Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Rekord czasowy w grze Super Mario Bros. pobity od lat!

    Jeśli śledzisz scenę gier retro na Twitchu, prawdopodobnie spędzasz przyzwoitą ilość czasu na oglądaniu speedrunnerów. Fascynujące może być obserwowanie, jak manipuluje się starszymi tytułami, usprawnia je i opanowuje przez setki godzin, a co jeśli zdarzy ci się złapać rekord świata na żywo, może to być ekscytujący moment dla społeczności.
    Jeden z prawdziwych złotych standardów speedrunningu jest klasyczna znana chyba każdemu gra Super Mario Bros., która znalazła się w centrum uwagi, gdy gracze starają się wygładzić poszczególne klatki w związku z próbą bicia rekordu. Niedawno osiągnięto ważny punkt orientacyjny, a optymalizacja speedrun dla gry jest tak silna, że może już nigdy nie zostać pobita.
     
     
    Użytkownik Twitcha Niftski ustanowił nowy czas dla Any% i aktualnie wynosi 4:54,948 to pierwszy raz w historii poniżej 4:55, które już w tym momencie wydaje się niezwykle trudne (być może nawet niemożliwe, ale społeczność może próbować) kiedykolwiek zarejestrować czas 4:53. Możesz zobaczyć przebieg poniżej, ale pamiętaj, że podczas pobicia rekordu przejścia gracz okazuje swoją radość, więc wideo robi się głośne, gdy bieg się kończy.
     
    Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy jest to odtwarzane przez emulator z klawiaturą. Warto zauważyć, że ten bieg został zweryfikowany przez speedrun.com w głównej kategorii, chociaż jak widać te, które nie używają oryginalnego sprzętu, mają obok platformy dodatkowy napis 'EMU'. Kiedy jest to emulacja dokładna sprzętowo, rekordy zachowują ważność, więc wszystko jest zgodne z zasadami Fair Play. Na koniec należy dodać, że w tym wyścigu brał również udział polak i obecnie zajmuje 50 miejsce z czasem 4m 57s 627ms
    Oczywiście inni mogą dążyć do poprawienia rekordu przez kwestię klatek, ale możemy nigdy nie zobaczyć, jak spadnie on tak nisko jak 4:43.

    0 comments
    67 views

    Studio odpowiedzialne z Metroi Prime zatrudnia artystę oświetleniowego z DreamWorks

    W ciągu ostatniego roku Retro Studios masowo zatrudniało osoby utalentowane w związku z długo oczekiwanym wydaniem Metroid Prime 4. Chociaż wydaje się, że ten ważny proces zwolnił w ostatnich miesiącach, najwyraźniej studio nie zostało jeszcze ostatecznie rozbudowane.
     
    Witryna fanów Metroid, Shinesparkers, donosi, że „artysta oświetlenia i kompozycji” o imieniu Chad Orr zapisał się do Retro jako starszy artysta oświetlenia. Te informacje pochodzą z LinkedIn. Jego poprzednie projekty są równie imponujące, jak inni rekruci w studiu, a nawet ma kilka wspólnych powiązań.
    Jeśli chodzi o film, pracował nad projektami dla Disneya, takimi jak animacje Moana i Zootopia oraz w DreamWorks Animation nad Jak wytresować smoka 3 i Krudowie 2: Nowa Era.
     
    Podobnie jak inni członkowie zespołu, pomógł Sony Santa Monica przy God of War, a także zdobył kilka nagród za tytuł Jak wytresować smoka 3. Pomagał również Sony Pictures Imageworks. Możesz sprawdzić jego sceny na Vimeo.
    To samo źródło zauważa, że oferty pracy dla artystów zajmujących się oświetleniem i środowiskiem zniknęły ze strony internetowej Retro - co może sugerować, że firma wypełniła wszystkie te miejsca. Wygląda na to, że na stronie pozostało tylko kilka miejsc pracy, więc być może ten projekt w końcu zyskuje na popularności.
     
    Najnowszy rekrut Retro dołączy do całego grona utalentowanych osób w studiu - w tym osób, które wcześniej pracowały przy hitowych tytułach, takich jak Halo, Call of Duty, Borderlands, Battlefield i Grand Theft Auto.
     
