Jump to content

Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
 
Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
 
    Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
 

 
Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
 
Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
 
Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
 
Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
 
Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
 
Kluczowe cechy

• Rozległy świat pełen emocji
Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
• Stwórz własną postać
Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
• Epicki dramat zrodzony z mitu
Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
• Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
 
Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
 

Read more...

Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
 
Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
 
 
Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
 
Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).
Read more...

GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
 

 
Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
 

 
Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
 
A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Phil Spencer chwali DualSense - planuje nowe zmiany nad kontrolerem dla konsoli Xbox

    Wraz z premierą PlayStation 5, jednym z największych punktów rozmowy był kontroler DualSense. Zawiera unikalne funkcje poprzez dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze, które mogą dodać nowy poziom zanurzenia w grach. To coś, co wielu profesjonalistów z branży oklaskiwało, a szef Xbox'a Phil Spencer jest jednym z nich.
     
    Podczas rozmowy na temat ostatnich Kinda Funny Gamescast, Spencer wziął chwilę, aby pochwalić Sony za prace przy kontrolerze DualSense. Dodał, że "rozpoczniemy prace przy kontrolerze [Xbox], ale nie w najbliższym czasie.
    Przy tak wielu programistach i innych firm pracujących nad wdrożeniem funkcji na kontrolerze DualSense, byłoby zaskakujące, gdyby niektóre z tych innowacji nie przekładały się ostatecznie. W rzeczywistości Microsoft zapytał użytkowników, czy te funkcje były czymś, co chcieliby zobaczyć w przyszłości podczas badania na początku tego roku.
     
    Kontrolery Xbox mają już coś znanego jako Impulse Triggers, co oznacza, że każdy wyzwalacz ma w środku indywidualny silnik do symulacji wibracji. Gry wyścigowe są tego doskonałym przykładem. Niestety, jest to coś, co nie jest używane tak często, jak byśmy chcieli.
     
    W tym momencie stawiamy sobie pytanie "kiedy", a nie "jeśli", te funkcje zostaną wdrożone jako integralna część kontrolera Xbox i wyobrazić sobie, że nowe funkcje będą jeszcze bardziej ewoluowały.
     
    Miejmy nadzieję, że Microsoft raczy uświadczyć nas graczy w niedługim czasie funkcjami kontrolera DualSense. Pytanie tylko czy pojawią się jakieś nowe innowacyjne dodatki oraz jak będzie wyglądała współpraca tych funkcji z aktualnymi grami.
     
    Jak byś się czuł widząc funkcje DualSense w kontrolerze Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    13 views

    Ten ultra-rzadki egzemplarz oryginalnej gry Zelda na NES'a został sprzedany za 870.000 dolarów

    Nie tak dawno, super-rzadka wersja Super Mario Bros. zostało sprzedane na aukcji za 660.000 dolarów, a teraz przyszła kolei na The Legend of Zelda na konsolę NES.
     
    Tak, w szalonym świecie, w którym teraz żyjemy, ludzie kupują trudne do znalezienia katridże z grami retro za szalone sumy. Gra o której mowa to kopia z 1987 roku -  jest zapieczętowana i oznakowana klasą dziewiątą "Rev-A", co oznacza, że to wczesna wersji produkcyjna stosowana tylko na kilka miesięcy przed premierą - cena szybko przekroczyła 110.000 dolarów, a do końca zostało jeszcze pięć dni.
     
    Heritage Auction mówi, że może to być jedyna kopia tej konkretnej wersji, który kiedykolwiek będzie miał okazję zaoferować. Uważa się, że istnieje tylko jedna zapieczętowana taka kopia, która istnieje i nie ma mowy, że kolejna tak wysoko oceniona trafi do sprzedaży.
     
    Podczas gdy wielu z nas może nie być w stanie rozwidlić jak można dać tak wiele na kopię oryginalnej Legend of Zelda, to uspokajamy - za znacznie mniejsze kwoty zawsze możesz kupić używaną kopię lub po prostu uruchomić bibliotekę NES Nintendo na Switchu i tam zagrać w oryginalną przygodę Linka.
     
    Oficjalne po zakończeniu aukcji kwota jaką osiągnęła sprzedaż oryginalnej wersji gry Zelda na NES'a wyniosła 870.000 dolarów! Kwota przebiła rekord sprzedaży poprzednio wystawionej gry Super Mario Bros., która wynosiła 660.000 dolarów.
     
