Race Drivin 'jest uważany za klasykę zręcznościową w niektórych kręgach, co sprawiło, że port SNES z 1992 roku był bardzo rozczarowujący. Oferując skromne 4 klatki na sekundę, ta edycja była szeroko rozpowszechniona, ale teraz jeden z programistów -Vitora Vileli, dokonał inżynierii wstecznej, aby przywrócić grę do pracy ze znacznie zwiększoną liczbą 30 klatek na sekundę.
Vitora Vileli, który wcześniej podjął się przepisywania SNES dla Super R-Type i Contra III, usuwając problemy ze spowolnieniem, które miały wpływ na te porty. Korzystając z tego podejścia, Vitor był w stanie poprawić ogromną liczbę klatek na sekundę podczas Race Drivin.
Odbywa się to dzięki chipowi wzmacniającemu Super Accelerator 1 (SA1) Nintendo, który oferował szybsze taktowanie i więcej pamięci RAM. W związku z tym wykracza to poza standardowe retroaktywne aktualizacje, takie jak, powiedzmy, śledzenie promieni SNES.
SA1 był używany tylko w kilku wybranych grach SNES w latach 1995-1997, takich jak Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars i Kirby Super Star. Biorąc pod uwagę, że pojawił się później w cyklu życia SNES, z pewnością interesujące jest zobaczenie, jakie korzyści może przynieść wcześniejszym grom.
Najbardziej ekscytującą wiadomością jest to, że Vitor pracuje teraz nad zwiększeniem liczby klatek na sekundę dla gry Star Fox:
Edytowane przez Gangst3r
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.