    Rozwój Metroid Prime 4 został pierwotnie wznowiony w Retro Studios w styczniu 2019 roku. Jak myślisz, kiedy faktycznie zobaczymy tę grę? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

    0 comments
    15 views

    Wygląda na to, że Battlefield 6 może nie pojawić się na Xbox One

    Wiemy, że Battlefield 6 już nadchodzi, mimo że na razie nie ma żadnych gameplayów ani odpowiednich zwiastunów. EA nie milczało na temat istnienia gry, ale milczało na temat tego, czy gra trafi do systemów ostatniej generacji.
    W ostatnich tygodniach krążyły plotki, że Battlefield 6 może pojawić się Xbox Game Pass już podczas pierwszego dnia swojej premiery. Jak dotąd nie ma konkretnych dowodów na to czy wersja dla Xbox One znajduje się na kartach wydawniczych, ale Tom Henderson, który jest znanym i wiarygodnym źródłem wiadomości dotyczących gry z serii Battlefield udziela wypowiedzi na swoim kanale Twitter, który rzucić trochę światła na sprawę.
     
    Według Hendersona, nie było żadnego słowa z jego źródeł w sprawie wersji dla poprzedniej generacji. Z tego powodu jego teoria głosi, że Battlefield 6 może pojawić się na Xbox Game Pass pierwszego dnia, aby zwiększyć bazę graczy.
     
     
    Jeśli jest to sposób, w jaki EA chce iść z następnym wpisem, warto dodać go pierwszego dnia do usługi - zwłaszcza, gdy Xbox Series X|S jest trudne do uzyskania w tej chwili. Byłoby to również dość duże posunięcie ze strony EA, dodając grę jako jedną z pierwszych dużych tytułów AAA do usługi Xbox Game Pass w dniu premiery.
     
    Oczywiście całość należy przyjąć z pewnym dystansem, ponieważ jak na razie nie są to potwierdzone informacje, ale mogą stanowić pewne ekscytujące teorie na to, co może przynieść nadchodząca przyszłość.
     
     
    Czy byłbyś szczęśliwy, gdyby gra pojawiła się w usłudze Xbox Game Pass z dostępnością dla konsol poprzedniej generacji? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    47 views

    Nintendo myśli nad przywróceniem serii F-Zero, lecz jak do tej pory nie ma na nią pomysłu

    Jeśli zapytasz któregokolwiek fana Nintendo, jaką serię chcieliby dziś wskrzesić na Nintendo Switch, to istnieje spora szansa, że w odpowiedzi pojawiło by się hasła "F-Zero".
    Futurystyczna seria wyścigowa zadebiutowała na SNES na początku lat 90. i chociaż od tamtej pory doczekała się kilku kontynuacji,  to od czasu premiery F-Zero Climax na Game Boy Advance w 2004 r. nie został nawet zlokalizowany poza Japonią.
     
    Jeśli szukasz natomiast ostatniej wersji wydanej na konsolę domową, to musisz cofnąć się o 18 lat wstecz do czasów GameCube'a na którego dostępny był F-Zero GX. Czy odświeżenie marki F-Zero ma szanse w najbliższych latach?
    W rozmowie z IGN, były pracownik Nintendo Takaya Imamura - który pracował nad tytułami takimi jak F-Zero i The Legend of Zelda: Majora's Mask podczas swojej 32-letniej kadencji w firmie - powiedział, że chociaż seria nie jest „martwa” jako taka, trudno jest ją wskrzesić:
     
    Komentarze Imamury przypominają te wypowiedziane przez Shigeru Miyamoto w 2012 roku, który powiedział, że był „zdziwiony”, gdy ludzie chcieli nowego tytułu z tej serii, ponieważ uważał, że Nintendo osiągnęło wszystko, co można było zrobić z tą serią:
    Mimo to Imamura jest nieugięty, to nie oznacza, że F-Zero odszedł na zawsze. Chociaż nie jest już z Nintendo, zapewnia IGN, że franczyza wciąż ma przyszłość - co może sugeruje, że w firmie trwają obecnie projekty, które może potencjalnie doprowadzić do nowej wersji F-Zero.

    0 comments
    15 views

    Profesjonalny kontroler marki PowerA dla Nintendo Switch już dostępny w przedsprzedaży

    Jeśli chcesz przenieść swoje sesje gier Nintendo na wyższy poziom, możesz sprawdzić nowy kontroler bezprzewodowy Fusion Pro firmy PowerA dla Nintendo Switch. Dzięki niej „materiały najwyższej jakości i funkcje gier na profesjonalnym poziomie” są na wyciągnięcie ręki.
     
    Ten „wysokiej jakości” projekt obsługujący technologię Bluetooth obejmuje wymienne panele czołowe (czarno-białe), wbudowane pierścienie przeciwcierne, przyciski z możliwością mapowania i dostosowywalne łopatki, wymienne drążki i futerał ochronny zapewniający bezpieczeństwo kontrolera i komponentów. Jest nawet gniazdo audio 3,5 mm, obsługa przewodowa i bezprzewodowa (działa do 20 godzin na jednym ładowaniu) i sterowanie ruchem.
     
     
    Zamówienia w przedsprzedaży są teraz dostępne na stronie internetowej PowerA za 99,99 USD (ok. 375 PLN), a każdy kontroler jest objęty dwuletnią gwarancją.
     
     
     
    Czy byłbyś zainteresowany wysokiej jakości kontrolerem Switch, takim jak ten? Zostaw komentarz poniżej.







    0 comments
    15 views

    Cyberpunk 2077 Hotfix 1.21 ma na celu naprawienie innej pokaźnej listy problemów

    Po ogromnej aktualizacji pod koniec ubiegłego miesiąca, CD Projekt Red wydał kolejną poprawkę do Cyberpunk 2077 na konsolach Xbox, która ponownie stara się naprawić szereg problemów i poprawek stabilności.
    Poprawka 1.21 koncentruje się na ogólnej stabilności gry, a jednocześnie dotyczy różnych bloków progresji, które uniemożliwiały graczom poruszanie się do przodu. To kolejna długa lista poprawek, więc weź filiżankę herbaty i pasek.
     
    Zadania i otwarty świat
    Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear. Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie. Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em. Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana. Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp. Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi. Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum. Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown. Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go. Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności. Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze. Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania. Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach. Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden! Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden! Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden! Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika. Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy. Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze. Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania. Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu. Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr. Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr. Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula. Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.  
    Rozgrywka
    Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza. Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.  
    Efekty wizualne
    Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.  
    Interfejs
    Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników. Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony. Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków  
    Stabilność i wydajność
    Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).  
    Konsole
    Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.  
    Stadia
    Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.  
     
    Jest to kolejna istotna łatka do Cyberpunk 2077, która opiera się na tej głównej, która została wprowadzona w marcowej aktualizacji. Jeśli chcesz zobaczyć, co wprowadziła ostatnia łatka (v1.20) wydana przed tą aktualizcją, możesz sprawdzić w naszym poprzednim wpisie na portalu XboxArcade. Baw się dobrze wracając z powrotem do świata Night City!
     
    Czy ta łatka naprawi ci jakieś problemy z Cyberpunkiem 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    52 views

    Team Xbox potwierdza koncepcję wyglądu systemu osiągnięć stworzonych przez fanów

    Fan Xbox i użytkownik Twittera NoisePatrick zwrócił na to uwagę na początku tego tygodnia w mediach społecznościowych swoją koncepcją ulepszonego układu osiągnięć Xbox, co doprowadziło nawet do uznania go przez członka zespołu Xbox.
     

     
    Projekt NoisePatrick zawiera osobną kategorię rzadkich osiągnięć, a także nagrodę w stylu PlayStation "Platinum Trophy" za ukończenie każdego osiągnięcia w grze, jak widać na powyższym zdjęciu.
    Popularny członek społeczności Xbox Klobrille pokazał swoje poparcie dla "niektórych świeżych i dodatkowych pomysłów" w odpowiedzi na tweet'a dyrektor zarządzania programem Xbox - Jason Ronald wkroczył do akcji, gdy został zapytany o te zmiany:
     
     
    Nie trzeba dodawać, że koncepcja ta otrzymała wiele pozytywnych komentarzy i wydaje się, że fani Xboxa prawie na pewno chcieliby zobaczyć nowe ulepszenia wprowadzone do systemu osiągnięć. Zobaczmy, czy coś z tego wyjdzie...
     
     
    Co sądzisz o tej koncepcji? Daj nam swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

    0 comments
    51 views

    Pierwsze spojrzenie na rozgrywkę na How Wheels Unleashed

    Mamy nową grę Hot Wheels, która pojawi się na Xbox Series S | X już we wrześniu tego roku pod nazwą Hot Wheels Unleashed, deweloper Milestone zaprezentował grę na materiale wideo, który daje spojrzenie na rozgrywkę.
     
