Jump to content
  • Popularne artykuły

  • 278 posts in this category

    1. PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D

      Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
       
      Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
       
      „Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
      Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest". 
       
      Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
       
       
      Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.

      0 comments
      191 views
    2. Worms Rumble - Najnowsza odsłona serii bez walki turowej

      Worms Rumble to najnowsza zapowiedziana odsłona serii o walecznych robakach przez Team17. Tym razem nie będzie to znana z poprzednich odsłon walka turowa, z której twórcy zrezygnowali na rzecz rywalizacji w czasie rzeczywistym.
       
      Gra zaoferuje nie tylko nowy system rozgrywki, ale również wprowadzi możliwość gry multiplayer do 32 osób z możliwością gry cross-play (użytkownicy konsol i PC będą mogli jednocześnie ze sobą rywalizować). Worms Rumble wprowadzi także dwa nowe tryby - w tym Deathmatch oraz dwa warianty Battle Royale ostatnia drużyna i ostatni robak.
       
      Ze względu na rodzaj rozgrywki robale otrzymały nowy wachlarz ruchów - bohaterowie mogą szybko się poruszać, robić uniki czy odbijać się od ścian. Plansze są trójwymiarowe, ale gracze będą mogli poruszać się wyłącznie w przestrzeni 2D.
       
       
      Deweloper zapewnia dodatkową ofertę zabawy szykując graczom sezonowe wydarzenia, w których możemy brać udział zdobywając stroje lub inne akcesoria. W grze nie zabraknie również tradycyjnego ekwipunku broni, w którym znajdziemy znane z poprzednich odsłon - m.in. owcę, święty granat czy bomba bananowa.
       
      Gra pojawi się 27 listopada na PS4, PS5 oraz PC. Póki co nie wspomniano nic na temat wersji dla konsol marki Microsoft.
      Zainteresowani mogą zapisać się do bety na Steam, która odbędzie się 15 lipca.

      0 comments
      369 views
    3. Ratchet & Clank: Rift Apart - data premiery już w czerwcu tego roku!

      To już oficjalne: Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 5 już 11 czerwca 2021 roku. Potwierdzono to w zwiastunie przedpremierowym zamieszczonym powyżej, drugi tytuł PS5 od Insomniac Games pojawi się w połowie 2021 roku. Gra będzie dostępna w przedsprzedaży w PlayStation Store od dziś, a jeśli zdecydujesz się zapłacić gotówkę przed premierą, zdobędziesz kilka dodatków.
      Pierwszy z nich to zbroja Carbonox z Ratchet & Clank: Going Commando i blaster retro z rebootu Ratchet & Clank z 2016 roku. Pierwsza z nich została zaktualizowana „o materiały o wysokiej rozdzielczości, reakcje na oświetlenie i odbicia ze śledzeniem promieni”. W międzyczasie cyfrowa edycja deluxe zawiera również pięć dodatkowych zestawów zbroi, pakiet naklejek trybu fotograficznego, 20 Rarytanium (materiał ulepszający w grze), cyfrową ścieżkę dźwiękową i cyfrowy album z grafikami. Na blogu PlayStation Sony informuje, że wkrótce pojawi się więcej wiadomości, w tym imię tajemniczej kobiety.
       

       
      „Ratchet & Clank: Rift Apart to zupełnie nowa, pełnometrażowa przygoda. Kiedy zły dr Nefarious używa urządzenia, które może uzyskać dostęp do alternatywnych wymiarów, aby znaleźć galaktykę, w której zawsze wygrywa, Ratchet i Clank są rozdzieleni. Gdy próbują ponownie się zjednoczy, spotykają nowego wojownika ruchu oporu Lombax, odkryją nowe i znane lokalizacje (ale z nowymi zwrotami wymiarów!) i będą władać całym nowym arsenałem broni nie z tego świata.
       

      Czy uważasz, że to dobra randka dla Ratchet & Clank: Rift Apart? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      107 views
    4. Sony potwierdza - PS Store dla PS3, PS Vita, PSP będzie zamknięte

      Sony oficjalnie potwierdziło zamknięcie swoich starszych witryn sklepowych na PlayStation 3, PS Vita i PSP. Sklep dla konsol PS3 i PSP zostaną zamknięte 2 lipca, a PS Vita - 27 sierpnia. Chociaż nadal będziesz mieć możliwość pobierania całego swojego wcześniejszego oprogramowania - w tym tytułów PS Plus, o ile jesteś nadal członkiem subskrypcji - to nie będziesz mógł kupować żadnych nowych gier z PS Store na tych platformach, gdy będą one dostępne.
       
      W e-mailu do klientów japoński gigant wyjaśnił, że decyzja o wycofaniu witryn sklepowych została podjęta w celu skoncentrowania wysiłków na PS5 i PS4. Korespondencja dziękuje graczom za ich wsparcie na platformach i zauważa, że to przejście pozwoli jej „jeszcze bardziej poprawić jakość obsługi klienta”.
      „Nie będzie już można kupować treści cyfrowych na PS3, PS Vita i PSP, w tym gier i treści wideo” - czytamy w wiadomości e-mail. „Nie będzie też można już dokonywać zakupów w grach za pośrednictwem gier na PS3, PS Vita i PSP”. Będziesz jednak mieć możliwość pobrania wcześniej zakupionego oprogramowania w dającej się przewidzieć przyszłości.
      W e-mailu wyjaśniono: „Nadal będziesz mógł pobierać posiadaną zawartość PS3, PS Vita i PSP, w tym gry i materiały wideo. Możesz pobrać swoją zawartość na PS3, PS Vita lub PSP, otwierając listę pobierania na odpowiednim urządzeniu”.
       
      Istnieje zastrzeżenie dotyczące pakietów do kupowania krzyżowego PS3 i PS Vita: „Jeśli kupiłeś pakiet do grania na różnych platformach np. dla PS3 i PS Vita i pobrałeś tylko wersję PS3 lub PS Vita, musisz pobrać drugą wersję przed zamknięciem PS Store na odpowiednim urządzeniu”. Rozumiemy, że pomimo sformułowania tutaj, musisz upewnić się, że obie wersje gry znajdują się na Twojej liście pobierania przed zamknięciem, ponieważ poza tym nie będziesz mieć możliwości zweryfikowania swoich zakupów. W związku z tym zawartość zakupów multiplatformowych dla gier na PS5 i PS4, które obejmują wersje na PS3, PS Vita i PSP, będzie nadal działać jak wcześniej.
       
      Wszystkie gry nabyte w ramach PS Plus zostaną zachowane jako część Twojej biblioteki i będą dostępne do pobrania w dowolnym momencie, o ile masz aktywne członkostwo PS Plus. Niewykorzystane środki z portfela również zostaną zachowane na Twoim koncie, ale nie będziesz mógł ich wydać po upływie wyżej wymienionych dat. W przyszłości nadal będzie można realizować kupony PS Plus i kody do gier (takie jak premie za zamówienia przedpremierowe i pakiety DLC), ale nie będzie można dodawać środków poza wyżej wymienionymi datami.
       
      Co sądzisz o tej wiadomości? Czy jesteś zdenerwowany decyzją Sony o zamknięciu jej starszych witryn sklepowych? Czy to wstrząsnęło twoją wiarą w cyfrową ofertę PlayStation? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      165 views
    5. "The Dream Is Dead": PS5 nie będzie grać w gry PS3, PS2 ani PS1

      Od samego początku wiedzieliśmy, że PlayStation 5 nie będzie uruchamiać gier z PS3, PS2 oraz PS1 - ale najwyraźniej niektórym trzeba było to wyjaśnić. A więc zaczynamy: PS5 nie odtwarza gier na PS3, PS2 i PS1. Potwierdzeniem jest wywiad z szefem Sony Jimem Ryanem, przeprowadzony przez japońską "biblię" o tematyce gier - Famitsu. Zapytany bezpośrednio o starszą kompatybilność wsteczną, dyrektor powtórzył, że konsola nowej generacji firmy będzie współpracować w 99 procentach z tytułami PS4, ale „nie może osiągnąć wdrożenia” kompatybilności wstecznej dla starszych konsol.
      Przypuszczalnie gry z PS2, które zostały przeniesione na PS4, będą działać, podobnie jak remastery, takie jak PaRappa the Rapper, po prostu nie będziesz w stanie odkurzyć swojej kolekcji PS1 ze strychu i odtworzyć ją na PS5, póki nie powstanie oficjalnie odpowiedni do tego emulator, a na ten się nie zapowiada. Co, szczerze mówiąc, nie jest tak naprawdę zaskakujące, ponieważ w dzisiejszych czasach dodatkowa kasę można zarobi na remasterach prawda?
       
      Z drugiej strony w dobie ery 4k mało kto, chciałby wracać do gier z ponad dekady, żeby ledwo wycisnąć z niej grafikę w 1080p. Kilka kluczowych tytułów z tamtych czasów dostało swoje drugie życie, więc może Sony wraz ze współpracą z deweloperami odświeżą dodatkową gamę gier do kolekcji.

      0 comments
      135 views
    6. Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

      Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
       
       
      W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
      „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
       
      Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
       
      Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
       
      Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

      0 comments
      269 views
    7. PS5 będzie ogromne - świadczą o tym zdjęcia z fabryki

      Prezentacja konsoli odbyła się na oficjalnej konferencji Sony i udało się to zrobić przed wcześniejszymi przeciekami w sieci.
       
      Na materiale wideo, który prezentowaliśmy już na łamach portalu XboxArcade pokazano spore rozmiary konsoli. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby do sieci nie trafiło zdjęcie z fabryki rzekomej konsoli, na którym to doskonale widać z jakimi gabarytami musimy się zmierzyć stawiając konsolę gdzieś obok telewizora. Uwierzcie mi trzeba go sporo jeśli zamierzamy położyć konsolę w pozycji leżącej.
       
      W miniony weekend zdjęcie konsoli trafiło na forum Resetera, na którym widoczny sprzęt znajdował się w rękach jednego z pracowników. Oczywiście zdjęcie nie było na tyle dokładne, żeby można było w 100% zweryfikować choć zdaje się być autentyczne.
       

       
      Sony nie ujawniło żadnych informacji dotyczących rozmiarów i wagi, dlatego użytkownicy postanowili na własną rękę zrobić porównanie na podstawie pomiarów m.in. portów USB oraz napędu Blu-Ray. Porównywane były również przedni panel z konsola konkurencji, czyli Xbox Series X.
       
       
      Pomimo wielkich gabarytów Sony musiało pójść na kompromis w związku z odpowiednim chłodzeniem sprzętu.

      0 comments
      277 views
    8. Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

      Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
      Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
       
      Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
       
      Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

      0 comments
      133 views
    9. Ghost of Tsushima już 17 lipca na Playstation 4!

      Ghost of Tsushima gra przygodowa akcji opracowana przez Sucker Punch Productions i wydana przez Sony Interactive Entertainment na PlayStation 4 ma pojawić się już 17 lipca. Początkowo data premiery planowana była w czerwcu, jednak deweloperzy potrzebowali trochę więcej czasu na dopracowanie gry.
       
      Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
       
      Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
       
       
      Gra będzie posiadać duży otwarty świat, który będzie można eksplorować m.in. na koniu. Walka będzie odbywać się na otwartej przestrzeni, choć pojawi się również możliwość skradania i cichego eliminowania wrogów.
       
      Gra pojawi się wyłącznie na konsolę Playstation 4. Póki co nie wiadomo nic na temat możliwości przeniesienia na nową generację.

      0 comments
      179 views
    10. Spider-Man: Miles Morales Patch 1.10 sprawia, że śledzenie promieni jest jeszcze lepsze

      Insomniac Games wykonał dobrą robotę wspierając swoje gry PlayStation 5 po premierze, z Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało nowy tryb wydajności, a Ratchet & Clank: Rift Apart zostało zaktualizowane, aby skorzystać z telewizorów 120Hz. Zespół z Burbank powrócił do drugiej opowieści w swojej internetowej sagi, wypuszczając nową aktualizację oznaczoną 1.10, aby poprawić Ray Tracing po wybraniu trybu graficznego Performance RT. Aktualizację można pobrać już teraz.
       
      Sama notatka o aktualizacji brzmi: "Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT". Aktualizacja 1.10 dla Marvel's Spider-Man: Miles Morales również naprawia "rozmycie ruchu u niektórych pieszych" i zawiera szereg ogólnych ulepszeń i poprawek stabilności. Informacje o aktualizacji są publikowane w całości poniżej.
       
