Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D

      Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
       
      Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
       
      „Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
      Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest". 
       
      Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
       
       
      Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      468 wyświetleń
    2. Worms Rumble - Najnowsza odsłona serii bez walki turowej

      Worms Rumble to najnowsza zapowiedziana odsłona serii o walecznych robakach przez Team17. Tym razem nie będzie to znana z poprzednich odsłon walka turowa, z której twórcy zrezygnowali na rzecz rywalizacji w czasie rzeczywistym.
       
      Gra zaoferuje nie tylko nowy system rozgrywki, ale również wprowadzi możliwość gry multiplayer do 32 osób z możliwością gry cross-play (użytkownicy konsol i PC będą mogli jednocześnie ze sobą rywalizować). Worms Rumble wprowadzi także dwa nowe tryby - w tym Deathmatch oraz dwa warianty Battle Royale ostatnia drużyna i ostatni robak.
       
      Ze względu na rodzaj rozgrywki robale otrzymały nowy wachlarz ruchów - bohaterowie mogą szybko się poruszać, robić uniki czy odbijać się od ścian. Plansze są trójwymiarowe, ale gracze będą mogli poruszać się wyłącznie w przestrzeni 2D.
       
       
      Deweloper zapewnia dodatkową ofertę zabawy szykując graczom sezonowe wydarzenia, w których możemy brać udział zdobywając stroje lub inne akcesoria. W grze nie zabraknie również tradycyjnego ekwipunku broni, w którym znajdziemy znane z poprzednich odsłon - m.in. owcę, święty granat czy bomba bananowa.
       
      Gra pojawi się 27 listopada na PS4, PS5 oraz PC. Póki co nie wspomniano nic na temat wersji dla konsol marki Microsoft.
      Zainteresowani mogą zapisać się do bety na Steam, która odbędzie się 15 lipca.

      0 komentarzy
      752 wyświetleń
    3. Ratchet & Clank: Rift Apart - data premiery już w czerwcu tego roku!

      To już oficjalne: Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 5 już 11 czerwca 2021 roku. Potwierdzono to w zwiastunie przedpremierowym zamieszczonym powyżej, drugi tytuł PS5 od Insomniac Games pojawi się w połowie 2021 roku. Gra będzie dostępna w przedsprzedaży w PlayStation Store od dziś, a jeśli zdecydujesz się zapłacić gotówkę przed premierą, zdobędziesz kilka dodatków.
      Pierwszy z nich to zbroja Carbonox z Ratchet & Clank: Going Commando i blaster retro z rebootu Ratchet & Clank z 2016 roku. Pierwsza z nich została zaktualizowana „o materiały o wysokiej rozdzielczości, reakcje na oświetlenie i odbicia ze śledzeniem promieni”. W międzyczasie cyfrowa edycja deluxe zawiera również pięć dodatkowych zestawów zbroi, pakiet naklejek trybu fotograficznego, 20 Rarytanium (materiał ulepszający w grze), cyfrową ścieżkę dźwiękową i cyfrowy album z grafikami. Na blogu PlayStation Sony informuje, że wkrótce pojawi się więcej wiadomości, w tym imię tajemniczej kobiety.
       

       
      „Ratchet & Clank: Rift Apart to zupełnie nowa, pełnometrażowa przygoda. Kiedy zły dr Nefarious używa urządzenia, które może uzyskać dostęp do alternatywnych wymiarów, aby znaleźć galaktykę, w której zawsze wygrywa, Ratchet i Clank są rozdzieleni. Gdy próbują ponownie się zjednoczy, spotykają nowego wojownika ruchu oporu Lombax, odkryją nowe i znane lokalizacje (ale z nowymi zwrotami wymiarów!) i będą władać całym nowym arsenałem broni nie z tego świata.
       

      Czy uważasz, że to dobra randka dla Ratchet & Clank: Rift Apart? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      314 wyświetleń
    4. Aktualizacja PS5 2.0 poprawia wydajność gier w określonych sytuacjach

      Po wydaniu aktualizacji oprogramowania konsoli PS4 do wersji 9.0 , przeszedł czas na szybki update oprogramowania PlayStation 5 do wersji 2.0 (21.02-04), ale nie oczekujmy zbyt wiele, ponieważ nowa wersja przynosi jedynie niewielkie ulepszenia wydajności w niektórych grach. Zasadniczo nowa aktualizacja sprawia, że system obecnej generacji Sony działa szybciej w "bardzo wybranych scenariuszach", co może prowadzić do niewielkich ulepszeń liczby klatek na sekundę.
       
