Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Far Cry 6 instaluje tylko 700 MB z dysku na Xbox Series X

    Jeśli odebrałeś lub myślisz o odebraniu kopii gry Far Cry 6 na Xbox Series X z nośnika na Xbox One, prawdopodobnie będziesz musiał być świadomy, że ze względu na to, jak działa Smart Delivery, będziesz musiał pobrać całą grę od nowa.
     
    Dysk zawierający wersję gry Far Cry 6 na Xbox One wprawdzie mieści wszystkie dane, ale jeśli zamierzasz grać na konsoli nowej generacji, przekonasz się, że ta zainstaluje tylko 700 MB z dysku, natomiast resztę, czyli 68 GB pobierze z Internetu.
     
    Nie jest to oczywiście żadną zaskakującą informacją i oczywiście Far Cry 6 nie jest jedyną grą, przy której widzimy podobny komunikat, ale jesteśmy w stanie zrozumieć, frustrację osób o słabych prędkościach Internetu oraz co gorsza limicie danych (sam praktycznie nie mogłem korzystać z konsoli Xbox Series X po wykorzystaniu pakietu danych na łączu LTE w domu rodzinnym). Ostatecznie jest to wada ery międzypokoleniowej, przez którą przechodzimy, w której fizyczne edycje Smart Delivery priorytetowo traktują wersję Xbox One po za Xbox Series X. Natomiast jeśli grasz na konsoli Xbox One, powinno się okazać, że większość gry jest instalowana bezpośrednio z dysku.
     
    Dodatkowo, jeśli grasz na Xbox Series X i jeszcze go nie pobrałeś (powinien zostać pobrany automatycznie), pamiętaj, że Far Cry 6 ma opcjonalny pakiet tekstur HD o pojemności 34 GB, który możesz zlokalizować, naciskając "Menu" na kafelku gry, a następnie przechodząc do "Zarządzaj grą i dodatkami". Powinieneś tam zobaczyć opcję pakietu tekstur, aby jeszcze bardziej poprawić efekty wizualne.
     
    Mamy nadzieję, że do tego czasu w przyszłym roku tego rodzaju problemy międzypokoleniowe z dyskami Xbox będą należeć do przeszłości.
     
    Czy napotkałeś problemy z instalacją Gry Far Cry 6 na Xbox Series X? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    174 wyświetleń

    Zestaw słuchawkowy dla konsoli Xbox otrzymuje edycję z okazji 20. rocznicy

    Xbox oficjalnie zaprezentował kontroler 20th Anniversary Special Edition, który ma zostać wydany w listopadzie w ramach obchodów 20-lecia marki Xbox, a zestaw słuchawkowy Xbox Stereo będzie również jej wykwintnym uzupełnieniem.
     
    Konstrukcja, podobnie jak kontroler, ma półprzezroczysty czarny korpus ze srebrnymi wnętrzami.
    Pamiętaj, że nie jest to wersja bezprzewodowa, więc pamiętaj o tym przed zakupem.
     
    Zestaw słuchawkowy będzie dostępny w tym samym dniu co kontroler, czyli 15 listopada cenę 289 PLN, a zamówienia przedpremierowe są już dostępne na stronie sklepu Xbox.
     
    Jak zwykle na końcu zamieszczamy małą galerię zestawu słuchawkowego:

     
    Chciałbyś posiadać jeden z takich zestawów słuchawkowych? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    188 wyświetleń

    Kontroler Xbox 20th Anniversary Special Edition pojawi się w listopadzie

    Xbox ogłosił kontroler 20th Anniversary Special Edition wraz z unikalnym zestawem słuchawkowym stereo, aby uczcić okazję 20-lecia marki Xbox - tak to już 20 lat od kiedy na półkach pojawiła się pierwsza konsola Xbox, eh ale ten czas płynie.
     
    Limitowana edycja kontrolera dla Xbox Series X | S z okazji 20- rocznicy, o którym Microsoft już wcześniej wspominał wielokrotnie, najwyraźniej otrzymał swoją oficjalną datę premiery, która ma miejsce już 15 listopada.
     
    To co wyróżnia kontroler na tle innych to z pewnością bardzo unikatowy design. Największą zaletą jest możliwość zobaczenia wnętrza samego kontrolera dzięki półprzezroczystemu plastikowemu frontowi. Nawet przycisk przewodnika Xbox ma jasnozielony kolor, aby reprezentować markę.
     