     
    Kilka minut materiału daje nam sporo informacji na temat tego, czego się spodziewać pod względem wizualnym, projektowania torów i modelu obsługi, a w oparciu o to, co widzimy do tej pory, to wygląda całkiem fajnie! Deweloper Milestone nie jest nowicjuszem w temacie tworzenia gier wyścigowych, ponieważ całkiem niedawno mogliśmy zobaczyć opracowany przez nich MotoGP 21 oraz Monster Energy Supercross 4.
    Hot Wheels Unleashed jest teraz dostępny w przedsprzedaży w Microsoft Store, jeśli chcesz uzyskać przewagę w konkursie, z opcjonalnymi edycjami kolekcjonerskimi i ultimate stunt w ofercie z dodatkowymi pojazdami i elementami personalizacji.
    Gra pojawi się również na PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows, oraz PlayStation 5, a planowana data premiery zapowiadana jest na 27 września.
    Podoba ci się wygląd Hot Wheels Unleashed? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    50 views

    Mortal Shell można teraz uruchomić w 60 klatkach na sekundę na konsoli Xbox Series S

    Mortal Shell dostał ulepszenie nowej generacji w zeszłym miesiącu, ale wersja Xbox Series S była nadal ograniczona do 30FPS. Fani wołali o wsparcie trybu z obsługą 60FPS na słabszym systemie, a teraz ich głosy zostały wysłuchane, ponieważ deweloper Cold Symmetry dodał tą opcję do gry.
    Najnowsza aktualizacja wprowadza możliwość grania w 60FPS przy 1080p, ale nadal zachowuje opcję uruchamiania w 4K z 30FPS, jeśli fani chcą uruchomić ją w rozdzielczości UltraHD na rzecz mniejszej ilości klatek. Jest to gra, która wymaga szybkiego refleksu do brutalnej walki, więc jest to bardzo mile widziany dodatek.
     
     
    Posiadacze Xbox Series X mogą już grać w grę w 60FPS z możliwością przejścia do rozdzielczości 4K z ultra wysokiej jakości teksturami. Mortal Shell został wydany w zeszłym roku, ale jest absolutnie wart swojego czasu - zwłaszcza jeśli jesteś fanem gatunku Dark Souls tak jak ja.

    0 comments
    45 views

    Prace nad Days Gone 2 wstrzymane, Sony Bend pracuje nad czymś nowym

    Days Gone 2 nie otrzymał zielonego światła, zgodnie z raportem Bloomberg. Pomimo sukcesu oryginalnej gry i ostatecznie opłacalnej dla Sony, japoński gigant wskazał na letni odbiór krytyczny i długi cykl rozwoju jako dostateczny powód, aby pominąć na ten czas sequel - co ostatecznie doprowadziło do odejścia kluczowych wytycznych, a w ostateczności przesunięcie planów deweloperskich na czas nieokreślony.
     
    Studio odpowiedzialne za Days Gone pracuje obecnie nad nową grą, choć z pewnością musiało walczyć o szansę i pozwolenie na możliwości przystąpienia do sequela. Zgodnie z wpisem dziennikarza Jasona Schreiera, jedna drużyna została przydzielona do pomocy Naughty Dog w grze wieloosobowej, która jest prawdopodobnie nadchodzącym spin-offem The Last of Us Factions, który wiemy, że jest w fazie rozwoju, zaś reszta została przydzielona do Sony Bend, który pracuję nad nowym tajemniczym projetkem.
     
    Inny zespół, najwyraźniej, miał pracować nad nową grą Uncharted (niespodzianka!), która najwyraźniej jest również w fazie rozwoju w Naughty Dog. Warto zauważyć, że jest to tylko raport, niemniej jednak, największą wiarygodność tego faktu przynosi raportowanie od Schreiera i to trochę rozczarowujące, że Days Gone nie był wystarczająco udany, aby można było zarobić sequel.
    Jeśli ten raport jest na tyle dokładny, to nic dziwnego, Sony Japan Studio (Ape Escape, to Shadow of the Colossus, Gravity Rush) zostało zamknięte z dniem 01.04.2021; kiedy wielcy wydawcy, odpowiedzialni za Days Gone, nie mogą nawet dostać pozwolenia na stworzenie sequela.
     
    Jesteśmy zainteresowani, czym zamierza tym razem zaskoczyć nas graczy Studio Sony Bend, do którego również przydzielono ludzi odpowiedzialnych za Days Gone...

    0 comments
    141 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.