    Co myślisz o wydawaniu dużych kwot pieniędzy na gry wideo? Zostaw komentarz w dół poniżej.

    0 comments
    25 views

    Bloober Team pracuje nad dwoma projektami, podobno "jeszcze większymi", niż The Medium

    Być może zauważyliście w ciągu ostatniego tygodnia, że nazwy kodowe kilku tytułów Bloober Team pojawiły się za pośrednictwem strony internetowej z funduszami UE - H20, Black i Dum Spiro. Deweloper ma teraz przyjść do ujawnienia H20 którym w rzeczywistości jest Layers of Fear 2, Dum Spiro oraz oryginalny pomysł, pod nazwą kodową Black zostały odłożone. Mimo to, te dwa duże projekty nadal wiszą na kartach studia i mówi się, że są we wczesnej fazie prac.
     
    W oświadczeniu dla IGN, dyrektor marketingu Bloober Team Tomasz Gawlikowski (brzmi znajomo, heh...?) wyjaśnił nieco więcej na temat każdego z tytułów i potwierdzając, że "Black" jest obecnie w fazie rozwoju jako inny projekt.
     
    Pierwotna koncepcja Blacka była uważana za "pierwszoosobowy projekt osadzony w średniowiecznej Europie nękanej atakami obcych", ale oczywiście teraz została ona "zapuszkowana". Bloober Team twierdzi, że ma dwa aktywne projekty w pracach, a obecnie tylko z jednym w produkcji, podczas gdy drugi mówi się, że w fazie przedprodukcyjnej. Oba tytuły mają być zdecydowanie większe od znanego tytułu dewelopera - The Medium.
     
    Oczywiście jedną z największych plotek wokół Bloober Team w tej chwili jest to, że pracuje nad wejściem Silent Hill, po tym jak studio potwierdziło współpracę z Konami. Chociaż Gawlikowski wydaje się zamykać ideę poprzednich kryptonimów łączących się z tym, nie zaprzeczył wprost, że tytuł Silent Hill jest w pracach.
     
    Jak podaje IGN, Gawlikowski "nie wdał się w żadne szczegóły dotyczące tego, czy studio pracuje nad grą Silent Hill, ani co wiąże się z jego współpracą z Konami", więc będziemy musieli poczekać trochę dłużej, zanim ujawnią się kolejne szczegóły.
     
    Jak myślisz, nad czym pracuje Bloober Team? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 comments
    15 views

    Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

    Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
     
    Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
     
     
     
     
     
    W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
     
    Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
     
    Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

    0 comments
    28 views

    PS Plus - Lipiec 2021

    Ujawniono gry PlayStation Plus z maja 2021 roku. Jak zwykle subskrybenci uzyskują dostęp do jednego tytułu na PS5 i dwóch gier na PS4.
     
    Na PS5 mamy port gry dla konsoli nowej generacji A Plague Tale: Innocence. Tymczasem na PS4 mamy Call of Duty: Black Ops 4 i WWE 2K Battlegrounds. Przypuszczamy, że jest coś dla każdego, chociaż nie zdziwilibyśmy się, widząc pewien stopień luzu, biorąc pod uwagę, jak silne były poprzednie miesiące na PS Plus.
    A Plague Tale: Innocence  
    Na PS4 w tym miesiącu w subskrypcji PS Plus znajdzie się strzelanka Call of Duty: Black Ops 4 oraz WWE 2K Battlegrounds (najsłabiej oceniana część franczyzy).
    Call of Duty: Black Ops 4 (PS4) WWE 2K Battlegrounds (PS4)  
    Tak więc, trzy bardzo różne gry składają się na majową ofertę PS Plus. Wszystkie będą dostępne do pobrania od 4 maja.
     
     
    Czy jesteś zadowolony z lipcowego zestawu? Zacznij palić gumę w sekcji komentarzy poniżej.

    0 comments
    20 views

    EA aktualizuje konto Dead Space w serwisie Youtube - fani czekają na dalsze informacje

    W ostatnim czasie wokół Dead Space pojawiło się mnóstwo szumu, głównie wokół plotek o powrocie serii - potencjalnie już w tym miesiącu podczas wydarzenia EA Play Live. Chociaż nic nie zostało oficjalnie potwierdzone, to ostatnia aktualizacja strony gry na YouTube po raz kolejny wywołała szum wokół sprawy.
     
