Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Microsoft "zachęca" Steam i Epic Games do przyłączenia się do nowego sklepu z aplikacjami w systemie Windows 11

    Microsoft oprócz podkreślenia wielu funkcji związanych z grami dla konsoli Xbox w ich najnowszym systemie Windows 11, firma mówiła również nieco o możliwości integracji Steam i Epic Games Store.

     

    W wywiadzie dla The Verge z dyrektorem wykonawczym w systemie Windows - Panos Panay, był zachwycony, z faktu, iż te dwa sklepy z pewnością będą "zachęcane", aby stać się częścią nowego sklepu z aplikacjami Windows 11, a jeśli zechcą, to będą "bardzo mile widziane".

     

    "Windows już pod wieloma względami obsługuje te sklepy, a jeśli możemy go hostować za pośrednictwem Microsoft Store, to oczywiście jesteśmy na tak. Wszyscy, którzy chcą pojawić się w "sklepie", są bardzo mile widziani. W rzeczywistości, zachęcamy i budujemy niektóre z tych polityk."

     

    "Naprawdę dążymy do tego, żeby móc wejść do sklepu, wpisać wybraną aplikację i otrzymać dokładnie tą jaką chcieliśmy."

     

    Byłoby to prawdopodobnie najlepszy scenariusz z punktu widzenia konsumenta, oczywiście, jak wszystko byłoby zintegrowane w jednym dedykowanym sklepie z aplikacjami. Jesteśmy sceptyczni co do tego, że Steam i Epic Games będą na pokładzie, ale nigdy nie wiadomo.

     

    Czy uważasz, że Steam i Epic Games staną się częścią sklepu z aplikacjami dla systemu Windows 11? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Po licznych wcześniejszych plotkach, Valve oficjalnie zaprezentowało Steam Deck - nowy przenośny system gier w stylu Switcha.
      IGN pierwotnie uzyskał wyłączny dostęp do technologii, ale teraz Valve otworzyło "praktyczne" sesje gry dla wielu innych mediów. Zaowocowało to zwykłymi porównaniami, których można się spodziewać za każdym razem, gdy nowy sprzęt zostanie wydany.
       
      Sean Hollister z The Verge opublikował porównanie nowego systemu Valve obok hybrydowego handhelda Nintendo i jak można się spodziewać - Steam Deck jest o wiele grubszy, niż Switch. Sam Hollister zauważa, że jest "gigantyczny" w porównaniu do przenośnego systemu Nintendo.
       
       
      Oczywiście porównania na tym się nie skończyły. Producent wideo Giant Bomb, Jan Ochoa, poszedł nieco dalej ze zdjęciem Steam Deck obok nie tylko Switcha, ale także Sega Game Gear, PlayStation Vita i klasycznego systemu Nintendo, Game Boy Advance.
       
       
       
      Niestety, nie ma jeszcze porównań OLED Switch obok Steam Deck, ponieważ poprawiony model Nintendo nie zostanie opublikowany do października. Mamy jednak wymiary obu systemów. Każde urządzenie będzie wyposażone w 7-calowy ekran.
      Switch OLED: 239 mm x 102 mm x 28,7 mm
      Pokład parowy: 298 mm x 117 mm x 49 mm
       
      Deck Steam Valve jest już dostępny do rezerwacji w wybranych regionach i rozpocznie wysyłkę w grudniu 2021 roku. Steam Deck będzie dostępny w 3 wariantach cenowych, począwszy od 419€, za podstawową wersję, aż do 679€ za najdroższą wersję z kilkoma unikatowymi dodatkami tj, antyrefleksyjne szkło na ekran, czy ekskluzywny futerał.
       
      Co sądzisz o Steam Deck w porównaniu z rozmiarem Switcha? I jak podoba ci się jego design. Zostaw swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
      Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
      Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
      To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
      Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
      Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
       
      Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
       
       
       
      Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
      Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
       
      Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
      Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.
    • Przez Gangst3r
      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Najnowsza aktualizacja wersji beta klienta Steam na PC koncentruje się głównie na kontrolerze bezprzewodowym od konsoli Xbox, wprowadzając szereg nowych funkcji dla graczy na platformie, szczególnie w niektórych grach.
      Od wczoraj aplikacja posiada obsługę więcej, niż czterech kontrolerów jednocześnie, wyzwala dudnienie w grach za pomocą interfejsu API Windows.Gaming.Input, możliwość przypisania nowego przycisku „Udostępnij” z konsoli Xbox Series X i nie tylko.
       
      Oto pełna lista ulepszeń Xbox, które zostały wprowadzone w kliencie Beta:
      Zmiany w Steam
      Dodano ustawienie rozszerzonej obsługi kontrolera konsoli Xbox. Opcję można włączyć w sekcji Ogólne ustawienia kontrolera w ustawieniach Steam - wymaga instalacji sterownika oraz ponownego uruchomienia komputera. Rozszerzone funkcje Xbox obejmują:
      Obsługa więcej, niż 4 kontrolerów Xbox Możliwość powiązania z łopatkami kontrolera Xbox Elite w konfiguracjach kontrolera Możliwość powiązania przycisku udostępniania kontrolera Xbox Series X w konfiguracjach kontrolera Obsługa wyzwalacza wibracji w grach korzystających z interfejsu API Windows.Gaming.Input  

      Te nowe funkcje są nadal ograniczone do tych, którzy na razie zdecydowali się na wersję beta klienta Steam, z prawdopodobieństwem, że zostaną rozszerzone do standardowej wersji Steam w stosunkowo bliskiej przyszłości.
       
       
      Nie możesz się doczekać którejś z tych nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      EA podało datę premiery swoich gier w tym FIFA 21, która ma zadebiutować na konsolach obecnej generacji już 9 października. Gra ma być dostępna na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz Steam (dzięki zawartej w poprzednim roku umowy współpracy). 
       
       
      FIFA 21 oraz Madden NFL 21 otrzymały wspólny zwiastun ponieważ obie te gry będą objęte programem "Dual Entitlement" - czyli możliwością płynnego przejścia z Xbox One na Xbox series X oraz PS4 na PS5.
       

       
       
      EA już teraz oferuje możliwość złożenia zamówienia pre-orderowego na swojej stronie - EA.COM. Do wyboru będą trzy wersje: Standardowa, Mistrzowska oraz Ultimate.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 140
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 96 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.