      Poprawki ogólne & Polski
      Globalne poprawki stabilności i poprawa wydajności Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT Rozwiązywanie problemu z rozmyciem ruchu u niektórych pieszych  
      Czy wypróbujesz ulepszone Ray Tracing w Marvel's Spider-Man: Miles Morales? Podziel się informacją z nami w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      5 views
    11. PS4 firmware 9.00 wchodzi w fazę beta - pozwoli Ci zobaczyć trofea z PS5

      Sony najwyraźniej zajmuje się teraz aktualizacją oprogramowania swoich urządzeń. Już mieliśmy do czynienia z aktualizacją dla PlayStation 5 jest obecnie w wersji beta, ale wprowadza za to bardzo dużą liczbę zmian i ulepszeń. Jednak PS4 nie należy pomijać - wersja oprogramowania z oznaczeniem 9.00 jest teraz w publicznej wersji beta dla uczestników programu i ma jeden lub dwa ciekawe dodatki.
       
      W wiadomości e-mail do beta testerów, Sony potwierdziło niektóre z głównych funkcji oprogramowania systemu PS4 9.00. Głównym punktem tym razem dotyczy trofeów. Obecnie nie możesz oglądać trofeów zdobytych w grach na PS5, gdy jesteś zalogowany na PS4. Dzięki tej aktualizacji możesz przeglądać drobiazgi z PS5 na PS4, dzięki czemu rzeczy są teraz nieco bardziej spójne na konsolach!
       
      Dodatkowo, firmware 9.00 wprowadzi kilka innych godnych uwagi rzeczy. Jeśli jesteś właścicielem grupy wiadomości, będziesz mógł ją usunąć (dla siebie i wszystkich osób w partii). Gdy kogoś zablokujesz, możesz również automatycznie opuścić grupę wiadomości zawierającą tylko Ciebie i osobę, którą chcesz zablokować. Jeśli konto dziecka chce mieć pozwolenie na grę w określoną grę, konto rodzica zostanie o tym powiadomione na PS4 i za pośrednictwem aplikacji PlayStation.
       
      Wszystkie te rzeczy wydają się dla nas sensownymi ulepszeniami. Nie ma słowa o tym, kiedy oprogramowanie układowe 9.00 ukaże się dla wszystkich użytkowników PS4, ale oczywiście poinformujemy Cię o tym, jak tylko to nastąpi.
       
      Czy jesteście szczęśliwi, że wkrótce będziecie mogli zobaczyć trofea PS5 na PS4? Podziel się swoją szafką Trofeum w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      7 views
    12. PS5 wyprzedza Xbox Series X | S, może osiągnąć 8 milionów sprzedanych jednostek do końca marca

      Według firmy Ampere, zajmującej się analizą danych (według branży gier), całkowita sprzedaż PlayStation 5 może prawie się podwoić do końca marca 2021 r. Obecnie konsola obecnej generacji ma około 4 milionów sprzedanych egzemplarzy (wyniki na podstawie sprzedaży klientom, a nie sprzedawcom), ale dzięki niedoborom podaży i różnym efektom domina pandemii koronawirusa PS5 nie było w stanie pobić rekordów ustanowionych przez swojego poprzednika, PS4 (choć jest na równi).
       
      Jednak system Sony nadal przewyższa Xbox Series X i Xbox Series S, które podobno pozostają w tyle za liczbami opublikowanymi przez Xbox One (2,9 miliona) w tym samym okresie premiery. Microsoft oczywiście również musi radzić sobie z poważnymi ograniczeniami podaży, ale dane sugerują, że PS5 może odciągać na pewną odległość, gdyby nie bezprecedensowe okoliczności, które go otaczają.
       
      To był niezaprzeczalnie dziwny początek nowej generacji konsoli, ale ponieważ PS5 jest wyraźnie wyszukiwany, nie sądzimy, aby Sony zbytnio martwiło się swoją obecną pozycją. Gdy wszystko wróci do względnej normalności - miejmy nadzieję, że raczej wcześniej niż później - ciekawie będzie zobaczyć, jak kształtować się będzie dalsza sprzedaż konsol.