    Zmiana została zauważona przez jednego użytkownika Twittera, który zauważył, że oficjalny kanał youtube gry niedawno zmienił swoje zdjęcie profilowe - pierwsza zmiana od ponad ośmiu lat. Oczywiście, to tylko spekulacje, ale w komentarzach wielu fanów wierzy, że zremasterowane wersje kolekcji mogą być już w drodze.
     
     
    Podczas gdy rozmowa wokół całej tej sytuacji wnioskuje, że jednak będzie to zremasterowana kolekcja, to plotki rzeczywiście sugerują coś innego. Z pewnego raportu wynika, że IP gry będzie "reimagining" (z ang. w dosłlownym tłumaczeniu tego wyrażenia to - "ponowne wyobrażenie'), co sugeruje, że może to być coś zupełnie innego. W ciągu zaledwie trzech tygodni do wydarzenia EA, jesteśmy zainteresowani, aby dowiedzieć się więcej na temat tych doniesień
     
    Czy uważasz, że odrodzenie Dead Space jest na horyzoncie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    23 views

    Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

    W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
     
     
    Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
     
    No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

    0 comments
    31 views

    Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

    To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
     
    Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
     
    W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
     
    Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
     
    Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
     
    Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    20 views

    Wreckfest po aktualizacji działa w 60 klatkach przy 1080p na Xbox Series S

    Po otrzymaniu  zawiłej ścieżki aktualizacji  na początku tego miesiąca,  Wreckfest  nadal działał w 30FPS na Xbox Series S. Chociaż poprawiły się efekty wizualne oraz wydajność to właściciele konsoli "budżetowej" nowej generacji wciąż pozostają w tyle. Na szczęście THQ Nordic ogłosiło, że jest dostępna nowa aktualizacja, która zwiększa liczbę FPS do 60 klatek na sekundę.
     
    Za pośrednictwem gry na kanale Discord, zawartość poprawki zostały ujawnione. Wśród wtrąceń specyficznych dla konsoli Xbox zauważono, że użytkownicy konsoli Xbox Series S mogą teraz doświadczać gry w 60 klatkach na sekundę w 1080p. Inne dodatki obejmowały zwiększenie wydajności konsoli Xbox Series X i kilka innych drobnych poprawek.
     
    Jeśli jeszcze nie wypróbowałeś Wreckfest, to przypominamy, że gra jest częścią subskrypcji Xbox Game Pass - idealnej dla użytkowników konsoli Xbox Series S. Niestety, nie ma dokładniejszego opracowania na temat tego, co więcej zawiera "ulepszona wydajność", ale wyobrażamy sobie, że może to być kilka wizualnych drobnych poprawek i mniejszych ulepszeń we w pozostałych elementach gry.
     
    Niby nie wiele, ale przynajmniej posiadacze Xbox Series S otrzymują teraz znaczną dla nich aktualizację!
     
    Czy teraz sprawdzisz Wreckfest na Xbox Series S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    19 views

    Nintendo obawia się, że popularna strona z grami (ROM) może powrócić

    Nintendo wyraziło obawy dotyczące strony internetowej RomUniverse, która umożliwia powrót do sieci w przyszłości.
     
    Przedstawiciele prawni firmy niedawno rozmawiali z założycielem tej strony internetowej, Matthew Stormanem, który najwyraźniej nie wykluczył powrotu - nawet kazano mu zapłacić Nintendo 2,1 milionów dolarów odszkodowania na początku tego roku. W rzeczywistości operator strony internetowej złożył wniosek o usunięcie odszkodowania - argumentując, że Nintendo nie ucierpiało i kwestionując, czy prawa autorskie do gier zostały zarejestrowane w tym czasie.
     
    Jedynym zapewnieniem Stormana dla prawnika Nintendo jest to, że ponowne uruchomienie witryny nie będzie zawierało tytułów firmy.
     
    Kalifornijski sąd federalny wcześniej zdecydował się nie dać Stormanowi stałego nakazu sądowego, ponieważ Nintendo nie wykazało, że cierpi na "nieodwracalną szkodę", a strona została już zamknięta. Gigant gier wideo zwraca się teraz do sądu o ponowne rozpatrzenie tej decyzji:
    Przedstawicielstwo prawne Nintendo dodatkowo zwraca uwagę na to, w jaki sposób pozwany zlekceważył już wcześniejsze zobowiązania prawne:
     
     
    Na razie RomUniverse pozostaje w trybie offline. Jeśli usłyszymy inne aktualizacje, poinformujemy Was o tym.

    0 comments
    21 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.