetową Xbox? Daj nam znać w komentarzach.

    0 comments
    14 views

    Aliens: Fireteam Elite nie będzie wspierać Cross-Play, tylko Cross-Gen

    W ostatnich latach byliśmy tak rozpieszczani grami wspierającymi cross-play, że zaczęliśmy akceptować, że dzieje się to zaraz po premierze tytułów. Niestety, nie będzie tak w przypadku Aliens: Fireteam Elite - gry kooperacyjnej, która opiera się na zabawie z przyjaciółmi.
     
    Wiadomość została ujawniona przez Cold Iron Studios CEO Craig Zinkievich. Podczas gdy gracze Xbox mogą korzystać z gry cross-gen, co oznacza, że użytkownicy Xbox One i Xbox Series X | S mogą grać razem, ale nie będą mogli dopasowywać się do użytkowników PC lub PlayStation - na razie.
     
    Zinkievich powiedział, że "obecnie nie ma planu na uruchomienie funkcji cross-play", ale nie wykluczył jego całkowitego włączenia. Być może będzie to coś, co zobaczymy później. W grze, która ma na celu alternatywne ścieżki przebiegu gry, losowe cele i zróżnicowane spotkania z wrogiem, aby zachować świeżość misji, mamy nadzieję, że jest to coś, co może być w planach na przyszłość.
     
    Aliens: Fireteam Elite pojawi się na konsolach oraz PC już 24 sierpnia i może pochwalić się rozgrywką podobną do Left 4 Dead. 
     
    Tobie też będzie brakowało opcji Cross-Play w Aliens: Fireteam Elite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    14 views

    Aktualizacja Wreckfest rozwiązuje problem transferu zapisu gry pomiędzy PS4 i PS5

    Wreckfest pozwala teraz zaimportować swoje postępy z wersji ostatniej generacji do wersji na PS5. Wcześniej ta gra nie miała możliwości przeniesienia pliku, ale teraz używa tej samej konfiguracji.
     
    Podczas gdy oficjalny blog gry zawiera instrukcje dotyczące przesyłania postępów za pomocą pamięci USB, wszystko co musisz zrobić, to upewnić się, że oryginalny zapis PS4 jest przechowywany na konsoli PS5. Oznacza to, że możesz również użyć chmury PS Plus lub po prostu przekonwertować plik, którego użyłeś podczas odtwarzania tytułu w trybie zgodności.
     
    Z innych dobrych wiadomości możemy jakie przygotował deweloper Bugbear to wdrożenie funkcji crossplay między PS5 i PS4 dla 16 graczy, znacznie zwiększając tym samym społeczność online. Podsumowując, są to prawdziwe pozytywne zmiany, a jednocześnie jesteśmy zirytowani, że Sony tak długo zajęło, aby zastosować bardziej płynny protokół transferu stanów gry ułatwiający programistom jego wykorzystanie w grach - cóż, ważne, że w końcu takowy się pojawił.

    0 comments
    14 views

    Nowe szczegóły dotyczące Forza Horizon 5 - będą kabriolety, dynamiczne burze i... flamingi!

    Forza Horizon 5 jest już na horyzoncie i kształtuje się jako dość ambitny tytuł. Jako piąty wpis w serii, rozgrywka zostanie ponownie rozkręcona, a kilka nowych potwierdzonych szczegółów od Playground Games dodatkowo nakręca atmosferę wokół tytułu.
     
    Nową cechą, która szczególnie ucieszy wielu z nas jest włączenie samochodów typu kabriolet, których na dodatek dachy mogą być kontrolowane za pomocą kliknięcia drążka. Nie mogło oczywiście zabraknąć obowiązkowych trybów takich jak drag racing i znaleziska w stodołach.
     
     
    Pewnie głównym powodem, dla którego wszyscy czytają ten artykuł to flamingi. Otóż nie bez powodu ta nazwa znalazła się w tytule wpisu, ponieważ Playground Games ujawniło, że będzie wiele więcej zwierząt w całym krajobrazie, niż w poprzednich częściach, a w tym "flamingi, dzikie psy, osły, kozy i inne". Zespół odpowiedział na często zadawane pytanie: "Czy będą owce?"
    Odpowiedź brzmi: "Owce potwierdzone!"
     