      0 comments
      231 views
    13. Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

      Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
       
      Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
       
      Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
      Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
      Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
      Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
      Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

      0 comments
      142 views
    14. PS5 poinformuje cię kiedy usługi PSN będą niedostępne lub pojawią się problemy

      Oto coś, czego nigdy wcześniej nie było: na PlayStation 5, jeśli spróbujesz zalogować się do PlayStation Network, a sieć doświadcza trudności technicznych, otrzymasz mały komunikat, który mówi: "Usługi są teraz zajęte. Wkrótce wrócimy." Jak miło!
       
      Nie, ale poważnie, dobrze, że coś takiego w końcu istnieje. Do tej pory, jeśli masz problemy z zalogowaniem się, nie wiesz, czy problem był spowodowany PSN lub własnego połączenia internetowego. Jedynym sposobem, w jaki możesz być pewien, jest przeskakiwanie online i sprawdzanie mediów społecznościowych lub strona statusu usług PSN firmy Sony nie ma w tym czasie jakiś problemów. Przynajmniej z tym małym przesłaniem, wiesz, że coś się dzieje z siecią PSN, a nie z twoim połączeniem internetowym.
       
      Drobna nowość, ale jak cieszy.

      0 comments
      5 views
    15. PS5 wyświetla komunikat o ładowaniu kontrolera zbyt wcześnie

      Czas napisać coś na temat sprzętu Sony, a tym razem bolączki jaką dotyka użytkowników pada DualSense (lub choćby firmware kosnoli - jedno z nich Sony będzie musiało naprawić). Użytkownicy Reddita eksperymentując zauważyli, że po pełnym naładowaniu PlayStation 5 powie ci, abyś podłączył kontroler do ładowania - mimo, że pad był naładowany na poziomie czterech lub pięciu godzin.
       
      Chociaż nie możemy potwierdzić dokładnych liczb (ponieważ inni użytkownicy mówią o zupełnie innym czasie), to powołując się na informacje podawane przez innych użytkowników, oznacza, że status naładowania baterii pada DualSense wypada mizernie. To oczywiście nieoficjalne dowodów, ale nie należy wykluczać takiej możliwości u pewnej ilości posiadaczy konsoli PS5.
       
      Domyślamy się, że ta funkcjonalność jest obecnie uszkodzona, ponieważ zdecydowanym faktem jest, że powiadomienia o niskim stanie baterii są wyświetlane zdecydowanie za wcześnie. Zalecamy, nie spieszyć się z podłączeniem pada tylko gdy konsola pokaże stosowny komunikat, ponieważ istnieje duża szansa, że masz jeszcze sporo czasu na korzystanie z kontrolera DualSense.
       
      Czy zauważyłeś ten problem u siebie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      5 views
    16. Gran Turismo 7 opóźnione do 2022 roku na PS5 z powodu koronawirusa

      Gran Turismo 7 zostało opóźnione do 2022 r., Ponieważ stoi przed wyzwaniami rozwojowymi związanymi z pandemią koronawirusa. Potwierdzone przez oświadczenie Polyphony Digital z wywiadu GQ Magazine z Jimem Ryanem, symulator jazdy nie będzie dostępny w tym roku. Pełne oświadczenie brzmi: „Wyzwania produkcyjne w firmie związane z Covid miały wpływ na GT7 i dlatego jego data wydania zmieni się z 2021 na 2022. W związku z trwającą pandemią sytuacja jest dynamiczna i zmieniająca się, a niektóre krytyczne aspekty produkcji gier zostały spowolnione w ciągu ostatnich kilku lat miesięcy. Więcej informacji o dacie premiery GT7 podamy, gdy będzie to możliwe”.
       
      Zespół odpowiedzialny za serię Gran Turismo zawsze lubił nie spieszyć się przy opracowywaniu nowych pozycji, więc nie jest to żadna wielka niespodzianka. Mimo to Sony rozmawiało o wielkiej grze przez pierwszy rok PlayStation 5, a to opóźnienie nieco to psuje. Z innych wiadomości, Horizon Forbidden West nadal powinno dotrzeć przynajmniej w tym roku.

