Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

    Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
     
     
     
    "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
     
     
     
    Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

    • MCL
    0 comments
    82 views

    Amazon tworzy swój kontroler

    Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
     
     
     
    Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
     
     
     
    Więcej zdjęć u źródła.

    • MCL
    0 comments
    92 views

    Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

    Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
     
     
     
    "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
     
     
     
    Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
     
     
     
    Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

    • MCL
    1 comment
    87 views

    Stallion83 wbił milion Gamerscore

    Kiedy Microsoft wprowadził Xboxa 360 wprowadził też punkt zwrotny w historii gier. Gamerscore. Dziś wszyscy wiedzą co to jest Gamerscore i nie wyobrażają sobie bez nich większości gier - są to punkty przyznawane za przejście określonego levelu, ubicie bossa - słowem wykonanie czynności za która zostaną nam przyznane punkty.
     
     
     
    W tamtym czasie pojawił się też Stallion83. W 2006 stwierdził: wbiję jako pierwszy milion Gamerscore!. Dziś może z dumą stwierdzić, że swojego celu dokonał.
     
     
     
    "Osiem lat, trzy miesiące i nie wiem ile dni. Tyle godzin, tyle nocy... Nie sądziłem, że włożę w to tyle wysiłku."
     
    Stallion83 wbił milion Gamerscore grając w Titanfall na Xbox One.

    • MCL
    2 comments
    129 views

    Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

    W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
     
    Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
     
    Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

    • MCL
    5 comments
    177 views

    Duże oczekiwania związane z Titanfall

    Premiera Titanfall praktycznie za pasem. Twórcy i osoby związane z Microsoftem nie szczędzą słów pochwały na temat najnowszego dzieła Respawn. Sam szef marketingu Yusuf Medhi takimi oto słowami wypowiadał się o grze:
     
     
     
    "Titanfall to gra zwrotna w historii Xboxa, to prawdziwy system seller. Ciężko jest nawet zrozumieć, jakim ważnym jest on tytułem dla Xbox One. "
     
     
     
    Microsoft naprawdę poważnie przygotowuje się do premiery Titanfall posuwając się nawet do wydania Bundle'a z grą Titanfall. Premiera gry na Xbox One i PC nastąpi 13 marca, a na Xboxie 360 pojawi się 25 marca. Czy naprawdę uniesie jarzmo gry, od której zależy przyszłość sprzętu? Ciężko się z tym pogodzić, lecz Titanfall to być lub nie być Xboxa One. Jeśli gra się nie przyjmie, będzie to ogromna klęska Microsoftu. Lecz, wszystko wskazuje na to że się przyjmie i Xbox One będzie wreszcie konkurencyjny dla PS4.

    • MCL
    4 comments
    169 views

    Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

    Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
     
     


    Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
     
     
    Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

    • MCL
    0 comments
    89 views

    Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

    Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

    Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
    Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

    • MCL
    0 comments
    92 views

    Titanfall w 1080p jednak nie na Xbox One

    Titanfall zbliża się wielkim krokiem ku premierze w marcu, a my nadal nie mamy oficjalnego potwierdzenia od zespołu deweloperów ze studia Respawn Entertainment, którzy wciąż zwlekaj z tą informacją.   Pomimo tego faktu, doszliśmy do pewnych źródeł, które informują, że nie będzie pełnego wsparcia dla obrazu HD w 1080p. Pamiętamy, że demo zostało odpalone w 792p. Teraz jednak wygląda na to, iż tak zostanie, gdyż Vince Zampella z Respawn Entertainment oficjalnie potwierdził ten fakt na swoim Tweeterze.

     


    Nie jest to zapewne dobra informacja dla tych wszystkich, którzy czekali z nadzieją na pełną wersję HD, ale trzeba zwrócić uwagę, że ten skok był bardzo mało prawdopodobny, tym bardziej, że beta była w 792p. Titanfall pojawi się na rynku 18 marca. Wszystkim posiadaczom konsol Xbox One, którzy liczyli na wersję 1080p przypominamy o wcześniejszych wypowiedziach Marka Rubin'a z Infinity Ward, który sugerował kilka miesięcy wcześniej przed zapowiedzą gry, iż nie pojawi się w wersji 1080p

    0 comments
    141 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.