    Oprócz tego, gracz otrzyma dostęp do "ponad 100 nowych felg, 100 nowych części wizualnych aktualizacji, tysięcy nowych części do podniesienia wydajności, plus możliwość malowania zacisków hamulcowych". Personalizacja własnej postaci też przeszła ogromny remont, aby uwzględnić elementy, takie jak zdolność do dodawania protezy kończyn.
     
    Gdyby tego było mało, Forza Horizon 5 wprowadzi również dynamiczne burze, które będą wędrować po mapie. Będziesz nawet w stanie ścigać te burze na mapie, która sama w sobie jest największą w historii Horizon. Ogólnie rzecz biorąc, całość brzmi całkiem świetnie i nie możemy się doczekać, aby zanurzyć się w nowej odsłonie gry (również w Xbox Game Pass) już w listopadzie tego roku.
     
    Cieszysz się na fakt tych nowości, które znajdą się w Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    82 views

    Przygotuj się na pojemne samoloty... Microsoft Flight Simulator będzie ważył około 100GB na Xbox Series X | S

    AKTUALIZACJA (28.07.2021): Gra w podstawowej wersji waży 123GB.
     
    Microsoft Flight Simulator pojawi się wreszcie na Xbox Series X i Series S (oraz jako część usługi Xbox Game Pass) już 27 lipca, ale będziesz musiał znaleźć trochę miejsca, ponieważ gra zajmie na konsoli około 100GB.
     
    Wstępny rozmiar pliku zaczął się pojawiać w Sklepie Xbox, co oznacza, że patrzysz na co najmniej rozmiar 97.2GB w podstawowej wersji (nie licząc późniejszych dodatków):
     
    Propozycja przybliżonego rozmiaru w Sklepie Microsoft mówi, że gra może sięgnąć rozmiaru, aż do 150 GB na Xbox Series X, więc będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy tak faktycznie będzie.
     
    Nic dziwnego, że Microsoft Flight Simulator pakuje ogromny rozmiar pliku na Xbox Series X i Series S, ponieważ jest bardzo podobny do tego z  PC, chociaż tam niedawno zmniejszył swój rozmiar ze 170GB+ do 83GB. Lepiej zacznij oszczędzać trochę miejsca!
     
    Czy znajdziesz miejsce na wypróbowanie symulatora lotu z subskrypcją Xbox Game Pass? Daj nam znać w komentarzach.

    0 comments
    18 views

    The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

    The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
     
    Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
     
    The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
     
    Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    25 views

    FIFA 22 wprowadza "nową technologię rozgrywki" gra pojawi się w październiku

    Mamy datę premiery gry FIFA 22! Gra zostanie oficjalnie pojawi się na jak zwykle na wszystkich konsolach zarówno poprzedniej jak i nowej generacji już 1 października. FIFA 22 otrzyma zupełnie nową formą technologii rozgrywki, lecz debiutującej wyłącznie na konsole nowej generacji.
     
    Nazywa się "HyperMotion" i jest opisany jako "podnoszący każdą chwilę na boisku", wykorzystując zaawansowane przechwytywanie meczów 11 na 1111 i uczenie maszynowe, aby poprawić taktyczne SI, skomponowaną kontrolę piłki i wiele innych, a to wszystko za sprawą projektu Xsensa, co pozwala na "bezprecedensowe obliczanie ilości wysokiej jakości oraz zbieranie prawdziwych danych o ruchu ludzkim".
     
    Komunikat prasowy ujawnił również, że bramkarze będą posiadać kompletnie przebudowany system, Tryb Kariery będzie wyposażony w zupełnie nowe tworzenie doświadczenia naszego klubu, a FIFA Ultimate Team Heroes będzie "reprezentować historie kultowych graczy i ulubionych fanów."
     
    FIFA 22 pojawi się na konsolach poprzedniej generacji tj. Xbox One oraz PS4, ale bez technologii HyperMotion.
     
    Czy zamówisz grę FIFA 22 w przedsprzedaży na konsolę poprzedniej czy nowej generacji? Daj nam znać w komentarzach.

    0 comments
    33 views

    Ubisoft opóźnia Riders Republic do października, natomiast Rainbow Six do stycznia 2022 roku

    Niestety, mamy dziś złą wiadomość. Ubisoft poinformował o kolejnych dwóch opóźnieniach gier   Riders Republic   i  Rainbow Six Extraction , które zostały przesunięte odpowiednio do 28 października 2021 oraz stycznia 2022 roku.
     
    Oto komunikat wydany przez zespół Riders Republic na stronie Ubisoft:
    A oto komunikat wydany przez zespół Rainbow Six Extraction na stronie wcześniej dzisiaj:
     
    "Naszą ambicją z Rainbow Six Extraction jest dostarczenie pełnoprawnego doświadczenia AAA, które zmienia sposób, w jaki grasz i myślisz o grach kooperacyjnych. Dzięki unikalnym funkcjom, takim jak Missing In Action czy The Sprawl, każda misja ma być napiętym i trudnym doświadczeniem, w którym poprowadzisz elitarnych operatorów Rainbow Six w walce ze śmiertelnym i ewoluującym zagrożeniem obcych.
    Wykorzystujemy okazję do dodatkowego czasu, aby użyć tej wizji w sposób, na jaki zasługuje w styczniu 2022 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu Rainbow Six Extraction zapewni wciągające, kooperacyjne i ekscytujące doświadczenie, które zamierzamy stworzyć."
    To kolejne rozczarowanie, oczywiście, ale miejmy nadzieję, że opóźnienia sprawią, że w obu przypadkach produkt będzie jeszcze lepszy, premiera Riders Republic została przesunięta o dodatkowy miesiąc, więc nie jest tak źle.
     
    Zasmucony opóźnieniami Riders Republic i Rainbow Six Extraction? Daj nam znać w komentarzach.

    0 comments
    14 views

    Phil Spencer udostępnił swoje przemyślenia na temat Deck Steam od Valve

    Ujawniony nowy przenośny komputer do gier od Valve o nazwie "  Steam Deck  ", już otrzymał ocenę od Phila Spencera, który ujawnił swoje początkowe przemyślenia na temat urządzenia dodając stosowany komentarz na koncie Twitter Valve.
     
    Jak można się było spodziewać, Spencer chwalił pomysł i posunięcie firmy, gratulując zespołowi oficjalnej premiery stwierdzając, że urządzenie "cieszy tak wielu z nas, ponieważ możemy zabrać nasze gry ze sobą, gdziekolwiek zdecydujemy się w nie zagrać".
     
    https://twitter.com/Steam/status/1415718021469925378
     
     Steam Deck ma potencjalne połączenie Xbox , ponieważ system działa jako w pełni funkcjonujący komputer, teoretycznie pozwalając na granie w tytuły Xbox Cloud Gaming, a nawet instalowanie Subskrypcji Xbox Game Pass na PC na świeżej instalacji systemu Windows.
     
    Interesujące będzie zobaczyć, jak nowy sprzęt od Valve - Steam Deck udowadnia gry Xbox w podróży, i jak skuteczne uruchamiać gry z Xbox'a w podróży korzystając z aplikacji Xbox Game Pass na PC.
     
    Niemal każda firma w branży gier miała swoje mniej lub bardziej udane projekty przenośnych urządzeń do gier. My czekamy na podobny krok ze strony Microsoftu, który na swoich kartach nie umieścił jeszcze żadnego z urządzeń tego typu... Oczywiście to tylko nasze przemyślenia, ale zwracając uwagę na usługi, które oferują płatne subskrypcje to wszystko możliwe....
     
    Jakie są twoje przemyślenia na temat Steam Decka? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    13 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.