      0 comments
      166 views
    17. Idealna Valhalla - czego oczekujemy po nowej odsłonie Assassin's Creed

      Seria Assassin's Creed na dobre zapisała się już na kartach historii gier wideo. Premiera każdej kolejnej części cyklu to wielkie wydarzenie, które wywołuje wiele emocji. W miarę jednak, jak Ubisoft podejmuje się nowych eksperymentów w ramach tej silnej marki, na deweloperów spada też coraz więcej krytyki.
      Nie da się ukryć, że seria zatraciła nieco swojego oryginalnego klimatu, a dwie ostatnie, RPG-owe odsłony zmagały się z wieloma poważnymi problemami. Nadchodzi jednak kolejna generacja sprzętowa, a z nią szansa na nowe rozdanie. Zebraliśmy więc najważniejsze elementy, które chcemy zobaczyć w Assassin's Creed Valhalla.
      Jednym z największych grzechów Origins i Odyssey był wymuszony grind, czyli konieczność wykonywania zadań pobocznych, pod groźbą braku możliwości kontynuowania historii. Twórcy doprowadzili niestety do tego, że nie było opcji poznania wyłącznie wątku głównego. Choć momentami mogło się wydawać, że historia biegnie odpowiednim tempem i bez przestojów, to gdy tylko Bayek, Kassandra lub Alexios przestali zajmować się pobocznymi aktywnościami, przed głównymi zadaniami wyrastała blokada, którą można było przebić tylko odpowiednim poziomem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      181 views
    18. No Man's Sky Patch 3.15 ulepsza wersje PS5 i PSVR

      Właśnie ukazała się nowa aktualizacja No Man's Sky, która sprawia, że najlepsza wersja gry jest trochę lepsza.
      Łatka 3.15 dodatkowo optymalizuje wersję epickiej symulacji kosmicznej Hello Games na PlayStation 5. Zgodnie z najnowszymi notatkami o łatce, "awaria związana z renderowaniem" w systemie została naprawiona, a czasy ładowania, już znacznie lepsze niż na PS4, zostały jeszcze bardziej poprawione.
      Być może najbardziej interesująca aktualizacja w tej nowej łatce dotyczy wersji PSVR. Po zainstalowaniu tej łatki granie w edycję rzeczywistości wirtualnej na PS5 będzie znacznie lepsze, z „znacznie poprawioną” rozdzielczością i wydajnością.
      Łatka jest już dostępna do pobrania, a pełne informacje o niej możecie zobaczyć poniżej: 
      Poprawiona stabilność na PC. Rozdzielczość i wydajność PSVR zostały znacznie poprawione podczas uruchamiania na PS5. Naprawiono awarię związaną z renderowaniem na PS5. Xbox Series S w trybie wysokiej jakości ma teraz ulepszone ustawienia ultra wprowadzone w aktualizacji nowej generacji. Poprawiono czasy ładowania na PS5. Rozmiar instalacji PS5 został zoptymalizowany.  
      Czy nadal odkrywasz planety w No Man's Sky na PS5? Stwórz paliwo do sterów strumieniowych w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      77 views
    19. Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

      Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

      Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
      Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

      • MCL
      0 comments
      96 views
    20. Uncharted: The Nathan Drake Collection wygląda oszałamiająco na PS4!

      Seria Uncharted już od pierwszej części zachwycała graczy niesamowitą grafika i efektami, które nie raz podczas zabawy cieszyły oko. Sony najlepsze zachowało na koniec wraz z premierą portu gry na ich najnowszą konsole.
       
      Za port odpowiedzialny jest deweloper Bluepoint, który jest odpowiedzialny za przenosiny serii God of War, ICO czy Shadow of the Colossus na Playstation 3. Już wtedy ludzie z Bluepoint pokazali na co ich stać, lecz tym razem podczas przenosin przygód Nathana Drake'a przeszli sami siebie.
       
      Gra wygląda niesamowicie, dzięki ogromu zmian jakie wprowadzono w odświeżony port. Zmiany te nie dotknęły tylko odświeżenia rozdzielczości do 1080p i pełnych 60 klatek na sekundę, lecz przemodelowano tony tekstur od tych dużych do tych najmniejszych szczegółów. Trudno w to uwierzyć, ale prawie 6-letnia gra dorównuje najnowszym tytułom dostępnych na current-geny.
       
