Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Anulowany remake gry GoldenEye 007 na Xbox - Gameplay z gry pojawił się w serwisie YouTube


    Gangst3r
    • 318 wyświetleń

    Dni świetności GoldenEye 007 wydają się już być przeszłością na wszystkich możliwych frontach - mowa o zremasterowanej wersji kultowej strzelanki z Nintendo 64 Rare, jej premiera miała odbyć się na konsoli Xbox 360 w 2007 roku dzięki usłudze Xbox Live Arcade, która ostatecznie utknęła w pętli licencjonowania.

     

    Chociaż prawdopodobnie nigdy nie zdobędziemy gry w oficjalnym wydaniu, na dzień dzisiejszy możemy przynajmniej uzyskać lepsze pojęcie o tym, czym mógłby być prezentowany remake. Pewien YouTuber o nicku Graslu00 przesłał „longplay” omawianej zremasterowanej wersji gry GoldenEye 007 podzielonego na segmenty - zobaczcie sami.

     

     

    Gra w sieci pojawiła się już w 2016 roku wtedy zaprezentowano krótki 30 minutowy materiał wideo.

     

    Youtuber zwraca uwagę na to, że nie może powiedzieć skąd wziął grę, ale dodał natomiast kilka interesujących komentarzy, m.in. „cierpliwość jest kluczem” i „powiedziano im, że zostanie wydana w 2021 r.” - chociaż wydaje się, że najprawdopodobniej odnoszą się do plików gry, a nie faktyczne oficjalnego planowania wydania (co wydaje się obecnie mało prawdopodobne).

     

    Po ostatnim wycieku materiału filmowego w 2016 r. Szef Xbox Phil Spencer skomentował pytanie dotyczące gry, stwierdzając: „GoldenEye zawsze było kwestią praw, a nie„ uruchomieniem kodu”.

     

    Dla zainteresowanych informujemy, że Rare w związku z prośbą od wielu fanów i za sprawą pomocy innej firmy deweloperskiej sprawiło, że „GoldenEye 007” został oficjalnie wydany na Wii w 2011 roku, w efekcie na grę nałożono sporo zmian (licencja) przez co zmodyfikowano nie tylko scenariusz i system gry, ale również role Jamesa Bonda, które zostały zmienione z Pierce'a Brosnana na Daniela Craiga. W efekcie otrzymano zupełnie inną grą, niż tą znaną z NINTENDO 64 wydaną w 1997 roku.

     

     

    Co sądzisz o tym materiale? Czy chciałbyś, żeby ta gra jednak pojawiła się na liście wydawniczej w 2021 roku? Daj nam znać poniżej.

    Edytowane przez Gangst3r


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Surreal64CE to jeden z najlepszych emulatorów konsoli Nintendo 64 wydanego na pierwszego Xbox'a. Najbardziej wyróżniające funkcje emulatora to możliwość indywidualnych ustawień dla każdej gry z osobna, obsługa wtyczek i przyjazny oraz intuicyjny interfejs.
       

       
      UWAGA: Jeśli aktualizujesz swój obecnie zainstalowany emulator do wersji 6.0 musisz zapoznać się z kilkoma wskazówkami zamieszczonymi poniżej:
       
      Aby użyć ustawień z nowego Surreal.ini jako ustawień domyślnych dla surreal64xxx B6.0 CE, musisz usunąć folder „ini” z folderu emu Surreal 64. OSTRZEŻENIE: Spowoduje to usunięcie wszelkich wcześniej skonfigurowanych ustawień. Jeśli uważasz, że Twoje ustawienia są lepsze od tych w tym pliku. Prosimy o umieszczanie ich na forum w odpowiednim dziale.
       
