-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Surreal64CE to jeden z najlepszych emulatorów konsoli Nintendo 64 wydanego na pierwszego Xbox'a. Najbardziej wyróżniające funkcje emulatora to możliwość indywidualnych ustawień dla każdej gry z osobna, obsługa wtyczek i przyjazny oraz intuicyjny interfejs.
UWAGA: Jeśli aktualizujesz swój obecnie zainstalowany emulator do wersji 6.0 musisz zapoznać się z kilkoma wskazówkami zamieszczonymi poniżej:
Aby użyć ustawień z nowego Surreal.ini jako ustawień domyślnych dla surreal64xxx B6.0 CE, musisz usunąć folder „ini” z folderu emu Surreal 64. OSTRZEŻENIE: Spowoduje to usunięcie wszelkich wcześniej skonfigurowanych ustawień. Jeśli uważasz, że Twoje ustawienia są lepsze od tych w tym pliku. Prosimy o umieszczanie ich na forum w odpowiednim dziale.
Jeśli nie wiesz jak skonfigurować emulator, aby wykorzystać w pełni jego potencjał zawsze możesz skorzystać z wideo poradnika:
Co nowego w Surreal64 CE B6.0:
- Aktualizacje rdzenia--
* 1964 1.1 dodano
- Począwszy od 2009 roku, freakdave, Ez0n3 i schibo wszyscy dali swoje
starania o przeniesienie tego na Xboksa. Skończyłem tylko to, co zaczęli.
* Dodano PJ64 1.6
- Zanim wyciek zyskał rozgłos w 2012 roku, Mudlord i Squarepusher
udostępnili mi swoje odkrycie i wkrótce pojawił się port Xbox
po.
* Zaktualizowano UltraHLE, aby pasował do podstawy kodu UHLE Alpha
-UHLE Alpha używa większych buforów dla dźwięku i tekstur i ma
bardzo niewielkie zmiany w synchronizacji.
- Aktualizacje wtyczek RSP -
* RSP Recompiler zaktualizowany do wersji 1.7.0.9
* Wtyczka HLE RSP zaktualizowana o MusyX HLE
-MusyX będzie wymagać użycia „AudioMusyX” do czasu uzyskania prawidłowego dźwięku HLE
wtyczka została przeniesiona.
- Aktualizacje wtyczek wideo -
* Rice Video 6.12 zaktualizowane z kilkoma zmianami w stosunku do wersji głównej i niektórymi
poprawki backportów z Rice 5.60.
-Near Plane Clipping hack dla Zelda
Obsługa wierzchołków HW z Rice Video 5.60
-Pixel Shader sumator przełączony na wersję PC (szybszy i kompletny)
-Oprogramowanie Vertex Clipper jako opcja do skrzynek narożnych
-Glide64 LOD fix dla poprawnej głębokości mgły
-Poprawka matrycy wstawki Moveword dla SSB
-Fill_Rect poprawka primColor dla MK64
-Różne zmiany nazw / refaktory i inne mniej zauważalne poprawki błędów
- Aktualizacje wtyczek wejściowych -
* Zmniejszono próg martwych stref dla lepszego odwzorowania przycisków na analogowe
-
Przez Gangst3r
Jak zwykle początek kolejnego roku dla wielu firm związanymi z branżą gier wideo jest poszukiwanie nowych talentów do pomocy w nadchodzących projektach.
Wspominając o tym, deweloper Rare - najbardziej znany ostatnio z pirackiej gry wieloosobowej Sea of Thieves - poszukuje osoby na stanowisko starszego projektanta, którego zadaniem byłaby pomoc przy tworzeniu kolejnego wielkiego projektu, Everwild.
Zgodnie z opisem stanowiska, Everwild to „przełomowa” gra, której świat jeszcze nie powstał.
Starszy projektant będzie musiał być „pełen pomysłów”, posiadać odpowiednie umiejętności takie jak rysowanie „nowych map” zamiast podążać za starymi, umieć stawić czoła wyzwaniom, których wcześniej nie było i prowadzić projekt z otwartym umysłem.
W zeszłym roku Aaron Greenberg z Microsoftu powiedział, że Everwild nie przypomina żadnej innej gry, jaka kiedykolwiek została stworzona, a producent wykonawczy gry, Louise O'Conner, powiedziała wcześniej, że da graczom „magiczny i nieokiełznany świat do odkrycia” - pozwalając im poczuć jak magia przepływa przez naturę i łączy się z każdą żywą istotą.
Ostatnia aktualizacja przed najnowszą ofertą pracy miała miejsce w październiku 2020 roku, kiedy Rare ujawnił, że dyrektor kreatywny gry opuścił studio.
Nie możesz się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Everwild? Masz jakiś pomysł, czego się spodziewać? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.
-
-
Statystyki forum
13 641
Tematów48 445
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 114 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników