-
Popularne artykuły
-
290 wpisy w tej kategorii
-
Worms Rumble - Najnowsza odsłona serii bez walki turowej
Worms Rumble to najnowsza zapowiedziana odsłona serii o walecznych robakach przez Team17. Tym razem nie będzie to znana z poprzednich odsłon walka turowa, z której twórcy zrezygnowali na rzecz rywalizacji w czasie rzeczywistym.
Gra zaoferuje nie tylko nowy system rozgrywki, ale również wprowadzi możliwość gry multiplayer do 32 osób z możliwością gry cross-play (użytkownicy konsol i PC będą mogli jednocześnie ze sobą rywalizować). Worms Rumble wprowadzi także dwa nowe tryby - w tym Deathmatch oraz dwa warianty Battle Royale ostatnia drużyna i ostatni robak.
Ze względu na rodzaj rozgrywki robale otrzymały nowy wachlarz ruchów - bohaterowie mogą szybko się poruszać, robić uniki czy odbijać się od ścian. Plansze są trójwymiarowe, ale gracze będą mogli poruszać się wyłącznie w przestrzeni 2D.
Deweloper zapewnia dodatkową ofertę zabawy szykując graczom sezonowe wydarzenia, w których możemy brać udział zdobywając stroje lub inne akcesoria. W grze nie zabraknie również tradycyjnego ekwipunku broni, w którym znajdziemy znane z poprzednich odsłon - m.in. owcę, święty granat czy bomba bananowa.
Gra pojawi się 27 listopada na PS4, PS5 oraz PC. Póki co nie wspomniano nic na temat wersji dla konsol marki Microsoft.
Zainteresowani mogą zapisać się do bety na Steam, która odbędzie się 15 lipca.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy752 wyświetleń -
"The Dream Is Dead": PS5 nie będzie grać w gry PS3, PS2 ani PS1
Od samego początku wiedzieliśmy, że PlayStation 5 nie będzie uruchamiać gier z PS3, PS2 oraz PS1 - ale najwyraźniej niektórym trzeba było to wyjaśnić. A więc zaczynamy: PS5 nie odtwarza gier na PS3, PS2 i PS1. Potwierdzeniem jest wywiad z szefem Sony Jimem Ryanem, przeprowadzony przez japońską "biblię" o tematyce gier - Famitsu. Zapytany bezpośrednio o starszą kompatybilność wsteczną, dyrektor powtórzył, że konsola nowej generacji firmy będzie współpracować w 99 procentach z tytułami PS4, ale „nie może osiągnąć wdrożenia” kompatybilności wstecznej dla starszych konsol.
Przypuszczalnie gry z PS2, które zostały przeniesione na PS4, będą działać, podobnie jak remastery, takie jak PaRappa the Rapper, po prostu nie będziesz w stanie odkurzyć swojej kolekcji PS1 ze strychu i odtworzyć ją na PS5, póki nie powstanie oficjalnie odpowiedni do tego emulator, a na ten się nie zapowiada. Co, szczerze mówiąc, nie jest tak naprawdę zaskakujące, ponieważ w dzisiejszych czasach dodatkowa kasę można zarobi na remasterach prawda?
Z drugiej strony w dobie ery 4k mało kto, chciałby wracać do gier z ponad dekady, żeby ledwo wycisnąć z niej grafikę w 1080p. Kilka kluczowych tytułów z tamtych czasów dostało swoje drugie życie, więc może Sony wraz ze współpracą z deweloperami odświeżą dodatkową gamę gier do kolekcji.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy268 wyświetleń -
PS5 będzie ogromne - świadczą o tym zdjęcia z fabryki
Prezentacja konsoli odbyła się na oficjalnej konferencji Sony i udało się to zrobić przed wcześniejszymi przeciekami w sieci.
Na materiale wideo, który prezentowaliśmy już na łamach portalu XboxArcade pokazano spore rozmiary konsoli. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby do sieci nie trafiło zdjęcie z fabryki rzekomej konsoli, na którym to doskonale widać z jakimi gabarytami musimy się zmierzyć stawiając konsolę gdzieś obok telewizora. Uwierzcie mi trzeba go sporo jeśli zamierzamy położyć konsolę w pozycji leżącej.
W miniony weekend zdjęcie konsoli trafiło na forum Resetera, na którym widoczny sprzęt znajdował się w rękach jednego z pracowników. Oczywiście zdjęcie nie było na tyle dokładne, żeby można było w 100% zweryfikować choć zdaje się być autentyczne.
Sony nie ujawniło żadnych informacji dotyczących rozmiarów i wagi, dlatego użytkownicy postanowili na własną rękę zrobić porównanie na podstawie pomiarów m.in. portów USB oraz napędu Blu-Ray. Porównywane były również przedni panel z konsola konkurencji, czyli Xbox Series X.
Pomimo wielkich gabarytów Sony musiało pójść na kompromis w związku z odpowiednim chłodzeniem sprzętu.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy695 wyświetleń -
Ghost of Tsushima już 17 lipca na Playstation 4!
Ghost of Tsushima gra przygodowa akcji opracowana przez Sucker Punch Productions i wydana przez Sony Interactive Entertainment na PlayStation 4 ma pojawić się już 17 lipca. Początkowo data premiery planowana była w czerwcu, jednak deweloperzy potrzebowali trochę więcej czasu na dopracowanie gry.
Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
Ghost of Tsushima rozgrywa się na tytułowej japońskiej wyspie w XIII wieku, podczas mongolskiej inwazji. Główny bohater, Jin, musi za wszelką cenę powstrzymać najeźdźców.
Gra będzie posiadać duży otwarty świat, który będzie można eksplorować m.in. na koniu. Walka będzie odbywać się na otwartej przestrzeni, choć pojawi się również możliwość skradania i cichego eliminowania wrogów.
Gra pojawi się wyłącznie na konsolę Playstation 4. Póki co nie wiadomo nic na temat możliwości przeniesienia na nową generację.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy317 wyświetleń -
Idealna Valhalla - czego oczekujemy po nowej odsłonie Assassin's Creed
Seria Assassin's Creed na dobre zapisała się już na kartach historii gier wideo. Premiera każdej kolejnej części cyklu to wielkie wydarzenie, które wywołuje wiele emocji. W miarę jednak, jak Ubisoft podejmuje się nowych eksperymentów w ramach tej silnej marki, na deweloperów spada też coraz więcej krytyki.
Nie da się ukryć, że seria zatraciła nieco swojego oryginalnego klimatu, a dwie ostatnie, RPG-owe odsłony zmagały się z wieloma poważnymi problemami. Nadchodzi jednak kolejna generacja sprzętowa, a z nią szansa na nowe rozdanie. Zebraliśmy więc najważniejsze elementy, które chcemy zobaczyć w Assassin's Creed Valhalla.
Jednym z największych grzechów Origins i Odyssey był wymuszony grind, czyli konieczność wykonywania zadań pobocznych, pod groźbą braku możliwości kontynuowania historii. Twórcy doprowadzili niestety do tego, że nie było opcji poznania wyłącznie wątku głównego. Choć momentami mogło się wydawać, że historia biegnie odpowiednim tempem i bez przestojów, to gdy tylko Bayek, Kassandra lub Alexios przestali zajmować się pobocznymi aktywnościami, przed głównymi zadaniami wyrastała blokada, którą można było przebić tylko odpowiednim poziomem.
Czytaj więcej...
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy318 wyświetleń -
No Man's Sky Patch 3.15 ulepsza wersje PS5 i PSVR
Właśnie ukazała się nowa aktualizacja No Man's Sky, która sprawia, że najlepsza wersja gry jest trochę lepsza.
Łatka 3.15 dodatkowo optymalizuje wersję epickiej symulacji kosmicznej Hello Games na PlayStation 5. Zgodnie z najnowszymi notatkami o łatce, "awaria związana z renderowaniem" w systemie została naprawiona, a czasy ładowania, już znacznie lepsze niż na PS4, zostały jeszcze bardziej poprawione.
Być może najbardziej interesująca aktualizacja w tej nowej łatce dotyczy wersji PSVR. Po zainstalowaniu tej łatki granie w edycję rzeczywistości wirtualnej na PS5 będzie znacznie lepsze, z „znacznie poprawioną” rozdzielczością i wydajnością.
Łatka jest już dostępna do pobrania, a pełne informacje o niej możecie zobaczyć poniżej:
Poprawiona stabilność na PC. Rozdzielczość i wydajność PSVR zostały znacznie poprawione podczas uruchamiania na PS5. Naprawiono awarię związaną z renderowaniem na PS5. Xbox Series S w trybie wysokiej jakości ma teraz ulepszone ustawienia ultra wprowadzone w aktualizacji nowej generacji. Poprawiono czasy ładowania na PS5. Rozmiar instalacji PS5 został zoptymalizowany.
Czy nadal odkrywasz planety w No Man's Sky na PS5? Stwórz paliwo do sterów strumieniowych w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy259 wyświetleń -
Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk
Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.
Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.
-
Przez MCL
0 komentarzy237 wyświetleń -
Uncharted: The Nathan Drake Collection wygląda oszałamiająco na PS4!
Seria Uncharted już od pierwszej części zachwycała graczy niesamowitą grafika i efektami, które nie raz podczas zabawy cieszyły oko. Sony najlepsze zachowało na koniec wraz z premierą portu gry na ich najnowszą konsole.
Za port odpowiedzialny jest deweloper Bluepoint, który jest odpowiedzialny za przenosiny serii God of War, ICO czy Shadow of the Colossus na Playstation 3. Już wtedy ludzie z Bluepoint pokazali na co ich stać, lecz tym razem podczas przenosin przygód Nathana Drake'a przeszli sami siebie.
Gra wygląda niesamowicie, dzięki ogromu zmian jakie wprowadzono w odświeżony port. Zmiany te nie dotknęły tylko odświeżenia rozdzielczości do 1080p i pełnych 60 klatek na sekundę, lecz przemodelowano tony tekstur od tych dużych do tych najmniejszych szczegółów. Trudno w to uwierzyć, ale prawie 6-letnia gra dorównuje najnowszym tytułom dostępnych na current-geny.
Na koniec zachęcam do obejrzenia filmiku, na którym omawiana jest tylko sama gra, ale także prezentowane momenty gameplayu w akcji.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy229 wyświetleń -
Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red
Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.
-
Przez MCL
0 komentarzy222 wyświetleń -
Aktualizacja systemu PS4 do firmware 3.0 zwiększy pojemność miejsca online
Sony wypuszcza kolejną wielką aktualizację oprogramowania dla konsoli Playstation 4, tym razem brzmi jak kolejny duży krok do przodu.
Nowa aktualizacja o nazwie kodowej Kenshin jest dostępna już dla wszystkich zapisanych do programu Beta testerów. Oficjalna data premiery dla pozostałych użytkowników ma zostać ujawniona niebawem.
Wszystkie zmiany dotyczące nowej aktualizacji planowanej przez Sony dla PS4 znajdziecie na oficjalnym Blogu Playstation, lecz my wymienimy kilka najbardziej istotnych zmian dostępnym w najnowszym firmware.
Zwiększenie pojemności miejsca online dla posiadaczy kont PS Plus z 1GB do 10GB
Nowa funkcja Youtube Live, pozwoli graczowi strumieniować swoją grę bezpośrednio na serwis Youtube
Nowa zakładka "Wydarzenia" umożliwi wyświetlanie najnowszych informacji na temat gier w które grasz, np. informacje o podwójnym XP
Zakładka "Społeczności" pozwoli na komunikację z innymi graczami, którzy mają podobne zainteresowanie na podstawie gier
Możliwości przesyłania nagranych wideo na serwis Twitter
Możliwość wysłania prośby o pozwolenie obejrzenia poczynań w grach przez znajomych
Jak widać ciekawych zmian w najnowszej aktualizacji nie brakuje, a zwiększenie pojemności dysku Online to jedno z lepszych posunięć Sony w stronę graczy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy239 wyświetleń -
Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2
W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.
-
Przez MCL
5 komentarzy407 wyświetleń -
Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole
Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
"Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..
-
Przez MCL
1 komentarz208 wyświetleń -
Thrustmaster zapowiada 2 nowe kierownice dla konsoli Sony.
Thrustmaster znany bardziej z urządzeń preferencyjnych dla komputerów klasy PC (myszki, klawiatury, głośniki, kontrolery, itp.) postanawia wrzucić na rynek kolejne swoje gadżety, tym razem tylko dla konsol Sony, czyli Playstation 4, Playstation 3 oraz PC z system Windows 10.
Za 169,99 GBP (około 1000 zł) otrzymamy wysokiej klasy kierownicę znanego producenta, który na swoim koncie ma już kilka podobnych i udanych produktów tj. wysokiej klasy Thrustmaster T500RS. Kierownica może śmiało konkurować z produktami innych marek w klasie premium. Dzięki doświadczeniu firmy możemy liczyć na wysokiej klasy budowę i wytrzymałość kierownicy, która zapewni nam pełnię wrażeń już od pierwszego kontaktu.
Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition, bo o tym modelu mowa zapewni nam świetne wrażenia względem ceny dzięki zastosowaniu znanych technologii producenta.
W Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition znajdziemy m.in.:
Certyfikowaną kierownicę dla konsoli Playstation 4 oraz przycisk do przełączania się pomiędzy PS4/PS3
Force Feedback z kątem obrotu 1080° oraz technologią TouchSense
Możliwość podłączenia zestawu pedałów T3PA, T3PA-Pro
Kompatybilność z PC i system Windows 10
Realistyczną kierownicę z wszystkimi przyciskami, które znajdziemy n padzie od konsoli PS4 wraz z ergonomicznym ich rozłożeniem + łopatki do sekwencyjnego zmieniania biegów
Kierownicę znajdziecie na półkach sklepowych już w październiku, a wszelkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony produktu, gdzie możecie na bieżąco śledzić informacje na temat nowego akcesorium firmy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy344 wyświetleń -
PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D
Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
„Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest".
Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy468 wyświetleń -
Kiedy pojawi się PS4 Slim?
Oczywiście nie musimy zgadywać, czy taka wersja najnowszej konsoli od Sony pojawi się na rynku, ponieważ odpowiedź jest prosta.
Wersje slim towarzyszyły już przy produkcji pierwszej konsoli Sony, którą było Playstation (PSX), jego odmłodzona wersja nosiła nazwę PS One i wbrew pozorom osiągnęła spory sukces na rynku, który prawdopodobnie zaskoczył same Sony.
Przy kolejnych następnych generacjach wersje Slim stawały się czymś normalnym i pojawiały się już po okresie 4 lat od premiery pierwszej wersji sprzętu (Playstation 2 Slim - 1 Listopad 2004).
Czy tak samo będzie przy Playstation 4? Oczywiście, że tak, lecz póki co oficjalnych informacji jeszcze nie ujawniono, a samo Sony unika tematów dotyczących mniejszej wersji PS4.
Możliwe że pierwsze informacje jakie mogą pojawić się w związku z Playstation 4 Slim usłyszymy na nadchodzącym Paris Games Week (28.10-01.11.2015). Choć prawdopodobieństwo ujawnienia tych informacji jest bardzo małe to istnieje iskierka nadziei, że wersja Slim pojawi się Bundle Pack wraz z premierą GT 7, które jest już jak wiadomo w fazie produkcji.
Przypominamy, że poprzednia edycja zestawu konsoli z Gran Turismo6 przyniosła spory sukces sprzedaży.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy229 wyświetleń -
Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie
Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
"Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.
-
Przez MCL
0 komentarzy273 wyświetleń -
Nowy zestaw PS4 - Uncharted: Kolekcja Nathan Drake dostępny już w październiku
Nowa edycja konsoli Playstation 4 wraz z grą Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a pojawi się już w październiku.
Kompilacja zawiera konsolę wraz z 500GB dyskiem i grą, która zawiera wszystkie kampanie dla jednego gracza z wszystkich poprzednich części. Pakiet będzie kosztować $400 (ok. 1500zł) i będzie miało swoją premierę już 9 października (w dniu oficjalnej premiery najnowszej części serii Uncharted).
Jest to świetny zestaw dla tych, którzy nie mieli możliwości zagrania w którą z części gry, i przygotować się do nadchodzącego Uncharted 4: Kres Złodzieja, który pojawi się w marcu 2016.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy286 wyświetleń -
TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay
Fan Skyrima postanowił odpalić grę z ponad 300 modyfikacjami. Efekt jest widoczny na poniższych nagraniach z rozgrywki.
Co za dużo, to niezdrowo – mówią. Fani Skyrima udowodnili jednak, że dobrych modów do ich ulubionej produkcji nigdy za dużo. A co jeśliby zebrać ich ponad 300 i uruchomić trę? Użytkownik forum Reddit o pseudonimie 955StarPooper chciał sprawdzić, jak będzie wyglądało i działało The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition z takim ulepszeniem.
Do zarządzania wszystkimi dodatkami fan gry użył narzędzia Mod Organizer 2. Sprzęt, który miał udźwignąć Skyrima z pokaźnym pakietem modów, to procesor AMD Ryzen 7 3800x, grafika GeForce RTX 2080 Super i 18 GB RAM-u.
Nie jest to byle jaki komputer, w związku z czym tytuł działa bez zarzutu, co zresztą widać na filmikach z TES V nagranych przez fana. Zresztą sam 955StarPooper twierdzi, że podczas rozgrywki ani razu nie doświadczył żadnych problemów, które mogłyby wynikać z przeciążenia produkcji modyfikacjami.
Pełna lista modów, które zostały użyte (wraz z adresami, skąd można je pobrać) została pokazana tutaj.
https://www.youtube.com/watch?v=9VHsTZEzdaQ https://www.youtube.com/watch?v=NG5pNWHc69o Artykuł TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy320 wyświetleń -
God of War z pełną obsługą 4K 60FPS na PS5 za sprawą aktualizacji
Marzysz o odświeżonej wersji gry God of War z 2018, którą będziesz mógł podziwiać w rozdzielczości 4k? Jeśli tak to mamy dla ciebie wspaniałą wiadomość. Deweloper Sony, Santa Monica potwierdził, że pracuje nad poprawką dla gry, dzięki czemu wykorzysta ona potencjał najnowszej konsoli od Sony - Playstation 5. To pierwsza dobra wiadomość.
Drugą jest taka, że aktualizacja dostępna jest już... dziś!
W oficjalnym ogłoszeniu dodano: „Już dziś, 2 lutego, udostępnimy darmową aktualizację, która zastąpi obecną opcję trybu grafiki wideo nowym domyślnym ustawieniem, które zapewni najlepszą wydajność i rozdzielczość naszym graczom na PlayStation 5!"
Po zainstalowaniu aktualizacji granie w God of War na PS5 pozwoli jej działać z szybkością 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K (technicznie 2160p według studia). Najważniejsze jest to, że gra ponownie będzie mogła cieszyć graczy swoim wspaniałym krajobrazem i scenerią z pola walki.
Daj nam znać, czy będziesz ponownie grać w God of War w odświeżonej wersji przygotowanej dla PS5 w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy227 wyświetleń -
Konami ostrzega o bugu, który uszkadza stan gry z MGS V: Phantom Pain
Konami ostrzega graczy przed możliwym błędem, który pojawia się w grze. Błąd dotyczy uszkadzania zapisanego stanu gry tworząc go bezużytecznym.
Błąd dotyczy wszystkim platform, na których pojawiła się gra.
Błąd pojawia się wyłącznie w Misjach 29 i 42, ale tylko wtedy kiedy za swojego towarzysza wybieramy Quiet. Dlatego przed przemierzaniem jednej z tych misji doradzamy wybierać sobie inną postać.
Konami oczywiście przeprasza za to zajście i już na dniach planuje wydanie poprawki eliminujący ten błąd gry. Aktualnie dostępna jest tylko poprawka dla Playstation 4. Patch w wersji v1.03 waży ok. 435.8MB i rozwiązuje kilka innych problemów. Reszta platform póki co
Metal Gear Solid 5 jest flagowym tytułem Konami obok serii PES, pomimo, że jego premiera miała miejsce już na początku miesiąca (to gra oceniania jest bardzo wysoko.
Dla przypomnienia jej główny pomysłodawca i kreator Hideo Kojima po 30-letniej pracy nad serią odszedł od wydawcy i póki co nie znamy oficjalnych powodów, to
-
Przez Gangst3r
1 komentarz267 wyświetleń -
Promocja - Kup Playstation 4, a grę The Last of Us 2 dostaniesz za 1 zł
W sklepie internetowym Media Expert pojawiła się ciekawa promocja. Jeśli ktoś z was zamierza kupić konsole Playstation 4 to teraz do zestawu może dołączyć grę The Last of Us 2 za symboliczną złotówkę. Promocją objęte są zarówno wersje Slim oraz Pro. Podczas składania oferty wystarczy podać kod promocyjny - P-7515.
Poniżej przykładowe zestawy, które objęte są promocją sklepu:
PlayStation 4 Pro 1TB + FIFA 20 - 1939 zł PlayStation 4 Pro 1TB + pakiet dodatków Fortnite Neo Versa - 1699 zł PlayStation 4 Slim 1TB + 2 x DualShock 4 - 1499 zł PlayStation 4 Slim 1TB + Gran Turismo Sport + Uncharted 4 + Horizon Zero Dawn - 1549 zł
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy719 wyświetleń -
Sony oferuje nawet 50 tysięcy dolarów dla tych, którzy znajdą błędy w systemie Playstation 4
Sony uruchomiło Bug Bounty Program - czyli inicjatywę, która ma zachęcić użytkowników do wyszukiwania i raportowania błędów związanych z konsolami PS4 lub usługą PSN. Za zgłaszane usterki firma oferuje nagrodę pieniężną.