     
    Jakby tego było mało firma Razer stworzyła również limitowaną edycję Universal Quick Charging Stand do współpracy z kontrolerem, dostępną osobno w najbliższej przyszłości.
     
    Kontroler można już zamawiać w przedsprzedaży w sklepie Microsoft Store już teraz za 289 PLN. Cena jak za ten naszym zdaniem przepiękny kontroler nie jest wygórowana tym bardziej biorąc pod uwagę cenę detaliczną standardowej wersji, która rozpoczyna się od 249 PLN. Jak sami widzicie różnica jest niewielka.
     
    Oto, co Xbox ma do powiedzenia na temat tego błyszczącego nowego urządzenia peryferyjnego:
    Nie tylko to, ale każdy, kto posiada Xbox Series X|S i podnosi ten nowy kontroler, kwalifikuje się również do ekskluzywnego dynamicznego tła.
     
    Na koniec mała galeria:
     

     
     
    A wam jak się podoba wygląd rocznicowej edycj9i kontrolera dla konsoli Xbox Series X | S? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    190 wyświetleń

    Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

    Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
     
    Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
     
    "Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
    Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
     
    Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
     
    A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    605 wyświetleń

    Adapter pamięci masowej SSD do konsoli Xbox Series X |S może zaoszczędzić twoje pieniądze

    Wraz ze wzrostem rozmiarów gier i pojawieniem się na rynku większej liczby tytułów Xbox Series X|S, zapasowa pamięć masowa staje się niemal koniecznością. Niestety, dostępne obecnie opcje są dość drogie, a karty Seagate SSD osiągają ponad 1000 PLN. Biorąc to pod uwagę, pojawił się nowy raport sugerujący, że można użyć nowego adaptera SSD, potencjalnie oszczędzając pieniądze na dłuższą metę.
     
    Według Hermitage Akihabara (znalezione w serwisie Tom's Hardware), chińska firma wprowadziła na rynek adapter konwersji Sintech DIY CFexpress Card PA-CFEM2-C, który ma umożliwić użytkownikom instalację określonych dysków SSD M.2-2230 w gniazdach rozszerzeń Xbox Series X|S.

     
    Obecnie jest dostępny za 35,99 USD i jest przeznaczony do użytku z dyskiem SSD 2230 M.2 nVME. Oznacza to, że żaden stary dysk SSD nie może być wsadzony, ponieważ architektura Xbox obsługuje tylko niektóre kompilacje, więc musisz użyć czegoś takiego jak np. WD Blue CH SN530 firmy Western Digital.
     

     
    Jeśli uda Ci się znaleźć odpowiednie części, aby działało, możesz zrobić ogromną oszczędność, ale oczywiście nie jest to produkt licencjonowany przez Xbox, więc ryzykujesz napotkanie problemów lub możliwość uszkodzenia dysku lub co gorsza konsoli. Doniesiono, że alternatywna opcja pamięci masowej może pojawić się jeszcze w tym roku w postaci karty Seagate 512GB Storage Expansion Card. Chociaż nie jest to potwierdzone, wygląda to bardzo prawdopodobnie i warto się wstrzymać, aby sprawdzić, czy dojdzie do skutku.
     
    Czy rozszerzyłeś swoją pamięć masową na Xbox Series X|S? Napisz o tym w komentarzu poniżej i daj nam znać.

    1 komentarz
    215 wyświetleń

    Xbox i Adidas wspólnie wypuszczają limitowaną edycję butów z okazji 20. rocznicy marki Xbox

    Xbox i adidas ogłosiły dziś partnerstwo, w ramach którego Microsoft prezentuje swoją "pierwszą inspirowaną konsolą współpracę sneakersów na cześć 20. rocznicy Xbox", która obejmuje wiele sneakersów.
     
    Na razie obie firmy podkreślają ekskluzywne nowe trampki adidas Originals by Xbox, które zawierają "półprzezroczyste zielone detale inspirowane specjalną edycją oryginalnej konsoli Xbox na premierę Halo: Combat Evolved w 2001 roku", wykorzystując projekt adidas Forum Tech.
     
      Szef marki Xbox twierdzi, że więcej sneakersów inspirowanych 20. rocznicą zostanie ujawnionych w nadchodzących miesiącach, a "pierwsze w historii sneakersy dostępne do kupienia przez naszych fanów" będą dostępne jeszcze w tym roku (nie ujawniono jeszcze ceny). Będzie również sposób na wygranie pary butów z limitowanej edycji w przyszłym konkursie na oficjalnym koncie Xbox w serwisie Twitter.
     
    Co sądzisz o nowych trampkach Xbox od Adidas? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    215 wyświetleń

    Karta pamięci Seagate Xbox Series X|S o pojemności 512 GB już prawie w sprzedaży

    W połowie września zaczęły krążyć plotki, na temat tego, że Seagate może przygotowywać się do wydania nośnika w wersji 512 GB dla Xbox Series X oraz dedykowanej karty pamięci masowej Xbox Series S. Teraz rzucono w tym temacie więcej światła, co potwierdza wcześniejsze plotki.
     
    Windows Central uzyskał obraz rzekomego pudełka dla wersji 512 GB, sugerując jednocześnie, że "Seagate zacznie promować swoją nową kartę rozszerzeń pamięci Xbox o pojemności 512 GB już nie długo, ponieważ materiały promocyjne zaczęły pojawiać się w amerykańskich sklepach detalicznych". W rezultacie może być dostępny w te święta.
     
     
    Oryginalne plotki faktycznie wskazywały, że rozmiar może wynosić 500 GB lub 512 GB, ale teraz wydaje się, że to drugie (co zawsze było bardziej prawdopodobne) jest prawdą. Nie ma jeszcze konkretnego słowa na temat cen, ale zakłada się, że będzie to około połowy tańsze, niż obecna wersja 1 TB dostępna na rynku, która pozostaje na oszałamiającym poziomie cenowym w wysokości 1049 PLN.
     
    Pewnie zastanawiasz się, do czego odnosi się inne zdjęcie dysku obok tej 512 GB wersji, otóż firma przygotowuje się do wydania nowej linii dysków USB, które prędkością nie dorównają prędkością dedykowanym kartom rozszerzeń, przez co nie mogą uruchamiać gier nowej generacji a jedynie je przechowywać (wersja 1 TB oraz 2 TB nie zostały jeszcze ogłoszone, ale wydaje się, że wkrótce pojawią się na kartach producenta w postaci szybszego wariantu SSD ze złączem USB 3.2 Gen 1.). Firma przygotowuje się również do wydania specjalnej edycji Halo Infinite USB Game Drive w tym miesiącu.
     
    Chciałbyś dokupić kartę rozszerzeń o pojemności 512 GB do swojej konsoli Xbox Series X lub Series S? Powiedz nam poniżej.

    1 komentarz
    204 wyświetleń

    Koei Tecmo oficjalnie ogłasza Atelier Sophie 2, które pojawi się na Switchu w lutym

    Koei Tecmo i Gust oficjalnie zapowiedzieli RPG Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream na Nintendo Switch i wiele innych platform. Zachodnia premiera ukaże się w przyszłym roku 25 lutego 2022 roku.
    Jest to ten sam tytuł, który został wcześniej "ujawniony" przez Australijską Radę Klasyfikacyjną w zeszłym miesiącu i jest kontynuacją Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious Book.
     
     
    Jak pokazano w zwiastunie, pojawi się również limitowana edycja, która oprócz samej gry będzie zawierać kod do pobrania unikatowego kostiumu, ścieżkę dźwiękową, artbook, naszyjnik z breloczkiem oraz plakat. Zamówienia przedpremierowe są dostępne na stronie internetowej NIS America.
     
    Czy dodasz tą grę do swojej listy życzeń Nintendo Switch na 2022 rok? Jakie są Twoje pierwsze wrażenia odnośnie tytułu? Daj nam znać poniżej w sekcji komentarzy.

    0 komentarzy
    219 wyświetleń

    Patent ujawnia, że Nintendo pracuje nad technologią upscalingu

    Patenty są zawsze dość intrygującą rzeczą do śledzenia w branży technologicznej - czasami reprezentują pomysły i produkty, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, ale zdarzają się sytuacje, w których dają wskazówki do przyszłych wydań. Świeżo wydanym amerykańskim zgłoszeniem patentowym może być to drugie, ponieważ dotyczy technologii, która może pozwolić Nintendo na zwiększenie efektów wizualnych w swoim sprzęcie.
     
    Otwarta 25 marca 2020 r. i opublikowana publicznie 30 września, aplikacja nosi tytuł "systems and methods for machine learned image conversion" (systemy i metody konwersji obrazów wyuczonych maszynowo") i chociaż początkowy język może być headscratcherem, jest to zasadniczo pomysł podobny do DLSS firmy NVIDIA. To skrót od Deep Learning Super Sampling w przypadku NVIDIA, który działa na niektórych swoich procesorach graficznych, aby zwiększyć rozdzielczość i jakość obrazu w czasie rzeczywistym, a jednocześnie jest niezwykle wydajny i zapewnia, że karta graficzna jest mniej obciążona. To imponująca technologia, która była w centrum wielu rozmów o tym, jak Nintendo może wyprodukować nowe przenośne urządzenie w stylu Switch, które wyświetla obraz o wyższej rozdzielczości, a jednocześnie pracuje z niską mocą wyjściową.
     
    To, co sprawia, że ta aplikacja jest intrygująca, to fakt, że Nintendo wyraźnie bada to wewnętrznie - powiązaną stroną w aplikacji jest Alexandre Delattre, który jest współzałożycielem Nintendo European Research and Development. W "prowadzeniu" patentu uznano również, że jest to obszar badany w całej branży:
     
    Ostatecznie nie powinno dziwić, że Nintendo bada skalowanie poprzez uczenie maszynowe, ponieważ prawdopodobnie będzie to istotny czynnik, jeśli firma zdecyduje się zachować format w stylu Switcha, oferując jednocześnie większą wierność graficzną w przyszłości. Interesujące jest również to, czy Nintendo będzie nadal wykorzystywać technologię NVIDIA w przyszłych urządzeniach; jeśli opracuje własne rozwiązanie, może nie potrzebować narzędzi DSSL od firmy NVIDIA. Oczywiście, w zależności od tego, co i komu powierzą, istnieją doniesienia, że jednostki rozwojowe "rozdzielczości 4K" są już bliskie ujawnieniu publicznemu.
     
    Daj nam znać, co myślisz w komentarzach!

    0 komentarzy
    212 wyświetleń

    Bandai Namco ujawnia nowe logo, zapewne wszyscy go znienawidzą

    Za każdym razem, gdy jakaś firma ujawnia nowe logo, powszechną praktyką jest nienawiść do tego nowego logo, dopóki wszyscy się nie zmęczą i nie przejdą na coś innego. Najnowszą ofiarą tego bezowocnego cyklu jest Bandai Namco, wydawca gier, który ma tę samą czerwono-pomarańczowo-żółtą plamę logo od czasu połączenia obu podmiotów w 2005 roku. Teraz firma w końcu odświeża swoją tożsamość korporacyjną o nowy wizerunek.
     
    Oto logo, które wszyscy znamy:

     
     
    Począwszy od kwietnia 2022 r., Jest to logo, do którego wszyscy będziemy musieli się przyzwyczaić:
     

     
    Bandai Namco wyjaśnia zmianę w komunikacie prasowym, szczegółowo opisując uzasadnienie logo i jego nowy cel korporacyjny. Pod hasłem "Fun for All into the Future" wydawca ma na celu (jak sam twierdzi) "...dzielenie się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Łącząc ludzi i społeczeństwa z wyjątkowo rozrywkowymi produktami i usługami, cały czas pracując nad stworzeniem jaśniejszej przyszłości dla wszystkich."
     
     
    Logo, którego używa od ponad dekady, "wyraża fuzję Bandai i Namco", ale dopiero nowe będzie reprezentować ten nowy cel:
     
    Jak można się domyśleć widząc te szkice raptem z programu Paint stworzone przez jakiegoś 10-letniego  z prezesów firmy, zwane "nowym logo" wywołało niemałą burzę w sieci. To duża zmiana w stosunku do tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale wydaje się, że największym problemem jest to, że nowe logo jest przykładem tego, że wystarczy kilka prostych ruchów myszką i myk, logotyp gotowy. No cóż... Oczywiście całość należy potraktować jako ciekawostka i nie zawracać sobie tym głowy, nadchodzą teraz takie czasy, że wszystko dąży do minimalizmu oraz prostoty. A wy co myślicie o nowym (nadchodzącym) logo firmy? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    240 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.