      Na koniec zachęcam do obejrzenia filmiku, na którym omawiana jest tylko sama gra, ale także prezentowane momenty gameplayu w akcji.
       
       
       


      0 comments
      115 views
    21. Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

      Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
       
       


      Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
       
       
      Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

      • MCL
      0 comments
      92 views
    22. Aktualizacja systemu PS4 do firmware 3.0 zwiększy pojemność miejsca online

      Sony wypuszcza kolejną wielką aktualizację oprogramowania dla konsoli Playstation 4, tym razem brzmi jak kolejny duży krok do przodu.
       
       


      Nowa aktualizacja o nazwie kodowej Kenshin jest dostępna już dla wszystkich zapisanych do programu Beta testerów. Oficjalna data premiery dla pozostałych użytkowników ma zostać ujawniona niebawem.
       
       
       
      Wszystkie zmiany dotyczące nowej aktualizacji planowanej przez Sony dla PS4 znajdziecie na oficjalnym Blogu Playstation, lecz my wymienimy kilka najbardziej istotnych zmian dostępnym w najnowszym firmware.


      Zwiększenie pojemności miejsca online dla posiadaczy kont PS Plus z 1GB do 10GB
      Nowa funkcja Youtube Live, pozwoli graczowi strumieniować swoją grę bezpośrednio na serwis Youtube
      Nowa zakładka "Wydarzenia" umożliwi wyświetlanie najnowszych informacji na temat gier w które grasz, np. informacje o podwójnym XP
      Zakładka "Społeczności" pozwoli na komunikację z innymi graczami, którzy mają podobne zainteresowanie na podstawie gier
      Możliwości przesyłania nagranych wideo na serwis Twitter
      Możliwość wysłania prośby o pozwolenie obejrzenia poczynań w grach przez znajomych
      Jak widać ciekawych zmian w najnowszej aktualizacji nie brakuje, a zwiększenie pojemności dysku Online to jedno z lepszych posunięć Sony w stronę graczy.

      0 comments
      122 views
    23. Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

      W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
       
      Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
       
      Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

      • MCL
      5 comments
      201 views
    24. Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

      Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
       
       
       
      "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
       
       
       
      Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
       
       
       
      Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

      • MCL
      1 comment
      91 views
    25. Thrustmaster zapowiada 2 nowe kierownice dla konsoli Sony.

      Thrustmaster znany bardziej z urządzeń preferencyjnych dla komputerów klasy PC (myszki, klawiatury, głośniki, kontrolery, itp.) postanawia wrzucić na rynek kolejne swoje gadżety, tym razem tylko dla konsol Sony, czyli Playstation 4, Playstation 3 oraz PC z system Windows 10.

       

      Za 169,99 GBP (około 1000 zł) otrzymamy wysokiej klasy kierownicę znanego producenta, który na swoim koncie ma już kilka podobnych i udanych produktów tj. wysokiej klasy Thrustmaster T500RS. Kierownica może śmiało konkurować z produktami innych marek w klasie premium. Dzięki doświadczeniu firmy możemy liczyć na wysokiej klasy budowę i wytrzymałość kierownicy, która zapewni nam pełnię wrażeń już od pierwszego kontaktu.


      Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition, bo o tym modelu mowa zapewni nam świetne wrażenia względem ceny dzięki zastosowaniu znanych technologii producenta.



       

      W Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition znajdziemy m.in.:

      Certyfikowaną kierownicę dla konsoli Playstation 4 oraz przycisk do przełączania się pomiędzy PS4/PS3
      Force Feedback z kątem obrotu 1080° oraz technologią TouchSense
      Możliwość podłączenia zestawu pedałów T3PA, T3PA-Pro
      Kompatybilność z PC i system Windows 10
      Realistyczną kierownicę z wszystkimi przyciskami, które znajdziemy n padzie od konsoli PS4 wraz z ergonomicznym ich rozłożeniem + łopatki do sekwencyjnego zmieniania biegów

       

      Kierownicę znajdziecie na półkach sklepowych już w październiku, a wszelkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony produktu, gdzie możecie na bieżąco śledzić informacje na temat nowego akcesorium firmy.

      0 comments
      116 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.