       
      Digital Foundry twierdzi, że gry takie jak Devil May Cry 5: Special Edition i Control: Ultimate Edition otrzymują od jednej do dwóch klatek dzięki nowemu oprogramowaniu układowemu. Z pewnością nic szalonego, ale interesujące jest to, że Sony wydaje się dalej optymalizować możliwości konsoli pod kątem uzyskania lepszej wydajności w grach.
       
      Oczywiście pytanie brzmi teraz, czy jest jeszcze więcej miejsca na poprawę. Biorąc pod uwagę, że firmie początkowo zajęło prawie rok wydanie pierwszej dużej aktualizacji dla PS5, dlatego nie spodziewalibyśmy się kolejnej w najbliższym czasie - ale warto będzie pamiętać o tej historii, gdy w końcu pojawi się kolejne oprogramowanie systemu.

      0 komentarzy
      180 wyświetleń
    5. Sony potwierdza - PS Store dla PS3, PS Vita, PSP będzie zamknięte

      Sony oficjalnie potwierdziło zamknięcie swoich starszych witryn sklepowych na PlayStation 3, PS Vita i PSP. Sklep dla konsol PS3 i PSP zostaną zamknięte 2 lipca, a PS Vita - 27 sierpnia. Chociaż nadal będziesz mieć możliwość pobierania całego swojego wcześniejszego oprogramowania - w tym tytułów PS Plus, o ile jesteś nadal członkiem subskrypcji - to nie będziesz mógł kupować żadnych nowych gier z PS Store na tych platformach, gdy będą one dostępne.
       
      W e-mailu do klientów japoński gigant wyjaśnił, że decyzja o wycofaniu witryn sklepowych została podjęta w celu skoncentrowania wysiłków na PS5 i PS4. Korespondencja dziękuje graczom za ich wsparcie na platformach i zauważa, że to przejście pozwoli jej „jeszcze bardziej poprawić jakość obsługi klienta”.
      „Nie będzie już można kupować treści cyfrowych na PS3, PS Vita i PSP, w tym gier i treści wideo” - czytamy w wiadomości e-mail. „Nie będzie też można już dokonywać zakupów w grach za pośrednictwem gier na PS3, PS Vita i PSP”. Będziesz jednak mieć możliwość pobrania wcześniej zakupionego oprogramowania w dającej się przewidzieć przyszłości.
      W e-mailu wyjaśniono: „Nadal będziesz mógł pobierać posiadaną zawartość PS3, PS Vita i PSP, w tym gry i materiały wideo. Możesz pobrać swoją zawartość na PS3, PS Vita lub PSP, otwierając listę pobierania na odpowiednim urządzeniu”.
       
      Istnieje zastrzeżenie dotyczące pakietów do kupowania krzyżowego PS3 i PS Vita: „Jeśli kupiłeś pakiet do grania na różnych platformach np. dla PS3 i PS Vita i pobrałeś tylko wersję PS3 lub PS Vita, musisz pobrać drugą wersję przed zamknięciem PS Store na odpowiednim urządzeniu”. Rozumiemy, że pomimo sformułowania tutaj, musisz upewnić się, że obie wersje gry znajdują się na Twojej liście pobierania przed zamknięciem, ponieważ poza tym nie będziesz mieć możliwości zweryfikowania swoich zakupów. W związku z tym zawartość zakupów multiplatformowych dla gier na PS5 i PS4, które obejmują wersje na PS3, PS Vita i PSP, będzie nadal działać jak wcześniej.
       
      Wszystkie gry nabyte w ramach PS Plus zostaną zachowane jako część Twojej biblioteki i będą dostępne do pobrania w dowolnym momencie, o ile masz aktywne członkostwo PS Plus. Niewykorzystane środki z portfela również zostaną zachowane na Twoim koncie, ale nie będziesz mógł ich wydać po upływie wyżej wymienionych dat. W przyszłości nadal będzie można realizować kupony PS Plus i kody do gier (takie jak premie za zamówienia przedpremierowe i pakiety DLC), ale nie będzie można dodawać środków poza wyżej wymienionymi datami.
       
      Co sądzisz o tej wiadomości? Czy jesteś zdenerwowany decyzją Sony o zamknięciu jej starszych witryn sklepowych? Czy to wstrząsnęło twoją wiarą w cyfrową ofertę PlayStation? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    6. Kierownica wyścigowa Gran Turismo 7 firmy Fanatec dostępna w przedsprzedaży już od 699,- Euro

      Producent urządzeń peryferyjnych takich jak profesjonalne kierownice do gier i symulatorów Fanatec oficjalnie ujawnił swoją kierownicę wyścigową Gran Turismo DD Pro, która zostanie wydana na czas nadchodzącego Gran Turismo 7. Gran Turismo DD Pro, jest bestią wśród akcesoriów tego typu, jest dostarczany jako kompletny zestaw z kierownicą i pedałami -z cenami zaczynającymi się od 699,95 EUR i rosnącymi aż do 969,85 EUR w zależności od konfiguracji.
       

       
      Ten absolutny potwór jest wyposażony w technologię Direct Drive firmy Fanatec, która obiecuje większą precyzję dzięki siłowemu sprzężeniu zwrotnemu przekazywanemu bezpośrednio z wału silnika, co oznacza, że nie ma kół zębatych ani pasów, które rozcieńczałyby wrażenia. W kategoriach laika jest to złoty standard dla współczesnych kierownic wyścigowych, a jako podstawa oferuje 5 Nm momentu obrotowego, chociaż droższe zestawy ulepszają go do 8 Nm dzięki zasilaczowi Boost Kit 180.
       
          Pod względem wyglądu na górze koła znajduje się pasek LED, który oznacza prędkość, a także biały wyświetlacz OLED dla dodatkowych informacji. Wszystkie znane przyciski PlayStation są obecne, z konfiguracją sterowania dostosowaną do gier Gran Turismo. Pomimo tego, że kierownica opiera się wizualnie o gry Gran Turismo 7 i Gran Turismo Sport, to będzie działać zarówno na PC, jak i PS5 i PS4. Według Fanatec udostępniającym wpis na Twitterze, nowa kierownica połączy się również z konsolami Xbox, zakładając, że użyjesz alternatywnej kierownicy.
       

       
      Standardowa konfiguracja obejmuje dwa pedały, chociaż możesz uaktualnić do zestawu Load Cell, jeśli chcesz również trzeci pedał (sprzęgło). Zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 26 listopada, czyli w Czarny Piątek, a nawet możesz dodatkowo zapłacić za ekspresowy fracht lotniczy, aby zapewnić dostawę przed świętami Bożego Narodzenia. Oczywiście jest to bardzo specjalistyczne akcesorium, w dużej mierze przeznaczone dla graczy spodziewających się grać w Gran Turismo 7.
       
      Trzeba przyznać, że najnowsza kierownica firny wygląda niesamowicie, prawda? Szkoda, że Microsoft jeszcze nie ujawnił żadnych nowych informacji a temat Forza Motorsport 8, ponieważ już fani Xbox'a mogliby zacierać ręce na rzecz podobnej kierownicy do tej serii...
       

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    7. "The Dream Is Dead": PS5 nie będzie grać w gry PS3, PS2 ani PS1

      Od samego początku wiedzieliśmy, że PlayStation 5 nie będzie uruchamiać gier z PS3, PS2 oraz PS1 - ale najwyraźniej niektórym trzeba było to wyjaśnić. A więc zaczynamy: PS5 nie odtwarza gier na PS3, PS2 i PS1. Potwierdzeniem jest wywiad z szefem Sony Jimem Ryanem, przeprowadzony przez japońską "biblię" o tematyce gier - Famitsu. Zapytany bezpośrednio o starszą kompatybilność wsteczną, dyrektor powtórzył, że konsola nowej generacji firmy będzie współpracować w 99 procentach z tytułami PS4, ale „nie może osiągnąć wdrożenia” kompatybilności wstecznej dla starszych konsol.
      Przypuszczalnie gry z PS2, które zostały przeniesione na PS4, będą działać, podobnie jak remastery, takie jak PaRappa the Rapper, po prostu nie będziesz w stanie odkurzyć swojej kolekcji PS1 ze strychu i odtworzyć ją na PS5, póki nie powstanie oficjalnie odpowiedni do tego emulator, a na ten się nie zapowiada. Co, szczerze mówiąc, nie jest tak naprawdę zaskakujące, ponieważ w dzisiejszych czasach dodatkowa kasę można zarobi na remasterach prawda?
       
      Z drugiej strony w dobie ery 4k mało kto, chciałby wracać do gier z ponad dekady, żeby ledwo wycisnąć z niej grafikę w 1080p. Kilka kluczowych tytułów z tamtych czasów dostało swoje drugie życie, więc może Sony wraz ze współpracą z deweloperami odświeżą dodatkową gamę gier do kolekcji.

      0 komentarzy
      268 wyświetleń
    8. Nowa aktualizacja oprogramowania PS5 jest już dostępna do pobrania

      Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 i jest już dostępna do pobrania i możliwa do zainstalowania. Wersja 21.02-04.50.00, bo takim numerkiem oznaczona jest najnowsza wersja aktualizacji nie dodaje znaczących funkcji systemu, a jedynie poprawia samą stabilność i naprawia kilka błędów zabezpieczeń systemu.
       
      Najnowsza aktualizacja oprogramowania dla konsoli PS5 ma rozmiar 914MB, więc nie jest to stosunkowy duży "update" i z pewnością takich aktualizacji pojawi się znacznie więcej w przyszłości.

      0 komentarzy
      491 wyświetleń
    9. Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

      Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
       
       
      W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
      „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
       
      Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
       
      Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
       
      Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

      0 komentarzy
      453 wyświetleń
    10. PS5 będzie ogromne - świadczą o tym zdjęcia z fabryki

      Prezentacja konsoli odbyła się na oficjalnej konferencji Sony i udało się to zrobić przed wcześniejszymi przeciekami w sieci.
       
      Na materiale wideo, który prezentowaliśmy już na łamach portalu XboxArcade pokazano spore rozmiary konsoli. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby do sieci nie trafiło zdjęcie z fabryki rzekomej konsoli, na którym to doskonale widać z jakimi gabarytami musimy się zmierzyć stawiając konsolę gdzieś obok telewizora. Uwierzcie mi trzeba go sporo jeśli zamierzamy położyć konsolę w pozycji leżącej.
       
      W miniony weekend zdjęcie konsoli trafiło na forum Resetera, na którym widoczny sprzęt znajdował się w rękach jednego z pracowników. Oczywiście zdjęcie nie było na tyle dokładne, żeby można było w 100% zweryfikować choć zdaje się być autentyczne.
       

       
      Sony nie ujawniło żadnych informacji dotyczących rozmiarów i wagi, dlatego użytkownicy postanowili na własną rękę zrobić porównanie na podstawie pomiarów m.in. portów USB oraz napędu Blu-Ray. Porównywane były również przedni panel z konsola konkurencji, czyli Xbox Series X.
       
       
      Pomimo wielkich gabarytów Sony musiało pójść na kompromis w związku z odpowiednim chłodzeniem sprzętu.

      0 komentarzy
      695 wyświetleń
    11. Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

      Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
      Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
       
      Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
       
      Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

      0 komentarzy
      475 wyświetleń
    12. Ghost of Tsushima już 17 lipca na Playstation 4!

      Ghost of Tsushima gra przygodowa akcji opracowana przez Sucker Punch Productions i wydana przez Sony Interactive Entertainment na PlayStation 4 ma pojawić się już 17 lipca. Początkowo data premiery planowana była w czerwcu, jednak deweloperzy potrzebowali trochę więcej czasu na dopracowanie gry.
       
      Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
       
      Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
       
       
      Gra będzie posiadać duży otwarty świat, który będzie można eksplorować m.in. na koniu. Walka będzie odbywać się na otwartej przestrzeni, choć pojawi się również możliwość skradania i cichego eliminowania wrogów.
       
      Gra pojawi się wyłącznie na konsolę Playstation 4. Póki co nie wiadomo nic na temat możliwości przeniesienia na nową generację.

      0 komentarzy
      317 wyświetleń
    13. Spider-Man: Miles Morales Patch 1.10 sprawia, że śledzenie promieni jest jeszcze lepsze

      Insomniac Games wykonał dobrą robotę wspierając swoje gry PlayStation 5 po premierze, z Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało nowy tryb wydajności, a Ratchet & Clank: Rift Apart zostało zaktualizowane, aby skorzystać z telewizorów 120Hz. Zespół z Burbank powrócił do drugiej opowieści w swojej internetowej sagi, wypuszczając nową aktualizację oznaczoną 1.10, aby poprawić Ray Tracing po wybraniu trybu graficznego Performance RT. Aktualizację można pobrać już teraz.
       
      Sama notatka o aktualizacji brzmi: "Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT". Aktualizacja 1.10 dla Marvel's Spider-Man: Miles Morales również naprawia "rozmycie ruchu u niektórych pieszych" i zawiera szereg ogólnych ulepszeń i poprawek stabilności. Informacje o aktualizacji są publikowane w całości poniżej.
       
      Poprawki ogólne & Polski
      Globalne poprawki stabilności i poprawa wydajności Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT Rozwiązywanie problemu z rozmyciem ruchu u niektórych pieszych  
      Czy wypróbujesz ulepszone Ray Tracing w Marvel's Spider-Man: Miles Morales? Podziel się informacją z nami w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      220 wyświetleń
    14. PS4 firmware 9.00 wchodzi w fazę beta - pozwoli Ci zobaczyć trofea z PS5

      Sony najwyraźniej zajmuje się teraz aktualizacją oprogramowania swoich urządzeń. Już mieliśmy do czynienia z aktualizacją dla PlayStation 5 jest obecnie w wersji beta, ale wprowadza za to bardzo dużą liczbę zmian i ulepszeń. Jednak PS4 nie należy pomijać - wersja oprogramowania z oznaczeniem 9.00 jest teraz w publicznej wersji beta dla uczestników programu i ma jeden lub dwa ciekawe dodatki.
       
      W wiadomości e-mail do beta testerów, Sony potwierdziło niektóre z głównych funkcji oprogramowania systemu PS4 9.00. Głównym punktem tym razem dotyczy trofeów. Obecnie nie możesz oglądać trofeów zdobytych w grach na PS5, gdy jesteś zalogowany na PS4. Dzięki tej aktualizacji możesz przeglądać drobiazgi z PS5 na PS4, dzięki czemu rzeczy są teraz nieco bardziej spójne na konsolach!
       
      Dodatkowo, firmware 9.00 wprowadzi kilka innych godnych uwagi rzeczy. Jeśli jesteś właścicielem grupy wiadomości, będziesz mógł ją usunąć (dla siebie i wszystkich osób w partii). Gdy kogoś zablokujesz, możesz również automatycznie opuścić grupę wiadomości zawierającą tylko Ciebie i osobę, którą chcesz zablokować. Jeśli konto dziecka chce mieć pozwolenie na grę w określoną grę, konto rodzica zostanie o tym powiadomione na PS4 i za pośrednictwem aplikacji PlayStation.
       
      Wszystkie te rzeczy wydają się dla nas sensownymi ulepszeniami. Nie ma słowa o tym, kiedy oprogramowanie układowe 9.00 ukaże się dla wszystkich użytkowników PS4, ale oczywiście poinformujemy Cię o tym, jak tylko to nastąpi.
       
      Czy jesteście szczęśliwi, że wkrótce będziecie mogli zobaczyć trofea PS5 na PS4? Podziel się swoją szafką Trofeum w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      315 wyświetleń
    15. Aktualizacja oprogramowania PS4 9.00 z funkcją przeglądania gier i trofeów z PS5

      Właściciele PlayStation 4, którzy nie mogą sprawdzać swojej zawartości z konsoli PS5, nie powinni czuć się dziś pominięci, ponieważ Sony udostępnia nową aktualizację oprogramowania PS4. Ważąca 490,2 MB aktualizacja, nie jest tylko zwykłą poprawką stabilności - lecz pełnowymiarową aktualizacją konsoli ostatniej generacji, która dodaje garść zupełnie nowych funkcji, w tym możliwość przeglądania gier i trofeów z PS5 na starszym urządzeniu.
       
      Poniżej zamieściliśmy pełne informacje o aktualizacji oprogramowania sprzętowego PS4 9.00:
       
      Aktualizacja oprogramowania sprzętowego PS4 9.00 — informacje o aktualizacji
       
       
      Główne cechy aktualizacji oprogramowania systemowego:
      Możesz teraz oglądać trofea z gier PS5 na konsolach PS4. W trofeach możesz teraz wyświetlać trofea PS5 na swojej liście trofeów. Trofea PS5 można również wyświetlić na liście trofeów na ekranie profilu w zakładce [Gry].

      W aplikacji Wiadomości zaktualizowaliśmy następujące elementy: Jeśli jesteś właścicielem grupy, możesz ją teraz usunąć. Aby usunąć grupę, otwórz menu opcji, a następnie wybierz polecenie [Usuń grupę]. Jeśli usuniesz grupę, zostanie ona usunięta dla wszystkich członków. Teraz, gdy kogoś zablokujesz, możesz również opuścić grupę, w której tylko Ty i on(i) jesteście w tym samym czasie. Nie opuścisz grupy, w których znajdują się inni gracze.  
      Inne zaktualizowane funkcje:
      Na urządzeniu z systemem Android lub iOS/iPadOS możesz teraz korzystać z aplikacji PS Remote Play, aby uzyskać dostęp do PS4 za pośrednictwem komórkowej transmisji danych. Wprowadziliśmy następujące ulepszenia kontroli rodzicielskiej: Teraz, gdy dziecko poprosi o korzystanie z funkcji komunikacyjnych w grze, jego rodzic lub opiekun otrzyma powiadomienie w PS4 i PlayStation App. Dziecko otrzyma również powiadomienie, gdy jego rodzic lub opiekun zaakceptuje, odmówi lub przestanie zezwalać dziecku na korzystanie z funkcji komunikacyjnych w grze. Teraz możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać powiadomienia na PS4, czy pocztą e-mail o nowych produktach i ofertach specjalnych. Aby to zrobić, przejdź do [Ustawienia] > [Zarządzanie kontami] > [Informacje o koncie] > [Preferencje komunikacji].  
      Niestety, niektórzy użytkownicy wydają się mieć problemy z oprogramowaniem systemowym tj. Bootloop (ciągła próba uruchomienia) lub przejście do trybu bezpiecznego (SafeMode). Niestety nie wiadomo co jest tego przyczyną, ale z pewnością pojawią się stosowne poprawki lub poradniki jak temu zapobiec. Mimo wszystko jest to obowiązkowa aktualizacja, więc niestety będziesz musiał ją zainstalować, jeśli chcesz przenieść swój system do trybu online. Mam nadzieję, że japoński gigant będzie w stanie szybko rozwiązać wszelkie problemy.

      0 komentarzy
      170 wyświetleń
    16. PS5 wyprzedza Xbox Series X | S, może osiągnąć 8 milionów sprzedanych jednostek do końca marca

      Według firmy Ampere, zajmującej się analizą danych (według branży gier), całkowita sprzedaż PlayStation 5 może prawie się podwoić do końca marca 2021 r. Obecnie konsola obecnej generacji ma około 4 milionów sprzedanych egzemplarzy (wyniki na podstawie sprzedaży klientom, a nie sprzedawcom), ale dzięki niedoborom podaży i różnym efektom domina pandemii koronawirusa PS5 nie było w stanie pobić rekordów ustanowionych przez swojego poprzednika, PS4 (choć jest na równi).
       
      Jednak system Sony nadal przewyższa Xbox Series X i Xbox Series S, które podobno pozostają w tyle za liczbami opublikowanymi przez Xbox One (2,9 miliona) w tym samym okresie premiery. Microsoft oczywiście również musi radzić sobie z poważnymi ograniczeniami podaży, ale dane sugerują, że PS5 może odciągać na pewną odległość, gdyby nie bezprecedensowe okoliczności, które go otaczają.
       
      To był niezaprzeczalnie dziwny początek nowej generacji konsoli, ale ponieważ PS5 jest wyraźnie wyszukiwany, nie sądzimy, aby Sony zbytnio martwiło się swoją obecną pozycją. Gdy wszystko wróci do względnej normalności - miejmy nadzieję, że raczej wcześniej niż później - ciekawie będzie zobaczyć, jak kształtować się będzie dalsza sprzedaż konsol.

      0 komentarzy
      400 wyświetleń
    17. Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

      Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
       
      Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
       
      Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
      Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
      Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
      Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
      Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

      0 komentarzy
      359 wyświetleń
    18. PS5 poinformuje cię kiedy usługi PSN będą niedostępne lub pojawią się problemy

      Oto coś, czego nigdy wcześniej nie było: na PlayStation 5, jeśli spróbujesz zalogować się do PlayStation Network, a sieć doświadcza trudności technicznych, otrzymasz mały komunikat, który mówi: "Usługi są teraz zajęte. Wkrótce wrócimy." Jak miło!
       
      Nie, ale poważnie, dobrze, że coś takiego w końcu istnieje. Do tej pory, jeśli masz problemy z zalogowaniem się, nie wiesz, czy problem był spowodowany PSN lub własnego połączenia internetowego. Jedynym sposobem, w jaki możesz być pewien, jest przeskakiwanie online i sprawdzanie mediów społecznościowych lub strona statusu usług PSN firmy Sony nie ma w tym czasie jakiś problemów. Przynajmniej z tym małym przesłaniem, wiesz, że coś się dzieje z siecią PSN, a nie z twoim połączeniem internetowym.
       
      Drobna nowość, ale jak cieszy.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    19. PS5 wyświetla komunikat o ładowaniu kontrolera zbyt wcześnie

      Czas napisać coś na temat sprzętu Sony, a tym razem bolączki jaką dotyka użytkowników pada DualSense (lub choćby firmware kosnoli - jedno z nich Sony będzie musiało naprawić). Użytkownicy Reddita eksperymentując zauważyli, że po pełnym naładowaniu PlayStation 5 powie ci, abyś podłączył kontroler do ładowania - mimo, że pad był naładowany na poziomie czterech lub pięciu godzin.
       
      Chociaż nie możemy potwierdzić dokładnych liczb (ponieważ inni użytkownicy mówią o zupełnie innym czasie), to powołując się na informacje podawane przez innych użytkowników, oznacza, że status naładowania baterii pada DualSense wypada mizernie. To oczywiście nieoficjalne dowodów, ale nie należy wykluczać takiej możliwości u pewnej ilości posiadaczy konsoli PS5.
       
      Domyślamy się, że ta funkcjonalność jest obecnie uszkodzona, ponieważ zdecydowanym faktem jest, że powiadomienia o niskim stanie baterii są wyświetlane zdecydowanie za wcześnie. Zalecamy, nie spieszyć się z podłączeniem pada tylko gdy konsola pokaże stosowny komunikat, ponieważ istnieje duża szansa, że masz jeszcze sporo czasu na korzystanie z kontrolera DualSense.
       
      Czy zauważyłeś ten problem u siebie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      221 wyświetleń
    20. Gran Turismo 7 opóźnione do 2022 roku na PS5 z powodu koronawirusa

      Gran Turismo 7 zostało opóźnione do 2022 r., Ponieważ stoi przed wyzwaniami rozwojowymi związanymi z pandemią koronawirusa. Potwierdzone przez oświadczenie Polyphony Digital z wywiadu GQ Magazine z Jimem Ryanem, symulator jazdy nie będzie dostępny w tym roku. Pełne oświadczenie brzmi: „Wyzwania produkcyjne w firmie związane z Covid miały wpływ na GT7 i dlatego jego data wydania zmieni się z 2021 na 2022. W związku z trwającą pandemią sytuacja jest dynamiczna i zmieniająca się, a niektóre krytyczne aspekty produkcji gier zostały spowolnione w ciągu ostatnich kilku lat miesięcy. Więcej informacji o dacie premiery GT7 podamy, gdy będzie to możliwe”.
       
      Zespół odpowiedzialny za serię Gran Turismo zawsze lubił nie spieszyć się przy opracowywaniu nowych pozycji, więc nie jest to żadna wielka niespodzianka. Mimo to Sony rozmawiało o wielkiej grze przez pierwszy rok PlayStation 5, a to opóźnienie nieco to psuje. Z innych wiadomości, Horizon Forbidden West nadal powinno dotrzeć przynajmniej w tym roku.

      0 komentarzy
      467 wyświetleń
    21. Idealna Valhalla - czego oczekujemy po nowej odsłonie Assassin's Creed

      Seria Assassin's Creed na dobre zapisała się już na kartach historii gier wideo. Premiera każdej kolejnej części cyklu to wielkie wydarzenie, które wywołuje wiele emocji. W miarę jednak, jak Ubisoft podejmuje się nowych eksperymentów w ramach tej silnej marki, na deweloperów spada też coraz więcej krytyki.
      Nie da się ukryć, że seria zatraciła nieco swojego oryginalnego klimatu, a dwie ostatnie, RPG-owe odsłony zmagały się z wieloma poważnymi problemami. Nadchodzi jednak kolejna generacja sprzętowa, a z nią szansa na nowe rozdanie. Zebraliśmy więc najważniejsze elementy, które chcemy zobaczyć w Assassin's Creed Valhalla.
      Jednym z największych grzechów Origins i Odyssey był wymuszony grind, czyli konieczność wykonywania zadań pobocznych, pod groźbą braku możliwości kontynuowania historii. Twórcy doprowadzili niestety do tego, że nie było opcji poznania wyłącznie wątku głównego. Choć momentami mogło się wydawać, że historia biegnie odpowiednim tempem i bez przestojów, to gdy tylko Bayek, Kassandra lub Alexios przestali zajmować się pobocznymi aktywnościami, przed głównymi zadaniami wyrastała blokada, którą można było przebić tylko odpowiednim poziomem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      318 wyświetleń
    22. No Man's Sky Patch 3.15 ulepsza wersje PS5 i PSVR

      Właśnie ukazała się nowa aktualizacja No Man's Sky, która sprawia, że najlepsza wersja gry jest trochę lepsza.
      Łatka 3.15 dodatkowo optymalizuje wersję epickiej symulacji kosmicznej Hello Games na PlayStation 5. Zgodnie z najnowszymi notatkami o łatce, "awaria związana z renderowaniem" w systemie została naprawiona, a czasy ładowania, już znacznie lepsze niż na PS4, zostały jeszcze bardziej poprawione.
      Być może najbardziej interesująca aktualizacja w tej nowej łatce dotyczy wersji PSVR. Po zainstalowaniu tej łatki granie w edycję rzeczywistości wirtualnej na PS5 będzie znacznie lepsze, z „znacznie poprawioną” rozdzielczością i wydajnością.
      Łatka jest już dostępna do pobrania, a pełne informacje o niej możecie zobaczyć poniżej: 
      Poprawiona stabilność na PC. Rozdzielczość i wydajność PSVR zostały znacznie poprawione podczas uruchamiania na PS5. Naprawiono awarię związaną z renderowaniem na PS5. Xbox Series S w trybie wysokiej jakości ma teraz ulepszone ustawienia ultra wprowadzone w aktualizacji nowej generacji. Poprawiono czasy ładowania na PS5. Rozmiar instalacji PS5 został zoptymalizowany.  
      Czy nadal odkrywasz planety w No Man's Sky na PS5? Stwórz paliwo do sterów strumieniowych w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      259 wyświetleń
    23. Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

      Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

      Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
      Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

      • MCL
      0 komentarzy
      237 wyświetleń
    24. Uncharted: The Nathan Drake Collection wygląda oszałamiająco na PS4!

      Seria Uncharted już od pierwszej części zachwycała graczy niesamowitą grafika i efektami, które nie raz podczas zabawy cieszyły oko. Sony najlepsze zachowało na koniec wraz z premierą portu gry na ich najnowszą konsole.
       
      Za port odpowiedzialny jest deweloper Bluepoint, który jest odpowiedzialny za przenosiny serii God of War, ICO czy Shadow of the Colossus na Playstation 3. Już wtedy ludzie z Bluepoint pokazali na co ich stać, lecz tym razem podczas przenosin przygód Nathana Drake'a przeszli sami siebie.
       
      Gra wygląda niesamowicie, dzięki ogromu zmian jakie wprowadzono w odświeżony port. Zmiany te nie dotknęły tylko odświeżenia rozdzielczości do 1080p i pełnych 60 klatek na sekundę, lecz przemodelowano tony tekstur od tych dużych do tych najmniejszych szczegółów. Trudno w to uwierzyć, ale prawie 6-letnia gra dorównuje najnowszym tytułom dostępnych na current-geny.
       
      Na koniec zachęcam do obejrzenia filmiku, na którym omawiana jest tylko sama gra, ale także prezentowane momenty gameplayu w akcji.
       
       
       


      0 komentarzy
      229 wyświetleń
    25. Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

      Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
       
       


      Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
       
       
      Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

      • MCL
      0 komentarzy
      222 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.