      Jeśli nie wiesz jak skonfigurować emulator, aby wykorzystać w pełni jego potencjał zawsze możesz skorzystać z wideo poradnika:
       
      Co nowego w Surreal64 CE B6.0:
      - Aktualizacje rdzenia--
      * 1964 1.1 dodano
      - Począwszy od 2009 roku, freakdave, Ez0n3 i schibo wszyscy dali swoje
      starania o przeniesienie tego na Xboksa. Skończyłem tylko to, co zaczęli.
      * Dodano PJ64 1.6
      - Zanim wyciek zyskał rozgłos w 2012 roku, Mudlord i Squarepusher
      udostępnili mi swoje odkrycie i wkrótce pojawił się port Xbox
      po.
      * Zaktualizowano UltraHLE, aby pasował do podstawy kodu UHLE Alpha
      -UHLE Alpha używa większych buforów dla dźwięku i tekstur i ma
      bardzo niewielkie zmiany w synchronizacji.
      - Aktualizacje wtyczek RSP -
      * RSP Recompiler zaktualizowany do wersji 1.7.0.9
      * Wtyczka HLE RSP zaktualizowana o MusyX HLE
      -MusyX będzie wymagać użycia „AudioMusyX” do czasu uzyskania prawidłowego dźwięku HLE
      wtyczka została przeniesiona.
      - Aktualizacje wtyczek wideo -
      * Rice Video 6.12 zaktualizowane z kilkoma zmianami w stosunku do wersji głównej i niektórymi
      poprawki backportów z Rice 5.60.
      -Near Plane Clipping hack dla Zelda
      Obsługa wierzchołków HW z Rice Video 5.60
      -Pixel Shader sumator przełączony na wersję PC (szybszy i kompletny)
      -Oprogramowanie Vertex Clipper jako opcja do skrzynek narożnych
      -Glide64 LOD fix dla poprawnej głębokości mgły
      -Poprawka matrycy wstawki Moveword dla SSB
      -Fill_Rect poprawka primColor dla MK64
      -Różne zmiany nazw / refaktory i inne mniej zauważalne poprawki błędów
      - Aktualizacje wtyczek wejściowych -
      * Zmniejszono próg martwych stref dla lepszego odwzorowania przycisków na analogowe
    • Przez Gangst3r
      Jak zwykle początek kolejnego roku dla wielu firm związanymi z branżą gier wideo jest poszukiwanie nowych talentów do pomocy w nadchodzących projektach.
      Wspominając o tym, deweloper Rare - najbardziej znany ostatnio z pirackiej gry wieloosobowej Sea of Thieves - poszukuje osoby na stanowisko starszego projektanta, którego zadaniem byłaby pomoc przy tworzeniu kolejnego wielkiego projektu, Everwild.
       

      Zgodnie z opisem stanowiska, Everwild to „przełomowa” gra, której świat jeszcze nie powstał.
      Starszy projektant będzie musiał być „pełen pomysłów”, posiadać odpowiednie umiejętności takie jak rysowanie „nowych map” zamiast podążać za starymi, umieć stawić czoła wyzwaniom, których wcześniej nie było i prowadzić projekt z otwartym umysłem.
       
      W zeszłym roku Aaron Greenberg z Microsoftu powiedział, że Everwild nie przypomina żadnej innej gry, jaka kiedykolwiek została stworzona, a producent wykonawczy gry, Louise O'Conner, powiedziała wcześniej, że da graczom „magiczny i nieokiełznany świat do odkrycia” - pozwalając im poczuć jak magia przepływa przez naturę i łączy się z każdą żywą istotą.
       
      Ostatnia aktualizacja przed najnowszą ofertą pracy miała miejsce w październiku 2020 roku, kiedy Rare ujawnił, że dyrektor kreatywny gry opuścił studio.
       
       
      Nie możesz się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Everwild? Masz jakiś pomysł, czego się spodziewać? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.
  • Statystyki forum

    13 599
    Tematów
    48 366
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 57 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 555
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Grzesiek Hendra
    Najnowszy użytkownik
    Grzesiek Hendra
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.