Takie działanie ma umożliwić użytkownikom znalezienie błędów w systemie lub drobnych usterek, a firmie pomóc w ich odnajdywaniu. Zainteresowani internauci, którzy znajdą "bugi" w systemie konsoli lub usługi Playstation Network mogą otrzymać nagrodę pieniężną, od 100, aż do 50 tysięcy dolarów (przy aktualnym kursie kwota przekracza 199 tysięcy złotych) . Kwota jest uzależniona od typu znalezionego błędu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie hackerone, gdzie znajduje się cennika i lista już znalezionych luk w systemie
https://hackerone.com/playstation
Inicjatywa ze strony Sony nie jest pierwszą jaką znamy. Już wcześniej z podobną akcją ruszył, Microsoft.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy338 wyświetleń -
Legendarna strzelanka dostępna w Indie Games Xbox Live, zmierza na PS5 i PS4
Kiedyś istniała inicjatywa o nazwie Xbox Live Indie Games, która skutecznie pozwalała hobbystom na publikowanie oprogramowania na Xbox 360 bez konieczności posiadania wydawcy. W ramach inicjatywy pojawiło się kilka godnych uwagi tytułów, w tym Shoot 1Up zespołu o nazwie Mommy’s Best Games. Nawiasem mówiąc, cofamy się tutaj o dziesięć lat.
To była typowa zręcznościówka w stylu - strzelanka z niespodzianką, która zachęcała do zbierania 1Ups, które dodawały kolejne statki kosmiczne do naszej załogi.
Shoot 1Up DX opiera się na oryginalnej wersji dostępnej w usłudze Xbox Live, ze zremasterowaną grafiką i dodatkowymi poziomami. Premiera ma się ukazać 11 lutego na PlayStation 5 i PlayStation 4.
„Uwielbiam konsole Sony i to, że nasza wielostrumieniowa armada walcząca z robotami, która przedostaje się na PS5 i PS4, jest niesamowitym przeżyciem” - stwierdził główny projektant Nathan Fouts w komunikacie prasowym gry. „Shoot 1UP DX to wstrząs zabawy w stylu retro, ale także bardzo przychylny nowym graczom poruszającym się w tym gatunku”.
Będziesz celował w nowy shooter 11 lutego na konsoli PS4/PS5? Daj nam znać co o nim sądzisz w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy238 wyświetleń -
Far Cry 4 przeniesie nas w Himalaje?
Jak dowiedziały się serwis Eurogamer, najnowsza instancja Far Cry przeniesie nas do Himalajów. Ubisoft ma zamiar pokazać nieco więcej o grze podczas tegorocznych targów E3, oraz ustalić datę premiery na przyszły rok. Platformy na które ma się zamiar ukazać gra to przede wszystkim Xbox One i PS4 - Nie wiadomo natomiast nic o premierze na konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
Ciekawą informacją na pewno jest fakt, że prawdopodobnie będziemy mogli dosiąść słonia, oraz inne gatunki fauny na obszarze gry Far Cry 4. Gameplay natomiast ma być porównywalny z gameplayem Far Cry 3.
-
Przez MCL
0 komentarzy247 wyświetleń -
Colin Graham - Playstation 4 pozwoliło nam marzyć
Jak twierdzi dyrektor animacji nadchodzącego hitu Watch Dogs Colin Graham, Playstation 4 posiada nieograniczony dostęp do pamięci pozwalający tworzyć bogate w detale i wciagające światy.
"Playstation 4 pozwala nam na wiele, to platforma do tworzenia całkiem nowego typu gier. Playstation 4 pozwoliło nam marzyć. Z punktu widzenia animatorów zawsze w pewnym momencie brakuje nam pamięci, szczególnie pod koniec cyklu życia konsoli, dlatego Playstation 4 pozwala nam na zredukowanie kompresji i uzyskanie większej wariacji w cywilach. Z mojego punktu widzenia to jak obcowanie z nieograniczonym budżetem - ponieważ nie możemy zapełnić "budżetu" pamięci w Playstation 4, to naprawdę porządny sprzęt."
Danny Belanger, główny designer gameplayu również wtrącił swoje trzy grosze na temat mocy Playstation 4:
"Mocarna technologia pozwala nam tworzyć lepszą symulację. Wodne efekty, ilość ludzi w mieście, detale odbić... to wszystko to krok ku przyszłości."
-
Przez MCL
0 komentarzy172 wyświetleń
-
-
Statystyki forum
13 599
Tematów48 366
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 71 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników